Οδοντόκρεμες

Frezyderm Homeopathy Οδοντόκρεμα για Λεύκανση , Ουλίτιδα , Τερηδόνα & Περιοδοντίτιδα 75ml

Οδοντόκρεμα για άτομα που ακολουθούν ομοιοπαθητική αγωγή.

Οδοντόκρεμα για άτομα που ακολουθούν ομοιοπαθητική αγωγή.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Οδοντόκρεμα για άτομα που ακολουθούν ομοιοπαθητική αγωγή.

Οφέλη

  • Επιταχύνει την ομαλή επισμάλτωση και συνεπικουρεί στη λεύκανση
  • Καταπολεμά την τερηδόνα
  • Αντιμετωπίζει την ξηροστομία
  • Προστατεύει τα ούλα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Δράση
Λεύκανση, Ουλίτιδα, Τερηδόνα, Περιοδοντίτιδα
Μορφή
Πάστα
Ειδικά Χαρακτηριστικά
για Ομοιοπαθητική

Χωρητικότητα

Ποσότητα
75 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (100)

Αξιολογήσεις

  1. 74
  2. 13
  3. 7
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Δροσερή αναπνοή
  • Dimitris_D_22
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η οδοντόκρεμα με την πιο ευχάριστη αίσθηση μετά το βούρτσισμα. Μια ήπια επίγευση που θυμίζει γλυκάνισο και καμμία σχέση με τη γεύση μέντας ή τα σχετικά αιθέρια έλαια που χρησιμοποιούνται στις περισσότερες οδοντόκρεμες. Επίσης μου δίνεται η εντύπωση ότι κάνει καλή δουλειά στον καθαρισμό των δοντιών, αλλά αυτό είναι μάλλον υποκειμενικό.
    Υπάρχει ένα μπέρδεμα με τα συστατικά, συγκεκριμένα:
    - Calcium Hydroxyapatite. Δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό για αυτή τη μορφή του υδροξυαπατίτη, μια δημιουργική ασάφεια υπάρχει εδώ.
    - Ξυλιτόλη. Σούπερ, αλλά δεν υποκαθιστά το φθόριο.
    - Φυσικό αμινοξύ. Τι είναι αυτό;;;
    - Ταννίνες από Φαιοφύκια. Και αυτό δεν ξέρουμε τι είναι, αλλά καλό ακούγεται!
    - Rhodo.Ferr. Φυσικό εκχύλισμα λέει, ΟΚ, τους πιστεύω.

    Γενικά, υπάρχει μια ασάφεια με τα δραστικά συστατικά, ενώ πουθενά δεν υπάρχει η πλήρης λίστα των συστατικών.
    Ακριβή συσκευασία, χρυσόσκονη στα γράμματα, μια άχρηστη πολυτέλεια, και κυρίως, δεν ξέρεις πότε τελειώνει το προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prinsesstarta
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη οδοντόκρεμα στην Ελλάδα με ασφαλή συστατικά που κάθαριζουν τα δόντια και περιποιούνται το σμάλτο !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athina_Sotiriadou5292
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ατοπικη δερματιτιδα γύρω από το στόμα Η οδοντόκρεμα αυτή είναι η μόνη που δεν μου δημιουργεί φλεγμονή!!! Εχω σωθεί!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Livia_Cases

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The best toothpaste I have tried so far. It comes close to not having any taste at all. It doesn't make you forget the taste of the food you had.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexdin
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Ευχάριστη έκπληξη το ότι περιέχει hudroxyapatite & ξυλιτόλη! Κατά τ'αλλα, μια χαρά η γεύση, εννοείται ότι δεν είναι μέντα κλπ αλλά νιώθεις καθαριότητα - φυσικά θα την ξαναγορασω καθώς τα πιο πάνω συστατικά τα έψαχνα εδώ και χρόνια!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evigiannis(m.x.)
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    προσωπικα μαρεσει τα δοντια μου για καποιο λογω ειχαν χρωματιστη και οσο καιι αν τα βουρτσιζα με αλλες οδοντοκρεμεσ δεν εβλεπα διαφορα με την συγκεκριμενη ειδα διαφορα αμεσωσ την επομενη φορα θα προτιμησω και την μπλε

    • Γεύση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • doramons
    1
    7 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την επέλεξα γιατί δεν περιέχει φθοριο. Την χρησιμοποιησαμε μια εβδομάδα 2 άτομα και οσο κι αν ακούγεται περίεργο πάθαμε ουλίτιδα. Να αναφερω οτι δεν είχαμε ποτέ ευαισθησία στα δόντια. Προφανώς δεν καθαρίζει τα δόντια καθόλου.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouela_K
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απαλή ,με ευχαριστο άρωμα.
    Την αγοράζω συνέχεια,έχω δοκιμάσει κι άλλες κατάλληλες για ομοιοπαθητική, είναι η καλύτερη

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandrosgounass
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για λόγους ομοιοπαθητικής επιλέχθηκε και δεν έχω κάποιο παραπονο (εξάλλου είναι απλώς μια οδοντοκρεμα) γιατί ότι λείπει από την οδοντόκρεμα το καλύπτω με το στοματικό διάλυμα μαστίχας πχ φρεσκάδα κ αίσθηση καθαριότητας

    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stechaa_stechaa
    3
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα ό,τι οδοντόκρεμα <φυσική> υπάρχει στο διαδίκτυο γιατί είχα περιοδοντίτιδα και ήθελα να σταματήσω να χρησιμοποιώ φθόριο και χαζομάρες. Η συγκεκριμένη δεν θα έλεγα ότι είναι καλή επιλογή. Αν και στην αρχή είχα ψιλοενθουσιαστεί, τώρα δεν θα την πρότεινα για κανένα λόγο. Καλύτερα οδοντρόκρεμες με NEEM.

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionisi
    1
    4 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει σε οδοντόκρεμα, μην την αγοράζετε, χάνετε τα λεφτά σας! Πλένεις τα δόντια σου και δεν αφήνει φρεσκάδα, δεν καθαρίζει τα δόντια, βασικά δεν υπάρχει διαφορά είτε τα πλένεις βρείτε όχι.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lagman79
    1
    4 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου την προτεινε η ομοιοπαθητικος μου και πηρα 3 τεμαχια...Ουτε γευση, ουτε μια αισθηση φρεσκαδας, λες και βουρτσιζεις τα δοντια σου με χουμους...Προσωπικα δεν θα την ξαναπροτιμησω..

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zacharmela
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέρμα το "ζούπηγμα" του σωληναρίου της οδοντόπαστας!Επιπρόσθετα, χωρίς φθόριο και sls κ με ευχάριστη γεύση για παιδιά!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tripocaridos
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιτέλους μια οδοντόκρεμα χωρίς φθόριο με ωραία γεύση! Επίσης η συσκευασία είναι πρωτότυπη και πρακτική, δεν είναι το κλασσικό σωληνάριο, η πίεση ασκείται από πάνω. Και όλα αυτά απο ελληνική εταιρεία. Άριστο προιόν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φέρνει εμετό στην εγκυμοσύνη. κατά τα άλλα καλή είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυσκολια στο να πιεσεις το σωληναριο και να βγει οδοντοκρεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πρώτη οδοντόκρεμα που δεν μου ερεθίζει τις άκρες των χειλιών (γωνιακή χειλίτιδα λόγω εκζέματος)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    对牙齿很有帮助。会再次购买

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ καλή δουλειά χωρίς αφρούς

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά οδοντόκρεμα. Με ωραία γεύση, όχι έντονη αλλά ικανοποιητική.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σουπερ γευση για ομοιπαθητικη οδοντοκρεμα!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια, θα συστήσω σε φίλους.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    προσωπικα μου αρεσε παρα πολυ.αφηνει μια αισθηση φρεσκαδας στο στομα και εχει και υπεροχη γευση.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τις καλύτερες οδοντόκρεμες ομοιοπαθητικής. Θα την αγόραζα ξανά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια γι αυτούς που γνωρίζουν τι θελουν

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λίγη η ποσότητα σε σχέση με το μέγεθος της συσκευασίας.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχει φθοριο,,,,που εγω δεν επιθυμω

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε θα το συστήνω..τι τα πλένεις τι δεν τα πλένεις το ίδιο είναι.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Είναι η οδοντόκρεμα με την πιο ευχάριστη αίσθηση μετά το βούρτσισμα. Μια ήπια επίγευση που θυμίζει γλυκάνισο και καμμία σχέση με τη γεύση μέντας ή τα σχετικά αιθέρια έλαια που χρησιμοποιούνται στις περισσότερες οδοντόκρεμες. Επίσης μου δίνεται η εντύπωση ότι κάνει καλή δουλειά στον καθαρισμό των δοντιών, αλλά αυτό είναι μάλλον υποκειμενικό.
    Υπάρχει ένα μπέρδεμα με τα συστατικά, συγκεκριμένα:
    - Calcium Hydroxyapatite. Δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό για αυτή τη μορφή του υδροξυαπατίτη, μια δημιουργική ασάφεια υπάρχει εδώ.
    - Ξυλιτόλη. Σούπερ, αλλά δεν υποκαθιστά το φθόριο.
    - Φυσικό αμινοξύ. Τι είναι αυτό;;;
    - Ταννίνες από Φαιοφύκια. Και αυτό δεν ξέρουμε τι είναι, αλλά καλό ακούγεται!
    - Rhodo.Ferr. Φυσικό εκχύλισμα λέει, ΟΚ, τους πιστεύω.

    Γενικά, υπάρχει μια ασάφεια με τα δραστικά συστατικά, ενώ πουθενά δεν υπάρχει η πλήρης λίστα των συστατικών.
    Ακριβή συσκευασία, χρυσόσκονη στα γράμματα, μια άχρηστη πολυτέλεια, και κυρίως, δεν ξέρεις πότε τελειώνει το προϊόν.

    1
  • Η καλύτερη οδοντόκρεμα στην Ελλάδα με ασφαλή συστατικά που κάθαριζουν τα δόντια και περιποιούνται το σμάλτο !

    1
  • Έχω ατοπικη δερματιτιδα γύρω από το στόμα Η οδοντόκρεμα αυτή είναι η μόνη που δεν μου δημιουργεί φλεγμονή!!! Εχω σωθεί!!

    2
  • The best toothpaste I have tried so far. It comes close to not having any taste at all. It doesn't make you forget the taste of the food you had.

    0
  • Ευχάριστη έκπληξη το ότι περιέχει hudroxyapatite &amp; ξυλιτόλη! Κατά τ'αλλα, μια χαρά η γεύση, εννοείται ότι δεν είναι μέντα κλπ αλλά νιώθεις καθαριότητα - φυσικά θα την ξαναγορασω καθώς τα πιο πάνω συστατικά τα έψαχνα εδώ και χρόνια!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1591 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Οδοντόκρεμα για άτομα που ακολουθούν ομοιοπαθητική αγωγή.

Οφέλη

  • Επιταχύνει την ομαλή επισμάλτωση και συνεπικουρεί στη λεύκανση
  • Καταπολεμά την τερηδόνα
  • Αντιμετωπίζει την ξηροστομία
  • Προστατεύει τα ούλα

Κατασκευαστής

Γενικά

Δράση
Λεύκανση, Ουλίτιδα, Τερηδόνα, Περιοδοντίτιδα
Μορφή
Πάστα
Ειδικά Χαρακτηριστικά
για Ομοιοπαθητική

Χωρητικότητα

Ποσότητα
75 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (100)

  1. 74
  2. 13
  3. 7
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Δροσερή αναπνοή
  • Dimitris_D_22
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η οδοντόκρεμα με την πιο ευχάριστη αίσθηση μετά το βούρτσισμα. Μια ήπια επίγευση που θυμίζει γλυκάνισο και καμμία σχέση με τη γεύση μέντας ή τα σχετικά αιθέρια έλαια που χρησιμοποιούνται στις περισσότερες οδοντόκρεμες. Επίσης μου δίνεται η εντύπωση ότι κάνει καλή δουλειά στον καθαρισμό των δοντιών, αλλά αυτό είναι μάλλον υποκειμενικό.
    Υπάρχει ένα μπέρδεμα με τα συστατικά, συγκεκριμένα:
    - Calcium Hydroxyapatite. Δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό για αυτή τη μορφή του υδροξυαπατίτη, μια δημιουργική ασάφεια υπάρχει εδώ.
    - Ξυλιτόλη. Σούπερ, αλλά δεν υποκαθιστά το φθόριο.
    - Φυσικό αμινοξύ. Τι είναι αυτό;;;
    - Ταννίνες από Φαιοφύκια. Και αυτό δεν ξέρουμε τι είναι, αλλά καλό ακούγεται!
    - Rhodo.Ferr. Φυσικό εκχύλισμα λέει, ΟΚ, τους πιστεύω.

    Γενικά, υπάρχει μια ασάφεια με τα δραστικά συστατικά, ενώ πουθενά δεν υπάρχει η πλήρης λίστα των συστατικών.
    Ακριβή συσκευασία, χρυσόσκονη στα γράμματα, μια άχρηστη πολυτέλεια, και κυρίως, δεν ξέρεις πότε τελειώνει το προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prinsesstarta
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη οδοντόκρεμα στην Ελλάδα με ασφαλή συστατικά που κάθαριζουν τα δόντια και περιποιούνται το σμάλτο !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athina_Sotiriadou5292
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ατοπικη δερματιτιδα γύρω από το στόμα Η οδοντόκρεμα αυτή είναι η μόνη που δεν μου δημιουργεί φλεγμονή!!! Εχω σωθεί!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Livia_Cases

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The best toothpaste I have tried so far. It comes close to not having any taste at all. It doesn't make you forget the taste of the food you had.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexdin
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Ευχάριστη έκπληξη το ότι περιέχει hudroxyapatite &amp; ξυλιτόλη! Κατά τ'αλλα, μια χαρά η γεύση, εννοείται ότι δεν είναι μέντα κλπ αλλά νιώθεις καθαριότητα - φυσικά θα την ξαναγορασω καθώς τα πιο πάνω συστατικά τα έψαχνα εδώ και χρόνια!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evigiannis(m.x.)
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    προσωπικα μαρεσει τα δοντια μου για καποιο λογω ειχαν χρωματιστη και οσο καιι αν τα βουρτσιζα με αλλες οδοντοκρεμεσ δεν εβλεπα διαφορα με την συγκεκριμενη ειδα διαφορα αμεσωσ την επομενη φορα θα προτιμησω και την μπλε

    • Γεύση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • doramons
    1
    7 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την επέλεξα γιατί δεν περιέχει φθοριο. Την χρησιμοποιησαμε μια εβδομάδα 2 άτομα και οσο κι αν ακούγεται περίεργο πάθαμε ουλίτιδα. Να αναφερω οτι δεν είχαμε ποτέ ευαισθησία στα δόντια. Προφανώς δεν καθαρίζει τα δόντια καθόλου.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouela_K
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απαλή ,με ευχαριστο άρωμα.
    Την αγοράζω συνέχεια,έχω δοκιμάσει κι άλλες κατάλληλες για ομοιοπαθητική, είναι η καλύτερη

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandrosgounass
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για λόγους ομοιοπαθητικής επιλέχθηκε και δεν έχω κάποιο παραπονο (εξάλλου είναι απλώς μια οδοντοκρεμα) γιατί ότι λείπει από την οδοντόκρεμα το καλύπτω με το στοματικό διάλυμα μαστίχας πχ φρεσκάδα κ αίσθηση καθαριότητας

    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stechaa_stechaa
    3
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα ό,τι οδοντόκρεμα <φυσική> υπάρχει στο διαδίκτυο γιατί είχα περιοδοντίτιδα και ήθελα να σταματήσω να χρησιμοποιώ φθόριο και χαζομάρες. Η συγκεκριμένη δεν θα έλεγα ότι είναι καλή επιλογή. Αν και στην αρχή είχα ψιλοενθουσιαστεί, τώρα δεν θα την πρότεινα για κανένα λόγο. Καλύτερα οδοντρόκρεμες με NEEM.

    • Γεύση
    • Σχετικά δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionisi
    1
    4 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει σε οδοντόκρεμα, μην την αγοράζετε, χάνετε τα λεφτά σας! Πλένεις τα δόντια σου και δεν αφήνει φρεσκάδα, δεν καθαρίζει τα δόντια, βασικά δεν υπάρχει διαφορά είτε τα πλένεις βρείτε όχι.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lagman79
    1
    4 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου την προτεινε η ομοιοπαθητικος μου και πηρα 3 τεμαχια...Ουτε γευση, ουτε μια αισθηση φρεσκαδας, λες και βουρτσιζεις τα δοντια σου με χουμους...Προσωπικα δεν θα την ξαναπροτιμησω..

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zacharmela
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέρμα το "ζούπηγμα" του σωληναρίου της οδοντόπαστας!Επιπρόσθετα, χωρίς φθόριο και sls κ με ευχάριστη γεύση για παιδιά!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tripocaridos
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιτέλους μια οδοντόκρεμα χωρίς φθόριο με ωραία γεύση! Επίσης η συσκευασία είναι πρωτότυπη και πρακτική, δεν είναι το κλασσικό σωληνάριο, η πίεση ασκείται από πάνω. Και όλα αυτά απο ελληνική εταιρεία. Άριστο προιόν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φέρνει εμετό στην εγκυμοσύνη. κατά τα άλλα καλή είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυσκολια στο να πιεσεις το σωληναριο και να βγει οδοντοκρεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πρώτη οδοντόκρεμα που δεν μου ερεθίζει τις άκρες των χειλιών (γωνιακή χειλίτιδα λόγω εκζέματος)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    对牙齿很有帮助。会再次购买

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ καλή δουλειά χωρίς αφρούς

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά οδοντόκρεμα. Με ωραία γεύση, όχι έντονη αλλά ικανοποιητική.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σουπερ γευση για ομοιπαθητικη οδοντοκρεμα!

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια, θα συστήσω σε φίλους.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    προσωπικα μου αρεσε παρα πολυ.αφηνει μια αισθηση φρεσκαδας στο στομα και εχει και υπεροχη γευση.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τις καλύτερες οδοντόκρεμες ομοιοπαθητικής. Θα την αγόραζα ξανά

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια γι αυτούς που γνωρίζουν τι θελουν

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λίγη η ποσότητα σε σχέση με το μέγεθος της συσκευασίας.

    • Γεύση
    • Δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχει φθοριο,,,,που εγω δεν επιθυμω

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε θα το συστήνω..τι τα πλένεις τι δεν τα πλένεις το ίδιο είναι.

    • Γεύση
    • Όχι δροσερή αναπνοή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Είναι η οδοντόκρεμα με την πιο ευχάριστη αίσθηση μετά το βούρτσισμα. Μια ήπια επίγευση που θυμίζει γλυκάνισο και καμμία σχέση με τη γεύση μέντας ή τα σχετικά αιθέρια έλαια που χρησιμοποιούνται στις περισσότερες οδοντόκρεμες. Επίσης μου δίνεται η εντύπωση ότι κάνει καλή δουλειά στον καθαρισμό των δοντιών, αλλά αυτό είναι μάλλον υποκειμενικό.
    Υπάρχει ένα μπέρδεμα με τα συστατικά, συγκεκριμένα:
    - Calcium Hydroxyapatite. Δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό για αυτή τη μορφή του υδροξυαπατίτη, μια δημιουργική ασάφεια υπάρχει εδώ.
    - Ξυλιτόλη. Σούπερ, αλλά δεν υποκαθιστά το φθόριο.
    - Φυσικό αμινοξύ. Τι είναι αυτό;;;
    - Ταννίνες από Φαιοφύκια. Και αυτό δεν ξέρουμε τι είναι, αλλά καλό ακούγεται!
    - Rhodo.Ferr. Φυσικό εκχύλισμα λέει, ΟΚ, τους πιστεύω.

    Γενικά, υπάρχει μια ασάφεια με τα δραστικά συστατικά, ενώ πουθενά δεν υπάρχει η πλήρης λίστα των συστατικών.
    Ακριβή συσκευασία, χρυσόσκονη στα γράμματα, μια άχρηστη πολυτέλεια, και κυρίως, δεν ξέρεις πότε τελειώνει το προϊόν.

    1
  • Η καλύτερη οδοντόκρεμα στην Ελλάδα με ασφαλή συστατικά που κάθαριζουν τα δόντια και περιποιούνται το σμάλτο !

    1
  • Έχω ατοπικη δερματιτιδα γύρω από το στόμα Η οδοντόκρεμα αυτή είναι η μόνη που δεν μου δημιουργεί φλεγμονή!!! Εχω σωθεί!!

    2
  • The best toothpaste I have tried so far. It comes close to not having any taste at all. It doesn't make you forget the taste of the food you had.

    0
  • Ευχάριστη έκπληξη το ότι περιέχει hudroxyapatite &amp; ξυλιτόλη! Κατά τ'αλλα, μια χαρά η γεύση, εννοείται ότι δεν είναι μέντα κλπ αλλά νιώθεις καθαριότητα - φυσικά θα την ξαναγορασω καθώς τα πιο πάνω συστατικά τα έψαχνα εδώ και χρόνια!

    2
  • Δες τα όλα
5,11 €
5,00 €   μεταφορικά