- Φόρμουλα με βακτηριακό στέλεχος το οποίο αποικίζει τη στοματική κοιλότητα και παράγει δύο βακτηριοσίνες: Salivaricin Α2 και Salivaricin Β.
- Αυτές οι δύο βακτηριοκίνες μπορούν να αναστείλουν την ανάπτυξη των βακτηρίων και άλλων παθογόνων στελεχών που είναι υπεύθυνα για την βακτηριακή φαρυγγοαμυγδαλίτιδα, την οξεία μέση ωτίτιδα και την δυσοσμία του στόματος.
- Προσφέρει αντιιική και αντιφλεγμονώδη δράση, εξουδετερώνοντας την αφθώδη στοματίτιδα και ουλίτιδα.
- Αποικίζει τη στοματική κοιλότητα, το ρινοφάρυγγα και τις αδενοειδείς εκβλαστήσεις ήδη από την τρίτη δόση.
- Σε στοματικά δισκία αργής διάλυσης με ευχάριστη γεύση φράουλας.
Έχω χρόνια φαρυγγιτιδα κ το παίρνω εδώ κ 3 μήνες κ μ έχει σώσει! Ξέρει κανείς αν επιτρέπεται να το πάρω για πάνω από 3 μήνες;