Ψηφιακοί Δέκτες Mpeg-4

Edision Proton T265 LED 01-07-0009 Ψηφιακός Δέκτης Mpeg-4 Full HD (1080p) Σύνδεσεις SCART / HDMI / USB

Επίγειος ψηφιακός δέκτης Edision Proton T265 LED που υποστηρίζει FullHD ανάλυση. Διαθέτει οθόνη LED, εξόδους SCART και HDMI και είσοδο USB. Περιλαμβάνει τηλεχειριστήριο.

31 89
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Clubelectric
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Επίγεια Λήψη στη σελίδα του Clubelectric
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ανάλυση
Full High Definition (Full HD)
Συνδεσιμότητα
Digital Audio Coaxial, HDMI, RF In, SCART, USB
PVR (Εγγραφή σε USB)
Όχι
Τύπος Δέκτη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εικόνας
  • Ποιότητα ήχου
  • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
  • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
  • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Δεν έχει βολικό τηλεκοντρόλ
  • John_Marakis
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον πήρα για το εξοχικό δηλαδή 2 μήνες χρήση τον χρόνο. Δεν άργησε να "τα παίξει" το τηλεκοντρολ και αγόρασα νέο για να μην μπλέξω με την εγγύηση και το περίμενε. Αγρότερα κάηκε και παρέδωσε το πνεύμα το τροφοδοτικό και πάλι αγόρασα νέο. Ούτε το μενού του αξίξει ούτε το media player. Χαμένα λεφτά και μακριά απ' το EDISION. Σαφώς καλύτερα σε αυτά τα σημεία και πιο μελετημένα και φιλικά στη χρήση είναι τα F&U που είχα (πού όμως και αυτά όπως και οτιδήποτε της F&U, χαλάνε 3-4 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης).

    • Ποιότητα εικόνας
    • Μέτριας εμβέλειας τηλεκοντρόλ
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Δεν έχει βολικό τηλεκοντρόλ
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Highlander71
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά με το σχόλιο για το ότι δεν αναγνωρίζει ελληνικούς υπότιτλους:
    Αναγνωρίζει, αρκεί να έχουν encoding UTF-8 (σε pc, ανοίγετε το srt με το notepad σαν κείμενο, πατάτε "αποθήκευση ως" επιλέγετε απλά "κωδικοποίηση/encoding" UTF-8 και το αποθηκεύετε). Οι περισσότεροι αποκωδικοποιητές έτσι βλέπουν ελληνικούς υπότιτλους.

    Ένα μεγάλο πλεονέκτημα ως media player είναι ότι αναπαράγει αρχεία hevc h.265.
    Υπάρχουν κι άλλες συσκευές που έχουν στο όνομα του μοντέλου τους το "265" αλλά αυτό αναφέρεται μόνο στην αποκωδικοποίηση σήματος DVB-T2 και όχι στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο κωδικοποιημένων με h.265 codec.

    Ενημέρωση αξιολόγησης:

    Δυστυχώς και η δική μου συσκευή εμφανίζει κατά την παρακολούθηση καναλιών και σε ανύποπτο χρόνο αυτό το κόλλημα που αναφέρουν κι άλλοι χρήστες. Για 4-5 δευτερόλεπτα εντελώς ξαφνικά η εικόνα αρχίζει να κολλάει και να παίζει σαν σε αργή κίνηση. Το κάνει τουλάχιστον μία φορά κάθε 1-2 ώρες, που σημαίνει ότι αν κάτσεις να δεις ολόκληρη μια τηλεοπτική εκπομπή, σίγουρα θα σου τύχει και θα σε εκνευρίσει. Πραγματικά απαράδεκτο για τηλεοπτικό δέκτη που έχει ΜΙΑ βασική δουλειά να κάνει και δεν καταφέρνει να την κάνει σωστά.
    Επικοινώνησα με την εταιρία, τους ανέφερα το πρόβλημα, τους είπα ότι βρήκα παρόμοιες αναφορές σε διάφορα sites και τους ζήτησα να μου στείλουν παλιότερα firmwares για να δοκιμάσω. Μου απάντησαν μόνο ότι δεν τους έχει αναφορά από άλλο χρήστη και ούτε κουβέντα για να μου στείλουν άλλο firmware. Δηλαδή εξυπηρέτηση μηδέν. Συγχαρητήρια...

    Δοκίμασα αυτό που γράφει ένας χρήστης, να αλλάξω τη ρύθμιση προβολής σε 1080p 60, αλλά η αλλαγή framerate δημιουργεί εμφανές τρέμουλο στην εικόνα (αναμενόμενο εφόσον η συχνότητα αυτή δεν αντιστοιχεί σε PAL σύστημα αλλά σε NTSC), επομένως δεν είναι αποδεκτή. Για την ιστορία, δοκίμασα όλες τις επιλογές, στα 25 και 50 fps είχαν κολλήματα και στα 30 και 60 είχαν τρέμουλο.

    Όσο για τις επιδόσεις του ως media player:
    Οι υπότιτλοι δεν επιδέχονται καμία απολύτως ρύθμιση. Έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, χρώμα και θέση. Είναι μεγάλοι, λίγο μεγαλύτεροι από ότι θα έπρεπε και "σπάνε" πολλές γραμμές στην τελευταία λέξη με αποτέλεσμα να βλέπεις υπότιτλους με τρεις και τέσσερις γραμμές (που σου κρύβουν τη μισή οθόνη). Σίγουρα θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον μια ακόμα επιλογή για λίγο μικρότερο μέγεθος (ιδανικά τρεις, όπως οι περισσότεροι δέκτες). Επίσης, προβάλλονται λίγο πιο χαμηλά από ότι θα έπρεπε. Το μόνο καλό είναι ότι είναι ευκρινείς, με περίγραμμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή.

    Γενικό συμπέρασμα:
    Μακριά, γιατί όπως έγραψα παραπάνω, δεν λειτουργεί σωστά στη βασική χρήση για την οποία έχει κατασκευαστεί.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Το τηλεκοντρόλ του είναι σχετικά βολικό
    • Ποιότητα εικόνας
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilismat84
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρόκειται για ένα πολύ κακό δέκτη καθώς αγόρασα 3 δέκτες Edision proton t265 σε διάστημα σε διάστημα 4 μηνών και ο ένας στο ένα μήνα δεν άνοιγε, οι άλλοι υπάρχουν φορές που προβάλουν την εικόνα σε αργή κίνηση και πρέπει να γίνει αλλαγή καναλιού για να επανέλθει. Στο πρώτο πρόβλημα με τον δέκτη που δεν άνοιγε είχα τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία καθώς ο δέκτης ήταν εντός εγγύησης, εκεί διαπιστώθηκε πως ως αναφορά την εγγύηση των προϊόντων η εταιρία EDISION δεν παρέχει καμία εξυπηρέτηση στον καταναλωτή μετά την αγορά σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσει, καθώς το προσωπικό της εταιρείας σε τηλεφωνική επικοινωνία είναι κατά κανόνα απότομο απρόθυμο και αδιαφορεί να διασφαλίσει ότι ο πελάτης βρήκε λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπισε, βρίσκουν διαρκώς δικαιολογίες και ποτέ δεν παραδέχονται τα ελαττώματα των προϊόντων τους προκειμένου να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στον πελάτη, τέλος του συστήνουν να απευθυνθεί στο κατάστημα αγοράς για να στείλει το ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία καθώς ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια και να το στείλει ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι για μια αγορά του δέκτη από το skroutz σε περίπτωση ζημίας η ελαττώματος εντός εγγύησης τα έξοδα αποστολής του δέκτη προς το κατάστημα για να τον στείλει με την σειρά του στην εταιρεία βαρύνουν τον πελάτη. Για τους λόγους αυτούς και λαμβάνοντας υπόψιν τα ελαττώματα του δέκτη και την ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη την οποία είχα από την συγκεκριμένη εταιρία δεν συστήνω για αγορά το συγκεκριμένο δέκτη καθώς και τα προϊόντα EDISION σε κανένα.

    • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Δεν έχει βολικό τηλεκοντρόλ
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arkturos
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν media player δεν θα τον συνιστούσα σε κανέναν διότι πολύ απλά δεν υποστηρίζει ελληνικούς υπότιτλους. Επίσης πολλές φορές την ίδια ταινία μπορεί να την αναπαράγει αλλά μπορεί και να μην αναγνωρίσει τον τύπο αρχείου. (Βγάζει μήνυμα μη υποστηριζόμενο αρχείο), και είναι το ίδιο που πριν λίγο το αναπαρήγαγε κανονικά!!! Επίσης μερικές φορές στα τηλεοπτικά κανάλια "παίζει" σε slow motion και πρέπει να αλλάξεις κανάλι για να επανέλθει. Γενικά δεν αξίζει τα χρήματα του. Επίσης η συμπεριφορά από την πλευρά της εταιρίας άκρως απογοητευτική. Δικαιολογίες και καμία αναγνώριση των αδυναμιών της συσκευής. Κρίμα τα 40€ τα κλαίω.

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Μέτριας εμβέλειας τηλεκοντρόλ
    • Το τηλεκοντρόλ του είναι σχετικά βολικό
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν ρυθμίσεις 1080p_60, τα "σπασίματα" που έκανε η εικόνα πριν, διορθώνονται.

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Το τηλεκοντρόλ του είναι σχετικά βολικό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον πήρα για το εξοχικό δηλαδή 2 μήνες χρήση τον χρόνο. Δεν άργησε να "τα παίξει" το τηλεκοντρολ και αγόρασα νέο για να μην μπλέξω με την εγγύηση και το περίμενε. Αγρότερα κάηκε και παρέδωσε το πνεύμα το τροφοδοτικό και πάλι αγόρασα νέο. Ούτε το μενού του αξίξει ούτε το media player. Χαμένα λεφτά και μακριά απ' το EDISION. Σαφώς καλύτερα σε αυτά τα σημεία και πιο μελετημένα και φιλικά στη χρήση είναι τα F&U που είχα (πού όμως και αυτά όπως και οτιδήποτε της F&U, χαλάνε 3-4 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης).

    0
  • Σχετικά με το σχόλιο για το ότι δεν αναγνωρίζει ελληνικούς υπότιτλους:
    Αναγνωρίζει, αρκεί να έχουν encoding UTF-8 (σε pc, ανοίγετε το srt με το notepad σαν κείμενο, πατάτε "αποθήκευση ως" επιλέγετε απλά "κωδικοποίηση/encoding" UTF-8 και το αποθηκεύετε). Οι περισσότεροι αποκωδικοποιητές έτσι βλέπουν ελληνικούς υπότιτλους.

    Ένα μεγάλο πλεονέκτημα ως media player είναι ότι αναπαράγει αρχεία hevc h.265.
    Υπάρχουν κι άλλες συσκευές που έχουν στο όνομα του μοντέλου τους το "265" αλλά αυτό αναφέρεται μόνο στην αποκωδικοποίηση σήματος DVB-T2 και όχι στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο κωδικοποιημένων με h.265 codec.

    Ενημέρωση αξιολόγησης:

    Δυστυχώς και η δική μου συσκευή εμφανίζει κατά την παρακολούθηση καναλιών και σε ανύποπτο χρόνο αυτό το κόλλημα που αναφέρουν κι άλλοι χρήστες. Για 4-5 δευτερόλεπτα εντελώς ξαφνικά η εικόνα αρχίζει να κολλάει και να παίζει σαν σε αργή κίνηση. Το κάνει τουλάχιστον μία φορά κάθε 1-2 ώρες, που σημαίνει ότι αν κάτσεις να δεις ολόκληρη μια τηλεοπτική εκπομπή, σίγουρα θα σου τύχει και θα σε εκνευρίσει. Πραγματικά απαράδεκτο για τηλεοπτικό δέκτη που έχει ΜΙΑ βασική δουλειά να κάνει και δεν καταφέρνει να την κάνει σωστά.
    Επικοινώνησα με την εταιρία, τους ανέφερα το πρόβλημα, τους είπα ότι βρήκα παρόμοιες αναφορές σε διάφορα sites και τους ζήτησα να μου στείλουν παλιότερα firmwares για να δοκιμάσω. Μου απάντησαν μόνο ότι δεν τους έχει αναφορά από άλλο χρήστη και ούτε κουβέντα για να μου στείλουν άλλο firmware. Δηλαδή εξυπηρέτηση μηδέν. Συγχαρητήρια...

    Δοκίμασα αυτό που γράφει ένας χρήστης, να αλλάξω τη ρύθμιση προβολής σε 1080p 60, αλλά η αλλαγή framerate δημιουργεί εμφανές τρέμουλο στην εικόνα (αναμενόμενο εφόσον η συχνότητα αυτή δεν αντιστοιχεί σε PAL σύστημα αλλά σε NTSC), επομένως δεν είναι αποδεκτή. Για την ιστορία, δοκίμασα όλες τις επιλογές, στα 25 και 50 fps είχαν κολλήματα και στα 30 και 60 είχαν τρέμουλο.

    Όσο για τις επιδόσεις του ως media player:
    Οι υπότιτλοι δεν επιδέχονται καμία απολύτως ρύθμιση. Έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, χρώμα και θέση. Είναι μεγάλοι, λίγο μεγαλύτεροι από ότι θα έπρεπε και "σπάνε" πολλές γραμμές στην τελευταία λέξη με αποτέλεσμα να βλέπεις υπότιτλους με τρεις και τέσσερις γραμμές (που σου κρύβουν τη μισή οθόνη). Σίγουρα θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον μια ακόμα επιλογή για λίγο μικρότερο μέγεθος (ιδανικά τρεις, όπως οι περισσότεροι δέκτες). Επίσης, προβάλλονται λίγο πιο χαμηλά από ότι θα έπρεπε. Το μόνο καλό είναι ότι είναι ευκρινείς, με περίγραμμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή.

    Γενικό συμπέρασμα:
    Μακριά, γιατί όπως έγραψα παραπάνω, δεν λειτουργεί σωστά στη βασική χρήση για την οποία έχει κατασκευαστεί.

    2
  • Πρόκειται για ένα πολύ κακό δέκτη καθώς αγόρασα 3 δέκτες Edision proton t265 σε διάστημα σε διάστημα 4 μηνών και ο ένας στο ένα μήνα δεν άνοιγε, οι άλλοι υπάρχουν φορές που προβάλουν την εικόνα σε αργή κίνηση και πρέπει να γίνει αλλαγή καναλιού για να επανέλθει. Στο πρώτο πρόβλημα με τον δέκτη που δεν άνοιγε είχα τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία καθώς ο δέκτης ήταν εντός εγγύησης, εκεί διαπιστώθηκε πως ως αναφορά την εγγύηση των προϊόντων η εταιρία EDISION δεν παρέχει καμία εξυπηρέτηση στον καταναλωτή μετά την αγορά σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσει, καθώς το προσωπικό της εταιρείας σε τηλεφωνική επικοινωνία είναι κατά κανόνα απότομο απρόθυμο και αδιαφορεί να διασφαλίσει ότι ο πελάτης βρήκε λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπισε, βρίσκουν διαρκώς δικαιολογίες και ποτέ δεν παραδέχονται τα ελαττώματα των προϊόντων τους προκειμένου να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στον πελάτη, τέλος του συστήνουν να απευθυνθεί στο κατάστημα αγοράς για να στείλει το ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία καθώς ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια και να το στείλει ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι για μια αγορά του δέκτη από το skroutz σε περίπτωση ζημίας η ελαττώματος εντός εγγύησης τα έξοδα αποστολής του δέκτη προς το κατάστημα για να τον στείλει με την σειρά του στην εταιρεία βαρύνουν τον πελάτη. Για τους λόγους αυτούς και λαμβάνοντας υπόψιν τα ελαττώματα του δέκτη και την ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη την οποία είχα από την συγκεκριμένη εταιρία δεν συστήνω για αγορά το συγκεκριμένο δέκτη καθώς και τα προϊόντα EDISION σε κανένα.

    2
  • Σαν media player δεν θα τον συνιστούσα σε κανέναν διότι πολύ απλά δεν υποστηρίζει ελληνικούς υπότιτλους. Επίσης πολλές φορές την ίδια ταινία μπορεί να την αναπαράγει αλλά μπορεί και να μην αναγνωρίσει τον τύπο αρχείου. (Βγάζει μήνυμα μη υποστηριζόμενο αρχείο), και είναι το ίδιο που πριν λίγο το αναπαρήγαγε κανονικά!!! Επίσης μερικές φορές στα τηλεοπτικά κανάλια "παίζει" σε slow motion και πρέπει να αλλάξεις κανάλι για να επανέλθει. Γενικά δεν αξίζει τα χρήματα του. Επίσης η συμπεριφορά από την πλευρά της εταιρίας άκρως απογοητευτική. Δικαιολογίες και καμία αναγνώριση των αδυναμιών της συσκευής. Κρίμα τα 40€ τα κλαίω.

    3
  • Αν ρυθμίσεις 1080p_60, τα "σπασίματα" που έκανε η εικόνα πριν, διορθώνονται.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Ανάλυση
Full High Definition (Full HD)
Συνδεσιμότητα
Digital Audio Coaxial, HDMI, RF In, SCART, USB
PVR (Εγγραφή σε USB)
Όχι
Τύπος Δέκτη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εικόνας
  • Ποιότητα ήχου
  • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
  • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
  • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Δεν έχει βολικό τηλεκοντρόλ
  • John_Marakis
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον πήρα για το εξοχικό δηλαδή 2 μήνες χρήση τον χρόνο. Δεν άργησε να "τα παίξει" το τηλεκοντρολ και αγόρασα νέο για να μην μπλέξω με την εγγύηση και το περίμενε. Αγρότερα κάηκε και παρέδωσε το πνεύμα το τροφοδοτικό και πάλι αγόρασα νέο. Ούτε το μενού του αξίξει ούτε το media player. Χαμένα λεφτά και μακριά απ' το EDISION. Σαφώς καλύτερα σε αυτά τα σημεία και πιο μελετημένα και φιλικά στη χρήση είναι τα F&U που είχα (πού όμως και αυτά όπως και οτιδήποτε της F&U, χαλάνε 3-4 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης).

    • Ποιότητα εικόνας
    • Μέτριας εμβέλειας τηλεκοντρόλ
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Δεν έχει βολικό τηλεκοντρόλ
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Highlander71
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχετικά με το σχόλιο για το ότι δεν αναγνωρίζει ελληνικούς υπότιτλους:
    Αναγνωρίζει, αρκεί να έχουν encoding UTF-8 (σε pc, ανοίγετε το srt με το notepad σαν κείμενο, πατάτε "αποθήκευση ως" επιλέγετε απλά "κωδικοποίηση/encoding" UTF-8 και το αποθηκεύετε). Οι περισσότεροι αποκωδικοποιητές έτσι βλέπουν ελληνικούς υπότιτλους.

    Ένα μεγάλο πλεονέκτημα ως media player είναι ότι αναπαράγει αρχεία hevc h.265.
    Υπάρχουν κι άλλες συσκευές που έχουν στο όνομα του μοντέλου τους το "265" αλλά αυτό αναφέρεται μόνο στην αποκωδικοποίηση σήματος DVB-T2 και όχι στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο κωδικοποιημένων με h.265 codec.

    Ενημέρωση αξιολόγησης:

    Δυστυχώς και η δική μου συσκευή εμφανίζει κατά την παρακολούθηση καναλιών και σε ανύποπτο χρόνο αυτό το κόλλημα που αναφέρουν κι άλλοι χρήστες. Για 4-5 δευτερόλεπτα εντελώς ξαφνικά η εικόνα αρχίζει να κολλάει και να παίζει σαν σε αργή κίνηση. Το κάνει τουλάχιστον μία φορά κάθε 1-2 ώρες, που σημαίνει ότι αν κάτσεις να δεις ολόκληρη μια τηλεοπτική εκπομπή, σίγουρα θα σου τύχει και θα σε εκνευρίσει. Πραγματικά απαράδεκτο για τηλεοπτικό δέκτη που έχει ΜΙΑ βασική δουλειά να κάνει και δεν καταφέρνει να την κάνει σωστά.
    Επικοινώνησα με την εταιρία, τους ανέφερα το πρόβλημα, τους είπα ότι βρήκα παρόμοιες αναφορές σε διάφορα sites και τους ζήτησα να μου στείλουν παλιότερα firmwares για να δοκιμάσω. Μου απάντησαν μόνο ότι δεν τους έχει αναφορά από άλλο χρήστη και ούτε κουβέντα για να μου στείλουν άλλο firmware. Δηλαδή εξυπηρέτηση μηδέν. Συγχαρητήρια...

    Δοκίμασα αυτό που γράφει ένας χρήστης, να αλλάξω τη ρύθμιση προβολής σε 1080p 60, αλλά η αλλαγή framerate δημιουργεί εμφανές τρέμουλο στην εικόνα (αναμενόμενο εφόσον η συχνότητα αυτή δεν αντιστοιχεί σε PAL σύστημα αλλά σε NTSC), επομένως δεν είναι αποδεκτή. Για την ιστορία, δοκίμασα όλες τις επιλογές, στα 25 και 50 fps είχαν κολλήματα και στα 30 και 60 είχαν τρέμουλο.

    Όσο για τις επιδόσεις του ως media player:
    Οι υπότιτλοι δεν επιδέχονται καμία απολύτως ρύθμιση. Έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, χρώμα και θέση. Είναι μεγάλοι, λίγο μεγαλύτεροι από ότι θα έπρεπε και "σπάνε" πολλές γραμμές στην τελευταία λέξη με αποτέλεσμα να βλέπεις υπότιτλους με τρεις και τέσσερις γραμμές (που σου κρύβουν τη μισή οθόνη). Σίγουρα θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον μια ακόμα επιλογή για λίγο μικρότερο μέγεθος (ιδανικά τρεις, όπως οι περισσότεροι δέκτες). Επίσης, προβάλλονται λίγο πιο χαμηλά από ότι θα έπρεπε. Το μόνο καλό είναι ότι είναι ευκρινείς, με περίγραμμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή.

    Γενικό συμπέρασμα:
    Μακριά, γιατί όπως έγραψα παραπάνω, δεν λειτουργεί σωστά στη βασική χρήση για την οποία έχει κατασκευαστεί.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Το τηλεκοντρόλ του είναι σχετικά βολικό
    • Ποιότητα εικόνας
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilismat84
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρόκειται για ένα πολύ κακό δέκτη καθώς αγόρασα 3 δέκτες Edision proton t265 σε διάστημα σε διάστημα 4 μηνών και ο ένας στο ένα μήνα δεν άνοιγε, οι άλλοι υπάρχουν φορές που προβάλουν την εικόνα σε αργή κίνηση και πρέπει να γίνει αλλαγή καναλιού για να επανέλθει. Στο πρώτο πρόβλημα με τον δέκτη που δεν άνοιγε είχα τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία καθώς ο δέκτης ήταν εντός εγγύησης, εκεί διαπιστώθηκε πως ως αναφορά την εγγύηση των προϊόντων η εταιρία EDISION δεν παρέχει καμία εξυπηρέτηση στον καταναλωτή μετά την αγορά σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσει, καθώς το προσωπικό της εταιρείας σε τηλεφωνική επικοινωνία είναι κατά κανόνα απότομο απρόθυμο και αδιαφορεί να διασφαλίσει ότι ο πελάτης βρήκε λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπισε, βρίσκουν διαρκώς δικαιολογίες και ποτέ δεν παραδέχονται τα ελαττώματα των προϊόντων τους προκειμένου να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στον πελάτη, τέλος του συστήνουν να απευθυνθεί στο κατάστημα αγοράς για να στείλει το ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία καθώς ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια και να το στείλει ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι για μια αγορά του δέκτη από το skroutz σε περίπτωση ζημίας η ελαττώματος εντός εγγύησης τα έξοδα αποστολής του δέκτη προς το κατάστημα για να τον στείλει με την σειρά του στην εταιρεία βαρύνουν τον πελάτη. Για τους λόγους αυτούς και λαμβάνοντας υπόψιν τα ελαττώματα του δέκτη και την ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη την οποία είχα από την συγκεκριμένη εταιρία δεν συστήνω για αγορά το συγκεκριμένο δέκτη καθώς και τα προϊόντα EDISION σε κανένα.

    • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Δεν έχει βολικό τηλεκοντρόλ
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arkturos
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν media player δεν θα τον συνιστούσα σε κανέναν διότι πολύ απλά δεν υποστηρίζει ελληνικούς υπότιτλους. Επίσης πολλές φορές την ίδια ταινία μπορεί να την αναπαράγει αλλά μπορεί και να μην αναγνωρίσει τον τύπο αρχείου. (Βγάζει μήνυμα μη υποστηριζόμενο αρχείο), και είναι το ίδιο που πριν λίγο το αναπαρήγαγε κανονικά!!! Επίσης μερικές φορές στα τηλεοπτικά κανάλια "παίζει" σε slow motion και πρέπει να αλλάξεις κανάλι για να επανέλθει. Γενικά δεν αξίζει τα χρήματα του. Επίσης η συμπεριφορά από την πλευρά της εταιρίας άκρως απογοητευτική. Δικαιολογίες και καμία αναγνώριση των αδυναμιών της συσκευής. Κρίμα τα 40€ τα κλαίω.

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Μέτριας εμβέλειας τηλεκοντρόλ
    • Το τηλεκοντρόλ του είναι σχετικά βολικό
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν ρυθμίσεις 1080p_60, τα "σπασίματα" που έκανε η εικόνα πριν, διορθώνονται.

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα ήχου
    • Ταχύτητα εναλλαγής καναλιών
    • Μεγάλη εμβέλεια τηλεκοντρόλ
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Το τηλεκοντρόλ του είναι σχετικά βολικό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον πήρα για το εξοχικό δηλαδή 2 μήνες χρήση τον χρόνο. Δεν άργησε να "τα παίξει" το τηλεκοντρολ και αγόρασα νέο για να μην μπλέξω με την εγγύηση και το περίμενε. Αγρότερα κάηκε και παρέδωσε το πνεύμα το τροφοδοτικό και πάλι αγόρασα νέο. Ούτε το μενού του αξίξει ούτε το media player. Χαμένα λεφτά και μακριά απ' το EDISION. Σαφώς καλύτερα σε αυτά τα σημεία και πιο μελετημένα και φιλικά στη χρήση είναι τα F&U που είχα (πού όμως και αυτά όπως και οτιδήποτε της F&U, χαλάνε 3-4 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης).

    0
  • Σχετικά με το σχόλιο για το ότι δεν αναγνωρίζει ελληνικούς υπότιτλους:
    Αναγνωρίζει, αρκεί να έχουν encoding UTF-8 (σε pc, ανοίγετε το srt με το notepad σαν κείμενο, πατάτε "αποθήκευση ως" επιλέγετε απλά "κωδικοποίηση/encoding" UTF-8 και το αποθηκεύετε). Οι περισσότεροι αποκωδικοποιητές έτσι βλέπουν ελληνικούς υπότιτλους.

    Ένα μεγάλο πλεονέκτημα ως media player είναι ότι αναπαράγει αρχεία hevc h.265.
    Υπάρχουν κι άλλες συσκευές που έχουν στο όνομα του μοντέλου τους το "265" αλλά αυτό αναφέρεται μόνο στην αποκωδικοποίηση σήματος DVB-T2 και όχι στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο κωδικοποιημένων με h.265 codec.

    Ενημέρωση αξιολόγησης:

    Δυστυχώς και η δική μου συσκευή εμφανίζει κατά την παρακολούθηση καναλιών και σε ανύποπτο χρόνο αυτό το κόλλημα που αναφέρουν κι άλλοι χρήστες. Για 4-5 δευτερόλεπτα εντελώς ξαφνικά η εικόνα αρχίζει να κολλάει και να παίζει σαν σε αργή κίνηση. Το κάνει τουλάχιστον μία φορά κάθε 1-2 ώρες, που σημαίνει ότι αν κάτσεις να δεις ολόκληρη μια τηλεοπτική εκπομπή, σίγουρα θα σου τύχει και θα σε εκνευρίσει. Πραγματικά απαράδεκτο για τηλεοπτικό δέκτη που έχει ΜΙΑ βασική δουλειά να κάνει και δεν καταφέρνει να την κάνει σωστά.
    Επικοινώνησα με την εταιρία, τους ανέφερα το πρόβλημα, τους είπα ότι βρήκα παρόμοιες αναφορές σε διάφορα sites και τους ζήτησα να μου στείλουν παλιότερα firmwares για να δοκιμάσω. Μου απάντησαν μόνο ότι δεν τους έχει αναφορά από άλλο χρήστη και ούτε κουβέντα για να μου στείλουν άλλο firmware. Δηλαδή εξυπηρέτηση μηδέν. Συγχαρητήρια...

    Δοκίμασα αυτό που γράφει ένας χρήστης, να αλλάξω τη ρύθμιση προβολής σε 1080p 60, αλλά η αλλαγή framerate δημιουργεί εμφανές τρέμουλο στην εικόνα (αναμενόμενο εφόσον η συχνότητα αυτή δεν αντιστοιχεί σε PAL σύστημα αλλά σε NTSC), επομένως δεν είναι αποδεκτή. Για την ιστορία, δοκίμασα όλες τις επιλογές, στα 25 και 50 fps είχαν κολλήματα και στα 30 και 60 είχαν τρέμουλο.

    Όσο για τις επιδόσεις του ως media player:
    Οι υπότιτλοι δεν επιδέχονται καμία απολύτως ρύθμιση. Έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, χρώμα και θέση. Είναι μεγάλοι, λίγο μεγαλύτεροι από ότι θα έπρεπε και "σπάνε" πολλές γραμμές στην τελευταία λέξη με αποτέλεσμα να βλέπεις υπότιτλους με τρεις και τέσσερις γραμμές (που σου κρύβουν τη μισή οθόνη). Σίγουρα θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον μια ακόμα επιλογή για λίγο μικρότερο μέγεθος (ιδανικά τρεις, όπως οι περισσότεροι δέκτες). Επίσης, προβάλλονται λίγο πιο χαμηλά από ότι θα έπρεπε. Το μόνο καλό είναι ότι είναι ευκρινείς, με περίγραμμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή.

    Γενικό συμπέρασμα:
    Μακριά, γιατί όπως έγραψα παραπάνω, δεν λειτουργεί σωστά στη βασική χρήση για την οποία έχει κατασκευαστεί.

    2
  • Πρόκειται για ένα πολύ κακό δέκτη καθώς αγόρασα 3 δέκτες Edision proton t265 σε διάστημα σε διάστημα 4 μηνών και ο ένας στο ένα μήνα δεν άνοιγε, οι άλλοι υπάρχουν φορές που προβάλουν την εικόνα σε αργή κίνηση και πρέπει να γίνει αλλαγή καναλιού για να επανέλθει. Στο πρώτο πρόβλημα με τον δέκτη που δεν άνοιγε είχα τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία καθώς ο δέκτης ήταν εντός εγγύησης, εκεί διαπιστώθηκε πως ως αναφορά την εγγύηση των προϊόντων η εταιρία EDISION δεν παρέχει καμία εξυπηρέτηση στον καταναλωτή μετά την αγορά σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσει, καθώς το προσωπικό της εταιρείας σε τηλεφωνική επικοινωνία είναι κατά κανόνα απότομο απρόθυμο και αδιαφορεί να διασφαλίσει ότι ο πελάτης βρήκε λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπισε, βρίσκουν διαρκώς δικαιολογίες και ποτέ δεν παραδέχονται τα ελαττώματα των προϊόντων τους προκειμένου να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στον πελάτη, τέλος του συστήνουν να απευθυνθεί στο κατάστημα αγοράς για να στείλει το ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία καθώς ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια και να το στείλει ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι για μια αγορά του δέκτη από το skroutz σε περίπτωση ζημίας η ελαττώματος εντός εγγύησης τα έξοδα αποστολής του δέκτη προς το κατάστημα για να τον στείλει με την σειρά του στην εταιρεία βαρύνουν τον πελάτη. Για τους λόγους αυτούς και λαμβάνοντας υπόψιν τα ελαττώματα του δέκτη και την ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη την οποία είχα από την συγκεκριμένη εταιρία δεν συστήνω για αγορά το συγκεκριμένο δέκτη καθώς και τα προϊόντα EDISION σε κανένα.

    2
  • Σαν media player δεν θα τον συνιστούσα σε κανέναν διότι πολύ απλά δεν υποστηρίζει ελληνικούς υπότιτλους. Επίσης πολλές φορές την ίδια ταινία μπορεί να την αναπαράγει αλλά μπορεί και να μην αναγνωρίσει τον τύπο αρχείου. (Βγάζει μήνυμα μη υποστηριζόμενο αρχείο), και είναι το ίδιο που πριν λίγο το αναπαρήγαγε κανονικά!!! Επίσης μερικές φορές στα τηλεοπτικά κανάλια "παίζει" σε slow motion και πρέπει να αλλάξεις κανάλι για να επανέλθει. Γενικά δεν αξίζει τα χρήματα του. Επίσης η συμπεριφορά από την πλευρά της εταιρίας άκρως απογοητευτική. Δικαιολογίες και καμία αναγνώριση των αδυναμιών της συσκευής. Κρίμα τα 40€ τα κλαίω.

    3
  • Αν ρυθμίσεις 1080p_60, τα "σπασίματα" που έκανε η εικόνα πριν, διορθώνονται.

    0
  • Δες τα όλα
31,89 €
5,00 €   μεταφορικά