Το όπλο πως λένε και οι περισσότεροι είναι γενικά φοβερό. Έχω το 95cm που είναι αρκετά ικανοποιητικό για κάθε είδος ψαρέματος. Εγώ το χρησιμοποιώ και σε πλαναρίσματα και βαθιά καρτέρια και σε ρηχά εννοείται αλλά υπό συνθήκες με ένα λάστιχο μπαίνει και σε πέτρα. Ευθύβολο, καλή πλευστότητα και ωραίο που έχει άσπρη λαβή. Τα λάστιχα είναι καταπληκτικά και ο μηχανισμός που στερεώνει τη βέργα άπαιχτος. Η σκανδάλη ευαίσθητη. Η ποιότητα κατασκευής δε συγκρίνεται με αυτή των πολύ καλών ψαροντούφεκων άλλων εταιριών καθώς είναι μέτρια προς καλή. Σε κάποια σημεία ωστόσο είναι εντελώς φάουλ όπως στη λαβή η οποία κουνιέται, δεν είναι στεγανή (δεν έχει oring), παίρνει νερό και γενικά δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Είναι κρίμα γιατί θα μπορούσε να πάρει και τα 5 αστέρια.