Σχετικά με το σχόλιο για το ότι δεν αναγνωρίζει ελληνικούς υπότιτλους:
Αναγνωρίζει, αρκεί να έχουν encoding UTF-8 (σε pc, ανοίγετε το srt με το notepad σαν κείμενο, πατάτε "αποθήκευση ως" επιλέγετε απλά "κωδικοποίηση/encoding" UTF-8 και το αποθηκεύετε). Οι περισσότεροι αποκωδικοποιητές έτσι βλέπουν ελληνικούς υπότιτλους.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα ως media player είναι ότι αναπαράγει αρχεία hevc h.265.
Υπάρχουν κι άλλες συσκευές που έχουν στο όνομα του μοντέλου τους το "265" αλλά αυτό αναφέρεται μόνο στην αποκωδικοποίηση σήματος DVB-T2 και όχι στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο κωδικοποιημένων με h.265 codec.
Ενημέρωση αξιολόγησης:
Δυστυχώς και η δική μου συσκευή εμφανίζει κατά την παρακολούθηση καναλιών και σε ανύποπτο χρόνο αυτό το κόλλημα που αναφέρουν κι άλλοι χρήστες. Για 4-5 δευτερόλεπτα εντελώς ξαφνικά η εικόνα αρχίζει να κολλάει και να παίζει σαν σε αργή κίνηση. Το κάνει τουλάχιστον μία φορά κάθε 1-2 ώρες, που σημαίνει ότι αν κάτσεις να δεις ολόκληρη μια τηλεοπτική εκπομπή, σίγουρα θα σου τύχει και θα σε εκνευρίσει. Πραγματικά απαράδεκτο για τηλεοπτικό δέκτη που έχει ΜΙΑ βασική δουλειά να κάνει και δεν καταφέρνει να την κάνει σωστά.
Επικοινώνησα με την εταιρία, τους ανέφερα το πρόβλημα, τους είπα ότι βρήκα παρόμοιες αναφορές σε διάφορα sites και τους ζήτησα να μου στείλουν παλιότερα firmwares για να δοκιμάσω. Μου απάντησαν μόνο ότι δεν τους έχει αναφορά από άλλο χρήστη και ούτε κουβέντα για να μου στείλουν άλλο firmware. Δηλαδή εξυπηρέτηση μηδέν. Συγχαρητήρια...
Δοκίμασα αυτό που γράφει ένας χρήστης, να αλλάξω τη ρύθμιση προβολής σε 1080p 60, αλλά η αλλαγή framerate δημιουργεί εμφανές τρέμουλο στην εικόνα (αναμενόμενο εφόσον η συχνότητα αυτή δεν αντιστοιχεί σε PAL σύστημα αλλά σε NTSC), επομένως δεν είναι αποδεκτή. Για την ιστορία, δοκίμασα όλες τις επιλογές, στα 25 και 50 fps είχαν κολλήματα και στα 30 και 60 είχαν τρέμουλο.
Όσο για τις επιδόσεις του ως media player:
Οι υπότιτλοι δεν επιδέχονται καμία απολύτως ρύθμιση. Έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, χρώμα και θέση. Είναι μεγάλοι, λίγο μεγαλύτεροι από ότι θα έπρεπε και "σπάνε" πολλές γραμμές στην τελευταία λέξη με αποτέλεσμα να βλέπεις υπότιτλους με τρεις και τέσσερις γραμμές (που σου κρύβουν τη μισή οθόνη). Σίγουρα θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον μια ακόμα επιλογή για λίγο μικρότερο μέγεθος (ιδανικά τρεις, όπως οι περισσότεροι δέκτες). Επίσης, προβάλλονται λίγο πιο χαμηλά από ότι θα έπρεπε. Το μόνο καλό είναι ότι είναι ευκρινείς, με περίγραμμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή.
Γενικό συμπέρασμα:
Μακριά, γιατί όπως έγραψα παραπάνω, δεν λειτουργεί σωστά στη βασική χρήση για την οποία έχει κατασκευαστεί.