Κινητά Τηλέφωνα

Huawei P9 Lite (3GB/16GB)

Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 5.2", Μπαταρία: 3000mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Χρώμα
-
Βάρος
147 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,2 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
-
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
-

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ισχύς Φόρτισης
-
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι
Ισχύς Ασύρματης Φόρτισης
-

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
146,8 mm
Πλάτος
72,6 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (133)

Αξιολογήσεις

  1. 102
  2. 19
  3. 8
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video
  • GPS
  • Μπαταρία
  • Σκαρλατάκης  κυριάκος
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτό με τα 3 gb και 16 gb το χρησιμοποιώ στην δουλειά και δεν είναι καθόλου άγια. έχει πέσει πάνω από 10 φορές από εμένα και ατελείωτες από τα χεράκια των εγγονών μου άλλαξα 8 φορές το προστατευτικό οθόνης. το είχα πάρει 180 € σε προσφορά εκείνα τα χρόνια όταν πρώτο βγήκε, τώρα θέλω ένα 5g για να μπορώ να συνδεθώ με συσκευές 5g και πρέπει να βάλω το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη μου αλλά διαβάζω ότι όλα είναι για τα ανάθεμα.. και έχω ακόμα αυτό το θεριό το φορτίζω κάθε μέρα και δεν με χαλάει καθόλου έχω σήμα παντού δεν κολλάει ! τι άλλο ? απλά θα έλεγα τέλειο για εμένα μπράβο στην εταιρία

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis065
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1)Κολλάει πάρα πολύ.
    2)Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι χάλια.
    3)Η μπαταρία διαρκεί περίπου δύο ώρες.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantina_katsoulaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το είχα για 2 χρόνια μέχρι που απλά επιθυμησα να αγοράσω κάτι ποιο μεγάλο και με αρκετό χώρο. Είναι πολύ αξιόλογο κινητο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Lolou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το.εχω απο.το Νοέμβριο του 2016.
    Είναι απίστευτο, δε μασαει, δουλεύει καταπληκτικα ΑΚΟΜΑ!
    Πολυ καλη επιλογή!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos_kappa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος από το 2017. Τέλειο σε όλα μαχητής κινητό δεν μασάει και εξηγώ. Πριν 1 χρόνο το 19 πέφτει στην θάλασσα βρέχεται μέσα στην άμμο χαμένο. Πάει μας άφησε λέω δεν δούλευε αλλά δεν το πέταξα. Φέτος 2020 πριν 1 μήνα το βάζω να φορτίσει και ΔΟΥΛΕΨΕ.!!! Απίστευτο δεν ξέρω αν το έχει κανείς παρόμοια εμπειρία με άλλο κινητό. Άξιο πάντως σε όλα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos Spanoudakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Value for money μετα απο 2 χρόνια χρήσης.
    Πάντα με θήκη και τζαμακι , δεν έχει γρατζουνιά.
    Το χρησιμοποιώ σαν gps με τη μηχανή , no problems at all.
    Μετά τη πατέντα με την ενσωμάτωση της εξωτερικής sd στην sim card εχω πλέον 2 γραμμές με 64gb μνήμη.
    Μπαταρία με μέση χρήση κρατάει 1 μέρα.
    Δεδομένα, WiFi και BT πάντα κλειστά οταν δεν τα χρειάζεται. Μονο πρόβλημα δεν ανα γνωρίζει usb στη θύρα του.
    Σίγουρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orestis_Kortianos
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν 2 χρόνια
    Γενικά κινητό στα χέρια μου δεν κρατούσε πάνω από χρόνο αλλά αυτό τώρα άρχισε να βγάζει τα πρώτα προβλήματα στα ηχεία κυρίως
    Η μπαταρία είναι ακόμα στα ίδια επίπεδα με την αρχή, ίσως να φορτίζει λίγο πιο αργά αλλά λογικά είναι πρόβλημα του φορτιστή
    Η μνήμη για τότε ήταν καλή τώρα δεν φτάνει αν έχεις έστω μια μεγάλη εφαρμογή
    Για όταν το πήρα τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω, τώρα όμως σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά

    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sophaki18
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο το εχω απο τον Φλεβαρη του 2017, το ειχα παρει 250€ (επειδη το ηθελα σε χρυσο και ηταν δυσευρετο). Εχει απειρα θετικα οπως η ταχυτητα του, οι φωτογραφιες του που για εναν μεσο χρηστη ειναι παραπανω απο ικανοποιητικες, η μπαταρια του που με πολυυυ βαρια χρηση το φορτιζω πλεον μια-δυο φορες την ημερα. Εχει ομως ενα αρνητικο που ξεπερναει ολα τα θετικα και μαλλον θα με οδηγησει στο να αγορασω αλλο κινητο. Με εσωτερικη μνημη 16gb, δε μπορεις να κατεβασεις οσες εφαρμογες θες. Για την ακριβεια μπορεις να κατεβασεις παρα πολυ λιγες. Εχω αναγκαστει να κατεβασω το fb και το messenger σε lite εκδοση γιατι το κινητο δεν τα σηκωνει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanosiore
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω απο Δεκεμβριο του 2016 (210 ευρω).
    Ακομα κραταει μια χαρα, ειναι λειτουργικοτατο, μπαταρια κραταει κανονικοτατα (επειδη ταξιδευω καθημερινα βγαζει ανετα 1 μερα φουλ, με τις 3 ωρες να παιζω παιχνιδια η να βλεπω βιντεο σε φουλ φωτεινοτητα).
    Δε μου χει βγαλει κανενα κουσουρι, υπερικανοποιημενος.
    Βεβαια το εχω σε book θηκη, και το ψιλοπροσεχω.
    Επιδοσεις σε gaming αξιοπρεπεστατες, browsing εξισου, youtube/netflix επισης.
    Δεν εχω να του προσαψω κατι αρνητικο, και πραγματικα το εχω λιωσει στη χρηση σε games/video/browsing.
    Δεν προκειται να το παρει κανενας βεβαια σε τιμη 200ευρω, αλλα αν το βρει μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση και σε μια τιμουλα νορμαλ δε θα τον απογοητευσει.

    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikitas_Lianos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το είχα τρία χρόνια . Μετα τον δεύτερο χρόνο ξεκίνησα να έχω πρόβλημα με την μπαταρία η οποία έδειχνε ότι έχει π.χ 25% και μετα από δυο λεπτά το κινητό έσβηνε . Το άλλο πρόβλημα που είχα ήταν η ταχύτητα του. Το τελευταίο εξάμηνο που το είχα λάγκαρε όλη την ώρα , έκανε 5 λεπτά να ανοίξει μια εφαρμογη και γενικά έκανε ότι ήθελε το ίδιο . Κατά τα αλλά είναι ένα απίστευτο κινητό για τα λεφτά του σε όλους του τομείς και ειδικά στην κάμερα . Εκεί πρέπει να προσκυνάμε διότι για την εποχή του και για τα λεφτά που το αγόραζες ( 200€ max ) η κάμερα ήταν ότι καλύτερο .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zoi_ren
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ κ 2μιση χρόνια ήταν πολύ καλό κ ήμουν ευχαριστημένη μέχρι που Μετά από ενάμιση χρόνο άρχισε να μου βγάζει θέματα με την μπαταρία πχ όταν πέφτει κάτω από 50% τα έπαιζε το κινητό, πατιοταν μόνο του ότι να ναι και γύρω στο 40% κλείνει. Το ίδιο ακριβώς θέμα έβγαλε κ στην ξαδέρφη μου μετά από 2χρονια χρήσης. Λογικά είναι σχεδιασμένο με ημερομηνία λήξης όπως κ σχεδόν όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πλέον.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θύμιος Αλμπάκρης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ και ένα χρόνο ήταν ο ορισμός του value for money, πρώτη φορά πήρα κινητό Huawei αφού μόνιμα έπαιρνα Samsung και αρχικά ήμουν διστακτικός. Ανθεκτικό, ωραία κάμερα, δυνατά και καθαρά ηχεία. Το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι η μπροστινή κάμερα δεν βγάζει τόσο καλές φωτογραφίες σε χαμηλό φωτισμό αλλά και πάλι είμαι απίστευτα ικανοποιημένος από όλα όσα μου προσφέρει το συγκεκριμένο κινητό!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexalpha
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο εδω και ενα χρονο. Το αγορασα 200 ευρω και πιστευω πως σε αυτα τα χρηματα ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες. Για τα χρηματα του και τα specs του με εχει αφησει πληρως ικανοποιημενο. Το μονο μειωνεκτημα ειναι οτι η μνημη τελειωνει γρηγορα και εμφανιζει που και που ενοχλητικα μηνυματα για να αδιασω την μνημη παρολο που την εχω αδιασει ηδη μερικες φορες. Μια επιλογη που την δεν μετανιωσα ουτε λιγο. Θα συνεχισω να το χρησιμοποιω μιας και με καλυπτει πληρως σαν τηλεφωνο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzontz
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το τηλέφωνο 2 χρόνια μπορώ να πω οτι σχετικά με αλλα τηλέφωνα ειναι πολύ καλό και για τα χρήματα του Επίσης. Αλλα εχει μεγάλο θεμα με την μνήμη του καθώς γεμίζει παρα πολυ ευκολα και εμφανίζει ενα ενοχλητικό μυνήματα διαρκώς λέγοντας ότι ο αποθηκευτικός μου χώρος είναι σχεδόν πλήρης μπορεί μέσα σε μία μέρα να μου αναγράφει ότι έχω άλλο ένα Gigabyte σχεδόν ελεύθερο χώρο και στο τέλος της ημέρας εμφανίζει το ίδιο ακριβώς μήνυμα χωρίς να έχω προσθέσει απολύτως τίποτα . Δεν θα ξανα αγόραζα ξανα το ακόλουθο μοντέλο καθώς ουτε και Huawei ξανα . Να αναφέρω οτι ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει ανάλογο η και Γενικός πρόβλημα με ενα τηλέφωνο της samsung

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikiforos_Mitrakos
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υστερεί κάπως όσον αφορά την κάμερα, αλλά για τα χρήματα του έχει εξαιρετικές επιδόσεις και είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Είναι πολύ καλή επιλογή για όσους έχουν σχετικά μικρό budget και χρειάζονται ένα καλό κινητό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NiKorres
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω απο τον Φεβρουάριο του 2016 και μπορώ να πω οτι έκανα την καλύτερη επιλογή! Εννοειται για την εκδοση με 3 GB RAM. Δεν εχει κολλήσει ποτέ, πουθενά! Η μπαταρία δεν καταλαβαίνει τίποτα και σε βγάζει άνετα 1,5 μερα. Δεν παίζω παιχνίδια, αλλα είμαι όλη μέρα στο ίντερνετ, social media, video κλπ. με συνδεση 4G. Φωτογραφίες φανταστικές, video πολυ καλο, αλλά οχι τέλειο. Στα αρνητικά που εχω διαπιστώσει ειναι οτι επειδή δεν προοριζοταν για Ελλάδα, ειναι branded απο την αγγλική ΕΕ η οποια δεν έχει βγάλει ακομη αναβαθμιση σε Nougat... Επισης απο Viber δεν μου ερχονται ειδοποιησεις, αλλα μπορεί να εχω κανει εγω κατι λάθος στις ρυθμίσεις. Αξιζει τα λεφτα του, τελος! :-)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djsakkas
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το έχω από όταν βγήκε! Μόλις πέρασα το νεο πατς της huawei κατάλαβα διαφορά... φορτίζει πολύ γρήγορα και κρατάει πολύ η μπαταρία, wifi εξαιρετικο πιάνει καλές αποστάσης τα ακουστικά που χε μέσα η συσκευή τα αυθεντικά τα έχω μέχρι και σήμερα και μου αρέσει πολύ η ποιοητα ηχου
    το προτινω ανεπυφυλακτά σε όλους

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolis940
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το τηλέφωνο το αγόρασα για τον αδερφό μου. Άψογο κινητό, όμως θεωρώ ότι καλύτερα κάποιος πριν το αγοράσει να δει και τα redmi note της xiaomi. Αν το συγκρίνω με το δικό μου redmi note 3 SE που το αγόρασα στην ίδια τιμή παρατηρώ ότι το rn3 κάνει καλύτερη διαχείριση της RAM, και είναι λιγάκι γρηγορότερο.
    Το ένα αστέρι το κόβω ακριβώς για τον λόγο που ανέφερα παραπάνω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mantzagia
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το μονο αρνητικο ειναι οτι μου κολαει πχ οταν ανοιγω το wifi η τα δεδομενα μεχρι να κανει τις ενημερωσεις ειδοποιησεις πχ ( fb) αργει να μπει σε εφαρμογες και σε απλα μικρα παιχνιδια πολλες φορες με πεταει εξω, γενικα το περιμενα ποιο γρηγορο στο ιντερνετ λογο οκταπυρηνου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikitas28122002
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ και έναν χρόνο. Στην αρχή δεν κολλάει καθόλου αλλά μετά τον ένα χρόνο ξεκινάει και κολλάει. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά που έχει είναι η κάμερα του και το ηχείο του. Το προτείνω σε άτομα που το θέλουν ένα κινητό για φωτογραφίες και μουσική.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dchatzi84
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μπαταρία με browsing διαρκεί λίγο περισσότερο από ημέρα, διαφορετικά πάει και τρεις μέρες. Πολύ γρήγορο, δεν έχει κολλήσει καμία φορά και τρέχει τα πάντα. Το μόνο αρνητικό είναι η θέση του κουμπιού on/off που πατιέται κατά λάθος πολλές φορές.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yannis.antonatos1
    2
    2 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 2 μηνες.Καθυστερεί στην εισερχόμενη κληση ο ηχος κλησης. Ραδιόφωνο χωρίς rds, στο ημερολόγιο η υπενθυμιση πολλές φορές δεν δίνει ηχο υπενθύμισης, κατα τα αλλα ειναι ενα γρήγορο κινητό.

    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • GPS
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stathilo
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή του είναι μια αρι στη επιλογή!δεν κολλάει βγάζει καλές φωτο και γενικά είναι value for money.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_a
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To Huawei p9 lite με τα 3 gb ram αξιζει τα χρηματα του με διαφορα.
    Εχει ενα πολυ καλο αισθητηρα δακτηλικου αποτυποματος.
    Δεν κολλαει καθολου και με βαρια παιχνιδια.
    Η καμερα βγαζει πολυ καθαρες φωτογραφιες και βιντεο.
    Εγω ειθελα να παρω ενα edge κινητο αλλα ηταν πολυ ακριβα και πηρα αυτο.
    Δε λεω αξιζει παραπανω και το εχω εδω και 1 μηνα και δεν μου εχει κολλησει ποτε.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tselest
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό κινητό, το πήρα αρχές Γενάρη και πραγματικά αξίζει κάθε ευρώ που έδωσα για να το πάρω. Γνώμη μου πως εξακολουθεί να είναι μεγάλη ευκαιρία στην τιμή αυτή, ενώ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες πανάκριβες ναυαρχίδες. Γρήγορο, δεν κολλάει πουθενά και με πολύ καλή μπαταρία. Το μόνο που θα μπορούσα να σχολιάσω ως αρνητικό είναι η απουσία USB OTG support.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω αυτό με τα 3 gb και 16 gb το χρησιμοποιώ στην δουλειά και δεν είναι καθόλου άγια. έχει πέσει πάνω από 10 φορές από εμένα και ατελείωτες από τα χεράκια των εγγονών μου άλλαξα 8 φορές το προστατευτικό οθόνης. το είχα πάρει 180 € σε προσφορά εκείνα τα χρόνια όταν πρώτο βγήκε, τώρα θέλω ένα 5g για να μπορώ να συνδεθώ με συσκευές 5g και πρέπει να βάλω το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη μου αλλά διαβάζω ότι όλα είναι για τα ανάθεμα.. και έχω ακόμα αυτό το θεριό το φορτίζω κάθε μέρα και δεν με χαλάει καθόλου έχω σήμα παντού δεν κολλάει ! τι άλλο ? απλά θα έλεγα τέλειο για εμένα μπράβο στην εταιρία

    1
  • 1)Κολλάει πάρα πολύ.
    2)Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι χάλια.
    3)Η μπαταρία διαρκεί περίπου δύο ώρες.

    0
  • Το είχα για 2 χρόνια μέχρι που απλά επιθυμησα να αγοράσω κάτι ποιο μεγάλο και με αρκετό χώρο. Είναι πολύ αξιόλογο κινητο

    2
  • Το.εχω απο.το Νοέμβριο του 2016.
    Είναι απίστευτο, δε μασαει, δουλεύει καταπληκτικα ΑΚΟΜΑ!
    Πολυ καλη επιλογή!!!

    2
  • Κάτοχος από το 2017. Τέλειο σε όλα μαχητής κινητό δεν μασάει και εξηγώ. Πριν 1 χρόνο το 19 πέφτει στην θάλασσα βρέχεται μέσα στην άμμο χαμένο. Πάει μας άφησε λέω δεν δούλευε αλλά δεν το πέταξα. Φέτος 2020 πριν 1 μήνα το βάζω να φορτίσει και ΔΟΥΛΕΨΕ.!!! Απίστευτο δεν ξέρω αν το έχει κανείς παρόμοια εμπειρία με άλλο κινητό. Άξιο πάντως σε όλα!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (93)

Ερωτήσεις

114 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Χρώμα
-
Βάρος
147 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,2 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
Full HD

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
-
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
-

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ισχύς Φόρτισης
-
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι
Ισχύς Ασύρματης Φόρτισης
-

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
146,8 mm
Πλάτος
72,6 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (133)

  1. 102
  2. 19
  3. 8
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Καταγραφή Video
  • GPS
  • Μπαταρία
  • Σκαρλατάκης  κυριάκος
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω αυτό με τα 3 gb και 16 gb το χρησιμοποιώ στην δουλειά και δεν είναι καθόλου άγια. έχει πέσει πάνω από 10 φορές από εμένα και ατελείωτες από τα χεράκια των εγγονών μου άλλαξα 8 φορές το προστατευτικό οθόνης. το είχα πάρει 180 € σε προσφορά εκείνα τα χρόνια όταν πρώτο βγήκε, τώρα θέλω ένα 5g για να μπορώ να συνδεθώ με συσκευές 5g και πρέπει να βάλω το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη μου αλλά διαβάζω ότι όλα είναι για τα ανάθεμα.. και έχω ακόμα αυτό το θεριό το φορτίζω κάθε μέρα και δεν με χαλάει καθόλου έχω σήμα παντού δεν κολλάει ! τι άλλο ? απλά θα έλεγα τέλειο για εμένα μπράβο στην εταιρία

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis065
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1)Κολλάει πάρα πολύ.
    2)Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι χάλια.
    3)Η μπαταρία διαρκεί περίπου δύο ώρες.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantina_katsoulaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το είχα για 2 χρόνια μέχρι που απλά επιθυμησα να αγοράσω κάτι ποιο μεγάλο και με αρκετό χώρο. Είναι πολύ αξιόλογο κινητο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Lolou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το.εχω απο.το Νοέμβριο του 2016.
    Είναι απίστευτο, δε μασαει, δουλεύει καταπληκτικα ΑΚΟΜΑ!
    Πολυ καλη επιλογή!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos_kappa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος από το 2017. Τέλειο σε όλα μαχητής κινητό δεν μασάει και εξηγώ. Πριν 1 χρόνο το 19 πέφτει στην θάλασσα βρέχεται μέσα στην άμμο χαμένο. Πάει μας άφησε λέω δεν δούλευε αλλά δεν το πέταξα. Φέτος 2020 πριν 1 μήνα το βάζω να φορτίσει και ΔΟΥΛΕΨΕ.!!! Απίστευτο δεν ξέρω αν το έχει κανείς παρόμοια εμπειρία με άλλο κινητό. Άξιο πάντως σε όλα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos Spanoudakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Value for money μετα απο 2 χρόνια χρήσης.
    Πάντα με θήκη και τζαμακι , δεν έχει γρατζουνιά.
    Το χρησιμοποιώ σαν gps με τη μηχανή , no problems at all.
    Μετά τη πατέντα με την ενσωμάτωση της εξωτερικής sd στην sim card εχω πλέον 2 γραμμές με 64gb μνήμη.
    Μπαταρία με μέση χρήση κρατάει 1 μέρα.
    Δεδομένα, WiFi και BT πάντα κλειστά οταν δεν τα χρειάζεται. Μονο πρόβλημα δεν ανα γνωρίζει usb στη θύρα του.
    Σίγουρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orestis_Kortianos
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σχεδόν 2 χρόνια
    Γενικά κινητό στα χέρια μου δεν κρατούσε πάνω από χρόνο αλλά αυτό τώρα άρχισε να βγάζει τα πρώτα προβλήματα στα ηχεία κυρίως
    Η μπαταρία είναι ακόμα στα ίδια επίπεδα με την αρχή, ίσως να φορτίζει λίγο πιο αργά αλλά λογικά είναι πρόβλημα του φορτιστή
    Η μνήμη για τότε ήταν καλή τώρα δεν φτάνει αν έχεις έστω μια μεγάλη εφαρμογή
    Για όταν το πήρα τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω, τώρα όμως σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά

    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sophaki18
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο το εχω απο τον Φλεβαρη του 2017, το ειχα παρει 250€ (επειδη το ηθελα σε χρυσο και ηταν δυσευρετο). Εχει απειρα θετικα οπως η ταχυτητα του, οι φωτογραφιες του που για εναν μεσο χρηστη ειναι παραπανω απο ικανοποιητικες, η μπαταρια του που με πολυυυ βαρια χρηση το φορτιζω πλεον μια-δυο φορες την ημερα. Εχει ομως ενα αρνητικο που ξεπερναει ολα τα θετικα και μαλλον θα με οδηγησει στο να αγορασω αλλο κινητο. Με εσωτερικη μνημη 16gb, δε μπορεις να κατεβασεις οσες εφαρμογες θες. Για την ακριβεια μπορεις να κατεβασεις παρα πολυ λιγες. Εχω αναγκαστει να κατεβασω το fb και το messenger σε lite εκδοση γιατι το κινητο δεν τα σηκωνει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanosiore
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω απο Δεκεμβριο του 2016 (210 ευρω).
    Ακομα κραταει μια χαρα, ειναι λειτουργικοτατο, μπαταρια κραταει κανονικοτατα (επειδη ταξιδευω καθημερινα βγαζει ανετα 1 μερα φουλ, με τις 3 ωρες να παιζω παιχνιδια η να βλεπω βιντεο σε φουλ φωτεινοτητα).
    Δε μου χει βγαλει κανενα κουσουρι, υπερικανοποιημενος.
    Βεβαια το εχω σε book θηκη, και το ψιλοπροσεχω.
    Επιδοσεις σε gaming αξιοπρεπεστατες, browsing εξισου, youtube/netflix επισης.
    Δεν εχω να του προσαψω κατι αρνητικο, και πραγματικα το εχω λιωσει στη χρηση σε games/video/browsing.
    Δεν προκειται να το παρει κανενας βεβαια σε τιμη 200ευρω, αλλα αν το βρει μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση και σε μια τιμουλα νορμαλ δε θα τον απογοητευσει.

    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikitas_Lianos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το είχα τρία χρόνια . Μετα τον δεύτερο χρόνο ξεκίνησα να έχω πρόβλημα με την μπαταρία η οποία έδειχνε ότι έχει π.χ 25% και μετα από δυο λεπτά το κινητό έσβηνε . Το άλλο πρόβλημα που είχα ήταν η ταχύτητα του. Το τελευταίο εξάμηνο που το είχα λάγκαρε όλη την ώρα , έκανε 5 λεπτά να ανοίξει μια εφαρμογη και γενικά έκανε ότι ήθελε το ίδιο . Κατά τα αλλά είναι ένα απίστευτο κινητό για τα λεφτά του σε όλους του τομείς και ειδικά στην κάμερα . Εκεί πρέπει να προσκυνάμε διότι για την εποχή του και για τα λεφτά που το αγόραζες ( 200€ max ) η κάμερα ήταν ότι καλύτερο .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zoi_ren
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ κ 2μιση χρόνια ήταν πολύ καλό κ ήμουν ευχαριστημένη μέχρι που Μετά από ενάμιση χρόνο άρχισε να μου βγάζει θέματα με την μπαταρία πχ όταν πέφτει κάτω από 50% τα έπαιζε το κινητό, πατιοταν μόνο του ότι να ναι και γύρω στο 40% κλείνει. Το ίδιο ακριβώς θέμα έβγαλε κ στην ξαδέρφη μου μετά από 2χρονια χρήσης. Λογικά είναι σχεδιασμένο με ημερομηνία λήξης όπως κ σχεδόν όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πλέον.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θύμιος Αλμπάκρης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ και ένα χρόνο ήταν ο ορισμός του value for money, πρώτη φορά πήρα κινητό Huawei αφού μόνιμα έπαιρνα Samsung και αρχικά ήμουν διστακτικός. Ανθεκτικό, ωραία κάμερα, δυνατά και καθαρά ηχεία. Το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι η μπροστινή κάμερα δεν βγάζει τόσο καλές φωτογραφίες σε χαμηλό φωτισμό αλλά και πάλι είμαι απίστευτα ικανοποιημένος από όλα όσα μου προσφέρει το συγκεκριμένο κινητό!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexalpha
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο εδω και ενα χρονο. Το αγορασα 200 ευρω και πιστευω πως σε αυτα τα χρηματα ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες. Για τα χρηματα του και τα specs του με εχει αφησει πληρως ικανοποιημενο. Το μονο μειωνεκτημα ειναι οτι η μνημη τελειωνει γρηγορα και εμφανιζει που και που ενοχλητικα μηνυματα για να αδιασω την μνημη παρολο που την εχω αδιασει ηδη μερικες φορες. Μια επιλογη που την δεν μετανιωσα ουτε λιγο. Θα συνεχισω να το χρησιμοποιω μιας και με καλυπτει πληρως σαν τηλεφωνο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzontz
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το τηλέφωνο 2 χρόνια μπορώ να πω οτι σχετικά με αλλα τηλέφωνα ειναι πολύ καλό και για τα χρήματα του Επίσης. Αλλα εχει μεγάλο θεμα με την μνήμη του καθώς γεμίζει παρα πολυ ευκολα και εμφανίζει ενα ενοχλητικό μυνήματα διαρκώς λέγοντας ότι ο αποθηκευτικός μου χώρος είναι σχεδόν πλήρης μπορεί μέσα σε μία μέρα να μου αναγράφει ότι έχω άλλο ένα Gigabyte σχεδόν ελεύθερο χώρο και στο τέλος της ημέρας εμφανίζει το ίδιο ακριβώς μήνυμα χωρίς να έχω προσθέσει απολύτως τίποτα . Δεν θα ξανα αγόραζα ξανα το ακόλουθο μοντέλο καθώς ουτε και Huawei ξανα . Να αναφέρω οτι ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει ανάλογο η και Γενικός πρόβλημα με ενα τηλέφωνο της samsung

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikiforos_Mitrakos
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υστερεί κάπως όσον αφορά την κάμερα, αλλά για τα χρήματα του έχει εξαιρετικές επιδόσεις και είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Είναι πολύ καλή επιλογή για όσους έχουν σχετικά μικρό budget και χρειάζονται ένα καλό κινητό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NiKorres
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω απο τον Φεβρουάριο του 2016 και μπορώ να πω οτι έκανα την καλύτερη επιλογή! Εννοειται για την εκδοση με 3 GB RAM. Δεν εχει κολλήσει ποτέ, πουθενά! Η μπαταρία δεν καταλαβαίνει τίποτα και σε βγάζει άνετα 1,5 μερα. Δεν παίζω παιχνίδια, αλλα είμαι όλη μέρα στο ίντερνετ, social media, video κλπ. με συνδεση 4G. Φωτογραφίες φανταστικές, video πολυ καλο, αλλά οχι τέλειο. Στα αρνητικά που εχω διαπιστώσει ειναι οτι επειδή δεν προοριζοταν για Ελλάδα, ειναι branded απο την αγγλική ΕΕ η οποια δεν έχει βγάλει ακομη αναβαθμιση σε Nougat... Επισης απο Viber δεν μου ερχονται ειδοποιησεις, αλλα μπορεί να εχω κανει εγω κατι λάθος στις ρυθμίσεις. Αξιζει τα λεφτα του, τελος! :-)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djsakkas
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το έχω από όταν βγήκε! Μόλις πέρασα το νεο πατς της huawei κατάλαβα διαφορά... φορτίζει πολύ γρήγορα και κρατάει πολύ η μπαταρία, wifi εξαιρετικο πιάνει καλές αποστάσης τα ακουστικά που χε μέσα η συσκευή τα αυθεντικά τα έχω μέχρι και σήμερα και μου αρέσει πολύ η ποιοητα ηχου
    το προτινω ανεπυφυλακτά σε όλους

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolis940
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το τηλέφωνο το αγόρασα για τον αδερφό μου. Άψογο κινητό, όμως θεωρώ ότι καλύτερα κάποιος πριν το αγοράσει να δει και τα redmi note της xiaomi. Αν το συγκρίνω με το δικό μου redmi note 3 SE που το αγόρασα στην ίδια τιμή παρατηρώ ότι το rn3 κάνει καλύτερη διαχείριση της RAM, και είναι λιγάκι γρηγορότερο.
    Το ένα αστέρι το κόβω ακριβώς για τον λόγο που ανέφερα παραπάνω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mantzagia
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το μονο αρνητικο ειναι οτι μου κολαει πχ οταν ανοιγω το wifi η τα δεδομενα μεχρι να κανει τις ενημερωσεις ειδοποιησεις πχ ( fb) αργει να μπει σε εφαρμογες και σε απλα μικρα παιχνιδια πολλες φορες με πεταει εξω, γενικα το περιμενα ποιο γρηγορο στο ιντερνετ λογο οκταπυρηνου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikitas28122002
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ και έναν χρόνο. Στην αρχή δεν κολλάει καθόλου αλλά μετά τον ένα χρόνο ξεκινάει και κολλάει. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά που έχει είναι η κάμερα του και το ηχείο του. Το προτείνω σε άτομα που το θέλουν ένα κινητό για φωτογραφίες και μουσική.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dchatzi84
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η μπαταρία με browsing διαρκεί λίγο περισσότερο από ημέρα, διαφορετικά πάει και τρεις μέρες. Πολύ γρήγορο, δεν έχει κολλήσει καμία φορά και τρέχει τα πάντα. Το μόνο αρνητικό είναι η θέση του κουμπιού on/off που πατιέται κατά λάθος πολλές φορές.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yannis.antonatos1
    2
    2 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 2 μηνες.Καθυστερεί στην εισερχόμενη κληση ο ηχος κλησης. Ραδιόφωνο χωρίς rds, στο ημερολόγιο η υπενθυμιση πολλές φορές δεν δίνει ηχο υπενθύμισης, κατα τα αλλα ειναι ενα γρήγορο κινητό.

    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • GPS
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stathilo
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή του είναι μια αρι στη επιλογή!δεν κολλάει βγάζει καλές φωτο και γενικά είναι value for money.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_a
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To Huawei p9 lite με τα 3 gb ram αξιζει τα χρηματα του με διαφορα.
    Εχει ενα πολυ καλο αισθητηρα δακτηλικου αποτυποματος.
    Δεν κολλαει καθολου και με βαρια παιχνιδια.
    Η καμερα βγαζει πολυ καθαρες φωτογραφιες και βιντεο.
    Εγω ειθελα να παρω ενα edge κινητο αλλα ηταν πολυ ακριβα και πηρα αυτο.
    Δε λεω αξιζει παραπανω και το εχω εδω και 1 μηνα και δεν μου εχει κολλησει ποτε.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tselest
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό κινητό, το πήρα αρχές Γενάρη και πραγματικά αξίζει κάθε ευρώ που έδωσα για να το πάρω. Γνώμη μου πως εξακολουθεί να είναι μεγάλη ευκαιρία στην τιμή αυτή, ενώ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες πανάκριβες ναυαρχίδες. Γρήγορο, δεν κολλάει πουθενά και με πολύ καλή μπαταρία. Το μόνο που θα μπορούσα να σχολιάσω ως αρνητικό είναι η απουσία USB OTG support.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω αυτό με τα 3 gb και 16 gb το χρησιμοποιώ στην δουλειά και δεν είναι καθόλου άγια. έχει πέσει πάνω από 10 φορές από εμένα και ατελείωτες από τα χεράκια των εγγονών μου άλλαξα 8 φορές το προστατευτικό οθόνης. το είχα πάρει 180 € σε προσφορά εκείνα τα χρόνια όταν πρώτο βγήκε, τώρα θέλω ένα 5g για να μπορώ να συνδεθώ με συσκευές 5g και πρέπει να βάλω το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη μου αλλά διαβάζω ότι όλα είναι για τα ανάθεμα.. και έχω ακόμα αυτό το θεριό το φορτίζω κάθε μέρα και δεν με χαλάει καθόλου έχω σήμα παντού δεν κολλάει ! τι άλλο ? απλά θα έλεγα τέλειο για εμένα μπράβο στην εταιρία

    1
  • 1)Κολλάει πάρα πολύ.
    2)Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι χάλια.
    3)Η μπαταρία διαρκεί περίπου δύο ώρες.

    0
  • Το είχα για 2 χρόνια μέχρι που απλά επιθυμησα να αγοράσω κάτι ποιο μεγάλο και με αρκετό χώρο. Είναι πολύ αξιόλογο κινητο

    2
  • Το.εχω απο.το Νοέμβριο του 2016.
    Είναι απίστευτο, δε μασαει, δουλεύει καταπληκτικα ΑΚΟΜΑ!
    Πολυ καλη επιλογή!!!

    2
  • Κάτοχος από το 2017. Τέλειο σε όλα μαχητής κινητό δεν μασάει και εξηγώ. Πριν 1 χρόνο το 19 πέφτει στην θάλασσα βρέχεται μέσα στην άμμο χαμένο. Πάει μας άφησε λέω δεν δούλευε αλλά δεν το πέταξα. Φέτος 2020 πριν 1 μήνα το βάζω να φορτίσει και ΔΟΥΛΕΨΕ.!!! Απίστευτο δεν ξέρω αν το έχει κανείς παρόμοια εμπειρία με άλλο κινητό. Άξιο πάντως σε όλα!

    1
  • Δες τα όλα