Εχοντας εμπειρια με παρομοιο αλλα noname φορτιστη 10+ετων, στις 14/6/22 αγόρασα 2 φορτιστές από κατάστημα της λίστας του skroutz. το ένα έλειπε το βύσμα για τη θερμοκρασία και το αλλο ηταν σκετο βυσμα χωρις αισθητηρα. Είναι "ψεύτικοι" κυρίως από θέμα βάρους, ψύκτρες αλλά και του μενού που απουσιαζουν ενδειξεις ενω τις αναφερει το manual με κυριότερη ελειψη την ένδειξη των Αmp που φορτίζουν, την κατανάλωση, και το ιστορικό.
Ρύθμιση για την μέγιστη τάση φόρτισης υπάρχει και ενω την ειχα στα 13,8 οσο κατανάλωνα ρεύμα, οι φορτιστές έδειχναν να λειτουργούν κανονικά. Μετά από μία μέρα όμως που έλειψα και δεν κατανάλωνα ρεύμα, η τάση των μπαταριών έφτασε στα 15,6v και οι μπαταρίες εβραζαν, με τη θερμοκρασία να δείχνει "- -" στην οθόνη του φορτιστή και τα παντα εκαιγαν! Αν έλειπα για λίγο ακόμη, θα έβρισκα μόνο τις στάχτες του σπιτιού μου.
ενα αστερακι.
update 17/11/2022
ο ενας καηκε λιγες μερες μετα με εντυπωσιακο τσαφ επισης επικινδυνο. τον αλλο φοβομουν και τον ανεβαζα σταδιακα απο τα 13,8 στα 14,4 και τελικα εκανε τσαφ κι αυτος.
τωρα κατα τη γνωμη μου, αν τον εχετε μακρυα απο ευφλεκτα υλικα και για χαλαρες δουλιτσες ειναι μια χαρα και οικονομικος. σε περιοδους εστω και χαμηλης συνεφιας δεν μπορει να φορτισει. αν θελετε καθημερινη φορτιση "παντως καιρου" δεν κανουν γενικα οι φορτιστες pwm και παμε αναγκαστικα σε mppt που ειναι αρκετα ακριβοτεροι.