Κρέμες Προσώπου

Bioderma Hydrabio Ενυδατικό Gel Προσώπου Ημέρας με SPF30 40ml

Κρέμα που προσφέρει περιποίηση και ενυδάτωση καθώς είναι ιδανική για αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.

Κρέμα που προσφέρει περιποίηση και ενυδάτωση καθώς είναι ιδανική για αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη, Κανονική, Αφυδατωμένη
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα που προσφέρει περιποίηση και ενυδάτωση καθώς είναι ιδανική για αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.

Οφέλη

  • Λειαίνει, φωτίζει και προστατεύει με μία απλή κίνηση. 
  • Έχει βελούδινη υφή που δημιουργεί ένα αόρατο φιλμ σαν δεύτερο δέρμα (Second Skin Technology).
  • Είναι ιδανική για αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.
  • Καλύπτει τις ατέλειες και τις μικρές ρυτίδες.
  • Εξομαλύνει με διάρκεια την υφή της επιδερμίδας και φωτίζει άμεσα την όψη του δέρματος.
  • Αποτρέπει την γήρανση και προστατεύει από τις ακτίνες UV.
  • Ενυδατώνει έντονα και με διάρκεια.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε πρωί ή/και βράδυ στο πρόσωπο και στο λαιμό μετά τον καθαρισμό.

Συστατικά

Aqua/water/eau, Glycerin, Octocrylene, Ethylhexyl Salicylate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Alcohol, Polymethylsilsesquioxane, Niacinamide, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Styrene/acrylates Copolymer, Arachidyl Alcohol, Hdi/trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Arginine, Cyclohexasiloxane, Behenyl Alcohol, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Mica (Ci 77019), Hydroxyethyl Acrylate/sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Pentylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Arachidyl Glucoside, Titanium Dioxide (Ci 77891), Disodium Edta, Peg-8 Laurate, Salicylic Acid, Mannitol, Xylitol, Hexyldecanol, Sodium Hydroxide, Rhamnose, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Pyrus Malus (Apple) Seed Extract, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Red 33 (Ci 17200), Tocopherol, Fragrance (Parfum).

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Κανονική, Αφυδατωμένη
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Gel
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (32)

Αξιολογήσεις

  1. 21
  2. 5
  3. 2
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Την χρησιμοποίησα πρώτη φορά τυχαία είναι αλήθεια καθώς έψαχνα μια κρέμα επειδή είχε αφυδατωθεί πολύ το πρόσωπο μου κ έτσι είπα να τη δοκιμάσω. Κάνει όντως ενυδάτωση μέσα σε λίγες μέρες χρήσης επίσης έχει ωραία βάση για make-up και spf30. Δεν είναι βαριά αλλά η υφή της δεν είναι τόσο πολύ τζελ ούτε λεπτόρρευστη (όπως συνήθως προτιμώ για το μεικτό δέρμα) επίσης δεν θέλει μεγάλη ποσότητα για να κάνει την δουλειά της.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευθαλία Κ
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προιον ειναι κακιστο.
    Δεν εχει υφη τζελ αλλα μιας παχυρευστης κρεμας.
    Απλωνεται δυσκολα και αμεσως αφοτου στεγνωσει αφηνει λευκα σημαδια στο προσωπο. Αν αγγιξεις δε το προσωπο σου αμεσως το προιον γινεται γρομπαλακια. Και για να συμπληρωθει το κακο τσουζει τα ματια σε σημειο να ειναι φουσκωμενα στο τελος της ημερας.
    Τελος (αν κ λιγη σημασια εχει πλεον) εχει πολυ κακη συσκευασια, γυρω στα μεσα του προιοντος το pump σταματησε να βγαζει ενω προφανως ειχε ακομη πολυ προιον μεσα.

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Rathosis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μιλάμε για καταπληκτικό προϊόν, τα συστατικά του όπως και η υφή του δείχνουν πραγματικά την υψηλή ποιότητα του...ματ αλλά ενυδατικό χωρίς αυτό το λευκό πράγμα που σου αφήνουν οι περισσότερες κρέμες με αντηλιακή προστασία...πολλά συν και την προτείνω ανεπιφύλακτα και σε άντρες λόγω της απορρόφησης της και της απόδοσης της!!!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenig _
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε γενικές γραμμές είναι μια πολυ καλή ενυδατική.
    Εγώ την προτίμησα διότι μετά από αγωγή για την ακμή το δέρμα μου ξεφλουδιζε και η προηγούμενη ενυδατική που είχα σε κάποια σημεία έσπαγε και ξεφλουδιζε.
    Τις πρώτες ημέρες εμφάνισα κάποια μικρά κόκκινα σπυράκια τα οποία μετά από μέρες έφυγαν. Έχει ωραία υφή και άρωμα, είναι ελαφριά και ματ, απορροφάται αμέσως και το σημαντικότερο μετά από πολλές ώρες χρειάζεται ανανέωση καθώς ενυδατώνει σε βάθος. Παρόλα αυτά το μόνο αρνητικό είναι πως δεν καλύπτει πόρους και ατέλειες όπως γράφει και δεν διαγράφει τις κοκκινίλες που ενδέχεται να έχει η επιδερμίδα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευαγγελία13
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή κρέμα αλλά δεν κάνει ό,τι υπόσχεται.. λέω όμως καλή γιατί μου έχει χρησιμέψει σαν βάση για το μακιγιάζ οπότε δεν μου πήγε χαμένη..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tallos65
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς την αγόρασα λόγω των καλών κριτικών. Σε μένα δεν ταίριαξε. Η υφή της αδιάφορη και το άρωμα σαν φθηνό αντηλιακό. Θέλει 4 φορές πάτημα για όλο το πρόσωπο - δε συμφέρει οικονομικά. Έχω μεικτό δέρμα και δεν το ευνόησε. Συν ως βάση για μείκαπ μου έκανε μπαλώματα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasanem
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραία κρέμα. Στρώνει εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Δίνει μια ελάχιστα λιπαρή αίσθηση στην αρχή αλλά είναι λογικό γιατί έχει spf αλλά μετά από λίγο γίνεται ένα με το δέρμα. Την βάζω και σαν βάση για το μεικαπ, όντως βελτιώνει την υφή και την όψη της επιδερμίδας. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι είναι μικρούλα. Μόλις 40 ml. Δεν το είχα δει και την περίμενα μεγαλύτερη. Ωραιότατη κρέμα πάντως και η αντιηλιακή της προστασία δοκιμασμένη και άψογη. Συνεχίζω να την αγοράζω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_maraki2890
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια ενυδατικη κρεμα με spf30 που ταιριαζει σε ολους τους τυπους επιδερμιδας απο τη μεικτη προς λιπαρη που ειναι η δικη μου μεχρι και σε κανονικες και ξηρες.σε οσα ατομα την εχω προτεινει την εχουν βολευτει.αυτο που μου αρεσει σε αυτο το προιον ειναι οτι ενω εχω την ταση για σπυρακια οσο καιρο την χρησιμοποιουσα δεν ειδα να μου προκαλει κανεναν ερεθισμο δεν εβγαζα σπυρακια μαλιστα μειωθηκε η συχνοτητα που βγαζω για μεγαλο διαστημα .ενιωσα οτι μου καταπραυνει το δερμα.επισης παρολο που δεν ειναι 50 ο δεικτης προστασιας ενω με αλλα αντηλιακα η επιδερμιδα μου κοκκινιζε με αυτο το προιον δεν μου συνεβη ποτε.ειναι ιδανικο για πριν το μακιγιαζ γιατι ενυδατωνει ιδανικα και λειαινει τους πορους.δερματα που δεν εχουν ατελειες σιγουρα θα αποφυγουν τη χρηση Make up γιατι δινει μια ομορφη οψη στην επιδερμιδα.ενα προιον που πραγματικα αξιζει!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sk.haroula
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ εδώ και δύο μήνες και ήδη έχω αγοράσει την επόμενη για να μη ξεμεινω! Είναι ότι πιο αποτελεσματικό έχω βάλει στο πρόσωπο μου! Έχει την υφή ενός primmer και αφήνει βελούδινη αίσθηση, το πρόσωπο είναι ενυδατωμενο όλη την ημέρα χωρίς να βγάλει γυαλαδα ή λιπαρότητα, έχει αντηλιακή κάλυψη,σχεδόν έχουν εξαφανιστεί οι πόροι από το δέρμα μου..τι άλλο να πω; Προσωπικά από την ημέρα που την δοκίμασα δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει make up. Είναι τόσο φρέσκο και ανανεωμένο το πρόσωπο μου που δεν χρειάζεται τίποτα άλλο!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενυδάτωνει πολύ καλά χωρίς να βαραίνει.Αφηνει μια αίσθηση σαν ελαφριά πούδρα.Πολυ καλή βάση για μακιγιάζ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gilestel13
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη κρέμα ημέρας για όλους τους τύπους επιδερμίδας από τις λιπαρές μέχρι τις ξηρές! Έχει δείκτη προστασίας 30 και είναι εξαιρετικό και σαν primer προσώπου πριν το μακιγιάζ! Δεν βρίσκω τίποτα αρνητικό να πω για το συγκεκριμένο προιον!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia78
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη απογοήτευση αυτή η αγορά. Στα θετικά απορροφάται εύκολα κ δίνει μια ματ λάμψη στο δέρμα.Ομως στο δικο μου δέρμα δημιούργησε φαγούρα κ επιπλέον όταν το χρησιμοποίησα ως βάση μακιγιάζ δεν "έκατσε" από πανω ούτε το μέικαπ ούτε την επόμενη ημέρα το αντηλιακό με χρώμα που έχω με αποτέλεσμα να γεμίσει το πρόσωπο μου με μπεζ πετσακια. Ευτυχώς το κόστος της ήταν χαμηλό.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθημερινή μου συνήθεια, δεν την αλλάζω..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατωνει ικανοποιητικά και μειώνει τυχόν ερεθισμούς

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ενυδατλωνει σε βάθος κ κάνει το πρόσωπο να γυαλίζει

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή κρέμα με ελαφριά υφή!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Την χρησιμοποίησα πρώτη φορά τυχαία είναι αλήθεια καθώς έψαχνα μια κρέμα επειδή είχε αφυδατωθεί πολύ το πρόσωπο μου κ έτσι είπα να τη δοκιμάσω. Κάνει όντως ενυδάτωση μέσα σε λίγες μέρες χρήσης επίσης έχει ωραία βάση για make-up και spf30. Δεν είναι βαριά αλλά η υφή της δεν είναι τόσο πολύ τζελ ούτε λεπτόρρευστη (όπως συνήθως προτιμώ για το μεικτό δέρμα) επίσης δεν θέλει μεγάλη ποσότητα για να κάνει την δουλειά της.

    0
  • Το προιον ειναι κακιστο.
    Δεν εχει υφη τζελ αλλα μιας παχυρευστης κρεμας.
    Απλωνεται δυσκολα και αμεσως αφοτου στεγνωσει αφηνει λευκα σημαδια στο προσωπο. Αν αγγιξεις δε το προσωπο σου αμεσως το προιον γινεται γρομπαλακια. Και για να συμπληρωθει το κακο τσουζει τα ματια σε σημειο να ειναι φουσκωμενα στο τελος της ημερας.
    Τελος (αν κ λιγη σημασια εχει πλεον) εχει πολυ κακη συσκευασια, γυρω στα μεσα του προιοντος το pump σταματησε να βγαζει ενω προφανως ειχε ακομη πολυ προιον μεσα.

    2
  • Μιλάμε για καταπληκτικό προϊόν, τα συστατικά του όπως και η υφή του δείχνουν πραγματικά την υψηλή ποιότητα του...ματ αλλά ενυδατικό χωρίς αυτό το λευκό πράγμα που σου αφήνουν οι περισσότερες κρέμες με αντηλιακή προστασία...πολλά συν και την προτείνω ανεπιφύλακτα και σε άντρες λόγω της απορρόφησης της και της απόδοσης της!!!

    3
  • Σε γενικές γραμμές είναι μια πολυ καλή ενυδατική.
    Εγώ την προτίμησα διότι μετά από αγωγή για την ακμή το δέρμα μου ξεφλουδιζε και η προηγούμενη ενυδατική που είχα σε κάποια σημεία έσπαγε και ξεφλουδιζε.
    Τις πρώτες ημέρες εμφάνισα κάποια μικρά κόκκινα σπυράκια τα οποία μετά από μέρες έφυγαν. Έχει ωραία υφή και άρωμα, είναι ελαφριά και ματ, απορροφάται αμέσως και το σημαντικότερο μετά από πολλές ώρες χρειάζεται ανανέωση καθώς ενυδατώνει σε βάθος. Παρόλα αυτά το μόνο αρνητικό είναι πως δεν καλύπτει πόρους και ατέλειες όπως γράφει και δεν διαγράφει τις κοκκινίλες που ενδέχεται να έχει η επιδερμίδα.

    0
  • Καλή κρέμα αλλά δεν κάνει ό,τι υπόσχεται.. λέω όμως καλή γιατί μου έχει χρησιμέψει σαν βάση για το μακιγιάζ οπότε δεν μου πήγε χαμένη..

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

244 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα που προσφέρει περιποίηση και ενυδάτωση καθώς είναι ιδανική για αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.

Οφέλη

  • Λειαίνει, φωτίζει και προστατεύει με μία απλή κίνηση. 
  • Έχει βελούδινη υφή που δημιουργεί ένα αόρατο φιλμ σαν δεύτερο δέρμα (Second Skin Technology).
  • Είναι ιδανική για αφυδατωμένη και ευαίσθητη επιδερμίδα.
  • Καλύπτει τις ατέλειες και τις μικρές ρυτίδες.
  • Εξομαλύνει με διάρκεια την υφή της επιδερμίδας και φωτίζει άμεσα την όψη του δέρματος.
  • Αποτρέπει την γήρανση και προστατεύει από τις ακτίνες UV.
  • Ενυδατώνει έντονα και με διάρκεια.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε πρωί ή/και βράδυ στο πρόσωπο και στο λαιμό μετά τον καθαρισμό.

Συστατικά

Aqua/water/eau, Glycerin, Octocrylene, Ethylhexyl Salicylate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Alcohol, Polymethylsilsesquioxane, Niacinamide, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Styrene/acrylates Copolymer, Arachidyl Alcohol, Hdi/trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Arginine, Cyclohexasiloxane, Behenyl Alcohol, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Mica (Ci 77019), Hydroxyethyl Acrylate/sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Pentylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Arachidyl Glucoside, Titanium Dioxide (Ci 77891), Disodium Edta, Peg-8 Laurate, Salicylic Acid, Mannitol, Xylitol, Hexyldecanol, Sodium Hydroxide, Rhamnose, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Pyrus Malus (Apple) Seed Extract, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Red 33 (Ci 17200), Tocopherol, Fragrance (Parfum).

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Κανονική, Αφυδατωμένη
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Gel
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (32)

  1. 21
  2. 5
  3. 2
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Την χρησιμοποίησα πρώτη φορά τυχαία είναι αλήθεια καθώς έψαχνα μια κρέμα επειδή είχε αφυδατωθεί πολύ το πρόσωπο μου κ έτσι είπα να τη δοκιμάσω. Κάνει όντως ενυδάτωση μέσα σε λίγες μέρες χρήσης επίσης έχει ωραία βάση για make-up και spf30. Δεν είναι βαριά αλλά η υφή της δεν είναι τόσο πολύ τζελ ούτε λεπτόρρευστη (όπως συνήθως προτιμώ για το μεικτό δέρμα) επίσης δεν θέλει μεγάλη ποσότητα για να κάνει την δουλειά της.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευθαλία Κ
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προιον ειναι κακιστο.
    Δεν εχει υφη τζελ αλλα μιας παχυρευστης κρεμας.
    Απλωνεται δυσκολα και αμεσως αφοτου στεγνωσει αφηνει λευκα σημαδια στο προσωπο. Αν αγγιξεις δε το προσωπο σου αμεσως το προιον γινεται γρομπαλακια. Και για να συμπληρωθει το κακο τσουζει τα ματια σε σημειο να ειναι φουσκωμενα στο τελος της ημερας.
    Τελος (αν κ λιγη σημασια εχει πλεον) εχει πολυ κακη συσκευασια, γυρω στα μεσα του προιοντος το pump σταματησε να βγαζει ενω προφανως ειχε ακομη πολυ προιον μεσα.

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Rathosis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μιλάμε για καταπληκτικό προϊόν, τα συστατικά του όπως και η υφή του δείχνουν πραγματικά την υψηλή ποιότητα του...ματ αλλά ενυδατικό χωρίς αυτό το λευκό πράγμα που σου αφήνουν οι περισσότερες κρέμες με αντηλιακή προστασία...πολλά συν και την προτείνω ανεπιφύλακτα και σε άντρες λόγω της απορρόφησης της και της απόδοσης της!!!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenig _
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε γενικές γραμμές είναι μια πολυ καλή ενυδατική.
    Εγώ την προτίμησα διότι μετά από αγωγή για την ακμή το δέρμα μου ξεφλουδιζε και η προηγούμενη ενυδατική που είχα σε κάποια σημεία έσπαγε και ξεφλουδιζε.
    Τις πρώτες ημέρες εμφάνισα κάποια μικρά κόκκινα σπυράκια τα οποία μετά από μέρες έφυγαν. Έχει ωραία υφή και άρωμα, είναι ελαφριά και ματ, απορροφάται αμέσως και το σημαντικότερο μετά από πολλές ώρες χρειάζεται ανανέωση καθώς ενυδατώνει σε βάθος. Παρόλα αυτά το μόνο αρνητικό είναι πως δεν καλύπτει πόρους και ατέλειες όπως γράφει και δεν διαγράφει τις κοκκινίλες που ενδέχεται να έχει η επιδερμίδα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευαγγελία13
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή κρέμα αλλά δεν κάνει ό,τι υπόσχεται.. λέω όμως καλή γιατί μου έχει χρησιμέψει σαν βάση για το μακιγιάζ οπότε δεν μου πήγε χαμένη..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tallos65
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς την αγόρασα λόγω των καλών κριτικών. Σε μένα δεν ταίριαξε. Η υφή της αδιάφορη και το άρωμα σαν φθηνό αντηλιακό. Θέλει 4 φορές πάτημα για όλο το πρόσωπο - δε συμφέρει οικονομικά. Έχω μεικτό δέρμα και δεν το ευνόησε. Συν ως βάση για μείκαπ μου έκανε μπαλώματα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasanem
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ ωραία κρέμα. Στρώνει εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Δίνει μια ελάχιστα λιπαρή αίσθηση στην αρχή αλλά είναι λογικό γιατί έχει spf αλλά μετά από λίγο γίνεται ένα με το δέρμα. Την βάζω και σαν βάση για το μεικαπ, όντως βελτιώνει την υφή και την όψη της επιδερμίδας. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι είναι μικρούλα. Μόλις 40 ml. Δεν το είχα δει και την περίμενα μεγαλύτερη. Ωραιότατη κρέμα πάντως και η αντιηλιακή της προστασία δοκιμασμένη και άψογη. Συνεχίζω να την αγοράζω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_maraki2890
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια ενυδατικη κρεμα με spf30 που ταιριαζει σε ολους τους τυπους επιδερμιδας απο τη μεικτη προς λιπαρη που ειναι η δικη μου μεχρι και σε κανονικες και ξηρες.σε οσα ατομα την εχω προτεινει την εχουν βολευτει.αυτο που μου αρεσει σε αυτο το προιον ειναι οτι ενω εχω την ταση για σπυρακια οσο καιρο την χρησιμοποιουσα δεν ειδα να μου προκαλει κανεναν ερεθισμο δεν εβγαζα σπυρακια μαλιστα μειωθηκε η συχνοτητα που βγαζω για μεγαλο διαστημα .ενιωσα οτι μου καταπραυνει το δερμα.επισης παρολο που δεν ειναι 50 ο δεικτης προστασιας ενω με αλλα αντηλιακα η επιδερμιδα μου κοκκινιζε με αυτο το προιον δεν μου συνεβη ποτε.ειναι ιδανικο για πριν το μακιγιαζ γιατι ενυδατωνει ιδανικα και λειαινει τους πορους.δερματα που δεν εχουν ατελειες σιγουρα θα αποφυγουν τη χρηση Make up γιατι δινει μια ομορφη οψη στην επιδερμιδα.ενα προιον που πραγματικα αξιζει!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sk.haroula
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ εδώ και δύο μήνες και ήδη έχω αγοράσει την επόμενη για να μη ξεμεινω! Είναι ότι πιο αποτελεσματικό έχω βάλει στο πρόσωπο μου! Έχει την υφή ενός primmer και αφήνει βελούδινη αίσθηση, το πρόσωπο είναι ενυδατωμενο όλη την ημέρα χωρίς να βγάλει γυαλαδα ή λιπαρότητα, έχει αντηλιακή κάλυψη,σχεδόν έχουν εξαφανιστεί οι πόροι από το δέρμα μου..τι άλλο να πω; Προσωπικά από την ημέρα που την δοκίμασα δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει make up. Είναι τόσο φρέσκο και ανανεωμένο το πρόσωπο μου που δεν χρειάζεται τίποτα άλλο!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενυδάτωνει πολύ καλά χωρίς να βαραίνει.Αφηνει μια αίσθηση σαν ελαφριά πούδρα.Πολυ καλή βάση για μακιγιάζ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gilestel13
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη κρέμα ημέρας για όλους τους τύπους επιδερμίδας από τις λιπαρές μέχρι τις ξηρές! Έχει δείκτη προστασίας 30 και είναι εξαιρετικό και σαν primer προσώπου πριν το μακιγιάζ! Δεν βρίσκω τίποτα αρνητικό να πω για το συγκεκριμένο προιον!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasia78
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη απογοήτευση αυτή η αγορά. Στα θετικά απορροφάται εύκολα κ δίνει μια ματ λάμψη στο δέρμα.Ομως στο δικο μου δέρμα δημιούργησε φαγούρα κ επιπλέον όταν το χρησιμοποίησα ως βάση μακιγιάζ δεν "έκατσε" από πανω ούτε το μέικαπ ούτε την επόμενη ημέρα το αντηλιακό με χρώμα που έχω με αποτέλεσμα να γεμίσει το πρόσωπο μου με μπεζ πετσακια. Ευτυχώς το κόστος της ήταν χαμηλό.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθημερινή μου συνήθεια, δεν την αλλάζω..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατωνει ικανοποιητικά και μειώνει τυχόν ερεθισμούς

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ενυδατλωνει σε βάθος κ κάνει το πρόσωπο να γυαλίζει

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή κρέμα με ελαφριά υφή!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Την χρησιμοποίησα πρώτη φορά τυχαία είναι αλήθεια καθώς έψαχνα μια κρέμα επειδή είχε αφυδατωθεί πολύ το πρόσωπο μου κ έτσι είπα να τη δοκιμάσω. Κάνει όντως ενυδάτωση μέσα σε λίγες μέρες χρήσης επίσης έχει ωραία βάση για make-up και spf30. Δεν είναι βαριά αλλά η υφή της δεν είναι τόσο πολύ τζελ ούτε λεπτόρρευστη (όπως συνήθως προτιμώ για το μεικτό δέρμα) επίσης δεν θέλει μεγάλη ποσότητα για να κάνει την δουλειά της.

    0
  • Το προιον ειναι κακιστο.
    Δεν εχει υφη τζελ αλλα μιας παχυρευστης κρεμας.
    Απλωνεται δυσκολα και αμεσως αφοτου στεγνωσει αφηνει λευκα σημαδια στο προσωπο. Αν αγγιξεις δε το προσωπο σου αμεσως το προιον γινεται γρομπαλακια. Και για να συμπληρωθει το κακο τσουζει τα ματια σε σημειο να ειναι φουσκωμενα στο τελος της ημερας.
    Τελος (αν κ λιγη σημασια εχει πλεον) εχει πολυ κακη συσκευασια, γυρω στα μεσα του προιοντος το pump σταματησε να βγαζει ενω προφανως ειχε ακομη πολυ προιον μεσα.

    2
  • Μιλάμε για καταπληκτικό προϊόν, τα συστατικά του όπως και η υφή του δείχνουν πραγματικά την υψηλή ποιότητα του...ματ αλλά ενυδατικό χωρίς αυτό το λευκό πράγμα που σου αφήνουν οι περισσότερες κρέμες με αντηλιακή προστασία...πολλά συν και την προτείνω ανεπιφύλακτα και σε άντρες λόγω της απορρόφησης της και της απόδοσης της!!!

    3
  • Σε γενικές γραμμές είναι μια πολυ καλή ενυδατική.
    Εγώ την προτίμησα διότι μετά από αγωγή για την ακμή το δέρμα μου ξεφλουδιζε και η προηγούμενη ενυδατική που είχα σε κάποια σημεία έσπαγε και ξεφλουδιζε.
    Τις πρώτες ημέρες εμφάνισα κάποια μικρά κόκκινα σπυράκια τα οποία μετά από μέρες έφυγαν. Έχει ωραία υφή και άρωμα, είναι ελαφριά και ματ, απορροφάται αμέσως και το σημαντικότερο μετά από πολλές ώρες χρειάζεται ανανέωση καθώς ενυδατώνει σε βάθος. Παρόλα αυτά το μόνο αρνητικό είναι πως δεν καλύπτει πόρους και ατέλειες όπως γράφει και δεν διαγράφει τις κοκκινίλες που ενδέχεται να έχει η επιδερμίδα.

    0
  • Καλή κρέμα αλλά δεν κάνει ό,τι υπόσχεται.. λέω όμως καλή γιατί μου έχει χρησιμέψει σαν βάση για το μακιγιάζ οπότε δεν μου πήγε χαμένη..

    0
  • Δες τα όλα
16,74 €
5,00 €   μεταφορικά
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
Δες περισσότερα