After Shave

Dior After Shave Lotion Shooting 100ml

Αυτή η λοσιόν μετά το ξύρισμα καταπραΰνει το έγκαυμα του ξυραφιού και μειώνει την ερυθρότητα. Το έγκαυμα του ξυραφιού του δέρματος καταπραΰνεται και η ερυθρότητα φαίνεται μειωμένη.

Το δέρμα αισθάνεται...

Αυτή η λοσιόν μετά το ξύρισμα καταπραΰνει το έγκαυμα του ξυραφιού και μειώνει την ερυθρότητα. Το έγκαυμα του ξυραφιού του δέρματος καταπραΰνεται και η ερυθρότητα φαίνεται μειωμένη.

Το δέρμα αισθάνεται πιο άνετο και καλύτερα ενυδατωμένο. Η εξαιρετικά φρέσκια υφή του απορροφάται άμεσα και ενυδατώνει την επιδερμίδα χωρίς να κολλάει, αφήνοντας ένα στεγνό και...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αυτή η λοσιόν μετά το ξύρισμα καταπραΰνει το έγκαυμα του ξυραφιού και μειώνει την ερυθρότητα. Το έγκαυμα του ξυραφιού του δέρματος καταπραΰνεται και η ερυθρότητα φαίνεται μειωμένη.

Το δέρμα αισθάνεται πιο άνετο και καλύτερα ενυδατωμένο. Η εξαιρετικά φρέσκια υφή του απορροφάται άμεσα και ενυδατώνει την επιδερμίδα χωρίς να κολλάει, αφήνοντας ένα στεγνό και ανεπαίσθητο φινίρισμα.

  • Συστατικό που έχει υποστεί ζύμωση που βοηθά στη διατήρηση της ισορροπίας της χλωρίδας του δέρματος.
  • Φωσφορική βιταμίνη Ε για την ενίσχυση του δερματικού φραγμού και την προστασία του δέρματος από περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Lotion
για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
Όχι
με Αλόη
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • AntonioM

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιω εδω και μερικους μηνες. Πολυ καλο και πλουσιο σε υφη σε σχεση με τα απλα του εμποριου. Δεν ειναι λιπαρο και απορροφαται γρηγορα απο το δερμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karahalios81
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιω το προιον περιπου 2 μηνες. Ξυριζομαι 2-3 φορες την εβδομαδα και το δερμα μου ειναι αρκετα ευαισθητο...αοσμο, ωστε να μην μπερδευεται με το αρωμα μου. Απορροφαται σχετικα γρηγορα. Δεν ειναι λιπαρο. Και κανει οντως δουλεια. Δεν θα πω οτι ειναι το απολυτο προιον για να ξεμπερδεψει κανεις με τους ερεθισμους και τις κοκκινιλες, γιατι σημαντικο ρολο σε αυτο παιζει ο τροπος που ξυριζεσαι και το τι ξυραφακια χρησιμοπιεις. Εγω παντως σε ευαισθητο δερμα, με 4λεπιδο ξυραφακι Gillete (που δεν το χρησιμοποιω πανω απο 4 φορες), gel ξυρισματος Dior η Gilette και ΠΟΤΕ κοντρα ξυρισμα με το συγκεκριμενο προιον εχω λυσει σε μεγαλο βαθμο τα οποια προβληματα ειχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιω εδω και μερικους μηνες. Πολυ καλο και πλουσιο σε υφη σε σχεση με τα απλα του εμποριου. Δεν ειναι λιπαρο και απορροφαται γρηγορα απο το δερμα.

    0
  • Χρησιμοποιω το προιον περιπου 2 μηνες. Ξυριζομαι 2-3 φορες την εβδομαδα και το δερμα μου ειναι αρκετα ευαισθητο...αοσμο, ωστε να μην μπερδευεται με το αρωμα μου. Απορροφαται σχετικα γρηγορα. Δεν ειναι λιπαρο. Και κανει οντως δουλεια. Δεν θα πω οτι ειναι το απολυτο προιον για να ξεμπερδεψει κανεις με τους ερεθισμους και τις κοκκινιλες, γιατι σημαντικο ρολο σε αυτο παιζει ο τροπος που ξυριζεσαι και το τι ξυραφακια χρησιμοπιεις. Εγω παντως σε ευαισθητο δερμα, με 4λεπιδο ξυραφακι Gillete (που δεν το χρησιμοποιω πανω απο 4 φορες), gel ξυρισματος Dior η Gilette και ΠΟΤΕ κοντρα ξυρισμα με το συγκεκριμενο προιον εχω λυσει σε μεγαλο βαθμο τα οποια προβληματα ειχα

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

22 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτή η λοσιόν μετά το ξύρισμα καταπραΰνει το έγκαυμα του ξυραφιού και μειώνει την ερυθρότητα. Το έγκαυμα του ξυραφιού του δέρματος καταπραΰνεται και η ερυθρότητα φαίνεται μειωμένη.

Το δέρμα αισθάνεται πιο άνετο και καλύτερα ενυδατωμένο. Η εξαιρετικά φρέσκια υφή του απορροφάται άμεσα και ενυδατώνει την επιδερμίδα χωρίς να κολλάει, αφήνοντας ένα στεγνό και ανεπαίσθητο φινίρισμα.

  • Συστατικό που έχει υποστεί ζύμωση που βοηθά στη διατήρηση της ισορροπίας της χλωρίδας του δέρματος.
  • Φωσφορική βιταμίνη Ε για την ενίσχυση του δερματικού φραγμού και την προστασία του δέρματος από περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Lotion
για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
Όχι
με Αλόη
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • AntonioM

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιω εδω και μερικους μηνες. Πολυ καλο και πλουσιο σε υφη σε σχεση με τα απλα του εμποριου. Δεν ειναι λιπαρο και απορροφαται γρηγορα απο το δερμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karahalios81
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιω το προιον περιπου 2 μηνες. Ξυριζομαι 2-3 φορες την εβδομαδα και το δερμα μου ειναι αρκετα ευαισθητο...αοσμο, ωστε να μην μπερδευεται με το αρωμα μου. Απορροφαται σχετικα γρηγορα. Δεν ειναι λιπαρο. Και κανει οντως δουλεια. Δεν θα πω οτι ειναι το απολυτο προιον για να ξεμπερδεψει κανεις με τους ερεθισμους και τις κοκκινιλες, γιατι σημαντικο ρολο σε αυτο παιζει ο τροπος που ξυριζεσαι και το τι ξυραφακια χρησιμοπιεις. Εγω παντως σε ευαισθητο δερμα, με 4λεπιδο ξυραφακι Gillete (που δεν το χρησιμοποιω πανω απο 4 φορες), gel ξυρισματος Dior η Gilette και ΠΟΤΕ κοντρα ξυρισμα με το συγκεκριμενο προιον εχω λυσει σε μεγαλο βαθμο τα οποια προβληματα ειχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιω εδω και μερικους μηνες. Πολυ καλο και πλουσιο σε υφη σε σχεση με τα απλα του εμποριου. Δεν ειναι λιπαρο και απορροφαται γρηγορα απο το δερμα.

    0
  • Χρησιμοποιω το προιον περιπου 2 μηνες. Ξυριζομαι 2-3 φορες την εβδομαδα και το δερμα μου ειναι αρκετα ευαισθητο...αοσμο, ωστε να μην μπερδευεται με το αρωμα μου. Απορροφαται σχετικα γρηγορα. Δεν ειναι λιπαρο. Και κανει οντως δουλεια. Δεν θα πω οτι ειναι το απολυτο προιον για να ξεμπερδεψει κανεις με τους ερεθισμους και τις κοκκινιλες, γιατι σημαντικο ρολο σε αυτο παιζει ο τροπος που ξυριζεσαι και το τι ξυραφακια χρησιμοπιεις. Εγω παντως σε ευαισθητο δερμα, με 4λεπιδο ξυραφακι Gillete (που δεν το χρησιμοποιω πανω απο 4 φορες), gel ξυρισματος Dior η Gilette και ΠΟΤΕ κοντρα ξυρισμα με το συγκεκριμενο προιον εχω λυσει σε μεγαλο βαθμο τα οποια προβληματα ειχα

    4
  • Δες τα όλα