Κρέμες Σώματος

Genomed Elix Ενυδατική Κρέμα Ανάπλασης με Υαλουρονικό Οξύ για Πολύ Ξηρές Επιδερμίδες 50ml

Κρέμα αναδόμησης και εξειδικευμένης δράσης για το πρόσωπο, τα μάτια και το σώμα. Καταλληλη για χρήση κατά τη διάρκεια ημέρας και νύχτας. Προορίζεται για την εντατική περιποίηση του δέρματος και την...

Κρέμα αναδόμησης και εξειδικευμένης δράσης για το πρόσωπο, τα μάτια και το σώμα. Καταλληλη για χρήση κατά τη διάρκεια ημέρας και νύχτας. Προορίζεται για την εντατική περιποίηση του δέρματος και την επιταχυνόμενη αναγεννητική και αναπλαστική του δράση, και για την αποκατάσταση της υφής και της όψης των ανώτερων στοιβάδων του δέρματος, καθως αποτελεί ένα...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστικό Συστατικό Υαλουρονικό Οξύ
  • Τύπος Επιδερμίδας Πολύ Ξηρή
  • Δράση Ανάπλαση, Ενυδάτωση
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα αναδόμησης και εξειδικευμένης δράσης για το πρόσωπο, τα μάτια και το σώμα. Καταλληλη για χρήση κατά τη διάρκεια ημέρας και νύχτας. Προορίζεται για την εντατική περιποίηση του δέρματος και την επιταχυνόμενη αναγεννητική και αναπλαστική του δράση, και για την αποκατάσταση της υφής και της όψης των ανώτερων στοιβάδων του δέρματος, καθως αποτελεί ένα ισχυρό, αναγεννητικό, αναπλαστικό και επιδιορθωτικό συνδυασμό βιοδραστικών μορίων.

 Οφέλη

  • Βοηθά στην αποκατάσταση της υφής και όψης των ανώτερων στοιβάδων του δέρματος.
  • Προσφέρει τόνωση, προστασία και αναζωογόνηση στο ταλαιπωρημένο δέρμα
  • Έχει αντιφλεγμονώδη, αντιοξειδωτική και αντισηπτική δράση
  • Ενυδατώνει και επουλώνει τραύματα, εκδορές και δερματικές παθήσεις 
  • Συμβάλλει στην μείωση των ρυτίδων και ανορθώνει το δέρμα
  • Καταπραύνει και θρέφει την επιδερμίδα

Κατάλληλη για

  • Κυτταρίτιδα
  • Ακμή
  • Κατακλίσεις
  • Εγκαύματα (ηλιακά, δερμαπόξεσης, laser –αποτρίχωσης, peeling )
  • Δερματίτιδες
  • Μύκητες ποδιών (ονυχομυκητίαση, κακοσμία, εφίδρωση )
  • Τσιμπήματα (κουνούπια, σφήκες)
  • Αδυνατίσμα σε δύσκολες περιοχές
  • Αρθρώσεις
  • Χτυπήματα –μώλωπες
  • Βάση για γαληνικά
  • Ψωρίαση
  • Αιμορροΐδες
  • Συγκάματα (αλλαγή πάνας )
  • Ουλές (από τραυματισμό ,εγχειρίσεις, έγκαυμα, ακμή)
  • Σύσφιξη (προλαμβάνει την χαλάρωση μετά τον τοκετό)
  • Περιποίηση & προστασία των θηλών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνη και τον θηλασμό
  • Απολέπισή για πόδια με σκληρύνσεις και ξηροδερμία
  • Κνησμό
  • Κιρσούς –φλεβίτιδα-κακή κυκλοφορία
  • Κουρασμένα πόδια(ορθοστασία για πρησμένα πόδια)
  • Προστασία διαβητικού ποδιού
  • Πρόληψη ραγάδων
  • Χερια
  • Αφυδατωμένα δέρματα
  • Ανανέωση κυττάρων
  • Εκζέματα
  • Ηλιακά εγκαύματα
  • Σκασμένες φτέρνες
  • Δερματικά εξανθήματα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Πολύ Ξηρή
Δράση
Ανάπλαση, Ενυδάτωση
Υφή
Κρέμα
Με Άρωμα
-
Shimmer
Όχι
Serum
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Σύνθεση

Σύνθεση
Parabens Free
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (42)

Αξιολογήσεις

  1. 28
  2. 7
  3. 6
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση
  • Υφή
  • Άρωμα
  • Zoi_Nalmpanti205
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πιο ενυδατική κρέμα που υπάρχει.! Την χρησιμοποιώ πάντα μετά από fractional laser και σε δύο μέρες εξαφανίζεται η ερυθρότητα που με όσες κρέμες είχα δοκιμάσει διαρκούσε μια εβδομάδα και μετά ξεφλούδιζα. Δεν ξέρω αν βοηθάει στην λείανση των ρυτίδων καθώς δεν την χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα αλλά μετά βεβαιότητας είναι υπέρ ενυδατική. Την παίρνω για την 16χρονη κόρη μου καθώς είναι ότι πιο αγνό υπάρχει σε συστατικά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • markourd
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα! Είναι παχύρρευστη και δεν κάνει για το πρόσωπο για μεγάλη επιφάνεια γιατί θα υπάρχει λιπαρότητα. Δεν είναι κρέμα ημέρας. Είναι για όλα τα άλλα προβλήματα του δέρματος. Εγώ την έχω δοκιμάσει σε μύκητες και σκληρυνσεις ποδιού και σε αιμορροΐδες. Είναι πολύ αποτελεσματική και την ξαναπαρηγγειλα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marilena_Koletta
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω αγοράσει ήδη 2 φορές. Πολύ καλή για το δικό μου δέρμα που είναι ακνεϊκό. Πολύ καλό και το αποτέλεσμα στις περιοχές που έχω ραγάδες. Παθαίνω εύκολα μολύνσεις και με έχει βοηθήσει πολύ. Την φοράω μόνο βράδυ. Για την ημέρα πέφτει λίγο βαριά. Ίσως μια πιο ξηρή επιδερμίδα να την δεχόταν καλά και για κρέμα ημέρας.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • loukoumidou_loukoumidou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επαθα εκζεμα χαρη σε μια κρεμα ενυδατικη προσωπου του εμποριου...γεμισα μικρα σπυρακια σε ολο μου το προσωπο κ ειχα εντονη φαγουρα ο δερματολογος συστησε θεραπεια με κορτικοστεροειδη κατι που ηθελα ν αποφυγω...τυχαια βρηκα τη κρεμα elix στο συρταρι μου την ειχε δωσει η μαμα κ δεν την ειχα χρησιμοποιησει ποτε εβαλα λοιπον κ τα αποτελεσματα ηταν απιστευτα....μεσα σε 3 μερες το εκζεμα ειχε σχεδον φυγει. Μπραβο στην εταιρια ελπιζω η συνθεση να μην αλλαξει ποτε!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_An
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από χρήση 3 μηνών δεν είδα κάποια διαφορά. Δεν ξέρω εάν σε μακροχρόνια χρήση υπάρχουν αποτελέσματα.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evakaz
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα για θεραπεία-αποφυγή δερματικού ερεθισμού (συγκάματος). Είχε ταχύτατα αποτελέσματα: Το ερύθημα και ο πόνος βελτιώθηκαν με την πρώτη εφαρμογή και εξαλείφθηκαν λίγες ημέρες μετά. Την αγόρασα ξανά αλλά παρατηρώ διαφοροποίηση στο χρώμα και την ρευστότητα. Το άρωμά της, εκτός της μυρωδιάς της λεβάντας είναι ρητινώδες και θυμίζει γνήσια φυτικής προελεύσεως οσμή, που δεν με ενοχλεί καθόλου και το προτιμώ από το άρωμα τεχνητώς αρωματισμένων προϊόντων.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kats.arsinoi
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα αγοράσει από το φαρμακείο τη συγκεκριμένη κρέμα.Είχε πολλά από τα χαρακτηριστικά που έχουν αναφερθεί πιο πάνω(ιδιαίτερη μυρωδιά, μωβ χρώμα ) και πραγματικά τα αποτελέσματά της με είχαν ενθουσιάσει σε σημείο που ακόμη και η βαριά μυρωδιά της μου ήταν πλέον ευχάριστη(!). Αποφάσισα λοιπόν να την αγοράσω ξανά ,αλλά αυτή τη φορά από το ίντερνετ. Αυτό που με προβλημάτισε στην νέα κρέμα είναι ότι μυρίζει διαφορετικά (αρκετά πιο ευχάριστα) η μυρωδιά της δε διαρκεί το ίδιο , δεν είναι τόσο παχύρευστη και ενώ το χρώμα παραμένει σχεδόν το ίδιο, δεν ασπρίζει καθώς την απλώνω στο πρόσωπό μου(ούτε αφήνει την ίδια αίσθηση ). Τέλος ,το μπουκαλάκι δεν είναι της ίδιας ποιότητας.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emy_k_
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την χρησιμοποιησα για 2 περιπτωσεις και ηταν αποτελεσματικη πολυ γρηγορα. την εβαζα 2 φορες την ημερα και σε 1 εβδομαδα ειδα αμεσα διαφορα και σε 2 εβδομαδες ειδα θαυματα!! 1η περιπτωση:σε ατοπικη δερματιτιδα η κατι τετοιο(εδειχνε σαν εκζεμα,σαν ψωριαση ουτε και ξερω τι...) μιας κ οι δερματολογοι δεν ηταν πολυ διαφωτιστικοι..μου δωσαν πολλες κρεμες αλλα τζιφος μεχρι που δοκιμασα κατα τυχη αυτη εδω!!καθαρισε ολη η περιοχη! και εγινε φυσιολογικο το δερμα! 2η περιπτωση: στην περιοχη κνημες, γαμπες κ πανω απο αστραγαλους. πολυ εντονη δερματικη ξηροτητα,πυτιριδα και δυσχρωμια (σαν ραγαδες) συν οτι ηταν πολυ εντονα ρυτιδιασμενη ολη η περιοχη απο την ξηροτητα. πολυ χαλια. σαν το δερμα των υπερηλικων. υποθετω απο το πολυ και συνεχιζομενο κρυο φετος το χειμωνα. μπορει και λογω ηλικιας! δεν ξερω.. παντως την 2η βδομαδα το σημειο που εβαζα ηταν σαν μωρουδιστικο πλεον. (ακομα και χωρις να εχω βαλει κρεμα επανω) στη πιο διπλα περιοχη που δεν εβαζα αγρια και ξηρη. μεγαλη διαφορα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • acabjoan
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα για ενυδατική προσώπου. Εχω μεικτό / λιπαρό δέρμα. Ειναι μωβ, οταν την απλώνεις ασπριζει, θελει δούλεμα πολυ για να απορροφηθεί, εχει κολλωδη υφή, δεν μυρίζει ωραία καθόλου, μου εκανε ομως το προσωπο λείο κ ελαστικό, μείωσε την όψη κούρασης κ μείωσε κ τις ρυτίδες έκφρασης κ τις σακούλες κατω απ'τα μάτια. Θα την συνιστούσα για κρέμα νυκτός. Καλη τιμή

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria600x
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα πρινα λίγο καιρό και δεν κάνει τίποτα ειδικά η μυρωδιά είναι πολύ άσχημη.....κρίμα τα 20 ευρώ που έδωσα

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zizu.patsari
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εινα καταπλικτικη .... Κανει αριστη ..... Δουλεια και για κατακλισεις...Δοκιμασμενοοοοο...........
    Μπραβο στην εταιρεια...Κανει οντως οτι υποσχεται........Μπραβοοοοο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evi_panagopoulou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλυτερη κρεμα που εχω δοκιμασει.Γλιτωσα τον δερματολογο.2 φορες και πιστευω πως θα τον γλυτωσω ακομα περισσοτερες.Πολυ καλη. Την συνιστω ανεπιφυλακτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jony good
    1
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορασα το προιον το χρισημοποιησα οπου λεει πως κανει καλο μια μπουρδα και μιση δεν κανει τιποτα δεν θα το πρωτεινα σε κανενα πανακριβο και αναποτελεσματικο κριμα τα λεφτα που εδωσα!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitra80
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η λεξη τελειο ειναι πολυ λιγη μπροστα του!!!!!!! Δεν θα το αλλαξω με κανενα αλλο..επιτελους να και ενα προιον που οτι υποσχεται το κανει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ολα καλα τέλεια

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα για πολύ σκασμένα δέρματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο προιον αλλα οχι στο βαθμο που διαφημιζεται ως κρεμα για καθε προβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Υφή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Η πιο ενυδατική κρέμα που υπάρχει.! Την χρησιμοποιώ πάντα μετά από fractional laser και σε δύο μέρες εξαφανίζεται η ερυθρότητα που με όσες κρέμες είχα δοκιμάσει διαρκούσε μια εβδομάδα και μετά ξεφλούδιζα. Δεν ξέρω αν βοηθάει στην λείανση των ρυτίδων καθώς δεν την χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα αλλά μετά βεβαιότητας είναι υπέρ ενυδατική. Την παίρνω για την 16χρονη κόρη μου καθώς είναι ότι πιο αγνό υπάρχει σε συστατικά

    1
  • Πολύ καλή κρέμα! Είναι παχύρρευστη και δεν κάνει για το πρόσωπο για μεγάλη επιφάνεια γιατί θα υπάρχει λιπαρότητα. Δεν είναι κρέμα ημέρας. Είναι για όλα τα άλλα προβλήματα του δέρματος. Εγώ την έχω δοκιμάσει σε μύκητες και σκληρυνσεις ποδιού και σε αιμορροΐδες. Είναι πολύ αποτελεσματική και την ξαναπαρηγγειλα!

    2
  • Την έχω αγοράσει ήδη 2 φορές. Πολύ καλή για το δικό μου δέρμα που είναι ακνεϊκό. Πολύ καλό και το αποτέλεσμα στις περιοχές που έχω ραγάδες. Παθαίνω εύκολα μολύνσεις και με έχει βοηθήσει πολύ. Την φοράω μόνο βράδυ. Για την ημέρα πέφτει λίγο βαριά. Ίσως μια πιο ξηρή επιδερμίδα να την δεχόταν καλά και για κρέμα ημέρας.

    1
  • Επαθα εκζεμα χαρη σε μια κρεμα ενυδατικη προσωπου του εμποριου...γεμισα μικρα σπυρακια σε ολο μου το προσωπο κ ειχα εντονη φαγουρα ο δερματολογος συστησε θεραπεια με κορτικοστεροειδη κατι που ηθελα ν αποφυγω...τυχαια βρηκα τη κρεμα elix στο συρταρι μου την ειχε δωσει η μαμα κ δεν την ειχα χρησιμοποιησει ποτε εβαλα λοιπον κ τα αποτελεσματα ηταν απιστευτα....μεσα σε 3 μερες το εκζεμα ειχε σχεδον φυγει. Μπραβο στην εταιρια ελπιζω η συνθεση να μην αλλαξει ποτε!!

    4
  • Μετά από χρήση 3 μηνών δεν είδα κάποια διαφορά. Δεν ξέρω εάν σε μακροχρόνια χρήση υπάρχουν αποτελέσματα.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

275 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα αναδόμησης και εξειδικευμένης δράσης για το πρόσωπο, τα μάτια και το σώμα. Καταλληλη για χρήση κατά τη διάρκεια ημέρας και νύχτας. Προορίζεται για την εντατική περιποίηση του δέρματος και την επιταχυνόμενη αναγεννητική και αναπλαστική του δράση, και για την αποκατάσταση της υφής και της όψης των ανώτερων στοιβάδων του δέρματος, καθως αποτελεί ένα ισχυρό, αναγεννητικό, αναπλαστικό και επιδιορθωτικό συνδυασμό βιοδραστικών μορίων.

 Οφέλη

  • Βοηθά στην αποκατάσταση της υφής και όψης των ανώτερων στοιβάδων του δέρματος.
  • Προσφέρει τόνωση, προστασία και αναζωογόνηση στο ταλαιπωρημένο δέρμα
  • Έχει αντιφλεγμονώδη, αντιοξειδωτική και αντισηπτική δράση
  • Ενυδατώνει και επουλώνει τραύματα, εκδορές και δερματικές παθήσεις 
  • Συμβάλλει στην μείωση των ρυτίδων και ανορθώνει το δέρμα
  • Καταπραύνει και θρέφει την επιδερμίδα

Κατάλληλη για

  • Κυτταρίτιδα
  • Ακμή
  • Κατακλίσεις
  • Εγκαύματα (ηλιακά, δερμαπόξεσης, laser –αποτρίχωσης, peeling )
  • Δερματίτιδες
  • Μύκητες ποδιών (ονυχομυκητίαση, κακοσμία, εφίδρωση )
  • Τσιμπήματα (κουνούπια, σφήκες)
  • Αδυνατίσμα σε δύσκολες περιοχές
  • Αρθρώσεις
  • Χτυπήματα –μώλωπες
  • Βάση για γαληνικά
  • Ψωρίαση
  • Αιμορροΐδες
  • Συγκάματα (αλλαγή πάνας )
  • Ουλές (από τραυματισμό ,εγχειρίσεις, έγκαυμα, ακμή)
  • Σύσφιξη (προλαμβάνει την χαλάρωση μετά τον τοκετό)
  • Περιποίηση & προστασία των θηλών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνη και τον θηλασμό
  • Απολέπισή για πόδια με σκληρύνσεις και ξηροδερμία
  • Κνησμό
  • Κιρσούς –φλεβίτιδα-κακή κυκλοφορία
  • Κουρασμένα πόδια(ορθοστασία για πρησμένα πόδια)
  • Προστασία διαβητικού ποδιού
  • Πρόληψη ραγάδων
  • Χερια
  • Αφυδατωμένα δέρματα
  • Ανανέωση κυττάρων
  • Εκζέματα
  • Ηλιακά εγκαύματα
  • Σκασμένες φτέρνες
  • Δερματικά εξανθήματα

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Πολύ Ξηρή
Δράση
Ανάπλαση, Ενυδάτωση
Υφή
Κρέμα
Με Άρωμα
-
Shimmer
Όχι
Serum
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Σύνθεση

Σύνθεση
Parabens Free
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (42)

  1. 28
  2. 7
  3. 6
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Απορρόφηση
  • Υφή
  • Άρωμα
  • Zoi_Nalmpanti205
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πιο ενυδατική κρέμα που υπάρχει.! Την χρησιμοποιώ πάντα μετά από fractional laser και σε δύο μέρες εξαφανίζεται η ερυθρότητα που με όσες κρέμες είχα δοκιμάσει διαρκούσε μια εβδομάδα και μετά ξεφλούδιζα. Δεν ξέρω αν βοηθάει στην λείανση των ρυτίδων καθώς δεν την χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα αλλά μετά βεβαιότητας είναι υπέρ ενυδατική. Την παίρνω για την 16χρονη κόρη μου καθώς είναι ότι πιο αγνό υπάρχει σε συστατικά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • markourd
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα! Είναι παχύρρευστη και δεν κάνει για το πρόσωπο για μεγάλη επιφάνεια γιατί θα υπάρχει λιπαρότητα. Δεν είναι κρέμα ημέρας. Είναι για όλα τα άλλα προβλήματα του δέρματος. Εγώ την έχω δοκιμάσει σε μύκητες και σκληρυνσεις ποδιού και σε αιμορροΐδες. Είναι πολύ αποτελεσματική και την ξαναπαρηγγειλα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marilena_Koletta
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω αγοράσει ήδη 2 φορές. Πολύ καλή για το δικό μου δέρμα που είναι ακνεϊκό. Πολύ καλό και το αποτέλεσμα στις περιοχές που έχω ραγάδες. Παθαίνω εύκολα μολύνσεις και με έχει βοηθήσει πολύ. Την φοράω μόνο βράδυ. Για την ημέρα πέφτει λίγο βαριά. Ίσως μια πιο ξηρή επιδερμίδα να την δεχόταν καλά και για κρέμα ημέρας.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • loukoumidou_loukoumidou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επαθα εκζεμα χαρη σε μια κρεμα ενυδατικη προσωπου του εμποριου...γεμισα μικρα σπυρακια σε ολο μου το προσωπο κ ειχα εντονη φαγουρα ο δερματολογος συστησε θεραπεια με κορτικοστεροειδη κατι που ηθελα ν αποφυγω...τυχαια βρηκα τη κρεμα elix στο συρταρι μου την ειχε δωσει η μαμα κ δεν την ειχα χρησιμοποιησει ποτε εβαλα λοιπον κ τα αποτελεσματα ηταν απιστευτα....μεσα σε 3 μερες το εκζεμα ειχε σχεδον φυγει. Μπραβο στην εταιρια ελπιζω η συνθεση να μην αλλαξει ποτε!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki_An
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από χρήση 3 μηνών δεν είδα κάποια διαφορά. Δεν ξέρω εάν σε μακροχρόνια χρήση υπάρχουν αποτελέσματα.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evakaz
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα για θεραπεία-αποφυγή δερματικού ερεθισμού (συγκάματος). Είχε ταχύτατα αποτελέσματα: Το ερύθημα και ο πόνος βελτιώθηκαν με την πρώτη εφαρμογή και εξαλείφθηκαν λίγες ημέρες μετά. Την αγόρασα ξανά αλλά παρατηρώ διαφοροποίηση στο χρώμα και την ρευστότητα. Το άρωμά της, εκτός της μυρωδιάς της λεβάντας είναι ρητινώδες και θυμίζει γνήσια φυτικής προελεύσεως οσμή, που δεν με ενοχλεί καθόλου και το προτιμώ από το άρωμα τεχνητώς αρωματισμένων προϊόντων.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kats.arsinoi
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα αγοράσει από το φαρμακείο τη συγκεκριμένη κρέμα.Είχε πολλά από τα χαρακτηριστικά που έχουν αναφερθεί πιο πάνω(ιδιαίτερη μυρωδιά, μωβ χρώμα ) και πραγματικά τα αποτελέσματά της με είχαν ενθουσιάσει σε σημείο που ακόμη και η βαριά μυρωδιά της μου ήταν πλέον ευχάριστη(!). Αποφάσισα λοιπόν να την αγοράσω ξανά ,αλλά αυτή τη φορά από το ίντερνετ. Αυτό που με προβλημάτισε στην νέα κρέμα είναι ότι μυρίζει διαφορετικά (αρκετά πιο ευχάριστα) η μυρωδιά της δε διαρκεί το ίδιο , δεν είναι τόσο παχύρευστη και ενώ το χρώμα παραμένει σχεδόν το ίδιο, δεν ασπρίζει καθώς την απλώνω στο πρόσωπό μου(ούτε αφήνει την ίδια αίσθηση ). Τέλος ,το μπουκαλάκι δεν είναι της ίδιας ποιότητας.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emy_k_
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την χρησιμοποιησα για 2 περιπτωσεις και ηταν αποτελεσματικη πολυ γρηγορα. την εβαζα 2 φορες την ημερα και σε 1 εβδομαδα ειδα αμεσα διαφορα και σε 2 εβδομαδες ειδα θαυματα!! 1η περιπτωση:σε ατοπικη δερματιτιδα η κατι τετοιο(εδειχνε σαν εκζεμα,σαν ψωριαση ουτε και ξερω τι...) μιας κ οι δερματολογοι δεν ηταν πολυ διαφωτιστικοι..μου δωσαν πολλες κρεμες αλλα τζιφος μεχρι που δοκιμασα κατα τυχη αυτη εδω!!καθαρισε ολη η περιοχη! και εγινε φυσιολογικο το δερμα! 2η περιπτωση: στην περιοχη κνημες, γαμπες κ πανω απο αστραγαλους. πολυ εντονη δερματικη ξηροτητα,πυτιριδα και δυσχρωμια (σαν ραγαδες) συν οτι ηταν πολυ εντονα ρυτιδιασμενη ολη η περιοχη απο την ξηροτητα. πολυ χαλια. σαν το δερμα των υπερηλικων. υποθετω απο το πολυ και συνεχιζομενο κρυο φετος το χειμωνα. μπορει και λογω ηλικιας! δεν ξερω.. παντως την 2η βδομαδα το σημειο που εβαζα ηταν σαν μωρουδιστικο πλεον. (ακομα και χωρις να εχω βαλει κρεμα επανω) στη πιο διπλα περιοχη που δεν εβαζα αγρια και ξηρη. μεγαλη διαφορα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • acabjoan
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την αγόρασα για ενυδατική προσώπου. Εχω μεικτό / λιπαρό δέρμα. Ειναι μωβ, οταν την απλώνεις ασπριζει, θελει δούλεμα πολυ για να απορροφηθεί, εχει κολλωδη υφή, δεν μυρίζει ωραία καθόλου, μου εκανε ομως το προσωπο λείο κ ελαστικό, μείωσε την όψη κούρασης κ μείωσε κ τις ρυτίδες έκφρασης κ τις σακούλες κατω απ'τα μάτια. Θα την συνιστούσα για κρέμα νυκτός. Καλη τιμή

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria600x
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα πρινα λίγο καιρό και δεν κάνει τίποτα ειδικά η μυρωδιά είναι πολύ άσχημη.....κρίμα τα 20 ευρώ που έδωσα

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zizu.patsari
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εινα καταπλικτικη .... Κανει αριστη ..... Δουλεια και για κατακλισεις...Δοκιμασμενοοοοο...........
    Μπραβο στην εταιρεια...Κανει οντως οτι υποσχεται........Μπραβοοοοο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evi_panagopoulou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλυτερη κρεμα που εχω δοκιμασει.Γλιτωσα τον δερματολογο.2 φορες και πιστευω πως θα τον γλυτωσω ακομα περισσοτερες.Πολυ καλη. Την συνιστω ανεπιφυλακτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jony good
    1
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγορασα το προιον το χρισημοποιησα οπου λεει πως κανει καλο μια μπουρδα και μιση δεν κανει τιποτα δεν θα το πρωτεινα σε κανενα πανακριβο και αναποτελεσματικο κριμα τα λεφτα που εδωσα!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitra80
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η λεξη τελειο ειναι πολυ λιγη μπροστα του!!!!!!! Δεν θα το αλλαξω με κανενα αλλο..επιτελους να και ενα προιον που οτι υποσχεται το κανει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ολα καλα τέλεια

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα για πολύ σκασμένα δέρματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο προιον αλλα οχι στο βαθμο που διαφημιζεται ως κρεμα για καθε προβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Υφή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Η πιο ενυδατική κρέμα που υπάρχει.! Την χρησιμοποιώ πάντα μετά από fractional laser και σε δύο μέρες εξαφανίζεται η ερυθρότητα που με όσες κρέμες είχα δοκιμάσει διαρκούσε μια εβδομάδα και μετά ξεφλούδιζα. Δεν ξέρω αν βοηθάει στην λείανση των ρυτίδων καθώς δεν την χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα αλλά μετά βεβαιότητας είναι υπέρ ενυδατική. Την παίρνω για την 16χρονη κόρη μου καθώς είναι ότι πιο αγνό υπάρχει σε συστατικά

    1
  • Πολύ καλή κρέμα! Είναι παχύρρευστη και δεν κάνει για το πρόσωπο για μεγάλη επιφάνεια γιατί θα υπάρχει λιπαρότητα. Δεν είναι κρέμα ημέρας. Είναι για όλα τα άλλα προβλήματα του δέρματος. Εγώ την έχω δοκιμάσει σε μύκητες και σκληρυνσεις ποδιού και σε αιμορροΐδες. Είναι πολύ αποτελεσματική και την ξαναπαρηγγειλα!

    2
  • Την έχω αγοράσει ήδη 2 φορές. Πολύ καλή για το δικό μου δέρμα που είναι ακνεϊκό. Πολύ καλό και το αποτέλεσμα στις περιοχές που έχω ραγάδες. Παθαίνω εύκολα μολύνσεις και με έχει βοηθήσει πολύ. Την φοράω μόνο βράδυ. Για την ημέρα πέφτει λίγο βαριά. Ίσως μια πιο ξηρή επιδερμίδα να την δεχόταν καλά και για κρέμα ημέρας.

    1
  • Επαθα εκζεμα χαρη σε μια κρεμα ενυδατικη προσωπου του εμποριου...γεμισα μικρα σπυρακια σε ολο μου το προσωπο κ ειχα εντονη φαγουρα ο δερματολογος συστησε θεραπεια με κορτικοστεροειδη κατι που ηθελα ν αποφυγω...τυχαια βρηκα τη κρεμα elix στο συρταρι μου την ειχε δωσει η μαμα κ δεν την ειχα χρησιμοποιησει ποτε εβαλα λοιπον κ τα αποτελεσματα ηταν απιστευτα....μεσα σε 3 μερες το εκζεμα ειχε σχεδον φυγει. Μπραβο στην εταιρια ελπιζω η συνθεση να μην αλλαξει ποτε!!

    4
  • Μετά από χρήση 3 μηνών δεν είδα κάποια διαφορά. Δεν ξέρω εάν σε μακροχρόνια χρήση υπάρχουν αποτελέσματα.

    1
  • Δες τα όλα
13,40 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα