Δεν ξέρω γιά τα αρνητικά review, αλλά οι τώρα παρτίδες στο θερμόμετρο σίγουρα είναι ακριβείας (-/+ 0.1, 0.2 C)...Μέτρημα από στόμα 1 λεπτό, μέτρημα πίσω 1 λεπτό...ΠΡΟΣΟΧΗ...Γιά μέτρημα ακριβείας στην μασχάλη θέλει 4-5 λεπτά (ας χτυπήσει στο 1 λεπτό) κανονικά άλλο πού κάποιοι βγάζουν το αναλογικό πιό γρήγορα, τόσο χρόνο θέλει και ένα αναλογικό υδραργύρου...δεν θα πω πως δουλεύει γιατί δεν θα διαβάσετε τις οδηγίες....ΠΡΙΝ την χρήση διαβάστε τις οδηγίες έχει Ελληνικά ... Το ηχητικό κάτω από μασχάλη δύσκολα ακούγεται κλεισμένο εκεί μέσα, αλλά ούτως ή άλλος & να ακουστεί δεν δίνουμε σημασία & το αφήνουμε σύνολο 5 λεπτά ... το πήρε η αδελφή μου από τοπικό φαρμακείο και είδα ότι σε πυρετό 38.6 της έβγαζε το ίδιο με αναλογικό....έτσι πήρα & εγώ ένα ίδιο δικό μου...μόλις το άνοιξα μου έπεσε κάτω από 1 μ ύψος, αν ήταν γυάλινο υδραργύρου θα είχε σπάσει και θα έψαχνα να μαζεύω τον υδράργυρο...παρά το πέσιμο δουλεύει πολύ καλά...η μπαταρία είναι GP192 ή LR41 ή SW41 ή ΑG3 (είναι όλες ίδιες σε μέγεθος με 1.55V) λέει ότι πάει 2 χρόνια και αλλάζει τραβώντας αργά & πιέζοντας με πολύ Προσοχή το μπλε καπάκι από τα πλαϊνά του (εγώ το δοκίμασα & δεν μου τράβηξε όλον τον αισθητήρα)...οι φωτό (36.6, 37.2, 37.6 C) από το δικό μου με μέτρηση 5 λεπτών και τα 2 θερμόμετρα μαζί ταυτόχρονα που τα έβαλα με προσοχή κάτω από την μασχάλη (αργότερα σημάδεψα το Αρχικό μου με ανεξίτηλο γιά να μην μπερδευτεί με της οικογενείας πού έχουμε ίδια)...EDIT Μακρυά από ηλεκτρονικές συσκευές (κινητά, τάμπλετς, λαπτόπ, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις κλπ)