Ουίσκι

Ledaig Old Single Malt Ουίσκι 10 Ετών Σκωτίας 46.3% 700ml

Το Single Malt ουίσκι της ετικέτας Tobermory με γενέτειρα την Σκωτία παράγεται από ένα μόνο αποστακτήριο και έχει ως πρώτη ύλη αποκλειστικά βυνοποιημένο κριθάρι, μαγιά και νερό. Αυτό το single malt...

Το Single Malt ουίσκι της ετικέτας Tobermory με γενέτειρα την Σκωτία παράγεται από ένα μόνο αποστακτήριο και έχει ως πρώτη ύλη αποκλειστικά βυνοποιημένο κριθάρι, μαγιά και νερό. Αυτό το single malt πέρασε 10 χρόνια ωριμάζοντας σε δρύινα βαρέλια πριν εμφιαλωθεί.

  • Χώρα Προέλευσης: Σκωτία
  • Αλκοόλ: 46.3%
  • Ποσότητα: 700ml
Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Scotch Region Island
  • Δες τα όλα
62 50
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Kylix
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Ποτά στη σελίδα του Kylix

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Single Malt ουίσκι της ετικέτας Tobermory με γενέτειρα την Σκωτία παράγεται από ένα μόνο αποστακτήριο και έχει ως πρώτη ύλη αποκλειστικά βυνοποιημένο κριθάρι, μαγιά και νερό. Αυτό το single malt πέρασε 10 χρόνια ωριμάζοντας σε δρύινα βαρέλια πριν εμφιαλωθεί.

  • Χώρα Προέλευσης: Σκωτία
  • Αλκοόλ: 46.3%
  • Ποσότητα: 700ml

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Island
Γευστικό Προφίλ
Καπνιστό
Αλκοόλ
46,3 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
10 ετών
Συνδύασέ το με
Θαλασσινά & Sushi

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 1
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • steliosx2
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν υπάρχει malt που να μην είναι καλό.. Θέμα γούστου μου αρέσουν τα καπνιστά. το ledaig δεν έχει τον καπνό του Ardberg αλλά είναι τόσο όσο! Καταπληκτικό ουίσκι έχει κ αρμύρα κ γλυκυτητα, 46 βαθμών θέλει 5 σταγόνες νερό. Η περιγραφή δεν είναι το περιγραφόμενο οπότε τα λόγια περιττεύουν

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kokito valas pepez
    3
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το θυμόμουν πολύ καλύτερο. Λες και πέσανε σε λούμπα mass production επειδή πήρανε μια δυο διακρίσεις. Δεν αξίζει τη τιμή του. Στα 40€ θα ήταν απλά οκ. Πολύ έντονη φωτιά στο λαιμό, όχι απ' το peat αλλά απ' τη παραγωγική διαδικασία και τη ποιοτητα. Το βαρέλι δεν έχει δώσει πολλά σε χαρακτήρα και είναι σχετικά bland η γεύση. Το άρωμα λέει άλλα, υποσχέσεις που δεν καταλήγουν κάπου. Έκανα την ιεροσυλία να το παίξω και λίγο πάγο κοκακολα.. το ξέρω. Απαράδεκτος. Αλλά δε πινοταν αλλιώς. Βγήκε απ' τη λίστα των σταθερών προτιμήσεων.

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takisaxdoukas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό καπνιστό ουίσκυ και αρκετά αρωματικό. Γιά τούς λάτρεις τών peated whisky νομίζω πρέπει νά υπάρχει στή κάβα τους

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros Spin
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    100% ένα malt που πρέπει να δοκιμάσετε αν το βρείτε σε τιμή retail και όχι κάτι υπερβολικά τσιμπημένο. Πραγματικά από τα καλύτερα "καπνιστά" μου λέμε και δω στη τσιπουροχώρα. Στην πραγματικότητα είναι ένα αρκετά έως πολύ peated malt που στέκεται άνετα δίπλα σε islay malts όπως caol isla και lagavulin. Παρά ταύτα η τύρφη του είναι πολύ πιο καθαρή από το lapgroiag και λιγότερο ελαιώδης από τα 2 προαναφερθέντα. Για μένα πρέπει να το δοκιμάσετε ειδικά αν ψάχνεστε με peat.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PrasinosKolokythis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό για τα χρήματα του, προσωπικά αγαπημένο το Lagavulin 16 οπότε σε όσους αρέσει πιστεύω θα αρέσει και αυτό.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • whoAmI
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ουίσκι με το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα που δεν είναι όμως για όλα τα γούστα. Προσωπικά το λατρεύω και το βάζω στην ίδια κατηγορία ίσως και και λίγο πιο ψηλά από το Ardbeg 10.Θα το ξανααγορασω εάν η τιμή δεν ξεφυγει

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικο, με ιδιαιτερο καπνιστο χαρακτηρα!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν υπάρχει malt που να μην είναι καλό.. Θέμα γούστου μου αρέσουν τα καπνιστά. το ledaig δεν έχει τον καπνό του Ardberg αλλά είναι τόσο όσο! Καταπληκτικό ουίσκι έχει κ αρμύρα κ γλυκυτητα, 46 βαθμών θέλει 5 σταγόνες νερό. Η περιγραφή δεν είναι το περιγραφόμενο οπότε τα λόγια περιττεύουν

    3
  • Το θυμόμουν πολύ καλύτερο. Λες και πέσανε σε λούμπα mass production επειδή πήρανε μια δυο διακρίσεις. Δεν αξίζει τη τιμή του. Στα 40€ θα ήταν απλά οκ. Πολύ έντονη φωτιά στο λαιμό, όχι απ' το peat αλλά απ' τη παραγωγική διαδικασία και τη ποιοτητα. Το βαρέλι δεν έχει δώσει πολλά σε χαρακτήρα και είναι σχετικά bland η γεύση. Το άρωμα λέει άλλα, υποσχέσεις που δεν καταλήγουν κάπου. Έκανα την ιεροσυλία να το παίξω και λίγο πάγο κοκακολα.. το ξέρω. Απαράδεκτος. Αλλά δε πινοταν αλλιώς. Βγήκε απ' τη λίστα των σταθερών προτιμήσεων.

    2
  • πολύ καλό καπνιστό ουίσκυ και αρκετά αρωματικό. Γιά τούς λάτρεις τών peated whisky νομίζω πρέπει νά υπάρχει στή κάβα τους

    3
  • 100% ένα malt που πρέπει να δοκιμάσετε αν το βρείτε σε τιμή retail και όχι κάτι υπερβολικά τσιμπημένο. Πραγματικά από τα καλύτερα "καπνιστά" μου λέμε και δω στη τσιπουροχώρα. Στην πραγματικότητα είναι ένα αρκετά έως πολύ peated malt που στέκεται άνετα δίπλα σε islay malts όπως caol isla και lagavulin. Παρά ταύτα η τύρφη του είναι πολύ πιο καθαρή από το lapgroiag και λιγότερο ελαιώδης από τα 2 προαναφερθέντα. Για μένα πρέπει να το δοκιμάσετε ειδικά αν ψάχνεστε με peat.

    6
  • Καταπληκτικό για τα χρήματα του, προσωπικά αγαπημένο το Lagavulin 16 οπότε σε όσους αρέσει πιστεύω θα αρέσει και αυτό.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

67 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Single Malt ουίσκι της ετικέτας Tobermory με γενέτειρα την Σκωτία παράγεται από ένα μόνο αποστακτήριο και έχει ως πρώτη ύλη αποκλειστικά βυνοποιημένο κριθάρι, μαγιά και νερό. Αυτό το single malt πέρασε 10 χρόνια ωριμάζοντας σε δρύινα βαρέλια πριν εμφιαλωθεί.

  • Χώρα Προέλευσης: Σκωτία
  • Αλκοόλ: 46.3%
  • Ποσότητα: 700ml

Κατασκευαστής

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Island
Γευστικό Προφίλ
Καπνιστό
Αλκοόλ
46,3 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
10 ετών
Συνδύασέ το με
Θαλασσινά & Sushi

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 12
  2. 1
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • steliosx2
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν υπάρχει malt που να μην είναι καλό.. Θέμα γούστου μου αρέσουν τα καπνιστά. το ledaig δεν έχει τον καπνό του Ardberg αλλά είναι τόσο όσο! Καταπληκτικό ουίσκι έχει κ αρμύρα κ γλυκυτητα, 46 βαθμών θέλει 5 σταγόνες νερό. Η περιγραφή δεν είναι το περιγραφόμενο οπότε τα λόγια περιττεύουν

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kokito valas pepez
    3
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το θυμόμουν πολύ καλύτερο. Λες και πέσανε σε λούμπα mass production επειδή πήρανε μια δυο διακρίσεις. Δεν αξίζει τη τιμή του. Στα 40€ θα ήταν απλά οκ. Πολύ έντονη φωτιά στο λαιμό, όχι απ' το peat αλλά απ' τη παραγωγική διαδικασία και τη ποιοτητα. Το βαρέλι δεν έχει δώσει πολλά σε χαρακτήρα και είναι σχετικά bland η γεύση. Το άρωμα λέει άλλα, υποσχέσεις που δεν καταλήγουν κάπου. Έκανα την ιεροσυλία να το παίξω και λίγο πάγο κοκακολα.. το ξέρω. Απαράδεκτος. Αλλά δε πινοταν αλλιώς. Βγήκε απ' τη λίστα των σταθερών προτιμήσεων.

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takisaxdoukas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό καπνιστό ουίσκυ και αρκετά αρωματικό. Γιά τούς λάτρεις τών peated whisky νομίζω πρέπει νά υπάρχει στή κάβα τους

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros Spin
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    100% ένα malt που πρέπει να δοκιμάσετε αν το βρείτε σε τιμή retail και όχι κάτι υπερβολικά τσιμπημένο. Πραγματικά από τα καλύτερα "καπνιστά" μου λέμε και δω στη τσιπουροχώρα. Στην πραγματικότητα είναι ένα αρκετά έως πολύ peated malt που στέκεται άνετα δίπλα σε islay malts όπως caol isla και lagavulin. Παρά ταύτα η τύρφη του είναι πολύ πιο καθαρή από το lapgroiag και λιγότερο ελαιώδης από τα 2 προαναφερθέντα. Για μένα πρέπει να το δοκιμάσετε ειδικά αν ψάχνεστε με peat.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PrasinosKolokythis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό για τα χρήματα του, προσωπικά αγαπημένο το Lagavulin 16 οπότε σε όσους αρέσει πιστεύω θα αρέσει και αυτό.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • whoAmI
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ουίσκι με το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα που δεν είναι όμως για όλα τα γούστα. Προσωπικά το λατρεύω και το βάζω στην ίδια κατηγορία ίσως και και λίγο πιο ψηλά από το Ardbeg 10.Θα το ξανααγορασω εάν η τιμή δεν ξεφυγει

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικο, με ιδιαιτερο καπνιστο χαρακτηρα!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν υπάρχει malt που να μην είναι καλό.. Θέμα γούστου μου αρέσουν τα καπνιστά. το ledaig δεν έχει τον καπνό του Ardberg αλλά είναι τόσο όσο! Καταπληκτικό ουίσκι έχει κ αρμύρα κ γλυκυτητα, 46 βαθμών θέλει 5 σταγόνες νερό. Η περιγραφή δεν είναι το περιγραφόμενο οπότε τα λόγια περιττεύουν

    3
  • Το θυμόμουν πολύ καλύτερο. Λες και πέσανε σε λούμπα mass production επειδή πήρανε μια δυο διακρίσεις. Δεν αξίζει τη τιμή του. Στα 40€ θα ήταν απλά οκ. Πολύ έντονη φωτιά στο λαιμό, όχι απ' το peat αλλά απ' τη παραγωγική διαδικασία και τη ποιοτητα. Το βαρέλι δεν έχει δώσει πολλά σε χαρακτήρα και είναι σχετικά bland η γεύση. Το άρωμα λέει άλλα, υποσχέσεις που δεν καταλήγουν κάπου. Έκανα την ιεροσυλία να το παίξω και λίγο πάγο κοκακολα.. το ξέρω. Απαράδεκτος. Αλλά δε πινοταν αλλιώς. Βγήκε απ' τη λίστα των σταθερών προτιμήσεων.

    2
  • πολύ καλό καπνιστό ουίσκυ και αρκετά αρωματικό. Γιά τούς λάτρεις τών peated whisky νομίζω πρέπει νά υπάρχει στή κάβα τους

    3
  • 100% ένα malt που πρέπει να δοκιμάσετε αν το βρείτε σε τιμή retail και όχι κάτι υπερβολικά τσιμπημένο. Πραγματικά από τα καλύτερα "καπνιστά" μου λέμε και δω στη τσιπουροχώρα. Στην πραγματικότητα είναι ένα αρκετά έως πολύ peated malt που στέκεται άνετα δίπλα σε islay malts όπως caol isla και lagavulin. Παρά ταύτα η τύρφη του είναι πολύ πιο καθαρή από το lapgroiag και λιγότερο ελαιώδης από τα 2 προαναφερθέντα. Για μένα πρέπει να το δοκιμάσετε ειδικά αν ψάχνεστε με peat.

    6
  • Καταπληκτικό για τα χρήματα του, προσωπικά αγαπημένο το Lagavulin 16 οπότε σε όσους αρέσει πιστεύω θα αρέσει και αυτό.

    3
  • Δες τα όλα
62,50 €
4,00 € σε Skroutz Point