Gaming Ποντίκια

Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming Ποντίκι 12000 DPI Μαύρο

Το G502 είναι ένα απο τα δημοφιλέστερα gaming ποντίκια. Η υψηλή απόδοση, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τα προηγμένα χαρακτηριστικά παιχνιδιού και η απίστευτη άνεση συνδυάζονται για μια...

Το G502 είναι ένα απο τα δημοφιλέστερα gaming ποντίκια. Η υψηλή απόδοση, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τα προηγμένα χαρακτηριστικά παιχνιδιού και η απίστευτη άνεση συνδυάζονται για μια πραγματικά εξαιρετική και προσαρμόσιμη εμπειρία παιχνιδιού.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ανθεκτικό και είναι άνετο στο κράτημα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 8 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Το G502 είναι ένα απο τα δημοφιλέστερα gaming ποντίκια. Η υψηλή απόδοση, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τα προηγμένα χαρακτηριστικά παιχνιδιού και η απίστευτη άνεση συνδυάζονται για μια πραγματικά εξαιρετική και προσαρμόσιμη εμπειρία παιχνιδιού.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ανθεκτικό και είναι άνετο στο κράτημα.

Προηγμένος οπτικός αισθητήρας

Το G502 είναι εξοπλισμένο με τον οπτικό αισθητήρα PMW3366 με μηδενική επιτάχυνση, εξομάλυνση ή φιλτράρισμα σε ολόκληρο το εύρος DPI (200-12.000DPI). Αυτό σημαίνει ότι έχετε εξαιρετική ακρίβεια και συνεπή ανταπόκριση, ανεξάρτητα από την ευαισθησία που ορίσατε στο ποντίκι.

Εναλλαγή DPI κατά τη διάρκεια της δράσης

Προσθέστε ακόμα περισσότερο έλεγχο στο παιχνίδι σας με γρήγορη εναλλαγή DPI από χαμηλή σε υψηλή ευαισθησία. Χρησιμοποιήστε το κουμπί του αντίχειρα για να μεταβαίνετε έυκολα μεταξύ στόχευσης ακριβείας και χαμηλής ευαισθησίας headshot, σε ελιγμούς υψηλής ευαισθησίας. Τρεις φωτεινές ενδείξεις DPI σας δείχνουν σε ποια ρύθμιση βρίσκεστε. Προγραμματίστε αυτές τις ρυθμίσεις DPI με το λογισμικό παιχνιδιών Logitech (LGS) ή χρησιμοποιήστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις που λειτουργούν εξαιρετικά.

Διπλής λειτουργίας τάχιστος τροχός

Ξεκλειδώστε τον τροχό για ταχύτατη και συνεχή κύλιση σε πέρασμα μεγάλων σελίδων ή κλειδώστε την για κύλιση ακριβείας με ένα κλικ.

Έχετε στη διάθεση σας μια μεγάλη ποικιλία διαμορφώσεων βάρους και ρύθμισης εξισορρόπησης, ρύθμιση του RGB φωτισμού, 11 προγραμματιζόμενα κουμπιά, ρυθμίσεις εναλλαγής  DPI, ρύθμιση βάσει επιφάνειας γραφείου και πολλά άλλα. Προσαρμόστε το G502 στο στυλ παιχνιδιού σας με το λογισμικό της Logitech

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
12000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
11
Ρύθμιση Βάρους
Ναι
RGB Lighting
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
11
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
114 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
132 mm
Πλάτος
75 mm
Ύψος
40 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (253)

Αξιολογήσεις

  1. 212
  2. 24
  3. 15
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Αντοχή
  • Άνεση
  • Ιδανικό βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Johnnie Pogas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ποντικαρα την εχω απο το 2015 αγορασμενη στα 90 ευρω και μιλαμε για πολλα καθημερινα 10ωρα και βαλε! ΔΕΝ ΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! δεν εχει χαλασει τιποτα σαν καινουργιο καθε μερα!! εκτος τον τελευταιων 2 βδομαδων το κοπανησα απ τα νευρα μου για 500στη φορα και χαλασε το κλικ της ροδελας...Τωρα τα g502 κυμαινοται κοντα στα 40-50 κατι ευρω αξιζουν καθε ευρω!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ninos22
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα το 2016 στα 90,00€, και ακόμα λειτουργεί άψογα (εκτός από το middle click της ροδελας) το οποίο χαλάει σε ολα τα g502 απο το πρώτο μπουνίδι. Επίσης είχε καεί και το LED απο το G, αλλά το επισκεύασα αλλάζοντας το εύκολα (είμαι ηλεκτρονικός). Δεν το αλλάζω με κανένα. Οταν χαλάσει θα πάρω πάλι το ίδιο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Giannilos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αγορα εγινε σχεδον πριν 4 χρονια στα 61 ευρω και το mouse το εχω λιωσει στην κυριολεξια στο gaming....Η σημερινη του τιμη βεβαια ειναι εξωφρενικη σε σχεση με τοτε......Ενα μονο θα σας πω....Ειναι το απολυτο οπλο του καθε gamer και δεν υπαρχει περιπτωση να σας προδωσει και να χαλασει ποτε....εγγυημενα πραγματα παιδια με την υπογραφη οπως παντα της logitech

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tsalkantis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω έρθει σε επαφή με πάνω από 20 διαφορετικά ποντίκια λόγω ΝΕΤ καφέ κτλπ
    Είχα razer
    Τώρα έχω αυτό εδώ και καιρό.
    Ε δεν συγκρίνεται αυτό το ποντίκι με κανενα άλλο. Αφού σκέφτομαι να πάρω 4-5 να έχω μέχρι να γεράσω μη τυχόν και σταματήσει η κυκλοφορία. Το επόμενο θα είναι σίγουρα το ίδιο σε ασύρματο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Light$
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω το συγκεκριμενο ποντικι εδω και 6 χρονια δεν εχει παθει απολυτως τιποτα ολα τα κουμπια λειτουργουν τελεια και γενικα δεν μου εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα. Αξιζει κατα παρα πολυ τα χρηματα του το προτεινω με κλειστα ματια και σιγουρα σε περιπτωση που καποια στιγμη χρειαστει να παρω καινουργιο ποντικι (αν χαλασει αυτο που εχω ηδη) θα παρω το ιδιο ακριβως.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariacatninja
    2
    0 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ! Μετα απο 6 μηνες απλα αρχισε να χανει dpi λες και εκανε 15 ευρω! Εκανε 80 ευρω και να χανει ετσι dpi ειναι απαραδεκτο. Εχω κανει πολλα διαφορετικα προφιλ με διαφορετικα dpi για να μπορω να το διορθωνω γρηγορα αλλα το κακο ειναι οτι οχι απλα χανει dpi... τα χανει και τα ξαναβρισκει οποτε γουσταρει. Οτι χειροτερο για gamers. Τι να το κανω το καλο grip και βαρος οταν ο κερσορας δεν κουνιεται οπως πριν απο 2 λεπτα?????

    * απλα μην το αγορασεις. ουτε 40 ευρω.

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolizgixxer
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου 6 χρόνια και είναι σαν να το πήρα χθες ότι καλύτερο μπορείτε να πάρετε σε gaming ποντίκι παρόλο που έχω μεγάλα δάχτυλα δεν το αλλάζω έχω δοκιμάσει διάφορα άλλα αυτό δε συγκρίνεται αξίζει κάθε ευρώ.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marietatheo
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα στα 60 ευρω .
    Μεσω του προγραμματος του ρυθμιζεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Αλλαζεις και το βαρος του.
    Εχεις την λειτουργεια με το infinity roll down/up.
    Ειναι το καλυτερο ποντικι που υπαρχει. Καπου ειδα ενα της logitech που ειναι ιδιο αλλα πιο φθηνο με ονομα νομιζω hero. Αν οντως δεν εχει διαφορες αγωραστε το πιο φτηνο.

    Πραγματικα δεν εχει ανταγωνισμο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • darkknight9210
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    29/5/2020 1η Κριτική
    Μετά από 3 μήνες χρήσης έχω να δηλώσω ότι το ποντίκι έχει πολύ καλή κατασκευή με πάρα πολύ καλή απόκριση. Αρκετά πλήκτρα για ρύθμιση σε κάθε παιχνίδι όπως θέλω. Καλός φωτισμός rgb και το πάρα πολύ καλό χαρακτηριστικό για εμένα , είναι το μεταβλητό βάρος. Προσαρμόζεις τα βαρίδια ανάλογα με το κάθε παιχνίδι αν θές.
    14/7/2020 2η Κριτική
    Μετά από 5 μήνες, δυστυχώς, το ποντίκι "παρέδωσε πνεύμα". Το led φώς για την το οπτικό του ποντικιού (κόκκινο φώς απο κάτω) σταμάτησε να λειτουργεί με αποτέλεσμα το ποντίκι να πηγαίνει μόνιμα επάνω και αριστερά στην οθόνη.
    Δεν ξέρω αν έτυχε μόνο σ εμένα αλλά έχω απογοητευτεί από αυτή την αγορά, δεδομένης της τιμής αγοράς του, 70€....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HarisT
    3
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι ξεκαθαρα για χρηστες Palm Grip οποτε εμενα δε με βολεψε καθολου μιας και εχω συνηθίσει Claw grip.
    Στα πολυ θετικα το ρυθμιζομενο βαρος με τα μεταλικα βαριδια, που δεν χρειαζεται εργαλεια για να γινει μετατροπη.
    Το υφασματινο καλωδιο, ειναι υψηλής ποιότητας και δε θα χαλασει ευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RimeZero
    5
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του ποντικιού ενάμισι χρόνο. Μηδέν λειτουργικά προβλήματα. Τέλειο στην αίσθηση και πολύ καλό response. Ίσως το καλύτερο ποντίκι της αγοράς για τη τιμή του. Μοναδικό παράπονο, που δεν με ενοχλεί σχεδόν καθόλου έτσι και αλλιώς, είναι ότι στο σημείο της λαβής από τα δεξιά, μετά από άπειρες ώρες χρήσης και πίεση φαγώθηκε το λαστιχένιο υλικό και πλέον με το μικρό δάχτυλο ακουμπάω το πλαστικό από μέσα.
    Αν αξίζει τα λεφτά του; Χαχαχαχα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greg_Adamopoulos
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πολλά Gaming Ποντίκια στο παρελθόν από διάφορες εταιρίες (Logitech, Razer, Coolermaster, Trust, Corsair, ASUS), μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου! Δε το αλλάζω με τίποτα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sabouras
    3
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό ποντίκι, ωραία πλήκτρα πολυ καλός αισθητήρας. Πολύ βαρύ ακόμα και χωρίς τα πρόσθετα βαρίδια.. Το μεγάλο αρνητικό είναι η λαβή δεν με βόλεψε το μέγεθος του και οι παλάμες μου είναι κανονικό μέγεθος.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giotis_Trakas
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω εδω και καιρο δεν εχει παθει τιποτα μεχρι και νερο εχει πεσει.Απο τα καλυτερα ποντικια απο την καλυτερη μαρκα για τα λεφτα του

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zaris
    3
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαρύ ακόμα και χωρίς τα πρόσθετα βαρίδια. Δεν είναι για μεγάλα χέρια όπως αναφέρουν κάπου. Εγώ που έχω μεγάλο, τα δυο μικρά δάχτυλα τα σέρνω στο mousepad. Καμία σχέση με deathadder. Κατά τ'αλλα χρήσιμα κουμπιά σε βολικές θέσεις, καλό λογισμικό για customization.

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexgreat26
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπερα!
    Το συγκεκριμένο ποντικι σας προσφέρει αλλες δυνατοτητες και θα δειτε ραγδαια αλλαγη στο παιχνιδι σας! Αριστος χειρισμος! Αμεση ανταπόκριση! Πολυ καλο software οπου μπορεις πολυ ευκολα να ρυθμισεις τα κουμπια σου! Οχι αποκλειστικα για gaming! Καθως δινει δυνατότητες που βοηθανε απο ενα άτομο που ασχολείται με το photoshop (ακριβεια αισθητήρα και λειτουργιες ταχυτητας δεικτη) μεχρι και εναν προγραμματιστή που μπορει να περασει macros σε συγκεκριμένα κουμπια, ακομα και για απλη χρηση του καθημερινου copy-paste. Τελος εχει sound visualizer για καποιον λατρη της μουσικης που θα μπορει να δεχεται την ευχαρίστηση οταν τα φωτακια θα λαμπουν στον χτυπο του μπασου! Τα βαριδια καλη ποιοτητα και πολλαπλες αλλαγες! Αξιζει πολυ! Αρκει να χρειάζεται η να θελετε να κανετε χρηση τα περισσότερα κουμπια! Αν οχι και θελετε πιο απλη δουλεια καθως θα κανετε την περισσότερη δουλεια στο keyboard τοτε πιστεύω υπαρχουν και πιο φθηνες εξισου αποτελεσματικες επιλογες!
    Πιστευω να βοηθησα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Gs
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο ποντικι αλλα δε το συνιστω σε ατομα με μικρα χερια οπως τα δικα μου (Συμφωνα με εταιριες γαντιων, φοραω S γαντια), καπιoς με medium χερια προς large, θα εχει τελεια εφαρμογη. Αλλα για οσους εχουν small χερια ειναι σχεδον σιγουρο οτι το sniping mode του ποντικου ειναι λιγο βασανιστηριο, μπορεις ομως ευκολα και γρηγορα να ριξεις την ευαισθησια. Στην αρχη ηταν λιγο δυσκολο στην εφαρμογη αλλα το συνηθισα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fu___
    4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ποντικι ειναι η τελεια επιλογη για τα λεφτα του αλλα δεν περιμενα μετα απο ενα χρονο χρησης να ξεκολησουν αυτα που παταει το ποντικι και να χρειαστει να τα κολλησω με κολλα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick vgb
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκπληκτικό ποντίκι...Θα συνιστούσα να το δοκιμάσει κάποιος πριν το αγοράσει μόνο και μόνο για το μέγεθος.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teochnologist
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Πρόκειται για εκπληκτικό ποντίκι, γι'αυτό είναι και ένα από τα πιο δημοφιλή της αγοράς. Εξαιρετικό τόσο ποιοτικά όσα και σε επιδόσεις αν και όσοι προτιμούν πολύ ελαφρύ ποντίκι, ίσως να μην τους βολέψει.
    Ελληνικό video review : https://www.youtube.com/watch?v=sKn9-_SjXI4

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sntemkas
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι και να πω είναι λίγο για το ποντίκι! Απο το κράτημα απο την αίσθηση ακόμα και απο την δυνατότητα που σου δίνει να ρυθμίσεις το βάρος.... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!! Αξίζει τα χρήματα του μέχρι και το τελευταίο του ευρώ! Καλές αγορές

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosgallos5
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο ποντίκι. Για το χέρι μου και το κράτημά μου (με όλη την παλάμη) θα το ήθελα λίγο μεγαλύτερο. Το ποντίκι είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμο. Ο φωτισμός δεν έχει κανένα νόημα στο σημείο που είναι (κάτω από την παλάμη). Εξαιρετική ροδέλα, με δύο ρυθμίσεις, βηματική για ελεγχόμενη κύλιση και ελέυθερη για κύλιση σε μακρά κείμενα ή ιστοσελίδες. Υπερ-εύκολη αλλαγή προφιλ και βολεύει πολύ το πλήκτρο G που μπορείτε να το κάνετε assign σε ό,τι λειτουργία θέλετε.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis2006_02
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το εχω 2 χρονια.. το καλυτερο ποντικι που ειχα ποτε.. εχω δοκιμασει πολλα ομως για μενα ειναι το καλυτερο. τελειο control.. μεγαλη ακρίβεια. ωραια αισθηση στο χερι. το χρησιμοποιώ για παιχνιδια. με ενα καλο mousepad εχεις τον απόλυτο έλεγχο. το συνιστώ με κλειστα τα ματια, αξιζει τα λεφτά του.. απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει. τοτε το πηρα 80 ευρο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.lionakis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απλά μου άλλαξε όλο το feeling και την απόδοση στο gaming καταπληκτικό!τα πάντα ρυθμίζονται εύκολα με πάρα πολλές επιλογές από το βάρος μέχρι τα macro

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sarphagon
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ όμορφο ποντίκι, με το που το πιανεις στα χερια σου καταλαβαίνεις ότι είναι αρίστης ποιότητας και κάθεται πολύ ωραία στο χέρι σου!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την ποντικαρα την εχω απο το 2015 αγορασμενη στα 90 ευρω και μιλαμε για πολλα καθημερινα 10ωρα και βαλε! ΔΕΝ ΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! δεν εχει χαλασει τιποτα σαν καινουργιο καθε μερα!! εκτος τον τελευταιων 2 βδομαδων το κοπανησα απ τα νευρα μου για 500στη φορα και χαλασε το κλικ της ροδελας...Τωρα τα g502 κυμαινοται κοντα στα 40-50 κατι ευρω αξιζουν καθε ευρω!!

    3
  • Το αγόρασα το 2016 στα 90,00€, και ακόμα λειτουργεί άψογα (εκτός από το middle click της ροδελας) το οποίο χαλάει σε ολα τα g502 απο το πρώτο μπουνίδι. Επίσης είχε καεί και το LED απο το G, αλλά το επισκεύασα αλλάζοντας το εύκολα (είμαι ηλεκτρονικός). Δεν το αλλάζω με κανένα. Οταν χαλάσει θα πάρω πάλι το ίδιο.

    1
  • Η αγορα εγινε σχεδον πριν 4 χρονια στα 61 ευρω και το mouse το εχω λιωσει στην κυριολεξια στο gaming....Η σημερινη του τιμη βεβαια ειναι εξωφρενικη σε σχεση με τοτε......Ενα μονο θα σας πω....Ειναι το απολυτο οπλο του καθε gamer και δεν υπαρχει περιπτωση να σας προδωσει και να χαλασει ποτε....εγγυημενα πραγματα παιδια με την υπογραφη οπως παντα της logitech

    0
  • Έχω έρθει σε επαφή με πάνω από 20 διαφορετικά ποντίκια λόγω ΝΕΤ καφέ κτλπ
    Είχα razer
    Τώρα έχω αυτό εδώ και καιρό.
    Ε δεν συγκρίνεται αυτό το ποντίκι με κανενα άλλο. Αφού σκέφτομαι να πάρω 4-5 να έχω μέχρι να γεράσω μη τυχόν και σταματήσει η κυκλοφορία. Το επόμενο θα είναι σίγουρα το ίδιο σε ασύρματο.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (28)

Ερωτήσεις

303 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Ioannis_Sarchosidis

Μην το πάρετε το g502 hero είναι πιο καινούργια γενιά και πάρα πολύ πιο φθηνο

jim_kotefas

Χρειαζεται να παρω και mousepad για αυτο το ποντικι η μπορω να το χρησιμοποιησω κατευθειαν πανω στο γραφειο?

sakis_athanasiou

Μπορείς να το δουλέψεις και κατευθείαν πάνω στο γραφείο αλλά για καλύτερη απόδοση ένα mousepad θα ήταν προτιμότερο.

jim_kotefas

Παιδες ,μπορει να μου πει καποιος εαν υπαρχει καποια σημαντικη διαφορα αναμεσα στο Logitech G502 Proteus Core και στο Logitech G502S Proteus Spectrum ? Η ειναι απλα το ιδιο ποντικι εκτος απο τον χρωματισμο ??

Δες όλες τις ερωτήσεις (28)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το G502 είναι ένα απο τα δημοφιλέστερα gaming ποντίκια. Η υψηλή απόδοση, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τα προηγμένα χαρακτηριστικά παιχνιδιού και η απίστευτη άνεση συνδυάζονται για μια πραγματικά εξαιρετική και προσαρμόσιμη εμπειρία παιχνιδιού.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ανθεκτικό και είναι άνετο στο κράτημα.

Προηγμένος οπτικός αισθητήρας

Το G502 είναι εξοπλισμένο με τον οπτικό αισθητήρα PMW3366 με μηδενική επιτάχυνση, εξομάλυνση ή φιλτράρισμα σε ολόκληρο το εύρος DPI (200-12.000DPI). Αυτό σημαίνει ότι έχετε εξαιρετική ακρίβεια και συνεπή ανταπόκριση, ανεξάρτητα από την ευαισθησία που ορίσατε στο ποντίκι.

Εναλλαγή DPI κατά τη διάρκεια της δράσης

Προσθέστε ακόμα περισσότερο έλεγχο στο παιχνίδι σας με γρήγορη εναλλαγή DPI από χαμηλή σε υψηλή ευαισθησία. Χρησιμοποιήστε το κουμπί του αντίχειρα για να μεταβαίνετε έυκολα μεταξύ στόχευσης ακριβείας και χαμηλής ευαισθησίας headshot, σε ελιγμούς υψηλής ευαισθησίας. Τρεις φωτεινές ενδείξεις DPI σας δείχνουν σε ποια ρύθμιση βρίσκεστε. Προγραμματίστε αυτές τις ρυθμίσεις DPI με το λογισμικό παιχνιδιών Logitech (LGS) ή χρησιμοποιήστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις που λειτουργούν εξαιρετικά.

Διπλής λειτουργίας τάχιστος τροχός

Ξεκλειδώστε τον τροχό για ταχύτατη και συνεχή κύλιση σε πέρασμα μεγάλων σελίδων ή κλειδώστε την για κύλιση ακριβείας με ένα κλικ.

Έχετε στη διάθεση σας μια μεγάλη ποικιλία διαμορφώσεων βάρους και ρύθμισης εξισορρόπησης, ρύθμιση του RGB φωτισμού, 11 προγραμματιζόμενα κουμπιά, ρυθμίσεις εναλλαγής  DPI, ρύθμιση βάσει επιφάνειας γραφείου και πολλά άλλα. Προσαρμόστε το G502 στο στυλ παιχνιδιού σας με το λογισμικό της Logitech

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
12000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
11
Ρύθμιση Βάρους
Ναι
RGB Lighting
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
11
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
114 gr
Polling Rate
-
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
132 mm
Πλάτος
75 mm
Ύψος
40 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (253)

  1. 212
  2. 24
  3. 15
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Αντοχή
  • Άνεση
  • Ιδανικό βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Johnnie Pogas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ποντικαρα την εχω απο το 2015 αγορασμενη στα 90 ευρω και μιλαμε για πολλα καθημερινα 10ωρα και βαλε! ΔΕΝ ΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! δεν εχει χαλασει τιποτα σαν καινουργιο καθε μερα!! εκτος τον τελευταιων 2 βδομαδων το κοπανησα απ τα νευρα μου για 500στη φορα και χαλασε το κλικ της ροδελας...Τωρα τα g502 κυμαινοται κοντα στα 40-50 κατι ευρω αξιζουν καθε ευρω!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ninos22
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα το 2016 στα 90,00€, και ακόμα λειτουργεί άψογα (εκτός από το middle click της ροδελας) το οποίο χαλάει σε ολα τα g502 απο το πρώτο μπουνίδι. Επίσης είχε καεί και το LED απο το G, αλλά το επισκεύασα αλλάζοντας το εύκολα (είμαι ηλεκτρονικός). Δεν το αλλάζω με κανένα. Οταν χαλάσει θα πάρω πάλι το ίδιο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Giannilos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αγορα εγινε σχεδον πριν 4 χρονια στα 61 ευρω και το mouse το εχω λιωσει στην κυριολεξια στο gaming....Η σημερινη του τιμη βεβαια ειναι εξωφρενικη σε σχεση με τοτε......Ενα μονο θα σας πω....Ειναι το απολυτο οπλο του καθε gamer και δεν υπαρχει περιπτωση να σας προδωσει και να χαλασει ποτε....εγγυημενα πραγματα παιδια με την υπογραφη οπως παντα της logitech

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tsalkantis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω έρθει σε επαφή με πάνω από 20 διαφορετικά ποντίκια λόγω ΝΕΤ καφέ κτλπ
    Είχα razer
    Τώρα έχω αυτό εδώ και καιρό.
    Ε δεν συγκρίνεται αυτό το ποντίκι με κανενα άλλο. Αφού σκέφτομαι να πάρω 4-5 να έχω μέχρι να γεράσω μη τυχόν και σταματήσει η κυκλοφορία. Το επόμενο θα είναι σίγουρα το ίδιο σε ασύρματο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Light$
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω το συγκεκριμενο ποντικι εδω και 6 χρονια δεν εχει παθει απολυτως τιποτα ολα τα κουμπια λειτουργουν τελεια και γενικα δεν μου εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα. Αξιζει κατα παρα πολυ τα χρηματα του το προτεινω με κλειστα ματια και σιγουρα σε περιπτωση που καποια στιγμη χρειαστει να παρω καινουργιο ποντικι (αν χαλασει αυτο που εχω ηδη) θα παρω το ιδιο ακριβως.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariacatninja
    2
    0 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ! Μετα απο 6 μηνες απλα αρχισε να χανει dpi λες και εκανε 15 ευρω! Εκανε 80 ευρω και να χανει ετσι dpi ειναι απαραδεκτο. Εχω κανει πολλα διαφορετικα προφιλ με διαφορετικα dpi για να μπορω να το διορθωνω γρηγορα αλλα το κακο ειναι οτι οχι απλα χανει dpi... τα χανει και τα ξαναβρισκει οποτε γουσταρει. Οτι χειροτερο για gamers. Τι να το κανω το καλο grip και βαρος οταν ο κερσορας δεν κουνιεται οπως πριν απο 2 λεπτα?????

    * απλα μην το αγορασεις. ουτε 40 ευρω.

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolizgixxer
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου 6 χρόνια και είναι σαν να το πήρα χθες ότι καλύτερο μπορείτε να πάρετε σε gaming ποντίκι παρόλο που έχω μεγάλα δάχτυλα δεν το αλλάζω έχω δοκιμάσει διάφορα άλλα αυτό δε συγκρίνεται αξίζει κάθε ευρώ.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marietatheo
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα στα 60 ευρω .
    Μεσω του προγραμματος του ρυθμιζεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Αλλαζεις και το βαρος του.
    Εχεις την λειτουργεια με το infinity roll down/up.
    Ειναι το καλυτερο ποντικι που υπαρχει. Καπου ειδα ενα της logitech που ειναι ιδιο αλλα πιο φθηνο με ονομα νομιζω hero. Αν οντως δεν εχει διαφορες αγωραστε το πιο φτηνο.

    Πραγματικα δεν εχει ανταγωνισμο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • darkknight9210
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    29/5/2020 1η Κριτική
    Μετά από 3 μήνες χρήσης έχω να δηλώσω ότι το ποντίκι έχει πολύ καλή κατασκευή με πάρα πολύ καλή απόκριση. Αρκετά πλήκτρα για ρύθμιση σε κάθε παιχνίδι όπως θέλω. Καλός φωτισμός rgb και το πάρα πολύ καλό χαρακτηριστικό για εμένα , είναι το μεταβλητό βάρος. Προσαρμόζεις τα βαρίδια ανάλογα με το κάθε παιχνίδι αν θές.
    14/7/2020 2η Κριτική
    Μετά από 5 μήνες, δυστυχώς, το ποντίκι "παρέδωσε πνεύμα". Το led φώς για την το οπτικό του ποντικιού (κόκκινο φώς απο κάτω) σταμάτησε να λειτουργεί με αποτέλεσμα το ποντίκι να πηγαίνει μόνιμα επάνω και αριστερά στην οθόνη.
    Δεν ξέρω αν έτυχε μόνο σ εμένα αλλά έχω απογοητευτεί από αυτή την αγορά, δεδομένης της τιμής αγοράς του, 70€....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HarisT
    3
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι ξεκαθαρα για χρηστες Palm Grip οποτε εμενα δε με βολεψε καθολου μιας και εχω συνηθίσει Claw grip.
    Στα πολυ θετικα το ρυθμιζομενο βαρος με τα μεταλικα βαριδια, που δεν χρειαζεται εργαλεια για να γινει μετατροπη.
    Το υφασματινο καλωδιο, ειναι υψηλής ποιότητας και δε θα χαλασει ευκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RimeZero
    5
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του ποντικιού ενάμισι χρόνο. Μηδέν λειτουργικά προβλήματα. Τέλειο στην αίσθηση και πολύ καλό response. Ίσως το καλύτερο ποντίκι της αγοράς για τη τιμή του. Μοναδικό παράπονο, που δεν με ενοχλεί σχεδόν καθόλου έτσι και αλλιώς, είναι ότι στο σημείο της λαβής από τα δεξιά, μετά από άπειρες ώρες χρήσης και πίεση φαγώθηκε το λαστιχένιο υλικό και πλέον με το μικρό δάχτυλο ακουμπάω το πλαστικό από μέσα.
    Αν αξίζει τα λεφτά του; Χαχαχαχα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greg_Adamopoulos
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πολλά Gaming Ποντίκια στο παρελθόν από διάφορες εταιρίες (Logitech, Razer, Coolermaster, Trust, Corsair, ASUS), μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου! Δε το αλλάζω με τίποτα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sabouras
    3
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό ποντίκι, ωραία πλήκτρα πολυ καλός αισθητήρας. Πολύ βαρύ ακόμα και χωρίς τα πρόσθετα βαρίδια.. Το μεγάλο αρνητικό είναι η λαβή δεν με βόλεψε το μέγεθος του και οι παλάμες μου είναι κανονικό μέγεθος.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακατάλληλο βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giotis_Trakas
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω εδω και καιρο δεν εχει παθει τιποτα μεχρι και νερο εχει πεσει.Απο τα καλυτερα ποντικια απο την καλυτερη μαρκα για τα λεφτα του

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zaris
    3
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαρύ ακόμα και χωρίς τα πρόσθετα βαρίδια. Δεν είναι για μεγάλα χέρια όπως αναφέρουν κάπου. Εγώ που έχω μεγάλο, τα δυο μικρά δάχτυλα τα σέρνω στο mousepad. Καμία σχέση με deathadder. Κατά τ'αλλα χρήσιμα κουμπιά σε βολικές θέσεις, καλό λογισμικό για customization.

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Κανονικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexgreat26
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπερα!
    Το συγκεκριμένο ποντικι σας προσφέρει αλλες δυνατοτητες και θα δειτε ραγδαια αλλαγη στο παιχνιδι σας! Αριστος χειρισμος! Αμεση ανταπόκριση! Πολυ καλο software οπου μπορεις πολυ ευκολα να ρυθμισεις τα κουμπια σου! Οχι αποκλειστικα για gaming! Καθως δινει δυνατότητες που βοηθανε απο ενα άτομο που ασχολείται με το photoshop (ακριβεια αισθητήρα και λειτουργιες ταχυτητας δεικτη) μεχρι και εναν προγραμματιστή που μπορει να περασει macros σε συγκεκριμένα κουμπια, ακομα και για απλη χρηση του καθημερινου copy-paste. Τελος εχει sound visualizer για καποιον λατρη της μουσικης που θα μπορει να δεχεται την ευχαρίστηση οταν τα φωτακια θα λαμπουν στον χτυπο του μπασου! Τα βαριδια καλη ποιοτητα και πολλαπλες αλλαγες! Αξιζει πολυ! Αρκει να χρειάζεται η να θελετε να κανετε χρηση τα περισσότερα κουμπια! Αν οχι και θελετε πιο απλη δουλεια καθως θα κανετε την περισσότερη δουλεια στο keyboard τοτε πιστεύω υπαρχουν και πιο φθηνες εξισου αποτελεσματικες επιλογες!
    Πιστευω να βοηθησα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Gs
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο ποντικι αλλα δε το συνιστω σε ατομα με μικρα χερια οπως τα δικα μου (Συμφωνα με εταιριες γαντιων, φοραω S γαντια), καπιoς με medium χερια προς large, θα εχει τελεια εφαρμογη. Αλλα για οσους εχουν small χερια ειναι σχεδον σιγουρο οτι το sniping mode του ποντικου ειναι λιγο βασανιστηριο, μπορεις ομως ευκολα και γρηγορα να ριξεις την ευαισθησια. Στην αρχη ηταν λιγο δυσκολο στην εφαρμογη αλλα το συνηθισα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fu___
    4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ποντικι ειναι η τελεια επιλογη για τα λεφτα του αλλα δεν περιμενα μετα απο ενα χρονο χρησης να ξεκολησουν αυτα που παταει το ποντικι και να χρειαστει να τα κολλησω με κολλα

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick vgb
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκπληκτικό ποντίκι...Θα συνιστούσα να το δοκιμάσει κάποιος πριν το αγοράσει μόνο και μόνο για το μέγεθος.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teochnologist
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Πρόκειται για εκπληκτικό ποντίκι, γι'αυτό είναι και ένα από τα πιο δημοφιλή της αγοράς. Εξαιρετικό τόσο ποιοτικά όσα και σε επιδόσεις αν και όσοι προτιμούν πολύ ελαφρύ ποντίκι, ίσως να μην τους βολέψει.
    Ελληνικό video review : https://www.youtube.com/watch?v=sKn9-_SjXI4

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sntemkas
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι και να πω είναι λίγο για το ποντίκι! Απο το κράτημα απο την αίσθηση ακόμα και απο την δυνατότητα που σου δίνει να ρυθμίσεις το βάρος.... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!! Αξίζει τα χρήματα του μέχρι και το τελευταίο του ευρώ! Καλές αγορές

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosgallos5
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο ποντίκι. Για το χέρι μου και το κράτημά μου (με όλη την παλάμη) θα το ήθελα λίγο μεγαλύτερο. Το ποντίκι είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμο. Ο φωτισμός δεν έχει κανένα νόημα στο σημείο που είναι (κάτω από την παλάμη). Εξαιρετική ροδέλα, με δύο ρυθμίσεις, βηματική για ελεγχόμενη κύλιση και ελέυθερη για κύλιση σε μακρά κείμενα ή ιστοσελίδες. Υπερ-εύκολη αλλαγή προφιλ και βολεύει πολύ το πλήκτρο G που μπορείτε να το κάνετε assign σε ό,τι λειτουργία θέλετε.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis2006_02
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το εχω 2 χρονια.. το καλυτερο ποντικι που ειχα ποτε.. εχω δοκιμασει πολλα ομως για μενα ειναι το καλυτερο. τελειο control.. μεγαλη ακρίβεια. ωραια αισθηση στο χερι. το χρησιμοποιώ για παιχνιδια. με ενα καλο mousepad εχεις τον απόλυτο έλεγχο. το συνιστώ με κλειστα τα ματια, αξιζει τα λεφτά του.. απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει. τοτε το πηρα 80 ευρο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.lionakis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απλά μου άλλαξε όλο το feeling και την απόδοση στο gaming καταπληκτικό!τα πάντα ρυθμίζονται εύκολα με πάρα πολλές επιλογές από το βάρος μέχρι τα macro

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sarphagon
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ όμορφο ποντίκι, με το που το πιανεις στα χερια σου καταλαβαίνεις ότι είναι αρίστης ποιότητας και κάθεται πολύ ωραία στο χέρι σου!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την ποντικαρα την εχω απο το 2015 αγορασμενη στα 90 ευρω και μιλαμε για πολλα καθημερινα 10ωρα και βαλε! ΔΕΝ ΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! δεν εχει χαλασει τιποτα σαν καινουργιο καθε μερα!! εκτος τον τελευταιων 2 βδομαδων το κοπανησα απ τα νευρα μου για 500στη φορα και χαλασε το κλικ της ροδελας...Τωρα τα g502 κυμαινοται κοντα στα 40-50 κατι ευρω αξιζουν καθε ευρω!!

    3
  • Το αγόρασα το 2016 στα 90,00€, και ακόμα λειτουργεί άψογα (εκτός από το middle click της ροδελας) το οποίο χαλάει σε ολα τα g502 απο το πρώτο μπουνίδι. Επίσης είχε καεί και το LED απο το G, αλλά το επισκεύασα αλλάζοντας το εύκολα (είμαι ηλεκτρονικός). Δεν το αλλάζω με κανένα. Οταν χαλάσει θα πάρω πάλι το ίδιο.

    1
  • Η αγορα εγινε σχεδον πριν 4 χρονια στα 61 ευρω και το mouse το εχω λιωσει στην κυριολεξια στο gaming....Η σημερινη του τιμη βεβαια ειναι εξωφρενικη σε σχεση με τοτε......Ενα μονο θα σας πω....Ειναι το απολυτο οπλο του καθε gamer και δεν υπαρχει περιπτωση να σας προδωσει και να χαλασει ποτε....εγγυημενα πραγματα παιδια με την υπογραφη οπως παντα της logitech

    0
  • Έχω έρθει σε επαφή με πάνω από 20 διαφορετικά ποντίκια λόγω ΝΕΤ καφέ κτλπ
    Είχα razer
    Τώρα έχω αυτό εδώ και καιρό.
    Ε δεν συγκρίνεται αυτό το ποντίκι με κανενα άλλο. Αφού σκέφτομαι να πάρω 4-5 να έχω μέχρι να γεράσω μη τυχόν και σταματήσει η κυκλοφορία. Το επόμενο θα είναι σίγουρα το ίδιο σε ασύρματο.

    1
  • Δες τα όλα