Κινητά Τηλέφωνα

Samsung Galaxy A3 2016 (16GB)

Κύρια Κάμερα , Οθόνη: 4.7", Μπαταρία: 2300mAh , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Βάρος
132 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,5 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
1,5 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
4,7 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2300 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Πυξίδα, Hall, Light Sensor, Proximity

Διαστάσεις

Μήκος
134,5 mm
Πλάτος
65,2 mm
Πάχος
7,3 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (205)

Αξιολογήσεις

  1. 117
  2. 64
  3. 16
  4. 2
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ανάλυση οθόνης
  • Φωτογραφίες
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • GPS
  • Καταγραφή Video
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • Gorg_Den
    4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν παιδια αμα ενδιαφερεστε για το παρον κινητο εχω να πω τα καλυτερα αλλα μου τα χαλασε ο επεξεργαστης κρίμα

    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antzelaa.k
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο στην αρχη ηταν παρα πολυ καλο και πιστευα οτι θα κρατουσε παραλαυτα εμφανισε προβληματα και στο τελος μου επεσε κατω και εσπασε και η οθονη και απο πισω ο κρυσταλλος με αποτελεσμα η συσκευη να μην ξανα ανοιξει. Δεν συνιστω οποιαδηποτε συσκευη με κρυσταλλο διοιτι ειναι πολυ ευθραστη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω απο το 6ο/2016.Σε γενικες γραμμες καλο κινητο,εβγαλε ενα τυπικο προβλημα στην μπαταρια μετα απο 1,5 χρονο χρησης.Οι διαστασεις του ιδανικες 4,7 ιντσες,η οθονη αρκετα καλη για 720p.Η καμερα θα ηταν παρα πολυ καλη αν ειχε καλυτερο φοκουσαρισμα οποτε ως προς αυτο μετανιωσα π δεν ειχα παρει το Α5 αλλα μην τα ζηταμε ολα απο κινητα αυτης της τιμης.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εγω τ εχω 2 χρονια στην αρχη ηταν τ καλυτερο κινητο που ειχα γτ παντα ηταν οικονομικα αυτα που ειχα. Τους τελευτεους μηνες μ τις αναβαθμισεις που εκανα εκανε τις κλησεις οταν με παιρνουν πιο αργες π.χ. δοκιμασα ν με παρει φιλος μου και στο τηλ του ακουγες 2 -3 χτυπους κ μενα ακομα ν μου δειξει ενδιξει οτι με παιρνουν τηλ και οταν τ βγαζει αργη παλι να στο βγαλει ολοκληρο και ν σηκωσεις τ τηλ. Καποιες φορες ψηλο κολλαει αν τ ζορισεις σ παιχνιδια αλλα οκ . Δν τ συνιστω γτ κ η μπαταρια δν κραταει για απαιτητικους. καλυτερα παρτε κατι αλλο οπως κινεζικα που ακουω τ καλυτερα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zahari
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το εχω 7 μήνες και ειναι παρα πολυ καλο!Δεν κολαει καθόλου μου αρεσει πολυ το design που ειναι γυαλί πίσω και μεταλλικό στα πλάγια.Βγαζει πολυ καλες Φωτογραφίες και ποιότητα βιντεο 1080p. Ειναι μικρο και μπαινοβγαίνει εύκολα στη τσέπη.Φορτίζει περίπου σε μια μισή ώρα παρόλο που δεν εχει γρήγορη φόρτιση.Αλλα εαν το παρετε όπως διποτε φικη γιατι ειναι εύθραυστο.Εχει πολυ καλο ηχείο και εχει πολυ καλη ποιότητα ήχου.Το συστήνω ανεπιφύλακτα:)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenni_kolo
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 13 μηνες χρησεις το κινητο ειναι αψογο σε ολους τους τομεις.Αλλα εμενα μου παρουσιασε καποιο προβλημα .Μετα απο μια πληρεις φορτιση με κλειστη την συσκευη μολις πηγα νατην ανοιξω μου ελεγε ενημερωση androit μετα το κινητο εκλεισε και δεν ξανα ανοιξε .Το εστειλα στο servise της samsung το επισκευασαν δωρεαν αφου ηταν στην εγγυηση σε 10 ημερες και μου το εστειλαν μολις το ανοιξα το κινητο πηγενε πολι αργα και κολουσε ασε που η οθονη ειναι ξεκολιμενη.τα συμπερασματα δικα σας.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr__Dj
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 1 χρονο και 9 μηνες και δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα. Δεν κολλαει και ειναι αρκετα γρηγορο. Αξιζει τα χρηματα που θα δωσεις και εγω προσωπικα δεν το εχω μετανιωσει καθολου!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cristos_Simos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το συγκεκριμένο κινητό εδώ και 15 μήνες. Απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά μου συγκριτικά με το οικονομικό ποσό που διέθεσα! Δύο μειονεκτήματα μόνο. Απαραίτητα χρειάζεται θήκη γιατι λόγω σχήματος μπορεί εύκολα να σου πέσει από τα χέρια .Και το 2 η μπαταρία όταν χρησιμοποιες 4g διαρκώς δεν κρατάει παραπάνω απο 4-5 ώρες οπότε υποχρεωτικά θα πρέπει να διαθετεις powerbank για να είσαι άνετος.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό είναι άψογο και για τα λεφτά του είναι παρα πολυ καλά όμως το ηχείο είναι από κάτω και όταν το κρατάς κάποιες φορές δεν ακούγεται καλά

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M!chalis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο παρα πολυ καλο το εχω 1 χρονο και ειναι μια χαρα το μονο προβλημα που εχς ειναι η μπαταρια την οποια εγω κατεστρεψα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είχα και το Α3 2015..το κινητό αξίζει την τιμή του σίγουρα...εχω 16 εφαρμογές κατεβασμένες και μάλιστα δεν έχω βάλει ακόμα κάρτα μνήμης και έχω άπειρες φωτογραφίες και βίντεο...η κάμερα καταπληκτική μου αρέσει πολύ..βγαζει ολοκάθαρα.
    Το μόνο κακο είναι ότι επειδη δεν έχει καπάκι από πίσω..μου έπεσε λίγο κάτω και έχει γίνει χάλια..ομως προτεινω σε όλους να το αγοράσουν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Panagiotopoulos32
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του έχεις φοβερή οθόνη φοβερά χρώματα και γωνίες θέασης γρήγορο κολλάει ελάχιστα ανάλογα τη χρήση που κάνει ο καθένας. Η κάμερα απλώς απίστευτη δεν έχω λόγια η μπροστινή βέβαια όχι τόσο καλή σε χαμηλό φωτισμό άλλα μια χαρά. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα εδώ και 10 μήνες .Το μόνο αρνητικό είναι την μπαταρία του αν και εμένα δεν μου έχει και μεγάλο πρόβλημα γιατί του κάνω πολύ έντονη χρήση και φτάνω στο τέλος της μέρας με 15 % και χωρίς εξοικονόμηση ενέργειας πολλές φορές. Εκτός αν είσαι το άτομο που βάζει τη φωτεινότητα στο φουλ και έχει από πίσω να παίζουν 50 εφαρμογές εκεί είναι φυσιολογικό να πέσει η μπαταρία του ακόμα και μεγαλύτερης μπαταρίας κινητά με τέτοια συμπεριφορά πέφτει πανεύκολα η στάθμη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω το κινητο 1.5 χρονο ειναι αρκετα καλο απλα ζεσταίνεται πολυ και οταν ζεσταινεται συνήθως κολλάει.Επισης ειναι παρα πολυ εύθραυστο μου επεσε μια φορα και διαλύθηκε ολο το πισω.Οι αλλες λειτουργίες ειναι μια χαρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELSA18
    4
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ´Εχω τη συσκευή περίπου 15 μήνες και μέχρι πριν 15 μέρες ήμουν απολύτως ικανοποιημένη. Μετά από μια αποτυχημένη, όπως αποδείχθηκε ενημέρωση λογισμικού, η οποία σύμφωνα με την ίδια την εταιρία έχει δημιουργήσει πρόβλημα σε όλη τη σειρά Α, το κινητό φόρτιζε έως το 85%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα του εγκεφάλου και εν συνεχεία το φούσκωμα της μπαταρίας. Απευθύνθηκα στο εξουσιοδοτημένο, υποτίθεται ,σέρβις της εταιρίας (Omnitech στον Γέρακα) στο οποίο μου άλλαξαν τη μπαταρία χαλώντας παράλληλα το πλήκτρο on off. Αναγκάστηκα να ξαναπάω τη συσκευή προκειμένου να γίνει και αλλαγή πλήκτρων λόγω δικής τους υπαιτιότητας. Συνεχίζω να πιστεύω ότι η συσκευή είναι αξιοπρεπέστατη, αλλά ειναι τουλάχιστον απαράδεκτο εταιρίες τέτοιου βεληνεκούς να προβαίνουν σε ενημερώσεις που προκαλούν σφάλματα και να συνεργάζονται με τεχνικούς που φτιάχνουν ένα και χαλούν κάτι άλλο. Θα σκεφτώ πολύ σοβαρά αν η επόμενη συσκευή μου θα έιναι Samsung μετά από τέτοια ταλαιπωρία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karlon
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η μπαταρια ηταν προβληματικη απο την αρχη και ανα καιρους ειχε θεματα με την φορτιση, αλλα επανερχοταν απο μονο του λιγες μερες μετα, τελικα σταμάτησε να φορτιζει τελείως και τωρα ειναι αχρηστο, επισης εκανε επανεκκινησεις μονο του σε ασχετες στιγμες.
    Θα μου πειτε, ατυχια, ομως 2-3 γνωστοι μου ακομα με το ιδιο κινητο, εχουν τα ιδια η παρομοια προβληματα. Τα 3 αστερια μονο και μονο για τις υπολοιπες λειτουργιες που ηταν φυσιολογικες.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sid2003
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι πολύ καλό! Το πήρα τον περασμένο Οκτώβρη και όλους αυτούς τους 10 μήνες είμαι πολύ ευχαριστημένη! Βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες από πίσω, είναι γρήγορο, δε ζεσταίνεται πολύ,έχει καθαρο ηχείο και κολλάει σπάνια. Το design είναι φοβερό, το έχω σε ροζ κι είναι τέλειο. Λεπτό, ελαφρύ και πολύ όμορφο με πολύ καλή αίσθηση στο χέρι. Η κατασκευή από αλουμίνιο και γυαλί το κάνει ξεχωριστό. Χρειάζεται τζαμάκι από μπροστά μετά την αγορά του κι ασφαλώς θήκη γιατί γρατζουνιζεται πολύ εύκολα. Η μπαταρία είναι μέτρια, το φορτίσω κάθε μερα παρ´όλο που το έχω σε εξοικονόμηση μπαταρίας. Στα κατά του επίσης είναι η μπροστινή κάμερα η οποία είναι ικανοποιητική μόνο το πρωί. Το βράδυ έχει πολλούς κόκκους. Τέλος να αναφέρω ότι το κινητό δεν έχει μπροστινό φλας. Αξίζει να το αγοράσετε!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavroszoulis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος του τηλεφωνου 9 μηνες και μπορω να πω πως ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την συσκευη οι καμερες ειναι ικανοποιητικες το λειτουργικο πολυ καλο και χωρις κολληματα παρα το 1.5 g της ραμ. Γενικα το χρησιμοποιω πιο πολυ για social media και browsing και οχι για παιχνιδια και σε αυτο κανει πολυ καλα την δουλεια του. 8/10 απο μενα και για το design του που ειναι εξισου ικανοποιητικο!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pilotos1
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω έξι μήνες και πετάει..δεν έχει κολλήματα..τέλεια οθόνη..κάμερες αρκετά καλές και η μπαταρία αρκετά καλή για 2300

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημητρης Μαρκοπουλος
    4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο 5 μηνες ειμαι αρκετα ικανοποιομενος τα κανει ολα αλλα τον τελευταιο καιρο μου εμφανιζει προβληματα στην οθονη μετα 1-2 ωρες χρησης!Ειναι αρκετο ενοχλητικο οταν παιζεις παιχνιδια δρασης που θελει πολλα πατημα αλλα και οταν πληκτρολογεις.Σημερα υπαρχουν καλυτερες λυσεις στις ιδιες τιμες δεν σας προτεινω να το αγορασετε!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agelos_Anastasopoulos
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια εχω τρελαθει με αυτο το κινητο το εχω 1 χρονο και το εχω φορτωσει πολυ αλλα αυτο δεν λεει να κολλησει!Τελεια ποιοτητα κλησεων, γρηγορο πολυ,καμερα που σε τρελενει αλλα το καλυτερο η ομορφια του!Εχει ενα τελειο desing που αιχμαλωτιζει τα βλεματα ολων κατασκευασμενο απο μεταλλο και γυαλι!Οταν το πιανω ειναι τελεια,μου αρεσει πολυ η αισθηση του αλλα γλυστραει πολυ!!!!Πολυ λενε οτι η μη αποσπωμενη μπαταρια ειναι κατι αρνητικο εγω διαφωνω γιατι οταν πεφτει δεν φευγει καπακι και ειναι πιο γρηγορα τα κινητα χωρις μπαταρια οπως τα iphone(ετσι πιστευω)!ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ αν το παρετε δεν ειναι πολυ για gaming γιατι αν το φορωσεις με παιχνιδια η ram κολλαει!3 παιχνιδια εχω εγω και ειναι μια χαρα!Η μπαταρια σου βγαζει μια μερα ανετα με κανονικη χρηση!Το μονο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ειναι οτι θελει τεραστια προσοχη γιατι σπαει ευκολα και το ηχειο δεν ειναι και πολυ δυνατο!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Kampouris
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά εγώ το έχω πάνω από 1 χρόνο και πραγματικά δεν μου έχει εμφανιστεί κολλήματα η κάμερα είναι εξερετικη δεν έχω λόγια ανάλυση αρκετά καλή ηχείο πολύ καλό και από επιδόσεις δεν θα έχετε πρόβλημα αφού είναι αρκετά γρηγορο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotcha69
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 1 μηνα

    Οθονη:Ειναι πολυ καλη και δεν θα εχετε προβλημα κατω απο τον ηλιο.Επεισης ειναι πολυ φωτηνη

    Επεξεργαστης:Ειναι αρκετα γρηγορος καθως δεν κολαει σε browsing.

    Καμερα:Τραβαει πολυ καλες φοτογραφιες σε συνθηκες καλου φωτισμου. Το βραδυ ισως να δυσκολευτειτε επειδη δεν ειναι και τοσο καλες(σε θεμα zoom). Τα βιντεο ειναι ιδιαιτερα καλα.Γενικα στην καμερα δεν θα εχετε προβλημα

    Ηχειο:Εξαιρετικα καλο!! Εχει πολυ καλη ποιοτητα και ειναι δυνατο.

    Μπαταρια: Δεν εμεινα τοσο ικανοποιημενος. Συγουρα ηπαρχουν καλητερα κινητα σε θεμα αυτονομιας. Την ημερα θα σας την βγαλει με βαρια χρηση. Αλλα οχι κανενα προβλημα απλα περιμενα κατι καλητερο.Φορτιζει πολυ γρηγορα γυρο (1:30)

    Συμπερασμα:Το κινητο αξιζει τα λευτα του αλλα ενδεχομενος να υπαρχουν καλητερα στην τιμη του. Εαν θελετε να εχετε καλη αναληση,να ειναι γρηγορο και να βγαζει καλης φοτογραφιες να το αγορασετε. Αν θελετε μεγιστη αυτονομια ενδεχομενος να πατε σε αλλο κιν.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antogkez
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου 6 μήνες και είναι το καλύτερο value for money κινητό που έχω πιάσει στα χέρια μου.
    Η κάμερα είναι εξαιρετική!, η ανάλυση είναι πολύ καλή, πολύ καλή μπαταρία και το σημαντικότερο (τελείως υποκειμενικό) για εμένα έχει το ιδανικό μέγεθος για κινητό τηλέφωνο. Από εκέι και μετά ξεφεύγεις κατηγορία αλλά αυτά είναι γούστα. Εμένα δεν μου αρέσουν τα πολύ μεγάλα αλλά θέλω και άνετη οθόνη για λίγο browsing. Τέλει, δεν με έχει απογοητεύσει πουθενά!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό κινητό το έχω εδώ και 2 μήνες και έχω μείνει κατά ευχαριστημενη.. αρχικά είναι πολύ όμορφο κινητό έχει τέλεια εμφάνιση.. (αν και το έχω πάρει σε ροζ εγώ) η κάμερα του είναι άψογη , η ανάλυση οθόνης εξίσου το ίδιο άψογη με πολλά έντονα χρωματα .. το έχω γεμίσει εφαρμογές και δεν έχει κολλήσει λεπτό.. για την μπαταρία δεν το συζητώ πολύ μεγάλη αντοχή.. αξίζει χωρίς δεύτερη σκέψη τα λεφτά του...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό το έχω 3 μέρες το αγόρασα 200€ και είναι υπέροχο. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στο Google δεν είναι πολύ γρήγορο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StMichael
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω στα χέρια μου αρκετά κινητά, με σύγκριση το iPhone 7 plus, είναι καλύτερο το A3 2016!
    Πάρα πολύ καλή ποιότητα βίντεο και φωτογραφιών! Είναι το καλύτερο κινητό στην τιμή του, για κάποιον που δε θα δώσει 1000€ για ένα κινητό με μικρές διαφορές.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν παιδια αμα ενδιαφερεστε για το παρον κινητο εχω να πω τα καλυτερα αλλα μου τα χαλασε ο επεξεργαστης κρίμα

    0
  • Το κινητο στην αρχη ηταν παρα πολυ καλο και πιστευα οτι θα κρατουσε παραλαυτα εμφανισε προβληματα και στο τελος μου επεσε κατω και εσπασε και η οθονη και απο πισω ο κρυσταλλος με αποτελεσμα η συσκευη να μην ξανα ανοιξει. Δεν συνιστω οποιαδηποτε συσκευη με κρυσταλλο διοιτι ειναι πολυ ευθραστη.

    0
  • Το εχω απο το 6ο/2016.Σε γενικες γραμμες καλο κινητο,εβγαλε ενα τυπικο προβλημα στην μπαταρια μετα απο 1,5 χρονο χρησης.Οι διαστασεις του ιδανικες 4,7 ιντσες,η οθονη αρκετα καλη για 720p.Η καμερα θα ηταν παρα πολυ καλη αν ειχε καλυτερο φοκουσαρισμα οποτε ως προς αυτο μετανιωσα π δεν ειχα παρει το Α5 αλλα μην τα ζηταμε ολα απο κινητα αυτης της τιμης.

    0
  • Εγω τ εχω 2 χρονια στην αρχη ηταν τ καλυτερο κινητο που ειχα γτ παντα ηταν οικονομικα αυτα που ειχα. Τους τελευτεους μηνες μ τις αναβαθμισεις που εκανα εκανε τις κλησεις οταν με παιρνουν πιο αργες π.χ. δοκιμασα ν με παρει φιλος μου και στο τηλ του ακουγες 2 -3 χτυπους κ μενα ακομα ν μου δειξει ενδιξει οτι με παιρνουν τηλ και οταν τ βγαζει αργη παλι να στο βγαλει ολοκληρο και ν σηκωσεις τ τηλ. Καποιες φορες ψηλο κολλαει αν τ ζορισεις σ παιχνιδια αλλα οκ . Δν τ συνιστω γτ κ η μπαταρια δν κραταει για απαιτητικους. καλυτερα παρτε κατι αλλο οπως κινεζικα που ακουω τ καλυτερα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (151)

Ερωτήσεις

208 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
filaretos

Καλό το nougat αλλά η μπαταρία, αν και φορτίζει 100%, αποφορτίζεται γρήγορα. Συμβαίνει και σε άλλους ή μόνο στο δικό μου;;; Το έχω οκτώ μήνες.

niko1964

ναι συμβαινει το εχω δυο χρονια

Δες όλες τις ερωτήσεις (151)

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2016
Βάρος
132 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,5 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
1,5 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
4,7 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
2300 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Πυξίδα, Hall, Light Sensor, Proximity

Διαστάσεις

Μήκος
134,5 mm
Πλάτος
65,2 mm
Πάχος
7,3 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (205)

  1. 117
  2. 64
  3. 16
  4. 2
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ανάλυση οθόνης
  • Φωτογραφίες
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • GPS
  • Καταγραφή Video
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • Gorg_Den
    4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν παιδια αμα ενδιαφερεστε για το παρον κινητο εχω να πω τα καλυτερα αλλα μου τα χαλασε ο επεξεργαστης κρίμα

    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antzelaa.k
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο στην αρχη ηταν παρα πολυ καλο και πιστευα οτι θα κρατουσε παραλαυτα εμφανισε προβληματα και στο τελος μου επεσε κατω και εσπασε και η οθονη και απο πισω ο κρυσταλλος με αποτελεσμα η συσκευη να μην ξανα ανοιξει. Δεν συνιστω οποιαδηποτε συσκευη με κρυσταλλο διοιτι ειναι πολυ ευθραστη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω απο το 6ο/2016.Σε γενικες γραμμες καλο κινητο,εβγαλε ενα τυπικο προβλημα στην μπαταρια μετα απο 1,5 χρονο χρησης.Οι διαστασεις του ιδανικες 4,7 ιντσες,η οθονη αρκετα καλη για 720p.Η καμερα θα ηταν παρα πολυ καλη αν ειχε καλυτερο φοκουσαρισμα οποτε ως προς αυτο μετανιωσα π δεν ειχα παρει το Α5 αλλα μην τα ζηταμε ολα απο κινητα αυτης της τιμης.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εγω τ εχω 2 χρονια στην αρχη ηταν τ καλυτερο κινητο που ειχα γτ παντα ηταν οικονομικα αυτα που ειχα. Τους τελευτεους μηνες μ τις αναβαθμισεις που εκανα εκανε τις κλησεις οταν με παιρνουν πιο αργες π.χ. δοκιμασα ν με παρει φιλος μου και στο τηλ του ακουγες 2 -3 χτυπους κ μενα ακομα ν μου δειξει ενδιξει οτι με παιρνουν τηλ και οταν τ βγαζει αργη παλι να στο βγαλει ολοκληρο και ν σηκωσεις τ τηλ. Καποιες φορες ψηλο κολλαει αν τ ζορισεις σ παιχνιδια αλλα οκ . Δν τ συνιστω γτ κ η μπαταρια δν κραταει για απαιτητικους. καλυτερα παρτε κατι αλλο οπως κινεζικα που ακουω τ καλυτερα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zahari
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το εχω 7 μήνες και ειναι παρα πολυ καλο!Δεν κολαει καθόλου μου αρεσει πολυ το design που ειναι γυαλί πίσω και μεταλλικό στα πλάγια.Βγαζει πολυ καλες Φωτογραφίες και ποιότητα βιντεο 1080p. Ειναι μικρο και μπαινοβγαίνει εύκολα στη τσέπη.Φορτίζει περίπου σε μια μισή ώρα παρόλο που δεν εχει γρήγορη φόρτιση.Αλλα εαν το παρετε όπως διποτε φικη γιατι ειναι εύθραυστο.Εχει πολυ καλο ηχείο και εχει πολυ καλη ποιότητα ήχου.Το συστήνω ανεπιφύλακτα:)

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenni_kolo
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 13 μηνες χρησεις το κινητο ειναι αψογο σε ολους τους τομεις.Αλλα εμενα μου παρουσιασε καποιο προβλημα .Μετα απο μια πληρεις φορτιση με κλειστη την συσκευη μολις πηγα νατην ανοιξω μου ελεγε ενημερωση androit μετα το κινητο εκλεισε και δεν ξανα ανοιξε .Το εστειλα στο servise της samsung το επισκευασαν δωρεαν αφου ηταν στην εγγυηση σε 10 ημερες και μου το εστειλαν μολις το ανοιξα το κινητο πηγενε πολι αργα και κολουσε ασε που η οθονη ειναι ξεκολιμενη.τα συμπερασματα δικα σας.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr__Dj
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 1 χρονο και 9 μηνες και δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα. Δεν κολλαει και ειναι αρκετα γρηγορο. Αξιζει τα χρηματα που θα δωσεις και εγω προσωπικα δεν το εχω μετανιωσει καθολου!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cristos_Simos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το συγκεκριμένο κινητό εδώ και 15 μήνες. Απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά μου συγκριτικά με το οικονομικό ποσό που διέθεσα! Δύο μειονεκτήματα μόνο. Απαραίτητα χρειάζεται θήκη γιατι λόγω σχήματος μπορεί εύκολα να σου πέσει από τα χέρια .Και το 2 η μπαταρία όταν χρησιμοποιες 4g διαρκώς δεν κρατάει παραπάνω απο 4-5 ώρες οπότε υποχρεωτικά θα πρέπει να διαθετεις powerbank για να είσαι άνετος.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό είναι άψογο και για τα λεφτά του είναι παρα πολυ καλά όμως το ηχείο είναι από κάτω και όταν το κρατάς κάποιες φορές δεν ακούγεται καλά

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M!chalis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο παρα πολυ καλο το εχω 1 χρονο και ειναι μια χαρα το μονο προβλημα που εχς ειναι η μπαταρια την οποια εγω κατεστρεψα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είχα και το Α3 2015..το κινητό αξίζει την τιμή του σίγουρα...εχω 16 εφαρμογές κατεβασμένες και μάλιστα δεν έχω βάλει ακόμα κάρτα μνήμης και έχω άπειρες φωτογραφίες και βίντεο...η κάμερα καταπληκτική μου αρέσει πολύ..βγαζει ολοκάθαρα.
    Το μόνο κακο είναι ότι επειδη δεν έχει καπάκι από πίσω..μου έπεσε λίγο κάτω και έχει γίνει χάλια..ομως προτεινω σε όλους να το αγοράσουν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Panagiotopoulos32
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του έχεις φοβερή οθόνη φοβερά χρώματα και γωνίες θέασης γρήγορο κολλάει ελάχιστα ανάλογα τη χρήση που κάνει ο καθένας. Η κάμερα απλώς απίστευτη δεν έχω λόγια η μπροστινή βέβαια όχι τόσο καλή σε χαμηλό φωτισμό άλλα μια χαρά. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα εδώ και 10 μήνες .Το μόνο αρνητικό είναι την μπαταρία του αν και εμένα δεν μου έχει και μεγάλο πρόβλημα γιατί του κάνω πολύ έντονη χρήση και φτάνω στο τέλος της μέρας με 15 % και χωρίς εξοικονόμηση ενέργειας πολλές φορές. Εκτός αν είσαι το άτομο που βάζει τη φωτεινότητα στο φουλ και έχει από πίσω να παίζουν 50 εφαρμογές εκεί είναι φυσιολογικό να πέσει η μπαταρία του ακόμα και μεγαλύτερης μπαταρίας κινητά με τέτοια συμπεριφορά πέφτει πανεύκολα η στάθμη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω το κινητο 1.5 χρονο ειναι αρκετα καλο απλα ζεσταίνεται πολυ και οταν ζεσταινεται συνήθως κολλάει.Επισης ειναι παρα πολυ εύθραυστο μου επεσε μια φορα και διαλύθηκε ολο το πισω.Οι αλλες λειτουργίες ειναι μια χαρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELSA18
    4
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ´Εχω τη συσκευή περίπου 15 μήνες και μέχρι πριν 15 μέρες ήμουν απολύτως ικανοποιημένη. Μετά από μια αποτυχημένη, όπως αποδείχθηκε ενημέρωση λογισμικού, η οποία σύμφωνα με την ίδια την εταιρία έχει δημιουργήσει πρόβλημα σε όλη τη σειρά Α, το κινητό φόρτιζε έως το 85%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα του εγκεφάλου και εν συνεχεία το φούσκωμα της μπαταρίας. Απευθύνθηκα στο εξουσιοδοτημένο, υποτίθεται ,σέρβις της εταιρίας (Omnitech στον Γέρακα) στο οποίο μου άλλαξαν τη μπαταρία χαλώντας παράλληλα το πλήκτρο on off. Αναγκάστηκα να ξαναπάω τη συσκευή προκειμένου να γίνει και αλλαγή πλήκτρων λόγω δικής τους υπαιτιότητας. Συνεχίζω να πιστεύω ότι η συσκευή είναι αξιοπρεπέστατη, αλλά ειναι τουλάχιστον απαράδεκτο εταιρίες τέτοιου βεληνεκούς να προβαίνουν σε ενημερώσεις που προκαλούν σφάλματα και να συνεργάζονται με τεχνικούς που φτιάχνουν ένα και χαλούν κάτι άλλο. Θα σκεφτώ πολύ σοβαρά αν η επόμενη συσκευή μου θα έιναι Samsung μετά από τέτοια ταλαιπωρία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karlon
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η μπαταρια ηταν προβληματικη απο την αρχη και ανα καιρους ειχε θεματα με την φορτιση, αλλα επανερχοταν απο μονο του λιγες μερες μετα, τελικα σταμάτησε να φορτιζει τελείως και τωρα ειναι αχρηστο, επισης εκανε επανεκκινησεις μονο του σε ασχετες στιγμες.
    Θα μου πειτε, ατυχια, ομως 2-3 γνωστοι μου ακομα με το ιδιο κινητο, εχουν τα ιδια η παρομοια προβληματα. Τα 3 αστερια μονο και μονο για τις υπολοιπες λειτουργιες που ηταν φυσιολογικες.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sid2003
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι πολύ καλό! Το πήρα τον περασμένο Οκτώβρη και όλους αυτούς τους 10 μήνες είμαι πολύ ευχαριστημένη! Βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες από πίσω, είναι γρήγορο, δε ζεσταίνεται πολύ,έχει καθαρο ηχείο και κολλάει σπάνια. Το design είναι φοβερό, το έχω σε ροζ κι είναι τέλειο. Λεπτό, ελαφρύ και πολύ όμορφο με πολύ καλή αίσθηση στο χέρι. Η κατασκευή από αλουμίνιο και γυαλί το κάνει ξεχωριστό. Χρειάζεται τζαμάκι από μπροστά μετά την αγορά του κι ασφαλώς θήκη γιατί γρατζουνιζεται πολύ εύκολα. Η μπαταρία είναι μέτρια, το φορτίσω κάθε μερα παρ´όλο που το έχω σε εξοικονόμηση μπαταρίας. Στα κατά του επίσης είναι η μπροστινή κάμερα η οποία είναι ικανοποιητική μόνο το πρωί. Το βράδυ έχει πολλούς κόκκους. Τέλος να αναφέρω ότι το κινητό δεν έχει μπροστινό φλας. Αξίζει να το αγοράσετε!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavroszoulis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος του τηλεφωνου 9 μηνες και μπορω να πω πως ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την συσκευη οι καμερες ειναι ικανοποιητικες το λειτουργικο πολυ καλο και χωρις κολληματα παρα το 1.5 g της ραμ. Γενικα το χρησιμοποιω πιο πολυ για social media και browsing και οχι για παιχνιδια και σε αυτο κανει πολυ καλα την δουλεια του. 8/10 απο μενα και για το design του που ειναι εξισου ικανοποιητικο!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pilotos1
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω έξι μήνες και πετάει..δεν έχει κολλήματα..τέλεια οθόνη..κάμερες αρκετά καλές και η μπαταρία αρκετά καλή για 2300

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημητρης Μαρκοπουλος
    4
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το κινητο 5 μηνες ειμαι αρκετα ικανοποιομενος τα κανει ολα αλλα τον τελευταιο καιρο μου εμφανιζει προβληματα στην οθονη μετα 1-2 ωρες χρησης!Ειναι αρκετο ενοχλητικο οταν παιζεις παιχνιδια δρασης που θελει πολλα πατημα αλλα και οταν πληκτρολογεις.Σημερα υπαρχουν καλυτερες λυσεις στις ιδιες τιμες δεν σας προτεινω να το αγορασετε!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agelos_Anastasopoulos
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια εχω τρελαθει με αυτο το κινητο το εχω 1 χρονο και το εχω φορτωσει πολυ αλλα αυτο δεν λεει να κολλησει!Τελεια ποιοτητα κλησεων, γρηγορο πολυ,καμερα που σε τρελενει αλλα το καλυτερο η ομορφια του!Εχει ενα τελειο desing που αιχμαλωτιζει τα βλεματα ολων κατασκευασμενο απο μεταλλο και γυαλι!Οταν το πιανω ειναι τελεια,μου αρεσει πολυ η αισθηση του αλλα γλυστραει πολυ!!!!Πολυ λενε οτι η μη αποσπωμενη μπαταρια ειναι κατι αρνητικο εγω διαφωνω γιατι οταν πεφτει δεν φευγει καπακι και ειναι πιο γρηγορα τα κινητα χωρις μπαταρια οπως τα iphone(ετσι πιστευω)!ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ αν το παρετε δεν ειναι πολυ για gaming γιατι αν το φορωσεις με παιχνιδια η ram κολλαει!3 παιχνιδια εχω εγω και ειναι μια χαρα!Η μπαταρια σου βγαζει μια μερα ανετα με κανονικη χρηση!Το μονο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ειναι οτι θελει τεραστια προσοχη γιατι σπαει ευκολα και το ηχειο δεν ειναι και πολυ δυνατο!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Kampouris
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά εγώ το έχω πάνω από 1 χρόνο και πραγματικά δεν μου έχει εμφανιστεί κολλήματα η κάμερα είναι εξερετικη δεν έχω λόγια ανάλυση αρκετά καλή ηχείο πολύ καλό και από επιδόσεις δεν θα έχετε πρόβλημα αφού είναι αρκετά γρηγορο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotcha69
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 1 μηνα

    Οθονη:Ειναι πολυ καλη και δεν θα εχετε προβλημα κατω απο τον ηλιο.Επεισης ειναι πολυ φωτηνη

    Επεξεργαστης:Ειναι αρκετα γρηγορος καθως δεν κολαει σε browsing.

    Καμερα:Τραβαει πολυ καλες φοτογραφιες σε συνθηκες καλου φωτισμου. Το βραδυ ισως να δυσκολευτειτε επειδη δεν ειναι και τοσο καλες(σε θεμα zoom). Τα βιντεο ειναι ιδιαιτερα καλα.Γενικα στην καμερα δεν θα εχετε προβλημα

    Ηχειο:Εξαιρετικα καλο!! Εχει πολυ καλη ποιοτητα και ειναι δυνατο.

    Μπαταρια: Δεν εμεινα τοσο ικανοποιημενος. Συγουρα ηπαρχουν καλητερα κινητα σε θεμα αυτονομιας. Την ημερα θα σας την βγαλει με βαρια χρηση. Αλλα οχι κανενα προβλημα απλα περιμενα κατι καλητερο.Φορτιζει πολυ γρηγορα γυρο (1:30)

    Συμπερασμα:Το κινητο αξιζει τα λευτα του αλλα ενδεχομενος να υπαρχουν καλητερα στην τιμη του. Εαν θελετε να εχετε καλη αναληση,να ειναι γρηγορο και να βγαζει καλης φοτογραφιες να το αγορασετε. Αν θελετε μεγιστη αυτονομια ενδεχομενος να πατε σε αλλο κιν.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antogkez
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου 6 μήνες και είναι το καλύτερο value for money κινητό που έχω πιάσει στα χέρια μου.
    Η κάμερα είναι εξαιρετική!, η ανάλυση είναι πολύ καλή, πολύ καλή μπαταρία και το σημαντικότερο (τελείως υποκειμενικό) για εμένα έχει το ιδανικό μέγεθος για κινητό τηλέφωνο. Από εκέι και μετά ξεφεύγεις κατηγορία αλλά αυτά είναι γούστα. Εμένα δεν μου αρέσουν τα πολύ μεγάλα αλλά θέλω και άνετη οθόνη για λίγο browsing. Τέλει, δεν με έχει απογοητεύσει πουθενά!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό κινητό το έχω εδώ και 2 μήνες και έχω μείνει κατά ευχαριστημενη.. αρχικά είναι πολύ όμορφο κινητό έχει τέλεια εμφάνιση.. (αν και το έχω πάρει σε ροζ εγώ) η κάμερα του είναι άψογη , η ανάλυση οθόνης εξίσου το ίδιο άψογη με πολλά έντονα χρωματα .. το έχω γεμίσει εφαρμογές και δεν έχει κολλήσει λεπτό.. για την μπαταρία δεν το συζητώ πολύ μεγάλη αντοχή.. αξίζει χωρίς δεύτερη σκέψη τα λεφτά του...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το κινητό το έχω 3 μέρες το αγόρασα 200€ και είναι υπέροχο. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στο Google δεν είναι πολύ γρήγορο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StMichael
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω στα χέρια μου αρκετά κινητά, με σύγκριση το iPhone 7 plus, είναι καλύτερο το A3 2016!
    Πάρα πολύ καλή ποιότητα βίντεο και φωτογραφιών! Είναι το καλύτερο κινητό στην τιμή του, για κάποιον που δε θα δώσει 1000€ για ένα κινητό με μικρές διαφορές.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν παιδια αμα ενδιαφερεστε για το παρον κινητο εχω να πω τα καλυτερα αλλα μου τα χαλασε ο επεξεργαστης κρίμα

    0
  • Το κινητο στην αρχη ηταν παρα πολυ καλο και πιστευα οτι θα κρατουσε παραλαυτα εμφανισε προβληματα και στο τελος μου επεσε κατω και εσπασε και η οθονη και απο πισω ο κρυσταλλος με αποτελεσμα η συσκευη να μην ξανα ανοιξει. Δεν συνιστω οποιαδηποτε συσκευη με κρυσταλλο διοιτι ειναι πολυ ευθραστη.

    0
  • Το εχω απο το 6ο/2016.Σε γενικες γραμμες καλο κινητο,εβγαλε ενα τυπικο προβλημα στην μπαταρια μετα απο 1,5 χρονο χρησης.Οι διαστασεις του ιδανικες 4,7 ιντσες,η οθονη αρκετα καλη για 720p.Η καμερα θα ηταν παρα πολυ καλη αν ειχε καλυτερο φοκουσαρισμα οποτε ως προς αυτο μετανιωσα π δεν ειχα παρει το Α5 αλλα μην τα ζηταμε ολα απο κινητα αυτης της τιμης.

    0
  • Εγω τ εχω 2 χρονια στην αρχη ηταν τ καλυτερο κινητο που ειχα γτ παντα ηταν οικονομικα αυτα που ειχα. Τους τελευτεους μηνες μ τις αναβαθμισεις που εκανα εκανε τις κλησεις οταν με παιρνουν πιο αργες π.χ. δοκιμασα ν με παρει φιλος μου και στο τηλ του ακουγες 2 -3 χτυπους κ μενα ακομα ν μου δειξει ενδιξει οτι με παιρνουν τηλ και οταν τ βγαζει αργη παλι να στο βγαλει ολοκληρο και ν σηκωσεις τ τηλ. Καποιες φορες ψηλο κολλαει αν τ ζορισεις σ παιχνιδια αλλα οκ . Δν τ συνιστω γτ κ η μπαταρια δν κραταει για απαιτητικους. καλυτερα παρτε κατι αλλο οπως κινεζικα που ακουω τ καλυτερα

    0
  • Δες τα όλα