Gaming Headsets

HyperX Cloud Revolver Over Ear Gaming Headset με σύνδεση 2x3.5mm / 3.5mm Γκρι

Η ολοκαίνουρια πρόταση της σειράς Cloud από τη HyperX, ονομάζεται Revolver και είναι έτοιμο να πυροδοτήσει απίστευτα ανανεωμένο ήχο στα αυτιά σας!

Η ολοκαίνουρια πρόταση της σειράς Cloud από τη HyperX, ονομάζεται Revolver και είναι έτοιμο να πυροδοτήσει απίστευτα ανανεωμένο ήχο στα αυτιά σας!

  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η ολοκαίνουρια πρόταση της σειράς Cloud από τη HyperX, ονομάζεται Revolver και είναι έτοιμο να πυροδοτήσει απίστευτα ανανεωμένο ήχο στα αυτιά σας!

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Surround
Μήκος Καλωδίου
2 m
Συνδεσιμότητα
3.5 mm, 2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
30 ohm
Χρώμα
Γκρι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 6
  3. 1
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Απομόνωση θορύβου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Stelios_Antonakis
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα συγκεκριμένα ακουστικά τα είχα πριν 7 μήνες τα χρησιμοποιώ για game καθαρά!λοιπόν από που να αρχίσω και από που να τελειώσω ! 1ον είναι πάρα πολύ ενοχλητικά στο αφτί μετά από κάποια ώρα με τσουζαν τα αφτιά μου και έκανα πολλές παύσεις παιχνιδιού!2ον το 7.1 που υπάρχει δεν είναι συμβατό σε όλες της μητρικές έχω την msi b550 mag tomahawk οπότε το box που έχουν για μένα είναι άχρηστο..έχω μιλήσει με εταιρία κατασκευής και δεν μπορούσαν καν να με εξυπηρετήσουν..προσωπικά!hyperx ποτε ξανά!είναι ότι χειρότερο!

    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JP_JP
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λυπον τα συγκεκριμένα ακουστικά τα έχω εδώ και 3ις μήνες και τα πήρα 60€. Παιδιά!! Είναι αρκετά μεγάλα κεφάλια , ούτε κατά διάνοια αν έχετε μεσεο κεφάλι όπως εγώ γιατί λόγο του στιλ τον ακουστικών πιέζουν πολύ την περιοχή γύρω από το αυτί και έχουν και σκληρά μαξιλαράκια . Έχουν πολύ ικανοποιητικό μπάσο κακή μονοση του εξωτερικού ήχου και καλή ποιότητα . Το μικρόφωνο έχει άθλιο voice cancellation ακουγετε μέχρι και η ανάσα του χρήστη πολύ δυνατά σε συμιο που είχα το μικρόφωνο υπερβολικά μακριά από το στόμα μου για να μην ενοχλώ. Σε πολύωρο gaming ούτε να το σκέφτεστε μετά από 5-6 ώρες cs go τα αυτιά μου ποναγαν ενώ είχα την ένταση στο 20%. Προτηνω να πάρετε hyperx cloud ii η steel series τα οποία είναι κλάσεις ανώτερα σε πολλούς τομείς.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagsk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλά ακουστικά. Δεν έχουν ιδιαίτερα δυνατό μπάσο αλλά έχουν το σωστό μπάσο ώστε εκτός απο παιχνίδια να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για μουσική. Αναλογικά οπότε μπορούν να συνδεθούν σε οποιαδήποτε συσκεύη.

    Έχω αγοράσει και δεύτερο σετ στην περίπτωση που χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί στο δεύτερο pc του σπιτιού.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Psargias
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αρνητικό τους, κατά κάποιο τρόπο, είναι ο μεταλλικός σκελετός που μεταφέρει τους κραδασμούς.
    Δεν κουράζουν και όντως κάθονται μόνα τους, δε θέλουν ρύθμιση. Θα τα ξανά έπαιρνα, προσωπικά δε με ενοχλεί ο μεταλλικός σκελετός. Τείνω να το προτιμώ κιόλας.
    Για gaming είναι σούπερ. Τα έχω δοκιμάσει επίσης και σε ενισχυτή με ηλεκτρική κιθάρα. Τίμια επίδοση σε χαμηλές εντάσεις-μεσαίες εντάσεις.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannispets
    2
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οτι να ναι μην τα παρετε.
    -Το μικρόφωνο μετα απο λίγους μηνες εχει θεματα.
    - θόρυβοι λογο κακης σχεδιασης μεταλλικής κατασκευής.
    - Ηχος. Απλα καλος για τα λεφτα του. Surround ηχο ξεχαστετον.
    - Ρυθμιση του ηχου πανω στο καλωδιο με αποτέλεσμα να κανει βαρύ το καλώδιο και να είναι ενοχλητικό
    Τα Plantronics 7.1 που ειχα πριν ητανε 3 φορές καλυτέρα ΣΕ ΟΛΑ και τα ειχα πάρει στα ιδιά λεφτα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το μονο αρνητικο που ειδα στα ακουστικα ειναι το βαρος τους αλλα μετα απο λιγες μερες συνιθιζονται και δεν σε ενοχλουν καθολου παραμονο στην κινηση του κεφαλιου

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Lianopoulos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγω το πηρα ατο black Friday (απο τα λιγα π αξιζαν)και για τα χρηματα π το πηρα ειναι κομπλε(69 ευρω),αν ειναι να δωσετε τοσα καλυτερα να πατε στα cloud 2(ειναι λιγο πιο ανετα τα cloud 2).Σε γενικες γραμμες πολυ καλη κατασκευη ,σχετικα βαρια αλλα εγω δεν τα νιωθω σχεδον καθολου,αρκετα ξεκουραστα, με τελειο ηχο,μια καλη κατασκευη της hyperx αλλα στα χρηματα της οχι η καλυτερη επιλογη.Μακραν καλυτερο μικ απο κλαουντ 2,αν και οχι τοσο κομψη κατασκευη αν απλα θες να τα βαλεις στο τηλεφωνο σου σε εξωτερικο χωρο(εγω δεν εχω κανενα θεμα).

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alafakis
    1
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικα δεν με βολεψαν καθολου, ειναι πολυ βαρια και μεγαλα ακουστικα. Το καλωδιο ακουμπαει στον λαιμο μου και με ενοχλει, το μικροφωνο πρεπει να το βαζεις στα ακουστικα καθε φορα που θες να το χρησιμοποιησεις και δεν κριβεται μεσα ή γενικα δεν δηπλωνει οπως σε αλλα ακουστικα. Καθε φορα που τα φοραω με πιανει πονοκεφαλος.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Τα συγκεκριμένα ακουστικά τα είχα πριν 7 μήνες τα χρησιμοποιώ για game καθαρά!λοιπόν από που να αρχίσω και από που να τελειώσω ! 1ον είναι πάρα πολύ ενοχλητικά στο αφτί μετά από κάποια ώρα με τσουζαν τα αφτιά μου και έκανα πολλές παύσεις παιχνιδιού!2ον το 7.1 που υπάρχει δεν είναι συμβατό σε όλες της μητρικές έχω την msi b550 mag tomahawk οπότε το box που έχουν για μένα είναι άχρηστο..έχω μιλήσει με εταιρία κατασκευής και δεν μπορούσαν καν να με εξυπηρετήσουν..προσωπικά!hyperx ποτε ξανά!είναι ότι χειρότερο!

    0
  • Λυπον τα συγκεκριμένα ακουστικά τα έχω εδώ και 3ις μήνες και τα πήρα 60€. Παιδιά!! Είναι αρκετά μεγάλα κεφάλια , ούτε κατά διάνοια αν έχετε μεσεο κεφάλι όπως εγώ γιατί λόγο του στιλ τον ακουστικών πιέζουν πολύ την περιοχή γύρω από το αυτί και έχουν και σκληρά μαξιλαράκια . Έχουν πολύ ικανοποιητικό μπάσο κακή μονοση του εξωτερικού ήχου και καλή ποιότητα . Το μικρόφωνο έχει άθλιο voice cancellation ακουγετε μέχρι και η ανάσα του χρήστη πολύ δυνατά σε συμιο που είχα το μικρόφωνο υπερβολικά μακριά από το στόμα μου για να μην ενοχλώ. Σε πολύωρο gaming ούτε να το σκέφτεστε μετά από 5-6 ώρες cs go τα αυτιά μου ποναγαν ενώ είχα την ένταση στο 20%. Προτηνω να πάρετε hyperx cloud ii η steel series τα οποία είναι κλάσεις ανώτερα σε πολλούς τομείς.

    2
  • Πολύ καλά ακουστικά. Δεν έχουν ιδιαίτερα δυνατό μπάσο αλλά έχουν το σωστό μπάσο ώστε εκτός απο παιχνίδια να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για μουσική. Αναλογικά οπότε μπορούν να συνδεθούν σε οποιαδήποτε συσκεύη.

    Έχω αγοράσει και δεύτερο σετ στην περίπτωση που χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί στο δεύτερο pc του σπιτιού.

    0
  • Το αρνητικό τους, κατά κάποιο τρόπο, είναι ο μεταλλικός σκελετός που μεταφέρει τους κραδασμούς.
    Δεν κουράζουν και όντως κάθονται μόνα τους, δε θέλουν ρύθμιση. Θα τα ξανά έπαιρνα, προσωπικά δε με ενοχλεί ο μεταλλικός σκελετός. Τείνω να το προτιμώ κιόλας.
    Για gaming είναι σούπερ. Τα έχω δοκιμάσει επίσης και σε ενισχυτή με ηλεκτρική κιθάρα. Τίμια επίδοση σε χαμηλές εντάσεις-μεσαίες εντάσεις.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

28 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η ολοκαίνουρια πρόταση της σειράς Cloud από τη HyperX, ονομάζεται Revolver και είναι έτοιμο να πυροδοτήσει απίστευτα ανανεωμένο ήχο στα αυτιά σας!

Κατασκευαστής

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Surround
Μήκος Καλωδίου
2 m
Συνδεσιμότητα
3.5 mm, 2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
30 ohm
Χρώμα
Γκρι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 7
  2. 6
  3. 1
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Απομόνωση θορύβου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Stelios_Antonakis
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα συγκεκριμένα ακουστικά τα είχα πριν 7 μήνες τα χρησιμοποιώ για game καθαρά!λοιπόν από που να αρχίσω και από που να τελειώσω ! 1ον είναι πάρα πολύ ενοχλητικά στο αφτί μετά από κάποια ώρα με τσουζαν τα αφτιά μου και έκανα πολλές παύσεις παιχνιδιού!2ον το 7.1 που υπάρχει δεν είναι συμβατό σε όλες της μητρικές έχω την msi b550 mag tomahawk οπότε το box που έχουν για μένα είναι άχρηστο..έχω μιλήσει με εταιρία κατασκευής και δεν μπορούσαν καν να με εξυπηρετήσουν..προσωπικά!hyperx ποτε ξανά!είναι ότι χειρότερο!

    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JP_JP
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λυπον τα συγκεκριμένα ακουστικά τα έχω εδώ και 3ις μήνες και τα πήρα 60€. Παιδιά!! Είναι αρκετά μεγάλα κεφάλια , ούτε κατά διάνοια αν έχετε μεσεο κεφάλι όπως εγώ γιατί λόγο του στιλ τον ακουστικών πιέζουν πολύ την περιοχή γύρω από το αυτί και έχουν και σκληρά μαξιλαράκια . Έχουν πολύ ικανοποιητικό μπάσο κακή μονοση του εξωτερικού ήχου και καλή ποιότητα . Το μικρόφωνο έχει άθλιο voice cancellation ακουγετε μέχρι και η ανάσα του χρήστη πολύ δυνατά σε συμιο που είχα το μικρόφωνο υπερβολικά μακριά από το στόμα μου για να μην ενοχλώ. Σε πολύωρο gaming ούτε να το σκέφτεστε μετά από 5-6 ώρες cs go τα αυτιά μου ποναγαν ενώ είχα την ένταση στο 20%. Προτηνω να πάρετε hyperx cloud ii η steel series τα οποία είναι κλάσεις ανώτερα σε πολλούς τομείς.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagsk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλά ακουστικά. Δεν έχουν ιδιαίτερα δυνατό μπάσο αλλά έχουν το σωστό μπάσο ώστε εκτός απο παιχνίδια να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για μουσική. Αναλογικά οπότε μπορούν να συνδεθούν σε οποιαδήποτε συσκεύη.

    Έχω αγοράσει και δεύτερο σετ στην περίπτωση που χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί στο δεύτερο pc του σπιτιού.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Psargias
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αρνητικό τους, κατά κάποιο τρόπο, είναι ο μεταλλικός σκελετός που μεταφέρει τους κραδασμούς.
    Δεν κουράζουν και όντως κάθονται μόνα τους, δε θέλουν ρύθμιση. Θα τα ξανά έπαιρνα, προσωπικά δε με ενοχλεί ο μεταλλικός σκελετός. Τείνω να το προτιμώ κιόλας.
    Για gaming είναι σούπερ. Τα έχω δοκιμάσει επίσης και σε ενισχυτή με ηλεκτρική κιθάρα. Τίμια επίδοση σε χαμηλές εντάσεις-μεσαίες εντάσεις.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannispets
    2
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οτι να ναι μην τα παρετε.
    -Το μικρόφωνο μετα απο λίγους μηνες εχει θεματα.
    - θόρυβοι λογο κακης σχεδιασης μεταλλικής κατασκευής.
    - Ηχος. Απλα καλος για τα λεφτα του. Surround ηχο ξεχαστετον.
    - Ρυθμιση του ηχου πανω στο καλωδιο με αποτέλεσμα να κανει βαρύ το καλώδιο και να είναι ενοχλητικό
    Τα Plantronics 7.1 που ειχα πριν ητανε 3 φορές καλυτέρα ΣΕ ΟΛΑ και τα ειχα πάρει στα ιδιά λεφτα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το μονο αρνητικο που ειδα στα ακουστικα ειναι το βαρος τους αλλα μετα απο λιγες μερες συνιθιζονται και δεν σε ενοχλουν καθολου παραμονο στην κινηση του κεφαλιου

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Lianopoulos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγω το πηρα ατο black Friday (απο τα λιγα π αξιζαν)και για τα χρηματα π το πηρα ειναι κομπλε(69 ευρω),αν ειναι να δωσετε τοσα καλυτερα να πατε στα cloud 2(ειναι λιγο πιο ανετα τα cloud 2).Σε γενικες γραμμες πολυ καλη κατασκευη ,σχετικα βαρια αλλα εγω δεν τα νιωθω σχεδον καθολου,αρκετα ξεκουραστα, με τελειο ηχο,μια καλη κατασκευη της hyperx αλλα στα χρηματα της οχι η καλυτερη επιλογη.Μακραν καλυτερο μικ απο κλαουντ 2,αν και οχι τοσο κομψη κατασκευη αν απλα θες να τα βαλεις στο τηλεφωνο σου σε εξωτερικο χωρο(εγω δεν εχω κανενα θεμα).

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alafakis
    1
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικα δεν με βολεψαν καθολου, ειναι πολυ βαρια και μεγαλα ακουστικα. Το καλωδιο ακουμπαει στον λαιμο μου και με ενοχλει, το μικροφωνο πρεπει να το βαζεις στα ακουστικα καθε φορα που θες να το χρησιμοποιησεις και δεν κριβεται μεσα ή γενικα δεν δηπλωνει οπως σε αλλα ακουστικα. Καθε φορα που τα φοραω με πιανει πονοκεφαλος.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Τα συγκεκριμένα ακουστικά τα είχα πριν 7 μήνες τα χρησιμοποιώ για game καθαρά!λοιπόν από που να αρχίσω και από που να τελειώσω ! 1ον είναι πάρα πολύ ενοχλητικά στο αφτί μετά από κάποια ώρα με τσουζαν τα αφτιά μου και έκανα πολλές παύσεις παιχνιδιού!2ον το 7.1 που υπάρχει δεν είναι συμβατό σε όλες της μητρικές έχω την msi b550 mag tomahawk οπότε το box που έχουν για μένα είναι άχρηστο..έχω μιλήσει με εταιρία κατασκευής και δεν μπορούσαν καν να με εξυπηρετήσουν..προσωπικά!hyperx ποτε ξανά!είναι ότι χειρότερο!

    0
  • Λυπον τα συγκεκριμένα ακουστικά τα έχω εδώ και 3ις μήνες και τα πήρα 60€. Παιδιά!! Είναι αρκετά μεγάλα κεφάλια , ούτε κατά διάνοια αν έχετε μεσεο κεφάλι όπως εγώ γιατί λόγο του στιλ τον ακουστικών πιέζουν πολύ την περιοχή γύρω από το αυτί και έχουν και σκληρά μαξιλαράκια . Έχουν πολύ ικανοποιητικό μπάσο κακή μονοση του εξωτερικού ήχου και καλή ποιότητα . Το μικρόφωνο έχει άθλιο voice cancellation ακουγετε μέχρι και η ανάσα του χρήστη πολύ δυνατά σε συμιο που είχα το μικρόφωνο υπερβολικά μακριά από το στόμα μου για να μην ενοχλώ. Σε πολύωρο gaming ούτε να το σκέφτεστε μετά από 5-6 ώρες cs go τα αυτιά μου ποναγαν ενώ είχα την ένταση στο 20%. Προτηνω να πάρετε hyperx cloud ii η steel series τα οποία είναι κλάσεις ανώτερα σε πολλούς τομείς.

    2
  • Πολύ καλά ακουστικά. Δεν έχουν ιδιαίτερα δυνατό μπάσο αλλά έχουν το σωστό μπάσο ώστε εκτός απο παιχνίδια να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για μουσική. Αναλογικά οπότε μπορούν να συνδεθούν σε οποιαδήποτε συσκεύη.

    Έχω αγοράσει και δεύτερο σετ στην περίπτωση που χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί στο δεύτερο pc του σπιτιού.

    0
  • Το αρνητικό τους, κατά κάποιο τρόπο, είναι ο μεταλλικός σκελετός που μεταφέρει τους κραδασμούς.
    Δεν κουράζουν και όντως κάθονται μόνα τους, δε θέλουν ρύθμιση. Θα τα ξανά έπαιρνα, προσωπικά δε με ενοχλεί ο μεταλλικός σκελετός. Τείνω να το προτιμώ κιόλας.
    Για gaming είναι σούπερ. Τα έχω δοκιμάσει επίσης και σε ενισχυτή με ηλεκτρική κιθάρα. Τίμια επίδοση σε χαμηλές εντάσεις-μεσαίες εντάσεις.

    1
  • Δες τα όλα