Το Zyxel AMG1302-T11C Wireless N ADSL2+ Gateway διαθέτει τεχνολογία 802.11n για υψηλή ταχύτητα και μεγάλη κάλυψη. Με ασύρματες ταχύτητες έως και 300 Mbps, προσφέρει σταθερές και αξιόπιστες συνδέσεις για εφαρμογές πολυμέσων και μεταφοράς δεδομένων υψηλής ταχύτητας.
Εχει δοκιμάσει κανεις να κανει update σε αυτό το router?. Το ειχα σε Wind τωρα είναι σε Vodafone. Φοράει της Wind το firmware που είναι το V3.00(ABGE.0)b7. Στο σίτε της Zyxel το τελευταιο είναι το AMG1302-T11C_3.00(ABCG.13)C0. (6859 KB 29-May-18 03:00:00). To εχει δοκιμάσει κανεις? Είναι σταθερό? Λειτουργεί σε Vodafone ή και στις άλλες εταιρίες?. Σκέπτομαι να το δοκιμάσω αλλα δεν ξερω μηπως βγει εκτός μάχης μετά το ρουτερ και δεν εχω και άλλο να βαλω. Και της Wind δεν υπαρχει στον σερβερ, οποτε δεν θα μπορώ να το ξαναγυρίσω πισω το firmware