Ηχεία Αυτοκινήτου

JVC CS-DR6940 Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 6x9" με 90W RMS (4 Δρόμων)

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Διάμετρος: 6'' x 9" / 15x23cm
  • Μέγιστη ισχύς Peak: 550 W
  • Ονομαστική ισχύς RMS: 90 W
  • Ευαισθησία: 86 dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Απόκριση συχνότητας: 56Hz - 21kHz

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καθαρό ήχο σε μεγάλη ένταση.

  • Δες τα όλα
82 37
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
4 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
550 W
Ισχύς RMS
90 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο
  • Εγώ τα δουλεύω με κινέζικη πηγή (οθόνη 9"), αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Με ελάχιστη χρήση και αγορασμένα πριν από τρία χρόνια, άρχισαν να τρίζουν (κυρίως το ένα) στο μπάσο. Να πω επίσης ότι το 90 % του χρόνου χρήσης τους, παίζουν σε ένα 15-20% της έντασης της πηγής. Ίσως έτυχε στα δικά μου, δεν ξέρω. Πάντως, εμένα δε μου έκαναν καλή εντύπωση. Τα μπροστινά (παλιά μαμά σε fabia mk1), ακούγονται καλύτερα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leo_Kostis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα δουλεύω με ενισχυτή sony δικάναλο. Καθαρό μπάσο αλλά όχι τόσο βαθύ όσο θα το ήθελα. Τα μεσαία λίγο υπερβολικά. Τα ηχεία δεν τρίζουν εκτός αν υπερβάλεις στην ένταση... Από ποιότητα κατασκευής δείχνουν καλά αλλά ο χρόνος είναι ο κριτής, Πιστεύω 2 δρόμων θα είναι καλύτερα, όμως, επειδή τα δουλεύω μαζί με αυτοενισχυόμενο subwoofwer ήθελα να ενισχύσω λίγο τις μεσαίες συχνότητες γι αυτό διάλεξα τα συγκεκριμένα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysovalantis_CHronopoulos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά νταξει σε μπάσο υστερούν λίγο αλλά πολύ λίγο δλδ σε σημείο π δεν καταλαβαίνετε καν! Στα ψηλά έχει ικανοποιητικό ήχο! Αξίζουν για τα λεφτά τους!

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εκπληκτικά. εξαιρετικά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ικανοποιημένος από τα ηχεία....

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είναι πολύ καλα ηχεία για τα λεφτά τους κ με ενισχυτή. αξίζουν!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εγώ τα δουλεύω με κινέζικη πηγή (οθόνη 9"), αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Με ελάχιστη χρήση και αγορασμένα πριν από τρία χρόνια, άρχισαν να τρίζουν (κυρίως το ένα) στο μπάσο. Να πω επίσης ότι το 90 % του χρόνου χρήσης τους, παίζουν σε ένα 15-20% της έντασης της πηγής. Ίσως έτυχε στα δικά μου, δεν ξέρω. Πάντως, εμένα δε μου έκαναν καλή εντύπωση. Τα μπροστινά (παλιά μαμά σε fabia mk1), ακούγονται καλύτερα...

    0
  • Τα δουλεύω με ενισχυτή sony δικάναλο. Καθαρό μπάσο αλλά όχι τόσο βαθύ όσο θα το ήθελα. Τα μεσαία λίγο υπερβολικά. Τα ηχεία δεν τρίζουν εκτός αν υπερβάλεις στην ένταση... Από ποιότητα κατασκευής δείχνουν καλά αλλά ο χρόνος είναι ο κριτής, Πιστεύω 2 δρόμων θα είναι καλύτερα, όμως, επειδή τα δουλεύω μαζί με αυτοενισχυόμενο subwoofwer ήθελα να ενισχύσω λίγο τις μεσαίες συχνότητες γι αυτό διάλεξα τα συγκεκριμένα.

    3
  • Πολύ καλά νταξει σε μπάσο υστερούν λίγο αλλά πολύ λίγο δλδ σε σημείο π δεν καταλαβαίνετε καν! Στα ψηλά έχει ικανοποιητικό ήχο! Αξίζουν για τα λεφτά τους!

    3
  • εκπληκτικά. εξαιρετικά

    0
  • πολύ ικανοποιημένος από τα ηχεία....

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

57 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
4 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
550 W
Ισχύς RMS
90 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 8
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο
  • Εγώ τα δουλεύω με κινέζικη πηγή (οθόνη 9"), αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Με ελάχιστη χρήση και αγορασμένα πριν από τρία χρόνια, άρχισαν να τρίζουν (κυρίως το ένα) στο μπάσο. Να πω επίσης ότι το 90 % του χρόνου χρήσης τους, παίζουν σε ένα 15-20% της έντασης της πηγής. Ίσως έτυχε στα δικά μου, δεν ξέρω. Πάντως, εμένα δε μου έκαναν καλή εντύπωση. Τα μπροστινά (παλιά μαμά σε fabia mk1), ακούγονται καλύτερα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leo_Kostis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα δουλεύω με ενισχυτή sony δικάναλο. Καθαρό μπάσο αλλά όχι τόσο βαθύ όσο θα το ήθελα. Τα μεσαία λίγο υπερβολικά. Τα ηχεία δεν τρίζουν εκτός αν υπερβάλεις στην ένταση... Από ποιότητα κατασκευής δείχνουν καλά αλλά ο χρόνος είναι ο κριτής, Πιστεύω 2 δρόμων θα είναι καλύτερα, όμως, επειδή τα δουλεύω μαζί με αυτοενισχυόμενο subwoofwer ήθελα να ενισχύσω λίγο τις μεσαίες συχνότητες γι αυτό διάλεξα τα συγκεκριμένα.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysovalantis_CHronopoulos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά νταξει σε μπάσο υστερούν λίγο αλλά πολύ λίγο δλδ σε σημείο π δεν καταλαβαίνετε καν! Στα ψηλά έχει ικανοποιητικό ήχο! Αξίζουν για τα λεφτά τους!

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εκπληκτικά. εξαιρετικά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ικανοποιημένος από τα ηχεία....

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είναι πολύ καλα ηχεία για τα λεφτά τους κ με ενισχυτή. αξίζουν!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εγώ τα δουλεύω με κινέζικη πηγή (οθόνη 9"), αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Με ελάχιστη χρήση και αγορασμένα πριν από τρία χρόνια, άρχισαν να τρίζουν (κυρίως το ένα) στο μπάσο. Να πω επίσης ότι το 90 % του χρόνου χρήσης τους, παίζουν σε ένα 15-20% της έντασης της πηγής. Ίσως έτυχε στα δικά μου, δεν ξέρω. Πάντως, εμένα δε μου έκαναν καλή εντύπωση. Τα μπροστινά (παλιά μαμά σε fabia mk1), ακούγονται καλύτερα...

    0
  • Τα δουλεύω με ενισχυτή sony δικάναλο. Καθαρό μπάσο αλλά όχι τόσο βαθύ όσο θα το ήθελα. Τα μεσαία λίγο υπερβολικά. Τα ηχεία δεν τρίζουν εκτός αν υπερβάλεις στην ένταση... Από ποιότητα κατασκευής δείχνουν καλά αλλά ο χρόνος είναι ο κριτής, Πιστεύω 2 δρόμων θα είναι καλύτερα, όμως, επειδή τα δουλεύω μαζί με αυτοενισχυόμενο subwoofwer ήθελα να ενισχύσω λίγο τις μεσαίες συχνότητες γι αυτό διάλεξα τα συγκεκριμένα.

    3
  • Πολύ καλά νταξει σε μπάσο υστερούν λίγο αλλά πολύ λίγο δλδ σε σημείο π δεν καταλαβαίνετε καν! Στα ψηλά έχει ικανοποιητικό ήχο! Αξίζουν για τα λεφτά τους!

    3
  • εκπληκτικά. εξαιρετικά

    0
  • πολύ ικανοποιημένος από τα ηχεία....

    0
  • Δες τα όλα
82,37 €
4,00 € σε Skroutz Point