Βαφές Μαλλιών

KYO Kolor System Βαφή Μαλλιών Χωρίς Αμμωνία 100ml

Επαγγελματική βαφή χωρίς αμμωνία και PPD για 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών. Ο αποκλειστικός συνδυασμός φυσικών ενεργών συστατικών παρέχει πλούσια κρεμώδη gel υφή με αυξημένες καλλυντικές ιδιότητες.

Επαγγελματική βαφή χωρίς αμμωνία και PPD για 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών. Ο αποκλειστικός συνδυασμός φυσικών ενεργών συστατικών παρέχει πλούσια κρεμώδη gel υφή με αυξημένες καλλυντικές ιδιότητες.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Επαγγελματική βαφή χωρίς αμμωνία και PPD για 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών. Ο αποκλειστικός συνδυασμός φυσικών ενεργών συστατικών παρέχει πλούσια κρεμώδη gel υφή με αυξημένες καλλυντικές ιδιότητες. Η εξειδικευμένη σύνθεση εγγυάται μέγιστα αποτελέσματα με ελάχιστη χρήση αλκαλικών παραγόντων, αυξάνοντας τη φωτεινότητα και τη λάμψη του χρώματος, ενώ παραμένει απαλό για το τριχωτό του κεφαλιού.

Συστατικά & Οφέλη

  • Θαλάσσιο κολλαγόνο: Διατηρεί το τριχωτό του κεφαλιού ενυδατωμένο και προσδίδει απαλότητα στην δομή της τρίχας.
  • Προστατεύει τα μαλλιά από εξωτερικές επιθέσεις και περιβαλλοντολογικές βλάβες, ιδιαίτερα από την έκθεση στον ήλιο.
  • Ενισχύει και δυναμώνει τα μαλλιά, αυξάνοντας τη διάμετρο τους και δίνοντας περισσότερο όγκο στο styling.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Μόνιμη Βαφή
Απόχρωση
Μωβ
Ξανθιστικό
Όχι
Toner
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Φυτική Βαφή
Όχι
Χωρίς Αμμωνία
Ναι
για Άνδρες
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (48)

Αξιολογήσεις

  1. 33
  2. 9
  3. 3
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
  • Ικανοποιητική κάλυψη
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Αναμενόμενο χρώμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Maria_Kiprianidou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Η καλύτερη βαφή για εμένα. Καλύπτει μια χαρά, το χρώμα είναι τέλειο (εγώ χρησιμοποιώ 3 συνδυασμούς) και το κυριότερο.. δεν ερεθίζει και δεν μυρίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Kiprianidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Τη χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Από τότε που την ανακάλυψα , δεν την αλλάζω.
    ΔΕΝ μυρίζει
    ΔΕΝ ερεθίζει
    Καλύπτει τελείως τα λευκά.
    Το χρώμα διαρκεί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris2chris
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, αν και μου βγήκε πολύ πιο σκούρο από αυτό που περίμενα - ίσως όμως και λόγω 20άρι οξυζενέ που χρησιμοποίησα για κάλυψη λευκών. Δεν μου προκάλεσε καθόλου ερεθισμό και διαπίστωσα ότι σε σχέση με εταιρείες ευρείας ανάλωσης σούπερ μάρκετ δεν ξέβαψε τόσο γρήγορα. Την ξαναπήρα!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_gtn
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μου πριν 6 χρόνια και από τότε δεν έχω αλλάξει βαφή. Υπέροχο αποτέλεσμα, δεν ξεβάφει, καλύπτει άριστα τα λευκά, δεν τσούζει το δέρμα και δεν μυρίζει καθώς δεν έχει αμμωνία. Κάθε 3 εβδομάδες περνάω ρίζα και χρησιμοποιώ για τον δικό μου όγκο μαλλιών το 1/3 όποτε ένα σωληνάριο με βγάζει 2 μήνες και.....

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Πολύ καλή βαφή. Έχει ικανοποιητική κάλυψη (παίρνω το 7 με 20ρι οξυζενέ). Το χρώμα θα το ήθελα πιο ξανθό, γιατί ψιλό-πορτοκαλίζει στο φως. Θα δοκιμάσω και το 7.1 και θα δω αν πορτοκαλίζει κι αυτή. Όμως, δεν βάφει καθόλου το δέρμα και δεν δημιουργεί κνησμό. Η συσκευασία είναι 100ml και μου βγάζει τρία βαψίματα, αφού έχω κοντά μαλλιά. Η τιμή είναι πολύ καλή για βαφή χωρίς αμμωνία. Με 10 ευρώ δλδ που κοστίζει η βαφή μαζί με το οξυζενέ βγάζω τρεις μήνες.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Μέτρια κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aspasia_papaderaki
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    έβαλα 40 βαθμών για να τα ανοίξω κ αντί αυτού μου άρχιζαν να γίνονται γκρίζο καμία σχέση με την εικόνα που έχει δίπλα στην βαφή 12.89 εκτός και αν έπρεπε να βάλω 20 βαθμών ;/

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΜΑΡΙΑ ΛΑΧΑΝΑ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Τελειο χρωμα τελεια καλυψη. Παιρνει την κιτρινιλα του ξανθου. Τη συνιστω ανεπιφυλαχτα. Ειναι η καλυτερη βαφη που εχω δοκιμασει ποτε. Επιλεγω μαλιστα το ξανθο που ειναι ενα χρωμα απο μονο του δυσκολο. Κι ομως με τη συγκεκριμενη βαφη κ φυσικα με την καταλληλη αναμειξη αναλογιας οξυζενε το χρωμα βγαινει καταπληκτικο. Φυσικα δε ξεβαφει. Εχω να πω μονο τα καλυτερα. Δοκιμαστε την. Πολυ σημαντικο το οτι δεν εχει αμμωνια κι ομως το αποτελεσμα ειναι τελειο.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kleo_Sar1990
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν χρώμα βγήκε πιο σκούρο από ότι περίμενα.
    Φεύγει το χρώμα σε κάθε λούσιμο, εδώ και 1.5 μήνα.
    Προσωπικά, μου άφησε τα μαλλιά ξηρά και όχι τόσο λαμπερά.
    Μετάνιωσα για την χρήση της.
    Δεν θα την ξαναγοραζα για κανένα λόγο.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xkosts
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

    Η καλύτερη βαφή μαλλιών που έχω δοκιμάσει στα 20+ χρόνια που τα βάφω!!!
    Δεν ξεβάφει και δε λερώνει ρούχα, πετσέτες κλπ.
    Τέλειο αποτέλεσμα (κάλυψη/χρώμα/λάμψη) και χωρίς αμμωνία.
    Δεν την αλλάζω με τίποτα.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

    Πολύ καλή κάλυψη των λευκών σε συγκριση με άλλες βαφές χωρίς αμμωνία και το χρώμα κρατάει αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ammonia Free & PPD Free Viole

    Το χρώμα είναι πολυ σκουρο προς το καφε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    i am really happy with this product.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Πολύ καλή βαφή και τέλεια κάλυψη

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

    Καταπληκτικά προϊόντα είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη <3 σας ευχαριστώ πολύ....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Η καλύτερη βαφή για εμένα. Καλύπτει μια χαρά, το χρώμα είναι τέλειο (εγώ χρησιμοποιώ 3 συνδυασμούς) και το κυριότερο.. δεν ερεθίζει και δεν μυρίζει.

    1
  • Τη χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Από τότε που την ανακάλυψα , δεν την αλλάζω.
    ΔΕΝ μυρίζει
    ΔΕΝ ερεθίζει
    Καλύπτει τελείως τα λευκά.
    Το χρώμα διαρκεί

    0
  • Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, αν και μου βγήκε πολύ πιο σκούρο από αυτό που περίμενα - ίσως όμως και λόγω 20άρι οξυζενέ που χρησιμοποίησα για κάλυψη λευκών. Δεν μου προκάλεσε καθόλου ερεθισμό και διαπίστωσα ότι σε σχέση με εταιρείες ευρείας ανάλωσης σούπερ μάρκετ δεν ξέβαψε τόσο γρήγορα. Την ξαναπήρα!

    3
  • Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μου πριν 6 χρόνια και από τότε δεν έχω αλλάξει βαφή. Υπέροχο αποτέλεσμα, δεν ξεβάφει, καλύπτει άριστα τα λευκά, δεν τσούζει το δέρμα και δεν μυρίζει καθώς δεν έχει αμμωνία. Κάθε 3 εβδομάδες περνάω ρίζα και χρησιμοποιώ για τον δικό μου όγκο μαλλιών το 1/3 όποτε ένα σωληνάριο με βγάζει 2 μήνες και.....

    2
  • Πολύ καλή βαφή. Έχει ικανοποιητική κάλυψη (παίρνω το 7 με 20ρι οξυζενέ). Το χρώμα θα το ήθελα πιο ξανθό, γιατί ψιλό-πορτοκαλίζει στο φως. Θα δοκιμάσω και το 7.1 και θα δω αν πορτοκαλίζει κι αυτή. Όμως, δεν βάφει καθόλου το δέρμα και δεν δημιουργεί κνησμό. Η συσκευασία είναι 100ml και μου βγάζει τρία βαψίματα, αφού έχω κοντά μαλλιά. Η τιμή είναι πολύ καλή για βαφή χωρίς αμμωνία. Με 10 ευρώ δλδ που κοστίζει η βαφή μαζί με το οξυζενέ βγάζω τρεις μήνες.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Επαγγελματική βαφή χωρίς αμμωνία και PPD για 100% κάλυψη των λευκών μαλλιών. Ο αποκλειστικός συνδυασμός φυσικών ενεργών συστατικών παρέχει πλούσια κρεμώδη gel υφή με αυξημένες καλλυντικές ιδιότητες. Η εξειδικευμένη σύνθεση εγγυάται μέγιστα αποτελέσματα με ελάχιστη χρήση αλκαλικών παραγόντων, αυξάνοντας τη φωτεινότητα και τη λάμψη του χρώματος, ενώ παραμένει απαλό για το τριχωτό του κεφαλιού.

Συστατικά & Οφέλη

  • Θαλάσσιο κολλαγόνο: Διατηρεί το τριχωτό του κεφαλιού ενυδατωμένο και προσδίδει απαλότητα στην δομή της τρίχας.
  • Προστατεύει τα μαλλιά από εξωτερικές επιθέσεις και περιβαλλοντολογικές βλάβες, ιδιαίτερα από την έκθεση στον ήλιο.
  • Ενισχύει και δυναμώνει τα μαλλιά, αυξάνοντας τη διάμετρο τους και δίνοντας περισσότερο όγκο στο styling.

Κατασκευαστής

Γενικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Μόνιμη Βαφή
Απόχρωση
Μωβ
Ξανθιστικό
Όχι
Toner
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Φυτική Βαφή
Όχι
Χωρίς Αμμωνία
Ναι
για Άνδρες
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (48)

  1. 33
  2. 9
  3. 3
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
  • Ικανοποιητική κάλυψη
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Αναμενόμενο χρώμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Maria_Kiprianidou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Η καλύτερη βαφή για εμένα. Καλύπτει μια χαρά, το χρώμα είναι τέλειο (εγώ χρησιμοποιώ 3 συνδυασμούς) και το κυριότερο.. δεν ερεθίζει και δεν μυρίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Kiprianidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Τη χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Από τότε που την ανακάλυψα , δεν την αλλάζω.
    ΔΕΝ μυρίζει
    ΔΕΝ ερεθίζει
    Καλύπτει τελείως τα λευκά.
    Το χρώμα διαρκεί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris2chris
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, αν και μου βγήκε πολύ πιο σκούρο από αυτό που περίμενα - ίσως όμως και λόγω 20άρι οξυζενέ που χρησιμοποίησα για κάλυψη λευκών. Δεν μου προκάλεσε καθόλου ερεθισμό και διαπίστωσα ότι σε σχέση με εταιρείες ευρείας ανάλωσης σούπερ μάρκετ δεν ξέβαψε τόσο γρήγορα. Την ξαναπήρα!

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_gtn
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μου πριν 6 χρόνια και από τότε δεν έχω αλλάξει βαφή. Υπέροχο αποτέλεσμα, δεν ξεβάφει, καλύπτει άριστα τα λευκά, δεν τσούζει το δέρμα και δεν μυρίζει καθώς δεν έχει αμμωνία. Κάθε 3 εβδομάδες περνάω ρίζα και χρησιμοποιώ για τον δικό μου όγκο μαλλιών το 1/3 όποτε ένα σωληνάριο με βγάζει 2 μήνες και.....

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Πολύ καλή βαφή. Έχει ικανοποιητική κάλυψη (παίρνω το 7 με 20ρι οξυζενέ). Το χρώμα θα το ήθελα πιο ξανθό, γιατί ψιλό-πορτοκαλίζει στο φως. Θα δοκιμάσω και το 7.1 και θα δω αν πορτοκαλίζει κι αυτή. Όμως, δεν βάφει καθόλου το δέρμα και δεν δημιουργεί κνησμό. Η συσκευασία είναι 100ml και μου βγάζει τρία βαψίματα, αφού έχω κοντά μαλλιά. Η τιμή είναι πολύ καλή για βαφή χωρίς αμμωνία. Με 10 ευρώ δλδ που κοστίζει η βαφή μαζί με το οξυζενέ βγάζω τρεις μήνες.

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Μέτρια κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aspasia_papaderaki
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    έβαλα 40 βαθμών για να τα ανοίξω κ αντί αυτού μου άρχιζαν να γίνονται γκρίζο καμία σχέση με την εικόνα που έχει δίπλα στην βαφή 12.89 εκτός και αν έπρεπε να βάλω 20 βαθμών ;/

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΜΑΡΙΑ ΛΑΧΑΝΑ
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Τελειο χρωμα τελεια καλυψη. Παιρνει την κιτρινιλα του ξανθου. Τη συνιστω ανεπιφυλαχτα. Ειναι η καλυτερη βαφη που εχω δοκιμασει ποτε. Επιλεγω μαλιστα το ξανθο που ειναι ενα χρωμα απο μονο του δυσκολο. Κι ομως με τη συγκεκριμενη βαφη κ φυσικα με την καταλληλη αναμειξη αναλογιας οξυζενε το χρωμα βγαινει καταπληκτικο. Φυσικα δε ξεβαφει. Εχω να πω μονο τα καλυτερα. Δοκιμαστε την. Πολυ σημαντικο το οτι δεν εχει αμμωνια κι ομως το αποτελεσμα ειναι τελειο.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kleo_Sar1990
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν χρώμα βγήκε πιο σκούρο από ότι περίμενα.
    Φεύγει το χρώμα σε κάθε λούσιμο, εδώ και 1.5 μήνα.
    Προσωπικά, μου άφησε τα μαλλιά ξηρά και όχι τόσο λαμπερά.
    Μετάνιωσα για την χρήση της.
    Δεν θα την ξαναγοραζα για κανένα λόγο.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xkosts
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

    Η καλύτερη βαφή μαλλιών που έχω δοκιμάσει στα 20+ χρόνια που τα βάφω!!!
    Δεν ξεβάφει και δε λερώνει ρούχα, πετσέτες κλπ.
    Τέλειο αποτέλεσμα (κάλυψη/χρώμα/λάμψη) και χωρίς αμμωνία.
    Δεν την αλλάζω με τίποτα.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

    Πολύ καλή κάλυψη των λευκών σε συγκριση με άλλες βαφές χωρίς αμμωνία και το χρώμα κρατάει αρκετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Ammonia Free & PPD Free Viole

    Το χρώμα είναι πολυ σκουρο προς το καφε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    i am really happy with this product.

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    Πολύ καλή βαφή και τέλεια κάλυψη

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

    Καταπληκτικά προϊόντα είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη <3 σας ευχαριστώ πολύ....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Χάλκινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ξανθό

  • Η καλύτερη βαφή για εμένα. Καλύπτει μια χαρά, το χρώμα είναι τέλειο (εγώ χρησιμοποιώ 3 συνδυασμούς) και το κυριότερο.. δεν ερεθίζει και δεν μυρίζει.

    1
  • Τη χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Από τότε που την ανακάλυψα , δεν την αλλάζω.
    ΔΕΝ μυρίζει
    ΔΕΝ ερεθίζει
    Καλύπτει τελείως τα λευκά.
    Το χρώμα διαρκεί

    0
  • Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, αν και μου βγήκε πολύ πιο σκούρο από αυτό που περίμενα - ίσως όμως και λόγω 20άρι οξυζενέ που χρησιμοποίησα για κάλυψη λευκών. Δεν μου προκάλεσε καθόλου ερεθισμό και διαπίστωσα ότι σε σχέση με εταιρείες ευρείας ανάλωσης σούπερ μάρκετ δεν ξέβαψε τόσο γρήγορα. Την ξαναπήρα!

    3
  • Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μου πριν 6 χρόνια και από τότε δεν έχω αλλάξει βαφή. Υπέροχο αποτέλεσμα, δεν ξεβάφει, καλύπτει άριστα τα λευκά, δεν τσούζει το δέρμα και δεν μυρίζει καθώς δεν έχει αμμωνία. Κάθε 3 εβδομάδες περνάω ρίζα και χρησιμοποιώ για τον δικό μου όγκο μαλλιών το 1/3 όποτε ένα σωληνάριο με βγάζει 2 μήνες και.....

    2
  • Πολύ καλή βαφή. Έχει ικανοποιητική κάλυψη (παίρνω το 7 με 20ρι οξυζενέ). Το χρώμα θα το ήθελα πιο ξανθό, γιατί ψιλό-πορτοκαλίζει στο φως. Θα δοκιμάσω και το 7.1 και θα δω αν πορτοκαλίζει κι αυτή. Όμως, δεν βάφει καθόλου το δέρμα και δεν δημιουργεί κνησμό. Η συσκευασία είναι 100ml και μου βγάζει τρία βαψίματα, αφού έχω κοντά μαλλιά. Η τιμή είναι πολύ καλή για βαφή χωρίς αμμωνία. Με 10 ευρώ δλδ που κοστίζει η βαφή μαζί με το οξυζενέ βγάζω τρεις μήνες.

    0
  • Δες τα όλα
9,60 €
5,00 €   μεταφορικά