Είδη Προστασίας Μαλλιών

CHI 44 Iron Guard Spray Θερμοπροστασίας Μαλλιών 250ml

Iron Guard Spray που προστατεύει από τη θερμότητα των κεραμικών συσκευών styling. 

Iron Guard Spray που προστατεύει από τη θερμότητα των κεραμικών συσκευών styling. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 10 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Iron Guard Spray που προστατεύει από τη θερμότητα των κεραμικών συσκευών styling. 

Η κεραμική δύναμη προσφέρει εξαιρετική προστασία από την θερμότητα στα μαλλιά κατά τη διάρκεια του styling με κεραμικά εργαλεία. Τα μαλλιά παραμένουν μεταξένια και λαμπερά, με μεγαλύτερη διάρκεια στο styling. Σύνθεση χωρίς paraben. 

Χρησιμοποιήστε σε στεγνά μαλλιά. Χωρίστε σε τούφες και ψεκάστε με το CHI 44 Iron Guard από τις ρίζες έως τις άκρες. Προχωρήστε με τη χρήση του κεραμικού εργαλείου styling.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

για Θερμοπροστασία
Ναι
Μέγιστη Θερμοκρασία Προστασίας
-
Μορφή
Spray
με Σιλικόνη
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (29)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 2
  3. 3
  4. 6
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ενυδάτωση
  • Βαριά αίσθηση
  • nati_pat
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Και το ένα αστέρι πολύ είναι! Δεν αξίζει ούτε 1€ κατέστρεψα και έκαψα τα μαλλιά μου εξαιτίας αυτού. Οι άκρες μου ήταν σαν άχυρο και έγιναν άγριες με ψαλίδα μέσα σε 10 μέρες που το χρησιμοποίησα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheBiggestL

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Νομίζω ότι αυτό φταίει που τα μαλλιά μου βγαίνουν έτσι ξηρά και περίεργα...ισιωμένα όχι καλά όμως, χωρίς λάμψη και φαίνονται αφυδατωμένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_metaxaki28
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αφήνει λίγο άγρια και ξηρά τα μαλλιά και κάπως μπερδεμένα..εγώ το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά και μετά ΄τα στεγνώνω...το δοκίμασα και σε στεγνά μαλλιά και το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορώ ούτε να τα χτενίσω...αλλά το ίσιωμα είναι σαν κομμωτηρίου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adam Dimitra
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το χρησιμοποιώ 1 μήνα τώρα….
    Η αλήθεια είναι πως όταν στεγνώνω τα μαλλιά με το πιστολάκι και πριν τα ισιώσω είναι λιγο άγρια. Αλλά μετά από κάθε λούσιμο κάνω μάσκα και την αφήνω τουλάχιστον 10 λεπτά για να είμαι σίγουρη οτι έχουν ενυδατωθεί. Επίσης στο τελικό αποτέλεσμα δλδ μετά το ίσιωμα με τη μασιά τα μαλλιά δεν είναι καθόλου ξηρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nantia19381
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ενω είναι λατρεμένη μάρκα για μένα το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι για ίσιωμα μαλλιών .τα κάνει τόσο σκληρά που θεωρώ είναι για να κανεις μπούκλες .δεν τα αφήνει λεία κ απαλά .θα ξαναγορασω το λαδακι τους που ήταν υπέροχο .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_k93
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Για τα δικά μου μαλλιά, που είναι λίγα και λεπτά και τείνουν να φριζαρουν, δεν χρησιμεύει. Τα μαλλιά μου γίνονται βαριά και ξηρά σε σημείο που χαλάει το ίσιωμα, η δε μυρωδιά του μου είναι μάλλον δυσάρεστη. Παρ' όλ' αυτά θεωρώ ότι προστατεύει από την ψαλίδα και ότι ενδεχομένως είναι κατάλληλο για πιο χοντρή τρίχα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaroula-pro
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Προστατεύει τα μαλλιά από το καθημερινό styling. Πολύ καλό ειδικά όταν το χρησιμοποιείτε πριν από το σίδερο. Το μόνο αρνητικό του ειναι ότι κάνει τα μαλλιά πολύ άγρια και νομίζω ότι τα μπλέκει λιγάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφήνει τα μαλλιά λίγο σκληρά. Για μπούκλες είναι οκ. Αλλά για ίσιωμα δεν κάνει. Δεν θα το ξαναεπαιρνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Χαλια αφήνει τα μαλλια ξηρά και μπερδεύονται πολυ

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Βαριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το καλύτερο θερμοπροστατευτικο που έχω δοκιμασει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ σκληρό αποτέλεσμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου σκληραίνει τα μαλλιά πολύ... Δεν μου κάνει καμία δουλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 59 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βαριά αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 59 ml

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
    • Βαριά αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βαριά αίσθηση
  • Και το ένα αστέρι πολύ είναι! Δεν αξίζει ούτε 1€ κατέστρεψα και έκαψα τα μαλλιά μου εξαιτίας αυτού. Οι άκρες μου ήταν σαν άχυρο και έγιναν άγριες με ψαλίδα μέσα σε 10 μέρες που το χρησιμοποίησα.

    1
  • Νομίζω ότι αυτό φταίει που τα μαλλιά μου βγαίνουν έτσι ξηρά και περίεργα...ισιωμένα όχι καλά όμως, χωρίς λάμψη και φαίνονται αφυδατωμένα

    0
  • Αφήνει λίγο άγρια και ξηρά τα μαλλιά και κάπως μπερδεμένα..εγώ το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά και μετά ΄τα στεγνώνω...το δοκίμασα και σε στεγνά μαλλιά και το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορώ ούτε να τα χτενίσω...αλλά το ίσιωμα είναι σαν κομμωτηρίου

    1
  • Το χρησιμοποιώ 1 μήνα τώρα….
    Η αλήθεια είναι πως όταν στεγνώνω τα μαλλιά με το πιστολάκι και πριν τα ισιώσω είναι λιγο άγρια. Αλλά μετά από κάθε λούσιμο κάνω μάσκα και την αφήνω τουλάχιστον 10 λεπτά για να είμαι σίγουρη οτι έχουν ενυδατωθεί. Επίσης στο τελικό αποτέλεσμα δλδ μετά το ίσιωμα με τη μασιά τα μαλλιά δεν είναι καθόλου ξηρά.

    1
  • Ενω είναι λατρεμένη μάρκα για μένα το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι για ίσιωμα μαλλιών .τα κάνει τόσο σκληρά που θεωρώ είναι για να κανεις μπούκλες .δεν τα αφήνει λεία κ απαλά .θα ξαναγορασω το λαδακι τους που ήταν υπέροχο .

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

25 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Iron Guard Spray που προστατεύει από τη θερμότητα των κεραμικών συσκευών styling. 

Η κεραμική δύναμη προσφέρει εξαιρετική προστασία από την θερμότητα στα μαλλιά κατά τη διάρκεια του styling με κεραμικά εργαλεία. Τα μαλλιά παραμένουν μεταξένια και λαμπερά, με μεγαλύτερη διάρκεια στο styling. Σύνθεση χωρίς paraben. 

Χρησιμοποιήστε σε στεγνά μαλλιά. Χωρίστε σε τούφες και ψεκάστε με το CHI 44 Iron Guard από τις ρίζες έως τις άκρες. Προχωρήστε με τη χρήση του κεραμικού εργαλείου styling.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

για Θερμοπροστασία
Ναι
Μέγιστη Θερμοκρασία Προστασίας
-
Μορφή
Spray
με Σιλικόνη
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (29)

  1. 14
  2. 2
  3. 3
  4. 6
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ενυδάτωση
  • Βαριά αίσθηση
  • nati_pat
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Και το ένα αστέρι πολύ είναι! Δεν αξίζει ούτε 1€ κατέστρεψα και έκαψα τα μαλλιά μου εξαιτίας αυτού. Οι άκρες μου ήταν σαν άχυρο και έγιναν άγριες με ψαλίδα μέσα σε 10 μέρες που το χρησιμοποίησα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheBiggestL

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Νομίζω ότι αυτό φταίει που τα μαλλιά μου βγαίνουν έτσι ξηρά και περίεργα...ισιωμένα όχι καλά όμως, χωρίς λάμψη και φαίνονται αφυδατωμένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_metaxaki28
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αφήνει λίγο άγρια και ξηρά τα μαλλιά και κάπως μπερδεμένα..εγώ το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά και μετά ΄τα στεγνώνω...το δοκίμασα και σε στεγνά μαλλιά και το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορώ ούτε να τα χτενίσω...αλλά το ίσιωμα είναι σαν κομμωτηρίου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adam Dimitra
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το χρησιμοποιώ 1 μήνα τώρα….
    Η αλήθεια είναι πως όταν στεγνώνω τα μαλλιά με το πιστολάκι και πριν τα ισιώσω είναι λιγο άγρια. Αλλά μετά από κάθε λούσιμο κάνω μάσκα και την αφήνω τουλάχιστον 10 λεπτά για να είμαι σίγουρη οτι έχουν ενυδατωθεί. Επίσης στο τελικό αποτέλεσμα δλδ μετά το ίσιωμα με τη μασιά τα μαλλιά δεν είναι καθόλου ξηρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nantia19381
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ενω είναι λατρεμένη μάρκα για μένα το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι για ίσιωμα μαλλιών .τα κάνει τόσο σκληρά που θεωρώ είναι για να κανεις μπούκλες .δεν τα αφήνει λεία κ απαλά .θα ξαναγορασω το λαδακι τους που ήταν υπέροχο .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofia_k93
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Για τα δικά μου μαλλιά, που είναι λίγα και λεπτά και τείνουν να φριζαρουν, δεν χρησιμεύει. Τα μαλλιά μου γίνονται βαριά και ξηρά σε σημείο που χαλάει το ίσιωμα, η δε μυρωδιά του μου είναι μάλλον δυσάρεστη. Παρ' όλ' αυτά θεωρώ ότι προστατεύει από την ψαλίδα και ότι ενδεχομένως είναι κατάλληλο για πιο χοντρή τρίχα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaroula-pro
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Προστατεύει τα μαλλιά από το καθημερινό styling. Πολύ καλό ειδικά όταν το χρησιμοποιείτε πριν από το σίδερο. Το μόνο αρνητικό του ειναι ότι κάνει τα μαλλιά πολύ άγρια και νομίζω ότι τα μπλέκει λιγάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφήνει τα μαλλιά λίγο σκληρά. Για μπούκλες είναι οκ. Αλλά για ίσιωμα δεν κάνει. Δεν θα το ξαναεπαιρνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Χαλια αφήνει τα μαλλια ξηρά και μπερδεύονται πολυ

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Βαριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Το καλύτερο θερμοπροστατευτικο που έχω δοκιμασει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ σκληρό αποτέλεσμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου σκληραίνει τα μαλλιά πολύ... Δεν μου κάνει καμία δουλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 59 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βαριά αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 59 ml

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
    • Βαριά αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βαριά αίσθηση
  • Και το ένα αστέρι πολύ είναι! Δεν αξίζει ούτε 1€ κατέστρεψα και έκαψα τα μαλλιά μου εξαιτίας αυτού. Οι άκρες μου ήταν σαν άχυρο και έγιναν άγριες με ψαλίδα μέσα σε 10 μέρες που το χρησιμοποίησα.

    1
  • Νομίζω ότι αυτό φταίει που τα μαλλιά μου βγαίνουν έτσι ξηρά και περίεργα...ισιωμένα όχι καλά όμως, χωρίς λάμψη και φαίνονται αφυδατωμένα

    0
  • Αφήνει λίγο άγρια και ξηρά τα μαλλιά και κάπως μπερδεμένα..εγώ το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά και μετά ΄τα στεγνώνω...το δοκίμασα και σε στεγνά μαλλιά και το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορώ ούτε να τα χτενίσω...αλλά το ίσιωμα είναι σαν κομμωτηρίου

    1
  • Το χρησιμοποιώ 1 μήνα τώρα….
    Η αλήθεια είναι πως όταν στεγνώνω τα μαλλιά με το πιστολάκι και πριν τα ισιώσω είναι λιγο άγρια. Αλλά μετά από κάθε λούσιμο κάνω μάσκα και την αφήνω τουλάχιστον 10 λεπτά για να είμαι σίγουρη οτι έχουν ενυδατωθεί. Επίσης στο τελικό αποτέλεσμα δλδ μετά το ίσιωμα με τη μασιά τα μαλλιά δεν είναι καθόλου ξηρά.

    1
  • Ενω είναι λατρεμένη μάρκα για μένα το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι για ίσιωμα μαλλιών .τα κάνει τόσο σκληρά που θεωρώ είναι για να κανεις μπούκλες .δεν τα αφήνει λεία κ απαλά .θα ξαναγορασω το λαδακι τους που ήταν υπέροχο .

    2
  • Δες τα όλα