Lip Care

Korres Care & Colour Lip Balm Αμυγδαλέλαιο 5ml

Στικ που προσφέρει φροντίδα και θρέψη στα χείλη, χάρη στο συνδυασμό των ελαίων Jojoba, ηλίανθου, αμυγδάλου, σησαμιού και των απαλών κεριών, σε μία μη-λιπαρή σύνθεση. Είναι πλούσιο σε Ω3 και...

Στικ που προσφέρει φροντίδα και θρέψη στα χείλη, χάρη στο συνδυασμό των ελαίων Jojoba, ηλίανθου, αμυγδάλου, σησαμιού και των απαλών κεριών, σε μία μη-λιπαρή σύνθεση. Είναι πλούσιο σε Ω3 και αντιοξειδωτικά και μειώνει την απώλεια της φυσικής υγρασίας της επιδερμίδας.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
4 80
Παράδοση έως Πέμ, 25 Ιουν
2,99 €   μεταφορικά
Τα μεταφορικά καθορίζονται από το κατάστημα, το οποίο αναλαμβάνει και την αποστολή
Από Clio Pharmacy
Λευκωσία, Λευκωσίας
1 τεμάχιο
Δες Περιποίηση Προσώπου στη σελίδα του Clio Pharmacy

Περιγραφή

Περιγραφή

Στικ που προσφέρει φροντίδα και θρέψη στα χείλη, χάρη στο συνδυασμό των ελαίων Jojoba, ηλίανθου, αμυγδάλου, σησαμιού και των απαλών κεριών, σε μία μη-λιπαρή σύνθεση. Είναι πλούσιο σε Ω3 και αντιοξειδωτικά και μειώνει την απώλεια της φυσικής υγρασίας της επιδερμίδας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Paraben-free
Τύπος
Balm
Χρώμα
Ναι
Δραστικό Συστατικό
Βούτυρο Καριτέ
Συσκευασία
Stick
Ανάγκη
για Σκασμένα Χείλη
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
5 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (72)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 8
  3. 14
  4. 5
  5. 23
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Υφή
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Ενυδάτωση
  • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Αντηλιακή προστασία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • harlen
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    Δεν ξέρω καθόλου τι πήγε λάθος εδώ πέρα με την εταιρεία, παλιά θεωρώ ότι έβγαζαν καλύτερα προϊόντα χειλιών. Το συγκεκριμένο (καθώς κι ένα ακόμα που δοκίμασα και θα αφήσω κι εκεί την ίδια κριτική) με το ζόρι βγάζει κάποια ποσότητα στα χείλη, είναι αρκετά σκληρό και δεν θεωρώ ότι ενυδατώνει ιδιαίτερα, η μικρή ποσότητα που καταφέρνεις να απλώσεις τελικά στα χείλη σου απορροφάται αμέσως και αν δεν ξαναβάλεις σύντομα, τότε τα χείλη σου ξεραίνονται. Έχει και ελάχιστη ποσότητα χρωστικής που όμως μετά βίας φαίνεται, οπότε ούτε σαν κραγιόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Καλύτερα να προτιμήσετε κάποιο άλλο προϊόν χειλιών της εταιρείας, εμένα μου αρέσει αυτό με το βούτυρο κακάο, καμία σχέση.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Βερίκοκο

    Στα θετικά έχει ωραία υφή και αίσθηση στα χείλη, σχηματίζει ένα λεπτό στρώμα που νιώθεις ότι τα θρέφει. Γενικά προτιμώ τα προϊόντα με άρωμα και αυτό είναι σχεδόν άοσμο και άγευστο αλλά βασικά, τουλάχιστον για το δικό μου χρώμα δέρματος, είναι εντελώς λάθος χρώμα που μου "σβήνει" εντελώς τα χείλη, το φοράω μόνο καμιά φορά στο σπίτι άμα το πετύχω πουθενά :P Ενδεχομένως θα ταιριάζει περισσότερο σε πολύ πολύ πολύ λευκές επιδερμίδες.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alice_Christopoulos
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Και πάμε και στο ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ προϊόν της σειράς των lip balm. Τα χείλη μου έσκασαν από την πρώτη κιόλας εφαρμογή, σε σημείο να πονάω τόσο ώστε να μην μπορώ να μιλήσω εύκολα. Ολόκληρα κομμάτια πετσας φεύγανε, τόσο που οριακά δεν πήγα σε έναν γιατρό να με δει!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρεία που θέλει να περνά τα φυσικά προϊόντα για καλύτερα. τώρα πλέον προσπαθώ με υπομονή να τα επαναφέρω στην πρότερη κατάσταση. Εννοείται την κατάσταση χειροτέρευαν τα εταίρα προϊόντα της σειράς με Aloe, τα οποία φυσικά κατέληξαν στον κάδο μαζί με το συγκεκριμένο

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Βερίκοκο

    Εντελώς αδιάφορο προϊόν, χρώμα ανύπαρκτο, λιπαρό που δεν απορροφάται. Από ενυδάτωση, τίποτα το ιδιαίτερο.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OlgaD ♥️
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν υπάρχει κανένα αστέρι γιατί αυτό θα έβαζα,ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει ποτέ,έσκασαν τα χείλη μου, ξεφλούδισαν κ σε ένα σημείο μάτωσαν κιόλας,τζάμπα τα 5 ευρώ που έδωσα σε φαρμακείο.Κανει τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεται

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eveath
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειδα τα σχολια και επιβεβαιωθηκα. Μουδιασμα και ξεφλουδισμα ειχα εγω και νομιζα οτι μου ελειπαν βιταμινες. Που να φανταστω οτι ειναι απο το λιποζαν. Απογοητευτηκα.

    • Άρωμα
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsanektaria
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειροτερο προιον που εχω δοκιμασει για ενυδατωση χειλιων. Αρχικα νομιζα οτι ειναι ιδεα μου οτι μουδιαζουν, τσουζουν κ σκανε τα χειλη μου εξαιτιας του μεχρι που μπηκα στη διαδικασια να διαβαζω τις κριτικες, οι οποιες το επιβεβαιωσαν! Δεν ξερω αν προκειται για αλλεργικη αντιδραση, το οτι τα χειλη επιδεινωνονται αντι να βελτιωνονται ειναι απαραδεκτο!

    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melina_Ntoga
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν μπορούσα θα έδινα και εγώ 0 αστέρια. Είναι ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει. Είχαν σκάσει τα χείλια μου από τον ήλιο και τη θάλασσα και το αγόρασα. Μόλις το έβαζα έτσουζαν τα χείλη μου και είχαν πρηστεί. Μου τα έκανε χειρότερα. Πρώτη φορά είδα τα χείλια μου να βγάζουν ολόκληρες πέτσες και να ματώνουν έτσι. Επειδή η korres είναι καλή εταιρία φαντάστηκα ότι θα με βοηθούσε αλλά δυστυχώς ήταν καταστροφικό για τα χείλη μου.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros_V81
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν είχε μηδέν αστέρια θα έβαζα
    Πέραν ότι πλήρωσα 5 ευρώ σε φαρμακείο
    Ενώ είχαν σκάσει τα χείλη μου , μετά την εφαρμογή αυτού έτσουζαν απίστευτα.
    Το πέταξα κατευθείαν

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dora_Cham
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν μπορούσα θα έβαζα 0 αστέρια. Ότι χειρότερο, τα χείλη μου εσκασαν και γέμισαν πέτσες ενώ ήταν μια χαρά, από τη πρώτη εφαρμογή κιόλας. Το έδωσα στην αδερφή μου και έπαθε χειρότερα οπότε δεν είναι κάτι τυχαίο. Απλά μη το πάρετε

    • Άρωμα
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ino_k
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τα καλύτερα που με βοήθησαν με τα σκασμένα μου χείλη! Απορώ πώς γίνεται να υπάρχουν τόσο κακές κριτικές. Και πιστέψτε με, έχω ένα σωρό lip balms από πολλές εταιρείες.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • and.geordamili
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο προϊόν κι ας είναι και Κορρες που κατα τα άλλα έχει ωραία προϊόντα. Λογικά θα το έχει καταργήσει η εταιρεία γιατί δεν το βρίσκω στο σαιτ της αλλά προφανώς υπάρχει απόθεμα σε φαρμακεία ακόμα. Κάνει τα χείλη κάπως σαν χαρτί, τα αφυδατώνει όπως αφυδατώνουν κάποια λάδια. Το έβαλα μετα απο μέρα που είχαν ταλαιπωρηθεί λίγο τα χείλη μου σε πεζοπορία, έκαιγε κάπως αλλά θεώρησα ότι φταιει η ελαφριά αφυδάτωση. Το πρωί ξύπνησα και ήταν λίγο πρησμένα. Παρόμοια κακή αίσθηση έχω και με το Apivita Lip Care Pomegranate αλλά όχι τόσο πολυ. Προφανώς κάποιο συστατικό που έχουν και τα δύο (ή ενδεχομένως και άλλα balm δημιουργεί ευαισθησία ή ελαφριά αλλεργία σε κάποια άτομα γιατί τα reviews έχουν μεγάλη απόκλιση.

    • Άρωμα
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pirperi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελικά το αγοράζω συνέχεια και το βάζω και στο παιδί μου καθώς δεν έχει χρώμα αλλά ούτε τη δυσάρεστη λιπαρή αίσθηση πιυ έχουν τα περισσότερα. Στα αδιαπραγμάτευτα πλεονεκτήματα τα φυσικά συστατικά του.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σίαααα
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά, δεν υπάρχει χειρότερο προϊόν για τα χείλη. Εκτός του ότι προφανώς δεν προσέφερε ΚΑΜΙΑ ενυδάτωση, μου προκάλεσε απίστευτη ξηρότητα, που δεν είχα ποτέ τόσο έντονη, μέχρι και σκάσιμο με αίμα. Δεν το προτείνω σίγουρα παρόλο που η εταιρεία γενικά θεωρείται καλή.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerinakii2003
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ενυδατικό lip balm. Νομίζω ότι είναι αρκετά κοντά στο liposan. Ενυδάτωσε βαθιά τα χείλη μου και είμαι πολύ ικανοποιημένη.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agria__melissa
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο δε μου πρόσφερε κάποια ενυδάτωση στα χείλη, το αντίθετο, "έσκασαν". Το πέταξα φυσικά.
    Χρησιμοποιώ όμως το αντίστοιχο με άρωμα βατόμουρο και είμαι πολύ ευχαριστημένη, δεν είχα κανένα πρόβλημα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Bilas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ Γενικά την σειρά κόρρες για την ενυδάτωση την χειλιών μου, και είναι πολύ ευχαριστημένη. Αυτή την φορά ήθελα κάτι χωρίς χρωμα και ήταν η ιδανικη επιλογη

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nat_Theo
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου δημιούργησε ξεφλουδισμένα χείλη, ενώ δεν είχα κανένα πρόβλημα, με δύο μόνο εφαρμογές και 2 εβδομάδες μετά δεν εχουν επανέλθει ακόμα. Δεν απορροφάται, εχει λιπαρή - κολλώδη αίσθηση στα χείλη. Δεν θα το χρησιμοποιήσω δυστυχώς.

    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas_m67
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πεταμένα λεφτά, τα σκασμένα χείλη μόνο χειροτέρεψαν μέχρι που αναγκάστηκα και πήρα άλλο προϊόν άλλης εταιρείας.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_mitroglou78
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επι 3 ημερες το εβαζα κ εγιναν χειροτερα τα χειλη μου. Απο εκει που ηταν λιγο ξερα καταντησαν την τριτη μερα να εχουν σκασει σε σημειο να τρεχει μεχρι κ αιμα. Σαν τον τζοκερ ειχα γινει. Αναγκαστηκα να αγορασω λιποζαν κ μεσα σε μια μερα βελτιωθηκαν

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    Προσφέρει ένα πολύ ωραίο διακριτικο και απαλό χρώματακι στα χείλη, αλλά σε μένα προσωπικά δεν προσέφερε καμία απολύτως αίσθηση ενυδάτωσης.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    απαλό με ωραίο άρωμα

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χειροτερο!! Αυτο δεν ενυδατωνει τα χειλη μονο τα τσουζει απιστευτα.Μακριαααα

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα είναι το καλύτερο. Σούπερ ενυδάτωση. Δεν το αλλαζω με τιποτα!

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    αρκετά καλό, όπως όλα τα προϊόντα Κορρές

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τίμιο! Σούπερ άνετο, και ενυδατικό.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καθόλου λιπαρό!ενυδατώνει όσο πρέπει χωρίς να έχεις την αίσθηση ότι έχεις κάτι στα χείλη σου!

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άχρηστο, δεν κάνει τίποτα, παρά μόνο χειροτερεύει το σκάσιμο των χειλιών.

    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    Προτιμώ το βατόμουρο που έχει πιο έντονο άρωμα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε μου άρεσε δε μαλακώνει τα χείλη.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω καθόλου τι πήγε λάθος εδώ πέρα με την εταιρεία, παλιά θεωρώ ότι έβγαζαν καλύτερα προϊόντα χειλιών. Το συγκεκριμένο (καθώς κι ένα ακόμα που δοκίμασα και θα αφήσω κι εκεί την ίδια κριτική) με το ζόρι βγάζει κάποια ποσότητα στα χείλη, είναι αρκετά σκληρό και δεν θεωρώ ότι ενυδατώνει ιδιαίτερα, η μικρή ποσότητα που καταφέρνεις να απλώσεις τελικά στα χείλη σου απορροφάται αμέσως και αν δεν ξαναβάλεις σύντομα, τότε τα χείλη σου ξεραίνονται. Έχει και ελάχιστη ποσότητα χρωστικής που όμως μετά βίας φαίνεται, οπότε ούτε σαν κραγιόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Καλύτερα να προτιμήσετε κάποιο άλλο προϊόν χειλιών της εταιρείας, εμένα μου αρέσει αυτό με το βούτυρο κακάο, καμία σχέση.

    1
  • Στα θετικά έχει ωραία υφή και αίσθηση στα χείλη, σχηματίζει ένα λεπτό στρώμα που νιώθεις ότι τα θρέφει. Γενικά προτιμώ τα προϊόντα με άρωμα και αυτό είναι σχεδόν άοσμο και άγευστο αλλά βασικά, τουλάχιστον για το δικό μου χρώμα δέρματος, είναι εντελώς λάθος χρώμα που μου "σβήνει" εντελώς τα χείλη, το φοράω μόνο καμιά φορά στο σπίτι άμα το πετύχω πουθενά :P Ενδεχομένως θα ταιριάζει περισσότερο σε πολύ πολύ πολύ λευκές επιδερμίδες.

    0
  • Και πάμε και στο ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ προϊόν της σειράς των lip balm. Τα χείλη μου έσκασαν από την πρώτη κιόλας εφαρμογή, σε σημείο να πονάω τόσο ώστε να μην μπορώ να μιλήσω εύκολα. Ολόκληρα κομμάτια πετσας φεύγανε, τόσο που οριακά δεν πήγα σε έναν γιατρό να με δει!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρεία που θέλει να περνά τα φυσικά προϊόντα για καλύτερα. τώρα πλέον προσπαθώ με υπομονή να τα επαναφέρω στην πρότερη κατάσταση. Εννοείται την κατάσταση χειροτέρευαν τα εταίρα προϊόντα της σειράς με Aloe, τα οποία φυσικά κατέληξαν στον κάδο μαζί με το συγκεκριμένο

    2
  • Εντελώς αδιάφορο προϊόν, χρώμα ανύπαρκτο, λιπαρό που δεν απορροφάται. Από ενυδάτωση, τίποτα το ιδιαίτερο.

    0
  • Δεν υπάρχει κανένα αστέρι γιατί αυτό θα έβαζα,ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει ποτέ,έσκασαν τα χείλη μου, ξεφλούδισαν κ σε ένα σημείο μάτωσαν κιόλας,τζάμπα τα 5 ευρώ που έδωσα σε φαρμακείο.Κανει τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεται

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

212 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Στικ που προσφέρει φροντίδα και θρέψη στα χείλη, χάρη στο συνδυασμό των ελαίων Jojoba, ηλίανθου, αμυγδάλου, σησαμιού και των απαλών κεριών, σε μία μη-λιπαρή σύνθεση. Είναι πλούσιο σε Ω3 και αντιοξειδωτικά και μειώνει την απώλεια της φυσικής υγρασίας της επιδερμίδας.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Paraben-free
Τύπος
Balm
Χρώμα
Ναι
Δραστικό Συστατικό
Βούτυρο Καριτέ
Συσκευασία
Stick
Ανάγκη
για Σκασμένα Χείλη
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
5 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (72)

  1. 22
  2. 8
  3. 14
  4. 5
  5. 23
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Υφή
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Ενυδάτωση
  • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Αντηλιακή προστασία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • harlen
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    Δεν ξέρω καθόλου τι πήγε λάθος εδώ πέρα με την εταιρεία, παλιά θεωρώ ότι έβγαζαν καλύτερα προϊόντα χειλιών. Το συγκεκριμένο (καθώς κι ένα ακόμα που δοκίμασα και θα αφήσω κι εκεί την ίδια κριτική) με το ζόρι βγάζει κάποια ποσότητα στα χείλη, είναι αρκετά σκληρό και δεν θεωρώ ότι ενυδατώνει ιδιαίτερα, η μικρή ποσότητα που καταφέρνεις να απλώσεις τελικά στα χείλη σου απορροφάται αμέσως και αν δεν ξαναβάλεις σύντομα, τότε τα χείλη σου ξεραίνονται. Έχει και ελάχιστη ποσότητα χρωστικής που όμως μετά βίας φαίνεται, οπότε ούτε σαν κραγιόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Καλύτερα να προτιμήσετε κάποιο άλλο προϊόν χειλιών της εταιρείας, εμένα μου αρέσει αυτό με το βούτυρο κακάο, καμία σχέση.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Βερίκοκο

    Στα θετικά έχει ωραία υφή και αίσθηση στα χείλη, σχηματίζει ένα λεπτό στρώμα που νιώθεις ότι τα θρέφει. Γενικά προτιμώ τα προϊόντα με άρωμα και αυτό είναι σχεδόν άοσμο και άγευστο αλλά βασικά, τουλάχιστον για το δικό μου χρώμα δέρματος, είναι εντελώς λάθος χρώμα που μου "σβήνει" εντελώς τα χείλη, το φοράω μόνο καμιά φορά στο σπίτι άμα το πετύχω πουθενά :P Ενδεχομένως θα ταιριάζει περισσότερο σε πολύ πολύ πολύ λευκές επιδερμίδες.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alice_Christopoulos
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Και πάμε και στο ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ προϊόν της σειράς των lip balm. Τα χείλη μου έσκασαν από την πρώτη κιόλας εφαρμογή, σε σημείο να πονάω τόσο ώστε να μην μπορώ να μιλήσω εύκολα. Ολόκληρα κομμάτια πετσας φεύγανε, τόσο που οριακά δεν πήγα σε έναν γιατρό να με δει!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρεία που θέλει να περνά τα φυσικά προϊόντα για καλύτερα. τώρα πλέον προσπαθώ με υπομονή να τα επαναφέρω στην πρότερη κατάσταση. Εννοείται την κατάσταση χειροτέρευαν τα εταίρα προϊόντα της σειράς με Aloe, τα οποία φυσικά κατέληξαν στον κάδο μαζί με το συγκεκριμένο

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Βερίκοκο

    Εντελώς αδιάφορο προϊόν, χρώμα ανύπαρκτο, λιπαρό που δεν απορροφάται. Από ενυδάτωση, τίποτα το ιδιαίτερο.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OlgaD ♥️
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν υπάρχει κανένα αστέρι γιατί αυτό θα έβαζα,ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει ποτέ,έσκασαν τα χείλη μου, ξεφλούδισαν κ σε ένα σημείο μάτωσαν κιόλας,τζάμπα τα 5 ευρώ που έδωσα σε φαρμακείο.Κανει τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεται

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eveath
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειδα τα σχολια και επιβεβαιωθηκα. Μουδιασμα και ξεφλουδισμα ειχα εγω και νομιζα οτι μου ελειπαν βιταμινες. Που να φανταστω οτι ειναι απο το λιποζαν. Απογοητευτηκα.

    • Άρωμα
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsanektaria
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χειροτερο προιον που εχω δοκιμασει για ενυδατωση χειλιων. Αρχικα νομιζα οτι ειναι ιδεα μου οτι μουδιαζουν, τσουζουν κ σκανε τα χειλη μου εξαιτιας του μεχρι που μπηκα στη διαδικασια να διαβαζω τις κριτικες, οι οποιες το επιβεβαιωσαν! Δεν ξερω αν προκειται για αλλεργικη αντιδραση, το οτι τα χειλη επιδεινωνονται αντι να βελτιωνονται ειναι απαραδεκτο!

    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Melina_Ntoga
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν μπορούσα θα έδινα και εγώ 0 αστέρια. Είναι ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει. Είχαν σκάσει τα χείλια μου από τον ήλιο και τη θάλασσα και το αγόρασα. Μόλις το έβαζα έτσουζαν τα χείλη μου και είχαν πρηστεί. Μου τα έκανε χειρότερα. Πρώτη φορά είδα τα χείλια μου να βγάζουν ολόκληρες πέτσες και να ματώνουν έτσι. Επειδή η korres είναι καλή εταιρία φαντάστηκα ότι θα με βοηθούσε αλλά δυστυχώς ήταν καταστροφικό για τα χείλη μου.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros_V81
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν είχε μηδέν αστέρια θα έβαζα
    Πέραν ότι πλήρωσα 5 ευρώ σε φαρμακείο
    Ενώ είχαν σκάσει τα χείλη μου , μετά την εφαρμογή αυτού έτσουζαν απίστευτα.
    Το πέταξα κατευθείαν

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dora_Cham
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν μπορούσα θα έβαζα 0 αστέρια. Ότι χειρότερο, τα χείλη μου εσκασαν και γέμισαν πέτσες ενώ ήταν μια χαρά, από τη πρώτη εφαρμογή κιόλας. Το έδωσα στην αδερφή μου και έπαθε χειρότερα οπότε δεν είναι κάτι τυχαίο. Απλά μη το πάρετε

    • Άρωμα
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ino_k
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τα καλύτερα που με βοήθησαν με τα σκασμένα μου χείλη! Απορώ πώς γίνεται να υπάρχουν τόσο κακές κριτικές. Και πιστέψτε με, έχω ένα σωρό lip balms από πολλές εταιρείες.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • and.geordamili
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο προϊόν κι ας είναι και Κορρες που κατα τα άλλα έχει ωραία προϊόντα. Λογικά θα το έχει καταργήσει η εταιρεία γιατί δεν το βρίσκω στο σαιτ της αλλά προφανώς υπάρχει απόθεμα σε φαρμακεία ακόμα. Κάνει τα χείλη κάπως σαν χαρτί, τα αφυδατώνει όπως αφυδατώνουν κάποια λάδια. Το έβαλα μετα απο μέρα που είχαν ταλαιπωρηθεί λίγο τα χείλη μου σε πεζοπορία, έκαιγε κάπως αλλά θεώρησα ότι φταιει η ελαφριά αφυδάτωση. Το πρωί ξύπνησα και ήταν λίγο πρησμένα. Παρόμοια κακή αίσθηση έχω και με το Apivita Lip Care Pomegranate αλλά όχι τόσο πολυ. Προφανώς κάποιο συστατικό που έχουν και τα δύο (ή ενδεχομένως και άλλα balm δημιουργεί ευαισθησία ή ελαφριά αλλεργία σε κάποια άτομα γιατί τα reviews έχουν μεγάλη απόκλιση.

    • Άρωμα
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pirperi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελικά το αγοράζω συνέχεια και το βάζω και στο παιδί μου καθώς δεν έχει χρώμα αλλά ούτε τη δυσάρεστη λιπαρή αίσθηση πιυ έχουν τα περισσότερα. Στα αδιαπραγμάτευτα πλεονεκτήματα τα φυσικά συστατικά του.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σίαααα
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά, δεν υπάρχει χειρότερο προϊόν για τα χείλη. Εκτός του ότι προφανώς δεν προσέφερε ΚΑΜΙΑ ενυδάτωση, μου προκάλεσε απίστευτη ξηρότητα, που δεν είχα ποτέ τόσο έντονη, μέχρι και σκάσιμο με αίμα. Δεν το προτείνω σίγουρα παρόλο που η εταιρεία γενικά θεωρείται καλή.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerinakii2003
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ενυδατικό lip balm. Νομίζω ότι είναι αρκετά κοντά στο liposan. Ενυδάτωσε βαθιά τα χείλη μου και είμαι πολύ ικανοποιημένη.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agria__melissa
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο δε μου πρόσφερε κάποια ενυδάτωση στα χείλη, το αντίθετο, "έσκασαν". Το πέταξα φυσικά.
    Χρησιμοποιώ όμως το αντίστοιχο με άρωμα βατόμουρο και είμαι πολύ ευχαριστημένη, δεν είχα κανένα πρόβλημα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marina_Bilas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ Γενικά την σειρά κόρρες για την ενυδάτωση την χειλιών μου, και είναι πολύ ευχαριστημένη. Αυτή την φορά ήθελα κάτι χωρίς χρωμα και ήταν η ιδανικη επιλογη

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nat_Theo
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου δημιούργησε ξεφλουδισμένα χείλη, ενώ δεν είχα κανένα πρόβλημα, με δύο μόνο εφαρμογές και 2 εβδομάδες μετά δεν εχουν επανέλθει ακόμα. Δεν απορροφάται, εχει λιπαρή - κολλώδη αίσθηση στα χείλη. Δεν θα το χρησιμοποιήσω δυστυχώς.

    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas_m67
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πεταμένα λεφτά, τα σκασμένα χείλη μόνο χειροτέρεψαν μέχρι που αναγκάστηκα και πήρα άλλο προϊόν άλλης εταιρείας.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_mitroglou78
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επι 3 ημερες το εβαζα κ εγιναν χειροτερα τα χειλη μου. Απο εκει που ηταν λιγο ξερα καταντησαν την τριτη μερα να εχουν σκασει σε σημειο να τρεχει μεχρι κ αιμα. Σαν τον τζοκερ ειχα γινει. Αναγκαστηκα να αγορασω λιποζαν κ μεσα σε μια μερα βελτιωθηκαν

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    Προσφέρει ένα πολύ ωραίο διακριτικο και απαλό χρώματακι στα χείλη, αλλά σε μένα προσωπικά δεν προσέφερε καμία απολύτως αίσθηση ενυδάτωσης.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    απαλό με ωραίο άρωμα

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χειροτερο!! Αυτο δεν ενυδατωνει τα χειλη μονο τα τσουζει απιστευτα.Μακριαααα

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα είναι το καλύτερο. Σούπερ ενυδάτωση. Δεν το αλλαζω με τιποτα!

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    αρκετά καλό, όπως όλα τα προϊόντα Κορρές

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τίμιο! Σούπερ άνετο, και ενυδατικό.

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καθόλου λιπαρό!ενυδατώνει όσο πρέπει χωρίς να έχεις την αίσθηση ότι έχεις κάτι στα χείλη σου!

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άχρηστο, δεν κάνει τίποτα, παρά μόνο χειροτερεύει το σκάσιμο των χειλιών.

    • Υφή
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ιβίσκος

    Προτιμώ το βατόμουρο που έχει πιο έντονο άρωμα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε μου άρεσε δε μαλακώνει τα χείλη.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Ενυδάτωση
    • Αντηλιακή προστασία
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω καθόλου τι πήγε λάθος εδώ πέρα με την εταιρεία, παλιά θεωρώ ότι έβγαζαν καλύτερα προϊόντα χειλιών. Το συγκεκριμένο (καθώς κι ένα ακόμα που δοκίμασα και θα αφήσω κι εκεί την ίδια κριτική) με το ζόρι βγάζει κάποια ποσότητα στα χείλη, είναι αρκετά σκληρό και δεν θεωρώ ότι ενυδατώνει ιδιαίτερα, η μικρή ποσότητα που καταφέρνεις να απλώσεις τελικά στα χείλη σου απορροφάται αμέσως και αν δεν ξαναβάλεις σύντομα, τότε τα χείλη σου ξεραίνονται. Έχει και ελάχιστη ποσότητα χρωστικής που όμως μετά βίας φαίνεται, οπότε ούτε σαν κραγιόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Καλύτερα να προτιμήσετε κάποιο άλλο προϊόν χειλιών της εταιρείας, εμένα μου αρέσει αυτό με το βούτυρο κακάο, καμία σχέση.

    1
  • Στα θετικά έχει ωραία υφή και αίσθηση στα χείλη, σχηματίζει ένα λεπτό στρώμα που νιώθεις ότι τα θρέφει. Γενικά προτιμώ τα προϊόντα με άρωμα και αυτό είναι σχεδόν άοσμο και άγευστο αλλά βασικά, τουλάχιστον για το δικό μου χρώμα δέρματος, είναι εντελώς λάθος χρώμα που μου "σβήνει" εντελώς τα χείλη, το φοράω μόνο καμιά φορά στο σπίτι άμα το πετύχω πουθενά :P Ενδεχομένως θα ταιριάζει περισσότερο σε πολύ πολύ πολύ λευκές επιδερμίδες.

    0
  • Και πάμε και στο ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ προϊόν της σειράς των lip balm. Τα χείλη μου έσκασαν από την πρώτη κιόλας εφαρμογή, σε σημείο να πονάω τόσο ώστε να μην μπορώ να μιλήσω εύκολα. Ολόκληρα κομμάτια πετσας φεύγανε, τόσο που οριακά δεν πήγα σε έναν γιατρό να με δει!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια εταιρεία που θέλει να περνά τα φυσικά προϊόντα για καλύτερα. τώρα πλέον προσπαθώ με υπομονή να τα επαναφέρω στην πρότερη κατάσταση. Εννοείται την κατάσταση χειροτέρευαν τα εταίρα προϊόντα της σειράς με Aloe, τα οποία φυσικά κατέληξαν στον κάδο μαζί με το συγκεκριμένο

    2
  • Εντελώς αδιάφορο προϊόν, χρώμα ανύπαρκτο, λιπαρό που δεν απορροφάται. Από ενυδάτωση, τίποτα το ιδιαίτερο.

    0
  • Δεν υπάρχει κανένα αστέρι γιατί αυτό θα έβαζα,ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει ποτέ,έσκασαν τα χείλη μου, ξεφλούδισαν κ σε ένα σημείο μάτωσαν κιόλας,τζάμπα τα 5 ευρώ που έδωσα σε φαρμακείο.Κανει τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεται

    3
  • Δες τα όλα
4,80 €
2,99 €   μεταφορικά