Κρέμες Προσώπου

L'Oreal Paris Revitalift Κρέμα Προσώπου Ημέρας με SPF30 για Ενυδάτωση, Αντιγήρανση & Σύσφιξη με Ρετινόλη & Πεπτίδια 50ml

Κρέμα προσώπου η οποία είναι εμπλουτισμένη με μια κόκκινη χρωστική ουσία και κατάλληλη για όλους τους τόνους δέρματος, θα ενεργοποιήσει την χαμένη υγιή λάμψη της επιδερμίδας σας, για ένα δέρμα πιο...

Κρέμα προσώπου η οποία είναι εμπλουτισμένη με μια κόκκινη χρωστική ουσία και κατάλληλη για όλους τους τόνους δέρματος, θα ενεργοποιήσει την χαμένη υγιή λάμψη της επιδερμίδας σας, για ένα δέρμα πιο ανανεωμένο και πιο ακτινοβόλο.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Ηλικία 40+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα προσώπου η οποία είναι εμπλουτισμένη με μια κόκκινη χρωστική ουσία και κατάλληλη για όλους τους τόνους δέρματος, θα ενεργοποιήσει την χαμένη υγιή λάμψη της επιδερμίδας σας, για ένα δέρμα πιο ανανεωμένο και πιο ακτινοβόλο.

Οφέλη

  • Προηγμένη προρετινόλη: δερματολογικά εμπνευσμένο αντιρυτιδικό συστατικό που συμβάλλει στην ομοιόμορφη όψη της επιδερμίδας.
  • Κόκκινο Ginseng: με διεγερτικές ιδιότητες, βοηθά στην τόνωση της επιδερμίδας και την καταπολέμηση των σημαδιών κόπωσης.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε καθημερινά με ανοδικές κινήσεις σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό.
Αποφύγετε την περιοχή των ματιών.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Ρετινόλη, Πεπτίδια
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
L'Οreal Paris Revitalift
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (51)

Αξιολογήσεις

  1. 31
  2. 9
  3. 8
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • ntinaxinta
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη κρεμα που αγορασα. Σκέτη λαδιλα.
    Γυαλιζεις τόσο πολύ σαν να περασες το προσωπο σου λούστρο. Λάδι είναι όχι κρεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ES 81
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν υπάρχει αυτή η κρέμα!! Την αγόρασα πρώτα από όλα για την τιμή της και για τις κριτικές που διάβασα. Εντάξει είναι Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η!! Είμαι 43 χρονών με μεικτό προς ξηρό δέρμα, με εξάρσεις σμηγματορροϊκης δερματιτιδας. Ένα έχω να πω : είναι φανταστική δεν με επηρέασε πουθενά. Μείωσε σχεδόν εξαφάνισε, τις λεπτές (λόγω ηλικίας) ριτιδες αισθητά στο πόδι της χήνας και στο μέτωπο. Έχει υπέροχο διακριτικό άρωμα που εμένα προσωπικά μου φτιάχνει τη διάθεση και υφή τόσο όσο, ούτε λιπαρή ούτε βαριά!! Το πρόσωπό μου δείχνει πιο λαμπερό και ανανεωμένο!! Εννοείται πως θα συνεχίσω να την αγοράζω!! Στα συν φυσικά και η αντηλιακή προστασία!!

    Επανέρχομαι γιατί το καλοκαίρι με την ζέστη δεν απορροφάται εύκολα αφήνει γυαλάδα για τουλάχιστον 4 ώρες και δεν μου είναι ευχάριστο αυτό. Οπότε για καλοκαίρι θα προτιμήσω την σκέτη χωρίς αντιηλιακό που απορροφάται πιο γρήγορα και θα βάζω μετά αντιηλιακό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Olga81

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατώνει και δεν είναι πολύ βαριά κρέμα. Έχω μεικτή επιδερμίδα και μου στρώνει μια χαρά, χωρίς να δημιουργεί ιδιαίτερη λιπαρότητα. Σε συνδιασμό με το serum ρετινόλης, απαλύνονται οι λεπτές ρυτίδες (αν είναι κάποιος επιμελής στη χρήση, σχεδόν σβήνουν).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Galateia_Taxidi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχη κρέμα με ωραίο άρωμα και ανάλαφρη υφή που απλώνεται πολύ εύκολα. Αν και έχει και SPF πάντα βάζω και αντιηλιακό μετά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakistyliani
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω μικτό δέρμα με τάση ακμής και μου κάθεται πολύ ωραία. Δεν κλείνει τους πόρους, είναι ελαφριά και ενυδατώνει τις ξηρές περιοχές. Δεν μου εμφανίζει σπυράκια. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valentina.zotou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μία καταπληκτική κρέμα!!! Και για το αποτέλεσμα αλλά και για τα χρήματα της!!! Με καλύπτει απόλυτα (ηλικία 52). Την χρησιμοποιώ εδώ και μισό χρόνο! Δεν την αλλάζω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysa_Kostadima
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μία εξαιρετική κρέμα για το κόστος της. Την χρησιμοποιώ μία εβδομάδα τώρα και έχω δει αλλαγή στο πρόσωπό μου. Λειαινει τις ρυτίδες, κάνει σύσφιξη και αφήνει μια όμορφη λάμψη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny_Amaxopoulou90
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αφήνει μια λάμψη για περίπου 4 Ώρες κορίτσια στο δικό μου δέρμα ..Πολύ ωραία, απαλή κρέμα ,αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλεια δεν την αλλάζω για καμία ακριβότερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Leaves my skin too oily

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά κρέμα για ξηρή επιδερμίδα! Ελαφριά με ωραία αίσθηση ενυδάτωσης! Θα την ξαναγοραζα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει για λιπαρές επιδερμίδες.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή κρέμα, δεν ξεκινάω τη μέρα μου χωρίς αυτήν

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Η χειρότερη κρεμα που αγορασα. Σκέτη λαδιλα.
    Γυαλιζεις τόσο πολύ σαν να περασες το προσωπο σου λούστρο. Λάδι είναι όχι κρεμα.

    0
  • Δεν υπάρχει αυτή η κρέμα!! Την αγόρασα πρώτα από όλα για την τιμή της και για τις κριτικές που διάβασα. Εντάξει είναι Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η!! Είμαι 43 χρονών με μεικτό προς ξηρό δέρμα, με εξάρσεις σμηγματορροϊκης δερματιτιδας. Ένα έχω να πω : είναι φανταστική δεν με επηρέασε πουθενά. Μείωσε σχεδόν εξαφάνισε, τις λεπτές (λόγω ηλικίας) ριτιδες αισθητά στο πόδι της χήνας και στο μέτωπο. Έχει υπέροχο διακριτικό άρωμα που εμένα προσωπικά μου φτιάχνει τη διάθεση και υφή τόσο όσο, ούτε λιπαρή ούτε βαριά!! Το πρόσωπό μου δείχνει πιο λαμπερό και ανανεωμένο!! Εννοείται πως θα συνεχίσω να την αγοράζω!! Στα συν φυσικά και η αντηλιακή προστασία!!

    Επανέρχομαι γιατί το καλοκαίρι με την ζέστη δεν απορροφάται εύκολα αφήνει γυαλάδα για τουλάχιστον 4 ώρες και δεν μου είναι ευχάριστο αυτό. Οπότε για καλοκαίρι θα προτιμήσω την σκέτη χωρίς αντιηλιακό που απορροφάται πιο γρήγορα και θα βάζω μετά αντιηλιακό.

    1
  • Ενυδατώνει και δεν είναι πολύ βαριά κρέμα. Έχω μεικτή επιδερμίδα και μου στρώνει μια χαρά, χωρίς να δημιουργεί ιδιαίτερη λιπαρότητα. Σε συνδιασμό με το serum ρετινόλης, απαλύνονται οι λεπτές ρυτίδες (αν είναι κάποιος επιμελής στη χρήση, σχεδόν σβήνουν).

    0
  • Υπέροχη κρέμα με ωραίο άρωμα και ανάλαφρη υφή που απλώνεται πολύ εύκολα. Αν και έχει και SPF πάντα βάζω και αντιηλιακό μετά.

    0
  • Έχω μικτό δέρμα με τάση ακμής και μου κάθεται πολύ ωραία. Δεν κλείνει τους πόρους, είναι ελαφριά και ενυδατώνει τις ξηρές περιοχές. Δεν μου εμφανίζει σπυράκια. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

648 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Hara1971

Μπορώ να χρησιμοποιώ serum πριν την την κρέμα η παραειναι αρκετή από μονηβτης?

Galateia_Taxidi

Εγώ χρησιμοποιώ την βιταμίνη C της ίδιας εταιρίας

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα προσώπου η οποία είναι εμπλουτισμένη με μια κόκκινη χρωστική ουσία και κατάλληλη για όλους τους τόνους δέρματος, θα ενεργοποιήσει την χαμένη υγιή λάμψη της επιδερμίδας σας, για ένα δέρμα πιο ανανεωμένο και πιο ακτινοβόλο.

Οφέλη

  • Προηγμένη προρετινόλη: δερματολογικά εμπνευσμένο αντιρυτιδικό συστατικό που συμβάλλει στην ομοιόμορφη όψη της επιδερμίδας.
  • Κόκκινο Ginseng: με διεγερτικές ιδιότητες, βοηθά στην τόνωση της επιδερμίδας και την καταπολέμηση των σημαδιών κόπωσης.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε καθημερινά με ανοδικές κινήσεις σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό.
Αποφύγετε την περιοχή των ματιών.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Ρετινόλη, Πεπτίδια
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
L'Οreal Paris Revitalift
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (51)

  1. 31
  2. 9
  3. 8
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • ntinaxinta
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χειρότερη κρεμα που αγορασα. Σκέτη λαδιλα.
    Γυαλιζεις τόσο πολύ σαν να περασες το προσωπο σου λούστρο. Λάδι είναι όχι κρεμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ES 81
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν υπάρχει αυτή η κρέμα!! Την αγόρασα πρώτα από όλα για την τιμή της και για τις κριτικές που διάβασα. Εντάξει είναι Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η!! Είμαι 43 χρονών με μεικτό προς ξηρό δέρμα, με εξάρσεις σμηγματορροϊκης δερματιτιδας. Ένα έχω να πω : είναι φανταστική δεν με επηρέασε πουθενά. Μείωσε σχεδόν εξαφάνισε, τις λεπτές (λόγω ηλικίας) ριτιδες αισθητά στο πόδι της χήνας και στο μέτωπο. Έχει υπέροχο διακριτικό άρωμα που εμένα προσωπικά μου φτιάχνει τη διάθεση και υφή τόσο όσο, ούτε λιπαρή ούτε βαριά!! Το πρόσωπό μου δείχνει πιο λαμπερό και ανανεωμένο!! Εννοείται πως θα συνεχίσω να την αγοράζω!! Στα συν φυσικά και η αντηλιακή προστασία!!

    Επανέρχομαι γιατί το καλοκαίρι με την ζέστη δεν απορροφάται εύκολα αφήνει γυαλάδα για τουλάχιστον 4 ώρες και δεν μου είναι ευχάριστο αυτό. Οπότε για καλοκαίρι θα προτιμήσω την σκέτη χωρίς αντιηλιακό που απορροφάται πιο γρήγορα και θα βάζω μετά αντιηλιακό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Olga81

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατώνει και δεν είναι πολύ βαριά κρέμα. Έχω μεικτή επιδερμίδα και μου στρώνει μια χαρά, χωρίς να δημιουργεί ιδιαίτερη λιπαρότητα. Σε συνδιασμό με το serum ρετινόλης, απαλύνονται οι λεπτές ρυτίδες (αν είναι κάποιος επιμελής στη χρήση, σχεδόν σβήνουν).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Galateia_Taxidi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχη κρέμα με ωραίο άρωμα και ανάλαφρη υφή που απλώνεται πολύ εύκολα. Αν και έχει και SPF πάντα βάζω και αντιηλιακό μετά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakistyliani
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω μικτό δέρμα με τάση ακμής και μου κάθεται πολύ ωραία. Δεν κλείνει τους πόρους, είναι ελαφριά και ενυδατώνει τις ξηρές περιοχές. Δεν μου εμφανίζει σπυράκια. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valentina.zotou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μία καταπληκτική κρέμα!!! Και για το αποτέλεσμα αλλά και για τα χρήματα της!!! Με καλύπτει απόλυτα (ηλικία 52). Την χρησιμοποιώ εδώ και μισό χρόνο! Δεν την αλλάζω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysa_Kostadima
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μία εξαιρετική κρέμα για το κόστος της. Την χρησιμοποιώ μία εβδομάδα τώρα και έχω δει αλλαγή στο πρόσωπό μου. Λειαινει τις ρυτίδες, κάνει σύσφιξη και αφήνει μια όμορφη λάμψη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penny_Amaxopoulou90
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αφήνει μια λάμψη για περίπου 4 Ώρες κορίτσια στο δικό μου δέρμα ..Πολύ ωραία, απαλή κρέμα ,αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλεια δεν την αλλάζω για καμία ακριβότερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Leaves my skin too oily

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά κρέμα για ξηρή επιδερμίδα! Ελαφριά με ωραία αίσθηση ενυδάτωσης! Θα την ξαναγοραζα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει για λιπαρές επιδερμίδες.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή κρέμα, δεν ξεκινάω τη μέρα μου χωρίς αυτήν

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Η χειρότερη κρεμα που αγορασα. Σκέτη λαδιλα.
    Γυαλιζεις τόσο πολύ σαν να περασες το προσωπο σου λούστρο. Λάδι είναι όχι κρεμα.

    0
  • Δεν υπάρχει αυτή η κρέμα!! Την αγόρασα πρώτα από όλα για την τιμή της και για τις κριτικές που διάβασα. Εντάξει είναι Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η!! Είμαι 43 χρονών με μεικτό προς ξηρό δέρμα, με εξάρσεις σμηγματορροϊκης δερματιτιδας. Ένα έχω να πω : είναι φανταστική δεν με επηρέασε πουθενά. Μείωσε σχεδόν εξαφάνισε, τις λεπτές (λόγω ηλικίας) ριτιδες αισθητά στο πόδι της χήνας και στο μέτωπο. Έχει υπέροχο διακριτικό άρωμα που εμένα προσωπικά μου φτιάχνει τη διάθεση και υφή τόσο όσο, ούτε λιπαρή ούτε βαριά!! Το πρόσωπό μου δείχνει πιο λαμπερό και ανανεωμένο!! Εννοείται πως θα συνεχίσω να την αγοράζω!! Στα συν φυσικά και η αντηλιακή προστασία!!

    Επανέρχομαι γιατί το καλοκαίρι με την ζέστη δεν απορροφάται εύκολα αφήνει γυαλάδα για τουλάχιστον 4 ώρες και δεν μου είναι ευχάριστο αυτό. Οπότε για καλοκαίρι θα προτιμήσω την σκέτη χωρίς αντιηλιακό που απορροφάται πιο γρήγορα και θα βάζω μετά αντιηλιακό.

    1
  • Ενυδατώνει και δεν είναι πολύ βαριά κρέμα. Έχω μεικτή επιδερμίδα και μου στρώνει μια χαρά, χωρίς να δημιουργεί ιδιαίτερη λιπαρότητα. Σε συνδιασμό με το serum ρετινόλης, απαλύνονται οι λεπτές ρυτίδες (αν είναι κάποιος επιμελής στη χρήση, σχεδόν σβήνουν).

    0
  • Υπέροχη κρέμα με ωραίο άρωμα και ανάλαφρη υφή που απλώνεται πολύ εύκολα. Αν και έχει και SPF πάντα βάζω και αντιηλιακό μετά.

    0
  • Έχω μικτό δέρμα με τάση ακμής και μου κάθεται πολύ ωραία. Δεν κλείνει τους πόρους, είναι ελαφριά και ενυδατώνει τις ξηρές περιοχές. Δεν μου εμφανίζει σπυράκια. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    2
  • Δες τα όλα
10,20 €
5,00 €   μεταφορικά