Gaming Ποντίκια

Corsair Vengeance M65 Pro RGB Gaming Ποντίκι 12000 DPI Μαύρο

Το M65 PRO RGB είναι ένα ποντίκι FPS για υψηλό ανταγωνισμό με την τεχνολογία που χρειάζεστε στο πλευρό σας για να κερδίζετε και την προσαρμοστικότητα στα δικά σας μέτρα σε συνδυασμό με...

Το M65 PRO RGB είναι ένα ποντίκι FPS για υψηλό ανταγωνισμό με την τεχνολογία που χρειάζεστε στο πλευρό σας για να κερδίζετε και την προσαρμοστικότητα στα δικά σας μέτρα σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής που έχει σχεδιαστεί για να κρατάει στον χρόνο.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 11 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Το M65 PRO RGB είναι ένα ποντίκι FPS για υψηλό ανταγωνισμό με την τεχνολογία που χρειάζεστε στο πλευρό σας για να κερδίζετε και την προσαρμοστικότητα στα δικά σας μέτρα σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής που έχει σχεδιαστεί για να κρατάει στον χρόνο.

H τεχνολογία που χρειάζεσαι για να νικήσεις

Το M65 PRO RGB διαθέτει οπτικό αισθητήρα 12000 DPI που παρέχει ακρίβεια και προηγμένη υποστήριξη βαθμονόμησης επιφανείας. Το πλαίσιο αλουμινίου υψηλής ποιότητας παρέχει χαμηλό βάρος και ταυτόχρονα εξαιρετικά υψηλή ανθεκτικότητα. Χρησιμοποιήστε το προηγμένο σύστημα ρύθμισης βάρους για να ρυθμίσετε το κέντρο βάρους ώστε να ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού και αξιοποιήστε την ισχύ του iCUE για την προηγμένη ρύθμιση κουμπιών, τον προγραμματισμό μακροεντολών και την προσαρμογή οπίσθιου φωτισμού RGB τριών ζωνών.

12000 DPI αισθητήρας υψηλής ακρίβειας

Οπτικός αισθητήρας PMW3360 σχεδιασμένος για gaming ,προσαρμοσμένος για να προσφέρει ανώτερη απόδοση σε σχεδόν οποιαδήποτε επιφάνεια.

Υψηλής ποιότητας αλουμίνιο

Το πλαίσιο αλουμινίου unibody παρέχει ελαφρύ σώμα, εξαιρετική ανθεκτικότητα και βέλτιστη κατανομή μάζας.

  • Προηγμένο σύστημα ρύθμισης βάρους

Τρεις ρυθμιζόμενες ζώνες βάρους σας επιτρέπουν να το προσαρμόσετε και να ρυθμίσετε το κέντρο του ώστε να ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού σας

  • Extra large λαβές πλαστικού

Το M65 PRO RGB έχει σχεδιαστεί με σημεία επαφής χαμηλής τριβής για να εξασφαλίζει καλή αίσθηση και γρήγορη, ακριβή κίνηση με ελάχιστη προσπάθεια.

  • Εφαρμογή βαθμονόμησης επιφανείας

Αυτόματα βελτιστοποιεί την ακρίβεια και την ανταπόκριση του αισθητήρα στην επιφάνεια παιχνιδιού σας, ώστε να εξασφαλίζεται η άριστη απόδοση, ανεξάρτητα από την επιφάνεια ή το περιβάλλον


Το Corsair Utility Engine (iCUE) διευκολύνει τη ρύθμιση της αντιστοίχισης κουμπιών και άλλων παραμέτρων για καθένα από τα αγαπημένα σας παιχνίδια. Μπορείτε να αποθηκεύσετε ένα προφίλ παιχνιδιού απευθείας στο M65 PRO RGB σας και να το πάρετε μαζί σας. 

...και συνεχίζουμε

  • 8 κουμπιά στρατηγικά τοποθετημένα

Αποκτήστε πλεονέκτημα προσαρμόζοντας τη διαμόρφωση των κουμπιών σας και παίξτε με τον τρόπο σας

  • Υψηλής ποιότητας τροχός

Το ελαστικό εξωτερικό είναι πλαισιομένο γύρω από έναν μεταλλικό πυρήνα για εξαιρετική αίσθηση, εύκολο έλεγχο και μεγάλη ακρίβεια

  • Προσαρμογή στα μέτρα ενός ελεύθερου σκοπευτή

Επωφεληθείτε από το on the fly DPI σε πραγματικό χρόνο, για να ταιριάξετε άμεσα την ταχύτητα του ποντικιού με τις απαιτήσεις του παιχνιδιού

  • Υψηλής ποιότητας διακόπτες OMRON

Μέχρι τα 20 εκατομμύρια κλικ εξασφαλίζεται αξιόπιστη απόδοση για μεγάλες εκστρατείες

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
12000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
8
Ρύθμιση Βάρους
Ναι
RGB Lighting
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
8
Κουμπί Sniper
Ναι
Βάρος
135,5 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
118 mm
Πλάτος
72 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (112)

Αξιολογήσεις

  1. 75
  2. 21
  3. 10
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Άνεση
  • Ιδανικό βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Αγόρασα το Corsair Vengeance M65 Pro RGB με αρκετές προσδοκίες, αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε. Από την αρχή είχε θέμα με τη σύνδεση – αρκετές φορές δεν άνοιγε όταν το έβαζα στον υπολογιστή και έπρεπε να το ξαναβγάλω και να το ξαναβάλω για να δουλέψει. Μετά από περίπου έναν μήνα, χάλασε και το δεξί κλικ, κάτι που δεν περίμενα από ένα ποντίκι σε αυτήν την τιμή.

    Το έξτρα κουμπί για στόχευση ("sniper button") μου φάνηκε φτηνιάρικο και όχι άνετο στη χρήση. Τελικά ένα αλλο 'βασικο' gaming ποντικι μάρκας στα 25€ και, ειλικρινά, μου φαίνεται πιο αξιόπιστο από το M65 που κοστίζει σχεδόν τα τριπλά.

    Δεν λέω ότι είναι εντελώς άχρηστο, έχει ωραίο φωτισμό και ωραίο βάρος στο χέρι, αλλά για την τιμή του περίμενα πολύ καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BillyJeann
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι το τέλειο ποντικί, αλλά.. Μετά από ένα χρόνο χάλασε το κεντρικό κουμπί από την ροδέλα, μου το αντικατέστησαν μέσα από την corsair, το έστειλα Ολλανδία, και τώρα πάλι μετά από ένα χρόνο ακριβώς πάλι το ίδιο.

    *ενημέρωση, με ενα σπρέι επαφων wd των 7€ επανέρχεται. ανοίγει εύκολα, δείτε βίντεο στο youtube.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _SomeoneInThisWorld
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια περίπου και μπορώ να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες αγορές μου ! Το βάρος ιδανικό και το μέγεθος επίσης ! Άμα το βρείτε max 50-60 ευρώ τσιμπίστετω ΣΊΓΟΥΡΑ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω από το 2016. Το ίδιο ποντίκι. Έσπασε κάποια στιγμή η ροδέλα το 2023, την οποία έκανα 3d print από σχέδιο που υπάρχει online και είναι σαν καινούριο. Κάποιες φορές δεν το αναγνωρίζει το iCUE, αλλά φταίει το λογισμικό και όχι το ποντίκι.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a9822604gmailcom
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρωτα απο ολα μην το συνδεσετε σε USB HUB θα εχετε προβληματα αποσυνδεσεων ανα λεπτο.
    Συνδεση πανω στο PC εστω και με προεκταση αν ειναι μακρυα οπως το δικο μου
    Δευτερον ισως το δεξι πληκτρο να ειναι πιο πολυ ευασιθητο απο αλλα ποντικια ,
    Αν ξεχασεις εκει το δακτυλο για ξεκουραση και γινει λιγο πιο "βαρυ" εχεις αθελητο δεξι κλικ
    Εχω μεγαλο χερι οποτε γιαυτο ισως το βρηκα βολικο και να μου ταιριαζει βαρος κλπ ισως απο κει και τα αθελητα δεξια κλικ
    Update 25/8/2023 δεν βρισκω ιδιαιτερα ανατομικο το κρατημα ...οι επιφανειες επρεπε να ειναι πιο "σαγρε" να μην γλιστρανε

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis00075
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. Ειναι στυλατο,προσαρμοζεις το βαρος του με τα βαρυδια που εχει απο κατω του,εχει εφαρμογη για ρυθμισεις και δεν μου εβγαλε ακομα καποιο προβλημα βεβαια ειναι ακομα νωρις για αυτο.Το αγορασα πριν 2 μηνες στην τιμη των 75ε +5εξοδα. Θα το κοστολογουσα 40-50ευρω προσωπικα. Αλλα ειναι ικανοποιητικο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christian_Orestis
    3
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποντίκι αυτό το έχω εδώ και αρκετό καιρό και οφείλω να ομολογήσω πως σε σχέση απόδοσης είναι καλό. Αυτό που δεν μου άρεσε όμως είναι το βάρος και το σχήμα (το σχήμα βέβαια με το γούστο του καθενός). Είναι πολύ βαρύ για fps games όπως valorant, csgo. Με τα βαρίδια είναι γύρω στα 130γραμ. Αλλά και χωρίς τα βαρίδια πάλι, είναι αρκετά βαρύ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Katsamperis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό ποντίκι σαν λειτουργία, αλλά είναι μεγάλο για μένα στο κράτημα του
    Επίσης ενω έχω αφαιρέσαι όλα τα αντίβαρα, συνεχίζει να μην είναι τοσο ελαφρύ ποντίκι
    Κοινώς θα βολέψει κάποιον με μεγάλα χέρια,

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoskatsa84
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω παρει αρκετο καιρο και για τα λεφτα που εδωσα 32.99 ,τερμα ποιοτικο chassis απο αλουμινιο που δινει ποντους και ωραια αίσθηση στο κρατημα οπως και το πλαστικο ειχα χρονια να πιασω τοσο ποιοτικο ποντικι (πριν ειχα το Logitech g 403 prodigy και HyperX pulsefire pro rgb). Tο βαρος να ρυθμίζεται βγαζοντας και βαζοντας τα βαρίδια. Το sniper button δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο απλα πατωντας το σου ριχνει τα dpi στα 400 για ποιο σταθερο sniping. Αν και παλιο ποντικι ειναι πολλα χρονια στην αγορα δεν θα αφησει κανεναν παραπονεμενο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisrafail17
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είχα πριν 6 χρόνια και έσπασα το ροδακι.Πηγα σε Logitech ήταν μεγάλη απογοήτευση. Ξανα αγόρασα ξανα ,μέρα με την νύχτα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BlackHawkGr
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα καλύτερα 22 ευρο π έδωσα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ililiri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγαπημένο μου είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις το βάρος.
    Στα παιχνίδια ανταποκρίνεται πολύ καλά και τα dpi του είναι αρκετά.
    Πέρα από το θέμα ότι το χέρι μου Ιδρώνει, Βολεύει πάρα πολύ.
    Ακόμα και στην δουλειά, στο γραφείο είναι τέλειο.
    Έχω αλλάξει πολλά ποντίκια αλλά αυτό δεν το αλλάζω.
    Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν έχει αρκετό rgb
    αλλά και η εφαρμογή είναι πολύπλοκη.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan.mor32
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα 30€ που έχει αυτή τη στιγμή είναι σοβαρό vfm. Είναι πολύ νωρίς για να μου βγάλει κάποιο θέμα αλλά θα επανέλθω εφόσον αυτό συμβεί. Πολύ καλό στο κράτημα, άμεσο και με ωραίο φωτισμό

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_Tzortzidis
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει φάει το ξύλο και δεν με έχει προδώσει ποτέ. Είναι βαρύ και ανθεκτικό, ποιοτικό και όμορφο. Αντέχει άνετα την κακομεταχείριση και αποδίδει μέχρι και σήμερα κανονικά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I_Love_Game
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το απόλυτο vfm Gaming ποντίκι τις αγοράς πήρα 2 και για τον αδερφό μου στα 33€ και τέτοια ευκαιρία δεν πάει χαμένη οταν το πουλάνε αλλά μαγαζιά 65 €.Ειναι ποιοτικό στιβαρό και πανέμορφο και τούμπανο τώρα όσο αφορά στο Gaming σε σύγκριση με το corsair Sabre που το έχω εδώ και 2 χρόνια και δουλεύει άψογα ακόμα ειναι πολύ πιο καλό πιο σταθερό και πιο ποιοτικό το κουμπί sniper που έχει το έχω βάλει να κάνω finish move στο call off duty και με έχει βολέψει πολύ θα το ήθελα λίγο πιο φαρδύ γιατί έχω μεγάλη παλάμη ομως ο χρόνος θα δείξει όλα λειτουργούν άψογα αν προκύψει κάτι θα ενημερώσω στα 33€ που έχει τώρα 25/11/2021 πάρτε το ΧΤΕΣ αυτα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chr.gravanis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν έχω το ποντίκι περίπου 1 χρόνο . Δυστυχώς από την ημέρα που το πήρα είχε θέματα κι στο δεξί κλικ αλλά επειδή δεν είχα υπομονή να περιμένω άλλαξα όλα τα button με kailh gm black μία τα side button με kailh gm red .Επίσης μου φαινόταν ελαφρύ οπότε πρόσθεσα και 35 γραμμάρια βάρος έξτρα εσωτερικά . πλέον είναι το απόλυτο vfm gaming mouse . To snipper button άχρηστο δεν το χρησιμοποιώ πότε σε gaming ,αλλά έχει βολεύει πολύ στο photoshop καθώς ρυθμίζεις τα dpi και κάνεις ότι ακριβώς θες .

    • Ακρίβεια
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XtendeD
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στιβαρο. αλλα σε μερικα PC υπαρχει θεμα με το iCUE software .σε εμενα εκανε μικρες παρεμβολες στον ηχο οταν ακουγα μουσικη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Klimis Pepes (alucardnos)
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο ποντικι. Το διαλεξα γιατι εχω πληκτρολογιο και ακουστικα της corsair και ηθελα με ενα software να μπορω να αλλαζω χρωματα και ρυθμισεις και γενικα να φτιαχνω προφιλ για ολα χρησιμοποιωντας μια εφαρμογη μονο. Στην αρχη ηταν λιγο αβολο το κοκκινο κουμπι που ειναι στα αριστερα του ποντικιου, εδινε μια περιεργη αισθηση την οποια συνηθισα. Εχει απο κατω 3 βαρυδια για να μπορεις να αλλαξεις το βαρος του ποντικιου, ειναι ανετο στο χερι, δεν μπορω να πω οτι εχω βρει κατι αρνητικο, αντιθετως εχω μεινει απογοητευμενος με τα προηγουμενα razer προιοντα που ειχα και τα αντικατεστησα με corsair

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κρατησε γυρω στα 4 χρονια, Σημερα χαλασε η ροδελα ξαφνικα. Καλο ποντικι, μπορω να πω εβγαλε τα λεφτα του.

    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orestis_Liaskos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το m65 της corsair πριν περίπου 3 χρόνια στα 50 ευρώ λόγω promotion (η corsair γενικά κάνει promotions) και το χρησιμοποιώ καθημερινά από τότε (τουλάχιστον 5.000 ώρες λειτουργίας).
    Εϊναι αρκετά καλά σχεδιασμένο για την παλάμη, όσοι το δοκίμασαν έμειναν ευχαριστημένοι.
    Είναι ελαφρύ από μόνο του και έχει 3 βαρίδια για ρύθμιση, τα οποία μπαίνουν σε 3 διαφορετικές θέσεις και αλλάζουν το κέντρο βάρους.
    Τα πλήκτρα είναι καλά (omron) και προς το παρόν δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα.
    Μέσα από το πρόγραμμα iCUE της corsair μπορεί κανείς να ρυθμίσει την ευαισθησία του αισθητήρα και τα φώτα, καθώς και να κάνει remap τα πλήκτρα του ποντικιού σε άλλα πλήκτρα ή macros.

    Γενικά το προτείνω, εάν χρειάζεστε ένα αξιόπιστο ποντίκι. Επίσης η υποστήριξη της corsair είναι τρομερή από προσωπική εμπειρία.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αξίζει τα λεφτά του πάνω από 5 χρόνια χρήσης σε παιχνίδια (lol, fps κτλ.) και εργασία. Αντέχει μια χαρά δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Το βάρος του είναι καλό, ξεκούραστο και κάθεται μια χαρά στο χέρι, βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό για τον καθένα..
    Τώρα αν το πετάς στους τοίχους μετά το rage τι να πω ίσως να μην φταίει το ποντίκι...
    Τέλος, όσοι έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με την ροδέλα μετά από χρόνια χρήσης, απλά είναι θέμα βρωμας που έχει μαζευτεί/συσσωρευτεί το άνοιξα και το καθάρισα (+WD40) δουλεύει άψογα ξανά σαν καινούριο!!
    Η αξιολόγηση έγινε το 2021 (που αγόρασα καινούριο μιας και κολλούσε η ροδέλα) και τώρα 2023 μετά το άνοιγμα δουλεύει ακόμα κανονικά και το καινούριο είναι ακόμα στο κουτί του.
    (υπάρχουν και βίντεο disassemble στο youtube)

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φουλ καλο για τα λεφτά του άμεση ανταπόκριση στις κινήσεις του χεριού και στα κλικς είναι φτιαγμένο
    πολύ ανθεκτικά υλικά εχει ενσωματωμένα βαρίδια για να ρυθμίσεις το βάρος του...

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4 χρόνια καθημερινής πολύωρης χρήσης.. Νερά καφέδες χτυπήματα... Εξακολουθεί να μην έχει ούτε γρατζουνιά και διατηρεί την άψογη υφή του.. Πλέον και η τιμή του έχει πέσει σε σημείο να πω ότι είναι το καλύτερο σε σχέση ποιότητας-τιμής.. Σαν χρήστης του λευκού δηλώνω απολύτως ικανοποιημένος και το συνιστώ σε κάποιον που είναι gamer και δεν θέλει να ξοδέψει πάνω από 50 ευρώ για mouse

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmilopoulos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Είναι το πιο ακριβό μέτριο ποντίκι που έχω αγοράσει. Έχει και καλά χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση βάρους, εργονομία και το καλώδιο είναι και ανθεκτικό και ικανοποιητικά μακρύ.

    Εχει, όμως, ένα μεγάλο κακό, η ροδέλα μετά από δύο χρόνια δουλεύει όποτε θέλει και όταν δε δουλεύει, την πατάς με πολλή δύναμη και εύχεσαι να πιάσει μόνο μια φορά.

    Το iCue βοηθάει για τις ρυθμίσεις του DPI και έχει μεγάλο ατού, το ότι μπορείς να μειώσεις και να αυξήσεις τα DPI που θα ορίζεις με ξεχωριστά κουμπιά κάτω από τη ροδέλα. Το sniper button είναι όλα τα λεφτά. Δυστυχώς, πάλι, το iCue έχει βαρύνει πολύ σαν εφαρμογή και έχει περισσότερες λειτουργίες από όσες χρειάζεται. Μόλις εγκατασταθεί στον υπολογιστή γεμίσει με blotware για το οικοσύστημα της corsair ακόμα και αν έχεις μόνο ποντίκι ή μόνο ακουστικά ή μόνο πληκτρολόγιο κοκ.

    Λυπάμαι πραγματικά γιατί ήμουν ευχαριστημένος από την αρχή. Το ίδιο ισχύει και με το elite.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kavatzopoustas
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα αρκετά κάλο gaming mouse το έχω στην κατοχή μου 2 χρονιά περίπου και είναι πολλή κάλο το συστήνω 100%

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lamogias007
    2
    11 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω απο το 16 και το χρησιμοποιω καθημερινα για περισσοτερο απο 10 ωρες, δοκιμασμενο σε fps, rts, moba και mmorpgs.
    Αρχικα το ποντικι ειναι πολυ ανετο στο χερι, ακομη κι αν εχεις μεγαλα δαχτυλα. Το sniper button δεν το δουλεψα ποτε, αδιαφορο. Δεν πιανει μακα ευκολα, παρα μονο στα ακρα που ακουμπανε τα δαχτυλα, μετα απο καιρο θα αρχισει να γυαλιζει η επιφανεια του αριστερου και δεξιου κλικ. Η βαση του παραμενει καθαρη.
    Και παμε στα κακα: το κλικ της ροδελας, οπως πολλοι παραπονεθηκαν, υστερα απο 3 χρονια τα εφτυσε. Λιγους μηνες αργοτερα, αρχισε και να μου διπλο-τριπλοκλικαρει το αριστερο κλικ, δυσκολευοντας οποιοδηποτε παιχνιδι παιξεις, αλλα και οταν θελεις να ανοιξεις tab στο browser κλπ.
    Γενικα ευχαριστημενος, δουλευω φουλ τα προιοντα της corsair, αλλα το συγκεκριμενο θα το απεφευγα αν τα ηξερα εξαρχης, κυριως λογο της ανθεκτικοτητας του. Ειδικα εαν ρειτζαρεις με τιποτα lol, cod κλπ, η ροδελα δεν θα σε παει ουτε μισο χρονο.

    Edit 2021: Το πεταξα εν τελει και πηγα σε Logitech.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DntFwithme71
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντεξε περιπου 3 χρονια μεχρι να χαλασει το ροδακι με αποτελεσμα να το ανοιξω και να δω το αξονακι σπασμενο και φτιαγμενο απο πλαστικο πολυ λεπτο στο σημειο που εσπασε κατα τα αλλα ητανε πολυ βολικο αλλα με τοσα χρηματα θα επρεπε να κρατησει πιο πολυ...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Relax!
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λίγο άβολο στην αρχή αλλά μόλις το συνηθήσεις δεν θες να το αλλάξεις.
    Εξαιρετικό στην αίσθηση και γενικά παντού

    ΑΛΛΑ...

    Όπως επισήμαναν και άλλοι, η σαγρέ επιφάνεια στα σημεία που ακουμπάνε μόνιμα τα ακροδάκτυλα αρχίζουν και γίνονται γυαλιστερά (εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί).
    Το κλικ της ροδέλας μάλλον είναι προβληματικό από την σχεδίασή του.
    Χαλάει πολύ εύκολα από ότι καταλαβαίνω και από άλλα σχόλια τόσο στο M65 όσο και στο παλαιότερο M60.
    Το πρώτο πρόβλημα λύνεται με αγορά glossy έκδοσης (νομίζω είναι η λευκή).
    Το πρόβλημα όμως με το κλικ της ροδέλας είναι λόγος να μην το αγοράσετε.
    Αν δεν χρειαζόμουν πάντως το αυτό το κλικ θα αγόραζα ξανά το ίδιο με κλειστά μάτια γιατί σε όλα τα άλλα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγόρασα το Corsair Vengeance M65 Pro RGB με αρκετές προσδοκίες, αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε. Από την αρχή είχε θέμα με τη σύνδεση – αρκετές φορές δεν άνοιγε όταν το έβαζα στον υπολογιστή και έπρεπε να το ξαναβγάλω και να το ξαναβάλω για να δουλέψει. Μετά από περίπου έναν μήνα, χάλασε και το δεξί κλικ, κάτι που δεν περίμενα από ένα ποντίκι σε αυτήν την τιμή.

    Το έξτρα κουμπί για στόχευση ("sniper button") μου φάνηκε φτηνιάρικο και όχι άνετο στη χρήση. Τελικά ένα αλλο 'βασικο' gaming ποντικι μάρκας στα 25€ και, ειλικρινά, μου φαίνεται πιο αξιόπιστο από το M65 που κοστίζει σχεδόν τα τριπλά.

    Δεν λέω ότι είναι εντελώς άχρηστο, έχει ωραίο φωτισμό και ωραίο βάρος στο χέρι, αλλά για την τιμή του περίμενα πολύ καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία.

    0
  • είναι το τέλειο ποντικί, αλλά.. Μετά από ένα χρόνο χάλασε το κεντρικό κουμπί από την ροδέλα, μου το αντικατέστησαν μέσα από την corsair, το έστειλα Ολλανδία, και τώρα πάλι μετά από ένα χρόνο ακριβώς πάλι το ίδιο.

    *ενημέρωση, με ενα σπρέι επαφων wd των 7€ επανέρχεται. ανοίγει εύκολα, δείτε βίντεο στο youtube.

    3
  • Το έχω 2 χρόνια περίπου και μπορώ να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες αγορές μου ! Το βάρος ιδανικό και το μέγεθος επίσης ! Άμα το βρείτε max 50-60 ευρώ τσιμπίστετω ΣΊΓΟΥΡΑ

    1
  • Το έχω από το 2016. Το ίδιο ποντίκι. Έσπασε κάποια στιγμή η ροδέλα το 2023, την οποία έκανα 3d print από σχέδιο που υπάρχει online και είναι σαν καινούριο. Κάποιες φορές δεν το αναγνωρίζει το iCUE, αλλά φταίει το λογισμικό και όχι το ποντίκι.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

302 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
costaspetrakis

Ναι το double κλικ μου το έκανε και μένα της ίδιας εταιρείας παλιότερο μοντέλο. Ενώ ήθελα να το πετάξω τελικά, είπα να το ανοίξω να δω τι φταίει. Τελικά μαζεύουν σκόνη στα μπουτονάκια και κάνουν αυτό το διπλό ή παρατεταμένο κλικ.

Its Me!

Υπαρχει δυνατοτητα δημιουργιας προφιλ, ωστε αναλογα το προφιλ να αλλαζουν οι λειτουργιες των κουμπιων; πχ ενα προφιλ για browser, αλλο για gaming?

panoskava

παιδια επιδι πλισιαζουν οι γιορτες αξιζει να το παρω;
παρακαλω πιτεμου τα μικροτερα dpi που εχει

ευχαριστω!

Bill_Papadopoulos

Το ποντικι αξιζει με τα χιλια. Και επισης αφου ρωτησες, το μικροτερο dpi που παιρνει ειναι 100.

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το M65 PRO RGB είναι ένα ποντίκι FPS για υψηλό ανταγωνισμό με την τεχνολογία που χρειάζεστε στο πλευρό σας για να κερδίζετε και την προσαρμοστικότητα στα δικά σας μέτρα σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής που έχει σχεδιαστεί για να κρατάει στον χρόνο.

H τεχνολογία που χρειάζεσαι για να νικήσεις

Το M65 PRO RGB διαθέτει οπτικό αισθητήρα 12000 DPI που παρέχει ακρίβεια και προηγμένη υποστήριξη βαθμονόμησης επιφανείας. Το πλαίσιο αλουμινίου υψηλής ποιότητας παρέχει χαμηλό βάρος και ταυτόχρονα εξαιρετικά υψηλή ανθεκτικότητα. Χρησιμοποιήστε το προηγμένο σύστημα ρύθμισης βάρους για να ρυθμίσετε το κέντρο βάρους ώστε να ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού και αξιοποιήστε την ισχύ του iCUE για την προηγμένη ρύθμιση κουμπιών, τον προγραμματισμό μακροεντολών και την προσαρμογή οπίσθιου φωτισμού RGB τριών ζωνών.

12000 DPI αισθητήρας υψηλής ακρίβειας

Οπτικός αισθητήρας PMW3360 σχεδιασμένος για gaming ,προσαρμοσμένος για να προσφέρει ανώτερη απόδοση σε σχεδόν οποιαδήποτε επιφάνεια.

Υψηλής ποιότητας αλουμίνιο

Το πλαίσιο αλουμινίου unibody παρέχει ελαφρύ σώμα, εξαιρετική ανθεκτικότητα και βέλτιστη κατανομή μάζας.

  • Προηγμένο σύστημα ρύθμισης βάρους

Τρεις ρυθμιζόμενες ζώνες βάρους σας επιτρέπουν να το προσαρμόσετε και να ρυθμίσετε το κέντρο του ώστε να ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού σας

  • Extra large λαβές πλαστικού

Το M65 PRO RGB έχει σχεδιαστεί με σημεία επαφής χαμηλής τριβής για να εξασφαλίζει καλή αίσθηση και γρήγορη, ακριβή κίνηση με ελάχιστη προσπάθεια.

  • Εφαρμογή βαθμονόμησης επιφανείας

Αυτόματα βελτιστοποιεί την ακρίβεια και την ανταπόκριση του αισθητήρα στην επιφάνεια παιχνιδιού σας, ώστε να εξασφαλίζεται η άριστη απόδοση, ανεξάρτητα από την επιφάνεια ή το περιβάλλον


Το Corsair Utility Engine (iCUE) διευκολύνει τη ρύθμιση της αντιστοίχισης κουμπιών και άλλων παραμέτρων για καθένα από τα αγαπημένα σας παιχνίδια. Μπορείτε να αποθηκεύσετε ένα προφίλ παιχνιδιού απευθείας στο M65 PRO RGB σας και να το πάρετε μαζί σας. 

...και συνεχίζουμε

  • 8 κουμπιά στρατηγικά τοποθετημένα

Αποκτήστε πλεονέκτημα προσαρμόζοντας τη διαμόρφωση των κουμπιών σας και παίξτε με τον τρόπο σας

  • Υψηλής ποιότητας τροχός

Το ελαστικό εξωτερικό είναι πλαισιομένο γύρω από έναν μεταλλικό πυρήνα για εξαιρετική αίσθηση, εύκολο έλεγχο και μεγάλη ακρίβεια

  • Προσαρμογή στα μέτρα ενός ελεύθερου σκοπευτή

Επωφεληθείτε από το on the fly DPI σε πραγματικό χρόνο, για να ταιριάξετε άμεσα την ταχύτητα του ποντικιού με τις απαιτήσεις του παιχνιδιού

  • Υψηλής ποιότητας διακόπτες OMRON

Μέχρι τα 20 εκατομμύρια κλικ εξασφαλίζεται αξιόπιστη απόδοση για μεγάλες εκστρατείες

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
12000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
8
Ρύθμιση Βάρους
Ναι
RGB Lighting
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
8
Κουμπί Sniper
Ναι
Βάρος
135,5 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
118 mm
Πλάτος
72 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (112)

  1. 75
  2. 21
  3. 10
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Άνεση
  • Ιδανικό βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Αγόρασα το Corsair Vengeance M65 Pro RGB με αρκετές προσδοκίες, αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε. Από την αρχή είχε θέμα με τη σύνδεση – αρκετές φορές δεν άνοιγε όταν το έβαζα στον υπολογιστή και έπρεπε να το ξαναβγάλω και να το ξαναβάλω για να δουλέψει. Μετά από περίπου έναν μήνα, χάλασε και το δεξί κλικ, κάτι που δεν περίμενα από ένα ποντίκι σε αυτήν την τιμή.

    Το έξτρα κουμπί για στόχευση ("sniper button") μου φάνηκε φτηνιάρικο και όχι άνετο στη χρήση. Τελικά ένα αλλο 'βασικο' gaming ποντικι μάρκας στα 25€ και, ειλικρινά, μου φαίνεται πιο αξιόπιστο από το M65 που κοστίζει σχεδόν τα τριπλά.

    Δεν λέω ότι είναι εντελώς άχρηστο, έχει ωραίο φωτισμό και ωραίο βάρος στο χέρι, αλλά για την τιμή του περίμενα πολύ καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BillyJeann
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι το τέλειο ποντικί, αλλά.. Μετά από ένα χρόνο χάλασε το κεντρικό κουμπί από την ροδέλα, μου το αντικατέστησαν μέσα από την corsair, το έστειλα Ολλανδία, και τώρα πάλι μετά από ένα χρόνο ακριβώς πάλι το ίδιο.

    *ενημέρωση, με ενα σπρέι επαφων wd των 7€ επανέρχεται. ανοίγει εύκολα, δείτε βίντεο στο youtube.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _SomeoneInThisWorld
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια περίπου και μπορώ να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες αγορές μου ! Το βάρος ιδανικό και το μέγεθος επίσης ! Άμα το βρείτε max 50-60 ευρώ τσιμπίστετω ΣΊΓΟΥΡΑ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω από το 2016. Το ίδιο ποντίκι. Έσπασε κάποια στιγμή η ροδέλα το 2023, την οποία έκανα 3d print από σχέδιο που υπάρχει online και είναι σαν καινούριο. Κάποιες φορές δεν το αναγνωρίζει το iCUE, αλλά φταίει το λογισμικό και όχι το ποντίκι.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a9822604gmailcom
    4
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρωτα απο ολα μην το συνδεσετε σε USB HUB θα εχετε προβληματα αποσυνδεσεων ανα λεπτο.
    Συνδεση πανω στο PC εστω και με προεκταση αν ειναι μακρυα οπως το δικο μου
    Δευτερον ισως το δεξι πληκτρο να ειναι πιο πολυ ευασιθητο απο αλλα ποντικια ,
    Αν ξεχασεις εκει το δακτυλο για ξεκουραση και γινει λιγο πιο "βαρυ" εχεις αθελητο δεξι κλικ
    Εχω μεγαλο χερι οποτε γιαυτο ισως το βρηκα βολικο και να μου ταιριαζει βαρος κλπ ισως απο κει και τα αθελητα δεξια κλικ
    Update 25/8/2023 δεν βρισκω ιδιαιτερα ανατομικο το κρατημα ...οι επιφανειες επρεπε να ειναι πιο "σαγρε" να μην γλιστρανε

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis00075
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. Ειναι στυλατο,προσαρμοζεις το βαρος του με τα βαρυδια που εχει απο κατω του,εχει εφαρμογη για ρυθμισεις και δεν μου εβγαλε ακομα καποιο προβλημα βεβαια ειναι ακομα νωρις για αυτο.Το αγορασα πριν 2 μηνες στην τιμη των 75ε +5εξοδα. Θα το κοστολογουσα 40-50ευρω προσωπικα. Αλλα ειναι ικανοποιητικο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christian_Orestis
    3
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ποντίκι αυτό το έχω εδώ και αρκετό καιρό και οφείλω να ομολογήσω πως σε σχέση απόδοσης είναι καλό. Αυτό που δεν μου άρεσε όμως είναι το βάρος και το σχήμα (το σχήμα βέβαια με το γούστο του καθενός). Είναι πολύ βαρύ για fps games όπως valorant, csgo. Με τα βαρίδια είναι γύρω στα 130γραμ. Αλλά και χωρίς τα βαρίδια πάλι, είναι αρκετά βαρύ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Katsamperis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό ποντίκι σαν λειτουργία, αλλά είναι μεγάλο για μένα στο κράτημα του
    Επίσης ενω έχω αφαιρέσαι όλα τα αντίβαρα, συνεχίζει να μην είναι τοσο ελαφρύ ποντίκι
    Κοινώς θα βολέψει κάποιον με μεγάλα χέρια,

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoskatsa84
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω παρει αρκετο καιρο και για τα λεφτα που εδωσα 32.99 ,τερμα ποιοτικο chassis απο αλουμινιο που δινει ποντους και ωραια αίσθηση στο κρατημα οπως και το πλαστικο ειχα χρονια να πιασω τοσο ποιοτικο ποντικι (πριν ειχα το Logitech g 403 prodigy και HyperX pulsefire pro rgb). Tο βαρος να ρυθμίζεται βγαζοντας και βαζοντας τα βαρίδια. Το sniper button δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο απλα πατωντας το σου ριχνει τα dpi στα 400 για ποιο σταθερο sniping. Αν και παλιο ποντικι ειναι πολλα χρονια στην αγορα δεν θα αφησει κανεναν παραπονεμενο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisrafail17
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είχα πριν 6 χρόνια και έσπασα το ροδακι.Πηγα σε Logitech ήταν μεγάλη απογοήτευση. Ξανα αγόρασα ξανα ,μέρα με την νύχτα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BlackHawkGr
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα καλύτερα 22 ευρο π έδωσα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ililiri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγαπημένο μου είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις το βάρος.
    Στα παιχνίδια ανταποκρίνεται πολύ καλά και τα dpi του είναι αρκετά.
    Πέρα από το θέμα ότι το χέρι μου Ιδρώνει, Βολεύει πάρα πολύ.
    Ακόμα και στην δουλειά, στο γραφείο είναι τέλειο.
    Έχω αλλάξει πολλά ποντίκια αλλά αυτό δεν το αλλάζω.
    Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν έχει αρκετό rgb
    αλλά και η εφαρμογή είναι πολύπλοκη.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan.mor32
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα 30€ που έχει αυτή τη στιγμή είναι σοβαρό vfm. Είναι πολύ νωρίς για να μου βγάλει κάποιο θέμα αλλά θα επανέλθω εφόσον αυτό συμβεί. Πολύ καλό στο κράτημα, άμεσο και με ωραίο φωτισμό

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_Tzortzidis
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει φάει το ξύλο και δεν με έχει προδώσει ποτέ. Είναι βαρύ και ανθεκτικό, ποιοτικό και όμορφο. Αντέχει άνετα την κακομεταχείριση και αποδίδει μέχρι και σήμερα κανονικά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I_Love_Game
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το απόλυτο vfm Gaming ποντίκι τις αγοράς πήρα 2 και για τον αδερφό μου στα 33€ και τέτοια ευκαιρία δεν πάει χαμένη οταν το πουλάνε αλλά μαγαζιά 65 €.Ειναι ποιοτικό στιβαρό και πανέμορφο και τούμπανο τώρα όσο αφορά στο Gaming σε σύγκριση με το corsair Sabre που το έχω εδώ και 2 χρόνια και δουλεύει άψογα ακόμα ειναι πολύ πιο καλό πιο σταθερό και πιο ποιοτικό το κουμπί sniper που έχει το έχω βάλει να κάνω finish move στο call off duty και με έχει βολέψει πολύ θα το ήθελα λίγο πιο φαρδύ γιατί έχω μεγάλη παλάμη ομως ο χρόνος θα δείξει όλα λειτουργούν άψογα αν προκύψει κάτι θα ενημερώσω στα 33€ που έχει τώρα 25/11/2021 πάρτε το ΧΤΕΣ αυτα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chr.gravanis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν έχω το ποντίκι περίπου 1 χρόνο . Δυστυχώς από την ημέρα που το πήρα είχε θέματα κι στο δεξί κλικ αλλά επειδή δεν είχα υπομονή να περιμένω άλλαξα όλα τα button με kailh gm black μία τα side button με kailh gm red .Επίσης μου φαινόταν ελαφρύ οπότε πρόσθεσα και 35 γραμμάρια βάρος έξτρα εσωτερικά . πλέον είναι το απόλυτο vfm gaming mouse . To snipper button άχρηστο δεν το χρησιμοποιώ πότε σε gaming ,αλλά έχει βολεύει πολύ στο photoshop καθώς ρυθμίζεις τα dpi και κάνεις ότι ακριβώς θες .

    • Ακρίβεια
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • XtendeD
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στιβαρο. αλλα σε μερικα PC υπαρχει θεμα με το iCUE software .σε εμενα εκανε μικρες παρεμβολες στον ηχο οταν ακουγα μουσικη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Klimis Pepes (alucardnos)
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο ποντικι. Το διαλεξα γιατι εχω πληκτρολογιο και ακουστικα της corsair και ηθελα με ενα software να μπορω να αλλαζω χρωματα και ρυθμισεις και γενικα να φτιαχνω προφιλ για ολα χρησιμοποιωντας μια εφαρμογη μονο. Στην αρχη ηταν λιγο αβολο το κοκκινο κουμπι που ειναι στα αριστερα του ποντικιου, εδινε μια περιεργη αισθηση την οποια συνηθισα. Εχει απο κατω 3 βαρυδια για να μπορεις να αλλαξεις το βαρος του ποντικιου, ειναι ανετο στο χερι, δεν μπορω να πω οτι εχω βρει κατι αρνητικο, αντιθετως εχω μεινει απογοητευμενος με τα προηγουμενα razer προιοντα που ειχα και τα αντικατεστησα με corsair

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κρατησε γυρω στα 4 χρονια, Σημερα χαλασε η ροδελα ξαφνικα. Καλο ποντικι, μπορω να πω εβγαλε τα λεφτα του.

    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Κανονικό βάρος
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orestis_Liaskos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το m65 της corsair πριν περίπου 3 χρόνια στα 50 ευρώ λόγω promotion (η corsair γενικά κάνει promotions) και το χρησιμοποιώ καθημερινά από τότε (τουλάχιστον 5.000 ώρες λειτουργίας).
    Εϊναι αρκετά καλά σχεδιασμένο για την παλάμη, όσοι το δοκίμασαν έμειναν ευχαριστημένοι.
    Είναι ελαφρύ από μόνο του και έχει 3 βαρίδια για ρύθμιση, τα οποία μπαίνουν σε 3 διαφορετικές θέσεις και αλλάζουν το κέντρο βάρους.
    Τα πλήκτρα είναι καλά (omron) και προς το παρόν δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα.
    Μέσα από το πρόγραμμα iCUE της corsair μπορεί κανείς να ρυθμίσει την ευαισθησία του αισθητήρα και τα φώτα, καθώς και να κάνει remap τα πλήκτρα του ποντικιού σε άλλα πλήκτρα ή macros.

    Γενικά το προτείνω, εάν χρειάζεστε ένα αξιόπιστο ποντίκι. Επίσης η υποστήριξη της corsair είναι τρομερή από προσωπική εμπειρία.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αξίζει τα λεφτά του πάνω από 5 χρόνια χρήσης σε παιχνίδια (lol, fps κτλ.) και εργασία. Αντέχει μια χαρά δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Το βάρος του είναι καλό, ξεκούραστο και κάθεται μια χαρά στο χέρι, βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό για τον καθένα..
    Τώρα αν το πετάς στους τοίχους μετά το rage τι να πω ίσως να μην φταίει το ποντίκι...
    Τέλος, όσοι έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με την ροδέλα μετά από χρόνια χρήσης, απλά είναι θέμα βρωμας που έχει μαζευτεί/συσσωρευτεί το άνοιξα και το καθάρισα (+WD40) δουλεύει άψογα ξανά σαν καινούριο!!
    Η αξιολόγηση έγινε το 2021 (που αγόρασα καινούριο μιας και κολλούσε η ροδέλα) και τώρα 2023 μετά το άνοιγμα δουλεύει ακόμα κανονικά και το καινούριο είναι ακόμα στο κουτί του.
    (υπάρχουν και βίντεο disassemble στο youtube)

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φουλ καλο για τα λεφτά του άμεση ανταπόκριση στις κινήσεις του χεριού και στα κλικς είναι φτιαγμένο
    πολύ ανθεκτικά υλικά εχει ενσωματωμένα βαρίδια για να ρυθμίσεις το βάρος του...

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4 χρόνια καθημερινής πολύωρης χρήσης.. Νερά καφέδες χτυπήματα... Εξακολουθεί να μην έχει ούτε γρατζουνιά και διατηρεί την άψογη υφή του.. Πλέον και η τιμή του έχει πέσει σε σημείο να πω ότι είναι το καλύτερο σε σχέση ποιότητας-τιμής.. Σαν χρήστης του λευκού δηλώνω απολύτως ικανοποιημένος και το συνιστώ σε κάποιον που είναι gamer και δεν θέλει να ξοδέψει πάνω από 50 ευρώ για mouse

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmilopoulos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Είναι το πιο ακριβό μέτριο ποντίκι που έχω αγοράσει. Έχει και καλά χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση βάρους, εργονομία και το καλώδιο είναι και ανθεκτικό και ικανοποιητικά μακρύ.

    Εχει, όμως, ένα μεγάλο κακό, η ροδέλα μετά από δύο χρόνια δουλεύει όποτε θέλει και όταν δε δουλεύει, την πατάς με πολλή δύναμη και εύχεσαι να πιάσει μόνο μια φορά.

    Το iCue βοηθάει για τις ρυθμίσεις του DPI και έχει μεγάλο ατού, το ότι μπορείς να μειώσεις και να αυξήσεις τα DPI που θα ορίζεις με ξεχωριστά κουμπιά κάτω από τη ροδέλα. Το sniper button είναι όλα τα λεφτά. Δυστυχώς, πάλι, το iCue έχει βαρύνει πολύ σαν εφαρμογή και έχει περισσότερες λειτουργίες από όσες χρειάζεται. Μόλις εγκατασταθεί στον υπολογιστή γεμίσει με blotware για το οικοσύστημα της corsair ακόμα και αν έχεις μόνο ποντίκι ή μόνο ακουστικά ή μόνο πληκτρολόγιο κοκ.

    Λυπάμαι πραγματικά γιατί ήμουν ευχαριστημένος από την αρχή. Το ίδιο ισχύει και με το elite.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kavatzopoustas
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα αρκετά κάλο gaming mouse το έχω στην κατοχή μου 2 χρονιά περίπου και είναι πολλή κάλο το συστήνω 100%

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lamogias007
    2
    11 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω απο το 16 και το χρησιμοποιω καθημερινα για περισσοτερο απο 10 ωρες, δοκιμασμενο σε fps, rts, moba και mmorpgs.
    Αρχικα το ποντικι ειναι πολυ ανετο στο χερι, ακομη κι αν εχεις μεγαλα δαχτυλα. Το sniper button δεν το δουλεψα ποτε, αδιαφορο. Δεν πιανει μακα ευκολα, παρα μονο στα ακρα που ακουμπανε τα δαχτυλα, μετα απο καιρο θα αρχισει να γυαλιζει η επιφανεια του αριστερου και δεξιου κλικ. Η βαση του παραμενει καθαρη.
    Και παμε στα κακα: το κλικ της ροδελας, οπως πολλοι παραπονεθηκαν, υστερα απο 3 χρονια τα εφτυσε. Λιγους μηνες αργοτερα, αρχισε και να μου διπλο-τριπλοκλικαρει το αριστερο κλικ, δυσκολευοντας οποιοδηποτε παιχνιδι παιξεις, αλλα και οταν θελεις να ανοιξεις tab στο browser κλπ.
    Γενικα ευχαριστημενος, δουλευω φουλ τα προιοντα της corsair, αλλα το συγκεκριμενο θα το απεφευγα αν τα ηξερα εξαρχης, κυριως λογο της ανθεκτικοτητας του. Ειδικα εαν ρειτζαρεις με τιποτα lol, cod κλπ, η ροδελα δεν θα σε παει ουτε μισο χρονο.

    Edit 2021: Το πεταξα εν τελει και πηγα σε Logitech.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DntFwithme71
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντεξε περιπου 3 χρονια μεχρι να χαλασει το ροδακι με αποτελεσμα να το ανοιξω και να δω το αξονακι σπασμενο και φτιαγμενο απο πλαστικο πολυ λεπτο στο σημειο που εσπασε κατα τα αλλα ητανε πολυ βολικο αλλα με τοσα χρηματα θα επρεπε να κρατησει πιο πολυ...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Relax!
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λίγο άβολο στην αρχή αλλά μόλις το συνηθήσεις δεν θες να το αλλάξεις.
    Εξαιρετικό στην αίσθηση και γενικά παντού

    ΑΛΛΑ...

    Όπως επισήμαναν και άλλοι, η σαγρέ επιφάνεια στα σημεία που ακουμπάνε μόνιμα τα ακροδάκτυλα αρχίζουν και γίνονται γυαλιστερά (εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί).
    Το κλικ της ροδέλας μάλλον είναι προβληματικό από την σχεδίασή του.
    Χαλάει πολύ εύκολα από ότι καταλαβαίνω και από άλλα σχόλια τόσο στο M65 όσο και στο παλαιότερο M60.
    Το πρώτο πρόβλημα λύνεται με αγορά glossy έκδοσης (νομίζω είναι η λευκή).
    Το πρόβλημα όμως με το κλικ της ροδέλας είναι λόγος να μην το αγοράσετε.
    Αν δεν χρειαζόμουν πάντως το αυτό το κλικ θα αγόραζα ξανά το ίδιο με κλειστά μάτια γιατί σε όλα τα άλλα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγόρασα το Corsair Vengeance M65 Pro RGB με αρκετές προσδοκίες, αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε. Από την αρχή είχε θέμα με τη σύνδεση – αρκετές φορές δεν άνοιγε όταν το έβαζα στον υπολογιστή και έπρεπε να το ξαναβγάλω και να το ξαναβάλω για να δουλέψει. Μετά από περίπου έναν μήνα, χάλασε και το δεξί κλικ, κάτι που δεν περίμενα από ένα ποντίκι σε αυτήν την τιμή.

    Το έξτρα κουμπί για στόχευση ("sniper button") μου φάνηκε φτηνιάρικο και όχι άνετο στη χρήση. Τελικά ένα αλλο 'βασικο' gaming ποντικι μάρκας στα 25€ και, ειλικρινά, μου φαίνεται πιο αξιόπιστο από το M65 που κοστίζει σχεδόν τα τριπλά.

    Δεν λέω ότι είναι εντελώς άχρηστο, έχει ωραίο φωτισμό και ωραίο βάρος στο χέρι, αλλά για την τιμή του περίμενα πολύ καλύτερη ποιότητα και αξιοπιστία.

    0
  • είναι το τέλειο ποντικί, αλλά.. Μετά από ένα χρόνο χάλασε το κεντρικό κουμπί από την ροδέλα, μου το αντικατέστησαν μέσα από την corsair, το έστειλα Ολλανδία, και τώρα πάλι μετά από ένα χρόνο ακριβώς πάλι το ίδιο.

    *ενημέρωση, με ενα σπρέι επαφων wd των 7€ επανέρχεται. ανοίγει εύκολα, δείτε βίντεο στο youtube.

    3
  • Το έχω 2 χρόνια περίπου και μπορώ να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες αγορές μου ! Το βάρος ιδανικό και το μέγεθος επίσης ! Άμα το βρείτε max 50-60 ευρώ τσιμπίστετω ΣΊΓΟΥΡΑ

    1
  • Το έχω από το 2016. Το ίδιο ποντίκι. Έσπασε κάποια στιγμή η ροδέλα το 2023, την οποία έκανα 3d print από σχέδιο που υπάρχει online και είναι σαν καινούριο. Κάποιες φορές δεν το αναγνωρίζει το iCUE, αλλά φταίει το λογισμικό και όχι το ποντίκι.

    0
  • Δες τα όλα