Κινητά Τηλέφωνα

Samsung Galaxy J3 2016 (8GB) Black

Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 5", Μπαταρία: 2600mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
138 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,5 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
1,5 GB
Χωρητικότητα
8 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
-
Φακοί Πίσω Κάμερας
-
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
-

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2600 mAh
Αποσπώμενη
Ναι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Light Sensor
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
142,3 mm
Πλάτος
71 mm
Πάχος
7,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (345)

Αξιολογήσεις

  1. 147
  2. 104
  3. 59
  4. 13
  5. 22
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • GPS
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μπαταρία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Vagelis_Kallonas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτή η συσκευή της SAMSUNG την είχα πολλά χρονια(2016-2020 περίπου) και μπορώ να πώ οτι ήταν πολύ καλή για τα λεφτά της, 200 περίπου ευρώ. Όσα χρονια την ειχα ειχε φαει βολέ, πτώσεις απο ποδήλατο- τσέπη παντελονιού και ποδοπατήματα αβέρτα δεν έσπαγε εύκολα και αν τυχών έσπαγε, λειτουργούσε κανονικότατα. Τη μόνη φορα που μου την έκανε την στραβή ήταν οταν έκατσε ο αδερφος μου επάνω και εσπασε η οθόνη και απο τοτε δεν το εχω ανοίξει( μια φορά το επειχείρησα και μου έκανε νερά η οθόνη). Απο εκεί και πέρα δεν γνωρίζω αν υπάρχουν προβλήματα με την συσκευή και τι παίζει γενικότερα... Κατ' εμέ η συσκευή ηταν αξιόπιστη για τα λευτά και τηνημερομηνία κυκλοφορίας της και κυρίως ανθεκτική στις επανειλημμένες πτώσεις

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Lazaros7428
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό το έχω από το 2016 και ακόμα δουλεύει άλλα θέλω να κατατεβασω το AMONG US και μου λέει η συσκευή σας δεν είναι συμβατη με αυτή
    την έκδοση

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manus.gr
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενα κινητο που αξιζει τα λεφτα του σιγουρα..το εχω απο φεβ 2017, μου εχει πεσει απειρες φορες (με θηκη μπρος-πισω φυσικα σιλικονης διαφανη) και δεν εχει ουτε γρατσουνια ..το μονα προβληματα του μετα απο τοσα χρονια οτι δεν εχει αρκετο χωρο για εφαρμογες (8gb) & η μπαταρια κραταει μια μερα (λογικο για τοσα χρονια) .Πλεον φυσικα το βαλα στην ακρη μηπως χρησιμοποιηθει σε καποιο αλλο μελος της οικογενειας μου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elisabeth_Gaka
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια το κινητο το εχω 3 χρονια και τωρα (2017 ΜΕ τελη2020), περιπου 185 ευρω το πηρα , κραταει απιστευτα . Ειχα ενα προβλημα με την μπαταρια αλλα πηρα καινουργια (αυτο εγινε πριν 6 με 7 μηνες υποψην!!!!!!!!!), πριν κτ βδομαδες μου κολουσε λιγο στο chroome αλλα τωρα ειναι μια χαρα. Του εχω σπασει την οθονη , το χω γρατζουνησει στα πλαγια κ δουλευει ακομα απιστευτα ..... Παιδια ειναι σαν νοκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τραβαει μια χαρα φοτογραφιες για τα χρηματα του , το λογιμικο του μ αρεσει ολα καλα. Βιντεο επισης καλα . Αξιζει κ με το παραπανω τα λευτα του κ μπορω να πω οτι για την χρονια του ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!(το πηρα απ το γερμανο αλλα αυτο δεν το λεω για να προωθησω την εταιρια ποσος με ενδιαφερει κιολας..το λεω απλως για την καλυτερη δυνατη πληροφορηση για εσας). Και σας γραφω αυτο το σχολιο γτ αυτο το κινητο με εχει στηριξει τοσο οσο δεν φανταζεστε..κ τωρα που θα παρω καινουργιο φοβαμαι να το αποχωριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dj perriexx
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είπα να αλλάξω την αξιολόγηση αλλά με βάση την εποχή δηλαδή για το 2016 ήταν μια πολύ καλή συσκευή αλλά εν έτη 2021 δεν αξίζει καθόλου ,για δεύτερο κινητό θα έλεγα ότι αξίζει αλλά για βασικό κινητό με τίποτα . Σήμερα θα του έβαζα 2 αστέρια

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHartina_THeodoridou
    1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το χειρότερο κινητό που υπάρχει σας συνυστηνω να μην το αγοράσετε κολλάει αφάνταστα, όταν η μπαταρία πάει τα 90 τις εκατό σβήνει και λέει πως τελείωσε η μπαταρία και γενικώς σε1 χρόνο χρήσης αυτά θα κάνει και πολλά άλλα φρικτά απλώς μην διανοήθηκε να το αγοράσετε! !!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • the_pianist
    2
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάλλον αδιάφορο κινητό. Η μπαταρία του είναι χάλια, αν το χρησιμοποιείτε συχνά, 2 φορές την ημέρα θα το βάζετε να φορτίζει. Ο ήχο του πολύ χαμηλός επίσης. Είναι σίγουρο πως δεν θα το πρότεινα σε καμία περίπτωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasiaklt
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για μένα δεν αξίζει να το πάρει καποιος Η μπαταρία μετά από ένα χρόνο χρήσης κρατάει 2 ώρες χωρις χρήση. Δεν υπάρχει επαρκής αποθηκευτικος χώρος. Καθόλου ευχαριστημενη ούτε με τον ήχο. Το κρατάω στα χέρια μου και δεν ακούω να χτυπάει. Απλά πάρτε κάτι άλλο. Σας τα λέω μετά από 2 χρόνια χρήσης.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iwanna.dall
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 3 χρονια τωρα και δουλευει σα να το πηρα χθες! Ενα προσττευτικο τζαμακι και και μια rubber θηκη θελει και φτανει σε αντοχη τα παλια νοκια 3310.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • froso_xylouri
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω οσο ειναι τωρα το μοντελο. το πηρα τον γεναρη του 16. το χω ακομα. ΚΟΛΛΑΕΙ παρα πολυ μετα τον πρωτο χρονο εως τωρα. για αρχη ηταν παρα πολυ καλο και ελεγα πως αξιζε το 200αρι που εδωσα. Τωρα κολλαει υπερβολικα πολυ.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Marnelakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν σκεφτει κανείς την χρονολογία που έχει ενσωματωθει στην αγορά και τα χρήματα του, είναι ένα αξιόλογο κινητο για καποιον που το θέλει για απλή χρήση. Το έχω 3 χρόνια, καθημερινή χρήση social media και gaming. Για εμένα το μεγαλύτερο του ελάττωμα είναι ο αποθηκευτικός του χώρος. Είναι ένα απλο κινητο ''σκυλί''.

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το κινητο δεν ειναι για χρηση καποιου που εχει τρελες απαιτησεις ειναι ενα κινητο για οικοδομους ανθεκτικο που να κάνει την δουλειά του

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Vergados
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το κινητό το έχω εδώ και 3 χρόνια . Ειναι πολύ καλό και το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τον χώρο και το χαλάει παρά πολύ το κινητό αυτό το πραγμα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητο το εχω εδω και 3 χρονια τον πρωτο εναν χρονο ηταν καλο αλλα τωρα οχιιι. Το πιο βασικο για μενα απο ολα ειναι η μπαταρια του διοτι το χρησιμοποιω αρκετες ωρες μεσα στη μερα και η μπαταρια του τελειωνει παρα πολυ γρηγορα πρεπει να το φορτισεις 2φορες την ημερα αν το χρησιμοποιεις πολυ! Επισης κολλαει αρκετα ακομα και οταν βγαζω βιντεο κολλαειι ειναι τρομακτικο αυτο θα μπορουσα να πω. Δεν εχει καθολου καλη καμερα εκτος αν δεν σε πολυ απασχολει τοτε ειναι οκ. Οι κλησεις του ειναι μια χαρα οπως και ο ηχος σχετικα. Κατα τη γνωμη μου ειναι καλυτερο να δωσετε λιγα παραπανω χρηματα παρα να παρετε αυτο!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Anyfantakis64
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ 1,5 χρόνο και μόλις πηρα καινούργιο γιατί κολούσε υπερβολικα και δεν είχε καθόλου αποθηκευτικό χώρο

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Lyros
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτο το κινητο γυρο στα τρια χρονια. Στην αρχη φαινοταν καλο ουτε κολλαγε ουτε τιποτα. Φωτογραγιες οχι τοσο καλες και βιντεο αλλα γενικα τα βγαζαμε περα. Μετα ομως απο 12 μηνες πραγματικα η κατασταση εγινε αθλια. Φορτιζει οποτε θελει (εχω βαλει ολους τους φορτιστες και δουλευει οποτε θελει αυτο) και κλεινει μονο του. Μερικες φορες οταν το ανοιγα εμπαινε οπου ηθελε αυτο γαι παραδειγμα στα μηνυματα στις φωτογραφιες κλπ. Πραγματικα το εχω ακομη αλλα πρεπει να εχεις τεραστια υπομονη για συνεργαστεις μαζι του. Παρε καλυτερα ενα xiaomi ή ενα iphone κατα την γνωμη μου. Επισης πρεπει να αλλαξετε τα ιμοτζιλ γιατι δεν εχουν αλλαξει οχι μονο σε αυτο αλλα και σε αλλα. Πραγματικα λυπαμαι για ποιοτητα του.

    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω το κινητό 2 χρόνια. Σε γενικές γραμμές κάνω την δουλειά μου... όπως κάθε άνθρωπος που έχει Samsung, όμως, έχω προβλήματα με την χωρητικότητα. Φουλάρει και πάει σαν την χελώνα. Λαγκάρουν τα πάντα και μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο του... πράγμα που μου έχει κάνει 2-3 φορές όσο το έχω.. αν είναι όλα καλά με την χωρητικότητα, δουλεύει ρολόι.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jesus64
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω 4 αστέρια γιατί,
    Το έχω σχεδόν 3 χρόνια και μπορώ να πω καλά μέχρι τώρα, κολλάει κάποιες φόρες και μου την σπάει, εγώ το αγόρασα 103,93€ και όπως βλέπω ανέβηκε η τιμή παρόλο που είναι παλιό, για την κάμερα είναι καλή αλλά με μια εφαρμογή για φωτογραφίες βγάζω φωτογραφίες και φένονται κάπως έντονες και πιο καλές ενώ η κανονική του κάμερα αλλιώς φένεσαι απο πίσω και αλλιώς απο μπροστά μεγάλη διαφορά. Έχει πέσει πολλές φορές κάτω δεν έχει σπάσει καθόλου (παρόλο που έχει πέσει απο 2μέτρα) τώρα για το ηχείο δεν με απασχολεί και πολύ αλλά μια χαρά πιστέυω πως είναι. Τα λεφτά άξιζε να το πάρετε με 100 αλλα με 150 πιστέυω πως όχι.

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dafnizolota
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις για κινητό, μια χαρά είναι.Το έχω πάρει από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε και ακόμα δουλευει καλά. Επίσης μου έχει πέσει κάτω αρκετές φορές όμως δεν έπαθε τίποτα. Απο θήκη του έχω βάλει μια απλή από σιλικόνη . Το μόνο παράπονο είναι ότι πολλές φορές δεν έχω καλό σήμα ,όμως μπορεί να είναι και θέμα εταιρίας δεν ξέρω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό αυτό το έχω 2 χρόνια.... είναι μεν καλό για τα λεφτά του αλλά είναι πολύ ευαισθήκη η οθόνη με αποτέλεσμα να σπάει πολύ εύκολα... εμένα η μπαταρία κραταει όλη μέρα σε σχέση με άλλους. . Επίσης έχει πολύ μικρή χωρητικότητα αλλά πιστεύω αν βάλετε μια κάρτα sd δεν θα έχετε θέμα. ..☺

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Theod
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινήτο το έχω σχεδόν 2 χρόνια και ήρθε η ωρα με τη σειρά μου να το αξιολογίσω.
    Το κινήτο το αγόρασα πέριπου 100 ευρω.Μόλις ειδα οτι τώρα κάνει 130ευρω έπαθα σοκ.Το κίνητο κολλάει υπερβόλικα και αυτο άρχισε να κολλάει απο την αρχή.Η κάμερα τη ημέρα ειναι μέτρια, το βράδυ απαίσια οπως και το βίντεο μέρα νύχτα.Η αναλυση .... κάτι κάνει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάμερα και ηχείο μέτρια
    Ελάχιστη χωρητικότητα

    Η λύση είναι είτε να μην το πάρεις καθόλου είτε αν το έχεις ήδη να το κάνεις Root και να κάνεις flash το Ressurection Remix ή το Lineage OS που εξοικονομεί αρκετό χώρο και προσθέτει διάρκεια μπαταρίας

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nickmilonas831
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητο το εχω πανω απο εναν χρονο και πραγματικα δν επρεπε να το παρω ειναι χαλια του κανω πολυ σκληρη χρηση οπως youtube και παιχνιδια η μπαταρια με το ζορι κραταει 1 μερα κολαει και δεν ειναι καθολου για παιχνιδια pubg δν σηκωνει απλα να ξερετε το ηχειο ειναι ετσι και ετσι θα ηθελα να ηταν ποιο δυνατο θεκω να αλλαξω και να παω σε ενα p smart η mate 10 η καμερα του ειναι κακη δν μου αρεσει επισης η οθονη σπαει ευκολα κ ειναι πολυ ευαίσθητη πχ στον ιδρώτα δν το πρωτεινω καλυτερα να μαζεψετε 10-20 ευρω παραπανω και παρτε ενα xiaomi redmi note 5 η huawei

    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_gkouskos
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι καθόλου καλό . Ο χώρος του απαράδεκτες όπως και η κάμερα .η ram του ασχολίαστη . Ήταν το ζωηρότερου κηνητο που είχα πάρει στην ζωή μου . οποίος το πάρει θα το μετανιώσει. Δεν το συστήνο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπον το κινητακι ειναι σχετικα καλο για φωτογραφίες σπαει πανευκολα και αν την πρωτη φορα που σπασει δεν αλλαξεις οθονη αρχιζει και σπαει περισσοτερο. Μετριο προς κακο

    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα λεφτά του ειναι πολυ καλο...
    Το εχω σχεδόν δυο χρόνια και εως τωρα δεν έχει προκύψει κάνενα απολύτως πρόβλημα....
    Οι φωτογραφίες ειναι σχετικά καλες,η ανάλυση των βίντεο ομως καθόλου αλλα περα απο αυτο όλα τα υπόλοιπα είναι εντάξει...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γενικα ειναι καλο αλλα εχει μικρη χωριτικοτητα, οχι τοσο καλες φωτογραφιες βιντεο και οχι πολυ γρηγορο. Με τα χρηματα του μπορεις να αγορασεις σημερα κατι μακραν καλυτερο αλλα για πριν 2-3χρονια ηταν κορυφη για αυτο το budget!!!☺☺☺

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Unseen_Proplays
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω δύο χρόνια οπότε έχω μια ολοκληρωμένη άποψη πριν από δύο χρόνια ήταν από τα καλύτερα vfm αλλά πλέον δεν αξιζει 120€ μπορείς να δώσεις λίγα χρήματα ακόμη για κάποιο xiaomi redmi note 5 που είναι πολύ καλύτερο Στα θετικά εξαιρετική οθόνη δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από οθόνες των 1080p,Καλό λογισμικό με πολύ ωραίο και εύχρηστο skin ο επεξεργαστής είναι μέτριος αλλά σίγουρα δεν απογοητεύει για 120€ Αρνητικά 8gb αποθηκευτικό χώρο,καμέρα έτσι κι έτσι με καλό φωτισμό είναι καλουτσικη,Android 5.1το ηχείο είναι καλό αλλά δεν συγκρίνεται με τα καινούρια τηλέφωνα

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas.ioannidis.796
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισως μια απο τις χειροτερες επιλογες που εκανα εκεινη την περιοδο βεβαια το 2016 δυσκολα εβρισκες κινητο με καλυτερα χαρακτηριστικα στην συγκεκριμενη τιμη....

    • GPS
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αυτή η συσκευή της SAMSUNG την είχα πολλά χρονια(2016-2020 περίπου) και μπορώ να πώ οτι ήταν πολύ καλή για τα λεφτά της, 200 περίπου ευρώ. Όσα χρονια την ειχα ειχε φαει βολέ, πτώσεις απο ποδήλατο- τσέπη παντελονιού και ποδοπατήματα αβέρτα δεν έσπαγε εύκολα και αν τυχών έσπαγε, λειτουργούσε κανονικότατα. Τη μόνη φορα που μου την έκανε την στραβή ήταν οταν έκατσε ο αδερφος μου επάνω και εσπασε η οθόνη και απο τοτε δεν το εχω ανοίξει( μια φορά το επειχείρησα και μου έκανε νερά η οθόνη). Απο εκεί και πέρα δεν γνωρίζω αν υπάρχουν προβλήματα με την συσκευή και τι παίζει γενικότερα... Κατ' εμέ η συσκευή ηταν αξιόπιστη για τα λευτά και τηνημερομηνία κυκλοφορίας της και κυρίως ανθεκτική στις επανειλημμένες πτώσεις

    1
  • Πολύ καλό κινητό το έχω από το 2016 και ακόμα δουλεύει άλλα θέλω να κατατεβασω το AMONG US και μου λέει η συσκευή σας δεν είναι συμβατη με αυτή
    την έκδοση

    2
  • Ενα κινητο που αξιζει τα λεφτα του σιγουρα..το εχω απο φεβ 2017, μου εχει πεσει απειρες φορες (με θηκη μπρος-πισω φυσικα σιλικονης διαφανη) και δεν εχει ουτε γρατσουνια ..το μονα προβληματα του μετα απο τοσα χρονια οτι δεν εχει αρκετο χωρο για εφαρμογες (8gb) & η μπαταρια κραταει μια μερα (λογικο για τοσα χρονια) .Πλεον φυσικα το βαλα στην ακρη μηπως χρησιμοποιηθει σε καποιο αλλο μελος της οικογενειας μου.

    3
  • Παιδια το κινητο το εχω 3 χρονια και τωρα (2017 ΜΕ τελη2020), περιπου 185 ευρω το πηρα , κραταει απιστευτα . Ειχα ενα προβλημα με την μπαταρια αλλα πηρα καινουργια (αυτο εγινε πριν 6 με 7 μηνες υποψην!!!!!!!!!), πριν κτ βδομαδες μου κολουσε λιγο στο chroome αλλα τωρα ειναι μια χαρα. Του εχω σπασει την οθονη , το χω γρατζουνησει στα πλαγια κ δουλευει ακομα απιστευτα ..... Παιδια ειναι σαν νοκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τραβαει μια χαρα φοτογραφιες για τα χρηματα του , το λογιμικο του μ αρεσει ολα καλα. Βιντεο επισης καλα . Αξιζει κ με το παραπανω τα λευτα του κ μπορω να πω οτι για την χρονια του ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!(το πηρα απ το γερμανο αλλα αυτο δεν το λεω για να προωθησω την εταιρια ποσος με ενδιαφερει κιολας..το λεω απλως για την καλυτερη δυνατη πληροφορηση για εσας). Και σας γραφω αυτο το σχολιο γτ αυτο το κινητο με εχει στηριξει τοσο οσο δεν φανταζεστε..κ τωρα που θα παρω καινουργιο φοβαμαι να το αποχωριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4
  • Είπα να αλλάξω την αξιολόγηση αλλά με βάση την εποχή δηλαδή για το 2016 ήταν μια πολύ καλή συσκευή αλλά εν έτη 2021 δεν αξίζει καθόλου ,για δεύτερο κινητό θα έλεγα ότι αξίζει αλλά για βασικό κινητό με τίποτα . Σήμερα θα του έβαζα 2 αστέρια

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (154)

Ερωτήσεις

725 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
VASILIKI_RIGOPOULOU7385

Γεια σας! Και εμένα μετά από 4χρόνια χρήσης ξαφνικά μου βγάζει ότι δεν έχει σήμα, έναν κύκλο και μια γραμμή στη μέση και μετά από λίγη ώρα μπορεί να πιάνει κανονικά. Δοκίμασα την κάρτα σε άλλη συσκευή και είναι οk. Γνωρίζει κάποιος αν φτιάχνει ή να πάρω άλλη συσκευή???

@nionios

εχω το ιδιο θεμα και θα το παω αυριο για επισκευη αν καταφερω να το φτειαξω θα στο πω

Δες όλες τις ερωτήσεις (154)

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
138 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,5 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
1,5 GB
Χωρητικότητα
8 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
-
Φακοί Πίσω Κάμερας
-
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
-

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2600 mAh
Αποσπώμενη
Ναι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Light Sensor
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
142,3 mm
Πλάτος
71 mm
Πάχος
7,9 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (345)

  1. 147
  2. 104
  3. 59
  4. 13
  5. 22
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • GPS
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μπαταρία

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Vagelis_Kallonas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτή η συσκευή της SAMSUNG την είχα πολλά χρονια(2016-2020 περίπου) και μπορώ να πώ οτι ήταν πολύ καλή για τα λεφτά της, 200 περίπου ευρώ. Όσα χρονια την ειχα ειχε φαει βολέ, πτώσεις απο ποδήλατο- τσέπη παντελονιού και ποδοπατήματα αβέρτα δεν έσπαγε εύκολα και αν τυχών έσπαγε, λειτουργούσε κανονικότατα. Τη μόνη φορα που μου την έκανε την στραβή ήταν οταν έκατσε ο αδερφος μου επάνω και εσπασε η οθόνη και απο τοτε δεν το εχω ανοίξει( μια φορά το επειχείρησα και μου έκανε νερά η οθόνη). Απο εκεί και πέρα δεν γνωρίζω αν υπάρχουν προβλήματα με την συσκευή και τι παίζει γενικότερα... Κατ' εμέ η συσκευή ηταν αξιόπιστη για τα λευτά και τηνημερομηνία κυκλοφορίας της και κυρίως ανθεκτική στις επανειλημμένες πτώσεις

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Lazaros7428
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό το έχω από το 2016 και ακόμα δουλεύει άλλα θέλω να κατατεβασω το AMONG US και μου λέει η συσκευή σας δεν είναι συμβατη με αυτή
    την έκδοση

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manus.gr
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενα κινητο που αξιζει τα λεφτα του σιγουρα..το εχω απο φεβ 2017, μου εχει πεσει απειρες φορες (με θηκη μπρος-πισω φυσικα σιλικονης διαφανη) και δεν εχει ουτε γρατσουνια ..το μονα προβληματα του μετα απο τοσα χρονια οτι δεν εχει αρκετο χωρο για εφαρμογες (8gb) & η μπαταρια κραταει μια μερα (λογικο για τοσα χρονια) .Πλεον φυσικα το βαλα στην ακρη μηπως χρησιμοποιηθει σε καποιο αλλο μελος της οικογενειας μου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elisabeth_Gaka
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια το κινητο το εχω 3 χρονια και τωρα (2017 ΜΕ τελη2020), περιπου 185 ευρω το πηρα , κραταει απιστευτα . Ειχα ενα προβλημα με την μπαταρια αλλα πηρα καινουργια (αυτο εγινε πριν 6 με 7 μηνες υποψην!!!!!!!!!), πριν κτ βδομαδες μου κολουσε λιγο στο chroome αλλα τωρα ειναι μια χαρα. Του εχω σπασει την οθονη , το χω γρατζουνησει στα πλαγια κ δουλευει ακομα απιστευτα ..... Παιδια ειναι σαν νοκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τραβαει μια χαρα φοτογραφιες για τα χρηματα του , το λογιμικο του μ αρεσει ολα καλα. Βιντεο επισης καλα . Αξιζει κ με το παραπανω τα λευτα του κ μπορω να πω οτι για την χρονια του ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!(το πηρα απ το γερμανο αλλα αυτο δεν το λεω για να προωθησω την εταιρια ποσος με ενδιαφερει κιολας..το λεω απλως για την καλυτερη δυνατη πληροφορηση για εσας). Και σας γραφω αυτο το σχολιο γτ αυτο το κινητο με εχει στηριξει τοσο οσο δεν φανταζεστε..κ τωρα που θα παρω καινουργιο φοβαμαι να το αποχωριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dj perriexx
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είπα να αλλάξω την αξιολόγηση αλλά με βάση την εποχή δηλαδή για το 2016 ήταν μια πολύ καλή συσκευή αλλά εν έτη 2021 δεν αξίζει καθόλου ,για δεύτερο κινητό θα έλεγα ότι αξίζει αλλά για βασικό κινητό με τίποτα . Σήμερα θα του έβαζα 2 αστέρια

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHartina_THeodoridou
    1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το χειρότερο κινητό που υπάρχει σας συνυστηνω να μην το αγοράσετε κολλάει αφάνταστα, όταν η μπαταρία πάει τα 90 τις εκατό σβήνει και λέει πως τελείωσε η μπαταρία και γενικώς σε1 χρόνο χρήσης αυτά θα κάνει και πολλά άλλα φρικτά απλώς μην διανοήθηκε να το αγοράσετε! !!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • the_pianist
    2
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μάλλον αδιάφορο κινητό. Η μπαταρία του είναι χάλια, αν το χρησιμοποιείτε συχνά, 2 φορές την ημέρα θα το βάζετε να φορτίζει. Ο ήχο του πολύ χαμηλός επίσης. Είναι σίγουρο πως δεν θα το πρότεινα σε καμία περίπτωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anastasiaklt
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για μένα δεν αξίζει να το πάρει καποιος Η μπαταρία μετά από ένα χρόνο χρήσης κρατάει 2 ώρες χωρις χρήση. Δεν υπάρχει επαρκής αποθηκευτικος χώρος. Καθόλου ευχαριστημενη ούτε με τον ήχο. Το κρατάω στα χέρια μου και δεν ακούω να χτυπάει. Απλά πάρτε κάτι άλλο. Σας τα λέω μετά από 2 χρόνια χρήσης.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iwanna.dall
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 3 χρονια τωρα και δουλευει σα να το πηρα χθες! Ενα προσττευτικο τζαμακι και και μια rubber θηκη θελει και φτανει σε αντοχη τα παλια νοκια 3310.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • froso_xylouri
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω οσο ειναι τωρα το μοντελο. το πηρα τον γεναρη του 16. το χω ακομα. ΚΟΛΛΑΕΙ παρα πολυ μετα τον πρωτο χρονο εως τωρα. για αρχη ηταν παρα πολυ καλο και ελεγα πως αξιζε το 200αρι που εδωσα. Τωρα κολλαει υπερβολικα πολυ.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Marnelakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν σκεφτει κανείς την χρονολογία που έχει ενσωματωθει στην αγορά και τα χρήματα του, είναι ένα αξιόλογο κινητο για καποιον που το θέλει για απλή χρήση. Το έχω 3 χρόνια, καθημερινή χρήση social media και gaming. Για εμένα το μεγαλύτερο του ελάττωμα είναι ο αποθηκευτικός του χώρος. Είναι ένα απλο κινητο ''σκυλί''.

    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το κινητο δεν ειναι για χρηση καποιου που εχει τρελες απαιτησεις ειναι ενα κινητο για οικοδομους ανθεκτικο που να κάνει την δουλειά του

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Vergados
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το κινητό το έχω εδώ και 3 χρόνια . Ειναι πολύ καλό και το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τον χώρο και το χαλάει παρά πολύ το κινητό αυτό το πραγμα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητο το εχω εδω και 3 χρονια τον πρωτο εναν χρονο ηταν καλο αλλα τωρα οχιιι. Το πιο βασικο για μενα απο ολα ειναι η μπαταρια του διοτι το χρησιμοποιω αρκετες ωρες μεσα στη μερα και η μπαταρια του τελειωνει παρα πολυ γρηγορα πρεπει να το φορτισεις 2φορες την ημερα αν το χρησιμοποιεις πολυ! Επισης κολλαει αρκετα ακομα και οταν βγαζω βιντεο κολλαειι ειναι τρομακτικο αυτο θα μπορουσα να πω. Δεν εχει καθολου καλη καμερα εκτος αν δεν σε πολυ απασχολει τοτε ειναι οκ. Οι κλησεις του ειναι μια χαρα οπως και ο ηχος σχετικα. Κατα τη γνωμη μου ειναι καλυτερο να δωσετε λιγα παραπανω χρηματα παρα να παρετε αυτο!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Anyfantakis64
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω εδώ 1,5 χρόνο και μόλις πηρα καινούργιο γιατί κολούσε υπερβολικα και δεν είχε καθόλου αποθηκευτικό χώρο

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristos_Lyros
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτο το κινητο γυρο στα τρια χρονια. Στην αρχη φαινοταν καλο ουτε κολλαγε ουτε τιποτα. Φωτογραγιες οχι τοσο καλες και βιντεο αλλα γενικα τα βγαζαμε περα. Μετα ομως απο 12 μηνες πραγματικα η κατασταση εγινε αθλια. Φορτιζει οποτε θελει (εχω βαλει ολους τους φορτιστες και δουλευει οποτε θελει αυτο) και κλεινει μονο του. Μερικες φορες οταν το ανοιγα εμπαινε οπου ηθελε αυτο γαι παραδειγμα στα μηνυματα στις φωτογραφιες κλπ. Πραγματικα το εχω ακομη αλλα πρεπει να εχεις τεραστια υπομονη για συνεργαστεις μαζι του. Παρε καλυτερα ενα xiaomi ή ενα iphone κατα την γνωμη μου. Επισης πρεπει να αλλαξετε τα ιμοτζιλ γιατι δεν εχουν αλλαξει οχι μονο σε αυτο αλλα και σε αλλα. Πραγματικα λυπαμαι για ποιοτητα του.

    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχω το κινητό 2 χρόνια. Σε γενικές γραμμές κάνω την δουλειά μου... όπως κάθε άνθρωπος που έχει Samsung, όμως, έχω προβλήματα με την χωρητικότητα. Φουλάρει και πάει σαν την χελώνα. Λαγκάρουν τα πάντα και μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο του... πράγμα που μου έχει κάνει 2-3 φορές όσο το έχω.. αν είναι όλα καλά με την χωρητικότητα, δουλεύει ρολόι.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jesus64
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω 4 αστέρια γιατί,
    Το έχω σχεδόν 3 χρόνια και μπορώ να πω καλά μέχρι τώρα, κολλάει κάποιες φόρες και μου την σπάει, εγώ το αγόρασα 103,93€ και όπως βλέπω ανέβηκε η τιμή παρόλο που είναι παλιό, για την κάμερα είναι καλή αλλά με μια εφαρμογή για φωτογραφίες βγάζω φωτογραφίες και φένονται κάπως έντονες και πιο καλές ενώ η κανονική του κάμερα αλλιώς φένεσαι απο πίσω και αλλιώς απο μπροστά μεγάλη διαφορά. Έχει πέσει πολλές φορές κάτω δεν έχει σπάσει καθόλου (παρόλο που έχει πέσει απο 2μέτρα) τώρα για το ηχείο δεν με απασχολεί και πολύ αλλά μια χαρά πιστέυω πως είναι. Τα λεφτά άξιζε να το πάρετε με 100 αλλα με 150 πιστέυω πως όχι.

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dafnizolota
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις για κινητό, μια χαρά είναι.Το έχω πάρει από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε και ακόμα δουλευει καλά. Επίσης μου έχει πέσει κάτω αρκετές φορές όμως δεν έπαθε τίποτα. Απο θήκη του έχω βάλει μια απλή από σιλικόνη . Το μόνο παράπονο είναι ότι πολλές φορές δεν έχω καλό σήμα ,όμως μπορεί να είναι και θέμα εταιρίας δεν ξέρω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό αυτό το έχω 2 χρόνια.... είναι μεν καλό για τα λεφτά του αλλά είναι πολύ ευαισθήκη η οθόνη με αποτέλεσμα να σπάει πολύ εύκολα... εμένα η μπαταρία κραταει όλη μέρα σε σχέση με άλλους. . Επίσης έχει πολύ μικρή χωρητικότητα αλλά πιστεύω αν βάλετε μια κάρτα sd δεν θα έχετε θέμα. ..☺

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Theod
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινήτο το έχω σχεδόν 2 χρόνια και ήρθε η ωρα με τη σειρά μου να το αξιολογίσω.
    Το κινήτο το αγόρασα πέριπου 100 ευρω.Μόλις ειδα οτι τώρα κάνει 130ευρω έπαθα σοκ.Το κίνητο κολλάει υπερβόλικα και αυτο άρχισε να κολλάει απο την αρχή.Η κάμερα τη ημέρα ειναι μέτρια, το βράδυ απαίσια οπως και το βίντεο μέρα νύχτα.Η αναλυση .... κάτι κάνει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάμερα και ηχείο μέτρια
    Ελάχιστη χωρητικότητα

    Η λύση είναι είτε να μην το πάρεις καθόλου είτε αν το έχεις ήδη να το κάνεις Root και να κάνεις flash το Ressurection Remix ή το Lineage OS που εξοικονομεί αρκετό χώρο και προσθέτει διάρκεια μπαταρίας

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nickmilonas831
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητο το εχω πανω απο εναν χρονο και πραγματικα δν επρεπε να το παρω ειναι χαλια του κανω πολυ σκληρη χρηση οπως youtube και παιχνιδια η μπαταρια με το ζορι κραταει 1 μερα κολαει και δεν ειναι καθολου για παιχνιδια pubg δν σηκωνει απλα να ξερετε το ηχειο ειναι ετσι και ετσι θα ηθελα να ηταν ποιο δυνατο θεκω να αλλαξω και να παω σε ενα p smart η mate 10 η καμερα του ειναι κακη δν μου αρεσει επισης η οθονη σπαει ευκολα κ ειναι πολυ ευαίσθητη πχ στον ιδρώτα δν το πρωτεινω καλυτερα να μαζεψετε 10-20 ευρω παραπανω και παρτε ενα xiaomi redmi note 5 η huawei

    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_gkouskos
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι καθόλου καλό . Ο χώρος του απαράδεκτες όπως και η κάμερα .η ram του ασχολίαστη . Ήταν το ζωηρότερου κηνητο που είχα πάρει στην ζωή μου . οποίος το πάρει θα το μετανιώσει. Δεν το συστήνο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπον το κινητακι ειναι σχετικα καλο για φωτογραφίες σπαει πανευκολα και αν την πρωτη φορα που σπασει δεν αλλαξεις οθονη αρχιζει και σπαει περισσοτερο. Μετριο προς κακο

    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα λεφτά του ειναι πολυ καλο...
    Το εχω σχεδόν δυο χρόνια και εως τωρα δεν έχει προκύψει κάνενα απολύτως πρόβλημα....
    Οι φωτογραφίες ειναι σχετικά καλες,η ανάλυση των βίντεο ομως καθόλου αλλα περα απο αυτο όλα τα υπόλοιπα είναι εντάξει...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γενικα ειναι καλο αλλα εχει μικρη χωριτικοτητα, οχι τοσο καλες φωτογραφιες βιντεο και οχι πολυ γρηγορο. Με τα χρηματα του μπορεις να αγορασεις σημερα κατι μακραν καλυτερο αλλα για πριν 2-3χρονια ηταν κορυφη για αυτο το budget!!!☺☺☺

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Unseen_Proplays
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω δύο χρόνια οπότε έχω μια ολοκληρωμένη άποψη πριν από δύο χρόνια ήταν από τα καλύτερα vfm αλλά πλέον δεν αξιζει 120€ μπορείς να δώσεις λίγα χρήματα ακόμη για κάποιο xiaomi redmi note 5 που είναι πολύ καλύτερο Στα θετικά εξαιρετική οθόνη δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από οθόνες των 1080p,Καλό λογισμικό με πολύ ωραίο και εύχρηστο skin ο επεξεργαστής είναι μέτριος αλλά σίγουρα δεν απογοητεύει για 120€ Αρνητικά 8gb αποθηκευτικό χώρο,καμέρα έτσι κι έτσι με καλό φωτισμό είναι καλουτσικη,Android 5.1το ηχείο είναι καλό αλλά δεν συγκρίνεται με τα καινούρια τηλέφωνα

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas.ioannidis.796
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισως μια απο τις χειροτερες επιλογες που εκανα εκεινη την περιοδο βεβαια το 2016 δυσκολα εβρισκες κινητο με καλυτερα χαρακτηριστικα στην συγκεκριμενη τιμη....

    • GPS
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αυτή η συσκευή της SAMSUNG την είχα πολλά χρονια(2016-2020 περίπου) και μπορώ να πώ οτι ήταν πολύ καλή για τα λεφτά της, 200 περίπου ευρώ. Όσα χρονια την ειχα ειχε φαει βολέ, πτώσεις απο ποδήλατο- τσέπη παντελονιού και ποδοπατήματα αβέρτα δεν έσπαγε εύκολα και αν τυχών έσπαγε, λειτουργούσε κανονικότατα. Τη μόνη φορα που μου την έκανε την στραβή ήταν οταν έκατσε ο αδερφος μου επάνω και εσπασε η οθόνη και απο τοτε δεν το εχω ανοίξει( μια φορά το επειχείρησα και μου έκανε νερά η οθόνη). Απο εκεί και πέρα δεν γνωρίζω αν υπάρχουν προβλήματα με την συσκευή και τι παίζει γενικότερα... Κατ' εμέ η συσκευή ηταν αξιόπιστη για τα λευτά και τηνημερομηνία κυκλοφορίας της και κυρίως ανθεκτική στις επανειλημμένες πτώσεις

    1
  • Πολύ καλό κινητό το έχω από το 2016 και ακόμα δουλεύει άλλα θέλω να κατατεβασω το AMONG US και μου λέει η συσκευή σας δεν είναι συμβατη με αυτή
    την έκδοση

    2
  • Ενα κινητο που αξιζει τα λεφτα του σιγουρα..το εχω απο φεβ 2017, μου εχει πεσει απειρες φορες (με θηκη μπρος-πισω φυσικα σιλικονης διαφανη) και δεν εχει ουτε γρατσουνια ..το μονα προβληματα του μετα απο τοσα χρονια οτι δεν εχει αρκετο χωρο για εφαρμογες (8gb) & η μπαταρια κραταει μια μερα (λογικο για τοσα χρονια) .Πλεον φυσικα το βαλα στην ακρη μηπως χρησιμοποιηθει σε καποιο αλλο μελος της οικογενειας μου.

    3
  • Παιδια το κινητο το εχω 3 χρονια και τωρα (2017 ΜΕ τελη2020), περιπου 185 ευρω το πηρα , κραταει απιστευτα . Ειχα ενα προβλημα με την μπαταρια αλλα πηρα καινουργια (αυτο εγινε πριν 6 με 7 μηνες υποψην!!!!!!!!!), πριν κτ βδομαδες μου κολουσε λιγο στο chroome αλλα τωρα ειναι μια χαρα. Του εχω σπασει την οθονη , το χω γρατζουνησει στα πλαγια κ δουλευει ακομα απιστευτα ..... Παιδια ειναι σαν νοκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τραβαει μια χαρα φοτογραφιες για τα χρηματα του , το λογιμικο του μ αρεσει ολα καλα. Βιντεο επισης καλα . Αξιζει κ με το παραπανω τα λευτα του κ μπορω να πω οτι για την χρονια του ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!(το πηρα απ το γερμανο αλλα αυτο δεν το λεω για να προωθησω την εταιρια ποσος με ενδιαφερει κιολας..το λεω απλως για την καλυτερη δυνατη πληροφορηση για εσας). Και σας γραφω αυτο το σχολιο γτ αυτο το κινητο με εχει στηριξει τοσο οσο δεν φανταζεστε..κ τωρα που θα παρω καινουργιο φοβαμαι να το αποχωριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4
  • Είπα να αλλάξω την αξιολόγηση αλλά με βάση την εποχή δηλαδή για το 2016 ήταν μια πολύ καλή συσκευή αλλά εν έτη 2021 δεν αξίζει καθόλου ,για δεύτερο κινητό θα έλεγα ότι αξίζει αλλά για βασικό κινητό με τίποτα . Σήμερα θα του έβαζα 2 αστέρια

    3
  • Δες τα όλα