Έμαθα αυτή την επωνυμία από άνθρωπο που τη φορούσε και ρώτησα ποια ήταν. Δυστυχώς το μόνο που απάντησε ήταν Burberry, χωρίς να διευκρινίσει ποια.
Πήρα λοιπόν αυτή μιας και ήταν σε προσφορά και είχε καλές κριτικές.
Δεν είναι αυτή που μύρισα. Η συγκεκριμένη απορώ πως πήρε βραβεία όπως αναφέρει άλλο σχόλιο. Μου θυμίζει πολύ γυναικείο άρωμα που φορούσε η μητέρα μου πριν 30+ χρόνια.
Δεν μου κάνει με τίποτα για ανδρικό άρωμα. Απο όλα τα συστατικά του δεν μυρίζω τίποτα ξυλώδες, ο κυρίως τόνος του είναι μια μυρωδιά ανάμεσα σε floral και πούδρα που πιθανολογώ ότι είναι το πατσουλί. Στην καλύτερη ίσως λίγο κάρδαμο και μοσχοκάρυδο κάπου εκεί μέσα. Κυρίαρχο το πουδρο/πατσουλί. Μετά από κάνα δίωρο αρχίζουν να διακρίνονται αμυδρά τα υπόλοιπα συστατικά βάσης πνιγμένα σε αυτό το πουδρέ άρωμα και μετά από κάνα μισάωρο ακόμα έχει εξαφανιστεί σχεδόν πλήρως από το δέρμα οποιοδήποτε "αποτύπωμα" του αρώματος.
Μάλλον θα το δώσω στη μητέρα μου να θυμηθεί τα νιάτα της. Σε καμιά περίπτωση ανδρικό άρωμα κατά την γνώμη μου, στην καλύτερη unisex. Θεωρώ απίθανο με τέτοιο άρωμα να πάρεις θετικό σχόλιο από γυναίκα.
Ευτυχώς πήρα το 30ρι σε προσφορά αλλιώς θα έκλαιγα τα χρήματα.
Ίσως φταίει ότι πρόκειται για την 2020 edition (όταν την έφιαχναν μάλλον είχαν κορονοϊό οπότε μειωμένη όσφρηση...) και η παλαιότερη να είναι τελείως διαφορετικό άρωμα.... δεν θα μπώ στη διαδικασία όμως να το διαπιστώσω.