Λιπαντικά Μοτοσυκλέτας

Bel-Ray Si-7 Synthetic 2T Συνθετικό Λάδι Μοτοσυκλέτας για Δίχρονους Κινητήρες 1lt

Πλήρως συνθετικό λάδι για δίχρονους (2Τ) κινητήρες, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε μοτοσυκλέτες με ψεκασμό ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προ-μείγμα. 

Πλήρως συνθετικό λάδι για δίχρονους (2Τ) κινητήρες, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε μοτοσυκλέτες με ψεκασμό ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προ-μείγμα. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Πλήρως συνθετικό λάδι για δίχρονους (2Τ) κινητήρες, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε μοτοσυκλέτες με ψεκασμό ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προ-μείγμα. 

Σχεδιασμένο για να μειώνει τα υπολείμματα του καυσίμου, παρέχοντας παράλληλα το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προστασίας.

Πληροί τις αξιολογήσεις JASO FD API TC και ISO-L-EGD.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 2T
Τύπος
Συνθετικό
Χωρητικότητα
1 lt

Προδιαγραφές

JASO
FD
API
TC

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • tsakmakisd

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το καλύτερο λάδι για δίχρονα μοτέρ . Το χρησιμοποιώ από το 1992 ανελλιπώς και δεν το αλλάζω με τίποτα . Τέλεια κάυση με ελάχιστο καπνό και σχεδόν μηδενική μυρωδιά στα ρούχα μετά από βόλτα όπως μερικά μερικά δήθεν επώνυμα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ssspuros
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ ειμαι fun του λαδιού... Τα τελευταία 8 χρόνια! Κυρίως λογω του λιγοστού καπνού που έχει κατά την καύση του!! Σε σχέση με το Castrol power 1 racing το παλιο tts...!Αν και ακριβό σε σχέση με το Castrol power 1 racing και το Motul 710 ναι μεν μυρίζουν πιο ευχάριστα από το Si-7 !!!,Αν και αυτό είναι υποκειμενικό...Εάν σε απασχολεί πολύ το πώς μυρίζει...πας σε ipone που έβγαζε ένα με άρωμα τσιχλοφουσκας..!χαχαχα. Να είσαι Φραουλενιος...χαχαχ...όλα αυτά τα λάδια είναι αξιόλογα!!Το θέμα είναι να μην έχουν αποθηκευτεί σωστά ...στον ήλιο και στην υγρασία... Ή ναι είναι πολύ παλιά...και μην μου πει κανείς ότι τα λάδια λήγουν και δεν παθαίνουν τίποτα...όσα χρόνια κ'αν περάσουν...!Γιατί πολύ απλά δεν ισχύει!!!Να κοιτάτε εάν τι μπουκάλι είναι "ορισμένο" σημαίνει ότι ήταν αποθηκευμένο στο ήλιο!!! Άκυρο!!!Εάν είναι ξεσφραγιστο ... εννοείται δεν το αγοράζουμε!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πρέπει για injection διχρονα οπως εντουρο KTM και Husqvarna

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολλη καλο λαδι αλλα κατα την καυση του ΒΡΩΜΑΕΙ οχι αστεια δε θα το επαιρνα ξανα με τιποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • το καλύτερο λάδι για δίχρονα μοτέρ . Το χρησιμοποιώ από το 1992 ανελλιπώς και δεν το αλλάζω με τίποτα . Τέλεια κάυση με ελάχιστο καπνό και σχεδόν μηδενική μυρωδιά στα ρούχα μετά από βόλτα όπως μερικά μερικά δήθεν επώνυμα .

    0
  • Εγώ ειμαι fun του λαδιού... Τα τελευταία 8 χρόνια! Κυρίως λογω του λιγοστού καπνού που έχει κατά την καύση του!! Σε σχέση με το Castrol power 1 racing το παλιο tts...!Αν και ακριβό σε σχέση με το Castrol power 1 racing και το Motul 710 ναι μεν μυρίζουν πιο ευχάριστα από το Si-7 !!!,Αν και αυτό είναι υποκειμενικό...Εάν σε απασχολεί πολύ το πώς μυρίζει...πας σε ipone που έβγαζε ένα με άρωμα τσιχλοφουσκας..!χαχαχα. Να είσαι Φραουλενιος...χαχαχ...όλα αυτά τα λάδια είναι αξιόλογα!!Το θέμα είναι να μην έχουν αποθηκευτεί σωστά ...στον ήλιο και στην υγρασία... Ή ναι είναι πολύ παλιά...και μην μου πει κανείς ότι τα λάδια λήγουν και δεν παθαίνουν τίποτα...όσα χρόνια κ'αν περάσουν...!Γιατί πολύ απλά δεν ισχύει!!!Να κοιτάτε εάν τι μπουκάλι είναι "ορισμένο" σημαίνει ότι ήταν αποθηκευμένο στο ήλιο!!! Άκυρο!!!Εάν είναι ξεσφραγιστο ... εννοείται δεν το αγοράζουμε!!

    3
  • Ότι πρέπει για injection διχρονα οπως εντουρο KTM και Husqvarna

    0
  • Πολλη καλο λαδι αλλα κατα την καυση του ΒΡΩΜΑΕΙ οχι αστεια δε θα το επαιρνα ξανα με τιποτα

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

56 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
gkaza

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις δύο περιπτώσεις σύμφωνα με την Bel Ray

Angelos_Pappas2202

, Πώς μπορώ να αποκωδικοποιήσω την ημερομηνία παραγωγής του προϊόντος; Παραθέτω Επίσης τον πρίνταρισμενο κωδικό
20 330 15:38:32 2011180048

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πλήρως συνθετικό λάδι για δίχρονους (2Τ) κινητήρες, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε μοτοσυκλέτες με ψεκασμό ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προ-μείγμα. 

Σχεδιασμένο για να μειώνει τα υπολείμματα του καυσίμου, παρέχοντας παράλληλα το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προστασίας.

Πληροί τις αξιολογήσεις JASO FD API TC και ISO-L-EGD.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 2T
Τύπος
Συνθετικό
Χωρητικότητα
1 lt

Προδιαγραφές

JASO
FD
API
TC

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • tsakmakisd

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το καλύτερο λάδι για δίχρονα μοτέρ . Το χρησιμοποιώ από το 1992 ανελλιπώς και δεν το αλλάζω με τίποτα . Τέλεια κάυση με ελάχιστο καπνό και σχεδόν μηδενική μυρωδιά στα ρούχα μετά από βόλτα όπως μερικά μερικά δήθεν επώνυμα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ssspuros
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ ειμαι fun του λαδιού... Τα τελευταία 8 χρόνια! Κυρίως λογω του λιγοστού καπνού που έχει κατά την καύση του!! Σε σχέση με το Castrol power 1 racing το παλιο tts...!Αν και ακριβό σε σχέση με το Castrol power 1 racing και το Motul 710 ναι μεν μυρίζουν πιο ευχάριστα από το Si-7 !!!,Αν και αυτό είναι υποκειμενικό...Εάν σε απασχολεί πολύ το πώς μυρίζει...πας σε ipone που έβγαζε ένα με άρωμα τσιχλοφουσκας..!χαχαχα. Να είσαι Φραουλενιος...χαχαχ...όλα αυτά τα λάδια είναι αξιόλογα!!Το θέμα είναι να μην έχουν αποθηκευτεί σωστά ...στον ήλιο και στην υγρασία... Ή ναι είναι πολύ παλιά...και μην μου πει κανείς ότι τα λάδια λήγουν και δεν παθαίνουν τίποτα...όσα χρόνια κ'αν περάσουν...!Γιατί πολύ απλά δεν ισχύει!!!Να κοιτάτε εάν τι μπουκάλι είναι "ορισμένο" σημαίνει ότι ήταν αποθηκευμένο στο ήλιο!!! Άκυρο!!!Εάν είναι ξεσφραγιστο ... εννοείται δεν το αγοράζουμε!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι πρέπει για injection διχρονα οπως εντουρο KTM και Husqvarna

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολλη καλο λαδι αλλα κατα την καυση του ΒΡΩΜΑΕΙ οχι αστεια δε θα το επαιρνα ξανα με τιποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • το καλύτερο λάδι για δίχρονα μοτέρ . Το χρησιμοποιώ από το 1992 ανελλιπώς και δεν το αλλάζω με τίποτα . Τέλεια κάυση με ελάχιστο καπνό και σχεδόν μηδενική μυρωδιά στα ρούχα μετά από βόλτα όπως μερικά μερικά δήθεν επώνυμα .

    0
  • Εγώ ειμαι fun του λαδιού... Τα τελευταία 8 χρόνια! Κυρίως λογω του λιγοστού καπνού που έχει κατά την καύση του!! Σε σχέση με το Castrol power 1 racing το παλιο tts...!Αν και ακριβό σε σχέση με το Castrol power 1 racing και το Motul 710 ναι μεν μυρίζουν πιο ευχάριστα από το Si-7 !!!,Αν και αυτό είναι υποκειμενικό...Εάν σε απασχολεί πολύ το πώς μυρίζει...πας σε ipone που έβγαζε ένα με άρωμα τσιχλοφουσκας..!χαχαχα. Να είσαι Φραουλενιος...χαχαχ...όλα αυτά τα λάδια είναι αξιόλογα!!Το θέμα είναι να μην έχουν αποθηκευτεί σωστά ...στον ήλιο και στην υγρασία... Ή ναι είναι πολύ παλιά...και μην μου πει κανείς ότι τα λάδια λήγουν και δεν παθαίνουν τίποτα...όσα χρόνια κ'αν περάσουν...!Γιατί πολύ απλά δεν ισχύει!!!Να κοιτάτε εάν τι μπουκάλι είναι "ορισμένο" σημαίνει ότι ήταν αποθηκευμένο στο ήλιο!!! Άκυρο!!!Εάν είναι ξεσφραγιστο ... εννοείται δεν το αγοράζουμε!!

    3
  • Ότι πρέπει για injection διχρονα οπως εντουρο KTM και Husqvarna

    0
  • Πολλη καλο λαδι αλλα κατα την καυση του ΒΡΩΜΑΕΙ οχι αστεια δε θα το επαιρνα ξανα με τιποτα

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
16,00 €
5,00 €   μεταφορικά