DSL Modems / Routers

Zyxel AMG1302-T11C Ασύρματο ADSL2+ Modem Router Wi‑Fi 4 με 4 Θύρες

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Συχνότητα Wi-Fi: Single Band
  • Γενιά Wi-Fi: Wi‑Fi 4
  • Μέγιστη Ταχύτητα LAN: 100 Mbps
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 5 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Το AMG1302-T11C είναι μια προηγμένη ADSL2+ πύλη, η οποία προσφέρει υψηλής ταχύτητας πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω ADSL2+. Είναι σχεδιασμένο με δυνατότητες πολλαπλής WAN, κατάλληλο για μελλοντική ανάπτυξη FTTH (οπτικών ινών), με βελτιστοποιημένο κόστος επένδυσης (CAPEX). Επιπλέον, ενσωματώνει σημείο πρόσβασης IEEE 802.11 b/g/n και διακόπτη Ethernet 10/100 για πρόσβαση σε τοπικό δίκτυο (LAN).

2.4 GHz 11n (2x2) για εξαιρετική απόδοση και κάλυψη

Το Zyxel AMG1302-T11C Wireless N ADSL2+ Gateway διαθέτει τεχνολογία 802.11n για υψηλή ταχύτητα και μεγάλη κάλυψη. Με ασύρματες ταχύτητες έως και 300 Mbps, προσφέρει σταθερές και αξιόπιστες συνδέσεις για εφαρμογές πολυμέσων και μεταφοράς δεδομένων υψηλής ταχύτητας.

Wi-Fi Protected Setup (WPS)

Το WPS είναι ένα πρότυπο για την εύκολη και ασφαλή δημιουργία ασύρματων δικτύων. Επιτρέπει τη διαμόρφωση ενός προσωπικού ασφαλούς ασύρματου δικτύου με το πάτημα ενός κουμπιού ή την εισαγωγή ενός PIN κωδικού.

Ισχυρή ασφάλεια με SPI Firewall

Το SPI Firewall λειτουργεί σε επίπεδο δικτύου, εξετάζοντας την κεφαλίδα και την ουρά των πακέτων, διασφαλίζοντας ότι κάθε πακέτο ανήκει σε έγκυρη συνεδρία. Με δυνατότητες Stateful Packet Inspection (SPI), προστασία από DoS και DDoS επιθέσεις, το Zyxel AMG1302-T11C προσφέρει την πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι σε χάκερς και άλλες κακόβουλες απειλές.

Προηγμένο QoS για εξασφαλισμένη ποιότητα υπηρεσίας

Το AMG1302-T11C υποστηρίζει βασικά χαρακτηριστικά ATM QoS. Οι πάροχοι υπηρεσιών μπορούν να σχεδιάσουν τις πολιτικές QoS τους και να δώσουν προτεραιότητα σε κρίσιμες υπηρεσίες, όπως IPTV και VoIP, σύμφωνα με τα πακέτα υπηρεσιών τους.

Απομακρυσμένη διαχείριση μέσω TR-069

Με την υποστήριξη του πρωτοκόλλου TR-069, οι πάροχοι μπορούν να διαχειρίζονται και να διαμορφώνουν τις συσκευές των πελατών εξ αποστάσεως, χωρίς να επεμβαίνουν στους ίδιους τους χρήστες. Αυτή η δυνατότητα προσφέρει αληθινή εμπειρία plug-and-play, μειώνει την πολυπλοκότητα κατά την εγκατάσταση και περιορίζει τα κόστη λειτουργίας και συντήρησης.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά Δικτύου

Τύπος
ADSL/VDSL Modem Router
Τεχνολογία DSL
ADSL2+
Μέγιστη Ταχύτητα Wireless
300 Mbps
Μέγιστη Ταχύτητα LAN
100 Mbps
Φορητό Hotspot
Όχι
Γενιά Wi-Fi
Wi‑Fi 4
Πρότυπα Δικτύωσης
IEEE 802.11 b/g/n, IEEE 802.3/3u, IEEE 802.11a
Συχνότητα Wi-Fi
Single Band (2.4GHz)

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο Δίκτυο
Ναι
Συνδέσεις Ethernet LAN
4
Σύνδεση ISDN
Όχι
Υποδοχή SIM
Όχι

Ασφάλεια

Firewall
SPI
Αλγόριθμοι Ασφαλείας
WEP, WPA, WPA2, WPS
Φιλτράρισμα Διευθύνσεων MAC
Ναι

Έξτρα

Virtual Private Network (VPN)
Ναι
VoIP
Όχι
Mesh
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 3
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Σταθερότητα λειτουργίας
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 3 χρόνια δωρεάν από wind και δεν έχει κάνει το παραμικρό θέμα. Πολύ καλό σήμα WiFi δεν κολλάει ποτέ ότι κι αν κάνεις.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sky_Lord
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα οταν εκανα συνδρομή Wind, οχι τζαμπα το πλήρωσα γύρω στα 21 ευρώ (Αν θυμάμαι καλά). Γενικά εναι αξιόπιστο ρουτερακι και εύκολο στις ρυθμίσεις του.
    Δεν είχα πρόβλημα με αποσυνδέσεις μέχρι τώρα.
    Σε αλλαγή εταιρίας που έκανα παλι λειτουργεί χωρις κανένα πρόβλημα και χωρις να θελει παλι σετάρισμα. Εχει ωραίο design και συγχρονίζει εύκολα και γρήγορα στο ξεκίνημα. Με το λογισμικό της Wind (V3.00(ABGE.0)b7) το telnet ειναι κλειδωμένο απο default και πρεπει να κάνετε edit στο romfile.cfg για να αλλάξετε τους κωδικούς. Υπάρχει δυσκολία στο ιντερνετ δεν μπορω να βρω manual με τα σωστα CLI commands για αυτο το ρουτερ. Αυτο ειναι μονο για χρήση ομως στο telnet, για τα υπόλοιπα δεν σας χρειάζονται. Τίμιο λοιπόν το ρουτερακι και ολα καλά

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το ειχα δωρεαν λογω συνδεσης,τα επαιξε μονο του και μου το αντικατεστησαν δωρεαν
    Εχω ενα θεμα με την τελευταια αναβαθμιση,μικροδιακοπες ιδιως το πρωϊ,ευκολο στην εγκατασταση αλλα δεν θα το αγοραζα φυσικα με τιποτα.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ekigeorge
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για όσους πήραν το ρούτερ αυτό απο την Wind να ξέρετε οτι τα τελευταία Firmware που δίνει η Zyxel απο το site της δεν είναι συμβατά με την Wind. Μόνο το firmware που δίνει η Wind απο το site της είναι συμβατό. Για κάποιο λόγο είναι πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να κάνεις Downgrade το Firmware.
    Σε γενικές γραμμές φαίνεται καλούτσικο ρουτερ αλλα θα επανέλθω μόλις το δουλέψω περισσότερο.

    Edit: Το ρουτεράκι φαίνεται πολύ σταθερό. Εντύπωση μου εχει κάνει το wifi του το οποίο κάποιες φορές που φευγω απο το σπίτι το πιάνω κάτω στον δρόμο που είναι δύο ορόφους κάτω. Συνδέω Τηλεόραση, 2 κινητά και ενα pc όλα ασύρματα και δουλευει ρολόι. Πιστεύω ειναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Πόσο μάλλον αν στο δίνει δωρεάν η εταιρία παροχής Ιντερνετ.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Ευκολία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Ntoytsis
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή ήταν το κάτι άλλο!!! Μετά από 2 μήνες δεν έχει καλό wifi δηλαδή στα 5 μέτρα με δυσκολία. Όμως για τον υπολογιστή είναι μια χαρά

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σταθερή λειτουργία,χωρίς αποσυνδέσεις.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 4
    Έμπειρος χρήστης

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 3 χρόνια δωρεάν από wind και δεν έχει κάνει το παραμικρό θέμα. Πολύ καλό σήμα WiFi δεν κολλάει ποτέ ότι κι αν κάνεις.

    0
  • Το πήρα οταν εκανα συνδρομή Wind, οχι τζαμπα το πλήρωσα γύρω στα 21 ευρώ (Αν θυμάμαι καλά). Γενικά εναι αξιόπιστο ρουτερακι και εύκολο στις ρυθμίσεις του.
    Δεν είχα πρόβλημα με αποσυνδέσεις μέχρι τώρα.
    Σε αλλαγή εταιρίας που έκανα παλι λειτουργεί χωρις κανένα πρόβλημα και χωρις να θελει παλι σετάρισμα. Εχει ωραίο design και συγχρονίζει εύκολα και γρήγορα στο ξεκίνημα. Με το λογισμικό της Wind (V3.00(ABGE.0)b7) το telnet ειναι κλειδωμένο απο default και πρεπει να κάνετε edit στο romfile.cfg για να αλλάξετε τους κωδικούς. Υπάρχει δυσκολία στο ιντερνετ δεν μπορω να βρω manual με τα σωστα CLI commands για αυτο το ρουτερ. Αυτο ειναι μονο για χρήση ομως στο telnet, για τα υπόλοιπα δεν σας χρειάζονται. Τίμιο λοιπόν το ρουτερακι και ολα καλά

    1
  • Το ειχα δωρεαν λογω συνδεσης,τα επαιξε μονο του και μου το αντικατεστησαν δωρεαν
    Εχω ενα θεμα με την τελευταια αναβαθμιση,μικροδιακοπες ιδιως το πρωϊ,ευκολο στην εγκατασταση αλλα δεν θα το αγοραζα φυσικα με τιποτα.

    3
  • Για όσους πήραν το ρούτερ αυτό απο την Wind να ξέρετε οτι τα τελευταία Firmware που δίνει η Zyxel απο το site της δεν είναι συμβατά με την Wind. Μόνο το firmware που δίνει η Wind απο το site της είναι συμβατό. Για κάποιο λόγο είναι πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να κάνεις Downgrade το Firmware.
    Σε γενικές γραμμές φαίνεται καλούτσικο ρουτερ αλλα θα επανέλθω μόλις το δουλέψω περισσότερο.

    Edit: Το ρουτεράκι φαίνεται πολύ σταθερό. Εντύπωση μου εχει κάνει το wifi του το οποίο κάποιες φορές που φευγω απο το σπίτι το πιάνω κάτω στον δρόμο που είναι δύο ορόφους κάτω. Συνδέω Τηλεόραση, 2 κινητά και ενα pc όλα ασύρματα και δουλευει ρολόι. Πιστεύω ειναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Πόσο μάλλον αν στο δίνει δωρεάν η εταιρία παροχής Ιντερνετ.

    8
  • Στην αρχή ήταν το κάτι άλλο!!! Μετά από 2 μήνες δεν έχει καλό wifi δηλαδή στα 5 μέτρα με δυσκολία. Όμως για τον υπολογιστή είναι μια χαρά

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Sky_Lord
Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το AMG1302-T11C είναι μια προηγμένη ADSL2+ πύλη, η οποία προσφέρει υψηλής ταχύτητας πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω ADSL2+. Είναι σχεδιασμένο με δυνατότητες πολλαπλής WAN, κατάλληλο για μελλοντική ανάπτυξη FTTH (οπτικών ινών), με βελτιστοποιημένο κόστος επένδυσης (CAPEX). Επιπλέον, ενσωματώνει σημείο πρόσβασης IEEE 802.11 b/g/n και διακόπτη Ethernet 10/100 για πρόσβαση σε τοπικό δίκτυο (LAN).

2.4 GHz 11n (2x2) για εξαιρετική απόδοση και κάλυψη

Το Zyxel AMG1302-T11C Wireless N ADSL2+ Gateway διαθέτει τεχνολογία 802.11n για υψηλή ταχύτητα και μεγάλη κάλυψη. Με ασύρματες ταχύτητες έως και 300 Mbps, προσφέρει σταθερές και αξιόπιστες συνδέσεις για εφαρμογές πολυμέσων και μεταφοράς δεδομένων υψηλής ταχύτητας.

Wi-Fi Protected Setup (WPS)

Το WPS είναι ένα πρότυπο για την εύκολη και ασφαλή δημιουργία ασύρματων δικτύων. Επιτρέπει τη διαμόρφωση ενός προσωπικού ασφαλούς ασύρματου δικτύου με το πάτημα ενός κουμπιού ή την εισαγωγή ενός PIN κωδικού.

Ισχυρή ασφάλεια με SPI Firewall

Το SPI Firewall λειτουργεί σε επίπεδο δικτύου, εξετάζοντας την κεφαλίδα και την ουρά των πακέτων, διασφαλίζοντας ότι κάθε πακέτο ανήκει σε έγκυρη συνεδρία. Με δυνατότητες Stateful Packet Inspection (SPI), προστασία από DoS και DDoS επιθέσεις, το Zyxel AMG1302-T11C προσφέρει την πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι σε χάκερς και άλλες κακόβουλες απειλές.

Προηγμένο QoS για εξασφαλισμένη ποιότητα υπηρεσίας

Το AMG1302-T11C υποστηρίζει βασικά χαρακτηριστικά ATM QoS. Οι πάροχοι υπηρεσιών μπορούν να σχεδιάσουν τις πολιτικές QoS τους και να δώσουν προτεραιότητα σε κρίσιμες υπηρεσίες, όπως IPTV και VoIP, σύμφωνα με τα πακέτα υπηρεσιών τους.

Απομακρυσμένη διαχείριση μέσω TR-069

Με την υποστήριξη του πρωτοκόλλου TR-069, οι πάροχοι μπορούν να διαχειρίζονται και να διαμορφώνουν τις συσκευές των πελατών εξ αποστάσεως, χωρίς να επεμβαίνουν στους ίδιους τους χρήστες. Αυτή η δυνατότητα προσφέρει αληθινή εμπειρία plug-and-play, μειώνει την πολυπλοκότητα κατά την εγκατάσταση και περιορίζει τα κόστη λειτουργίας και συντήρησης.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά Δικτύου

Τύπος
ADSL/VDSL Modem Router
Τεχνολογία DSL
ADSL2+
Μέγιστη Ταχύτητα Wireless
300 Mbps
Μέγιστη Ταχύτητα LAN
100 Mbps
Φορητό Hotspot
Όχι
Γενιά Wi-Fi
Wi‑Fi 4
Πρότυπα Δικτύωσης
IEEE 802.11 b/g/n, IEEE 802.3/3u, IEEE 802.11a
Συχνότητα Wi-Fi
Single Band (2.4GHz)

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο Δίκτυο
Ναι
Συνδέσεις Ethernet LAN
4
Σύνδεση ISDN
Όχι
Υποδοχή SIM
Όχι

Ασφάλεια

Firewall
SPI
Αλγόριθμοι Ασφαλείας
WEP, WPA, WPA2, WPS
Φιλτράρισμα Διευθύνσεων MAC
Ναι

Έξτρα

Virtual Private Network (VPN)
Ναι
VoIP
Όχι
Mesh
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 2
  2. 3
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Σταθερότητα λειτουργίας
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 3 χρόνια δωρεάν από wind και δεν έχει κάνει το παραμικρό θέμα. Πολύ καλό σήμα WiFi δεν κολλάει ποτέ ότι κι αν κάνεις.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sky_Lord
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα οταν εκανα συνδρομή Wind, οχι τζαμπα το πλήρωσα γύρω στα 21 ευρώ (Αν θυμάμαι καλά). Γενικά εναι αξιόπιστο ρουτερακι και εύκολο στις ρυθμίσεις του.
    Δεν είχα πρόβλημα με αποσυνδέσεις μέχρι τώρα.
    Σε αλλαγή εταιρίας που έκανα παλι λειτουργεί χωρις κανένα πρόβλημα και χωρις να θελει παλι σετάρισμα. Εχει ωραίο design και συγχρονίζει εύκολα και γρήγορα στο ξεκίνημα. Με το λογισμικό της Wind (V3.00(ABGE.0)b7) το telnet ειναι κλειδωμένο απο default και πρεπει να κάνετε edit στο romfile.cfg για να αλλάξετε τους κωδικούς. Υπάρχει δυσκολία στο ιντερνετ δεν μπορω να βρω manual με τα σωστα CLI commands για αυτο το ρουτερ. Αυτο ειναι μονο για χρήση ομως στο telnet, για τα υπόλοιπα δεν σας χρειάζονται. Τίμιο λοιπόν το ρουτερακι και ολα καλά

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το ειχα δωρεαν λογω συνδεσης,τα επαιξε μονο του και μου το αντικατεστησαν δωρεαν
    Εχω ενα θεμα με την τελευταια αναβαθμιση,μικροδιακοπες ιδιως το πρωϊ,ευκολο στην εγκατασταση αλλα δεν θα το αγοραζα φυσικα με τιποτα.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ekigeorge
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για όσους πήραν το ρούτερ αυτό απο την Wind να ξέρετε οτι τα τελευταία Firmware που δίνει η Zyxel απο το site της δεν είναι συμβατά με την Wind. Μόνο το firmware που δίνει η Wind απο το site της είναι συμβατό. Για κάποιο λόγο είναι πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να κάνεις Downgrade το Firmware.
    Σε γενικές γραμμές φαίνεται καλούτσικο ρουτερ αλλα θα επανέλθω μόλις το δουλέψω περισσότερο.

    Edit: Το ρουτεράκι φαίνεται πολύ σταθερό. Εντύπωση μου εχει κάνει το wifi του το οποίο κάποιες φορές που φευγω απο το σπίτι το πιάνω κάτω στον δρόμο που είναι δύο ορόφους κάτω. Συνδέω Τηλεόραση, 2 κινητά και ενα pc όλα ασύρματα και δουλευει ρολόι. Πιστεύω ειναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Πόσο μάλλον αν στο δίνει δωρεάν η εταιρία παροχής Ιντερνετ.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Ευκολία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Ntoytsis
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή ήταν το κάτι άλλο!!! Μετά από 2 μήνες δεν έχει καλό wifi δηλαδή στα 5 μέτρα με δυσκολία. Όμως για τον υπολογιστή είναι μια χαρά

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σταθερή λειτουργία,χωρίς αποσυνδέσεις.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 4
    Έμπειρος χρήστης

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 3 χρόνια δωρεάν από wind και δεν έχει κάνει το παραμικρό θέμα. Πολύ καλό σήμα WiFi δεν κολλάει ποτέ ότι κι αν κάνεις.

    0
  • Το πήρα οταν εκανα συνδρομή Wind, οχι τζαμπα το πλήρωσα γύρω στα 21 ευρώ (Αν θυμάμαι καλά). Γενικά εναι αξιόπιστο ρουτερακι και εύκολο στις ρυθμίσεις του.
    Δεν είχα πρόβλημα με αποσυνδέσεις μέχρι τώρα.
    Σε αλλαγή εταιρίας που έκανα παλι λειτουργεί χωρις κανένα πρόβλημα και χωρις να θελει παλι σετάρισμα. Εχει ωραίο design και συγχρονίζει εύκολα και γρήγορα στο ξεκίνημα. Με το λογισμικό της Wind (V3.00(ABGE.0)b7) το telnet ειναι κλειδωμένο απο default και πρεπει να κάνετε edit στο romfile.cfg για να αλλάξετε τους κωδικούς. Υπάρχει δυσκολία στο ιντερνετ δεν μπορω να βρω manual με τα σωστα CLI commands για αυτο το ρουτερ. Αυτο ειναι μονο για χρήση ομως στο telnet, για τα υπόλοιπα δεν σας χρειάζονται. Τίμιο λοιπόν το ρουτερακι και ολα καλά

    1
  • Το ειχα δωρεαν λογω συνδεσης,τα επαιξε μονο του και μου το αντικατεστησαν δωρεαν
    Εχω ενα θεμα με την τελευταια αναβαθμιση,μικροδιακοπες ιδιως το πρωϊ,ευκολο στην εγκατασταση αλλα δεν θα το αγοραζα φυσικα με τιποτα.

    3
  • Για όσους πήραν το ρούτερ αυτό απο την Wind να ξέρετε οτι τα τελευταία Firmware που δίνει η Zyxel απο το site της δεν είναι συμβατά με την Wind. Μόνο το firmware που δίνει η Wind απο το site της είναι συμβατό. Για κάποιο λόγο είναι πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να κάνεις Downgrade το Firmware.
    Σε γενικές γραμμές φαίνεται καλούτσικο ρουτερ αλλα θα επανέλθω μόλις το δουλέψω περισσότερο.

    Edit: Το ρουτεράκι φαίνεται πολύ σταθερό. Εντύπωση μου εχει κάνει το wifi του το οποίο κάποιες φορές που φευγω απο το σπίτι το πιάνω κάτω στον δρόμο που είναι δύο ορόφους κάτω. Συνδέω Τηλεόραση, 2 κινητά και ενα pc όλα ασύρματα και δουλευει ρολόι. Πιστεύω ειναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Πόσο μάλλον αν στο δίνει δωρεάν η εταιρία παροχής Ιντερνετ.

    8
  • Στην αρχή ήταν το κάτι άλλο!!! Μετά από 2 μήνες δεν έχει καλό wifi δηλαδή στα 5 μέτρα με δυσκολία. Όμως για τον υπολογιστή είναι μια χαρά

    1
  • Δες τα όλα