ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ - DISCLAIMER:
Η μηχανή, είναι Beard Trimmer. Δεν είναι για τα μαλλιά. Αλλά για μούσι. Αν θες να την πάρεις και για κούρεμα για τα μαλλιά σου, τότε μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις αλλού. Αυτή η μηχανή δεν φτιάχτηκε για αυτή τη δουλειά και δεν διαφημίζεται για κάτι τέτοιο.
Η μηχανή είναι αρκετά καλή για μούσι. Καθαρίζεται σχετικά εύκολα, και εφόσον έχεις να κάνεις με μούσι, δεν θες κάθε τρεις και λίγο να καθαρίζεις τις τρίχες σου από κάτω. Αυτή η μηχανή μαζεύει το 80-90% των τριχών σου, εμπειρικά μιλώντας.
Το πρόβλημα με αυτό, φυσικά, είναι ότι δεν μπορείς να κουρέψεις τα μαλλιά σου. Γιατί η μηχανή μπουκώνει αν αρχίζεις να κουρεύεις τα μαλλιά σου, εφόσων απορροφάει τις τρίχες. Αλλά δεν φτιάχτηκε για αυτό ούτε σι άλλος.
Δυστηχώς όμως, αφού μαζεύει τις τρίχες, αν έχεις να κουρέψεις λίγο παραπάνω μούσι τότε το Trimmerακι θα μπουκώσει από τρίχες.
- Το καθάρισμά της είναι σχετικά εύκολο, όχι ότι πιο εύκολο υπάρχει, αλλά εύκολο.
- Η μηχανή μέχρι τώρα αρκετά αξιόπιστη και εύχρηστη.
- Η ρύθμιση των σκαλιών είναι από τα καλύτερα πράγματα για εμένα στη μηχανή, αν εξαιρέσεις ότι εφόσων η σκάλα στην ουσία ανεβάζει το πλαστικό προς τα πάνω και δεν ανεβάζει ταυτόχρονα και το Trimmer, μπουκώνει ανάμεσα από το πλαστικό και το Trimmer με τρίχες λίγο. Το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα πρόβλημα.
- Η μπαταρία της διαθέτει μια πολύ αξιόπιστη διάρκεια χρήσης. Λίγες οι φορές που θα χρειαστεί να τη φορτίσετε.
- Το τρέμουλο της μηχανής σχεδόν ανύπαρκτο. Έχω πιάσει μηχανές που είχαν τρομερό τρέμουλο, σε σημείο που ένιωθες ότι μούδιαζε το χέρι σου. Αυτή ήταν αρκετά χαλαρή στο χέρι και άνετη.
- Η ακρίβεια κοψίματος θα σας ταλαιπωρήσει. Διότι η μηχανή ώστε να απορροφάει τις τρίχες σας, έρχετε με τίμημα. Το Trimmer είναι ελαφρώς πιο πίσω από το πλαστικό, ώστε να μπορούν να μπαίνουν από κάπου οι τρίχες. Οπότε σας ξεγελάει, και νομίζεται ότι με το που ακουμπήσει η μηχανή το δέρμα ότι θα κόψει και τρίχα, ενώ δεν είναι έτσι. Αυτό ίσως ταλαιπωρήσει λιγάκι στην ακρίβεια.
- Η ποιότητα κατασκευής δεν είναι και ότι καλύτερο θα πιάσετε στα χέρια σας, αλλά μην περιμένετε κάτι παραπάνω από μια 50-70 ευρώ μηχανή με τόσα πολλά Features. Είναι αρκετά ελαφριά όμως και αξιοπρεπή.
Η μηχανή φυσικά θέλει σχεδόν μετά από κάθε ξύρισμα ένα γρήγορο 2λεπτο καθάρισμα από τις τρίχες και τα Trimmers λίγο βρέξιμο.
UPDATE:
- Οι σκαλες ειναι ΤΕΛΕΙΕΣ σαν μηχανισμος, εχεις στο χερι σου 20 σκαλες (0, 0.5, 1, 1.5 κλπ) μονο με μια πλαστικη βαση (+1 μικρη σε πλατος). Θα σας τρελανει το ποσο ευκολο ειναι να αλλαζεις σκαλες, και αν υπαρχει λογος να αγορασετε την μηχανη, ειναι ΑΥΤΟΣ.
- Μετα απο 1-2 χρονια που την εχω, ναι μεν θεωρω πια οτι το καθαρισμα της ειναι "σχετικα ευκολο", αλλα κουραζει σαν διαδικασια μετα απο πολλες χρησεις, ειδικα οταν μπουκωνει απο τριχες η μηχανη. Πραγματικά βαρεθηκα να καθαριζω τις τριχες απο το εσωτερικο της και να πλενω συνεχεια τις κεφαλες. Προτιμω "με τα χίλια" πια μια μηχανη που θα κουρευει και ας μην "απορροφα" τις τριχες αρκει να μην χρειαζεται να ξανακαθαρισω τοσο εξονυχιστικα την μηχανη.
- Αλλα, παρολο αυτο το τρελο πλεονεκτημα, ακομη προτιμουσα να μην χρειαζεται να καθαριζω την μηχανη ολη την ωρα και να μην μπουκωνει ολη την ωρα οταν εχεις πολυ τριχα. Ειδικοτερα γιατι με αλλες μηχανες μπορεις να κουρεψεις και μαλια, ενω με αυτην δεν μπορεις γιατι μπουκωνει και η σκαλα ειναι ελαφρως πιο μπροστα που σε εμποδιζει να εχεις αρκετη ακριβεια για ενα καλο κουρεμα.