Αξεσουάρ Βαφής & Αποχρωματισμού Μαλλιών

Nirvel Color Out Phase 1 & Phase 2 Hair Color Remover (2x125ml)

Πρωτοποριακό προϊόν της Nirvel σχεδιασμένο για να διορθώνει το τυχόν ανεπιθύμητο τεχνητό χρώμα των μαλλιών.

Πρωτοποριακό προϊόν της Nirvel σχεδιασμένο για να διορθώνει το τυχόν ανεπιθύμητο τεχνητό χρώμα των μαλλιών.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
10 75
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mobbe 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Βάψιμο Μαλλιών στη σελίδα του Mobbe

Περιγραφή

Περιγραφή

Πρωτοποριακό προϊόν της Nirvel σχεδιασμένο για να διορθώνει το τυχόν ανεπιθύμητο τεχνητό χρώμα των μαλλιών.

Οφέλη

  • Αποχρωματίζει την τρίχα και την επαναφέρει στην προηγούμενη κατάσταση.
  • Με απαλή φυσική φόρμουλα που δεν ξεβάφει, δεν αλλάζει ούτε φθείρει την φυσική κατάσταση των μαλλιών.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αλλαγή ή για μια ελαφριά διόρθωση του χρώματος.

Οδηγίες Χρήσης

  1. Αναμίξτε τη φάση 1 με τη φάση 2 σε ίσα μέρη.
  2. Μη χρησιμοποιήσετε χωριστά καμία απο τις δύο φάσεις.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χωρίς Αμμωνία
Όχι
Είδος
Hair Color Remover

Ποσότητα

Όγκος
125 ml
Τεμάχια
2 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (160)

Αξιολογήσεις

  1. 108
  2. 20
  3. 12
  4. 6
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Mar_Eve
5
21 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το αποτέλεμα είναι ξεκάθαρο!!! Δοκίμασα σε μια τούφα και ορίστε η διαφορά. Αν θέλετε να ανοίξετε αρκετά το χρώμα των μαλλιών σας, ειναι η καλύτερη λύση!! Απορώ γιατί δεν χρησιμοποιούν και στα κομμωτήρια παρόμοια προϊόντα αντί για ντεκαπαζ που καταστρέφει την τρίχα. Πραγματικά ειναι τρομερό προϊόν! Εμένα προσωπικά δεν μου επιβάρυνε καθόλου τα μαλλιά μου που είναι και αρκετά ταλαιπωρημένα. Δεν επαναφέρει το μαλλί στο φυσικό του χρώμα αλλά το ανοίγει αρκετά!! 5 αστέρια και αν γινόταν θα έβαζα και παραπάνω !!! Εννοείται θα το χρησιμοποιήσω ξανά !!!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

kalliataha2010
2
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν εμεινα ικανοποιημενη ☹️ Ισως φταίει που ηταν βαμμένα μαύρο,πολλους μηνες .Το ανοιγμα χρωματος 1-2 τονοι Δηλ.Εμεινε σκουρο καφε .
Δεν ειναι τα 2 αστέρια ομως για αυτο .Ειναι για αυτη την απαισια μυρωδια που δεν φεύγει με τιποτα απο το κεφάλι μου !!! Και μετα απο 20 μερες που γραφω ,ακομη μυριζει ασχημα.Ειναι καλοκαίρι κ λουζομαι καθημερινα λογω ζεστης.Ασε που Οπου κ να σταξει βρωμαει ολο το μπανιο!!! Θελει γενικη καθαριότητα μετα ...Προσοχη πολλη σε αυτό.
Όποιος δεν αντέχει τις ασχημες μυρωδιές ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ !!!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • olia_M
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βαμμένα μαύρα μαλλιά με μια χρήση άνοιξε αρκετά σε κάποια σημεία σε καστανό σκούρο αλλά είχα αρκετά μπαλώματα που δεν άνοιξε και εκτός αυτού παρά την άπειρη ώρα λουσιματος μέσα σε μια μέρα έγιναν πάλι μαύρα.στην αρχή εντυπωσιάστηκα αλλά μετά σαν να μην έκανα τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sasa_Tsambikoglou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν, ναι η μυρωδιά είναι ενοχλητική αλλά οκ υποφερτή κατά εμένα , ναι όντως αφυδατώνει το μαλλί αλλά είναι προσωρινό, στο επόμενο λούσιμο πήρε τα πάνω του και τη λάμψη του ξανά το μαλλί
    Έκανα μόνο μια χρήση.
    Το άφησα 30 λεπτα, το έβαφα χρόνια μαύρο, το αποτέλεσμα ήταν ένα ωραίο κόκκινο - χάλκινο χρώμα
    Δεν μου ταλαιπώρησε καθόλου το μαλλί, καμία αλλεργία κανένα τσούξιμο
    Αφήστε τη ρίζα σας στο φυσικό της, και περάστε το προϊόν απο τη μέση περίπου και προς τα κάτω γιατί ανοίγει και το φυσικό σας χρώμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaia_Amitsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το παίρνω χρόνια είναι υπέροχο κάνει φοβερη δουλειά όσες φορές είχα μαύρο μαλλί με αυτό σώθηκα και δεν καιει τα μαλλιά, μυρίζει λίγο άσχημα και έντονα αλλά οκ υποφερτό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris zz
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έβαφα χρόνια blue black τα μαλλιά μου ενώ ήταν ξανθά , έκανα εφαρμογές μέχρι να τελειώσει το προϊόν. Παρήγγειλα διπλή ποσότητα και δεν μου έκανε τίποτα. Με το που λουστείς όσο σου είχε ανοίξει στο ξανακάνει σκούρο σαν να μην έκανες τίποτα. Ίσως είναι για πιο ανοιχτόχρωμα μαλλιά για μια ελαφριά διόρθωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EveMeow
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορίτσια ΟΛΑ τα ριμουβερ αφαιρουν ΜΟΝΟ μαύρη βαφή! Τα εβαφα μαύρα πολύ καιρό με ένα κόκκινο παράλληλα που έκανα πέρυσι. Εδώ κι 6 μήνες δε τα είχα βάψει. Με 2 εφαρμογές (η φωτογραφιεσ δείχνουν το πριν, 1η εφαρμογή, 2η εφαρμογή) η μαύρη βαφή βγήκε πλήρες, αφήνοντας την ρίζα μου, κι έχω ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα με το παλιό μου κόκκινο καφέ. Εάν θέλετε να τα κάνετε ντεκαπαζ μετά, κάντε ένα διάλειμμα έστω 5 - 7 ημερών. Εάν θέλετε να τα κάνετε με τόνερ, περίμεντε 2 - 3 ημέρες!! πάντως δε βρωμουσε πολύ, περίμενα πολύ χειροτερα κι για την τιμή του είναι τοπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evi_trint03
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέσα σε μια εφαρμογή έφτασα σε αυτό το αποτέλεσμα.Δεν μου ταλαιπώρησε τα μαλλιά,μια συσκευασία έφτασε για όλα τα μαλλιά με μάκρος σχεδόν μέχρι το στήθος.Και προσωπικά δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα η μυρωδιά τού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Vasiliki_Leousi
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ακριβώς τη δουλειά που πρέπει να κάνει. Προσωπικά δεν αντέχω καθόλου τη μυρωδιά αλλά λύνεται με το να είσαι σε χώρο που αεριζεται καλά και όχι σε μπάνιο πχ. Είχα βαμμένο μαλλί με 5αρα βαφή και από κάτω αρκετά χέρια βαφής, μετά την διαδικασία τα μαλλιά μου επέστρεψαν στο 7-8, εκεί που ήταν με παλιότερο ντεκαπαζ που τα είχα κανει. Επίσης είναι πολύ λογικό να έχουν πορτοκαλί χροιά μετά την διεργασία (λόγω του οξυζενέ από την προηγούμενη βαφή) , αυτό λύνεται με την απόχρωση που θα επιλεχθεί μετα. Καμία σχέση με τη ζημιά που θα έκανε το ντεκαπαζ για να τα ανοίξει. Αν δε σου πετύχει το χρώμα που θες είναι ότι καλύτερο για να το φτιάξεις. Eπισης εχω πολυ μακρια μαλλιά μεχρι τη μεση και εφτασε και με το παραπανω η ποσοτητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christina_sll
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ ευχαριστημένη,για 5 χρονια πίστη μαυρομαλλα έχει κάνει πάρα πολύ καλό ξανοιγμα,δεν καταστρέφει όπως το ντεκαπαζ..μέσα σε μια μέρα έχω κάνει και 2 εφαρμογές απλά μετά θέλει πάρα πολύ καλή ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikoleta_Pantazi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ προσωπικά έμεινα ευχαριστημένη!! Είχα κάνει τα μαλλιά μου με ντεκαπαζ ξανθά, μετά από μήνες βαρέθηκα και τα έβαψα με βαφή 7 σκούρα ξανθά αλλά με 20αρι οξυζενέ, μετά από δύο εβδομάδες το χρώμα πέταξε λόγω του ντεκαπαζ που είχα οπότε αποφάσισα να πάρω αυτό το προϊόν να αφαιρέσω το χρώμα όσο πάει να ανοίξει από μόνο του, με αποτέλεσμα να βγει ένα πορτοκαλί με κίτρινους τόνους, σαν ένα ξεβαμμένο χάλκινο. Μου άνοιξε το χρώμα από 7 σκούρο που ήταν σε 9 ( χάλκινο ). Ανάλογα την βαφή που έχετε στο κεφάλι θα αφαιρέσει το χρώμα μέχρι και 2 βαθμούς. Μπορεί να χρειαστεί να το περάσετε και δύο φορές( θα πρότεινα από την πρώτη χρήση να περάσει μια εβδομάδα με μάσκες ενυδάτωσης ενδιάμεσα και μετά δεύτερο χέρι ξανά αποχρωματισμός). Δεν καίει την τρίχα σίγουρα, απλά θέλει υπομονή μέχρι να φτάσετε στο επίθετο ξάνοιγμα της τρίχας σας. Εξαιρετικό προϊόν!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rania_St9675
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΦΟΒΕΡΌ!! τα μαλλιά μου ήταν βαμμένα μαύρα (τα τελευταία 5 χρόνια), και μέσα σε 15 λεπτά έγιναν αρκετούς τόνους πιο ανοιχτά. Το σημαντικότερο είναι πως δεν κάηκαν, είναι μαλακά όπως πριν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Sotiriadou
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΟΥΛΕΎΕΙ! Η φωτογραφία που τα εχω μαύρα ειναι βαμμένη 5 φορές με pallete μόνιμη βαφή σκούρο κάστανο νούμερο 3. Το αποτέλεσμα φανταστικό. θα τα περάσω σίγουρη ακόμη μια φορά σε καμία εβδομάδα βέβαια γιατί απο την αρχή δεν πίστεψα οτι θα δουλέψει το προϊόν οπότε το άπλωσα όπως να'ναι ίσα ίσα για να αποδείξω οτι δεν δουλεύει. Κι όμως έβγαλε τη βαφή! Το συστήνω εννοείται, αλλα βρωμάει! βρωμάει σαν veet αποτριχωτικη κρέμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ???? efi
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άπαιχτο!
    Δεν περίμενα να αφαιρέσει τόσο καλά τη βαφή,μιλάω για μαλλιά με ντεκαπαζ που έδωσε ακριβώς το αποτέλεσμα που είχαν πριν κάνω τη βαφή κ ακόμα καλύτερο ομοιόμορφο κ δεν έφθειρε καθόλου την τρίχα, όσο για τη μυρωδιά που είδα κακά σχόλια έχω να πω ότι δεν είναι τόσο τραγική,προσωπικά δεν είχα προβλημα με 3 λουσίματα σερί κ μάσκα έχει μείνει μια ελάχιστη μυρωδιά.
    Α κ κάτι ακόμα, η ποσότητα είναι αρκετή για μακριά μαλλιά μένει κιόλας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savva3038
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 star – Extremely disappointed, not a reliable seller

    I placed an order, paid in full, and instead of receiving my product, it was returned to the sender without any delivery attempt or explanation. I was never contacted, and now I'm left without the item I paid for. This is completely unacceptable. It feels like they just took the money and never intended to deliver the product. Totally unreliable experience — I will not be ordering again.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Biktorialpk
    5
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω πως τα σχόλια είναι περιττά!!!Αμεσο αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας χρήση είμαι απίστευτα ικανοποιημένη…Είχα ξανθό λόγο εγκυμοσύνης κατέβηκε το άφησα μετά ήθελα να γκριζιζει βγήκε ένα άθλιο πράσινο χρώμα και είχα φρικάρει τα πήρα στην Κράνα και το έβαψα καστανό σκούρο παρόλα αυτά φαινόταν το λιβάδι!!! Διάβασα κριτικές και είπα να γίνω για άλλη μια φορά πειραματόζωο και να το ρισκάρω.Υπεροχο αποτέλεσμα με την πρώτη αρκεί να ακολουθήσεις τις οδηγίες αλλά και παραπάνω ώρα να μείνει δεν φθείρει το μαλλί !Βρωμαει όμως…θα το εφαρμόσω άλλη μια φορά και εκεί βλέποντας είτε θα βαφτεί είτε θα παραμείνει έτσι διότι το αποτέλεσμα τουλάχιστον σε εμένα είναι ο ικανοποιητικό! Συστήνω λοιπόν την αγορά του για το απολεσμα και την τιμή εννοείτε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pela_gitsa
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό προϊόν ανοίγει την τρίχα χωρίς φθορές από την πρώτη κιόλας εφαρμογή τα αποτελέσματα είναι ορατά στις εικόνες καθώς το αρχικό χρωμα ήταν blue black

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orizal90
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μυρίζει άσχημαβκαι μου δημιουργεί τσούξιμο στα μάτια.Επισης δεν κάνει τίποτα με την ημιμόνιμη βαφή και αφυδατώνει πολύ τα ταλαιπωρημένα μαλλιά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @nn@_@nn@

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό ! Άνοιγε το χρώμα στα μαλλιά μου τόσο πολύ που έγινα κ λίγο ξανθιά ,κάτι τόσο ξένο για εμένα αλλά μέσα σε μια εβδομάδα επανήλθα το δυσοοο μου χρώμα κάτι που είχα χρόνια να το δω ! Μην τρομάξετε αν βγει πολύ ανοιχτό το μαλλί θα ξεκούραστει η τρίχα και θα χαρείτε που με το αποτέλεσμα ! Το κακό είναι πως η μυρωδιά μου έφυγε μετά από 2 εβδομάδες ! Αλλά είναι ΤΟΡ!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Laura_Kim
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I had dyed my hair 1N - neutral black and after a month decided to go to my natural blonde color. I used this color remover twice and it got me to a very nice neutral level 6 brown. Definitely recommend!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irini_Maniadi
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενώ είχα πάρει αντίστοιχο άλλης εταιρίας δεν έκανε τίποτα το συγκεκριμένο παιδιά αλήθεια ανοιξε το μαλλι μου 3 τόνους σίγουρα! Από κοκκινο βαφη κάστανο μια φορά κ δε το πίστευα! Το συστήνω με τα χίλια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tatsi71
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό !!!!
    Αφαιρεί το χρωμα χωρις να φθείρει ουτε
    στο ελαχιστο τα μαλλια.
    Το συνιστώ ανέπιφυλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Magda_CHatzieystathiou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταρχας ειδικα για δυσκολα χρωματα παρτε σιγουρα δυο συσκευασιες. Εχω πολλα μακρια μαλλια και η καθε συσκευασια εφτασε για δυο φορες. Θέλει όμως αρκετά περάσματα. Είμαι φυσικη καστανοξανθη, τα εβαφα κοκκινα 11 χρονια και μαυρο απο πανω ενα χρονο. Ηθελα να βγαλω το μαυρο για να γυρισω στο κοκκινο.Με βάση το αρχικο αποτελεσμα θα εβαζα 5 αστερια γιατι όντως έβγαλε ολο το μαυρο και βγηκε ενα ανοιχτο τζιντζερ. 'Ομως την επόμενη μέρα που εφαρμοσα κοκκινη βαφη βγηκε καστανο...οχι απλα πιο σκουρο αλλα δεν ειχε καν κοκκινο υποτονο. Δεν ξέρω αν φταίει που δεν περιμενα παραπανω μερες πριν τα βαψω. Αν εχει καμια κατι να μου προτεινει μπας και γλιτωσω την ντεκαπαζ συμβουλες δεκτες. :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PukeXD
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΘΕΙΚΟ! Απο σκουρα κοκκινα, επανηλθαν απο το 1ο περασμα σε χαλκινα ανοιχτα κ ετσι επιασε τελεια η ξανθη/πολυ ανοιχτη χαλκινη βαφη που περασα το μαλλι μετα. Παρα πολυ μαλακη η τριχα, καμια ταλαιπωρια & το κυριοτερο, δουλευει. Οσο για τη μυρωδια, φανταζομαι ειναι στον ανθρωπο. Δε με ενοχλησε καθολου, γενικα ομως δεν εχω θεμα με τις μυρωδιες.Μαγικο προιον, δε περιμενα τετοιο υπεροχο αποτελεσμα (παρεμπιπτοντως, ειμαι η συζυγος του χρηστη, εκεινος δε τα βαφει, προτιμα το γκρι, αλλα του αρεσε η αλλαγη στο μαλλι μου)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Kalogirou3694
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ακούστε με. Το προϊόν αυτό το έχω δοκιμάσει παλιότερα. Η βάση μου είναι κάστανο σκούρο. Τα είχα κάνει κόκκινα και κουράστηκα και ήθελα να το βγάλω επειδή δε ξαβαφε με τίποτα. Αυτά είναι λοιπόν τα αποτελέσματα. Μια χρήση. Πολύ καλα θα έλεγε κανείς. Ύστερα μετά από χρόνια το ξαναχρησιμοποιησα διότι τα έχω τα μαλλιά μου ξανθά και μου ήρθε να τους βαλω χρωμομασκα γκρι για να ναι και καλα silver. Μαντέψτε λοιπόν τι βγήκε ; Πράσινο μπλε. Μηνες ξέβαφε μόνο τοτ και ηλπιζα κάποτε να μείνει το ξανθό αλλά τίποτα. Χρησιμοποίησα το προϊόν αυτό της nirvel και τα αποτελέσματα ήταν τα παρόντα στη φωτό. Πιστεύω βοήθησε αρκετά έχει μείνει κάτι γκριζωπο που σίγουρα θυμίζει mint green ΑΛΛΑ και τος δυο φορές δεν έκανα ντεκαπαζ. Το μαλλί μου δε θα το φθαρε καθόλου. Η μυρωδιά όντως σε προκαλεί να πεις χαχα τι βρωμάει έτσι αλλά υποφερτή εφόσον τα αποτέλεσματα είναι πολύ καλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vammena_Kokkina_Mallia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλό είναι ότι δεν χαλάει τα μαλλιά.
    βρωμάει απίστευτα έως και την επόμενη μέρα μύριζε το μαλλί μου. Αλλά δεν το πήρα για άρωμα.
    Βγάζει το χρώμα εντελώς αρκεί να είναι φρέσκο βαμμένο αν το χρώμα το έχεις καιρό θέλει πολλές εφαρμογές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iwannavou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αποχρωματίζει πολύ καλά, παρολαυτα εχει πολύ έντονη μυρωδιά και δεν περιέχει γάντια που αποτελούν πολύ απαραίτητα για τη διαδικασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Βαμμένα μαύρα μαλλιά με μια χρήση άνοιξε αρκετά σε κάποια σημεία σε καστανό σκούρο αλλά είχα αρκετά μπαλώματα που δεν άνοιξε και εκτός αυτού παρά την άπειρη ώρα λουσιματος μέσα σε μια μέρα έγιναν πάλι μαύρα.στην αρχή εντυπωσιάστηκα αλλά μετά σαν να μην έκανα τίποτα

    2
  • Εξαιρετικό προϊόν, ναι η μυρωδιά είναι ενοχλητική αλλά οκ υποφερτή κατά εμένα , ναι όντως αφυδατώνει το μαλλί αλλά είναι προσωρινό, στο επόμενο λούσιμο πήρε τα πάνω του και τη λάμψη του ξανά το μαλλί
    Έκανα μόνο μια χρήση.
    Το άφησα 30 λεπτα, το έβαφα χρόνια μαύρο, το αποτέλεσμα ήταν ένα ωραίο κόκκινο - χάλκινο χρώμα
    Δεν μου ταλαιπώρησε καθόλου το μαλλί, καμία αλλεργία κανένα τσούξιμο
    Αφήστε τη ρίζα σας στο φυσικό της, και περάστε το προϊόν απο τη μέση περίπου και προς τα κάτω γιατί ανοίγει και το φυσικό σας χρώμα

    1
  • Το παίρνω χρόνια είναι υπέροχο κάνει φοβερη δουλειά όσες φορές είχα μαύρο μαλλί με αυτό σώθηκα και δεν καιει τα μαλλιά, μυρίζει λίγο άσχημα και έντονα αλλά οκ υποφερτό

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (41)

Ερωτήσεις

1482 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Eleni_CHionidou6999

μπορώ να το εφαρμόσω σε μαλλιά που έχουν ισιωτικη κερατίνη;;είναι μαύρα η ρίζα άνοιξε λόγω της θεραπείας...

CLIO ANNA

Αν εχει περασει καποιο διαστημα απ την κερατινη ναι , μην τα ταλαιπωρησεις αμεσως

Zozeph120
CLIO ANNA

Για να γίνει ομοιόμορφο θέλει πολλές εφαρμογές,το θέμα είναι της υπομονής γιατί πρέπει να περνάνε αρκετές μέρες απ την μια στην άλλη εφαρμογή,όταν επανέλθει όλο το μαλλί σ ένα χρώμα σ όλο του το μήκος τότε βάζεις την βαφή που θελεις

Popi_Pliatsidou

Έχω μαλλιά μέχρι πιο κάτω απο το στήθος , αλλά όχι με ογκο. Πόσα τεμάχια να αγοράσω; Θα μου φτάσει ένα;

CLIO ANNA

Εξαρτάται αν θες να αποχρωματισεις μόνο ρίζα η όλο το μήκος, σε μακρύ μαλλί σίγουρα θα χρειαστείς δύο,για να αλλάξει ομοιομορφα

xara_mkl

μόλις κάνουμε τη διαδικασία βαφή περνάμε κατευθείαν η μετά από κάποιες μέρες?

Δες όλες τις ερωτήσεις (41)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πρωτοποριακό προϊόν της Nirvel σχεδιασμένο για να διορθώνει το τυχόν ανεπιθύμητο τεχνητό χρώμα των μαλλιών.

Οφέλη

  • Αποχρωματίζει την τρίχα και την επαναφέρει στην προηγούμενη κατάσταση.
  • Με απαλή φυσική φόρμουλα που δεν ξεβάφει, δεν αλλάζει ούτε φθείρει την φυσική κατάσταση των μαλλιών.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αλλαγή ή για μια ελαφριά διόρθωση του χρώματος.

Οδηγίες Χρήσης

  1. Αναμίξτε τη φάση 1 με τη φάση 2 σε ίσα μέρη.
  2. Μη χρησιμοποιήσετε χωριστά καμία απο τις δύο φάσεις.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Χωρίς Αμμωνία
Όχι
Είδος
Hair Color Remover

Ποσότητα

Όγκος
125 ml
Τεμάχια
2 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (160)

  1. 108
  2. 20
  3. 12
  4. 6
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Mar_Eve
5
21 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το αποτέλεμα είναι ξεκάθαρο!!! Δοκίμασα σε μια τούφα και ορίστε η διαφορά. Αν θέλετε να ανοίξετε αρκετά το χρώμα των μαλλιών σας, ειναι η καλύτερη λύση!! Απορώ γιατί δεν χρησιμοποιούν και στα κομμωτήρια παρόμοια προϊόντα αντί για ντεκαπαζ που καταστρέφει την τρίχα. Πραγματικά ειναι τρομερό προϊόν! Εμένα προσωπικά δεν μου επιβάρυνε καθόλου τα μαλλιά μου που είναι και αρκετά ταλαιπωρημένα. Δεν επαναφέρει το μαλλί στο φυσικό του χρώμα αλλά το ανοίγει αρκετά!! 5 αστέρια και αν γινόταν θα έβαζα και παραπάνω !!! Εννοείται θα το χρησιμοποιήσω ξανά !!!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

kalliataha2010
2
4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν εμεινα ικανοποιημενη ☹️ Ισως φταίει που ηταν βαμμένα μαύρο,πολλους μηνες .Το ανοιγμα χρωματος 1-2 τονοι Δηλ.Εμεινε σκουρο καφε .
Δεν ειναι τα 2 αστέρια ομως για αυτο .Ειναι για αυτη την απαισια μυρωδια που δεν φεύγει με τιποτα απο το κεφάλι μου !!! Και μετα απο 20 μερες που γραφω ,ακομη μυριζει ασχημα.Ειναι καλοκαίρι κ λουζομαι καθημερινα λογω ζεστης.Ασε που Οπου κ να σταξει βρωμαει ολο το μπανιο!!! Θελει γενικη καθαριότητα μετα ...Προσοχη πολλη σε αυτό.
Όποιος δεν αντέχει τις ασχημες μυρωδιές ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ !!!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • olia_M
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βαμμένα μαύρα μαλλιά με μια χρήση άνοιξε αρκετά σε κάποια σημεία σε καστανό σκούρο αλλά είχα αρκετά μπαλώματα που δεν άνοιξε και εκτός αυτού παρά την άπειρη ώρα λουσιματος μέσα σε μια μέρα έγιναν πάλι μαύρα.στην αρχή εντυπωσιάστηκα αλλά μετά σαν να μην έκανα τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sasa_Tsambikoglou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν, ναι η μυρωδιά είναι ενοχλητική αλλά οκ υποφερτή κατά εμένα , ναι όντως αφυδατώνει το μαλλί αλλά είναι προσωρινό, στο επόμενο λούσιμο πήρε τα πάνω του και τη λάμψη του ξανά το μαλλί
    Έκανα μόνο μια χρήση.
    Το άφησα 30 λεπτα, το έβαφα χρόνια μαύρο, το αποτέλεσμα ήταν ένα ωραίο κόκκινο - χάλκινο χρώμα
    Δεν μου ταλαιπώρησε καθόλου το μαλλί, καμία αλλεργία κανένα τσούξιμο
    Αφήστε τη ρίζα σας στο φυσικό της, και περάστε το προϊόν απο τη μέση περίπου και προς τα κάτω γιατί ανοίγει και το φυσικό σας χρώμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaia_Amitsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το παίρνω χρόνια είναι υπέροχο κάνει φοβερη δουλειά όσες φορές είχα μαύρο μαλλί με αυτό σώθηκα και δεν καιει τα μαλλιά, μυρίζει λίγο άσχημα και έντονα αλλά οκ υποφερτό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris zz
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έβαφα χρόνια blue black τα μαλλιά μου ενώ ήταν ξανθά , έκανα εφαρμογές μέχρι να τελειώσει το προϊόν. Παρήγγειλα διπλή ποσότητα και δεν μου έκανε τίποτα. Με το που λουστείς όσο σου είχε ανοίξει στο ξανακάνει σκούρο σαν να μην έκανες τίποτα. Ίσως είναι για πιο ανοιχτόχρωμα μαλλιά για μια ελαφριά διόρθωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EveMeow
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορίτσια ΟΛΑ τα ριμουβερ αφαιρουν ΜΟΝΟ μαύρη βαφή! Τα εβαφα μαύρα πολύ καιρό με ένα κόκκινο παράλληλα που έκανα πέρυσι. Εδώ κι 6 μήνες δε τα είχα βάψει. Με 2 εφαρμογές (η φωτογραφιεσ δείχνουν το πριν, 1η εφαρμογή, 2η εφαρμογή) η μαύρη βαφή βγήκε πλήρες, αφήνοντας την ρίζα μου, κι έχω ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα με το παλιό μου κόκκινο καφέ. Εάν θέλετε να τα κάνετε ντεκαπαζ μετά, κάντε ένα διάλειμμα έστω 5 - 7 ημερών. Εάν θέλετε να τα κάνετε με τόνερ, περίμεντε 2 - 3 ημέρες!! πάντως δε βρωμουσε πολύ, περίμενα πολύ χειροτερα κι για την τιμή του είναι τοπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evi_trint03
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέσα σε μια εφαρμογή έφτασα σε αυτό το αποτέλεσμα.Δεν μου ταλαιπώρησε τα μαλλιά,μια συσκευασία έφτασε για όλα τα μαλλιά με μάκρος σχεδόν μέχρι το στήθος.Και προσωπικά δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα η μυρωδιά τού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Vasiliki_Leousi
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ακριβώς τη δουλειά που πρέπει να κάνει. Προσωπικά δεν αντέχω καθόλου τη μυρωδιά αλλά λύνεται με το να είσαι σε χώρο που αεριζεται καλά και όχι σε μπάνιο πχ. Είχα βαμμένο μαλλί με 5αρα βαφή και από κάτω αρκετά χέρια βαφής, μετά την διαδικασία τα μαλλιά μου επέστρεψαν στο 7-8, εκεί που ήταν με παλιότερο ντεκαπαζ που τα είχα κανει. Επίσης είναι πολύ λογικό να έχουν πορτοκαλί χροιά μετά την διεργασία (λόγω του οξυζενέ από την προηγούμενη βαφή) , αυτό λύνεται με την απόχρωση που θα επιλεχθεί μετα. Καμία σχέση με τη ζημιά που θα έκανε το ντεκαπαζ για να τα ανοίξει. Αν δε σου πετύχει το χρώμα που θες είναι ότι καλύτερο για να το φτιάξεις. Eπισης εχω πολυ μακρια μαλλιά μεχρι τη μεση και εφτασε και με το παραπανω η ποσοτητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christina_sll
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ ευχαριστημένη,για 5 χρονια πίστη μαυρομαλλα έχει κάνει πάρα πολύ καλό ξανοιγμα,δεν καταστρέφει όπως το ντεκαπαζ..μέσα σε μια μέρα έχω κάνει και 2 εφαρμογές απλά μετά θέλει πάρα πολύ καλή ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikoleta_Pantazi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ προσωπικά έμεινα ευχαριστημένη!! Είχα κάνει τα μαλλιά μου με ντεκαπαζ ξανθά, μετά από μήνες βαρέθηκα και τα έβαψα με βαφή 7 σκούρα ξανθά αλλά με 20αρι οξυζενέ, μετά από δύο εβδομάδες το χρώμα πέταξε λόγω του ντεκαπαζ που είχα οπότε αποφάσισα να πάρω αυτό το προϊόν να αφαιρέσω το χρώμα όσο πάει να ανοίξει από μόνο του, με αποτέλεσμα να βγει ένα πορτοκαλί με κίτρινους τόνους, σαν ένα ξεβαμμένο χάλκινο. Μου άνοιξε το χρώμα από 7 σκούρο που ήταν σε 9 ( χάλκινο ). Ανάλογα την βαφή που έχετε στο κεφάλι θα αφαιρέσει το χρώμα μέχρι και 2 βαθμούς. Μπορεί να χρειαστεί να το περάσετε και δύο φορές( θα πρότεινα από την πρώτη χρήση να περάσει μια εβδομάδα με μάσκες ενυδάτωσης ενδιάμεσα και μετά δεύτερο χέρι ξανά αποχρωματισμός). Δεν καίει την τρίχα σίγουρα, απλά θέλει υπομονή μέχρι να φτάσετε στο επίθετο ξάνοιγμα της τρίχας σας. Εξαιρετικό προϊόν!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rania_St9675
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΦΟΒΕΡΌ!! τα μαλλιά μου ήταν βαμμένα μαύρα (τα τελευταία 5 χρόνια), και μέσα σε 15 λεπτά έγιναν αρκετούς τόνους πιο ανοιχτά. Το σημαντικότερο είναι πως δεν κάηκαν, είναι μαλακά όπως πριν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Sotiriadou
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΟΥΛΕΎΕΙ! Η φωτογραφία που τα εχω μαύρα ειναι βαμμένη 5 φορές με pallete μόνιμη βαφή σκούρο κάστανο νούμερο 3. Το αποτέλεσμα φανταστικό. θα τα περάσω σίγουρη ακόμη μια φορά σε καμία εβδομάδα βέβαια γιατί απο την αρχή δεν πίστεψα οτι θα δουλέψει το προϊόν οπότε το άπλωσα όπως να'ναι ίσα ίσα για να αποδείξω οτι δεν δουλεύει. Κι όμως έβγαλε τη βαφή! Το συστήνω εννοείται, αλλα βρωμάει! βρωμάει σαν veet αποτριχωτικη κρέμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ???? efi
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άπαιχτο!
    Δεν περίμενα να αφαιρέσει τόσο καλά τη βαφή,μιλάω για μαλλιά με ντεκαπαζ που έδωσε ακριβώς το αποτέλεσμα που είχαν πριν κάνω τη βαφή κ ακόμα καλύτερο ομοιόμορφο κ δεν έφθειρε καθόλου την τρίχα, όσο για τη μυρωδιά που είδα κακά σχόλια έχω να πω ότι δεν είναι τόσο τραγική,προσωπικά δεν είχα προβλημα με 3 λουσίματα σερί κ μάσκα έχει μείνει μια ελάχιστη μυρωδιά.
    Α κ κάτι ακόμα, η ποσότητα είναι αρκετή για μακριά μαλλιά μένει κιόλας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savva3038
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 star – Extremely disappointed, not a reliable seller

    I placed an order, paid in full, and instead of receiving my product, it was returned to the sender without any delivery attempt or explanation. I was never contacted, and now I'm left without the item I paid for. This is completely unacceptable. It feels like they just took the money and never intended to deliver the product. Totally unreliable experience — I will not be ordering again.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Biktorialpk
    5
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω πως τα σχόλια είναι περιττά!!!Αμεσο αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας χρήση είμαι απίστευτα ικανοποιημένη…Είχα ξανθό λόγο εγκυμοσύνης κατέβηκε το άφησα μετά ήθελα να γκριζιζει βγήκε ένα άθλιο πράσινο χρώμα και είχα φρικάρει τα πήρα στην Κράνα και το έβαψα καστανό σκούρο παρόλα αυτά φαινόταν το λιβάδι!!! Διάβασα κριτικές και είπα να γίνω για άλλη μια φορά πειραματόζωο και να το ρισκάρω.Υπεροχο αποτέλεσμα με την πρώτη αρκεί να ακολουθήσεις τις οδηγίες αλλά και παραπάνω ώρα να μείνει δεν φθείρει το μαλλί !Βρωμαει όμως…θα το εφαρμόσω άλλη μια φορά και εκεί βλέποντας είτε θα βαφτεί είτε θα παραμείνει έτσι διότι το αποτέλεσμα τουλάχιστον σε εμένα είναι ο ικανοποιητικό! Συστήνω λοιπόν την αγορά του για το απολεσμα και την τιμή εννοείτε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pela_gitsa
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό προϊόν ανοίγει την τρίχα χωρίς φθορές από την πρώτη κιόλας εφαρμογή τα αποτελέσματα είναι ορατά στις εικόνες καθώς το αρχικό χρωμα ήταν blue black

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orizal90
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μυρίζει άσχημαβκαι μου δημιουργεί τσούξιμο στα μάτια.Επισης δεν κάνει τίποτα με την ημιμόνιμη βαφή και αφυδατώνει πολύ τα ταλαιπωρημένα μαλλιά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @nn@_@nn@

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό ! Άνοιγε το χρώμα στα μαλλιά μου τόσο πολύ που έγινα κ λίγο ξανθιά ,κάτι τόσο ξένο για εμένα αλλά μέσα σε μια εβδομάδα επανήλθα το δυσοοο μου χρώμα κάτι που είχα χρόνια να το δω ! Μην τρομάξετε αν βγει πολύ ανοιχτό το μαλλί θα ξεκούραστει η τρίχα και θα χαρείτε που με το αποτέλεσμα ! Το κακό είναι πως η μυρωδιά μου έφυγε μετά από 2 εβδομάδες ! Αλλά είναι ΤΟΡ!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Laura_Kim
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I had dyed my hair 1N - neutral black and after a month decided to go to my natural blonde color. I used this color remover twice and it got me to a very nice neutral level 6 brown. Definitely recommend!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irini_Maniadi
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενώ είχα πάρει αντίστοιχο άλλης εταιρίας δεν έκανε τίποτα το συγκεκριμένο παιδιά αλήθεια ανοιξε το μαλλι μου 3 τόνους σίγουρα! Από κοκκινο βαφη κάστανο μια φορά κ δε το πίστευα! Το συστήνω με τα χίλια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tatsi71
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό !!!!
    Αφαιρεί το χρωμα χωρις να φθείρει ουτε
    στο ελαχιστο τα μαλλια.
    Το συνιστώ ανέπιφυλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Magda_CHatzieystathiou
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταρχας ειδικα για δυσκολα χρωματα παρτε σιγουρα δυο συσκευασιες. Εχω πολλα μακρια μαλλια και η καθε συσκευασια εφτασε για δυο φορες. Θέλει όμως αρκετά περάσματα. Είμαι φυσικη καστανοξανθη, τα εβαφα κοκκινα 11 χρονια και μαυρο απο πανω ενα χρονο. Ηθελα να βγαλω το μαυρο για να γυρισω στο κοκκινο.Με βάση το αρχικο αποτελεσμα θα εβαζα 5 αστερια γιατι όντως έβγαλε ολο το μαυρο και βγηκε ενα ανοιχτο τζιντζερ. 'Ομως την επόμενη μέρα που εφαρμοσα κοκκινη βαφη βγηκε καστανο...οχι απλα πιο σκουρο αλλα δεν ειχε καν κοκκινο υποτονο. Δεν ξέρω αν φταίει που δεν περιμενα παραπανω μερες πριν τα βαψω. Αν εχει καμια κατι να μου προτεινει μπας και γλιτωσω την ντεκαπαζ συμβουλες δεκτες. :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PukeXD
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΘΕΙΚΟ! Απο σκουρα κοκκινα, επανηλθαν απο το 1ο περασμα σε χαλκινα ανοιχτα κ ετσι επιασε τελεια η ξανθη/πολυ ανοιχτη χαλκινη βαφη που περασα το μαλλι μετα. Παρα πολυ μαλακη η τριχα, καμια ταλαιπωρια & το κυριοτερο, δουλευει. Οσο για τη μυρωδια, φανταζομαι ειναι στον ανθρωπο. Δε με ενοχλησε καθολου, γενικα ομως δεν εχω θεμα με τις μυρωδιες.Μαγικο προιον, δε περιμενα τετοιο υπεροχο αποτελεσμα (παρεμπιπτοντως, ειμαι η συζυγος του χρηστη, εκεινος δε τα βαφει, προτιμα το γκρι, αλλα του αρεσε η αλλαγη στο μαλλι μου)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Kalogirou3694
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ακούστε με. Το προϊόν αυτό το έχω δοκιμάσει παλιότερα. Η βάση μου είναι κάστανο σκούρο. Τα είχα κάνει κόκκινα και κουράστηκα και ήθελα να το βγάλω επειδή δε ξαβαφε με τίποτα. Αυτά είναι λοιπόν τα αποτελέσματα. Μια χρήση. Πολύ καλα θα έλεγε κανείς. Ύστερα μετά από χρόνια το ξαναχρησιμοποιησα διότι τα έχω τα μαλλιά μου ξανθά και μου ήρθε να τους βαλω χρωμομασκα γκρι για να ναι και καλα silver. Μαντέψτε λοιπόν τι βγήκε ; Πράσινο μπλε. Μηνες ξέβαφε μόνο τοτ και ηλπιζα κάποτε να μείνει το ξανθό αλλά τίποτα. Χρησιμοποίησα το προϊόν αυτό της nirvel και τα αποτελέσματα ήταν τα παρόντα στη φωτό. Πιστεύω βοήθησε αρκετά έχει μείνει κάτι γκριζωπο που σίγουρα θυμίζει mint green ΑΛΛΑ και τος δυο φορές δεν έκανα ντεκαπαζ. Το μαλλί μου δε θα το φθαρε καθόλου. Η μυρωδιά όντως σε προκαλεί να πεις χαχα τι βρωμάει έτσι αλλά υποφερτή εφόσον τα αποτέλεσματα είναι πολύ καλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vammena_Kokkina_Mallia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλό είναι ότι δεν χαλάει τα μαλλιά.
    βρωμάει απίστευτα έως και την επόμενη μέρα μύριζε το μαλλί μου. Αλλά δεν το πήρα για άρωμα.
    Βγάζει το χρώμα εντελώς αρκεί να είναι φρέσκο βαμμένο αν το χρώμα το έχεις καιρό θέλει πολλές εφαρμογές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iwannavou
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αποχρωματίζει πολύ καλά, παρολαυτα εχει πολύ έντονη μυρωδιά και δεν περιέχει γάντια που αποτελούν πολύ απαραίτητα για τη διαδικασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Βαμμένα μαύρα μαλλιά με μια χρήση άνοιξε αρκετά σε κάποια σημεία σε καστανό σκούρο αλλά είχα αρκετά μπαλώματα που δεν άνοιξε και εκτός αυτού παρά την άπειρη ώρα λουσιματος μέσα σε μια μέρα έγιναν πάλι μαύρα.στην αρχή εντυπωσιάστηκα αλλά μετά σαν να μην έκανα τίποτα

    2
  • Εξαιρετικό προϊόν, ναι η μυρωδιά είναι ενοχλητική αλλά οκ υποφερτή κατά εμένα , ναι όντως αφυδατώνει το μαλλί αλλά είναι προσωρινό, στο επόμενο λούσιμο πήρε τα πάνω του και τη λάμψη του ξανά το μαλλί
    Έκανα μόνο μια χρήση.
    Το άφησα 30 λεπτα, το έβαφα χρόνια μαύρο, το αποτέλεσμα ήταν ένα ωραίο κόκκινο - χάλκινο χρώμα
    Δεν μου ταλαιπώρησε καθόλου το μαλλί, καμία αλλεργία κανένα τσούξιμο
    Αφήστε τη ρίζα σας στο φυσικό της, και περάστε το προϊόν απο τη μέση περίπου και προς τα κάτω γιατί ανοίγει και το φυσικό σας χρώμα

    1
  • Το παίρνω χρόνια είναι υπέροχο κάνει φοβερη δουλειά όσες φορές είχα μαύρο μαλλί με αυτό σώθηκα και δεν καιει τα μαλλιά, μυρίζει λίγο άσχημα και έντονα αλλά οκ υποφερτό

    1
  • Δες τα όλα
10,75 €
5,00 €   μεταφορικά