την αγορασα πριν 2,5 χρονια.ειμαι σουπερ ευχαριστημενη. κανει 4 μεγαλες κουπες των 300ml. πριν ειχα παρει κατα λαθος την μικρη IQ CM-150 Καφετιέρα Φίλτρου 600W White που εκανε μεχρι 2 κουπες κ εψαξα κ βρηκα την μεγαλυτερη.
ολα τα χαρακτηριστικα κ την κριτικη που εκανα για εκεινη ισχυει ακριβως το ιδιο και σ αυτη. βγαινουν ολα τα εξαρτηματα και πλενονται. βασικοτατο. δεν κλεινει αν δεν την κλεισεις εσυ οποτε κραταει το καφε ζεστο. δεν καιει τον καφε, μυριζει ολη η κουζινα το αρωμα του,γινεται πολυ γρηγορα. παιρνει τα μεγαλα φιλτρα. μπορεις και με το πλαστικο της φιλτρο που εχει μεσα να κανεις καφε. αξιζε η αγορα της και ειμαι πολυ ευχαριστημενη.
17/5/26 update:
την εχω 6 χρονια και ενω λειτουργει κανονικα ανακαλυψα ομως οτι κατω στην βαση το πλαστικο που ακουμπα η κανατα στο σημειο που τελειωνει κ αρχιζει το μεταλικο που ζεσταινει, το πλαστικο τριβεται διαλυεται σε κομματακια....η υπολοιπη καφετερια ομως ειναι ενταξει (και το ιδιο ακριβως αρχισε να κανει κ ο βραστηρας που ειχα παρει ταυτοχρονα ιδια μαρκα. εκεινος ομως στο καπακι και αρα εχω αρχισει να πινω, ουτε κ ξερω ποσο καιρο, κομματακια ροζ πλαστικου γιατι ειναι ροζ ο βραστηρας..,παω για 2 νεες αγορες καπακι.)