Στα θετικά:
- Έχει ωραία υφή στο χέρι
- Η αίσθηση στα πλήκτρα είναι αρκετα κάλη με μέτριο θόρυβο
- φαίνεται γενικά ποιοτική κατασκευή με καλή διάρκεια μπαταρίας
- Σβήνει μόνο του μετά απο κάποιο διάστημα 2-3 λεπτών χωρις χρήση
Στα αρνητικά:
- Το κυρίο και πολύ ουσιαστικό αρνητικό της συσκευής είναι ότι χάνει το σήμα και όχι σπάνια. Αν το usb βρισκεται σε θέση πιο ψηλά απο το χειριστήριο η κατάσταση βελτιώνεται αρκετά, αλλά για ανταγωνιστικά παιχνίδια τύπου tekken, mortal combat κτλ που απαιτούν συνεχώς άμεση ανταπόκριση το χειριστήριο σε κρεμμάει.
- Το βιβλιαράκι οδηγιών γράφει μόνο τα εντελώς στοιχειώδη
- Εχει 4 led φωτάκια απο τα οποία μόνο τα 2 έχω δει να ανάβουν ως τώρα. Ενώ για να καταλάβεις αν είναι στο x-input ή D-input mode μονο απο τον πίνακα ελεγχου μπορείς να το διαπιστώσεις.
Για να συνοψίσω το χειριστήριο αν δεν είχε το θέμα με το σήμα θα ήταν Οκ. Δεν ξέρω αν έτυχε το δικό μου να είναι προβληματικό σε αυτό το θέμα οπότε ίσως περισσότερες αξιολογήσείς και απο άλλους κατόχους να οδηγήσουν σε πιο ασφαλή συμπεράσματα.