Τα έχω εδώ και περίπου ένα μήνα σε Ford Mondeo. Έκανα τρύπα για τα tweeter και έβαλα ανταπτορες από oval σε 6,5 ιντσών. Επίσης έβαλα ηχομωνοτικα μέσα στις πόρτες. Πριν είχα 5χ7 οβαλ της Pioneer ομοαξονικα 3 δρόμων. Τα παίζω με πηγή Pioneer με οθόνη πολύ καλής ποιότητας και alpine pdx 4.100 4χ100 watt ενισχυτη. Δεν ξερω αν δεν επαρκεί ο ενισχυτής η εαν επηρέασε το ότι η θέση στις πόρτες ήταν αρχικά για οβαλ, αλλά τα hertz δεν βγάζουν καθόλου μπάσο σε σχεση με τα Pioneer. Έχουν λιγη παραπάνω ένταση και καθαρότητα και χωρίς παραμόρφωση και βέβαια δεν συγκρίνονται οι υψηλές τώρα που τα tweeter είναι πιο ψηλά και με crossovers υψηλής ποιότητας. Επίσης θέλουν αρχεία υψηλής ποιότητας η cd, αλλιώς δεν δείχνουν τις δυνατότητες τους και ακούγονται χειρότερα από τα Pioneer. Επίσης πρέπει οσο το δυνατον γίνεται τα tweeter να ειναι on axis αλλιώς χάνουν σημαντικά. Με το subwoofer στο on και σε υψηλή ένταση, είδα διαφορά. Οταν χρειαστώ χώρο και αφαιρώ το sub, με ενοχλεί η παντελής έλλειψη μπάσου που είχα πριν. Αν αξίζουν 2,5 φορές τα λεφτά των Pioneer? Όχι. Εκτός κι αν Όπως είπα φταίει ο ενισχυτής μου. Αλλά αν ξαναεπαιρνα ηχεία, θα έψαχνα για οβαλ components και οχι στρογγυλά.