Έχοντας όλα τα αντρικά Chanel αυτό να πω την αλήθεια μου διέφυγε, το ανακάλυψα καθυστερημένα πριν κάτι μήνες που έψαχνα για αρώματα αντρικά τύπου φουζερ.
Έχω κάμποσα στην συλλογή μου και αυτό μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα, από την αρχή το άνοιγμα δεν μου άρεσε έντονο ξινό μετά από 10-20 λεπτα μου βγάλε λεβάντα και αφρό ξυρίσματος μέχρι στιγμής έχω ένα κακό άνοιγμα το οποίο άρχισε να γίνεται απλά οκ... Μέχρι που ήρθε μετά από σχεδόν μια ώρα στο στέγνωμα, απλά Έρωτας, απίστευτο... βγάζει καθαριότητα πούδρα γίνεται αρωματικό με ελάχιστα λουλούδια σαν γιασεμί ήρεμο αέρινο σαν να σου λέει είμαι εδώ αλλά δεν προσπαθώ να δείξω κάτι είμαι υπέροχο και το ξέρω.
Τέτοια αλλαγή σε άρωμα η αλήθεια είναι δεν έχω πετύχει ξανά... το μπουκάλι είναι καινούργιο και δεν έχει πάρει αέρα ακόμα δεν ξέρω αν φύγει αυτή η ξινιλα στην αρχή και να πω την αλήθεια μου ? χαλάλι του αν δεν αλλάξει.
Θα του έβαζα 5 αστέρια γιατί είναι οντος υπέροχο άρωμα και σίγουρα στα καλύτερα του είδους ... Όμως θα αδικούσα τον Βασιλιά στο είδος TF Beau De Jour που κατά την γνώμη μου είναι καλύτερο σε άνοιγμα ,αρώματα, προβολή ,διάρκεια, ρεαλισμό και σιγουρα στον αέρα είναι καλύτερο ,εκεί που το Platinum για εμένα είναι καλύτερο είναι στο στέγνωμα όταν το μυρίζεις κοντά στο δέρμα δεν έχει αντίπαλο αυτή η αέρινη καθαριότητα ειναι μαγεία.
Ps. δεν έχω εμπειρία από την παλιά έκδοση δυστυχώς .
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!