Αντηλιακά

A-Derma Mattifying Fluid Protect AC Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου SPF50 40ml

Λεπτόρρευστη κρέμα με ματ αποτέλεσμα Protect AC SPF50+ με έλαιο νεαρών βλαστών βρώμης Rhealba, που ενισχύει και προστατεύει τον δερματικό φραγμό.

Λεπτόρρευστη κρέμα με ματ αποτέλεσμα Protect AC SPF50+ με έλαιο νεαρών βλαστών βρώμης Rhealba, που ενισχύει και προστατεύει τον δερματικό φραγμό.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή
  • Δες τα όλα
13 14
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Orthopedika24 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Λεπτόρρευστη κρέμα με ματ αποτέλεσμα Protect AC SPF50+ με έλαιο νεαρών βλαστών βρώμης Rhealba, που ενισχύει και προστατεύει τον δερματικό φραγμό.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε επαρκή ποσότητα στο πρόσωπο πριν από κάθε έκθεση στον ήλιο.

Συστατικά

Water (Aqua), C12-15 Alkyl Benzoate, Methylene Bis-benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol [nano], Cetearyl Isononanoate, Diisopropyl Adipate, Isodecyl, Neopentanoate, Bis-ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Diethylhexyl Butamido Triazone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Potassium Cetyl Phosphate, Decyl Glucoside, C10-18 Triglycerides, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Avena Sativa, (Oat) Sprout Oil, Benzoic Acid, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Fragrance (Parfum), Glutamic Acid, Glyceryl Behenate, Glyceryl Dibehenate, Propylene, Glycol, Silica, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Tribehenin, Xanthan Gum.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Αντιοξειδωτική
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Αίσθηση μετά την εφαρμογή:
Δεν κολλάει
Τι τελείωμα αφήνει:
Ματ
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (46)

Αξιολογήσεις

  1. 21
  2. 7
  3. 8
  4. 4
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Διάρκεια
  • Άρωμα
  • Απλώνεται εύκολα
  • Απορρόφηση
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Ωραίο αντιηλιακό , απλώνεται εύκολα και σου αφήνει ωραία αίσθηση.
    Μικρή και βολική συσκευασία για να το παίρνεις παντού μαζί σου!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_7690

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τσούζει τα μάτια αν και με έτσουξε κάποιες φορές κάτω από τα μάτια. Σίγουρα δεν το έβαζα αφού είχα καεί ήδη(έστω και λίγο) γιατί δεν το άντεχα προσωπικά. Όντως αφήνει λίγο λευκό το δέρμα αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ότι αφού έβγαινα από το σπίτι ένιωθα απίστευτα την ζέστη στο πρόσωπό μου. Και ως άτομο που ιδρώνω ήδη υπερβολικά πολύ, σαν να βράχηκα από βροχή, το αντηλιακό το έκανε χειρότερο. Σίγουρα είναι πολύ δυνατό αδιάβροχο, παρ' όλο που ίδρωνα υπερβολικά δεν έφευγε το αντηλιακό εύκολα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα αντηλιακό που προστατεύει και σου αφήνει ωραία αίσθηση. Στην αρχή είναι αρκετά λευκό, αλλά απορροφάται πολύ γρήγορα και γίνεται σχεδόν ματ. Το άρωμα είναι ουδέτερο. Πολύ καλή επιλογή.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikossouliotiss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο αντιηλιακό προσώπου που δουλεύει στο δέρμα μου! Κάνω θεραπεία με Acnatac (Clindamycin & Tretinoin 0.025) και έψαχνα ένα αντιηλιακό για ακνεϊκά δέρματα που δεν φράσσει τους πόρους. Αν και έχει άρωμα, δεν ερεθίζει καθόλου το ευαίσθητο μου δέρμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα γιατί έχει λεπτόρρευστη υφή που απορροφάται εύκολα! Η τιμή του είναι καλή για την ποσότητα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christy_Stamatelopoulou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω πολύ λιπαρό δέρμα είχα δοκιμάσει σχεδόν όλα τα αντιηλιακα της αγοράς ώσπου σε μια παραγγελία μου το έβαλαν μέσα ως δειγματακι.Ειναι το καλύτερο αντιηλιακό για λιπαρές επιδερμίδες!Το αγαπώ!Προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου!Ενυδατώνει και κάνει ματ την επιδερμίδα!Έχει λίγο παχυρευστη σύσταση χρώματος λευκού!Μην τρομάξετε αν γίνετε φαντάσματα δεν θα είναι για πολύ απορροφάται γρήγορα.Σε περίπτωση που σας δημιουργήσει κομματάκια έχετε βάλει πολύ προϊόν!Η μυρωδιά του είναι ουδέτερη δεν μυρίζει απολύτως τίποτα!Πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ προστάτευσε το δέρμα μου από τον ήλιο, δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη καθώς γέμισε το πρόσωπό μου μικρά σπυράκια. Προφανώς είναι βαρύ για το μικτό κι ευαίσθητο δέρμα μου και δεν θα το ξαναπάρω.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_G
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλια...μου την έδωσε η δερματολόγος μου ότι χειρότερο.... Απλώνεται δύσκολα, αφήνει βαριά λιπαρή αίσθηση, απορροφάται αργά και άμα δεν έχεις πολύ ανοιχτό δέρμα πρέπει να την τρυψεις πολύ για να μην φαίνεσαι άσπρος.Τωρα πόσο προστατεύει δν ξερω

    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_K
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρέχει καλή προστασία αλλά δεν θα την ξαναγοράσω. Αρκετά βαριά υφή, και απλώνεται δύσκολα. Σίγουρα μου βγάζει λιπαρότητα και τη νιώθω βαριά. Το πρόσωπο μου είναι λιπαρό με τάση ακμής

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alkp
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την πρότεινε η δερματολόγος μου σαν μια καλή αντιηλιακή για λιπαρό δέρμα. Συνήθως χρησιμοποιούσα την la roche posay dry mist. Ενθουσιάστηκα από τις πρώτες χρήσεις, το τελείωμα που αφήνει είναι ματ, απλώνεται πολύ εύκολα, αν απλωθεί σωστά δεν αφήνει άσπρα σημάδια και δε βγάζει λιπαρότητα.

    Update:
    Την αγόρασα 2 φορές, είναι όντως μια πολύ καλή αντιηλιακή αλλά αφήνει δυστυχώς έντονο whitecast αν δε φοράς κάποιο άλλο προϊόν από πάνω με χρώμα. Την αντικατέστησα με μια της bioderma

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εγω τόσο καλό αντιλιακο δεν έχω ξανά βάλει βέβαια γούστα είναι αυτά...το μόνο του ελάττωμα ότι είναι δύσκολο να τ απλώσεις...αλλά δεν την αλλάζω!!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφήνει εντονες ασπρίλες με αποτελεσμα να χρειαζεται να την αλείψεις πολύ καλά. Αλλά σίγουρα σε προστατευει για μεγάλο διαστημα από τον ηλιο.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την αγόρασα αυτές τις μέρες. Πρώτες εντυπώσεις: 1) Αφήνει ευχάριστη άνετη αίσθηση δεν είναι όμως ματ. Δεν θα έλεγα ότι είναι ιδανική ως βάση μακιγιάζ. 2) Πρέπει να απλωθεί καλά διαφορετικά αφήνει ασπρίλες στο πρόσωπο.3) Το ότι δεν έχει άρωμα είναι πλεονέκτημα εαν έχεις ευαίσθητο δέρμα. Για μικτές προς ελαφρώς ξηρές επιδερμίδες είναι καλή. Για λιπαρές δεν έχω άποψη. Δεν έχω παρατηρήσει μέχρη τώρα κάποια αρνιτική αντίδραση, π.χ. σπυράκια. Χρειάζομαι χρόνο για να διαπιστώσω αν θα την ξανά αγοράσω.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sylviaki_K
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαίσια αίσθηση. Σίγουρα δεν έχει ματ αποτέλεσμα. Την πρώτη φορά που το αγόρασα νόμιζα πως ήταν χαλασμένο το συγκεκριμένο σωληνάριο, έβγαινε κρέμα μαζί με κάτι σαν λάδι. Αλλά τελικά έτσι ήταν και το επόμενο που αγόρασα.
    Και να σκεφτείτε πως μου το έδωσε ο δερματολόγος επειδή έχω ακμή. Ε, αυτό το προϊόν χειροτερεύει την ακμή!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GREEK_WOMAN
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο αντιλιακό που το είχε δωσει ο δερματολόγος επειδή μου ειχε αφαιρέσει ελιες από το πρόσωπο και επειδή το φαρμακείο μεχρι να παραγγειλεί και να ερθει το SCAR μου είπε να βάζω σε όλο το πρόσωπο. Έψαξα να δω τι κάνει ακριβώς με αποτέλεσμα να το παραγγειλω ηλεκτρονικά. Όταν το είχα δοκιμάσει σε δειγμα 5 ml μου αρεσε πολύ η υφή του . Στην αρχή μέχρι να το συννηθήσει το δέρμα βγάζει λιπαρότητα. Όταν το συνηθίζει το δέρμα είναι οκ. Προσφέρει ματ αποτέλεσμα . Σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσω .Απλώνεται εύκολα και απορροφάται εύκολα . Θέλει αναννέωση κάθε 2 ώρες όταν είμαστε στον ήλιο .Αντιλιακό δε φοράμε μόνο το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα . Είναι για προβληματικές επιδερμίδες με προβλημα ακμης , μαύρα στιγματα, λιπαρότητα. Αυτό δε σημαίνει ότι κάνει σε όλες τις προβληματικές επιδερμίδες . Συμβουλευτείτε τον δερματολόγο σας .

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariannadanai
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω πολυ ευαισθητο δερμα με ταση ακμης δυστυχως με αυτο η ηπια ακμη που ειχα φουντωσε ειναι πολυ λιπαρο και γυαλιζει

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arctron
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ αξιόλογο αντιηλιακό. Ιδανικό για ακνεϊκή και ευαίσθητη επιδερμίδα. Ευχάριστο ελαφρύ αποτέλεσμα μη λιπαρό αλλά ούτε και υπερβολικά στεγνό, mattifying όσο χρειάζεται. Ιδανικό ως βάση για μακιγιάζ.
    Αυτό όμως που το βάζει στην κορυφή των προτιμήσεων μου είναι ότι ακόμα και σε νωπή επιδερμίδα, στην παραλία μετά από μπάνιο, είναι ίσως το μοναδικό που δεν έτσουξε ποτέ. Γενικά δεν είχα καμια δυσάρεστη αντίδραση από αυτό το προϊον. Το έχω αγοράσει ήδη ξανά μιας και μπορώ να το χρησιμοποιώ όλο τον χρόνο.
    Update: Ακόμα 5 χρόνια μετά δεν έχω βρει κάποια που να με βολεύει τόσο. Είναι η 1η επιλογή μου! Δεν τσούζει τα μάτια που δυστυχώς πολλές καλές αντιηλιακές προσώπου ακόμα κι αν δεν βάζω στα μάτια με τσούζουν τα μάτια!
    Τσεκάρει όλα τα κουτάκια δεν βάζει λιπαρότητα, προστατεύει ανοιχτοχρωμες & ευαίσθητες επιδερμίδες, δεν βγάζει λιπαρότηταα, ματ αποτέλεσμα, white cast θα έχει κάποιος αν δεν απλώσει καλά τη σωστή ποσότητα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μονη αντηλιακη κρεμα που εχω βρει να μην αφηνει λιπαρη την επιδερμίδα. Για μενα η καλύτερη!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δε ξέρω γιατί αναγράφεται στη συσκευασία ότι είναι ματ. Δεν είναι...

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε λιπαρές επιδερμίδες δεν έχει ματ αποτέλεσμα, μετά από λίγη ώρα βγάζει λιπαρότητα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν φραζει πόρους αλλά αφήνει ασπριλα. Με ένα τσακ μαύρισμα σε ρωτάνε τι έπαθες και χλωμασιες

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι παχύρευστο και θελει καλό άπλωμα.Βοηθαει πολυ στην ακμη το καλοκαιρι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμιά περίπτωση δεν είναι ματ. Δεν απορροφάται εύκολα , είναι λιπαρή και αφήνει λευκά σημάδια.

    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ωραίο αντιηλιακό , απλώνεται εύκολα και σου αφήνει ωραία αίσθηση.
    Μικρή και βολική συσκευασία για να το παίρνεις παντού μαζί σου!

    0
  • Δεν τσούζει τα μάτια αν και με έτσουξε κάποιες φορές κάτω από τα μάτια. Σίγουρα δεν το έβαζα αφού είχα καεί ήδη(έστω και λίγο) γιατί δεν το άντεχα προσωπικά. Όντως αφήνει λίγο λευκό το δέρμα αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ότι αφού έβγαινα από το σπίτι ένιωθα απίστευτα την ζέστη στο πρόσωπό μου. Και ως άτομο που ιδρώνω ήδη υπερβολικά πολύ, σαν να βράχηκα από βροχή, το αντηλιακό το έκανε χειρότερο. Σίγουρα είναι πολύ δυνατό αδιάβροχο, παρ' όλο που ίδρωνα υπερβολικά δεν έφευγε το αντηλιακό εύκολα.

    0
  • Ένα αντηλιακό που προστατεύει και σου αφήνει ωραία αίσθηση. Στην αρχή είναι αρκετά λευκό, αλλά απορροφάται πολύ γρήγορα και γίνεται σχεδόν ματ. Το άρωμα είναι ουδέτερο. Πολύ καλή επιλογή.

    0
  • Το μόνο αντιηλιακό προσώπου που δουλεύει στο δέρμα μου! Κάνω θεραπεία με Acnatac (Clindamycin & Tretinoin 0.025) και έψαχνα ένα αντιηλιακό για ακνεϊκά δέρματα που δεν φράσσει τους πόρους. Αν και έχει άρωμα, δεν ερεθίζει καθόλου το ευαίσθητο μου δέρμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα γιατί έχει λεπτόρρευστη υφή που απορροφάται εύκολα! Η τιμή του είναι καλή για την ποσότητα!

    1
  • Έχω πολύ λιπαρό δέρμα είχα δοκιμάσει σχεδόν όλα τα αντιηλιακα της αγοράς ώσπου σε μια παραγγελία μου το έβαλαν μέσα ως δειγματακι.Ειναι το καλύτερο αντιηλιακό για λιπαρές επιδερμίδες!Το αγαπώ!Προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου!Ενυδατώνει και κάνει ματ την επιδερμίδα!Έχει λίγο παχυρευστη σύσταση χρώματος λευκού!Μην τρομάξετε αν γίνετε φαντάσματα δεν θα είναι για πολύ απορροφάται γρήγορα.Σε περίπτωση που σας δημιουργήσει κομματάκια έχετε βάλει πολύ προϊόν!Η μυρωδιά του είναι ουδέτερη δεν μυρίζει απολύτως τίποτα!Πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

401 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Λεπτόρρευστη κρέμα με ματ αποτέλεσμα Protect AC SPF50+ με έλαιο νεαρών βλαστών βρώμης Rhealba, που ενισχύει και προστατεύει τον δερματικό φραγμό.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί προστατεύει ικανοποιητικά από τον ήλιο.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε επαρκή ποσότητα στο πρόσωπο πριν από κάθε έκθεση στον ήλιο.

Συστατικά

Water (Aqua), C12-15 Alkyl Benzoate, Methylene Bis-benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol [nano], Cetearyl Isononanoate, Diisopropyl Adipate, Isodecyl, Neopentanoate, Bis-ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Diethylhexyl Butamido Triazone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Potassium Cetyl Phosphate, Decyl Glucoside, C10-18 Triglycerides, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Avena Sativa, (Oat) Sprout Oil, Benzoic Acid, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Fragrance (Parfum), Glutamic Acid, Glyceryl Behenate, Glyceryl Dibehenate, Propylene, Glycol, Silica, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Tribehenin, Xanthan Gum.

Κατασκευαστής

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δείκτης Αντηλιακής Προστασίας (SPF)
50 SPF
Σύνθεση
Fragrance-free
Υφή
Κρέμα
Δράση
Αντιοξειδωτική
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Mineral Sunscreen
Όχι
Αίσθηση μετά την εφαρμογή:
Δεν κολλάει
Τι τελείωμα αφήνει:
Ματ
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Αδιάβροχο
Όχι
Spray
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (46)

  1. 21
  2. 7
  3. 8
  4. 4
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
  • Διάρκεια
  • Άρωμα
  • Απλώνεται εύκολα
  • Απορρόφηση
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Ωραίο αντιηλιακό , απλώνεται εύκολα και σου αφήνει ωραία αίσθηση.
    Μικρή και βολική συσκευασία για να το παίρνεις παντού μαζί σου!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_7690

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τσούζει τα μάτια αν και με έτσουξε κάποιες φορές κάτω από τα μάτια. Σίγουρα δεν το έβαζα αφού είχα καεί ήδη(έστω και λίγο) γιατί δεν το άντεχα προσωπικά. Όντως αφήνει λίγο λευκό το δέρμα αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ότι αφού έβγαινα από το σπίτι ένιωθα απίστευτα την ζέστη στο πρόσωπό μου. Και ως άτομο που ιδρώνω ήδη υπερβολικά πολύ, σαν να βράχηκα από βροχή, το αντηλιακό το έκανε χειρότερο. Σίγουρα είναι πολύ δυνατό αδιάβροχο, παρ' όλο που ίδρωνα υπερβολικά δεν έφευγε το αντηλιακό εύκολα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα αντηλιακό που προστατεύει και σου αφήνει ωραία αίσθηση. Στην αρχή είναι αρκετά λευκό, αλλά απορροφάται πολύ γρήγορα και γίνεται σχεδόν ματ. Το άρωμα είναι ουδέτερο. Πολύ καλή επιλογή.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikossouliotiss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο αντιηλιακό προσώπου που δουλεύει στο δέρμα μου! Κάνω θεραπεία με Acnatac (Clindamycin & Tretinoin 0.025) και έψαχνα ένα αντιηλιακό για ακνεϊκά δέρματα που δεν φράσσει τους πόρους. Αν και έχει άρωμα, δεν ερεθίζει καθόλου το ευαίσθητο μου δέρμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα γιατί έχει λεπτόρρευστη υφή που απορροφάται εύκολα! Η τιμή του είναι καλή για την ποσότητα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christy_Stamatelopoulou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω πολύ λιπαρό δέρμα είχα δοκιμάσει σχεδόν όλα τα αντιηλιακα της αγοράς ώσπου σε μια παραγγελία μου το έβαλαν μέσα ως δειγματακι.Ειναι το καλύτερο αντιηλιακό για λιπαρές επιδερμίδες!Το αγαπώ!Προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου!Ενυδατώνει και κάνει ματ την επιδερμίδα!Έχει λίγο παχυρευστη σύσταση χρώματος λευκού!Μην τρομάξετε αν γίνετε φαντάσματα δεν θα είναι για πολύ απορροφάται γρήγορα.Σε περίπτωση που σας δημιουργήσει κομματάκια έχετε βάλει πολύ προϊόν!Η μυρωδιά του είναι ουδέτερη δεν μυρίζει απολύτως τίποτα!Πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ προστάτευσε το δέρμα μου από τον ήλιο, δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη καθώς γέμισε το πρόσωπό μου μικρά σπυράκια. Προφανώς είναι βαρύ για το μικτό κι ευαίσθητο δέρμα μου και δεν θα το ξαναπάρω.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_G
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλια...μου την έδωσε η δερματολόγος μου ότι χειρότερο.... Απλώνεται δύσκολα, αφήνει βαριά λιπαρή αίσθηση, απορροφάται αργά και άμα δεν έχεις πολύ ανοιχτό δέρμα πρέπει να την τρυψεις πολύ για να μην φαίνεσαι άσπρος.Τωρα πόσο προστατεύει δν ξερω

    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_K
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρέχει καλή προστασία αλλά δεν θα την ξαναγοράσω. Αρκετά βαριά υφή, και απλώνεται δύσκολα. Σίγουρα μου βγάζει λιπαρότητα και τη νιώθω βαριά. Το πρόσωπο μου είναι λιπαρό με τάση ακμής

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alkp
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την πρότεινε η δερματολόγος μου σαν μια καλή αντιηλιακή για λιπαρό δέρμα. Συνήθως χρησιμοποιούσα την la roche posay dry mist. Ενθουσιάστηκα από τις πρώτες χρήσεις, το τελείωμα που αφήνει είναι ματ, απλώνεται πολύ εύκολα, αν απλωθεί σωστά δεν αφήνει άσπρα σημάδια και δε βγάζει λιπαρότητα.

    Update:
    Την αγόρασα 2 φορές, είναι όντως μια πολύ καλή αντιηλιακή αλλά αφήνει δυστυχώς έντονο whitecast αν δε φοράς κάποιο άλλο προϊόν από πάνω με χρώμα. Την αντικατέστησα με μια της bioderma

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εγω τόσο καλό αντιλιακο δεν έχω ξανά βάλει βέβαια γούστα είναι αυτά...το μόνο του ελάττωμα ότι είναι δύσκολο να τ απλώσεις...αλλά δεν την αλλάζω!!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφήνει εντονες ασπρίλες με αποτελεσμα να χρειαζεται να την αλείψεις πολύ καλά. Αλλά σίγουρα σε προστατευει για μεγάλο διαστημα από τον ηλιο.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την αγόρασα αυτές τις μέρες. Πρώτες εντυπώσεις: 1) Αφήνει ευχάριστη άνετη αίσθηση δεν είναι όμως ματ. Δεν θα έλεγα ότι είναι ιδανική ως βάση μακιγιάζ. 2) Πρέπει να απλωθεί καλά διαφορετικά αφήνει ασπρίλες στο πρόσωπο.3) Το ότι δεν έχει άρωμα είναι πλεονέκτημα εαν έχεις ευαίσθητο δέρμα. Για μικτές προς ελαφρώς ξηρές επιδερμίδες είναι καλή. Για λιπαρές δεν έχω άποψη. Δεν έχω παρατηρήσει μέχρη τώρα κάποια αρνιτική αντίδραση, π.χ. σπυράκια. Χρειάζομαι χρόνο για να διαπιστώσω αν θα την ξανά αγοράσω.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sylviaki_K
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαίσια αίσθηση. Σίγουρα δεν έχει ματ αποτέλεσμα. Την πρώτη φορά που το αγόρασα νόμιζα πως ήταν χαλασμένο το συγκεκριμένο σωληνάριο, έβγαινε κρέμα μαζί με κάτι σαν λάδι. Αλλά τελικά έτσι ήταν και το επόμενο που αγόρασα.
    Και να σκεφτείτε πως μου το έδωσε ο δερματολόγος επειδή έχω ακμή. Ε, αυτό το προϊόν χειροτερεύει την ακμή!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Απλώνεται με μέτρια δυσκολία
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GREEK_WOMAN
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο αντιλιακό που το είχε δωσει ο δερματολόγος επειδή μου ειχε αφαιρέσει ελιες από το πρόσωπο και επειδή το φαρμακείο μεχρι να παραγγειλεί και να ερθει το SCAR μου είπε να βάζω σε όλο το πρόσωπο. Έψαξα να δω τι κάνει ακριβώς με αποτέλεσμα να το παραγγειλω ηλεκτρονικά. Όταν το είχα δοκιμάσει σε δειγμα 5 ml μου αρεσε πολύ η υφή του . Στην αρχή μέχρι να το συννηθήσει το δέρμα βγάζει λιπαρότητα. Όταν το συνηθίζει το δέρμα είναι οκ. Προσφέρει ματ αποτέλεσμα . Σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσω .Απλώνεται εύκολα και απορροφάται εύκολα . Θέλει αναννέωση κάθε 2 ώρες όταν είμαστε στον ήλιο .Αντιλιακό δε φοράμε μόνο το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα . Είναι για προβληματικές επιδερμίδες με προβλημα ακμης , μαύρα στιγματα, λιπαρότητα. Αυτό δε σημαίνει ότι κάνει σε όλες τις προβληματικές επιδερμίδες . Συμβουλευτείτε τον δερματολόγο σας .

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariannadanai
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω πολυ ευαισθητο δερμα με ταση ακμης δυστυχως με αυτο η ηπια ακμη που ειχα φουντωσε ειναι πολυ λιπαρο και γυαλιζει

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arctron
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ αξιόλογο αντιηλιακό. Ιδανικό για ακνεϊκή και ευαίσθητη επιδερμίδα. Ευχάριστο ελαφρύ αποτέλεσμα μη λιπαρό αλλά ούτε και υπερβολικά στεγνό, mattifying όσο χρειάζεται. Ιδανικό ως βάση για μακιγιάζ.
    Αυτό όμως που το βάζει στην κορυφή των προτιμήσεων μου είναι ότι ακόμα και σε νωπή επιδερμίδα, στην παραλία μετά από μπάνιο, είναι ίσως το μοναδικό που δεν έτσουξε ποτέ. Γενικά δεν είχα καμια δυσάρεστη αντίδραση από αυτό το προϊον. Το έχω αγοράσει ήδη ξανά μιας και μπορώ να το χρησιμοποιώ όλο τον χρόνο.
    Update: Ακόμα 5 χρόνια μετά δεν έχω βρει κάποια που να με βολεύει τόσο. Είναι η 1η επιλογή μου! Δεν τσούζει τα μάτια που δυστυχώς πολλές καλές αντιηλιακές προσώπου ακόμα κι αν δεν βάζω στα μάτια με τσούζουν τα μάτια!
    Τσεκάρει όλα τα κουτάκια δεν βάζει λιπαρότητα, προστατεύει ανοιχτοχρωμες & ευαίσθητες επιδερμίδες, δεν βγάζει λιπαρότηταα, ματ αποτέλεσμα, white cast θα έχει κάποιος αν δεν απλώσει καλά τη σωστή ποσότητα!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μονη αντηλιακη κρεμα που εχω βρει να μην αφηνει λιπαρη την επιδερμίδα. Για μενα η καλύτερη!

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δε ξέρω γιατί αναγράφεται στη συσκευασία ότι είναι ματ. Δεν είναι...

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε λιπαρές επιδερμίδες δεν έχει ματ αποτέλεσμα, μετά από λίγη ώρα βγάζει λιπαρότητα.

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Διάρκεια
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν φραζει πόρους αλλά αφήνει ασπριλα. Με ένα τσακ μαύρισμα σε ρωτάνε τι έπαθες και χλωμασιες

    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Απλώνεται εύκολα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι παχύρευστο και θελει καλό άπλωμα.Βοηθαει πολυ στην ακμη το καλοκαιρι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμιά περίπτωση δεν είναι ματ. Δεν απορροφάται εύκολα , είναι λιπαρή και αφήνει λευκά σημάδια.

    • Απλώνεται δύσκολα
    • Απορρόφηση
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αίσθηση
    • Απλώνεται εύκολα
    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα προστασίας από τoν ήλιο
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ωραίο αντιηλιακό , απλώνεται εύκολα και σου αφήνει ωραία αίσθηση.
    Μικρή και βολική συσκευασία για να το παίρνεις παντού μαζί σου!

    0
  • Δεν τσούζει τα μάτια αν και με έτσουξε κάποιες φορές κάτω από τα μάτια. Σίγουρα δεν το έβαζα αφού είχα καεί ήδη(έστω και λίγο) γιατί δεν το άντεχα προσωπικά. Όντως αφήνει λίγο λευκό το δέρμα αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ότι αφού έβγαινα από το σπίτι ένιωθα απίστευτα την ζέστη στο πρόσωπό μου. Και ως άτομο που ιδρώνω ήδη υπερβολικά πολύ, σαν να βράχηκα από βροχή, το αντηλιακό το έκανε χειρότερο. Σίγουρα είναι πολύ δυνατό αδιάβροχο, παρ' όλο που ίδρωνα υπερβολικά δεν έφευγε το αντηλιακό εύκολα.

    0
  • Ένα αντηλιακό που προστατεύει και σου αφήνει ωραία αίσθηση. Στην αρχή είναι αρκετά λευκό, αλλά απορροφάται πολύ γρήγορα και γίνεται σχεδόν ματ. Το άρωμα είναι ουδέτερο. Πολύ καλή επιλογή.

    0
  • Το μόνο αντιηλιακό προσώπου που δουλεύει στο δέρμα μου! Κάνω θεραπεία με Acnatac (Clindamycin & Tretinoin 0.025) και έψαχνα ένα αντιηλιακό για ακνεϊκά δέρματα που δεν φράσσει τους πόρους. Αν και έχει άρωμα, δεν ερεθίζει καθόλου το ευαίσθητο μου δέρμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα γιατί έχει λεπτόρρευστη υφή που απορροφάται εύκολα! Η τιμή του είναι καλή για την ποσότητα!

    1
  • Έχω πολύ λιπαρό δέρμα είχα δοκιμάσει σχεδόν όλα τα αντιηλιακα της αγοράς ώσπου σε μια παραγγελία μου το έβαλαν μέσα ως δειγματακι.Ειναι το καλύτερο αντιηλιακό για λιπαρές επιδερμίδες!Το αγαπώ!Προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου!Ενυδατώνει και κάνει ματ την επιδερμίδα!Έχει λίγο παχυρευστη σύσταση χρώματος λευκού!Μην τρομάξετε αν γίνετε φαντάσματα δεν θα είναι για πολύ απορροφάται γρήγορα.Σε περίπτωση που σας δημιουργήσει κομματάκια έχετε βάλει πολύ προϊόν!Η μυρωδιά του είναι ουδέτερη δεν μυρίζει απολύτως τίποτα!Πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    2
  • Δες τα όλα
13,14 €
5,00 €   μεταφορικά