Προερχόμενος απο τα τα TELE 200 & 100 USB, εύκολα το προγραμμάτισα, αν και το software τους δεν ειναι και το πιο φιλικό στην χρήση. Αν το καταλάβεις όμως, μετά μπορεις να κάνεις το τ/κ σου όπως θες (και με λιγο XMLediting): π.χ. ch+/- να αλλαζει κανάλι στο set-top box, ενώ το vol+/- στην TV χωρις να αλλαζεις πηγή. Στα υπερ το 2πλο power κουμπι. Ενα για την TV (ή ότι βαλεις στην θεση της TV) και ένα για την επιλεγμένη πηγή. Ετσι αν πχ εχεις αποκωδικοποιητη πανω σε μια παλια TV, μπορεις να το εχεις παντα στον αποκωδικοποιητη και να ανογεις/κλεινεις TV με το εξτρα power.
Στα αρνητικά (ή θετικά, όπως το παρει κανεις), το μικρό μεγεθος. Θα δυσκολέψει κόσμο με μεγάλα δάχτυλα. Επίσης λόγω μεγεθους έχει λιγότερα κουμπιά απο τα μεγάλα. Θα πρέπει να γίνει κανεις δημιουργικός αν χρειάζεται τα περα των βασικών κουμπιά. Π.χ. εγω για να εχω τα play/pause/stop "θυσίασα" τα (αχρηστα για μενα) αριθμητικά "7", "8", "9".
Αν εχεις όρεξη να ασχολήθεις λίγο, δεν έχεις τεράστια δάκτυλα, και έχεις μέχρι 3 συσκευές, θα στο συνιστούσα. Τίμιο για τα λεφτά του.