Αγόρασα 3 ζευγάρια ηχεία τα 5 των οποίων χρησιμοποιήθηκαν ως περιμετρικά σε κατασκευή συστήματος 5.1 Ο ήχος τους είναι εξαιρετικός, αποδίδουν τρομερά καλά τις υψηλές και μεσαίες. Το μπάσο τους, ως φυσικό λόγω διάστασης, δεν είναι δυνατό. Όμως για το σύστημα που κατασκεύασα είναι ιδανικά! Η ποιότητα κατασκευής τους είναι εξαιρετικά υψηλή, καθώς προορίζονται για χρήση σε αυτοκίνητο. Ο κώνος είναι πλαστικός και όχι χάρτινος και το "αμορτισέρ" το μαλακό υλικό που ενώνει τον κώνο με το μέταλλο είναι πανί ενισχυμένο με εμποτισμένο πλαστικό. Για όσους γνωρίζουν αυτό τους δίνει μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, καθώς προορίζονται για έκθεση στις ακραίες συνθήκες του αυτοκινήτου (έντονη υγρασία και θερμοκρασία), δίνοντάς τους μεγαλύτερο χρόνο ζωής σε σχέση με το αφρολέξ των απλών ηχείων.
Εδώ μπορείτε να δείτε την κατασκευή των ηχείων και του ενισχυτή και να τα ακούσετε.
https://www.youtube.com/watch?v=LM9tepUYQuM&ab_channel=NikitasHomeworks
https://www.youtube.com/watch?v=f2w5M6lcxqk&ab_channel=NikitasHomeworks