Παρόλο που είμαι πολύ δυσαρεστημένος με την τροπή που έχει πάρει το franchise και το γεγονός ότι είμαι από τους παλιούς που λάτρεψαν τα cod 1-2-3 σαν πιτσιρικάδες και κάηκαν στο cod 4 σαν ενήλικες πια συμμετέχοντας σε τουρνουά κτλ. , κρίνω το IW σαν αυτό που έιναι, όχι σαν αυτό που θα ήθελα να είναι. Επίσης απευθύνομαι σε νορμαλ gamers και όχι σε competitive παίχτες και άλλους που θα παίρνουν τα cod πριν καν βγουν ασχέτως το πως είναι και πόσο καλά είναι.
Gameplay τα γνωστά. Γρήγορο, ίδιες σχεδόν κινήσεις και αίσθηση με το black ops 3.
Multiplayer. Σκέτη απογοήτευση. Οι χάρτες είναι το πιο σημαντικό κομμάτι σε ένα multiplayer fps, και του IW είναι παραπάνω από άθλιοι. Τα spawns τραγικά για τα περισσότερα modes. Το netcode του παιχνιδιού πανάρχαιο, με αργούς servers, για την απόλυτη εκνευριστική εμπειρία. Με τις κινήσεις της η Activision δείχνει ότι θέλει να προσελκύσει μικρά παιδιά. Γιατί είναι πιο ευάλωτα, πιο εύπιστα πιο ευαπάτητα. Το multiplayer μέχρι τώρα, 3 μήνες μετά την κυκλοφορία του, ήταν μισοτελειωμένο και τα updates είχαν προσθήκες μόνο σε εξαγοράσιμα όπλα, camos, κ.α. microtransactions, αντί για το παιχνίδι. Δείχνει που εστιάζουν την προσοχή τους...
Τα όπλα δεν σε τραβάνε. Μερικά κιόλας είναι laser που μπορούν να σε σκοτώσουν με τυχαίες αντανακλάσεις σε επιφάνειες ( δεν έφτανε το τρισάθλιο netcode...) οι ήχοι τους απλά είναι εκεί για να υπάρχουν, σε καμία περίπτωση δεν σε κάνουν να γουστάρεις που παίζεις πόλεμο.
Το singleplayer είναι πολύ καλό. Φοβερά γραφικά. Πραγματικά. Αν δεν ήταν σε τέτοια σκηνικά ή το κάνανε έτσι ώστε να είχε περισσότερα να δείξει στην οθόνη, θα ήταν δίπλα δίπλα με το Battlefield 1 το οποίο είναι σχεδόν άπιαστο στα γραφικά και στα τοπία του. Ο ήχος είναι καλός. Και πάλι, δεν έχει τον πληθωρικό και hi-def ήχο του Battlefield 1 αλλά κάνει την δουλειά του. Το story συμπαθητικό, σε τραβάει και δεν είναι μακρύ χωρίς λόγο όπως του BO3 που σε έβαζε να σκοτώνεις για ώρες μόνο και μόνο για να μακρύνει την διάρκεια ζωής. Γενικά φαίνεται ότι έχει πέσει δουλειά στο singleplayer και είναι ο μόνος λόγος να αγοράσει κάποιος το παιχνίδι.
Συνοψίζοντας λοιπόν, το παιχνίδι δεν αξίζει παραπάνω από 30€. Μέτριο. Το γεγονός ότι δεν δίνουν το Remaster του MW χωρίς το IW δείχνει πόσο λίγο πιστεύουν σε αυτό. Και λογικό αφού έχουν ασχοληθεί ελάχιστα με το κομμάτι που έχει κάνει το cod το μεγαλύτερο franchise στα fps.
Θέλετε multiplayer με φόντο future-tech και jump suits? Το Titanfall είναι χίλιες φορές καλύτερο και πιο διασκεδαστικό. Αυτά από μένα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!