Κρέμες Προσώπου

Bioderma Hydrabio Light Ενυδατικό Gel Προσώπου 40ml

Κρέμα-τζελ με απαλή υφή που προσφέρει ενυδάτωση και έντονη λάμψη.

Κρέμα-τζελ με απαλή υφή που προσφέρει ενυδάτωση και έντονη λάμψη.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη, Αφυδατωμένη, Ξηρή, Κανονική, Μικτή
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα-τζελ με απαλή υφή που προσφέρει ενυδάτωση και έντονη λάμψη.

Οφέλη

  • Ενυδατώνει και θρέφει σε βάθος με διάρκεια.
  • Καταπραΰνει την υφή του δέρματος και αναδεικνύει τη λάμψη.
  • Παρέχει μια αίσθηση απαλότητας και άνεσης.
  • Έχει φρέσκο και απαλό άρωμα.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε στο πρόσωπο και στο λαιμό το πρωί ή/και το βράδυ μετά τον καθαρισμό.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Αφυδατωμένη, Ξηρή, Κανονική, Μικτή
Υφή
Gel
Τύπος Υφής
Light
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (32)

Αξιολογήσεις

  1. 21
  2. 6
  3. 4
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Εξαιρετική. Πολύ ελαφριά, απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. Βάζεις ελάχιστη (έχει δοσομετρητή) και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και άνετο. Πολύ βολική συσκευασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hristina 24
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ εδω και χρόνια, εχω μεικτή επιδερμίδα με τάση για ακμή,πραγματικά μπορεί να με πειράξει το οτιδήποτε αλλά αυτήν την έχω βολευτεί πολύ, το καλοκαίρι δε την χρειάζομαι τόσο ,το χειμώνα όμως η επιδερμίδα μου γίνεται ξηρή,αν έχετε ευαισθησία με ενυδατικές και σας προκαλούν σπυράκια θα την πρότεινα να την δοκιμάσετε. Για πολύ ξηρές επιδερμίδες,προτείνω μίξη με ένα λαδακι ( εγώ χρησιμοποιώ hempseed oil που δεν με προκαλεί ακμή) συμπεριφέρεται καλά στη μίξη προσφέροντας έξτρα ενυδάτωση χωρίς να «βαραίνει»

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana.tz
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι αρκετά καλή ενυδατική που καθόταν πολύ καλά κάτω απ' το αντηλιακό και το μέικ απ. Απορροφούνταν αμέσως και δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, αν και έχω μεικτό δέρμα, προτιμώ κάτι που να είναι λίγο πιο ενυδατικό ακόμα και αν δεν απορροφάται πλήρως. Πιστεύω θα ικανοποιήσει πλήρως όσους έχουν έντονο πρόβλημα με την λιπαρότητα και δεν τους αρέσει να νιώθουν κρέμες πάνω στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gelitsa
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με ατοπική δερματίτιδα κατά τόπους και λιπαρό.Δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε καινούργιους ερεθισμούς,αλλά όταν το πρόβλημα είναι σε έξαρση δε βοηθάει πολύ με τη φαγούρα και το αίσθημα καψίματος.Επίσης παρατήρησα ότι μου δημιουργεί μαύρα στίγματα γύρω απ τη μύτη και στο πιγούνι.Από άποψη ενυδάτωσης είναι μια χαρά και η σύνθεσή της ελαφριά.Την προτείνω ,ίσως, σε λιγότερο ευαίσθητα δέρματα.Αν δε βρω κάτι καλύτερο μπορεί και να την ξαναπάρω...

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anthi.s
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απ' όσες ενυδατικές και αν έχω δοκιμάσει λόγω δέρματος με τάση ακμής είναι η μόνη μου δεν μου βγάζει έξτρα σπυράκια, ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα ελαφρύ. Τη χρησιμοποιώ 2 χρόνια και δύσκολα θα την αλλάξω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου τη σύστησε μια δερματολογος. Έχω μεικτό προς λιπαρό, με τάση ακμής δέρμα και μου έκανε απίστευτη λιπαρότητα και δημιούργησε επιπλέον μικρά σπυράκια στο πρόσωπο... Γενικά είναι πολύ αμφιλεγόμενο προϊόν... Απορώ πως μια τόσο βαριά (μετά από προσωπική εμπειρία) κρέμα συστήνεται για λιπαρά δέρματα; Δε θα την ξαναπάρω σίγουρα μετά την αλλεργία που μου έκανε

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_stergiou2
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή κρέμα σε γενικές γραμμές. Έχω μικτή επιδερμίδα, και απορροφαται ευκολα σχετικά. Ωστόσο χρειάζεται λίγη ποσότητα. Πολλή καλή θα την αγόραζα ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vickygeorgakoudi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατώνει την επιδερμίδα και διατηρεί την ενυδάτωση για ώρες χωρίς να την αισθάνομαι βαριά. Είναι το τελευταίο βήμα την ενυδάτωσης μου, βάζω ελάχιστη ποσότητα σε νωπό δέρμα. Ειναι κατάλληλο και για λιπαρές με ταση ακμής επιδερμίδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ίσως η καλύτερη ενυδατική που έχω δοκιμάσει. Ελαφριά, σχεδον χωρίς αρωμα, αφήνει το δέρμα πολυ απαλό και ενυδατωμενο ακόμα και μετα απο ώρες χωρίς να απαιτεί μεγάλη ποσότητα. Επίσης δίνει μια φυσική γυαλαδα στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina1313
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση, είναι ελαφριά και απορροφάται σχεδόν αμέσως. Έχω πολύ λιπαρή ακνεϊκή επιδερμίδα και την βρήκα τέλεια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRYSANNA_STAMATOPOULOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως η καλύτερη ενυδατική κρέμα που έχω δοκιμάσει ποτέ! Πολύ καλύτερη από πολλές με διπλάσια τιμή. Πολύ ελαφριά, απορροφάται αμέσως, σχεδόν χωρίς άρωμα. Δεδομένου ότι στο δικό μου δέρμα πολλές κρέμες προκαλούν ερεθισμούς και σπυράκια, αυτή είναι μια από τις λίγες που δεν μου δημιούργησε καμία αντίδραση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adamantia_
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ενυδατική μου έχω λιπαρό δέρμα και ευαίσθητο με κοκκινίλες και απ τις πρώτες χρήσεις έκανε λείο το δέρμα μου,ενυδατωμένο και με ομοιόμορφη όψη.Θα δοκιμάσω και παραπάνω προϊόντα της σειράς Hydrabio σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia-aristi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πάρα πολύ ωραία κρέμα για την κανονική- μικτή επιδερμίδα μου ενυδατώνει υπέροχα.
    την επόμενη φορά θα την αγοράσω στην εκδοχή με spf.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gerasimina
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική ενυδατική για μικτές επιδερμίδες, ούτε λαδώνει καθόλου. Αφήνει το δέρμα απαλό και περιποιημένο. Θα την ξανααγόραζα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η πιο ωραία ενυδατική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστική κρέμα!Ελαφριά αίσθηση και ενυδάτωση! Δεν την αλλάζω!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ελαφριά ενυδάτωση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Εξαιρετική. Πολύ ελαφριά, απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. Βάζεις ελάχιστη (έχει δοσομετρητή) και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και άνετο. Πολύ βολική συσκευασία.

    0
  • Την χρησιμοποιώ εδω και χρόνια, εχω μεικτή επιδερμίδα με τάση για ακμή,πραγματικά μπορεί να με πειράξει το οτιδήποτε αλλά αυτήν την έχω βολευτεί πολύ, το καλοκαίρι δε την χρειάζομαι τόσο ,το χειμώνα όμως η επιδερμίδα μου γίνεται ξηρή,αν έχετε ευαισθησία με ενυδατικές και σας προκαλούν σπυράκια θα την πρότεινα να την δοκιμάσετε. Για πολύ ξηρές επιδερμίδες,προτείνω μίξη με ένα λαδακι ( εγώ χρησιμοποιώ hempseed oil που δεν με προκαλεί ακμή) συμπεριφέρεται καλά στη μίξη προσφέροντας έξτρα ενυδάτωση χωρίς να «βαραίνει»

    2
  • Είναι αρκετά καλή ενυδατική που καθόταν πολύ καλά κάτω απ' το αντηλιακό και το μέικ απ. Απορροφούνταν αμέσως και δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, αν και έχω μεικτό δέρμα, προτιμώ κάτι που να είναι λίγο πιο ενυδατικό ακόμα και αν δεν απορροφάται πλήρως. Πιστεύω θα ικανοποιήσει πλήρως όσους έχουν έντονο πρόβλημα με την λιπαρότητα και δεν τους αρέσει να νιώθουν κρέμες πάνω στο δέρμα.

    1
  • Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με ατοπική δερματίτιδα κατά τόπους και λιπαρό.Δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε καινούργιους ερεθισμούς,αλλά όταν το πρόβλημα είναι σε έξαρση δε βοηθάει πολύ με τη φαγούρα και το αίσθημα καψίματος.Επίσης παρατήρησα ότι μου δημιουργεί μαύρα στίγματα γύρω απ τη μύτη και στο πιγούνι.Από άποψη ενυδάτωσης είναι μια χαρά και η σύνθεσή της ελαφριά.Την προτείνω ,ίσως, σε λιγότερο ευαίσθητα δέρματα.Αν δε βρω κάτι καλύτερο μπορεί και να την ξαναπάρω...

    1
  • Απ' όσες ενυδατικές και αν έχω δοκιμάσει λόγω δέρματος με τάση ακμής είναι η μόνη μου δεν μου βγάζει έξτρα σπυράκια, ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα ελαφρύ. Τη χρησιμοποιώ 2 χρόνια και δύσκολα θα την αλλάξω.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

311 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα-τζελ με απαλή υφή που προσφέρει ενυδάτωση και έντονη λάμψη.

Οφέλη

  • Ενυδατώνει και θρέφει σε βάθος με διάρκεια.
  • Καταπραΰνει την υφή του δέρματος και αναδεικνύει τη λάμψη.
  • Παρέχει μια αίσθηση απαλότητας και άνεσης.
  • Έχει φρέσκο και απαλό άρωμα.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε στο πρόσωπο και στο λαιμό το πρωί ή/και το βράδυ μετά τον καθαρισμό.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Αφυδατωμένη, Ξηρή, Κανονική, Μικτή
Υφή
Gel
Τύπος Υφής
Light
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (32)

  1. 21
  2. 6
  3. 4
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Εξαιρετική. Πολύ ελαφριά, απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. Βάζεις ελάχιστη (έχει δοσομετρητή) και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και άνετο. Πολύ βολική συσκευασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hristina 24
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ εδω και χρόνια, εχω μεικτή επιδερμίδα με τάση για ακμή,πραγματικά μπορεί να με πειράξει το οτιδήποτε αλλά αυτήν την έχω βολευτεί πολύ, το καλοκαίρι δε την χρειάζομαι τόσο ,το χειμώνα όμως η επιδερμίδα μου γίνεται ξηρή,αν έχετε ευαισθησία με ενυδατικές και σας προκαλούν σπυράκια θα την πρότεινα να την δοκιμάσετε. Για πολύ ξηρές επιδερμίδες,προτείνω μίξη με ένα λαδακι ( εγώ χρησιμοποιώ hempseed oil που δεν με προκαλεί ακμή) συμπεριφέρεται καλά στη μίξη προσφέροντας έξτρα ενυδάτωση χωρίς να «βαραίνει»

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliana.tz
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι αρκετά καλή ενυδατική που καθόταν πολύ καλά κάτω απ' το αντηλιακό και το μέικ απ. Απορροφούνταν αμέσως και δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, αν και έχω μεικτό δέρμα, προτιμώ κάτι που να είναι λίγο πιο ενυδατικό ακόμα και αν δεν απορροφάται πλήρως. Πιστεύω θα ικανοποιήσει πλήρως όσους έχουν έντονο πρόβλημα με την λιπαρότητα και δεν τους αρέσει να νιώθουν κρέμες πάνω στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gelitsa
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με ατοπική δερματίτιδα κατά τόπους και λιπαρό.Δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε καινούργιους ερεθισμούς,αλλά όταν το πρόβλημα είναι σε έξαρση δε βοηθάει πολύ με τη φαγούρα και το αίσθημα καψίματος.Επίσης παρατήρησα ότι μου δημιουργεί μαύρα στίγματα γύρω απ τη μύτη και στο πιγούνι.Από άποψη ενυδάτωσης είναι μια χαρά και η σύνθεσή της ελαφριά.Την προτείνω ,ίσως, σε λιγότερο ευαίσθητα δέρματα.Αν δε βρω κάτι καλύτερο μπορεί και να την ξαναπάρω...

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anthi.s
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απ' όσες ενυδατικές και αν έχω δοκιμάσει λόγω δέρματος με τάση ακμής είναι η μόνη μου δεν μου βγάζει έξτρα σπυράκια, ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα ελαφρύ. Τη χρησιμοποιώ 2 χρόνια και δύσκολα θα την αλλάξω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μου τη σύστησε μια δερματολογος. Έχω μεικτό προς λιπαρό, με τάση ακμής δέρμα και μου έκανε απίστευτη λιπαρότητα και δημιούργησε επιπλέον μικρά σπυράκια στο πρόσωπο... Γενικά είναι πολύ αμφιλεγόμενο προϊόν... Απορώ πως μια τόσο βαριά (μετά από προσωπική εμπειρία) κρέμα συστήνεται για λιπαρά δέρματα; Δε θα την ξαναπάρω σίγουρα μετά την αλλεργία που μου έκανε

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_stergiou2
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή κρέμα σε γενικές γραμμές. Έχω μικτή επιδερμίδα, και απορροφαται ευκολα σχετικά. Ωστόσο χρειάζεται λίγη ποσότητα. Πολλή καλή θα την αγόραζα ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vickygeorgakoudi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατώνει την επιδερμίδα και διατηρεί την ενυδάτωση για ώρες χωρίς να την αισθάνομαι βαριά. Είναι το τελευταίο βήμα την ενυδάτωσης μου, βάζω ελάχιστη ποσότητα σε νωπό δέρμα. Ειναι κατάλληλο και για λιπαρές με ταση ακμής επιδερμίδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ίσως η καλύτερη ενυδατική που έχω δοκιμάσει. Ελαφριά, σχεδον χωρίς αρωμα, αφήνει το δέρμα πολυ απαλό και ενυδατωμενο ακόμα και μετα απο ώρες χωρίς να απαιτεί μεγάλη ποσότητα. Επίσης δίνει μια φυσική γυαλαδα στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina1313
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση, είναι ελαφριά και απορροφάται σχεδόν αμέσως. Έχω πολύ λιπαρή ακνεϊκή επιδερμίδα και την βρήκα τέλεια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRYSANNA_STAMATOPOULOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως η καλύτερη ενυδατική κρέμα που έχω δοκιμάσει ποτέ! Πολύ καλύτερη από πολλές με διπλάσια τιμή. Πολύ ελαφριά, απορροφάται αμέσως, σχεδόν χωρίς άρωμα. Δεδομένου ότι στο δικό μου δέρμα πολλές κρέμες προκαλούν ερεθισμούς και σπυράκια, αυτή είναι μια από τις λίγες που δεν μου δημιούργησε καμία αντίδραση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adamantia_
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ενυδατική μου έχω λιπαρό δέρμα και ευαίσθητο με κοκκινίλες και απ τις πρώτες χρήσεις έκανε λείο το δέρμα μου,ενυδατωμένο και με ομοιόμορφη όψη.Θα δοκιμάσω και παραπάνω προϊόντα της σειράς Hydrabio σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia-aristi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πάρα πολύ ωραία κρέμα για την κανονική- μικτή επιδερμίδα μου ενυδατώνει υπέροχα.
    την επόμενη φορά θα την αγοράσω στην εκδοχή με spf.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gerasimina
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική ενυδατική για μικτές επιδερμίδες, ούτε λαδώνει καθόλου. Αφήνει το δέρμα απαλό και περιποιημένο. Θα την ξανααγόραζα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η πιο ωραία ενυδατική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστική κρέμα!Ελαφριά αίσθηση και ενυδάτωση! Δεν την αλλάζω!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ελαφριά ενυδάτωση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Εξαιρετική. Πολύ ελαφριά, απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. Βάζεις ελάχιστη (έχει δοσομετρητή) και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και άνετο. Πολύ βολική συσκευασία.

    0
  • Την χρησιμοποιώ εδω και χρόνια, εχω μεικτή επιδερμίδα με τάση για ακμή,πραγματικά μπορεί να με πειράξει το οτιδήποτε αλλά αυτήν την έχω βολευτεί πολύ, το καλοκαίρι δε την χρειάζομαι τόσο ,το χειμώνα όμως η επιδερμίδα μου γίνεται ξηρή,αν έχετε ευαισθησία με ενυδατικές και σας προκαλούν σπυράκια θα την πρότεινα να την δοκιμάσετε. Για πολύ ξηρές επιδερμίδες,προτείνω μίξη με ένα λαδακι ( εγώ χρησιμοποιώ hempseed oil που δεν με προκαλεί ακμή) συμπεριφέρεται καλά στη μίξη προσφέροντας έξτρα ενυδάτωση χωρίς να «βαραίνει»

    2
  • Είναι αρκετά καλή ενυδατική που καθόταν πολύ καλά κάτω απ' το αντηλιακό και το μέικ απ. Απορροφούνταν αμέσως και δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, αν και έχω μεικτό δέρμα, προτιμώ κάτι που να είναι λίγο πιο ενυδατικό ακόμα και αν δεν απορροφάται πλήρως. Πιστεύω θα ικανοποιήσει πλήρως όσους έχουν έντονο πρόβλημα με την λιπαρότητα και δεν τους αρέσει να νιώθουν κρέμες πάνω στο δέρμα.

    1
  • Το δέρμα μου είναι ευαίσθητο με ατοπική δερματίτιδα κατά τόπους και λιπαρό.Δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε καινούργιους ερεθισμούς,αλλά όταν το πρόβλημα είναι σε έξαρση δε βοηθάει πολύ με τη φαγούρα και το αίσθημα καψίματος.Επίσης παρατήρησα ότι μου δημιουργεί μαύρα στίγματα γύρω απ τη μύτη και στο πιγούνι.Από άποψη ενυδάτωσης είναι μια χαρά και η σύνθεσή της ελαφριά.Την προτείνω ,ίσως, σε λιγότερο ευαίσθητα δέρματα.Αν δε βρω κάτι καλύτερο μπορεί και να την ξαναπάρω...

    1
  • Απ' όσες ενυδατικές και αν έχω δοκιμάσει λόγω δέρματος με τάση ακμής είναι η μόνη μου δεν μου βγάζει έξτρα σπυράκια, ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα ελαφρύ. Τη χρησιμοποιώ 2 χρόνια και δύσκολα θα την αλλάξω.

    3
  • Δες τα όλα
17,16 €
5,00 €   μεταφορικά
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
Δες περισσότερα