Δεν ξέρω γιατί σήμερα 2019 να πάρετε αυτό το usb2, αργούτσικο, μακρύ φλασσάκι σε αυτά τα χρήματα που ζητάει. Δεν βλέπω κάποια "αρετή" να το προτιμήσετε. Αλλά αν είναι δώρο από συγκεκριμένο κατάστημα που τίποτα φτηνό δεν έχει ή κάπως έτσι (όπως στην περίπτωσή μου)..
.. ας πούμε τι πιάνει σε ταχύτητα που μάλλον είναι τυπική για usb2 φλασάκι (δεν είναι το χειρότερο).
Σε win10 laptop με usb2 και ssd στη πράξη σε αντιγραφή 1gb αρχείο πιάνει (δεν έχω usb3 αλλά δεν υποστηρίζει κιόλα το ίδιο).
- write seq περί τα 6 mb/sec (νορμαλ για usb2)
- read seq περί τα 27 mb/sec που είναι κοντά και στο πρακτικό μέγιστο του usb2
Κατά τα άλλα δε ζεσταίνεται, δύσκολα χάνεται (δεν το λες και μικρό) εκτός από το καπάκι του (ο,τι έχει καπάκι χάνεται ειδικά αυτό που είναι διαφανές). Η βάση του πάνω αν το περάσετε σε κλειδιά είναι πλαστική και μπορεί να σπάσει. Βασικά μην το περάσετε σε κλειδιά δεν είναι για αυτή τη δουλειά, εκεί θέλει κάποιο μικρό μεταλλικό ολόκληρο 100%.
Υ.Γ. Υπάρχει από την ίδια εταιρία οπτικά παρόμοιο με μπλε βύσμα usb-3 με κωδικό B02 (αντί U02) που είναι διαφορετικό και λογικά καλύτερων επιδόσεων.