Serum Μαλλιών

Olaplex No.3 Hair Perfector Serum Μαλλιών για Ενδυνάμωση 100ml

Το Nº.3 Hair Perfector™ είναι ο ιδανικός προ-σαμπουάν ορός για ενίσχυση και αποκατάσταση των μαλλιών, επαναφέροντας την υγιή όψη και υφή τους. Προστατεύει και ενδυναμώνει σε βάθος, ενώ είναι...

Το Nº.3 Hair Perfector™ είναι ο ιδανικός προ-σαμπουάν ορός για ενίσχυση και αποκατάσταση των μαλλιών, επαναφέροντας την υγιή όψη και υφή τους. Προστατεύει και ενδυναμώνει σε βάθος, ενώ είναι ιδανικό για τη φροντίδα των ταλαιπωρημένων μαλλιών.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Nº.3 Hair Perfector™ είναι ο ιδανικός προ-σαμπουάν ορός για ενίσχυση και αποκατάσταση των μαλλιών, επαναφέροντας την υγιή όψη και υφή τους. Προστατεύει και ενδυναμώνει σε βάθος, ενώ είναι ιδανικό για τη φροντίδα των ταλαιπωρημένων μαλλιών.

Οφέλη

  • Μειώνει την ψαλίδα και ενδυναμώνει ορατά τα μαλλιά.
  • Επανορθώνει και προστατεύει βαθιά μέσα στην τρίχα.
  • Επαναφέρει την υγιή εμφάνιση και υφή των μαλλιών.
  • Ασφαλές για βαμμένα μαλλιά και χωρίς θειικά άλατα.

Οδηγίες Χρήσης

  • Το Οlaplex no 3 εφαρμόζεται είτε σε βρεγμένα (καλά ταμποναρισμένα) είτε σε στεγνά μαλλιά.
  • Τα μαλλιά δεν πρέπει να έχουν κάποιο προϊόν, αν έχουν τότε πρέπει να τα λούσετε.
  • Χωρίστε τα μαλλιά σε 4 ή 6 μέρη και βάλτε μία γενναιόδωρη ποσότητα στο χέρι σας.
  • Απλώστε από τη ρίζα έως τις άκρες και χτενίστε.
  • Αφήστε το από 30 λεπτά έως και όλη τη νύχτα και μετά λουστείτε.
  • Επανάληψη ανά εβδομάδα ή 10 ημέρες.

Ρουτίνα

Είναι το τρίτο μέρος της θεραπείας Οlaplex. Με τη χρήση του διατηρείται το αποτέλεσμα των βημάτων 4 και 5, για να διατηρηθούν τα μαλλιά άθραυστα, χωρίς ψαλίδα και σπασμένες άκρες.

Συστατικά

Water, Bis-Aminopropyl Diglycol Dimaleate, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Glycerin, Hydroxyethyl Ethylcellulose, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-91, Sodium Benzoate, Cetrimonium Methosulfate, Cetrimonium Chloride, Fragrance, Polyquaternium-37, Tetrasodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Etidronic Acid, Ascorbic Acid, Phytantriol, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citric Acid, Potassium Sorbate.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ενδυνάμωση
Τύπος Μαλλιών
Ξηρά
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Για Τριχωτό Κεφαλής
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (486)

Αξιολογήσεις

  1. 340
  2. 58
  3. 48
  4. 16
  5. 24
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

vasanem
5
106 στους 112 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λοιπόν. Το Olaplex είναι θεραπεία. Δεν είναι μαλακτικό, δεν είναι μάσκα, δεν είναι conditioner. Αυτό σημαίνει ότι μόλις λουστούμε με το σαμπουάν μας, κάνουμε την θεραπεία με Olaplex, και συνεχίζουμε με conditioner και μάσκα που μάλιστα μετά το Olaplex θα απορροφηθούν και καλύτερα. Αλλιώς το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που πρέπει και το προϊόν δεν θα δείξει όλες τις δυνατότητες του. Επειδή όμως είναι ένα μπουκαλάκι 100ml και είναι πολύ ακριβό για την ποσότητα του, αν έχετε κοντά, μετρίου μήκους ή λεπτά μαλλιά, θα βγάλει με μετρημένη χρήση 4-5 άντε 6 φορές. Αν έχετε πολύ μακριά μαλλιά, πυκνά ή πολύ σγουρά (εγώ έχω και τα τρια ) μετά βίας θα βγάλει 3 χρήσεις και ειλικρινά δεν συμφέρει αν τα μαλλιά δεν έχουν μεγάλη ζημιά που με άλλα προϊόντα κομμωτηρίου μπορούν να επανορθωθούν εξίσου καλά και να κρατήσουν και πιο πολύ καιρό. Το καλύτερο λοιπόν (αν δεν υπάρχει μεγάλη ζημιά όπου θα πρέπει να εφαρμοστεί απευθείας), είναι να πάρετε την μάσκα σας και να προσθέσετε μία ωραία μεγάλη κουταλιά της σούπας και να ανακατέψετε. Θα ενισχύσει πολύ την μάσκα και θα έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα και οικονομία.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Valia_Karava_Divari
1
21 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς η θεραπεία Olaplex με απογοήτευσε γενικώς. Κάθε μήνα για 6 μήνες έκανα στο κομμωτήριο τα στάδια 1 & 2 και κάθε 15 μέρες για ενίσχυση χρησιμοποιούσα το 3. Έχω μαλλιά με ντεκαπάζ που θα έπρεπε να τα ενυδατώσει, θρέψει ή τέλος πάντων ενισχύσει η θεραπεία αλλά δεν είχα κανένα αποτέλεσμα. Άλλο ένα υπερεκτιμημένο προϊόν στην αγορά.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Δε θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό για θεραπεία αν έχεις κατεστραμμένες άκρες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Elisavet_Poimenidou7549
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πρώτη φορά προϊόν κάνει ουσιαστική δουλειά από την πρώτη εφαρμογή, στα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά. αξίζει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kariofilidou67
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό προϊόν! Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα μεγάλη διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου...τα οποία μετά από ντεκαπάζ κ βαφές είχαν αποδυναμωθεί πολύ! Θα το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα σίγουρα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lab_gro
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει όντως θαύματα. Χρειάζεται να ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες για μέγιστο αποτέλεσμα. Απ' την πρώτη κι όλας χρήση η διαφορά είναι αισθητή , το μαλλί είναι πιο γεμάτο και πιο λείο . στις επόμενες 2-3 φορές χρήσης, το μαλλί στρώνει όλο και περισσότερο!! Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάνετε ένα λούσιμο απλά με σαμπουάν χωρίς conditioner ή μάσκα, σκουπίστε απαλά τα μαλλιά και βάλτε το προϊόν απ' τις ρίζες έως τα μήκη , με περισσότερο έμφαση στα τελειώματα του μαλλιού που υπάρχει η περισσότερη φθορά . 30-40 λεπτά είναι αρκετά , στην συνέχεια κανονικά λούσιμο και μετά μάσκα για ένα 10 λεπτό ώστε να κλειδώσει την υγρασία .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M__Ri_8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ε κανει οτι λεει, εχω μαλλια μετα απο περμανάντ δε πιστευα οτι θα κανει τετοια ενυδατωση! τα μαλλια μου ειναι λαμπερα σα να εχω βγει από κομμωτήριο!αξιζει μεχρι κ το τελευταίο ευρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dafni!!
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τι να πω για αυτό το προιόν! Ακόμη και σε δέκα λεπτά μαλάκωσε και έδωσε σώμα στα ξηρά από ντεκαπάζ μαλλιά μου. Για μένα το μόνο που χρειάζομαι είναι αυτό και ένα σαμπουάν χωρίς θεϊκά άλατα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_P9108
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα αδύναμα και ταλαιπωρημένα από ψαλίδα και ξηρότητα μαλλιά τα αναζωογόνησε. Ωστόσο δεν τα μακραίνει.
    Συμπαθητικό, αν και ακριβό. Αν είχα παραπάνω μαλλί θα άδειαζε πολύ πιο γρήγορα. Και επίσης, το απομεινάρια βγαίνουν πολύ δύσκολα, μένει δηλαδή residue που θέλει κοπανημα να βγει. Παρότι βοήθησε, και παρότι money worth, δε θα το ξανα-αγόραζα γιατί δεν ταλαιπωρείται το μαλλί μου με βαφές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aisanmar
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό είναι αλλά δε θα το αγόραζα ξανά. Έχω βρει πλέον φτηνότερα προϊόντα που με ικανοποιούν περισσότερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shakugannoshana
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι και να πω είναι λίγο, ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά μου. το αγοράζω και εγώ δε ξέρω για ποια φορά.
    Δυστυχώς δεν κρατάει πολύ (τελειώνει γρήγορα) και είναι πολύ ακριβο φυσικά. Αλλάαααα τα μαλλιά το αγαπούν ??

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimitraTriadafyllidou
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θεωρώ τη συσκευασία προβληματική, πρέπει οριακά να τη σπασεις ζουλωντας τη για να βγει το προϊον... Δεν έκανε τίποτα στο μαλλί μου, δεν μυρίζει τίποτα και η υφή του είναι αδιάφορη. Πολύ ακριβό για το τίποτα. Τι να πω, ίσως θέλει να χρησιμποποιείς όλα τα προϊόντα της σειράς... Προσωπικά, δεν θα το ξανα έπαιρνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Spanou1618
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ βαρύ προϊόν μαλακώνει τα μαλλιά αλλά τα βαραίνει πολύ σταμάτησα να το χρησιμοποιήσω και τωρα βάζω την σειρά της redken acidi bonding που είναι πάρα πολύ καλύτερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jenny Reizi
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναβαθμίζει την ποιότητα της τρίχας. Ένα υπέροχο προϊόν, το οποίο όμως για να λειτουργήσει πρέπει να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του, αλλιώς μάταιος κόπος. Είναι θεραπεία, όχι μάσκα ή conditioner (η εταιρεία έχει τέτοια προϊόντα, απλά με άλλη αρίθμηση, πχ το conditioner είναι το no.5). Επομένως, αν είναι να προχωρήσετε στην αγορά του και να επενδύσετε στο προϊόν, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε πώς να το χρησιμοποιήσετε. Στα αρνητικά του, χρειάζεται αρκετή ποσότητα προϊόντος κατά τη χρήση του και η συσκευασία των 100ml δεν θα διαρκέσει για πολύ εάν έχετε μακριά μαλλιά. Όπως και να έχει, το αγοράζω ξανά και ξανά γιατί με τη χρήση του είδα σημαντική διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • e.v.sekara
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θεραπεία που την αφήνεις όλο το βράδυ,,, μετά το λούσιμο ενυδατωνει εξαιρετικά,, συνδυάζεται με το δικό του σαμπουάν κ κοντισιονερ κ μετά την κρέμα για το φριζαρισμα,,,σαν ολοκληρωμένη θεραπεία

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aleka 30fyllidoy
    1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 250 ml

    Δυστυχώς το συγκεκριμένο προϊόν που παρέλαβα δεν έχει καμία σχέση με το εικονιζόμενο .. Μέσα είναι κάτασπρο ενώ η μυρωδιά μοιάζει με γαλάκτωμα. Το πραγματικό προϊόν δεν μυρίζει έτσι και το χρώμα του είναι κιτρινωπό. Το αυτοκόλλητο του είναι ασημένιο αντί για χρυσό κι όταν το χρησιμοποίησα τα μαλλιά μου ήταν θαμπά και ξερά. Με το κανονικό προϊόν τα μαλλιά μου ήταν ανάλαφρα και μεταξένια από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Κρίμα γιατί είναι πανάκριβο. (Calvani)

    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alda_alda4789
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποίησα το olaplex 3 και τη μάσκα νούμερο 8 ένα μήνα .από τη πρώτη φορά παρατήρησα διάφορα στα μαλλιά μου καθώς ήταν πιο εύκολο το χτένισμα και πιο μαλακά αλλά από την τρίτη φορα καθώς τα χρησιμοποιούσα μια φορά την εβδομάδα κατά το λούσιμο είχα απώλεια τριχών και την τέταρτη εβδομάδα το ίδιο .απλά δεν τα χρησιμοποίησα ξανά ότι έμεινε το πέταξα και ελπίζω η απώλεια τριχών να σταματήσει εκεί αφού δεν είχα ποτέ πρόβλημα τριχόπτωσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margarita_kinona1234
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτριο για τα χρήματα του, τίποτα το φοβερό. Έχω πάρει πολύ πιο οικονομικές μάσκες που ενυδατώνουν περισσότερο. Δεν νομίζω πως θα το ξαναπάρω καθώς από ένα τέτοιο προιον με τόση ακριβή τιμή περιμένεις πολύ περισσότερα πράγματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Diamantopoulou14
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει όντως αυτό που υπόσχεται από την πρώτη φορά βλέπεις εμφανή διάφορα

    το αγόρασα με το no 0 αλλά δεν είδα διαφορά με αυτό. Νομίζω καλύτερα σκέτο αυτό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiota_Serafeim
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω σγουρά μαλλιά και το αφήνω συνήθως μισή ώρα πριν το μπάνιο αφού πρώτα τα βρέξω,μια φορά την βδομάδα.Μου δίνει τις πιο ωραίες μπούκλες και με συστηματική χρήση βλέπεις διαφορά στην τρίχα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hlektra999
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 250 ml

    Δεν είναι μάσκα. Πολλοί νομίζουν ότι είναι μάσκα και το χρησιμοποιούν μετά το λούσιμο. Εάν τα μαλλιά έχουν επάνω τους προϊόντα styling θα ήταν καλό ένα ελαφρύ λούσιμο πριν. Το αφήνουμε τουλάχιστον 10 λεπτά και στη συνέχεια λούζουμε και βάζουμε κοντισιονερ, μάσκα ή ότι άλλο θέλουμε. Εννοείται και ένα λαδάκι μαλλιών εάν έχουμε μαλλιά που φριζάρουν. Στην περίπτωση μου (μαλλιά ταλαιπωρημένα από βαφές) είδα άμεσο αποτέλεσμα από την πρώτη χρήση. Μου έδωσε πίσω τα μαλλιά των παιδικών μου χρόνων σε απαλότητα, λάμψη και καθαρότητα. Η σωστή χρήση φέρνει και το σωστό αποτέλεσμα. Αξίζει κάθε ευρώ. Να το δοκιμάσετε!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Vissariou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ολαπλεξ είναι μια κατηγορία από μόνη τησ. Αυτό το προϊόν έχει σώσει τα μαλλιά μου από πολλά ντακαπαζ και πιστολάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Oikonomou5880
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο προϊόν...έκανα την θεραπεία στο κομμωτήριο..και συνεχίζω στο σπίτι...με το 3...4...5 και το silver ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra Angelika
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικο !!! Ποτε ξανά δεν είδα τα μαλλιά μου έτσι. Είναι ειλικρινά σαν να έχεις πάρει το κομμωτηριο στο σπίτι σου . Προσπαθούσα με παρα πολλές θεραπείες και δεν έβλεπα αποτέλεσμα. Με το συγκεκριμένο από την πρώτη εφαρμογη τα μαλλιά μου λες και απέκτησαν διπλό όγκο και έδεσαν . Λίγο ακριβό αλλα πιο φθηνό από μια ακριβή θεραπεία στο κομμωτηριο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chrysa_Kyr8627
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με την πρώτη κιόλας εφαρμογή είδα διαφορά στην τρίχα μου,έγινε πιο ενυδατωμενη,πιο ελαστική,απαλό σαν βαμβάκι το μαλλί μου,το οποίο κάηκε ύστερα από μπαλαγιαζ και ήταν καταξερο και έσπαγε.Εννοειται πως δεν περιμένουμε να κάνει θαύματα και το μαλλί να γίνει ξαφνικά κάτι άλλο, αλλά αυτό που υπόσχεται το κάνει ξεκάθαρα και το κάνει και στην άνεση του σπιτιού σου!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_g73
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 250 ml

    το μονο που δουλευει απο olaplex ειναη το 4 in 1!!! του εχω δωσει πολλες ευκαιριες αλλα δεν ειδα καμια διαφορα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thomie.siarkou
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα καλοκαίρι γιατί νιώθω τα μαλλιά μου κατάξερα να με μαστιγώνουν ....Κάτι κάνει αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενυδατώνει. Θέλει και ένα καλό λαδάκι μετά για να δεις βελτίωση στην υφή. Σίγουρα τα κάνει πιο διαχειρίσιμα πάντως. Θα δεις μετά ότι κάνεις πιο εύκολα το όποιο ίσιωμα/ χτένισμα.
    Αν αξίζει για λεφτά του δεν μπορώ να το πω με σιγουριά...ειλικρινά ο καθένας βάζει τον πήχη εκεί που μπορεί. Αλλά θα έλεγα ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές...σε παίρνει να κάνεις λίγη οικονομία στο προιόν και να συνεχίσεις να βλέπεις αποτέλεσμα.
    Εχω μαλλιά στα οποία έχω κάνει μπαλαγιαζ ..σχετικά καλής ποιότητας μαλλιά- όχι κατεστραμμένα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lucy_Mkrtchyan
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο προϊόν από όλα όσα έχω πάρει γενικά (σαμπουάν, μάσκες, λάδια κλπ) που οντως κάνει δουλειά και βοηθάει το ταλαιπωρημένο μαλλί.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AliceN
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα μετά από αρκετή μελέτη, γιατι άκουγα τα καλύτερα για αυτο το προιόν.
    Έχω λεπτή τρίχα, κανονική πυκνότητα μαλλιών και βαμμένα μαλλιά. Εχω σγουρά μαλλιά και χρησιμοποιώ 2 φορές τη βδομάδα σίδερο (θερμότητα) για ίσιωμα, οπότε θα έλεγα και μέτρια φθορά στο μαλλί. Δεν εχω και τη φθορά από ντεκαπάζ πχ, αλλά αρετή ψαλίδα και ταλαιπωρημένες άκρες...
    Το έχω χρησιμοποιήσει προς το παρόν 3 φορές. Δε μπορώ να πω δυστυχώς οτι έχω δει κάτι...Το αφηνω 1-1.5 ώρα σε νωπά μαλλιά, ξεπλένω, σαμπουάν, μαλακτική (ή μασκα) και τέλος. Επιφυλάσσομαι για το μέλλον..Θα αναθεωρήσω την κριτική αν δω αποτέλεσμα.

    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomi_grig27
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξέρω ακόμη αν κάνει αυτό που υπόσχεται, σίγουρα ενυδατώνει και αφήνει λαμπερά τα μαλλιά αλλά στην αναδόμηση τρίχας δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά, έχω λεπτή καί ξηρή τρίχα, δεν το άφησα βέβαια πάνω από ένα τέταρτο, θα δοκιμάσω για παραπάνω ώρα, το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές κ είναι ως τη μέση το μπουκαλάκι.. έχω μαλλιά μέχρι το στήθος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καλό για θεραπεία αν έχεις κατεστραμμένες άκρες

    0
  • πρώτη φορά προϊόν κάνει ουσιαστική δουλειά από την πρώτη εφαρμογή, στα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά. αξίζει!

    1
  • Καταπληκτικό προϊόν! Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα μεγάλη διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου...τα οποία μετά από ντεκαπάζ κ βαφές είχαν αποδυναμωθεί πολύ! Θα το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα σίγουρα!

    1
  • Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει όντως θαύματα. Χρειάζεται να ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες για μέγιστο αποτέλεσμα. Απ' την πρώτη κι όλας χρήση η διαφορά είναι αισθητή , το μαλλί είναι πιο γεμάτο και πιο λείο . στις επόμενες 2-3 φορές χρήσης, το μαλλί στρώνει όλο και περισσότερο!! Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάνετε ένα λούσιμο απλά με σαμπουάν χωρίς conditioner ή μάσκα, σκουπίστε απαλά τα μαλλιά και βάλτε το προϊόν απ' τις ρίζες έως τα μήκη , με περισσότερο έμφαση στα τελειώματα του μαλλιού που υπάρχει η περισσότερη φθορά . 30-40 λεπτά είναι αρκετά , στην συνέχεια κανονικά λούσιμο και μετά μάσκα για ένα 10 λεπτό ώστε να κλειδώσει την υγρασία .

    3
  • ε κανει οτι λεει, εχω μαλλια μετα απο περμανάντ δε πιστευα οτι θα κανει τετοια ενυδατωση! τα μαλλια μου ειναι λαμπερα σα να εχω βγει από κομμωτήριο!αξιζει μεχρι κ το τελευταίο ευρω

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

6171 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Agg86

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην περίοδο της εγκυμοσύνης;;

maria_vou

Είναι προτιμότερο να ρωτήσω το γυναικολόγο

Melo_Death

Μπορει να μπει μεσα στο ντεκαπαζ; Εαν ναι τι δοσολογία;

effie.ntivanidou

Οχι το συγκεκριμενο προιον ειναι για συντηρηση του αποτελεσματος μετα το κομμωτηριο στο σπιτι. Υπαρχει το αντιστοιχο προιον (νομιζω ειναι το νουμερο μηδεν, το οποιο μπαινει μεσα στη βαφη, κ οσον αφορα την ποσοτητα εχει οδηγιες στο μπουκαλι)

melissa_xin

Είναι sls free; Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε μαλλιά που έχουν ισιωτική θεραπεία κερατίνης;

tzo_sk

Ναι μπορείς! Το Olaplex είναι sulphate free

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Nº.3 Hair Perfector™ είναι ο ιδανικός προ-σαμπουάν ορός για ενίσχυση και αποκατάσταση των μαλλιών, επαναφέροντας την υγιή όψη και υφή τους. Προστατεύει και ενδυναμώνει σε βάθος, ενώ είναι ιδανικό για τη φροντίδα των ταλαιπωρημένων μαλλιών.

Οφέλη

  • Μειώνει την ψαλίδα και ενδυναμώνει ορατά τα μαλλιά.
  • Επανορθώνει και προστατεύει βαθιά μέσα στην τρίχα.
  • Επαναφέρει την υγιή εμφάνιση και υφή των μαλλιών.
  • Ασφαλές για βαμμένα μαλλιά και χωρίς θειικά άλατα.

Οδηγίες Χρήσης

  • Το Οlaplex no 3 εφαρμόζεται είτε σε βρεγμένα (καλά ταμποναρισμένα) είτε σε στεγνά μαλλιά.
  • Τα μαλλιά δεν πρέπει να έχουν κάποιο προϊόν, αν έχουν τότε πρέπει να τα λούσετε.
  • Χωρίστε τα μαλλιά σε 4 ή 6 μέρη και βάλτε μία γενναιόδωρη ποσότητα στο χέρι σας.
  • Απλώστε από τη ρίζα έως τις άκρες και χτενίστε.
  • Αφήστε το από 30 λεπτά έως και όλη τη νύχτα και μετά λουστείτε.
  • Επανάληψη ανά εβδομάδα ή 10 ημέρες.

Ρουτίνα

Είναι το τρίτο μέρος της θεραπείας Οlaplex. Με τη χρήση του διατηρείται το αποτέλεσμα των βημάτων 4 και 5, για να διατηρηθούν τα μαλλιά άθραυστα, χωρίς ψαλίδα και σπασμένες άκρες.

Συστατικά

Water, Bis-Aminopropyl Diglycol Dimaleate, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Glycerin, Hydroxyethyl Ethylcellulose, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-91, Sodium Benzoate, Cetrimonium Methosulfate, Cetrimonium Chloride, Fragrance, Polyquaternium-37, Tetrasodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Etidronic Acid, Ascorbic Acid, Phytantriol, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citric Acid, Potassium Sorbate.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ενδυνάμωση
Τύπος Μαλλιών
Ξηρά
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Για Τριχωτό Κεφαλής
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (486)

  1. 340
  2. 58
  3. 48
  4. 16
  5. 24
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

vasanem
5
106 στους 112 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Λοιπόν. Το Olaplex είναι θεραπεία. Δεν είναι μαλακτικό, δεν είναι μάσκα, δεν είναι conditioner. Αυτό σημαίνει ότι μόλις λουστούμε με το σαμπουάν μας, κάνουμε την θεραπεία με Olaplex, και συνεχίζουμε με conditioner και μάσκα που μάλιστα μετά το Olaplex θα απορροφηθούν και καλύτερα. Αλλιώς το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που πρέπει και το προϊόν δεν θα δείξει όλες τις δυνατότητες του. Επειδή όμως είναι ένα μπουκαλάκι 100ml και είναι πολύ ακριβό για την ποσότητα του, αν έχετε κοντά, μετρίου μήκους ή λεπτά μαλλιά, θα βγάλει με μετρημένη χρήση 4-5 άντε 6 φορές. Αν έχετε πολύ μακριά μαλλιά, πυκνά ή πολύ σγουρά (εγώ έχω και τα τρια ) μετά βίας θα βγάλει 3 χρήσεις και ειλικρινά δεν συμφέρει αν τα μαλλιά δεν έχουν μεγάλη ζημιά που με άλλα προϊόντα κομμωτηρίου μπορούν να επανορθωθούν εξίσου καλά και να κρατήσουν και πιο πολύ καιρό. Το καλύτερο λοιπόν (αν δεν υπάρχει μεγάλη ζημιά όπου θα πρέπει να εφαρμοστεί απευθείας), είναι να πάρετε την μάσκα σας και να προσθέσετε μία ωραία μεγάλη κουταλιά της σούπας και να ανακατέψετε. Θα ενισχύσει πολύ την μάσκα και θα έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα και οικονομία.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Valia_Karava_Divari
1
21 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς η θεραπεία Olaplex με απογοήτευσε γενικώς. Κάθε μήνα για 6 μήνες έκανα στο κομμωτήριο τα στάδια 1 & 2 και κάθε 15 μέρες για ενίσχυση χρησιμοποιούσα το 3. Έχω μαλλιά με ντεκαπάζ που θα έπρεπε να τα ενυδατώσει, θρέψει ή τέλος πάντων ενισχύσει η θεραπεία αλλά δεν είχα κανένα αποτέλεσμα. Άλλο ένα υπερεκτιμημένο προϊόν στην αγορά.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Δε θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό για θεραπεία αν έχεις κατεστραμμένες άκρες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • Elisavet_Poimenidou7549
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πρώτη φορά προϊόν κάνει ουσιαστική δουλειά από την πρώτη εφαρμογή, στα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά. αξίζει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kariofilidou67
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό προϊόν! Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα μεγάλη διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου...τα οποία μετά από ντεκαπάζ κ βαφές είχαν αποδυναμωθεί πολύ! Θα το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα σίγουρα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lab_gro
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει όντως θαύματα. Χρειάζεται να ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες για μέγιστο αποτέλεσμα. Απ' την πρώτη κι όλας χρήση η διαφορά είναι αισθητή , το μαλλί είναι πιο γεμάτο και πιο λείο . στις επόμενες 2-3 φορές χρήσης, το μαλλί στρώνει όλο και περισσότερο!! Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάνετε ένα λούσιμο απλά με σαμπουάν χωρίς conditioner ή μάσκα, σκουπίστε απαλά τα μαλλιά και βάλτε το προϊόν απ' τις ρίζες έως τα μήκη , με περισσότερο έμφαση στα τελειώματα του μαλλιού που υπάρχει η περισσότερη φθορά . 30-40 λεπτά είναι αρκετά , στην συνέχεια κανονικά λούσιμο και μετά μάσκα για ένα 10 λεπτό ώστε να κλειδώσει την υγρασία .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M__Ri_8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ε κανει οτι λεει, εχω μαλλια μετα απο περμανάντ δε πιστευα οτι θα κανει τετοια ενυδατωση! τα μαλλια μου ειναι λαμπερα σα να εχω βγει από κομμωτήριο!αξιζει μεχρι κ το τελευταίο ευρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dafni!!
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τι να πω για αυτό το προιόν! Ακόμη και σε δέκα λεπτά μαλάκωσε και έδωσε σώμα στα ξηρά από ντεκαπάζ μαλλιά μου. Για μένα το μόνο που χρειάζομαι είναι αυτό και ένα σαμπουάν χωρίς θεϊκά άλατα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_P9108
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα αδύναμα και ταλαιπωρημένα από ψαλίδα και ξηρότητα μαλλιά τα αναζωογόνησε. Ωστόσο δεν τα μακραίνει.
    Συμπαθητικό, αν και ακριβό. Αν είχα παραπάνω μαλλί θα άδειαζε πολύ πιο γρήγορα. Και επίσης, το απομεινάρια βγαίνουν πολύ δύσκολα, μένει δηλαδή residue που θέλει κοπανημα να βγει. Παρότι βοήθησε, και παρότι money worth, δε θα το ξανα-αγόραζα γιατί δεν ταλαιπωρείται το μαλλί μου με βαφές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aisanmar
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό είναι αλλά δε θα το αγόραζα ξανά. Έχω βρει πλέον φτηνότερα προϊόντα που με ικανοποιούν περισσότερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shakugannoshana
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι και να πω είναι λίγο, ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά μου. το αγοράζω και εγώ δε ξέρω για ποια φορά.
    Δυστυχώς δεν κρατάει πολύ (τελειώνει γρήγορα) και είναι πολύ ακριβο φυσικά. Αλλάαααα τα μαλλιά το αγαπούν ??

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimitraTriadafyllidou
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θεωρώ τη συσκευασία προβληματική, πρέπει οριακά να τη σπασεις ζουλωντας τη για να βγει το προϊον... Δεν έκανε τίποτα στο μαλλί μου, δεν μυρίζει τίποτα και η υφή του είναι αδιάφορη. Πολύ ακριβό για το τίποτα. Τι να πω, ίσως θέλει να χρησιμποποιείς όλα τα προϊόντα της σειράς... Προσωπικά, δεν θα το ξανα έπαιρνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Spanou1618
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ βαρύ προϊόν μαλακώνει τα μαλλιά αλλά τα βαραίνει πολύ σταμάτησα να το χρησιμοποιήσω και τωρα βάζω την σειρά της redken acidi bonding που είναι πάρα πολύ καλύτερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jenny Reizi
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αναβαθμίζει την ποιότητα της τρίχας. Ένα υπέροχο προϊόν, το οποίο όμως για να λειτουργήσει πρέπει να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του, αλλιώς μάταιος κόπος. Είναι θεραπεία, όχι μάσκα ή conditioner (η εταιρεία έχει τέτοια προϊόντα, απλά με άλλη αρίθμηση, πχ το conditioner είναι το no.5). Επομένως, αν είναι να προχωρήσετε στην αγορά του και να επενδύσετε στο προϊόν, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε πώς να το χρησιμοποιήσετε. Στα αρνητικά του, χρειάζεται αρκετή ποσότητα προϊόντος κατά τη χρήση του και η συσκευασία των 100ml δεν θα διαρκέσει για πολύ εάν έχετε μακριά μαλλιά. Όπως και να έχει, το αγοράζω ξανά και ξανά γιατί με τη χρήση του είδα σημαντική διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • e.v.sekara
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θεραπεία που την αφήνεις όλο το βράδυ,,, μετά το λούσιμο ενυδατωνει εξαιρετικά,, συνδυάζεται με το δικό του σαμπουάν κ κοντισιονερ κ μετά την κρέμα για το φριζαρισμα,,,σαν ολοκληρωμένη θεραπεία

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aleka 30fyllidoy
    1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 250 ml

    Δυστυχώς το συγκεκριμένο προϊόν που παρέλαβα δεν έχει καμία σχέση με το εικονιζόμενο .. Μέσα είναι κάτασπρο ενώ η μυρωδιά μοιάζει με γαλάκτωμα. Το πραγματικό προϊόν δεν μυρίζει έτσι και το χρώμα του είναι κιτρινωπό. Το αυτοκόλλητο του είναι ασημένιο αντί για χρυσό κι όταν το χρησιμοποίησα τα μαλλιά μου ήταν θαμπά και ξερά. Με το κανονικό προϊόν τα μαλλιά μου ήταν ανάλαφρα και μεταξένια από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Κρίμα γιατί είναι πανάκριβο. (Calvani)

    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alda_alda4789
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποίησα το olaplex 3 και τη μάσκα νούμερο 8 ένα μήνα .από τη πρώτη φορά παρατήρησα διάφορα στα μαλλιά μου καθώς ήταν πιο εύκολο το χτένισμα και πιο μαλακά αλλά από την τρίτη φορα καθώς τα χρησιμοποιούσα μια φορά την εβδομάδα κατά το λούσιμο είχα απώλεια τριχών και την τέταρτη εβδομάδα το ίδιο .απλά δεν τα χρησιμοποίησα ξανά ότι έμεινε το πέταξα και ελπίζω η απώλεια τριχών να σταματήσει εκεί αφού δεν είχα ποτέ πρόβλημα τριχόπτωσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margarita_kinona1234
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτριο για τα χρήματα του, τίποτα το φοβερό. Έχω πάρει πολύ πιο οικονομικές μάσκες που ενυδατώνουν περισσότερο. Δεν νομίζω πως θα το ξαναπάρω καθώς από ένα τέτοιο προιον με τόση ακριβή τιμή περιμένεις πολύ περισσότερα πράγματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Diamantopoulou14
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει όντως αυτό που υπόσχεται από την πρώτη φορά βλέπεις εμφανή διάφορα

    το αγόρασα με το no 0 αλλά δεν είδα διαφορά με αυτό. Νομίζω καλύτερα σκέτο αυτό

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiota_Serafeim
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω σγουρά μαλλιά και το αφήνω συνήθως μισή ώρα πριν το μπάνιο αφού πρώτα τα βρέξω,μια φορά την βδομάδα.Μου δίνει τις πιο ωραίες μπούκλες και με συστηματική χρήση βλέπεις διαφορά στην τρίχα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hlektra999
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 250 ml

    Δεν είναι μάσκα. Πολλοί νομίζουν ότι είναι μάσκα και το χρησιμοποιούν μετά το λούσιμο. Εάν τα μαλλιά έχουν επάνω τους προϊόντα styling θα ήταν καλό ένα ελαφρύ λούσιμο πριν. Το αφήνουμε τουλάχιστον 10 λεπτά και στη συνέχεια λούζουμε και βάζουμε κοντισιονερ, μάσκα ή ότι άλλο θέλουμε. Εννοείται και ένα λαδάκι μαλλιών εάν έχουμε μαλλιά που φριζάρουν. Στην περίπτωση μου (μαλλιά ταλαιπωρημένα από βαφές) είδα άμεσο αποτέλεσμα από την πρώτη χρήση. Μου έδωσε πίσω τα μαλλιά των παιδικών μου χρόνων σε απαλότητα, λάμψη και καθαρότητα. Η σωστή χρήση φέρνει και το σωστό αποτέλεσμα. Αξίζει κάθε ευρώ. Να το δοκιμάσετε!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Vissariou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ολαπλεξ είναι μια κατηγορία από μόνη τησ. Αυτό το προϊόν έχει σώσει τα μαλλιά μου από πολλά ντακαπαζ και πιστολάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Oikonomou5880
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο προϊόν...έκανα την θεραπεία στο κομμωτήριο..και συνεχίζω στο σπίτι...με το 3...4...5 και το silver ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra Angelika
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικο !!! Ποτε ξανά δεν είδα τα μαλλιά μου έτσι. Είναι ειλικρινά σαν να έχεις πάρει το κομμωτηριο στο σπίτι σου . Προσπαθούσα με παρα πολλές θεραπείες και δεν έβλεπα αποτέλεσμα. Με το συγκεκριμένο από την πρώτη εφαρμογη τα μαλλιά μου λες και απέκτησαν διπλό όγκο και έδεσαν . Λίγο ακριβό αλλα πιο φθηνό από μια ακριβή θεραπεία στο κομμωτηριο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chrysa_Kyr8627
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με την πρώτη κιόλας εφαρμογή είδα διαφορά στην τρίχα μου,έγινε πιο ενυδατωμενη,πιο ελαστική,απαλό σαν βαμβάκι το μαλλί μου,το οποίο κάηκε ύστερα από μπαλαγιαζ και ήταν καταξερο και έσπαγε.Εννοειται πως δεν περιμένουμε να κάνει θαύματα και το μαλλί να γίνει ξαφνικά κάτι άλλο, αλλά αυτό που υπόσχεται το κάνει ξεκάθαρα και το κάνει και στην άνεση του σπιτιού σου!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_g73
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά όγκος: 250 ml

    το μονο που δουλευει απο olaplex ειναη το 4 in 1!!! του εχω δωσει πολλες ευκαιριες αλλα δεν ειδα καμια διαφορα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thomie.siarkou
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα καλοκαίρι γιατί νιώθω τα μαλλιά μου κατάξερα να με μαστιγώνουν ....Κάτι κάνει αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενυδατώνει. Θέλει και ένα καλό λαδάκι μετά για να δεις βελτίωση στην υφή. Σίγουρα τα κάνει πιο διαχειρίσιμα πάντως. Θα δεις μετά ότι κάνεις πιο εύκολα το όποιο ίσιωμα/ χτένισμα.
    Αν αξίζει για λεφτά του δεν μπορώ να το πω με σιγουριά...ειλικρινά ο καθένας βάζει τον πήχη εκεί που μπορεί. Αλλά θα έλεγα ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές...σε παίρνει να κάνεις λίγη οικονομία στο προιόν και να συνεχίσεις να βλέπεις αποτέλεσμα.
    Εχω μαλλιά στα οποία έχω κάνει μπαλαγιαζ ..σχετικά καλής ποιότητας μαλλιά- όχι κατεστραμμένα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lucy_Mkrtchyan
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο προϊόν από όλα όσα έχω πάρει γενικά (σαμπουάν, μάσκες, λάδια κλπ) που οντως κάνει δουλειά και βοηθάει το ταλαιπωρημένο μαλλί.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AliceN
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα μετά από αρκετή μελέτη, γιατι άκουγα τα καλύτερα για αυτο το προιόν.
    Έχω λεπτή τρίχα, κανονική πυκνότητα μαλλιών και βαμμένα μαλλιά. Εχω σγουρά μαλλιά και χρησιμοποιώ 2 φορές τη βδομάδα σίδερο (θερμότητα) για ίσιωμα, οπότε θα έλεγα και μέτρια φθορά στο μαλλί. Δεν εχω και τη φθορά από ντεκαπάζ πχ, αλλά αρετή ψαλίδα και ταλαιπωρημένες άκρες...
    Το έχω χρησιμοποιήσει προς το παρόν 3 φορές. Δε μπορώ να πω δυστυχώς οτι έχω δει κάτι...Το αφηνω 1-1.5 ώρα σε νωπά μαλλιά, ξεπλένω, σαμπουάν, μαλακτική (ή μασκα) και τέλος. Επιφυλάσσομαι για το μέλλον..Θα αναθεωρήσω την κριτική αν δω αποτέλεσμα.

    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomi_grig27
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξέρω ακόμη αν κάνει αυτό που υπόσχεται, σίγουρα ενυδατώνει και αφήνει λαμπερά τα μαλλιά αλλά στην αναδόμηση τρίχας δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά, έχω λεπτή καί ξηρή τρίχα, δεν το άφησα βέβαια πάνω από ένα τέταρτο, θα δοκιμάσω για παραπάνω ώρα, το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές κ είναι ως τη μέση το μπουκαλάκι.. έχω μαλλιά μέχρι το στήθος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καλό για θεραπεία αν έχεις κατεστραμμένες άκρες

    0
  • πρώτη φορά προϊόν κάνει ουσιαστική δουλειά από την πρώτη εφαρμογή, στα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά. αξίζει!

    1
  • Καταπληκτικό προϊόν! Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα μεγάλη διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου...τα οποία μετά από ντεκαπάζ κ βαφές είχαν αποδυναμωθεί πολύ! Θα το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα σίγουρα!

    1
  • Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει όντως θαύματα. Χρειάζεται να ακολουθήσεις πιστά τις οδηγίες για μέγιστο αποτέλεσμα. Απ' την πρώτη κι όλας χρήση η διαφορά είναι αισθητή , το μαλλί είναι πιο γεμάτο και πιο λείο . στις επόμενες 2-3 φορές χρήσης, το μαλλί στρώνει όλο και περισσότερο!! Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάνετε ένα λούσιμο απλά με σαμπουάν χωρίς conditioner ή μάσκα, σκουπίστε απαλά τα μαλλιά και βάλτε το προϊόν απ' τις ρίζες έως τα μήκη , με περισσότερο έμφαση στα τελειώματα του μαλλιού που υπάρχει η περισσότερη φθορά . 30-40 λεπτά είναι αρκετά , στην συνέχεια κανονικά λούσιμο και μετά μάσκα για ένα 10 λεπτό ώστε να κλειδώσει την υγρασία .

    3
  • ε κανει οτι λεει, εχω μαλλια μετα απο περμανάντ δε πιστευα οτι θα κανει τετοια ενυδατωση! τα μαλλια μου ειναι λαμπερα σα να εχω βγει από κομμωτήριο!αξιζει μεχρι κ το τελευταίο ευρω

    1
  • Δες τα όλα
28,07 €
5,00 €   μεταφορικά