- Αφρό 60 ml
- Σαμπουάν 30 ml
- Χτένα εφαρμογής
εκτος απο το δικο του σαμπουαν μπορεις να χρησιμοποιησεις καποιο αλλο για το ξεβγαλμα?Το αναφερω γιατι πολλες φορες στη χρηση το σαμπουαν τελειωνει νωριτερα απο την βαφη
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το Sp Men Gradual Tone της Wella είναι ένα σετ για τη σταδιακή εξάλειψη των γκρίζων μαλλιών. Επαναφέρει τα μαλλιά στη φυσική απόχρωση τους και είναι κατάλληλο για μαλλιά έως 70% γκρίζα.
Το Sp Men Gradual Tone της Wella είναι ένα σετ για τη σταδιακή εξάλειψη των γκρίζων μαλλιών. Επαναφέρει τα μαλλιά στη φυσική απόχρωση τους και είναι κατάλληλο για μαλλιά έως 70% γκρίζα.
Το Sp Men Gradual Tone της Wella είναι ένα σετ για τη σταδιακή εξάλειψη των γκρίζων μαλλιών. Επαναφέρει τα μαλλιά στη φυσική απόχρωση τους και είναι κατάλληλο για μαλλιά έως 70% γκρίζα.
Είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνη C και αερόβιες χρωστικές που περιποιούνται τα μαλλιά.
(Η πρώτη εφαρμογή απαιτεί 10 λεπτά δράσης)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Although the product is good and using it for years the price went way to high, I use to get 3 bottles from eBay and Amazon but I am not paying 42 euros for one bottle and I am now looking for alternative solution, too bad because it was good
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό προϊόν, το χρησιμοποιώ χρόνια. Ωστόσο δεν περίμενα να διπλασιάσει η τιμή του σε ένα μήνα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Στην τιμή των 12,50 ευρώ που το είχα πάρει, ναι θα το ξανάπαιρνα.
Στα 40 ευρώ που έχει πάει τώρα με τίποτα.
Βαζω τρια αστερια λογω της απαραδεκτης πολιτικης του προμηθευτη να αυξανει την τιμη καθε μηνα !!
Ισως η skrootz πρεπει να το δει
καλά τρελοί ειστε .με τρία τεσσερα λουσιματα πλυσίματα ξεβαφει και θέλει πάλι να βαψιμο.επισης και από 17ευρω πέρσι το κάνατε 42 .για κορόιδα ψάχνετε
αισχος αισχροκερδια
Φανταστικό προϊόν. Το άφησα 15 λεπτά πρώτη εφαρμογή και μετά 5 λεπτά για τις επόμενες 2 μέρες. Μετά το βάζω ένα 10 λεπτο κάθε 10 μέρες. Με έκανε 5 χρόνια νεότερο ! Δεν είναι βαφή, οπότε δεν γίνεσαι κομοδινή κλπ. Μόνο καλό ξέβγαλμα μετά με το σαμπουάν αλλιώς αν ιδρώσετε υπάρχει κίνδυνος να αφήσει χρώμα στον επόμενο ύπνο στο μαξιλάρι.
Ένα αστέρι μόνο και μόνο για την τιμή του.
Από 10-12 ευρώ στα 40+ ευρώ είναι για μένα απαράδεκτο.
Εκτός του ότι το περιεχόμενο του είναι πολύ λίγο για max 5-6 εφαρμογές.
Δεν το ξανά αγοράζω σε αυτή την τιμή. Απαράδεκτο!!!
Μέχρι πριν ένα χρόνο αγοράζαμε 12,90€ και φέτος έχει περάσει τα 42€;
Σε κομμωτήριο θα βγει πιο φτηνά η βαφή και θα έχει και διάρκεια. Μήπως πρέπει να γίνει κάποιος έλεγχος για την τιμή του προϊόντος;
Το προϊόν έχει πολύ εύκολη και γρήγορη εφαρμογή αλλά και πολύ μικρή διάρκεια ιδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Είμαι πολύ ευχαριστημένη, Πολύ καλό προϊόν, έγινε πολύ καλή συσκευασία από τον πωλητή, το παρέλαβα σε άριστη κατάσταση και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ευχαριστώ!
Πολύ καλό. Απλά θέλει σωστή εφαρμογή και χρονόμετρο για το πόση ώρα θα το αφήσετε.3,5 με 4 λεπτά. Αν το αφήσετε πολύ θα μαυρίσουν και θα "χτυπάει" άσχημα. Να καλύπτονται τα γκρίζα, όχι να γίνονται τα μαλλιά κατάμαυρα. Το καφέ μπορεί σε κάποια άτομα να κάνει απόχρωση κοκινωπή (ειδικά αν είναι πολύ άσπρα τα μαλλιά). Δεν είναι μόνιμη, εννοείται, θέλει ανανέωση κάθε 1-2 μήνες ανάλογα με τα ενδιάμεσα λουσίματα.
Είμαι επαγγελματίας κουρέας πάνω από 20 χρόνια. Το προϊόν είναι στην κορυφή του είδους του. Διακριτική επικαλυπτικη βαφή χρώματος γκραφίτι χωρίς να ανησυχείτε για εμφάνιση ρίζας. Τα αποτελέσματα εμφανίζονται σταδιακά με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας.
Το κάνω εφαρμογή στα δύο καταστήματα μου και έχω πολλές εμπειρίες πελατών. Ωστόσο υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξετε.
1)είναι κατασκευασμενο για διακριτική επικάλυψη.Δεν έχει τα άμεσα αποτελέσματα μιας βαφής ή του cover 5 της loreal που μπαίνει οξυζενέ.
2) προσοχή στο σαμπουάν! Μόνο το δικό του ή ένα baby shampoo και με χλιαρό νερό, όχι ζεστό νερό.
3) κάθε 15 με 20 μέρες επανάληψη, στην άκρη μιας χτενας μια μικρή ποσότητα, όπως και στην αρχή αλώστε, μικρή ποσότητα π. χ 2 με 3 φουντούκια σε μέγεθος.
4)οχι εφαρμογή όταν έχουν μπει άλλες βαφές στο μαλλί , το αποτέλεσμα δεν θα το επιθυμητό στην ομοιομορφία.
5) όλα τα παραπάνω από τα 100 άτομα, τα κάνουν οι 2. Θέλει υπομονή και θα δείτε ένα διακριτικό αποτέλεσμα.
Μην ακουτε τι λενε στα αρνητικα σχολια. Μια χαρα κανει τη δουλεια του Σωστη εφαρμογη των οδηγιων, καλο ξεβγαλμα και εισαι ετοιμος. Οσο περναει η ωρα το μαλλι γκριζαρει ολο και περισσοτερο. Με λουσιμο 2 φορες την εβδομαδα ανετα βγαζεις 2-3 εβδομαδες. Το προιον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΗ απλα βοηθαει στο να γκριζαρει με απολυτη επιτυχια το μαλλι. Αν βαλεις πολυ ποσοτητα και το αφησεις επανω για 10 λεπτα τοτε τα αποτελεσματα ειναι σαφως πιο θεαματικα αλλα δεν ειναι αυτος ο σκοπος του προιοντος
Δεν έχω δοκιμάσει άλλα παρόμοια προϊόντα, μου το σύστησε κομμώτρια και από την πρώτη δοκιμή παραμένω πιστός. Το χρησιμοποιώ 3-4 φορές τον μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος, το αφήνω κάθε φορά 10 λεπτά. Τα μαλλιά μου είναι καστανόμαυρα. Δοκίμασα και το καστανό χρώμα, αλλά κοκκίνιζε λίγο, στη συνέχεια έκανα μίξη μαύρου-καστανού και ήταν πολύ καλύτερα. Τελικά, κατέληξα στο μαύρο ως τη βέλτιστη επιλογή.
Αποτελεσματικό ακόμα και αν λούζεσαι αμέσως. Δημιουργεί ερεθισμούς έως και μόνιμους σπίλους όταν έρχεται σε επαφή με το δέρμα.
Την παρηγγειλα για τον πατέρα μου που είναι βαψομαλλιας, είναι πολύ ικανοποιημένος, την προτείνει λέει!
Το χρησιμοποιώ 5χρονια και όλα καλά αλλά με τον διπλασιασμό και τις τιμής μάλλον εγώ και όσους γνωρίζω θα στραφούμε σε άλλο προϊόν. Συν ότι έχει κοντό σωληνάκι πολλές φορές το μισό μπουκάλι πάει χαμένο. Καθαρή κλοπή.
Χρησιμοποιώ το Black τα τελευταία 3-4 χρόνια και κάνω χρήση περίπου 2 φορές την εβδομάδα. Δίνει αρκετά φυσικό χρώμα στα μαλλιά χωρίς να προδίδει χρήση κάποιου είδους χρωμοσαμπουάν/βαφής. Σύμφωνα και με τον κατασκευαστή, έχει αποτέλεσμα όταν τα άσπρα μαλλιά δεν είναι περισσότερα από 70%. Αναλόγως του χρόνου εφαρμογής κατά τη διάρκεια του λουσίματος παίρνει και περισσότερο ή λιγότερο χρώμα. Αν ιδρώνει κανείς συχνά (πχ λόγω άθλησης) το χρώμα ξεθωριάζει ταχύτερα και παίρνει μια ελαφρά καφέ απόχρωση, η οποία μάλλον γίνεται περισσότερο αισθητή στον χρήστη παρά στους τρίτους. Πολύ καλό προϊόν.
ξεπλενεται κ χανει το χρωμα του μετα απο λιγα πλυσιματα.
Ειναι ευκολο στη χρηση, αλλα καθε 4 μερες θελεις ενα φρεσκαρισμα!!
Επισης χρειαζεται να προστατευσεις το μαξιλαρι σου, διοτι αν κατα τη διαρκεια του υπνου ιδρωσεις λερωνεις τη μαξιλαροθηκη!!
Mην πετάτε τα χρήματα σας σε ανοησίες,ελάχιστο αποτέλεσμα που με ένα το πολύ δύο λουσίματα με τα σαμπουάν που όλοι μας χρησιμοποιούμε έχουν εξαφανιστεί.
Δεν κάνει δουλειά λυπάμαι.
Εγώ το χρησιμοποιώ για μούσι και κάνει εξαιρετική δουλειά...φαντάζομαι και για μαλλιά το ίδιο θα κάνει....
Το προϊόν δεν ήταν το αρχικό που είχα ενώ ήταν το ίδιο δεν έκανε τη δουλειά που έπρεπε! Έκανες την εφαρμογή κ δεν έβαφε καθόλου!!
Διάβασα τις υπόλοιπες κριτικές και έτρεξα να πάρω το προϊόν.
Ενθουσιάστηκα το ποσό απλή ήταν η χρήση του αφρού χωρίς να λερώνει αλλά δυστυχώς εμένα μετα την 3 μερα μου έβγαλε μια κιτρινοπασινωπη απόχρωση με αποτέλεσμα εξευτελισμού. Τα ξανά πέρασα και πάλι μετά την 3 μέρα το ίδιο αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα με απογοήτευσε οπότε και ξαναγύρισα στο προηγούμενο προϊόν που χρησιμοποιούσα της Loreal.
Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει.
Παρά πολύ εύκολη εφαρμογή ακόμα κ σε δημόσιες τουαλέτες σχημα λόγου .
Δεν λερώνει δεν αφηνει χρώμα στο δέρμα κάτω από τα μαλλιά όπως οι κοινές βαφές.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα .
Διακριτικό, κάνει τέλεια τη δουλειά του, φυσικό αποτέλεσμα. Το μαύρο είναι καλύτερο γιατί το καφέ αν έχεις αρκετά άσπρα βγάζει μια πρασινωπή απόχρωση που σε κάνει ρεζίλι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ξέρει κάποιος με τι έχει αντικατασταθεί;Διότι το συγκεκριμένο δεν υπάρχει πλεον
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τι γίνεται με την τιμή ; 500% πάνω δεν. Είναι λογικό
Although the product is good and using it for years the price went way to high, I use to get 3 bottles from eBay and Amazon but I am not paying 42 euros for one bottle and I am now looking for alternative solution, too bad because it was good
Πολύ καλό προϊόν, το χρησιμοποιώ χρόνια. Ωστόσο δεν περίμενα να διπλασιάσει η τιμή του σε ένα μήνα.
3184 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνεκτος απο το δικο του σαμπουαν μπορεις να χρησιμοποιησεις καποιο αλλο για το ξεβγαλμα?Το αναφερω γιατι πολλες φορες στη χρηση το σαμπουαν τελειωνει νωριτερα απο την βαφη
Ότι θες χρησιμοποιείς
Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς καστανός, το μαύρο (επειδή λένε ότι το καστανό χρώμα κοκκινίζει/πρασινίζει σε μερικούς στον ήλιο) μόνο για κροτάφους/φαβορί τα.. και αν φαίνεται διαφορά με τα άλλα μαλλιά που δε θα ναι βαμμένα; Τα πλαϊνά τα έχω πολύ κοντά και φαίνεται δέρμα! Τέλος για μούσια/πιγούνι πάλι σε κοντό κάνει (ή βγάζει ερεθισμούς σαν τις βαφές μαλλιών με αμμωνία, (εφαρμογή πχ κάθε 4 μέρες στο πιγούνι σε 2mm μούσια)..;
Εγώ έχω καστανό μαλλι προς σκούρο, κάνω μιξ δηλαδή κατανο 80/% και μαύρο 20% για να το φέρω εκεί που θέλω, Νομίζω πρέπει να πάρεις καστανό σιγουρα για αρχή και βλέπεις. Διάφορα στο μαλλί δεν θα καταλάβει κανείς, Να γνωρίζεις ότι πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 2-3 εφαρμογές για να δεις κάποιο αποτέλεσμα.
Για γενιά μούσι δεν κάνει,
Το φυσικό χρώμα των μαλλιών μου είναι σκούρο καστανό, τι να πάρω το καστανό η το μαύρο; Κάποιος που έχει κάνει χρήση σε σκούρα καστανά μαλλιά;
Το μαύρο πήρα εγώ και είναι ΟΚ. Στην αρχή μην το αφήσεις πάνω από 5 λεπτά και βλέπεις.
Το Sp Men Gradual Tone της Wella είναι ένα σετ για τη σταδιακή εξάλειψη των γκρίζων μαλλιών. Επαναφέρει τα μαλλιά στη φυσική απόχρωση τους και είναι κατάλληλο για μαλλιά έως 70% γκρίζα.
Είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνη C και αερόβιες χρωστικές που περιποιούνται τα μαλλιά.
(Η πρώτη εφαρμογή απαιτεί 10 λεπτά δράσης)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Although the product is good and using it for years the price went way to high, I use to get 3 bottles from eBay and Amazon but I am not paying 42 euros for one bottle and I am now looking for alternative solution, too bad because it was good
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό προϊόν, το χρησιμοποιώ χρόνια. Ωστόσο δεν περίμενα να διπλασιάσει η τιμή του σε ένα μήνα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Στην τιμή των 12,50 ευρώ που το είχα πάρει, ναι θα το ξανάπαιρνα.
Στα 40 ευρώ που έχει πάει τώρα με τίποτα.
Βαζω τρια αστερια λογω της απαραδεκτης πολιτικης του προμηθευτη να αυξανει την τιμη καθε μηνα !!
Ισως η skrootz πρεπει να το δει
καλά τρελοί ειστε .με τρία τεσσερα λουσιματα πλυσίματα ξεβαφει και θέλει πάλι να βαψιμο.επισης και από 17ευρω πέρσι το κάνατε 42 .για κορόιδα ψάχνετε
αισχος αισχροκερδια
Φανταστικό προϊόν. Το άφησα 15 λεπτά πρώτη εφαρμογή και μετά 5 λεπτά για τις επόμενες 2 μέρες. Μετά το βάζω ένα 10 λεπτο κάθε 10 μέρες. Με έκανε 5 χρόνια νεότερο ! Δεν είναι βαφή, οπότε δεν γίνεσαι κομοδινή κλπ. Μόνο καλό ξέβγαλμα μετά με το σαμπουάν αλλιώς αν ιδρώσετε υπάρχει κίνδυνος να αφήσει χρώμα στον επόμενο ύπνο στο μαξιλάρι.
Ένα αστέρι μόνο και μόνο για την τιμή του.
Από 10-12 ευρώ στα 40+ ευρώ είναι για μένα απαράδεκτο.
Εκτός του ότι το περιεχόμενο του είναι πολύ λίγο για max 5-6 εφαρμογές.
Δεν το ξανά αγοράζω σε αυτή την τιμή. Απαράδεκτο!!!
Μέχρι πριν ένα χρόνο αγοράζαμε 12,90€ και φέτος έχει περάσει τα 42€;
Σε κομμωτήριο θα βγει πιο φτηνά η βαφή και θα έχει και διάρκεια. Μήπως πρέπει να γίνει κάποιος έλεγχος για την τιμή του προϊόντος;
Το προϊόν έχει πολύ εύκολη και γρήγορη εφαρμογή αλλά και πολύ μικρή διάρκεια ιδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Είμαι πολύ ευχαριστημένη, Πολύ καλό προϊόν, έγινε πολύ καλή συσκευασία από τον πωλητή, το παρέλαβα σε άριστη κατάσταση και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ευχαριστώ!
Πολύ καλό. Απλά θέλει σωστή εφαρμογή και χρονόμετρο για το πόση ώρα θα το αφήσετε.3,5 με 4 λεπτά. Αν το αφήσετε πολύ θα μαυρίσουν και θα "χτυπάει" άσχημα. Να καλύπτονται τα γκρίζα, όχι να γίνονται τα μαλλιά κατάμαυρα. Το καφέ μπορεί σε κάποια άτομα να κάνει απόχρωση κοκινωπή (ειδικά αν είναι πολύ άσπρα τα μαλλιά). Δεν είναι μόνιμη, εννοείται, θέλει ανανέωση κάθε 1-2 μήνες ανάλογα με τα ενδιάμεσα λουσίματα.
Είμαι επαγγελματίας κουρέας πάνω από 20 χρόνια. Το προϊόν είναι στην κορυφή του είδους του. Διακριτική επικαλυπτικη βαφή χρώματος γκραφίτι χωρίς να ανησυχείτε για εμφάνιση ρίζας. Τα αποτελέσματα εμφανίζονται σταδιακά με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας.
Το κάνω εφαρμογή στα δύο καταστήματα μου και έχω πολλές εμπειρίες πελατών. Ωστόσο υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξετε.
1)είναι κατασκευασμενο για διακριτική επικάλυψη.Δεν έχει τα άμεσα αποτελέσματα μιας βαφής ή του cover 5 της loreal που μπαίνει οξυζενέ.
2) προσοχή στο σαμπουάν! Μόνο το δικό του ή ένα baby shampoo και με χλιαρό νερό, όχι ζεστό νερό.
3) κάθε 15 με 20 μέρες επανάληψη, στην άκρη μιας χτενας μια μικρή ποσότητα, όπως και στην αρχή αλώστε, μικρή ποσότητα π. χ 2 με 3 φουντούκια σε μέγεθος.
4)οχι εφαρμογή όταν έχουν μπει άλλες βαφές στο μαλλί , το αποτέλεσμα δεν θα το επιθυμητό στην ομοιομορφία.
5) όλα τα παραπάνω από τα 100 άτομα, τα κάνουν οι 2. Θέλει υπομονή και θα δείτε ένα διακριτικό αποτέλεσμα.
Μην ακουτε τι λενε στα αρνητικα σχολια. Μια χαρα κανει τη δουλεια του Σωστη εφαρμογη των οδηγιων, καλο ξεβγαλμα και εισαι ετοιμος. Οσο περναει η ωρα το μαλλι γκριζαρει ολο και περισσοτερο. Με λουσιμο 2 φορες την εβδομαδα ανετα βγαζεις 2-3 εβδομαδες. Το προιον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΗ απλα βοηθαει στο να γκριζαρει με απολυτη επιτυχια το μαλλι. Αν βαλεις πολυ ποσοτητα και το αφησεις επανω για 10 λεπτα τοτε τα αποτελεσματα ειναι σαφως πιο θεαματικα αλλα δεν ειναι αυτος ο σκοπος του προιοντος
Δεν έχω δοκιμάσει άλλα παρόμοια προϊόντα, μου το σύστησε κομμώτρια και από την πρώτη δοκιμή παραμένω πιστός. Το χρησιμοποιώ 3-4 φορές τον μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος, το αφήνω κάθε φορά 10 λεπτά. Τα μαλλιά μου είναι καστανόμαυρα. Δοκίμασα και το καστανό χρώμα, αλλά κοκκίνιζε λίγο, στη συνέχεια έκανα μίξη μαύρου-καστανού και ήταν πολύ καλύτερα. Τελικά, κατέληξα στο μαύρο ως τη βέλτιστη επιλογή.
Αποτελεσματικό ακόμα και αν λούζεσαι αμέσως. Δημιουργεί ερεθισμούς έως και μόνιμους σπίλους όταν έρχεται σε επαφή με το δέρμα.
Την παρηγγειλα για τον πατέρα μου που είναι βαψομαλλιας, είναι πολύ ικανοποιημένος, την προτείνει λέει!
Το χρησιμοποιώ 5χρονια και όλα καλά αλλά με τον διπλασιασμό και τις τιμής μάλλον εγώ και όσους γνωρίζω θα στραφούμε σε άλλο προϊόν. Συν ότι έχει κοντό σωληνάκι πολλές φορές το μισό μπουκάλι πάει χαμένο. Καθαρή κλοπή.
Χρησιμοποιώ το Black τα τελευταία 3-4 χρόνια και κάνω χρήση περίπου 2 φορές την εβδομάδα. Δίνει αρκετά φυσικό χρώμα στα μαλλιά χωρίς να προδίδει χρήση κάποιου είδους χρωμοσαμπουάν/βαφής. Σύμφωνα και με τον κατασκευαστή, έχει αποτέλεσμα όταν τα άσπρα μαλλιά δεν είναι περισσότερα από 70%. Αναλόγως του χρόνου εφαρμογής κατά τη διάρκεια του λουσίματος παίρνει και περισσότερο ή λιγότερο χρώμα. Αν ιδρώνει κανείς συχνά (πχ λόγω άθλησης) το χρώμα ξεθωριάζει ταχύτερα και παίρνει μια ελαφρά καφέ απόχρωση, η οποία μάλλον γίνεται περισσότερο αισθητή στον χρήστη παρά στους τρίτους. Πολύ καλό προϊόν.
ξεπλενεται κ χανει το χρωμα του μετα απο λιγα πλυσιματα.
Ειναι ευκολο στη χρηση, αλλα καθε 4 μερες θελεις ενα φρεσκαρισμα!!
Επισης χρειαζεται να προστατευσεις το μαξιλαρι σου, διοτι αν κατα τη διαρκεια του υπνου ιδρωσεις λερωνεις τη μαξιλαροθηκη!!
Mην πετάτε τα χρήματα σας σε ανοησίες,ελάχιστο αποτέλεσμα που με ένα το πολύ δύο λουσίματα με τα σαμπουάν που όλοι μας χρησιμοποιούμε έχουν εξαφανιστεί.
Δεν κάνει δουλειά λυπάμαι.
Εγώ το χρησιμοποιώ για μούσι και κάνει εξαιρετική δουλειά...φαντάζομαι και για μαλλιά το ίδιο θα κάνει....
Το προϊόν δεν ήταν το αρχικό που είχα ενώ ήταν το ίδιο δεν έκανε τη δουλειά που έπρεπε! Έκανες την εφαρμογή κ δεν έβαφε καθόλου!!
Διάβασα τις υπόλοιπες κριτικές και έτρεξα να πάρω το προϊόν.
Ενθουσιάστηκα το ποσό απλή ήταν η χρήση του αφρού χωρίς να λερώνει αλλά δυστυχώς εμένα μετα την 3 μερα μου έβγαλε μια κιτρινοπασινωπη απόχρωση με αποτέλεσμα εξευτελισμού. Τα ξανά πέρασα και πάλι μετά την 3 μέρα το ίδιο αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα με απογοήτευσε οπότε και ξαναγύρισα στο προηγούμενο προϊόν που χρησιμοποιούσα της Loreal.
Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει.
Παρά πολύ εύκολη εφαρμογή ακόμα κ σε δημόσιες τουαλέτες σχημα λόγου .
Δεν λερώνει δεν αφηνει χρώμα στο δέρμα κάτω από τα μαλλιά όπως οι κοινές βαφές.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα .
Διακριτικό, κάνει τέλεια τη δουλειά του, φυσικό αποτέλεσμα. Το μαύρο είναι καλύτερο γιατί το καφέ αν έχεις αρκετά άσπρα βγάζει μια πρασινωπή απόχρωση που σε κάνει ρεζίλι
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ξέρει κάποιος με τι έχει αντικατασταθεί;Διότι το συγκεκριμένο δεν υπάρχει πλεον
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τι γίνεται με την τιμή ; 500% πάνω δεν. Είναι λογικό
Although the product is good and using it for years the price went way to high, I use to get 3 bottles from eBay and Amazon but I am not paying 42 euros for one bottle and I am now looking for alternative solution, too bad because it was good
Πολύ καλό προϊόν, το χρησιμοποιώ χρόνια. Ωστόσο δεν περίμενα να διπλασιάσει η τιμή του σε ένα μήνα.