Κινητά Τηλέφωνα

Huawei P9 Lite Dual (2GB/16GB)

Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 5.2", Μπαταρία: 3000mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Βάρος
147 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,2 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
-
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
146,8 mm
Πλάτος
72,6 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (416)

Αξιολογήσεις

  1. 290
  2. 87
  3. 22
  4. 7
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • Μουσική
  • GPS
  • Μπαταρία
  • nik7588
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό από τον Ιούλιο του 2016..
    Από πέρυσι έχω θέμα με την μπαταρία , έχει φουσκώσει και κρατάει μισή μέρα. Επίσης το κακό είναι ότι πλέον δεν μπορώ να έχω πολλές εφαρμογές λόγο χώρου.. όλα αυτά όμως είναι απολύτως φυσιολογικά μετά από 6 χρόνια για κινητό που το αγόρασα 180€.. αν η huawei είχε google play πάλι στην ίδια εταιρεία θα πήγαινα.. κρίμα..τώρα ελπίζω το vivo που θα αντικαταστήσει αυτό το κινητό να το κάνει επάξια..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VeganGainz
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 7 χρόνια, δεν σπάει δεν χαλάει. Στην αρχή ήταν ότι πιο worth τώρα προφανώς η απόδοση του έχει πέσει πολύ. Αλλά δεν περίμενα να βγει τόσο δυνατό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antreas0
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο 2 χρονια και κατι μηνες και μπορω να βγαλω ασφαλή συμπεράσματα Ειναι ενα απο τα καλυτερα κινητα που ειχα ποτε Το καλυτερο της μεσαιας κατηγοριας αναμφιβολα. Το μονο αρνητικο οτι οι εφαρμογες πανε στη μνημη ραμ και δεν εχει χωρο Και η ποιοτητα των φωτογραφιών/βιντεο ειναι μετρια Αλλα κατα τ'αλλα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο Δεν κολλαει καθολου μετα απο 2 χρονια χρησης. Σιγουρα αξιζει τα λεφτά του

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daisy__playz
    1
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτό το τηλέφωνο με έχει εντυπωσιάσει αλλά το θέμα είναι πως μου βγάζει συνέχεια πως δεν έχω χώρο αποθήκευσης ενώ έχω μόνο 24 φωτογραφίες και 8 βίντεο και 4 εφαρμογές παρόλο που έχω βάλει 32GB μέσα στην κάρτα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gialke
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του Κινητού εδώ και 2 χρόνια. Αγοράστηκε για 229 ευρώ. Άλλαξα από Sony Xperia E4. Πολύ καλό κινητό, vfm. Ακόμα πολύ γρήγορο για τα λεφτά του, αλλά σήμερα δεν αξίζει για κανένα λόγο για αυτά τα λεφτά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Mpaglamas
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τηλεφωνο το χρησιμοποιοω εδω και 2 χρονια και μπορω να πω οτι εχω εντυπωσιαστει. Τα τρια αστερια οφειλονται στο οτι αυτην την στιγμη ειναι αλήθεια πως υπαρχουν ακομα και σε πιο χαμηλη τιμη αλλα τηλεφωνα π.χ. xiaomi redmi note 6 pro που αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω. Ακομα, το τηλεφωνο μετα απο τα δυο χρονια χρησης εχει αρχησει να πεφτει σε επιδοσεις που ειναι λογικο και η μπαταρια του δεν βγαζει μια ολοκληρη ημερα χρησης.(το τηλεφωνο δεν εχει fast charge)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Tsard
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος του συγκεκριμένου smartphone απο τον Ιουλιο του 2016, αγορασμενο στα 190 ευρω. Με το περασμα των χρονων ηταν μια παρα πολυ καλη και πιστη συσκευη δε μου αφηνε παραπονο αλλα τον τελευταιο καιρο ειναι λογικο σε θεματα multitasking να τα χανει λιγο. Η μπαταρια κλαταρει με μετρια προς πολλη χρηση σε 5-6 ωρες . Το δυνατο του στοιχειο θα ελεγα οτι ειναι η καμερα του και η οθονη του , αλλωστε οποιος γνωστος μου το παιρνει στα χερια του ειναι το πρωτο που προσεχει. Κατι ακομη, το δακτυλικο του αποτυπωμα πολυ δυνατο και γρηγορο. Αλλα οπως προειπα η ισχυς του εχει πεσει με τα χρονια σε ολες τις λειτουργιες του τηλεφωνου. Δε θα το προτεινα εν ετει 2019 υπαρχουν σιγουρα καλυτερες επιλογες με λιγα περισσοτερα χρηματα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annamor1778
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 3 χρόνια.Θεωρώ ότι ήταν μια από τις καλύτερες αγορές κινητού που έχω κάνει. Δεδομένου ότι το έχω τόσο καιρό κολλάει κάποιες φορές αλλά αυτό δεν με εμποδίζει τόσο συχνά ώστε να μην κάνω τη δουλειά μου.Θα το πρότεινα σε έναν χρήστη που κάμει μέτρια χρήση του κινητού και των λειτουργιών του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marshmallow
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλο ειναι το μονο αρνητικό εχει αρχισει να παρουσιαζει προβληματα με τη μπαταρία και εκλεισε χρονο πριν δυο μηνες....Μόλις φτανει 40% αποσυντονιζεται εντελώς και σβηνει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpoulntoza
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια, θέλω να αλλάξω συσκευή αλλά δεν το κάνω μόνο και μόνο γιατί δεν αξίζει ακόμα. Το συγκεκριμένο smartphone, είναι σκυλί. Με καθημερινή χρήση σε browsing, φωτογραφίες, μουσική, social, media player, δεν έχει μασησει τίποτα. Λίγο η μπαταρία του έχει αρχίσει να τα φτύνει μόνο και αργεί λίγο σε εναλλαγές μεταξύ fb και viber. Από τις καλύτερες αγορές που έχω κανει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosgreekgamer
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λευτα του είναι καλο,το έχω έναν χρόνο και άρχισε να κολλάει.Σίγουρα Δεν αξίζει η αγορά το 2019,τώρα μετακινήθηκε στο iphone 7plus

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μπλε
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτο το κινητο απο πασχα του 2016
    Για τα λεφτα του αξιζει ειδικα το μοντελο με 3 giga ραμ
    Η καμερα θα ελεγε αξιοπρεπης το ιδιο και η οθονη
    Ο αποθηκευτικος χωρος επεκτείνεται με sd οποτε δεν υπαρχει θεμα
    Τα μονα αρνητικα ειναι σιγουρα η ταχυτητα που πεφτει μετα απο καιρο και χρηση και το ιδιο συμβαινει με την μπαταρια η οποια θελει φορτιση ανα 6-7 ωρες γερης χρησης
    Το συνιστω σε καποιον που δεν ειναι ιδιαιτερα απαιτητικος με το κινητο του και κανει απλη χρηση
    Αν καποιος κανει βαρια χρηση του συνιστω να δωσει λιγα παραπανω και να παρει ενα κινητο που να αντεχει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athenaida
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ενάμιση χρόνο και το μόνο που έχω να πω είναι ότι το κινητό τα έχει παίξει... Το τατς ΙΔ δεν δουλεύει, κολαει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, με το ζόρι ανοίγει δλδ.... και η μπαταρία τελειώνει γρήγορα. Όταν το πήρα συνηδητοποιησα ότι δεν βγάζει καλές φοτο και βίντεο για μια κάμερα 13μπ & 8μπ αλλά αντροιντ ειναι, τι περιμένεις. Ευτυχώς θα πάρω το αιφον 7 σε κανα δυο μήνες

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnh
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι απλά φανταστικό!! Αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2016 στα 190 ευρώ σε προσφορά. Δυόμιση χρόνια μετά η τιμή είναι ακόμα η ίδια!! Άξιζε μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Απλώς τώρα που η τιμή της έκδοσης με τα 3gb ram είναι σχεδόν ίδια με τη αυτή των 2gb πάρτε την πρώτη. Θα είστε καλυμμένοι ακόμα και με τις πιο απαιτητικές εφαρμογές για smartphone. Το μόνο αρνητικό είναι ο χώρος αποθήκευσης. Εν έτει 2018 προς 2019, τα 16gb είναι τίποτα. Κατά τα άλλα κάμερα και ηχείο είναι πολύ ικανοποιητικά για τον μέσο χρήστη. Η οθόνη είναι άπαιχτη και πριν κάνα χρόνο που μου δώσε και την ενημέρωση για Android 7 το τηλέφωνο έγινε ακόμα πιο γρήγορο.

    Σας το συνιστώ με κλειστά τα μάτια. Value for money 5/5

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Galiotas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το συγκεκριμένο κινητό εδω και 2 χρόνια!!! Ειναι παρά πολυ καλο!! Γρήγορο, καλη κάμερα και καλη ανάλυση!!! Απλως τωρα Τελευταία μερικές φορές κολλάει λιγο, αλλα πιστεύω οτι είναι φυσιολογικό για ενα κινητο, το οποίο εχει χρησιμοποιηθεί παρα πολυ και δουλεύει 2 χρόνια!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gino1998
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό 1,5 χρόνο για τα λεφτά του θεωρώ πως είναι αρκετά καλό και είμαι απαιτητικός χρήστης(φωτογραφίες,social media,gaming,browsing,χρηση ως gps). Καλή κάμερα για λήψεις αλλά μόνο για μέρα. Δεν κολλαγε για αρκετό καιρό τώρα τελευταία μόνο κλείνει μόνο του (μέχρι και στο 30% καμία φορά) και υπολειτουργεί σε μεγάλο βαθμό (δεν δουλεύει σχεδόν τίποτα) όταν δεν φορτίζει και έχει λίγη μπαταρία.Στις υπόλοιπες περιπτώσεις άψογο θα έλεγα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Diamantis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεχρι στιγμής είναι το καλύτερο κινητό που εχω πάρει. Το έχω από τον Οκτώβριο του 2016. Δηλαδή δύο χρόνια και πάει για τρίτο, διότι πετάει. Δεν μου έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα ειναι σαν καινούργιο και το χρησιμοποιώ συνέχεια. Ενδιάμεσα πηρα ενα samsung j5 και ένα a5. Το j5 αντεξε ενα χρόνο και ενω το a5 το πουλησα και έχω το huawei και είμαι μια χαρά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_ris
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητού κοντά τρία χρόνια. Παραδόξως είχα καταφέρει να το πάρω στην ίδια τιμή που βρίσκεται και σήμερα. Σίγουρα από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Για αυτά τα λεφτά πριν τρία χρόνια ήταν πολύ καλή επιλογή. Σήμερα στα 200 με τίποτα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Mul
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητού 2,5 χρόνια. Πρώτο smartphone, οπότε δεν μπορώ να κάνω κάποια σύγκριση με άλλη εταιρία. Ωστόσο μόνο θετικά σχόλια έχω να πω για το κινητό, σκυλί σε όλους τους τομείς και από τις περιπτώσεις value for money στην εποχή του!
    Πολύ καλή κάμερα για τα λεφτά του, πολύ γρήγορο, δεν κολλάει μέχρι και σήμερα.
    Αυτό που διαπίστωσα από τη δική μου χρήση είναι ότι τα 16 gb αργά ή γρήγορα θα γεμίσουν, οπότε θα πρότεινα 32 gb. Το μόνο που ίσως χρειαστεί αλλαγή στο μέλλον είναι η μπαταρία του καθώς πλέον (ίσως και λόγω προγράμματος φόρτισης) διαρκεί 1 μέρα η μπαταρία, ενώ στις αρχές κρατούσε άνετα δύο, μερικές φορές και τρεις ημέρες (αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τη χρήση).

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fanistsaxtsiris97
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο...κάτοχος 3 χρονων σκυλι...δεν κολλαει πουθενα....το μονο.οτι το usb της φορτισης εχει χαλαρασει λογο χρησης ο μονος λογος που θα το αλλαξω...το.πηρα μς το.που βγηκε με τα 3 gb 16 μνημη...θελει μεγαλυτερη γτ εχει καποιο θεμα με την μεταφορα αρχιειον στην καρτα sd το εχω σε ασπρο το μαυρο ειναι λιγο πιο πριμιουν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nproussou
    4
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά 5/2017, το μόνο που μπορώ να καταλογίσω είναι το αυτονόητο: με 16GB πλέον δεν πας, τουλάχιστον 32GB για να σου βγάλει, οποιοδήποτε, όχι μόνο αυτό, ένα χρόνο χωρις κολλήματα. Πάντως το επόμενο θα είναι iphone. To android έχει τρομερά πολλούς ιους.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mchristou4
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά απο ένα χρόνο χρήσης έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη το μόνο πρόβλημα που μου εμφανίζει μερικές φορές είναι στο φλας κάποιες φορές δεν λειτουργεί και έτσι υστερεί στις φωτογραφίες.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • feradourosgre
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω δυο χρόνια,σίγουρα αξίζει τα λεφτά του γρήγορο μπαταρία καλή πρόβλημα κανένα Πολύ καλό ντιζάιν. Λίγο καλύτερο στις βραδυνές φωτο και βίντεο θα ήταν 5 στα 5.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso D.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 4 χρόνια και κρατάει ακόμα... Για τις τότε δικές μου ανάγκες ήταν πολύ καλό και γενικά είμαι ικανοποιημένη. Πλέον βέβαια η μπαταρία δεν βγάζει ούτε μισή μέρα (και αυτό βέβαια γιατί ασχολούμαι πολύ με social και παίζω παιχνίδια) και εντάξει 4 χρόνια είναι αυτά. Κολλάει ελάχιστα και η κάμερα του είναι αξιοπρεπής. Το μόνο πρόβλημα που μου έχει εμφανίσει και με ενοχλεί είναι όταν με παίρνουν τηλέφωνο δεν ακούω καλά την άλλη γραμμή και αν είμαι και σε μέρος με κόσμο αναγκάζομαι να βάλω ακουστικά για να τους ακούσω καλύτερα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiris_Pit
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτα του ειναι πολυ καλο, απλα ειναι κινητο χρονου. Καθε χρονο θελει να αγοραζεις καινουργιο λογω του οτι αρχιζει να κολλαει κλπ, ιδιως στη μεταβαση μεταξυ εφαρμογων πλεον κολλαει. (13 μηνες χρησης)

    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @fenaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω ενα χρονο τωρα και μου εχει αποδειξει πως αξιζε τα χρηματα του. Ειναι πολυ γρηγορο και πολυ ικανο στο multitasking. Οι μοναδικες φορες που εχει κολλησει και αυτο για μερικα δευτερολεπτα ειναι οταν η μνημη ram εχει σχεδον γεμίσει. Εχω τα 2gb ram. Η μπαταρια του με συνεχη χρηση ίντερνετ και social θα χρειαστει και δευτερη φορτιση το μεσημερι. Η ποιοτητα της ψωτογραφιας για την κατηγορια του ειναι πολυ καλη και του βιντεο ικανοποιητική.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ts.sophia
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω κοντά δύο χρόνια και ακόμα δεν έχω κάποιο παράπονο. Ωραίο και κομψό, εύχρηστο, καλή ανάλυση, καλή κάμερα, γρήγορο, δεν έχει κολλήσει ποτέ. Η μπαταρία στις αρχές κρατούσε δυο μέρες, πλέον το φορτιζω κάθε μέρα μια φορά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Η αδερφή μου πήρε του 2017 και όμως θεωρώ ότι του 2016 υπερτερεί!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolasnasikas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1,5 χρονο χρήσης μπορώ να πω οτι ειναι εξαιρετικό κινητό! Αν ψάχνετε κινητό ως προτιμήστε την έκδοση του 17!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Tzathas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι ότι πρέπει για τα χρήματα του ακόμα και Σήμερα.Το Έχω 1,5 χρόνο και συνεχίζει να με ικανοποιεί.Η οθόνη του εξαιρετική ακόμα και κάτω από το ήλιο αρκετά φωτεινή.Μου έχει κολλήσει λίγο 2-3 φορές αλλά παρ όλα αυτά δεν θα έχετε κανένα θέμα και ας το ζοριζετε Πολύ.Μπαταρία μέτρια θα έλεγα αλλά με αρκετά βαριά χρήση βγάζει κουτσά στραβά την μέρα.Για εμφάνιση δεν το συζητητω πανέμορφο και Πολύ λεπτό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonia_Ste
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο ειναι φοβερο. Ειναι απίστευτα γρήγορο, δε κολλάει καθολου. Η κάμερα του ειναι πολυ καλη για έναν ερασιτέχνη που του αρεσουν οι φωτογραφιες. Πολυ ευκολο στη χρήση, ωραια χρώματα. Το προτείνω σιγουρα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω το κινητό από τον Ιούλιο του 2016..
    Από πέρυσι έχω θέμα με την μπαταρία , έχει φουσκώσει και κρατάει μισή μέρα. Επίσης το κακό είναι ότι πλέον δεν μπορώ να έχω πολλές εφαρμογές λόγο χώρου.. όλα αυτά όμως είναι απολύτως φυσιολογικά μετά από 6 χρόνια για κινητό που το αγόρασα 180€.. αν η huawei είχε google play πάλι στην ίδια εταιρεία θα πήγαινα.. κρίμα..τώρα ελπίζω το vivo που θα αντικαταστήσει αυτό το κινητό να το κάνει επάξια..

    1
  • Το έχω 7 χρόνια, δεν σπάει δεν χαλάει. Στην αρχή ήταν ότι πιο worth τώρα προφανώς η απόδοση του έχει πέσει πολύ. Αλλά δεν περίμενα να βγει τόσο δυνατό.

    2
  • Εχω το κινητο 2 χρονια και κατι μηνες και μπορω να βγαλω ασφαλή συμπεράσματα Ειναι ενα απο τα καλυτερα κινητα που ειχα ποτε Το καλυτερο της μεσαιας κατηγοριας αναμφιβολα. Το μονο αρνητικο οτι οι εφαρμογες πανε στη μνημη ραμ και δεν εχει χωρο Και η ποιοτητα των φωτογραφιών/βιντεο ειναι μετρια Αλλα κατα τ'αλλα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο Δεν κολλαει καθολου μετα απο 2 χρονια χρησης. Σιγουρα αξιζει τα λεφτά του

    3
  • Αυτό το τηλέφωνο με έχει εντυπωσιάσει αλλά το θέμα είναι πως μου βγάζει συνέχεια πως δεν έχω χώρο αποθήκευσης ενώ έχω μόνο 24 φωτογραφίες και 8 βίντεο και 4 εφαρμογές παρόλο που έχω βάλει 32GB μέσα στην κάρτα...

    4
  • Κάτοχος του Κινητού εδώ και 2 χρόνια. Αγοράστηκε για 229 ευρώ. Άλλαξα από Sony Xperia E4. Πολύ καλό κινητό, vfm. Ακόμα πολύ γρήγορο για τα λεφτά του, αλλά σήμερα δεν αξίζει για κανένα λόγο για αυτά τα λεφτά.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (358)

Ερωτήσεις

343 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Maria_Elma

Παιδιά βοήθεια! Έχω πάρει το Huawei p9 κ δεν μπορώ με κανέναν τρόπο να ανακτήσω τις φωτογραφίες απ' το παλιό μου κινητό.. Προσπάθησα μέσω google κ τίποτα. Επίσης δεν μού βγάζει όλα τα μηνύματα τού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο gmail ..
Δυο μέρες παλεύω. Γίνεται να με βοηθήσει κάποιος γιατί δεν κατέχω κ έχω πελαγώσει..

Δες όλες τις ερωτήσεις (358)

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Βάρος
147 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,2 "
Ανάλυση
1920 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
-
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Light Sensor, Proximity, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
146,8 mm
Πλάτος
72,6 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (416)

  1. 290
  2. 87
  3. 22
  4. 7
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φωτογραφίες
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • Μουσική
  • GPS
  • Μπαταρία
  • nik7588
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό από τον Ιούλιο του 2016..
    Από πέρυσι έχω θέμα με την μπαταρία , έχει φουσκώσει και κρατάει μισή μέρα. Επίσης το κακό είναι ότι πλέον δεν μπορώ να έχω πολλές εφαρμογές λόγο χώρου.. όλα αυτά όμως είναι απολύτως φυσιολογικά μετά από 6 χρόνια για κινητό που το αγόρασα 180€.. αν η huawei είχε google play πάλι στην ίδια εταιρεία θα πήγαινα.. κρίμα..τώρα ελπίζω το vivo που θα αντικαταστήσει αυτό το κινητό να το κάνει επάξια..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VeganGainz
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 7 χρόνια, δεν σπάει δεν χαλάει. Στην αρχή ήταν ότι πιο worth τώρα προφανώς η απόδοση του έχει πέσει πολύ. Αλλά δεν περίμενα να βγει τόσο δυνατό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antreas0
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο 2 χρονια και κατι μηνες και μπορω να βγαλω ασφαλή συμπεράσματα Ειναι ενα απο τα καλυτερα κινητα που ειχα ποτε Το καλυτερο της μεσαιας κατηγοριας αναμφιβολα. Το μονο αρνητικο οτι οι εφαρμογες πανε στη μνημη ραμ και δεν εχει χωρο Και η ποιοτητα των φωτογραφιών/βιντεο ειναι μετρια Αλλα κατα τ'αλλα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο Δεν κολλαει καθολου μετα απο 2 χρονια χρησης. Σιγουρα αξιζει τα λεφτά του

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daisy__playz
    1
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτό το τηλέφωνο με έχει εντυπωσιάσει αλλά το θέμα είναι πως μου βγάζει συνέχεια πως δεν έχω χώρο αποθήκευσης ενώ έχω μόνο 24 φωτογραφίες και 8 βίντεο και 4 εφαρμογές παρόλο που έχω βάλει 32GB μέσα στην κάρτα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gialke
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του Κινητού εδώ και 2 χρόνια. Αγοράστηκε για 229 ευρώ. Άλλαξα από Sony Xperia E4. Πολύ καλό κινητό, vfm. Ακόμα πολύ γρήγορο για τα λεφτά του, αλλά σήμερα δεν αξίζει για κανένα λόγο για αυτά τα λεφτά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Mpaglamas
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τηλεφωνο το χρησιμοποιοω εδω και 2 χρονια και μπορω να πω οτι εχω εντυπωσιαστει. Τα τρια αστερια οφειλονται στο οτι αυτην την στιγμη ειναι αλήθεια πως υπαρχουν ακομα και σε πιο χαμηλη τιμη αλλα τηλεφωνα π.χ. xiaomi redmi note 6 pro που αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω. Ακομα, το τηλεφωνο μετα απο τα δυο χρονια χρησης εχει αρχησει να πεφτει σε επιδοσεις που ειναι λογικο και η μπαταρια του δεν βγαζει μια ολοκληρη ημερα χρησης.(το τηλεφωνο δεν εχει fast charge)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Tsard
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος του συγκεκριμένου smartphone απο τον Ιουλιο του 2016, αγορασμενο στα 190 ευρω. Με το περασμα των χρονων ηταν μια παρα πολυ καλη και πιστη συσκευη δε μου αφηνε παραπονο αλλα τον τελευταιο καιρο ειναι λογικο σε θεματα multitasking να τα χανει λιγο. Η μπαταρια κλαταρει με μετρια προς πολλη χρηση σε 5-6 ωρες . Το δυνατο του στοιχειο θα ελεγα οτι ειναι η καμερα του και η οθονη του , αλλωστε οποιος γνωστος μου το παιρνει στα χερια του ειναι το πρωτο που προσεχει. Κατι ακομη, το δακτυλικο του αποτυπωμα πολυ δυνατο και γρηγορο. Αλλα οπως προειπα η ισχυς του εχει πεσει με τα χρονια σε ολες τις λειτουργιες του τηλεφωνου. Δε θα το προτεινα εν ετει 2019 υπαρχουν σιγουρα καλυτερες επιλογες με λιγα περισσοτερα χρηματα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annamor1778
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 3 χρόνια.Θεωρώ ότι ήταν μια από τις καλύτερες αγορές κινητού που έχω κάνει. Δεδομένου ότι το έχω τόσο καιρό κολλάει κάποιες φορές αλλά αυτό δεν με εμποδίζει τόσο συχνά ώστε να μην κάνω τη δουλειά μου.Θα το πρότεινα σε έναν χρήστη που κάμει μέτρια χρήση του κινητού και των λειτουργιών του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marshmallow
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλο ειναι το μονο αρνητικό εχει αρχισει να παρουσιαζει προβληματα με τη μπαταρία και εκλεισε χρονο πριν δυο μηνες....Μόλις φτανει 40% αποσυντονιζεται εντελώς και σβηνει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpoulntoza
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια, θέλω να αλλάξω συσκευή αλλά δεν το κάνω μόνο και μόνο γιατί δεν αξίζει ακόμα. Το συγκεκριμένο smartphone, είναι σκυλί. Με καθημερινή χρήση σε browsing, φωτογραφίες, μουσική, social, media player, δεν έχει μασησει τίποτα. Λίγο η μπαταρία του έχει αρχίσει να τα φτύνει μόνο και αργεί λίγο σε εναλλαγές μεταξύ fb και viber. Από τις καλύτερες αγορές που έχω κανει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosgreekgamer
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λευτα του είναι καλο,το έχω έναν χρόνο και άρχισε να κολλάει.Σίγουρα Δεν αξίζει η αγορά το 2019,τώρα μετακινήθηκε στο iphone 7plus

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μπλε
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτο το κινητο απο πασχα του 2016
    Για τα λεφτα του αξιζει ειδικα το μοντελο με 3 giga ραμ
    Η καμερα θα ελεγε αξιοπρεπης το ιδιο και η οθονη
    Ο αποθηκευτικος χωρος επεκτείνεται με sd οποτε δεν υπαρχει θεμα
    Τα μονα αρνητικα ειναι σιγουρα η ταχυτητα που πεφτει μετα απο καιρο και χρηση και το ιδιο συμβαινει με την μπαταρια η οποια θελει φορτιση ανα 6-7 ωρες γερης χρησης
    Το συνιστω σε καποιον που δεν ειναι ιδιαιτερα απαιτητικος με το κινητο του και κανει απλη χρηση
    Αν καποιος κανει βαρια χρηση του συνιστω να δωσει λιγα παραπανω και να παρει ενα κινητο που να αντεχει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athenaida
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ενάμιση χρόνο και το μόνο που έχω να πω είναι ότι το κινητό τα έχει παίξει... Το τατς ΙΔ δεν δουλεύει, κολαει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, με το ζόρι ανοίγει δλδ.... και η μπαταρία τελειώνει γρήγορα. Όταν το πήρα συνηδητοποιησα ότι δεν βγάζει καλές φοτο και βίντεο για μια κάμερα 13μπ & 8μπ αλλά αντροιντ ειναι, τι περιμένεις. Ευτυχώς θα πάρω το αιφον 7 σε κανα δυο μήνες

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnh
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι απλά φανταστικό!! Αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2016 στα 190 ευρώ σε προσφορά. Δυόμιση χρόνια μετά η τιμή είναι ακόμα η ίδια!! Άξιζε μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Απλώς τώρα που η τιμή της έκδοσης με τα 3gb ram είναι σχεδόν ίδια με τη αυτή των 2gb πάρτε την πρώτη. Θα είστε καλυμμένοι ακόμα και με τις πιο απαιτητικές εφαρμογές για smartphone. Το μόνο αρνητικό είναι ο χώρος αποθήκευσης. Εν έτει 2018 προς 2019, τα 16gb είναι τίποτα. Κατά τα άλλα κάμερα και ηχείο είναι πολύ ικανοποιητικά για τον μέσο χρήστη. Η οθόνη είναι άπαιχτη και πριν κάνα χρόνο που μου δώσε και την ενημέρωση για Android 7 το τηλέφωνο έγινε ακόμα πιο γρήγορο.

    Σας το συνιστώ με κλειστά τα μάτια. Value for money 5/5

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Galiotas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το συγκεκριμένο κινητό εδω και 2 χρόνια!!! Ειναι παρά πολυ καλο!! Γρήγορο, καλη κάμερα και καλη ανάλυση!!! Απλως τωρα Τελευταία μερικές φορές κολλάει λιγο, αλλα πιστεύω οτι είναι φυσιολογικό για ενα κινητο, το οποίο εχει χρησιμοποιηθεί παρα πολυ και δουλεύει 2 χρόνια!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gino1998
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το κινητό 1,5 χρόνο για τα λεφτά του θεωρώ πως είναι αρκετά καλό και είμαι απαιτητικός χρήστης(φωτογραφίες,social media,gaming,browsing,χρηση ως gps). Καλή κάμερα για λήψεις αλλά μόνο για μέρα. Δεν κολλαγε για αρκετό καιρό τώρα τελευταία μόνο κλείνει μόνο του (μέχρι και στο 30% καμία φορά) και υπολειτουργεί σε μεγάλο βαθμό (δεν δουλεύει σχεδόν τίποτα) όταν δεν φορτίζει και έχει λίγη μπαταρία.Στις υπόλοιπες περιπτώσεις άψογο θα έλεγα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Diamantis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεχρι στιγμής είναι το καλύτερο κινητό που εχω πάρει. Το έχω από τον Οκτώβριο του 2016. Δηλαδή δύο χρόνια και πάει για τρίτο, διότι πετάει. Δεν μου έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα ειναι σαν καινούργιο και το χρησιμοποιώ συνέχεια. Ενδιάμεσα πηρα ενα samsung j5 και ένα a5. Το j5 αντεξε ενα χρόνο και ενω το a5 το πουλησα και έχω το huawei και είμαι μια χαρά.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_ris
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητού κοντά τρία χρόνια. Παραδόξως είχα καταφέρει να το πάρω στην ίδια τιμή που βρίσκεται και σήμερα. Σίγουρα από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Για αυτά τα λεφτά πριν τρία χρόνια ήταν πολύ καλή επιλογή. Σήμερα στα 200 με τίποτα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Mul
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του κινητού 2,5 χρόνια. Πρώτο smartphone, οπότε δεν μπορώ να κάνω κάποια σύγκριση με άλλη εταιρία. Ωστόσο μόνο θετικά σχόλια έχω να πω για το κινητό, σκυλί σε όλους τους τομείς και από τις περιπτώσεις value for money στην εποχή του!
    Πολύ καλή κάμερα για τα λεφτά του, πολύ γρήγορο, δεν κολλάει μέχρι και σήμερα.
    Αυτό που διαπίστωσα από τη δική μου χρήση είναι ότι τα 16 gb αργά ή γρήγορα θα γεμίσουν, οπότε θα πρότεινα 32 gb. Το μόνο που ίσως χρειαστεί αλλαγή στο μέλλον είναι η μπαταρία του καθώς πλέον (ίσως και λόγω προγράμματος φόρτισης) διαρκεί 1 μέρα η μπαταρία, ενώ στις αρχές κρατούσε άνετα δύο, μερικές φορές και τρεις ημέρες (αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τη χρήση).

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fanistsaxtsiris97
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο...κάτοχος 3 χρονων σκυλι...δεν κολλαει πουθενα....το μονο.οτι το usb της φορτισης εχει χαλαρασει λογο χρησης ο μονος λογος που θα το αλλαξω...το.πηρα μς το.που βγηκε με τα 3 gb 16 μνημη...θελει μεγαλυτερη γτ εχει καποιο θεμα με την μεταφορα αρχιειον στην καρτα sd το εχω σε ασπρο το μαυρο ειναι λιγο πιο πριμιουν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nproussou
    4
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά 5/2017, το μόνο που μπορώ να καταλογίσω είναι το αυτονόητο: με 16GB πλέον δεν πας, τουλάχιστον 32GB για να σου βγάλει, οποιοδήποτε, όχι μόνο αυτό, ένα χρόνο χωρις κολλήματα. Πάντως το επόμενο θα είναι iphone. To android έχει τρομερά πολλούς ιους.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mchristou4
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά απο ένα χρόνο χρήσης έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη το μόνο πρόβλημα που μου εμφανίζει μερικές φορές είναι στο φλας κάποιες φορές δεν λειτουργεί και έτσι υστερεί στις φωτογραφίες.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • feradourosgre
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω δυο χρόνια,σίγουρα αξίζει τα λεφτά του γρήγορο μπαταρία καλή πρόβλημα κανένα Πολύ καλό ντιζάιν. Λίγο καλύτερο στις βραδυνές φωτο και βίντεο θα ήταν 5 στα 5.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso D.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 4 χρόνια και κρατάει ακόμα... Για τις τότε δικές μου ανάγκες ήταν πολύ καλό και γενικά είμαι ικανοποιημένη. Πλέον βέβαια η μπαταρία δεν βγάζει ούτε μισή μέρα (και αυτό βέβαια γιατί ασχολούμαι πολύ με social και παίζω παιχνίδια) και εντάξει 4 χρόνια είναι αυτά. Κολλάει ελάχιστα και η κάμερα του είναι αξιοπρεπής. Το μόνο πρόβλημα που μου έχει εμφανίσει και με ενοχλεί είναι όταν με παίρνουν τηλέφωνο δεν ακούω καλά την άλλη γραμμή και αν είμαι και σε μέρος με κόσμο αναγκάζομαι να βάλω ακουστικά για να τους ακούσω καλύτερα.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiris_Pit
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτα του ειναι πολυ καλο, απλα ειναι κινητο χρονου. Καθε χρονο θελει να αγοραζεις καινουργιο λογω του οτι αρχιζει να κολλαει κλπ, ιδιως στη μεταβαση μεταξυ εφαρμογων πλεον κολλαει. (13 μηνες χρησης)

    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @fenaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω ενα χρονο τωρα και μου εχει αποδειξει πως αξιζε τα χρηματα του. Ειναι πολυ γρηγορο και πολυ ικανο στο multitasking. Οι μοναδικες φορες που εχει κολλησει και αυτο για μερικα δευτερολεπτα ειναι οταν η μνημη ram εχει σχεδον γεμίσει. Εχω τα 2gb ram. Η μπαταρια του με συνεχη χρηση ίντερνετ και social θα χρειαστει και δευτερη φορτιση το μεσημερι. Η ποιοτητα της ψωτογραφιας για την κατηγορια του ειναι πολυ καλη και του βιντεο ικανοποιητική.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ts.sophia
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω κοντά δύο χρόνια και ακόμα δεν έχω κάποιο παράπονο. Ωραίο και κομψό, εύχρηστο, καλή ανάλυση, καλή κάμερα, γρήγορο, δεν έχει κολλήσει ποτέ. Η μπαταρία στις αρχές κρατούσε δυο μέρες, πλέον το φορτιζω κάθε μέρα μια φορά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Η αδερφή μου πήρε του 2017 και όμως θεωρώ ότι του 2016 υπερτερεί!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikolasnasikas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1,5 χρονο χρήσης μπορώ να πω οτι ειναι εξαιρετικό κινητό! Αν ψάχνετε κινητό ως προτιμήστε την έκδοση του 17!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Tzathas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι ότι πρέπει για τα χρήματα του ακόμα και Σήμερα.Το Έχω 1,5 χρόνο και συνεχίζει να με ικανοποιεί.Η οθόνη του εξαιρετική ακόμα και κάτω από το ήλιο αρκετά φωτεινή.Μου έχει κολλήσει λίγο 2-3 φορές αλλά παρ όλα αυτά δεν θα έχετε κανένα θέμα και ας το ζοριζετε Πολύ.Μπαταρία μέτρια θα έλεγα αλλά με αρκετά βαριά χρήση βγάζει κουτσά στραβά την μέρα.Για εμφάνιση δεν το συζητητω πανέμορφο και Πολύ λεπτό

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonia_Ste
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο ειναι φοβερο. Ειναι απίστευτα γρήγορο, δε κολλάει καθολου. Η κάμερα του ειναι πολυ καλη για έναν ερασιτέχνη που του αρεσουν οι φωτογραφιες. Πολυ ευκολο στη χρήση, ωραια χρώματα. Το προτείνω σιγουρα!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω το κινητό από τον Ιούλιο του 2016..
    Από πέρυσι έχω θέμα με την μπαταρία , έχει φουσκώσει και κρατάει μισή μέρα. Επίσης το κακό είναι ότι πλέον δεν μπορώ να έχω πολλές εφαρμογές λόγο χώρου.. όλα αυτά όμως είναι απολύτως φυσιολογικά μετά από 6 χρόνια για κινητό που το αγόρασα 180€.. αν η huawei είχε google play πάλι στην ίδια εταιρεία θα πήγαινα.. κρίμα..τώρα ελπίζω το vivo που θα αντικαταστήσει αυτό το κινητό να το κάνει επάξια..

    1
  • Το έχω 7 χρόνια, δεν σπάει δεν χαλάει. Στην αρχή ήταν ότι πιο worth τώρα προφανώς η απόδοση του έχει πέσει πολύ. Αλλά δεν περίμενα να βγει τόσο δυνατό.

    2
  • Εχω το κινητο 2 χρονια και κατι μηνες και μπορω να βγαλω ασφαλή συμπεράσματα Ειναι ενα απο τα καλυτερα κινητα που ειχα ποτε Το καλυτερο της μεσαιας κατηγοριας αναμφιβολα. Το μονο αρνητικο οτι οι εφαρμογες πανε στη μνημη ραμ και δεν εχει χωρο Και η ποιοτητα των φωτογραφιών/βιντεο ειναι μετρια Αλλα κατα τ'αλλα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο Δεν κολλαει καθολου μετα απο 2 χρονια χρησης. Σιγουρα αξιζει τα λεφτά του

    3
  • Αυτό το τηλέφωνο με έχει εντυπωσιάσει αλλά το θέμα είναι πως μου βγάζει συνέχεια πως δεν έχω χώρο αποθήκευσης ενώ έχω μόνο 24 φωτογραφίες και 8 βίντεο και 4 εφαρμογές παρόλο που έχω βάλει 32GB μέσα στην κάρτα...

    4
  • Κάτοχος του Κινητού εδώ και 2 χρόνια. Αγοράστηκε για 229 ευρώ. Άλλαξα από Sony Xperia E4. Πολύ καλό κινητό, vfm. Ακόμα πολύ γρήγορο για τα λεφτά του, αλλά σήμερα δεν αξίζει για κανένα λόγο για αυτά τα λεφτά.

    3
  • Δες τα όλα