μου προκάλεσε ημικρανία - ισχυρό πονοκέφαλο από το πρώτο χάπι , το δεύτερο χάπι το πήρα μισό, τα ίδια, έπινα νερό σαν τρελή και wc επιτόπου, μετά από ένα 6ωρο ησύχασα. Διαβάζοντας κατάλαβα πως υπάρχει μια εξίσωση που κρατάει σε ισορροπία τα Β6, το Φολικό (Β9), και το Β12. Σε περίπτωση που η ισορροπία αλλάξει σου ξεσπά ημικρανία καθώς αυτά τα τρία Β συμμετέχουν στον μεταβολισμό της ομοκυστεϊνης. Το συγκεκριμένο σκεύασμα έχει και τα υπόλοιπα εκτός την ινοσιτόλη και σε έμενα αυτή η συγκεκριμένη δόση , σφύριξε συναγερμό με μορφή ημικρανίας. θα προσπαθήσω με σκεύασμα σκέτης ινοσιτόλης.
Πρόλαβα δε να παρατηρήσω μεγάλη καλυτέρευση στην όραση, θεαματική, άρχισα να βλέπω σε αποστάσεις που πριν δεν μπορούσα, διαύγεια, και μια ηρεμία, αν δεν υπήρχε η ισχυρή ημικρανία θα ήταν τέλεια.