Τον εχω 1,5 χρονια μερα παραμερα κανω ψωμι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο τον αξονα του καδου που σχεδον απο την αρχη εκανε κενα και σημερα μετα απο 1.5 χρονια αρχησε απο κατω να ψιλοβγαζει νερα ...οποτε παμε για αλλαγη το βρηκα 14 €.Ολα τα αλλα μια χαρα αλλα θα ηταν καλυτερα για εμενα το κουδουνακι οταν τελειωνει το ψησιμο να μην βαραει 10 φορες και τοσο δυνατα. Επισεις αφου τελειωση το ψησιμο αυτοματα μπαινει σε χαλαρη λειτουργια αλλα 60 λεπτα να κραταει το ψωμι ζεστο ,,θα ηθελα να απενεργοποιειται αυτο .
Για οσους το αγορασουν τωρα για να μην παιδευεστε με την δοσολογια θα σας πω με ακριβια της δοσολογιες για ενα τελειο ΨΩΜΙ γιατι εμενα με πηρε αρκετα ψησιματα μεχρι να το πετυχω ,το βιβλιαρακι ειναι ακυρο εντελως !
Ξεκινηστε με νερο χλιαρο και βαλτε στον καδο ..(χρησιμοποιηστε το πλαστικο ποτηρακι που εχει στην συσκευασια για αρχη και μετα αν θελετε να χρησιμοποιησετε ενα φλυτζανι σας μετρησετε την ποσοτητα ποσο αντιστοιχη ειναι γιατι δεν ειναι ολα το ιδιο, αλλα ειναι λιγο μεγαλυτερα αλλα μικροτερα )....1 πλαστικο ποτηρακι λοιπον γεματο χλιαρο νερο και αλλα + 40 γραμμαρια μονο ,οχι παραπανω το πολυ 50γραμ μετα χαλαει η συνταγη , ,,βαζουμε αλευρι καλο 3 γεματα απο το πλαστικο ποτηρακι και αλλο +1/4 (δηλαδη απο το μισο ποτηρακι το μισο). Στην συνεχεια βαζουμε ενα κουταλακι του γλυκου (οχι πολυ γεματο,αν και αυτα ειναι γουστα οτι νομιζεται ) αλατι και ενα ζαχαρη .Μια τζουρα η 2 κουταλακια οτι λαδι θελετε ,ριξτε το στην ακρη του καδου αυτο ειναι ποιο πολυ για να μην κολλαει το αλευρι στον καδο οταν ζυμωνει. Με τον δοσομετρητη που εχει η συσκευασια (πλαστικο κουταλακι ) απο την μεγαλη μερια οχι την μικρη βαλτε μισο με σκονη μαγια και ριξτε το στην μεση του καδου αφου κανετε μια τρυπουλα στο αλευρι ! (Με το κουταλακι δεν το εχω μετρηση ποτε δεν ξερω ποσο ειναι ακριβως ). Στην αρχη εβαζα ενα φακελακι ολοκληρο μεχρι που δοκιμασα με το μισο περιπου καπου εκει και φουσκωνει μια χαρα ,δεν ειναι και φθηνα !
Αυτο ηταν ,βαλτε τον καδο μεσα στον αρτοπαρασκευαστη βαλτε το στην μπριζα (θα σφυριξει 3 φορες) και επιλεξτε απο το MENU το 1 προγραμμα " Μαλακο ψωμι" (να ξερετε οτι με το που το βαλετε στην μπριζα αυτο το προγραμμα μπαινει το 1 απο μονο του ,οποτε δεν χρειαζεται να κανετε τιποτα πανω σε αυτο απλα τσεκαρετε) μετα πατηστε το LOAF ετσι ωστε το βελακι πανω απο την οθονη να παει στα 1000γραμ . (δεν βγαινει με τιποτα ομως τοσο ,μια φορα το προσπαθησα να το βγαλω στο κιλο και οταν φουσκωσε βγηκε απο εξω το ζυμαρι ,κανα 700-750 βγαινει ).
Μετα πατηστε το COLOR οπου το κατω βελακι στην οθονη να παει στο DARK (Βγαινει ωραιο κοκκινο και τραγανο) . Τελος πατηστε το START και αφηστε να κανει την δουλεια του . Στην αρχη θα ζυμωνει αργα για 5 λεπτα και θα σταματησει για 2- 3 λεπτα ! (μην ανχωθειτε ειναι ολα καλα) θα ξεκινησει παλη και θα παει ποιο γρηγορα ;-) Καπου στην μεση του ζυμωματος θα σφυριξει μερικες φορες ,δεν ειναι κατι ,ειναι μια απλη προειδοποίηση οπου αν εχεις ξεχασει καποιο υλικο να το ριξεις τοτε !!!
Ολα αυτα ουτε 5 λεπτα απο τον χρονο σας δεν ειναι ,ΚΑΛΑ ΨΩΜΙΑ !
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!