Εχω τον Ion16L στην κατοχη μου απο την 01/02.Τον εχω εγκαταστησει σε χωρο περιπου 28 τετραγωνικων, σε νησι, με υψηλα ποσοστα υγρασιας.Οι εντυπωσεις μου ειναι αριστες μεχρι τωρα. Κατ αρχην, ειναι μια πολυ ομορφη και στιβαρη συσκευη, με ποιοτικη κατασκευη, που μονο και μονο οπτικα, χαιρεσαι να την εχεις στο χωρο σου. Στις πρωτες 3 ωρες λειτουργιας στην κανονικη ταχυτητα, εριξε την υγρασια του χωρου, απο το 89% που ηταν οταν ξεκινησε, στο 65% και με θερμοκρασια εσωτερικη 11 βαθμων. Στο θεμα του θορυβου τωρα, δεν μπορω να πω οτι ειναι και η πιο αθορυβη συσκευη, χωρις αυτο να σημαινει οτι σου κανει και τη ζωη δυσκολη. Ο ιονιστης κανει σχετικα καλη δουλεια, τα ροδακια μεταφορας εχουν αποδειχθει παρα πολυ χρησιμα και το δοχειο νερου αποσπαται και επανατοποθετειται πανευκολα. Η οπτικη ενδειξη της ποσοτητας νερου που υπαρχει μεσα στο δοχειο, ειναι ευδιακριτη, κατι που δεν συμβαινει με καποια αλλα μοντελα αφυγραντηρων.Η καταναλωση ρευματος ειναι ικανοποιητικη.Το μονο στοιχειο που δεν με ικανοποιει ειναι πως οι ενδεικτικες λυχνιες LED των λειτουργιων, ειναι σχεδον αδυνατον να τις διακρινεις σε φως ημερας, καθοτι ειναι πολυ χαμηλης φωτεινοτητας. Συνοπτικα, ειναι μια πολυ ποιοτικη συσκευη, με χρησιμες λειτουργιες, και αποδοτικη λειτουργια. Θα μπορουσε να ειναι λιγο πιο αθορυβη, αλλα αυτο αντισταθμιζεται απο την συνολικη της εικονα.
UPDATE 28/01/2018 Σχεδον 1 χρονο μετα την αποκτηση της ,η συσκευη εξακολουθει να κανει καλα την δουλεια της.ΟΜΩΣ,εδω και 4 περιπου μηνες,εχω παρατηρησει οτι σε ανυποπτο χρονο και χωρις καποιο προφανη λογο.η ενδειξη της υγρασιας "κολλαει" αρκετα συχνα σε ενα ποσοστο της ταξεως του 10℅ παραπανω απο την πραγματικη υγρασια του χωρου.Δλδ,ενω στο υγρομετρο του χωρου μπορει να δειχνει π.χ 45℅ υγρασια,η ενδειξη στον Eva ii θα ειναι 55-56 ℅,και θα παραμεινει εκει,ανεξαρτητα εαν η υγρασια του χωρου θα συνεχισει να πεφτει,οση ωρα και να δουλευει η συσκευηΑυτο πρακτικα σημαινει πως η συσκευη,δεν θα διακοπτει τη λειτουργια της οταν φτασει στο προκαθορισμενο οριο υγρασιας,αλλα θα συνεχισει να δουλευει ασταματητα προσπαθωντας να τη ριξει,εφ οσον θα παιρνει "κολλημενη" πληροφορια απο τον αισθητηρα.Το προβλημα αυτο εμφανιζεται σε ατακτα χρονικα διαστηματα που κρατανε μερικες μερες,και μετα επανερχεται στις φυσιολογικες ενδειξεις,οπου η αποκλιση της ενδειξης της συσκευης,απο το υγρομετρο του χωρου,ειναι της ταξεως του 1 με 2 ℅ το πολυ.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!