Μακριά από Digitech.
Δεν μπορώ να φανταστώ ποιο φωτεινό μυαλό είχε την ιδέα να τοποθετηθούν πλαστικά στελέχη στα ποτενσιόμετρα των διακοπτών, αντί για μεταλλικά που είναι και το σύνηθες στα πετάλια κιθάρας.
Η ουσία είναι πως όχι μόνο μου έσπασε το στέλεχος, αλλά ακόμα χειρότερα, το support τμήμα της Digitech παίζει κρυφτούλι, αφού δεν μου απάντησε ποτέ, ούτε στα mail που τους έστειλα, ούτε στην επίσημη σελίδα τους στο Facebook.
Και δεν τους ζήτησα τίποτε τρελό, απλά να αγοράσω από την τσέπη μου νέο ανταλλακτικό-στέλεχος.
Την αστοχία υλικού, μπορώ να την παραβλέψω. Την αδιαφορία για τον πελάτη όμως, όχι.
Ποτέ ξανά Digitech.