Αφυγραντήρες

Inventor Eva II E2-ION16L Αφυγραντήρας με Συμπιεστή και Ιονιστή 16lt

Αφυγραντήρας Inventor με χαμηλή στάθμη θορύβου, ιονιστή, λειτουργία στεγνώματος ρούχων και έξυπνη αφύγρανση για εξοικονόμηση ενέργειας.

Αφυγραντήρας Inventor με χαμηλή στάθμη θορύβου, ιονιστή, λειτουργία στεγνώματος ρούχων και έξυπνη αφύγρανση για εξοικονόμηση ενέργειας.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί η κατασκευή του είναι ποιοτική και κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί η κατασκευή του είναι ποιοτική και κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Αφυγραντήρας Inventor με χαμηλή στάθμη θορύβου, ιονιστή, λειτουργία στεγνώματος ρούχων και έξυπνη αφύγρανση για εξοικονόμηση ενέργειας.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί η κατασκευή του είναι ποιοτική και κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Ιονιστής Αέρα

Εξασφάλισε καθαρή και υγιεινή ατμόσφαιρα στο χώρο σου, με τον ενσωματωμένο ιονιστή αέρα. Ενεργοποιώντας τη λειτουργία ιονιστή, αρνητικά ιόντα απελευθερώνονται στο χώρο απορροφώντας σκόνη, βακτήρια, καπνό τσιγάρου και άλλες δυσάρεστες οσμές, προσφέροντας υγιεινή και υψηλής ποιότητας ατμόσφαιρα.

Έξυπνη αφύγρανση

Εξοικονόμησε χρήματα και ενέργεια, χάρη στη λειτουργία της έξυπνης αφύγρανσης. Ο αφυγραντήρας επιλέγει αυτόματα τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας του χώρου ανάλογα με τη θερμοκρασία δωματίου, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και άριστες συνθήκες χώρου.

Στέγνωμα Ρούχων

Στέγνωσε τα ρούχα σου αποτελεσματικά και υγιεινά, με τη λειτουργία Dryer. Τοποθέτησε την απλώστρα με τα ρούχα σε ένα μικρό δωμάτιο (με κλειστή την πόρτα) και ενεργοποίησε το πρόγραμμα στεγνώματος ρούχων. Ο αέρας που παράγεται ενισχύει την αίσθηση φρεσκάδας και εξασφαλίζει στεγνά και ευωδιαστά ρούχα σε σύντομο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το δωμάτιο απόλυτα στεγνό.

Χαμηλή Στάθμη Θορύβου

Επίλεξε τη Silent κατάσταση του ανεμιστήρα από τα 3 επίπεδα λειτουργίας (Silent - Medium - Turbo) και ο αφυγραντήρας θα λειτουργεί στα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Ενδείκνυται για χρήση σε υπνοδωμάτια -ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες- ώστε να απολαμβάνεις ιδανικές συνθήκες ύπνου, καθώς και σε χώρους όπου απαιτείται απόλυτη ησυχία π.χ. χώροι μελέτης.

Περιστρεφόμενα ροδάκια

Μετάφερε εύκολα τον αφυγραντήρα, όπου και όποτε επιθυμείς. Τα περιστρεφόμενα ροδάκια που διαθέτει η συσκευή, σου επιτρέπουν να την μεταφέρεις όπου είναι απαραίτητο για αποδοτικότερα αποτελέσματα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
16 lt/ημέρα
Ισχύς
262 W
Επίπεδο Θορύβου
47 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
3 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
-
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Ναι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Ναι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Ναι
Τηλεχειριστήριο
-

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Όχι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
Όχι

Διαστάσεις

Πλάτος
35 cm
Βάθος
24,5 cm
Ύψος
51 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (103)

Αξιολογήσεις

  1. 57
  2. 32
  3. 13
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα υλικών
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέγεθος δοχείου
  • Μέτριος θόρυβος
  • Δεν είναι οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος

Από Κύπρο

  • chrystalia_fella
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο προϊόν.. σε ένα σπίτι γεμάτο υγρασία μη μπορώντας να παρω ανάσα λόγω ασθαματος, κ με τον άντρα μ να ταλαιπωρείται από ιγμοριτιδα βρήκαμε την σωτηρία μας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εντελώς αθόρυβος (σαν να λειτουργεί κλιματιστικό ) με σύστημα ιονισμου κ στέγνωμα ρούχων! !

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • PerisPap70
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αστερι και κανει αυτο που πληρωνεις να κανει!!!Επειδη εχω μεττο συγκρισης με καποιον παλι επωνυμο με τα ιδια χαρακτηριστικα και την ιδια τιμη το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι μερα με νυχτα ο ενας με τον αλλο.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλός κατεβάζει την υγρασία γρήγορα. Έχει χαμηλό θόρυβο σε σχέση με τον delongie που έχω το συνηστο ανεπιφύλακτα

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλός,
    κατεβάζει την υγρασία, έχει ικανοποιητικό δοχείο για το νερό, εύκολη σύνδεση με σωλήνα για συνεχή λειτουργία. Κάνει λίγο θόρυβο ο ανεμιστήρας του και το μοτέρ μετά από ώρες ακούγεται ελαφρώς.
    Τον έχω στο κέντρο του σπιτιού και το καλύπτει ολόκληρο, οπότε ο θόρυβος μετριάζεται στο υπνοδωμάτιο.
    Συστήνεται, βέβαια αν κάποιος θέλει κάτι πιο αθόρυβο μπορεί να πάρει το νεότερο μοντέλο που λέει ότι έχει χαμηλότερη στάθμη θορύβου

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xanthi.Sorrou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βασικά θα ήθελα να δει πιο μεγάλο δοχείο... Και λίγο πιο αθόρυβο , μαζεύει γρήγορα την υγρασία σε όλο το σπίτι παρόλο που το έχω στο σαλόνι !

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ginaoriginal
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημενοι! Αμέσως ρίχνει τη υγρασία πολύ αποτελεσματικός και μερεσ που χρειάζεται να στεγνωσουμε κάπως ρουχα μέσα,επίσης ο Ιονιστησ κανει δουλειά πολύ βασικό και αυτό! Για να μη σχολιάσω τη πολυτέλεια να έχει το wifi ....οταν λειπεις ωρεσ από το σπίτι το φροντίζεις και από μακρυά... το ξανά αγοράζαμε με κλειστά μάτια.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xenia_Giann
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω 1 χρονο είμαι πολύ ικανοποιημένη. Βγάζω 2 κουβάδες νερό την ημέρα! Είναι και κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται ,λόγος θόρυβος, χαμηλής κατανάλωσης ,κλπ.μονο τα ρούχα αργεί να τα στεγνωνη ,θέλει 3 ημέρες ,Αλλά από τις 7 που έκαναν χωρίς αυτόν τώρα ήμαστε καλύτερα! Και είναι από τις λίγες εταιρείες που δίνει έγκριση η ίδια μέσο του σάιτ της και οχι το κατάστημα από που την πήρες αυτό το έχω δει μόνο στην κλερασονικ και σε αυτήν.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sunny7
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αξιζει τα λεφτα του , κανει αυτο που λεει. κατεβαζει την υγρασια στο επιπεδο που επιλεγεις. vfm σιγουρα. επισης η ατμοσφαιρα ειναι πιο ελαφρια καθως αναπνεεις καθαρο αερα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karonas
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τον αφυγραντήρα έναν χρόνο ακριβώς.
    Έχει ποιοτικά υλικά και δεν τρίζει.
    Το σπίτι είναι καινούργιο με καλή μόνωση και η υγρασία σπάνια φτάνει πάνω από 75%.
    Τον έχω τοποθετήσει έξω από το μπάνιο.
    Κατεβάζει εύκολα την υγρασία και αυτό το επαληθεύω με υγρόμετρο που έχω μέσα στο μπάνιο.

    Κάτι που με παραξένεψε είναι η συχνότητα που ανοιγοκλείνει ο ανεμιστήρας μαζί με τον συμπιεστή.
    Δεν είναι λογικό να δουλεύει 3', να σβήνει 30" και μετά να ανάβει ξανά.
    Ο ιονιστης δεν ξέρω χρησιμεύει σε κάτι.
    Αυτό όμως που με ενοχλεί πολύ είναι ο θόρυβος του ανεμιστήρα.
    Ο συμπιεστής δεν ακούγεται, αλλά ο ανεμιστήρας...

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέγεθος δοχείου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tripokaridos/Head-fi
    1
    10 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αθόρυβο λέγανε όλοι και για αυτό το πείρα.
    ΚΑΜΊΑ ΣΧΈΣΗ κάνει υπερβολικό θόρυβο το βράδυ δεν κοιμασε με τίποτα.
    Ο ιονιστης είναι για τα μάτια του κόσμου.
    Ο αισθητήρας που ανοιγοκλείνει το μηχάνημα είναι για κλάματα το κλείνει 1 λεπτό και ξανά ανάβει.... έλεος άσε που το κομπρεσέρ όταν κλείνει και ανοίγει νιώθεις ότι κάποιο ντουλάπι κοπάνησε.

    ΜΑΚΡΙΆ!!!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Agelakoudis
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν το μηχάνημα είναι οκ,κατεβάζει την υγρασία,στην αρχή το αδειασα το δοχείο κάνα δυο με τρεις φορές την ημέρα. Κατασκευή γερή χωρίς τριγμούς. Αλλά κάνει θόρυβο,σαν ένας ανεμιστήρας στο φούλ,το εχω πάνω από ένα χρόνο. θα το ήθελα πιό αθόρυβο,την ημέρα είναι οκ αλλά το βράδυ!!!Όχι με τίποτα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheTheoduke
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει ενα μήνα που μετακόμισα στο ηρακλειο κ το σπιτι αν κ φρεσκοβαμενο έπιασε μούχλα μόλις σε τόσο λίγο καιρό.τη καθάρισμα κ πήγα αγόρασα τον αφυγραντηρα..σε 6 ώρες απο 84% υγρασια έπεσε στο 73% κ γέμισε ολο το δοχείο του αφυγραντηρα..ειναι η πρωτη φορα που ξυπνησα κ δν κρυωνα, το σπιτι έχει ξύλινα κουφώματα κ είναι τρυπιος Κούβας..ο αφυγραντηρας κανει αυτό που λέει κ ο θόρυβος είναι πολύ χαμηλός όπως ενα επιτραπέζιο υπολογιστη..5/5

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Stef24
    3
    3 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μία πανάκριβη συσκευή, που δεν αξίζει τα χρήματά της. Εννοείται ότι κάνει θόρυβο και εννοείται ότι έχει κατανάλωση αν δουλεύει συνέχεια. Το στέγνωμα των ρούχων δεν το κάνει ικανοποιητικά.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgio.kaligoulas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στα 160 ευρω που το πηρα ηταν απο τις καλυτερες αγορες.πλεον το χτυπανε στα 200.ομως σωθηκα.κατεβαζει πολυ γρηγορα την υγρασια και ξεμυριζει το σπιτι.απαραιτητο

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basdekisdimitris
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο μηχανημα κατεβαζει γρηγορα την υγρασια ( στο δωματιο) και ο ιονιστης αν και δυσκολευεται κανει δουλεια. Πλεον το σπιτι δεν μυριζει. Θεωρω πως το συγκεκριμενο μοντελο για 50 τμ σπιτι με χωρισμενα δωματια ειναι μικρο, θελει να δουλεψει ωρες για να κανει την δουλεια. Αν μπορουσα θα επαιρνα ενα μεγαλυτερο. Κατα τα αλλα εχει φιλτρο που πλενεται ειναι απλο στη λειτουργεια και ασφαλες. Must... να ενεργοποιησετε την εγγυηση online ( ευκολο).

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fortetsanos1965
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια πονεμένη ιστορία! Σε σπίτι 100μ2 χωρίς θερμομόνωση που παρουσίαζε υδρατμούς και μύκητες στο ταβάνι λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας το στέγνωσε μέσα σε 4 ημέρες! Άλλαξε εντελώς το κλίμα και η Ψυχολογία μας και η Υγεία μας προς το καλύτερο! Το μηχάνημα είναι κορυφαίο! Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!Και επί πλέον εγώ το πήρα σε προσφορά 180 ευρωπουλα!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agodeo
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παίδες το μηχάνημα είναι μια χαρά αλλά όπως έγραψε και κάποιος προηγούμενα αναβοσβήνει υπερβολικά σύντομα. Κάτι δεν πάει καλά στον δικό μου τουλάχιστον. Και ενώ στο manual λέει αν τον σβήσεις να περιμένεις 3 λεπτά πριν τον ξανανάψεις, όταν είναι σε οποιαδήποτε λειτουργία εκτός του Cont αναβοσβήνει σε πολύ μικρότερα διαστήματα. Περίπου 30 δευτερόλεπτα με ένα λεπτό την φορά. Πάει για επιστροφή..Ελπίζω να φταίει το συγκεκριμένο κομμάτι και όχι το μοντέλο γενικά.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ καλο ,εξερετικης κατσκευης ,στυβαρο, κανει πολυ καλη δουλεια ,συλλεγει την ικανοποιητικη ποσοτητα υγρασιας ,σε γενικες γραμμες ειναι πολυ καλο και ειμαι ευχαριστημενος

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_CHantzis93
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μονο ενα θα πω!!ειμαι φοιτητης στα γιαννενα και αυτος ο αφυγραντηρας ειναι η σωτηρια μου...οποιος μενει γιαννενα ξερει για τι υγρασια μιλαμε!!θεϊκος

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deniro13
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διευκολύνουν τα ροδακια στη μετακίνηση,έχει και ιονιστή! Καλή αγορά συνολικά και οικονομικό στη χρήση.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grigoris_A_
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά να τονισω ότι μένω σε ισόγειο το οποίο είναι αρκετά παλιό και έχει πολλή υγρασία (Για να καταλάβετε το μέγεθος της υγρασίας, είχα σε μία τσάντα αποδείξεις οι οποίες μούχλιασαν). Αυτή τη στιγμη χρησιμοποιώ τον συγκεκριμένο αφυγραντήρα 1 μήνα και έχει σχεδόν στεγνώσει όλο το σπίτι. Η υγρασία απο 80% έπεσε στο 62% και κατεβαίνει ακόμα. Το μόνο του ίσως μικρό ελλάτωμα είναι ότι δημιουργεί λίγο θόρυβο, ο οποίος συνηθίζεται. Αρκετά καλός για τα 200€, συνιστώ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν και τον έχω μόνο 4 μέρες μου κατέβασε αμέσως την υγρασία, όσο για τον θόρυβο αυτό είναι σχετικό στον καθένα, εμένα πάντως δεν με ενοχλεί, είναι σαν να δουλεύει ο απορροφητήρας στην μικρή σκάλα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasosfox1
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό για την τιμή του. Το αγόρασα στα 199€. Ποιοτικό και αποδοτικό. Δεν είναι αθόρυβο, όπως το προωθούνε, αλλά και πάλι δεν υπάρχει αφυγραντήρας αθόρυβος στην αγορά, ακόμα. Ο θόρυβος είναι σε ανεκτά επίπεδα. Λίγο πιό θορυβώδης από ανεμιστήρα στην πρώτη του σκάλα. Είδα μεγάλη διαφορά στο στέγνωμα ρούχων. Καλή αγορά. Δεν το μετάνοιωσα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ καλός. Είναι σχεδόν αθόρυβος και κατεβάζει τα επίπεδα υγρασίας από 70% σε 55% σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλός. Κατεβάζει την υγρασία από 65-70% στο 55% σε μισή ώρα και κάτι. Στη λειτουργεία turbo κάνει λίγο θόρυβο αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Η λειτουργία στεγνώματος ρούχων εξαιρετική.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gpscorpion
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω μια μέρα. Είναι πολύ καλός. Στην πρώτη λειτουργία του που πρέπει να δουλέψει 24 ώρες είδα ήδη διαφορά στον χώρο. Επίσης η λειτουργία dryer για τα ρούχα είναι εκπληκτική.

    Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο δοχείο.

    Αξίζει τα λεφτά του

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολύ καλός για την κατηγορία του, κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Ειναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ τέτοιου είδος μηχάνημα και έχω μείνει κατι παραπάνω απο ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτο προϊόν.. σε ένα σπίτι γεμάτο υγρασία μη μπορώντας να παρω ανάσα λόγω ασθαματος, κ με τον άντρα μ να ταλαιπωρείται από ιγμοριτιδα βρήκαμε την σωτηρία μας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εντελώς αθόρυβος (σαν να λειτουργεί κλιματιστικό ) με σύστημα ιονισμου κ στέγνωμα ρούχων! !

    2
  • Αστερι και κανει αυτο που πληρωνεις να κανει!!!Επειδη εχω μεττο συγκρισης με καποιον παλι επωνυμο με τα ιδια χαρακτηριστικα και την ιδια τιμη το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι μερα με νυχτα ο ενας με τον αλλο.

    1
  • Πολύ καλός κατεβάζει την υγρασία γρήγορα. Έχει χαμηλό θόρυβο σε σχέση με τον delongie που έχω το συνηστο ανεπιφύλακτα

    0
  • Είναι πολύ καλός,
    κατεβάζει την υγρασία, έχει ικανοποιητικό δοχείο για το νερό, εύκολη σύνδεση με σωλήνα για συνεχή λειτουργία. Κάνει λίγο θόρυβο ο ανεμιστήρας του και το μοτέρ μετά από ώρες ακούγεται ελαφρώς.
    Τον έχω στο κέντρο του σπιτιού και το καλύπτει ολόκληρο, οπότε ο θόρυβος μετριάζεται στο υπνοδωμάτιο.
    Συστήνεται, βέβαια αν κάποιος θέλει κάτι πιο αθόρυβο μπορεί να πάρει το νεότερο μοντέλο που λέει ότι έχει χαμηλότερη στάθμη θορύβου

    2
  • Βασικά θα ήθελα να δει πιο μεγάλο δοχείο... Και λίγο πιο αθόρυβο , μαζεύει γρήγορα την υγρασία σε όλο το σπίτι παρόλο που το έχω στο σαλόνι !

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (10)

Ερωτήσεις

63 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Bill_Ntoko

Καλησπερα ο αερας που βγαζει ειναι κρυος η καπως χλιαρος απο την περσιδα?

Ta3iapxHs

ψιλοκρύος, βασικα είναι ο αέρας του χώρου. δεν τον ζεσταίνει παρά ελάχιστα.

Sokratis Ioannou

Να ρωτησω κατι, πως ρυθμιζετε την επιθυμητη υγρασια με τα κουμπια + - ; εμενα νομιζω δε κανουν τιποτα και δεν βρισκω λεειτουργια ρυθμισης

Δες όλες τις ερωτήσεις (10)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αφυγραντήρας Inventor με χαμηλή στάθμη θορύβου, ιονιστή, λειτουργία στεγνώματος ρούχων και έξυπνη αφύγρανση για εξοικονόμηση ενέργειας.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί η κατασκευή του είναι ποιοτική και κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Ιονιστής Αέρα

Εξασφάλισε καθαρή και υγιεινή ατμόσφαιρα στο χώρο σου, με τον ενσωματωμένο ιονιστή αέρα. Ενεργοποιώντας τη λειτουργία ιονιστή, αρνητικά ιόντα απελευθερώνονται στο χώρο απορροφώντας σκόνη, βακτήρια, καπνό τσιγάρου και άλλες δυσάρεστες οσμές, προσφέροντας υγιεινή και υψηλής ποιότητας ατμόσφαιρα.

Έξυπνη αφύγρανση

Εξοικονόμησε χρήματα και ενέργεια, χάρη στη λειτουργία της έξυπνης αφύγρανσης. Ο αφυγραντήρας επιλέγει αυτόματα τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας του χώρου ανάλογα με τη θερμοκρασία δωματίου, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και άριστες συνθήκες χώρου.

Στέγνωμα Ρούχων

Στέγνωσε τα ρούχα σου αποτελεσματικά και υγιεινά, με τη λειτουργία Dryer. Τοποθέτησε την απλώστρα με τα ρούχα σε ένα μικρό δωμάτιο (με κλειστή την πόρτα) και ενεργοποίησε το πρόγραμμα στεγνώματος ρούχων. Ο αέρας που παράγεται ενισχύει την αίσθηση φρεσκάδας και εξασφαλίζει στεγνά και ευωδιαστά ρούχα σε σύντομο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το δωμάτιο απόλυτα στεγνό.

Χαμηλή Στάθμη Θορύβου

Επίλεξε τη Silent κατάσταση του ανεμιστήρα από τα 3 επίπεδα λειτουργίας (Silent - Medium - Turbo) και ο αφυγραντήρας θα λειτουργεί στα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Ενδείκνυται για χρήση σε υπνοδωμάτια -ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες- ώστε να απολαμβάνεις ιδανικές συνθήκες ύπνου, καθώς και σε χώρους όπου απαιτείται απόλυτη ησυχία π.χ. χώροι μελέτης.

Περιστρεφόμενα ροδάκια

Μετάφερε εύκολα τον αφυγραντήρα, όπου και όποτε επιθυμείς. Τα περιστρεφόμενα ροδάκια που διαθέτει η συσκευή, σου επιτρέπουν να την μεταφέρεις όπου είναι απαραίτητο για αποδοτικότερα αποτελέσματα.

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
16 lt/ημέρα
Ισχύς
262 W
Επίπεδο Θορύβου
47 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
3 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
-
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Ναι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Ναι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Ναι
Τηλεχειριστήριο
-

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Όχι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
Όχι

Διαστάσεις

Πλάτος
35 cm
Βάθος
24,5 cm
Ύψος
51 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (103)

  1. 57
  2. 32
  3. 13
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα υλικών
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέγεθος δοχείου
  • Μέτριος θόρυβος
  • Δεν είναι οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος

Από Κύπρο

  • chrystalia_fella
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο προϊόν.. σε ένα σπίτι γεμάτο υγρασία μη μπορώντας να παρω ανάσα λόγω ασθαματος, κ με τον άντρα μ να ταλαιπωρείται από ιγμοριτιδα βρήκαμε την σωτηρία μας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εντελώς αθόρυβος (σαν να λειτουργεί κλιματιστικό ) με σύστημα ιονισμου κ στέγνωμα ρούχων! !

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • PerisPap70
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αστερι και κανει αυτο που πληρωνεις να κανει!!!Επειδη εχω μεττο συγκρισης με καποιον παλι επωνυμο με τα ιδια χαρακτηριστικα και την ιδια τιμη το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι μερα με νυχτα ο ενας με τον αλλο.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλός κατεβάζει την υγρασία γρήγορα. Έχει χαμηλό θόρυβο σε σχέση με τον delongie που έχω το συνηστο ανεπιφύλακτα

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλός,
    κατεβάζει την υγρασία, έχει ικανοποιητικό δοχείο για το νερό, εύκολη σύνδεση με σωλήνα για συνεχή λειτουργία. Κάνει λίγο θόρυβο ο ανεμιστήρας του και το μοτέρ μετά από ώρες ακούγεται ελαφρώς.
    Τον έχω στο κέντρο του σπιτιού και το καλύπτει ολόκληρο, οπότε ο θόρυβος μετριάζεται στο υπνοδωμάτιο.
    Συστήνεται, βέβαια αν κάποιος θέλει κάτι πιο αθόρυβο μπορεί να πάρει το νεότερο μοντέλο που λέει ότι έχει χαμηλότερη στάθμη θορύβου

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xanthi.Sorrou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βασικά θα ήθελα να δει πιο μεγάλο δοχείο... Και λίγο πιο αθόρυβο , μαζεύει γρήγορα την υγρασία σε όλο το σπίτι παρόλο που το έχω στο σαλόνι !

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ginaoriginal
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημενοι! Αμέσως ρίχνει τη υγρασία πολύ αποτελεσματικός και μερεσ που χρειάζεται να στεγνωσουμε κάπως ρουχα μέσα,επίσης ο Ιονιστησ κανει δουλειά πολύ βασικό και αυτό! Για να μη σχολιάσω τη πολυτέλεια να έχει το wifi ....οταν λειπεις ωρεσ από το σπίτι το φροντίζεις και από μακρυά... το ξανά αγοράζαμε με κλειστά μάτια.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xenia_Giann
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω 1 χρονο είμαι πολύ ικανοποιημένη. Βγάζω 2 κουβάδες νερό την ημέρα! Είναι και κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται ,λόγος θόρυβος, χαμηλής κατανάλωσης ,κλπ.μονο τα ρούχα αργεί να τα στεγνωνη ,θέλει 3 ημέρες ,Αλλά από τις 7 που έκαναν χωρίς αυτόν τώρα ήμαστε καλύτερα! Και είναι από τις λίγες εταιρείες που δίνει έγκριση η ίδια μέσο του σάιτ της και οχι το κατάστημα από που την πήρες αυτό το έχω δει μόνο στην κλερασονικ και σε αυτήν.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sunny7
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αξιζει τα λεφτα του , κανει αυτο που λεει. κατεβαζει την υγρασια στο επιπεδο που επιλεγεις. vfm σιγουρα. επισης η ατμοσφαιρα ειναι πιο ελαφρια καθως αναπνεεις καθαρο αερα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karonas
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τον αφυγραντήρα έναν χρόνο ακριβώς.
    Έχει ποιοτικά υλικά και δεν τρίζει.
    Το σπίτι είναι καινούργιο με καλή μόνωση και η υγρασία σπάνια φτάνει πάνω από 75%.
    Τον έχω τοποθετήσει έξω από το μπάνιο.
    Κατεβάζει εύκολα την υγρασία και αυτό το επαληθεύω με υγρόμετρο που έχω μέσα στο μπάνιο.

    Κάτι που με παραξένεψε είναι η συχνότητα που ανοιγοκλείνει ο ανεμιστήρας μαζί με τον συμπιεστή.
    Δεν είναι λογικό να δουλεύει 3', να σβήνει 30" και μετά να ανάβει ξανά.
    Ο ιονιστης δεν ξέρω χρησιμεύει σε κάτι.
    Αυτό όμως που με ενοχλεί πολύ είναι ο θόρυβος του ανεμιστήρα.
    Ο συμπιεστής δεν ακούγεται, αλλά ο ανεμιστήρας...

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέγεθος δοχείου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tripokaridos/Head-fi
    1
    10 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Αθόρυβο λέγανε όλοι και για αυτό το πείρα.
    ΚΑΜΊΑ ΣΧΈΣΗ κάνει υπερβολικό θόρυβο το βράδυ δεν κοιμασε με τίποτα.
    Ο ιονιστης είναι για τα μάτια του κόσμου.
    Ο αισθητήρας που ανοιγοκλείνει το μηχάνημα είναι για κλάματα το κλείνει 1 λεπτό και ξανά ανάβει.... έλεος άσε που το κομπρεσέρ όταν κλείνει και ανοίγει νιώθεις ότι κάποιο ντουλάπι κοπάνησε.

    ΜΑΚΡΙΆ!!!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Agelakoudis
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν το μηχάνημα είναι οκ,κατεβάζει την υγρασία,στην αρχή το αδειασα το δοχείο κάνα δυο με τρεις φορές την ημέρα. Κατασκευή γερή χωρίς τριγμούς. Αλλά κάνει θόρυβο,σαν ένας ανεμιστήρας στο φούλ,το εχω πάνω από ένα χρόνο. θα το ήθελα πιό αθόρυβο,την ημέρα είναι οκ αλλά το βράδυ!!!Όχι με τίποτα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheTheoduke
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει ενα μήνα που μετακόμισα στο ηρακλειο κ το σπιτι αν κ φρεσκοβαμενο έπιασε μούχλα μόλις σε τόσο λίγο καιρό.τη καθάρισμα κ πήγα αγόρασα τον αφυγραντηρα..σε 6 ώρες απο 84% υγρασια έπεσε στο 73% κ γέμισε ολο το δοχείο του αφυγραντηρα..ειναι η πρωτη φορα που ξυπνησα κ δν κρυωνα, το σπιτι έχει ξύλινα κουφώματα κ είναι τρυπιος Κούβας..ο αφυγραντηρας κανει αυτό που λέει κ ο θόρυβος είναι πολύ χαμηλός όπως ενα επιτραπέζιο υπολογιστη..5/5

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Stef24
    3
    3 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μία πανάκριβη συσκευή, που δεν αξίζει τα χρήματά της. Εννοείται ότι κάνει θόρυβο και εννοείται ότι έχει κατανάλωση αν δουλεύει συνέχεια. Το στέγνωμα των ρούχων δεν το κάνει ικανοποιητικά.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgio.kaligoulas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στα 160 ευρω που το πηρα ηταν απο τις καλυτερες αγορες.πλεον το χτυπανε στα 200.ομως σωθηκα.κατεβαζει πολυ γρηγορα την υγρασια και ξεμυριζει το σπιτι.απαραιτητο

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • basdekisdimitris
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο μηχανημα κατεβαζει γρηγορα την υγρασια ( στο δωματιο) και ο ιονιστης αν και δυσκολευεται κανει δουλεια. Πλεον το σπιτι δεν μυριζει. Θεωρω πως το συγκεκριμενο μοντελο για 50 τμ σπιτι με χωρισμενα δωματια ειναι μικρο, θελει να δουλεψει ωρες για να κανει την δουλεια. Αν μπορουσα θα επαιρνα ενα μεγαλυτερο. Κατα τα αλλα εχει φιλτρο που πλενεται ειναι απλο στη λειτουργεια και ασφαλες. Must... να ενεργοποιησετε την εγγυηση online ( ευκολο).

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fortetsanos1965
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια πονεμένη ιστορία! Σε σπίτι 100μ2 χωρίς θερμομόνωση που παρουσίαζε υδρατμούς και μύκητες στο ταβάνι λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας το στέγνωσε μέσα σε 4 ημέρες! Άλλαξε εντελώς το κλίμα και η Ψυχολογία μας και η Υγεία μας προς το καλύτερο! Το μηχάνημα είναι κορυφαίο! Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!Και επί πλέον εγώ το πήρα σε προσφορά 180 ευρωπουλα!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agodeo
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παίδες το μηχάνημα είναι μια χαρά αλλά όπως έγραψε και κάποιος προηγούμενα αναβοσβήνει υπερβολικά σύντομα. Κάτι δεν πάει καλά στον δικό μου τουλάχιστον. Και ενώ στο manual λέει αν τον σβήσεις να περιμένεις 3 λεπτά πριν τον ξανανάψεις, όταν είναι σε οποιαδήποτε λειτουργία εκτός του Cont αναβοσβήνει σε πολύ μικρότερα διαστήματα. Περίπου 30 δευτερόλεπτα με ένα λεπτό την φορά. Πάει για επιστροφή..Ελπίζω να φταίει το συγκεκριμένο κομμάτι και όχι το μοντέλο γενικά.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ καλο ,εξερετικης κατσκευης ,στυβαρο, κανει πολυ καλη δουλεια ,συλλεγει την ικανοποιητικη ποσοτητα υγρασιας ,σε γενικες γραμμες ειναι πολυ καλο και ειμαι ευχαριστημενος

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_CHantzis93
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μονο ενα θα πω!!ειμαι φοιτητης στα γιαννενα και αυτος ο αφυγραντηρας ειναι η σωτηρια μου...οποιος μενει γιαννενα ξερει για τι υγρασια μιλαμε!!θεϊκος

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deniro13
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διευκολύνουν τα ροδακια στη μετακίνηση,έχει και ιονιστή! Καλή αγορά συνολικά και οικονομικό στη χρήση.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grigoris_A_
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρχικά να τονισω ότι μένω σε ισόγειο το οποίο είναι αρκετά παλιό και έχει πολλή υγρασία (Για να καταλάβετε το μέγεθος της υγρασίας, είχα σε μία τσάντα αποδείξεις οι οποίες μούχλιασαν). Αυτή τη στιγμη χρησιμοποιώ τον συγκεκριμένο αφυγραντήρα 1 μήνα και έχει σχεδόν στεγνώσει όλο το σπίτι. Η υγρασία απο 80% έπεσε στο 62% και κατεβαίνει ακόμα. Το μόνο του ίσως μικρό ελλάτωμα είναι ότι δημιουργεί λίγο θόρυβο, ο οποίος συνηθίζεται. Αρκετά καλός για τα 200€, συνιστώ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν και τον έχω μόνο 4 μέρες μου κατέβασε αμέσως την υγρασία, όσο για τον θόρυβο αυτό είναι σχετικό στον καθένα, εμένα πάντως δεν με ενοχλεί, είναι σαν να δουλεύει ο απορροφητήρας στην μικρή σκάλα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasosfox1
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό για την τιμή του. Το αγόρασα στα 199€. Ποιοτικό και αποδοτικό. Δεν είναι αθόρυβο, όπως το προωθούνε, αλλά και πάλι δεν υπάρχει αφυγραντήρας αθόρυβος στην αγορά, ακόμα. Ο θόρυβος είναι σε ανεκτά επίπεδα. Λίγο πιό θορυβώδης από ανεμιστήρα στην πρώτη του σκάλα. Είδα μεγάλη διαφορά στο στέγνωμα ρούχων. Καλή αγορά. Δεν το μετάνοιωσα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ καλός. Είναι σχεδόν αθόρυβος και κατεβάζει τα επίπεδα υγρασίας από 70% σε 55% σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλός. Κατεβάζει την υγρασία από 65-70% στο 55% σε μισή ώρα και κάτι. Στη λειτουργεία turbo κάνει λίγο θόρυβο αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Η λειτουργία στεγνώματος ρούχων εξαιρετική.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gpscorpion
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω μια μέρα. Είναι πολύ καλός. Στην πρώτη λειτουργία του που πρέπει να δουλέψει 24 ώρες είδα ήδη διαφορά στον χώρο. Επίσης η λειτουργία dryer για τα ρούχα είναι εκπληκτική.

    Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο δοχείο.

    Αξίζει τα λεφτά του

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολύ καλός για την κατηγορία του, κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Ειναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ τέτοιου είδος μηχάνημα και έχω μείνει κατι παραπάνω απο ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτο προϊόν.. σε ένα σπίτι γεμάτο υγρασία μη μπορώντας να παρω ανάσα λόγω ασθαματος, κ με τον άντρα μ να ταλαιπωρείται από ιγμοριτιδα βρήκαμε την σωτηρία μας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εντελώς αθόρυβος (σαν να λειτουργεί κλιματιστικό ) με σύστημα ιονισμου κ στέγνωμα ρούχων! !

    2
  • Αστερι και κανει αυτο που πληρωνεις να κανει!!!Επειδη εχω μεττο συγκρισης με καποιον παλι επωνυμο με τα ιδια χαρακτηριστικα και την ιδια τιμη το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι μερα με νυχτα ο ενας με τον αλλο.

    1
  • Πολύ καλός κατεβάζει την υγρασία γρήγορα. Έχει χαμηλό θόρυβο σε σχέση με τον delongie που έχω το συνηστο ανεπιφύλακτα

    0
  • Είναι πολύ καλός,
    κατεβάζει την υγρασία, έχει ικανοποιητικό δοχείο για το νερό, εύκολη σύνδεση με σωλήνα για συνεχή λειτουργία. Κάνει λίγο θόρυβο ο ανεμιστήρας του και το μοτέρ μετά από ώρες ακούγεται ελαφρώς.
    Τον έχω στο κέντρο του σπιτιού και το καλύπτει ολόκληρο, οπότε ο θόρυβος μετριάζεται στο υπνοδωμάτιο.
    Συστήνεται, βέβαια αν κάποιος θέλει κάτι πιο αθόρυβο μπορεί να πάρει το νεότερο μοντέλο που λέει ότι έχει χαμηλότερη στάθμη θορύβου

    2
  • Βασικά θα ήθελα να δει πιο μεγάλο δοχείο... Και λίγο πιο αθόρυβο , μαζεύει γρήγορα την υγρασία σε όλο το σπίτι παρόλο που το έχω στο σαλόνι !

    1
  • Δες τα όλα