Εκτυπωτές

HP OfficeJet Pro 6960 AiO

Συνδεσιμότητα: Wi-Fi & Mobile Print, 30/26 ppm (ασπρ./έγχρ.) , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
-
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
4
Μνήμη Εκτυπωτή
1024 MB
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, A6, B5, C5, Executive, Legal, Letter, Photo
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Fax, Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
Ethernet, USB, Wi-Fi
Χρώμα
-

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
30 ppm
Ταχύτητα έγχρωμης εκτύπωσης
26 ppm
Duplex Print
Αυτόματο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
1200x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
1200x1200 DPI
Βάθος Χρώματος
24 bit
Ποσότητα Φύλλων ADF
35 φύλλα
Δυνατότητες Σάρωσης
-

Διαστάσεις

Ύψος
464 mm
Πλάτος
390 mm
Βάθος
229 mm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (44)

Αξιολογήσεις

  1. 20
  2. 13
  3. 3
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • leon4idas
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξαφνικά σταμάτησε να εκτυπώνει μετά από 3 αλλαγές μελανιών. Μου το αντικατέστησαν με άλλο αλλά και αυτός τα ίδια. Δεν αναγνωρίζει τα γνήσια μελάνια που μου έστειλαν από την HP και δεν εκτυπώνει καθόλου το μαύρο. Δυστυχώς πεταμένα λεφτά.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoslion2001
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αποφασισε μια μερα ο εκτυπωτης να μην αναγνωριζει το μαυρο, με αποτελεσμα οχι μονο να μην μπορεις να εκτυπωσεις αλλα να μην μπορεις ουτε να σκαναρεις.
    Δεν σκαναρει αμα δεν εχει μελανοδοχια μεσα.
    Nice.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είχα παλιά ΗΡ εκτυπωτή και ειπα να κάνω αναβάθμιση για να μου καταναλώνει λιγότερο μελάνι και να έχω και τον σαρωτή. Τελικά καταναλώνει πολύ περισσότερο μελάνι από τον παλιό και κάνει πολύ συχνά ανακάτεμα των μαλανιων που κρατάει αρκετά λεπτά. και θές να κάνει μια εκτύπωση, τον ανοίγω να κάνω την εκτύπωσή μου σε 10 δευτερόλεπτα όταν την χρειάζομαι και αντί αυτού, κάθομαι και περιμένω να κάνει όλη την διαδικασία και μετά να μου εκτυπώσει. τον έχω 2 χρόνια και ανυπομονώ να τον ξεφορτωθώ.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • homebody.billy
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από ενάμιση χρόνο περίπου έβγαλε πρόβλημα. Εμφάνιζε συνέχεια μήνυμα για κολλημένο χαρτί ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε. Το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και καιρό, αρχικά μία δύο φορές την βδομάδα μετά έγινε καθημερινά και στο τέλος με το που τον άνοιγες. Τελικά τον πήγα στα σκουπίδια γιατί αν μπλέξεις με εγγυήσεις και επιστροφές τέτοια εποχή θα στον αντικαταστήσουν μετά από δυο αιώνες....
    Ότι δίνεις παίρνεις, ψάξτε για κάτι καλύτερο....

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.mavros.77
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κακός εκτυπωτής.δυσλειτουργικος απο την πρωτη ημερα.και τωρα πλεον μασαει το χαρτι,μπλοκαρει το scanner οποτε απο το να ψαξω να τον φτιαξω , θα τον αλλαξω. μακριά. και εχω μικρη επιχειρηση και τον θελω για 3ο. ουτε για 3ος δεν κανει.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • the_great
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα σε προσφορά 59€. H HP μου επέστρεψε 15€ και μου έδωσε 3 χρόνια εγγύηση.
    Δεν έχει πάθει το παραμικρό. Του κάνω οικιακή χρήση. 2-3 εκτυπώσεις την ημέρα και 1-2 φορές το χρόνο καλές εκτυπώσεις σε glossy χαρτί για παρουσιάσεις.

    Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Ό,τι και αν πάθει, έχει ήδη βγάλει τα λεφτά του

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEOGG
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμενα με ελαχιστη χρηση καποια στιγμη σταματησε να τυπώνει το μαυρο.Θεώρησα οτι φταιει το μελανι και αγορασα αλλο με τιμη 75 ευρω το σετ.Συνεχισε να μην μου τυπώνει το μαυρο. Το πηγα για να το κοιτάξουν και σημερα με πηραν τηλ οτι ειναι χαλασμενη η κεφαλη του μαυρου και οτι η εταιρεια δεν φερνει ανταλλακτικη κεφαλη και η μονη επιλογη που εχω ειναι να μου δωσει η εταιρια εναν ιδιο παλιο επισκευασμενο πληρονοντας το 80% της αξιας του,δηλ ουτε καν καινουριο.Το φταίξιμο ειναι λεει δικο μου γιατι δεν τον χρησιμοποιούσα συχνα .Τους χαριζω και τον εκτυπωτή μου και τα καινουρια μου μελανια και ουτε να ξανακούσω για αυτους θελω

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • qbrain
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον βρήκα σε φοβερή τιμή. Πολυ καλη εκτύπωση. Η καλύτερη αγορά που έκανα για το 2019

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angelokapetanios
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω κοντά στα δύο χρόνια. Τα μειονεκτήματα του ειναι:
    1. Η σύνδεση του με wireless δίκτυο
    2. Τα μελάνια όπου τελειώνουν πάρα πολύ γρήγορα και είναι ακριβά να τα αγοράσεις. Δηλαδή αξίζει να αγοραστεί ένας άλλος που έχει 2 μελάνια ένα black και ένα colour!! Γιατί θα είναι Ποιο οικονομικός!! Εγώ βέβαια τον είχα αγοράσει 109 ευρώ!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npardal7
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα θετικά: Πολύ καλή εκτύπωση, εύκολο και γρήγορο σκανάρισμα, πολύ καλή συνδεσιμότητα σε γραμμή >των 15mbps.
    Στα αρνητικά: Δεν εκτυπώνει σε χαρτόνι Α4/200mg, καταναλώνει πολύ μελάνι, Δεν αναγνωρίζει πάντα τα συμβατά μελάνια (ποσοστό αναγνώρισης <30%),

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paris.sambanis
    1
    10 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τραγική συνδεσιμότητα. Τρομακτική κατανάλωση μελάνης όπου το κάθε ένα έχει 30 ευρώ! Συνδεσιμότητα για κλαματα. Μην πετάξετε και εσεις τα χρήματα σας.

    ΥΓ. Το πιο αστείο όλων ειναι το support της HP όπου η τηλεφωνήτρια ήταν με γνώσεις χαμηλότερες από δημοτικού, ενώ είπε πως θα το ψάξει και θα καλέσει σε 10' κάλεσε 12 μέρες αργότερα! χωρίς απάντηση!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostadis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα στα 99€ όταν χάλασε ο προηγούμενος και ήταν εκτός προσφοράς. Φαίνεται καλός, τυπώνει γρήγορα σαρώνει και στέλνει φαξ ικανοποιητικά. Τα μελάνια όμως φαίνεται να αδειάζουν σχετικά εύκολα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexmarkettos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός για τα 75€ που έδωσα προσωπικά. Το μόνο μείον Ίσως είναι λίγο η δυσκολία να συνδεθεί wifi αλλά βρίσκεται η λύση. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για 75€ Κ μαζί με την προσφορά της hp που δίνει πίσω τα 15€ πολύ τίμια προταση

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • armagedon
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο εκτυπωτής είναι αστέρι. Αψογος σε όλα. Πανευκολη εγκατάσταση. Αριστο σήμα Wifi . Εκτός απο τα απλά μελάνια 903 διαθέτει και τα 903 xl για 825 σελίδες αλλά και το 907 xl black το οποίο είναι για 1500 σελίδες. Τον πήρα προσφορά απο 109 ευρώ στα 79 ευρώ απο γνωστό πολυκαταστημα πριν 5 μέρες. Εχει επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια μεσω του site της HP αλλά και 15 ευρώ επιστροφή χρημάτων. Αυτά τα καλά της HP μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilkaterina
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    συνηθισμένη στον 6280 που ήταν μακράν πιο στιβαρή κατασκευή απογοητεύτηκα από τα πλαστικά του. επίσης φοβάμαι επείδη είναι μεγάλο το άνοιγμα κάτω που βγαίνει το χαρτί ότι θα μαζέψει τόνους σκόνης κ χνούδι κ τον έχω σκεπασμένο όπως μπορώ. σαν ποιότητα εκτύπωσης είναι ωραίος και γρήγορος να τυπώσει το χαρτι, αργεί λίγο να πάει η εντολη από το πισι αλλα αυτό ίσως να έχει να κάνει ότι είναι ασύρματα συνδεδεμένο. για τα λεφτά του μέχρι στιγμής καλός.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pitsinisd
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμιο προϊόν για τα χρήματα του.εκτυπωνει αρκετά γρήγορα.εχει εύκολη εγκατάσταση με το δίκτυο και πολλές λειτουργίες για απομακρυσμένη εκτύπωση.για οικιακή χρήση είναι άψογο ενώ θα μπορούσε άνετα να σταθεί και σε μια μικρή επιχείρηση.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fuorigioco1981
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τον δοκιμαζω με ασυρματη συνδεση και ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!σπαει νευρα!μετα μια μερα χανει την συνδεση απειρες φορες χρειαζεται επανεκκινηση για να ξαναβρει το δικτυο!
    κατα τα αλλα αθορυβος,γρηγορος ολα καλα τα αλλα!εαν δεν φτιαξει θα δοκιμασω με καλωδιο αναγκαστικα αλλα θα επρεπε να δουλευει καλα και με wifi

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannidisang
    5
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν συνηθίζω να αφήνω κριτική για προϊόντα αλλά αυτός ο εκτυπωτής, για μικρομεσαία χρήση γραφείου παίρνει 10 με τόνο.
    Εκτυπώνει γρήγορα, από την πρώτη σελίδα, και ποιοτικά.
    Έχει γρήγορο μενού.
    Εγκαθίσταται εύκολα.
    Γίνεται απροβλημάτιστη χρήση του WiFi Printing.
    Έχει σύστημα για εύκολη ανατροφοδότηση χαρτιού.
    Με λίγα λόγια, αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά απαίσιο UI και UX

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο εκτυπωτής είναι αξιόπιστος μερικές φορές δυσλειτουργεί και κάνει συντήρηση μόνος του

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο μηχάνημα...για οικιακή χρήση βέβαια.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια πολύ καλή επιλογή

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγορασα σημερα, φαινεται πολυ αξιοπιστος.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για οικιακή χρήση πολυ καλό.Αξιζει τα λεφτά του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορες εκτυπώσεις, χωρίς καλώδια,καλή ποιότητα και στο σκάνερ.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αυτο το πολυμηχανημα ειναι πολυ ποιοτικο και σε πολυ καλη προσφορα με μονο 95ευρω

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ακριβή εκτύπωση κοντά 30 λεπτα η Α4 κ πολύ κακή απόδοση στα χρώματα στη κανονική λειτουργία

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    03-07-2019 ενημέρωση
    Συνεχίζει να κάνει τα πάντα μια χαρά (με ελαφριά χρήση όμως).

    ====
    Τον έχω λίγες μέρες, δείχνει να λειτουργεί άψογα για την ώρα!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ξαφνικά σταμάτησε να εκτυπώνει μετά από 3 αλλαγές μελανιών. Μου το αντικατέστησαν με άλλο αλλά και αυτός τα ίδια. Δεν αναγνωρίζει τα γνήσια μελάνια που μου έστειλαν από την HP και δεν εκτυπώνει καθόλου το μαύρο. Δυστυχώς πεταμένα λεφτά.

    0
  • Αποφασισε μια μερα ο εκτυπωτης να μην αναγνωριζει το μαυρο, με αποτελεσμα οχι μονο να μην μπορεις να εκτυπωσεις αλλα να μην μπορεις ουτε να σκαναρεις.
    Δεν σκαναρει αμα δεν εχει μελανοδοχια μεσα.
    Nice.

    1
  • είχα παλιά ΗΡ εκτυπωτή και ειπα να κάνω αναβάθμιση για να μου καταναλώνει λιγότερο μελάνι και να έχω και τον σαρωτή. Τελικά καταναλώνει πολύ περισσότερο μελάνι από τον παλιό και κάνει πολύ συχνά ανακάτεμα των μαλανιων που κρατάει αρκετά λεπτά. και θές να κάνει μια εκτύπωση, τον ανοίγω να κάνω την εκτύπωσή μου σε 10 δευτερόλεπτα όταν την χρειάζομαι και αντί αυτού, κάθομαι και περιμένω να κάνει όλη την διαδικασία και μετά να μου εκτυπώσει. τον έχω 2 χρόνια και ανυπομονώ να τον ξεφορτωθώ.

    0
  • Μετά από ενάμιση χρόνο περίπου έβγαλε πρόβλημα. Εμφάνιζε συνέχεια μήνυμα για κολλημένο χαρτί ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε. Το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και καιρό, αρχικά μία δύο φορές την βδομάδα μετά έγινε καθημερινά και στο τέλος με το που τον άνοιγες. Τελικά τον πήγα στα σκουπίδια γιατί αν μπλέξεις με εγγυήσεις και επιστροφές τέτοια εποχή θα στον αντικαταστήσουν μετά από δυο αιώνες....
    Ότι δίνεις παίρνεις, ψάξτε για κάτι καλύτερο....

    1
  • κακός εκτυπωτής.δυσλειτουργικος απο την πρωτη ημερα.και τωρα πλεον μασαει το χαρτι,μπλοκαρει το scanner οποτε απο το να ψαξω να τον φτιαξω , θα τον αλλαξω. μακριά. και εχω μικρη επιχειρηση και τον θελω για 3ο. ουτε για 3ος δεν κανει.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

44 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
-
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
4
Μνήμη Εκτυπωτή
1024 MB
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, A6, B5, C5, Executive, Legal, Letter, Photo
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Fax, Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
Ethernet, USB, Wi-Fi
Χρώμα
-

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
30 ppm
Ταχύτητα έγχρωμης εκτύπωσης
26 ppm
Duplex Print
Αυτόματο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
1200x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
1200x1200 DPI
Βάθος Χρώματος
24 bit
Ποσότητα Φύλλων ADF
35 φύλλα
Δυνατότητες Σάρωσης
-

Διαστάσεις

Ύψος
464 mm
Πλάτος
390 mm
Βάθος
229 mm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (44)

  1. 20
  2. 13
  3. 3
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • leon4idas
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξαφνικά σταμάτησε να εκτυπώνει μετά από 3 αλλαγές μελανιών. Μου το αντικατέστησαν με άλλο αλλά και αυτός τα ίδια. Δεν αναγνωρίζει τα γνήσια μελάνια που μου έστειλαν από την HP και δεν εκτυπώνει καθόλου το μαύρο. Δυστυχώς πεταμένα λεφτά.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoslion2001
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αποφασισε μια μερα ο εκτυπωτης να μην αναγνωριζει το μαυρο, με αποτελεσμα οχι μονο να μην μπορεις να εκτυπωσεις αλλα να μην μπορεις ουτε να σκαναρεις.
    Δεν σκαναρει αμα δεν εχει μελανοδοχια μεσα.
    Nice.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είχα παλιά ΗΡ εκτυπωτή και ειπα να κάνω αναβάθμιση για να μου καταναλώνει λιγότερο μελάνι και να έχω και τον σαρωτή. Τελικά καταναλώνει πολύ περισσότερο μελάνι από τον παλιό και κάνει πολύ συχνά ανακάτεμα των μαλανιων που κρατάει αρκετά λεπτά. και θές να κάνει μια εκτύπωση, τον ανοίγω να κάνω την εκτύπωσή μου σε 10 δευτερόλεπτα όταν την χρειάζομαι και αντί αυτού, κάθομαι και περιμένω να κάνει όλη την διαδικασία και μετά να μου εκτυπώσει. τον έχω 2 χρόνια και ανυπομονώ να τον ξεφορτωθώ.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • homebody.billy
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από ενάμιση χρόνο περίπου έβγαλε πρόβλημα. Εμφάνιζε συνέχεια μήνυμα για κολλημένο χαρτί ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε. Το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και καιρό, αρχικά μία δύο φορές την βδομάδα μετά έγινε καθημερινά και στο τέλος με το που τον άνοιγες. Τελικά τον πήγα στα σκουπίδια γιατί αν μπλέξεις με εγγυήσεις και επιστροφές τέτοια εποχή θα στον αντικαταστήσουν μετά από δυο αιώνες....
    Ότι δίνεις παίρνεις, ψάξτε για κάτι καλύτερο....

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.mavros.77
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κακός εκτυπωτής.δυσλειτουργικος απο την πρωτη ημερα.και τωρα πλεον μασαει το χαρτι,μπλοκαρει το scanner οποτε απο το να ψαξω να τον φτιαξω , θα τον αλλαξω. μακριά. και εχω μικρη επιχειρηση και τον θελω για 3ο. ουτε για 3ος δεν κανει.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • the_great
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα σε προσφορά 59€. H HP μου επέστρεψε 15€ και μου έδωσε 3 χρόνια εγγύηση.
    Δεν έχει πάθει το παραμικρό. Του κάνω οικιακή χρήση. 2-3 εκτυπώσεις την ημέρα και 1-2 φορές το χρόνο καλές εκτυπώσεις σε glossy χαρτί για παρουσιάσεις.

    Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Ό,τι και αν πάθει, έχει ήδη βγάλει τα λεφτά του

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEOGG
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμενα με ελαχιστη χρηση καποια στιγμη σταματησε να τυπώνει το μαυρο.Θεώρησα οτι φταιει το μελανι και αγορασα αλλο με τιμη 75 ευρω το σετ.Συνεχισε να μην μου τυπώνει το μαυρο. Το πηγα για να το κοιτάξουν και σημερα με πηραν τηλ οτι ειναι χαλασμενη η κεφαλη του μαυρου και οτι η εταιρεια δεν φερνει ανταλλακτικη κεφαλη και η μονη επιλογη που εχω ειναι να μου δωσει η εταιρια εναν ιδιο παλιο επισκευασμενο πληρονοντας το 80% της αξιας του,δηλ ουτε καν καινουριο.Το φταίξιμο ειναι λεει δικο μου γιατι δεν τον χρησιμοποιούσα συχνα .Τους χαριζω και τον εκτυπωτή μου και τα καινουρια μου μελανια και ουτε να ξανακούσω για αυτους θελω

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • qbrain
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον βρήκα σε φοβερή τιμή. Πολυ καλη εκτύπωση. Η καλύτερη αγορά που έκανα για το 2019

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angelokapetanios
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω κοντά στα δύο χρόνια. Τα μειονεκτήματα του ειναι:
    1. Η σύνδεση του με wireless δίκτυο
    2. Τα μελάνια όπου τελειώνουν πάρα πολύ γρήγορα και είναι ακριβά να τα αγοράσεις. Δηλαδή αξίζει να αγοραστεί ένας άλλος που έχει 2 μελάνια ένα black και ένα colour!! Γιατί θα είναι Ποιο οικονομικός!! Εγώ βέβαια τον είχα αγοράσει 109 ευρώ!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npardal7
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα θετικά: Πολύ καλή εκτύπωση, εύκολο και γρήγορο σκανάρισμα, πολύ καλή συνδεσιμότητα σε γραμμή >των 15mbps.
    Στα αρνητικά: Δεν εκτυπώνει σε χαρτόνι Α4/200mg, καταναλώνει πολύ μελάνι, Δεν αναγνωρίζει πάντα τα συμβατά μελάνια (ποσοστό αναγνώρισης <30%),

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paris.sambanis
    1
    10 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τραγική συνδεσιμότητα. Τρομακτική κατανάλωση μελάνης όπου το κάθε ένα έχει 30 ευρώ! Συνδεσιμότητα για κλαματα. Μην πετάξετε και εσεις τα χρήματα σας.

    ΥΓ. Το πιο αστείο όλων ειναι το support της HP όπου η τηλεφωνήτρια ήταν με γνώσεις χαμηλότερες από δημοτικού, ενώ είπε πως θα το ψάξει και θα καλέσει σε 10' κάλεσε 12 μέρες αργότερα! χωρίς απάντηση!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostadis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα στα 99€ όταν χάλασε ο προηγούμενος και ήταν εκτός προσφοράς. Φαίνεται καλός, τυπώνει γρήγορα σαρώνει και στέλνει φαξ ικανοποιητικά. Τα μελάνια όμως φαίνεται να αδειάζουν σχετικά εύκολα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexmarkettos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός για τα 75€ που έδωσα προσωπικά. Το μόνο μείον Ίσως είναι λίγο η δυσκολία να συνδεθεί wifi αλλά βρίσκεται η λύση. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για 75€ Κ μαζί με την προσφορά της hp που δίνει πίσω τα 15€ πολύ τίμια προταση

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • armagedon
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο εκτυπωτής είναι αστέρι. Αψογος σε όλα. Πανευκολη εγκατάσταση. Αριστο σήμα Wifi . Εκτός απο τα απλά μελάνια 903 διαθέτει και τα 903 xl για 825 σελίδες αλλά και το 907 xl black το οποίο είναι για 1500 σελίδες. Τον πήρα προσφορά απο 109 ευρώ στα 79 ευρώ απο γνωστό πολυκαταστημα πριν 5 μέρες. Εχει επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια μεσω του site της HP αλλά και 15 ευρώ επιστροφή χρημάτων. Αυτά τα καλά της HP μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilkaterina
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    συνηθισμένη στον 6280 που ήταν μακράν πιο στιβαρή κατασκευή απογοητεύτηκα από τα πλαστικά του. επίσης φοβάμαι επείδη είναι μεγάλο το άνοιγμα κάτω που βγαίνει το χαρτί ότι θα μαζέψει τόνους σκόνης κ χνούδι κ τον έχω σκεπασμένο όπως μπορώ. σαν ποιότητα εκτύπωσης είναι ωραίος και γρήγορος να τυπώσει το χαρτι, αργεί λίγο να πάει η εντολη από το πισι αλλα αυτό ίσως να έχει να κάνει ότι είναι ασύρματα συνδεδεμένο. για τα λεφτά του μέχρι στιγμής καλός.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pitsinisd
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμιο προϊόν για τα χρήματα του.εκτυπωνει αρκετά γρήγορα.εχει εύκολη εγκατάσταση με το δίκτυο και πολλές λειτουργίες για απομακρυσμένη εκτύπωση.για οικιακή χρήση είναι άψογο ενώ θα μπορούσε άνετα να σταθεί και σε μια μικρή επιχείρηση.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fuorigioco1981
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τον δοκιμαζω με ασυρματη συνδεση και ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!σπαει νευρα!μετα μια μερα χανει την συνδεση απειρες φορες χρειαζεται επανεκκινηση για να ξαναβρει το δικτυο!
    κατα τα αλλα αθορυβος,γρηγορος ολα καλα τα αλλα!εαν δεν φτιαξει θα δοκιμασω με καλωδιο αναγκαστικα αλλα θα επρεπε να δουλευει καλα και με wifi

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannidisang
    5
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν συνηθίζω να αφήνω κριτική για προϊόντα αλλά αυτός ο εκτυπωτής, για μικρομεσαία χρήση γραφείου παίρνει 10 με τόνο.
    Εκτυπώνει γρήγορα, από την πρώτη σελίδα, και ποιοτικά.
    Έχει γρήγορο μενού.
    Εγκαθίσταται εύκολα.
    Γίνεται απροβλημάτιστη χρήση του WiFi Printing.
    Έχει σύστημα για εύκολη ανατροφοδότηση χαρτιού.
    Με λίγα λόγια, αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά απαίσιο UI και UX

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ο εκτυπωτής είναι αξιόπιστος μερικές φορές δυσλειτουργεί και κάνει συντήρηση μόνος του

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραίο μηχάνημα...για οικιακή χρήση βέβαια.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια πολύ καλή επιλογή

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγορασα σημερα, φαινεται πολυ αξιοπιστος.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για οικιακή χρήση πολυ καλό.Αξιζει τα λεφτά του.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορες εκτυπώσεις, χωρίς καλώδια,καλή ποιότητα και στο σκάνερ.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αυτο το πολυμηχανημα ειναι πολυ ποιοτικο και σε πολυ καλη προσφορα με μονο 95ευρω

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ακριβή εκτύπωση κοντά 30 λεπτα η Α4 κ πολύ κακή απόδοση στα χρώματα στη κανονική λειτουργία

    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    03-07-2019 ενημέρωση
    Συνεχίζει να κάνει τα πάντα μια χαρά (με ελαφριά χρήση όμως).

    ====
    Τον έχω λίγες μέρες, δείχνει να λειτουργεί άψογα για την ώρα!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ξαφνικά σταμάτησε να εκτυπώνει μετά από 3 αλλαγές μελανιών. Μου το αντικατέστησαν με άλλο αλλά και αυτός τα ίδια. Δεν αναγνωρίζει τα γνήσια μελάνια που μου έστειλαν από την HP και δεν εκτυπώνει καθόλου το μαύρο. Δυστυχώς πεταμένα λεφτά.

    0
  • Αποφασισε μια μερα ο εκτυπωτης να μην αναγνωριζει το μαυρο, με αποτελεσμα οχι μονο να μην μπορεις να εκτυπωσεις αλλα να μην μπορεις ουτε να σκαναρεις.
    Δεν σκαναρει αμα δεν εχει μελανοδοχια μεσα.
    Nice.

    1
  • είχα παλιά ΗΡ εκτυπωτή και ειπα να κάνω αναβάθμιση για να μου καταναλώνει λιγότερο μελάνι και να έχω και τον σαρωτή. Τελικά καταναλώνει πολύ περισσότερο μελάνι από τον παλιό και κάνει πολύ συχνά ανακάτεμα των μαλανιων που κρατάει αρκετά λεπτά. και θές να κάνει μια εκτύπωση, τον ανοίγω να κάνω την εκτύπωσή μου σε 10 δευτερόλεπτα όταν την χρειάζομαι και αντί αυτού, κάθομαι και περιμένω να κάνει όλη την διαδικασία και μετά να μου εκτυπώσει. τον έχω 2 χρόνια και ανυπομονώ να τον ξεφορτωθώ.

    0
  • Μετά από ενάμιση χρόνο περίπου έβγαλε πρόβλημα. Εμφάνιζε συνέχεια μήνυμα για κολλημένο χαρτί ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε. Το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και καιρό, αρχικά μία δύο φορές την βδομάδα μετά έγινε καθημερινά και στο τέλος με το που τον άνοιγες. Τελικά τον πήγα στα σκουπίδια γιατί αν μπλέξεις με εγγυήσεις και επιστροφές τέτοια εποχή θα στον αντικαταστήσουν μετά από δυο αιώνες....
    Ότι δίνεις παίρνεις, ψάξτε για κάτι καλύτερο....

    1
  • κακός εκτυπωτής.δυσλειτουργικος απο την πρωτη ημερα.και τωρα πλεον μασαει το χαρτι,μπλοκαρει το scanner οποτε απο το να ψαξω να τον φτιαξω , θα τον αλλαξω. μακριά. και εχω μικρη επιχειρηση και τον θελω για 3ο. ουτε για 3ος δεν κανει.

    1
  • Δες τα όλα