- 8 χτενάκια διαφορετικής κοπής (1,5mm, 3mm, 4.5mm, 6mm, 10mm, 13mm, 19mm, 25mm)
- Λάδι συντήρησης
- Βουρτσάκι καθαρίσματος
- 1 χτένα Wahl
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Η Wahl Five Star Legend 8147 είναι μια επαγγελματική κουρευτική μηχανή ρεύματος.
Η Wahl Five Star Legend 8147 είναι μια επαγγελματική κουρευτική μηχανή ρεύματος.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Η Wahl Five Star Legend 8147 είναι μια επαγγελματική κουρευτική μηχανή ρεύματος.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
ενω εκοβε πολυ καλα ξαφνικα με τακινηθηκε το ξυραφι και εχει γινει υπερβολικα δυνατηζ,με κινδυνο ερεθισμου αν την χρησιμοποιησεις χωρις ανταλλακτικο
Καλή σε όλα ρ παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το γράφει κανείς με 0 ή μηχανή απλά σε σφαζει σκαλώνει κάνει γρατζουνιές δεν παλεύετε
Η καλύτερη όλων. Όλες οι κουρευτικες μηχανές προσπαθούν να είναι σαν αυτή. Κάνει ότι υπόσχεται ΧΑΛΑΡΑ. Δεν χρειάζεται διπλό πέρασμα. με τη μία τα κόβει όλα. Είναι λίγο βαριά, αλλά έτσι δείχνει την ποιοτική κατασκευή της. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δονείται παρά πολύ. Legendary.
Την αγόρασα ως αντικατάσταση σε μια ερασιτεχνική, επαναφορτιζόμενη Babyliss, που είχα για σχεδόν 15 χρόνια!
Έχει μακρύ καλώδιο που φτάνει σε πρίζα εκτός μπάνιου...σημαντικό για λόγους ασφαλείας και άνεσης.
Φοβερή ταχύτητα και ποιότητα κοπής, πολλές κεφαλές, ένα ποιοτικό χτενάκι...κάνω κούρεμα σε 5 λεπτά...τριμαρισμα στο μούσι σε άλλα 10 λεπτά...χωρίς να γεμίζει το σύμπαν σε τρίχες.
Είναι λίγο βαριά, αλλά σου δίνει καλή αίσθηση στη χρήση.
Αξίζει τα λεφτά της για ερασιτεχνική χρήση.
Η μηχανή για κάποιον που ξέρει και έχει μάθει να δουλεύει σε μηχανές wahl είναι απλά άριστη. Είχα και παλαιότερα άλλο μοντέλο της Wahl η οποία όμως δεν με βόλευε τόσο γιατί τα κοπτικά της εγδερναν σε αντίθεση με αυτήν εδώ που μπορείς να την χρησιμοποιήσει όπως θέλεις και με μια πολύ εύκολη ρύθμιση μπορείτε να την κάνετε να ξυρίσει τελείως.
Σημαντική λεπτομέρεια, γράφουν ότι η μηχανή ζυγίζει 620 γραμμάρια αλλά αυτό το βάρος είναι με το καλώδιο της μηχανής 4 μέτρα οπότε εμένα προσωπικά δεν μου φάνηκε βαριά στα 440 καθαρά της γραμμάρια.
Θέλουν συντήρηση τα κοπτικά της πρίν από κάθε χρήση, καθάρισμα και λάδωμα για να έχετε μακροχρόνιο άριστο αποτέλεσμα, διαφορετικά με τον καιρό θα χρειαστούν αλλαγή σύντομα και είναι σχετικά ακριβά.
Όσο για την χρήση της νιώθεις ότι έχεις ένα απολαυστικό εργαλείο στα χέρια σου που μπορεί να ανταπεξέλθει σε ότι θέλεις. Προσωπικά την χρησιμοποιώ και για σώμα αλλά κυρίως για κούρεμα με σβήσιμο συνδυαστικά με ένα σέιβερ .
Πρώην κάτοχος της magic clip για 7 χρόνια (βγήκε off, θα βρείτε το σχόλιό μου εκεί) και τώρα της legend. Άλλη μια σοβαρή κατασκευή, ακριβές και σταθερό εργαλείο για οικιακή χρήση, γένια, λίγο τριμ κτλ.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ:
Αν θέλετε να αγοράσετε πρώτη φορά Wahl πρέπει να φροντίζετε να τη συντηρείτε σωστά κάθε φορά που τη χρησιμοποιείτε, δηλαδή καλό βούρτσισμα και λίγο λαδάκι στα κοφτάκια και στο πλάι όπου και το απλώνετε. Είναι καθαρό μηχανάκι, δεν έχει πχ αυτοματισμούς ή στάνταρ service κτλ, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να την ανοίξετε για καθάρισμα και για συγχρονισμό στα κοφτάκια.
Την έχω από το 2016, τότε την είχα αγοράσει λίγο κάτω από τα 100 ευρώ.
Απίστευτα δυνατή, ποιοτική.
Όταν κάποια στιγμή χαλάσει θα πάρω πάλι την ίδια.
Όλες οι άλλες μπροστά της μοιάζουν παιδικά παιχνίδια...
Έχοντας περάσει από 5 μηχανές μπαταρίας τα τελευταία 15 χρόνια (Remighton (3), Philips (2)) αποφάσισα να δοκιμάσω μια σοβαρή μηχανή ρεύματος.
Είναι σαν να πήγα από Zastava σε Ferrari. Απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Το μηνιαίο κούρεμα μου έχει γίνει απόλαυση. Η μηχανή είναι στιβαρή, σχεδόν αθόρυβη (λάδι στα blades πριν από κάθε κούρεμα), δεν ζεσταίνεται πολύ ούτε το καλοκαίρι και κόβει τα καθαρά μαλλιά σαν ζεστό μαχαίρι στο βούτυρο. Ούτε κολλήματα, ούτε μπουκώματα ούτε περίεργοι θόρυβοι. Επίσης υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα για τα πάντα.
Νομίζω δεν θα χρειαστώ άλλη μηχανή στην ζωή μου.
Την έχω σχεδόν ένα χρόνο. Για κοντό κούρεμα ανά δύο εβδομάδες με έχει βολέψει πάρα πολύ. Είναι δυνατή και κόβει απροβλημάτιστα. Δεν κάνει πολύ θόρυβο.
αξίζει παραααα πολύ αλλά θα πω τους λόγους που έβαλα τέσσερα αστέρια. Πρώτον ψιλό μπουκονη εύκολα άμα την χρησιμοποιήσω για μακριά μαλλιά θα μπουκωσει και θα πρέπει να βάλω μπιστολακι.και επιπλέον δεν είναι θέμα της μηχανής .είναι θέμα της wahl .επειδή έχει πολύ αργό μοτέρ και αργείς τα τελειώσεις το κούρεμα .βέβαια αν είσαι ερασιτέχνης όπως και εγώ είναι ιδανικό γιατί άμα κάνεις κάποιο λάθος μπορείς να το διορθώσεις.αλλα αξίζει πάρα πολύ
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την αγορά της μηχανής.
Μπουκώνει αραιά και που αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλεί τόσο.
Για χρόνια είχα την κλασσική panasonic ήθελα μια αλλαγή για να δοκιμάσω και κάτι άλλο.
Σίγουρα είναι πιο βαριά από άλλες αλλά αυτό συνηθίζεται.
Το καλώδιο μακρύ ώστε να μην κουράζει το ότι δεν φτάνει από μια οποιαδήποτε πρίζα.
Τα χτενάκια που έχει είναι αυτά με το μεταλλικό κλικ οπότε δεν θα χρειαστεί να τα αγοράσετε.
Εάν αγοράσετε φθηνό μοντέλο ΔΕΝ τα έχει μέσα οπότε καλύτερα να επενδύσετε από την αρχή ένα καλύτερο μοντέλο ώστε να σας τα παρέχει μέσα γιατί η αγορά τους κάνει γύρω στα 30 ευρώ.
Αυτά από εμένα νομίζω ότι αξίζει η αγορά της.
έχω κομμωτηριο και την έχω αγοράσει την μηχανή είναι τέλεια γερή και αθόρυβη κόβει τέλεια και είναι η ηδανικη για τριμαρισμα
Παρά πολύ καλή.Πολύ δυνατή , δεν μπουκώνει καθόλου και καθαρίζεται πολύ εύκολα.Είναι η πρώτη φορά φορά που κουρευομαι μόνος μου και με μηχανή , αν και με καλώδιο, δεν δυσκολεύτηκα καθόλου.Στο δεύτερο συνεχόμενο κούρεμα που έκανα σε ένα φίλο μου απλά λίγο ζεστάθηκε που είναι και φυσιολογικό.
Κατοχος εδώ και 6 χρόνια μηνιαίας ερασιτεχνικης χρήσης έχω να πω ότι η μηχανή είναι σκυλί.. Δεν κολλάει πουθενά.. Εχει πολλα εξαρτήματα και ρυθμισεις για πολλές κ διαφορετικές κοπες.. Δεν ειναι ευκολη στο καθαρισμα αλλα μικρη σημασια εχει αυτο.. Vfm στα 90 ευρω που την ειχα παρει για την ποιοτητα και την αξιοπιστια της Wahl.. Την προτεινω ανεπιφύλακτα..
Η μηχανή είναι άψογη! Δυνατή και με πολλές ρυθμίσεις...Δεν κολλάει πουθενά, δεν μπουκώνει με τίποτα, καθαρίζει με ένα πέρασμα και μπορείς να την ρυθμίσεις για zero-gap.
Η μηχανή είναι άψογη! Δυνατή και με πολλές ρυθμίσεις...είναι λίγο βαριά αλλά ειδικά για επαγγελματίες είναι κάτι το ασήμαντο για αυτά που προσφέρει! Δεν κολλάει πουθενά, δεν μπουκώνει με τίποτα, καθαρίζει με ένα πέρασμα και μπορείς να την ρυθμίσεις για zero-gap.
Αγορά 8/2017 στα 90€.Την χρησιμοποιώ καθε 10ημερες περίπου δηλαδή 130+ χρήσεις έως τώρα και δεν χρειάζεται ακόμα ούτε ρύθμιση.25 χρόνια χρησιμοποιώ κουρευτικες μηχανές ερασιτεχνικα και είναι μακράν η καλύτερη.Διαβαζω στα σχόλια : έχει δόνηση ,ναι είναι θέμα δύναμης.... μαζεύει τρίχες,ναι γιατί της κοβη δεν παίζει....είναι βαριά,ναι γιατί έχει ποιοτικό μοτέρ όχι πλαστικουρες.Οποιος έχει την εμπειρία από κουρευτικες μηχανές μπορεί να εκτιμήσει την ποιότητα αυτής της μηχανής όχι μόνο στην κατασκευή της αλλά και στην απόδοση κοπής της που πραγματικά είναι απίστευτη.Ειναι η μόνη στην αγορά που μόνο με την κίνηση του μοχλού έχεις 0.5 mm αυξομείωση κοπής στα δόντια κάνοντας την πολυδιάστατη στην χρήση της.Στην Αμερική την χρησιμοποιουν όλοι οι επαγγελματίες για μοντέρνα σβησιματα λόγο τον δοντιών της μηχανής αυτής (μεγάλο ύψος και αριθμό σε σχέση με άλλα) γι'αυτό και το μεγάλο κόστος.Με λάδωμα σε κάθε χρήση και σωστή ρύθμιση δοντιών θα σας βγάλει χρόνια και καλύπτει και όλα τα γούστα κουρέματος.Προσοχη δεν είναι για άπειρους δεν συγχωρεί λάθη και ίσως λόγο δύναμης και βάρους φανεί δύσχρηστη σε νοικοκυρές που έχουν μάθει με ελαφριές επαναφορτιζόμενες που δεν κόβουν ούτε χνούδι μωρού.Και κάτι άλλο :όταν τα δόντια σε μια μηχανή κάνουν θόρυβο σημαίνει ότι θέλει ευθυγράμμιση δοντιών και ρύθμιση από την πλαϊνή βίδα στα δεξιά αλλιώς το λιγότερο που θα πάθεις είναι : οξύ πόνο στα αυτιά,φθορά στα δόντια της μηχανής, τραβήγμα τριχων γιατί δεν θα κόβει και υπερθέρμανση του μοτέρ.Μια αναζήτηση στο YouTube θα σας βγάλει βίντεο από επαγγελματίες και εκεί θα καταλάβετε τις δυνατότητες της μηχανής αυτής.Η λογικη τιμή της είναι στα 100+ €.Ελπιζω να βοήθησα.
H καλύτερη μηχανή για εμένα διαχρονική αξία καλύτερη και από την magic αν και βαριά αλλά για μένα δεν είναι πρόβλημα ίσα ίσα είναι θετικό φαίνεται η στιβαρότητα
Τρομερο μοτέρ
Καλές λεπίδες
Παραμετροποιήσιμος τρόπος λειτουργίας ρυθμίζεις ακομα και τα ελατήρια με ένα κατσαβίδι
Λαδωνετε μετά από κάθε χρήση όμως γιατί θα εμφανίσει κουσούρια με τον καιρο
Την έχω ένα μήνα είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος την προτείνω ανεπιφύλακτα είναι Φοβερό εργαλείο Αλλά κυρίως έχει πάρα πολύ καλά χτενάκια Σε όλα τα νούμερα
Απίστευτη επαγγελματική μηχανή Wahl made in USA εξάλλου δεν περίμενα και κάτι λιγότερο από αυτά που υπόσχεται αν πιάνει το χέρι σου θα κάνεις τρομερά σβησιματα, δεν ζοριζεται πουθενά και με όλα τα χτενακια για ότι κούρεμα θες!!!
κουρευομαι μόνος από τα 18 μου και είμαι 33...έχω δοκιμάσει πολλές μηχανές επώνυμες και μη...σαν αυτή δεν ξαναειχα ποτέ.οτι καλύτερο και δυνατό και με πολλά στενάκια ,παίζω με το κούρεμα μου και τις σκαλες και όλοι πιστεύουν πως πήγα σε κομμωτήριο...ελπίζω να αντέξει γιατί έχει ακριβά ανταλλακτικά από ότι είδα από περιέργεια
Βασικό πλεονέκτημα, made in USA...
Κορυφαία ποιότητα, ρύθμιση, χτενακια με μεταλλικο κούμπωμα, την χρησιμοποιώ και σε ευαίσθητες περιοχές χωρίς φόβο και ερεθισμούς.
Ο καιρός θα δείξει μια και την έχω λίγο καιρό..
Οι πρώτες εντυπώσεις πάντως είναι άριστες!
Και μετά από μερικούς μήνες χρήσης, άριστες εντυπώσεις και άψογη λειτουργία! Σχεδόν έχει κάνει απόσβεση του κόστους της..!
Αρκετά δυνατή,δεν κολωνει πουθενα...
Έχει αρκετά χτενακια και φαινεται στιβαρή..
Την έχω 8 μήνες και από τον 2ο μήνα χωρίς να μου έχει πέσει ή να την εχω κακομεταχειριστει κάνει έναν περίεργο-δυνατο θόρυβο από το κοπτικο σαν να σκαλωνει καπου...επισης φαίνεται να χει στραβώσει μπροστά και την μεριά του λεβιέ taper να κόβει πιο χαμηλά...
Μου είπαν πως δεν καλύπτει η εγγύηση το κοπτικο και θέλει γύρω στο 50αρικο να αλλαχθεί...
Δεν ξέρω αν έτυχε ή αν όντως είναι μαπα...
Θα συμβούλευα να πάτε σε μια άλλη wahl!!!
Σαν μηχανή είναι εξαιρετική, ασταμάτητη θα έλεγα. Το μόνο θέμα είναι το βάρος της, μεχρι να τη συνηθίσει το χέρι ζορίζει λίγο. Το μήκος του καλωδίου είναι επαρκές μεν, αλλά δε βολεύει απο άποψη ευχέρειας κινήσεων και δυνατότητες περιστροφής.. Θα πρότεινα μια χωρίς καλώδιο ακόμα και αν ήταν πιο ακριβή.
πολυ καλη μηχανή αξιζει τα λεφτα της στα μειον της το βάρος σε σχεση με τις προηγούμενες που είχα απο philips στα αντίστοιχα λεφτά,αλλά συνηθίζετε...πραγματικά πολυ δυνατη μηχανή και δεν μπουκωνει ποτέ
Φοβερή μηχανή! Την αγόρασα έπειτα από αρκετά χρόνια πειραματισμών με μηχανές των 50€ ως ερασιτέχνης. Ήθελα να πάω σε κάτι πιο καλό και την αγόρασα. Το βάρος της δεν αποτελεί πρόβλημα, κάνει φοβερά σβησίματα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος για τα λεφτά της
Από το 1989 δούλευα μόνο μηχανές oster 97-44 αλλά είχα αρκετά προβλήματα με το σέρβις.Μετά από πολύ ψάξιμο (yt και αξιολογήσεις) αποφάσισα να την αγοράσω τον Απρίλιο.Η γνώμη μου είναι ότι η μηχανή είναι πολύ καλή με δυνατό μοτέρ (εάν ρυθμιστή σωστά από το σέρβις)και ευκολία στην χρήση με τον μοχλό έχεις πολλές δυνατότητες στα σβησίματα του κουρέματος.Το μόνο πρόβλημα που είχα είναι ότι μου κόπηκε το ελατήριο μέσα στην μηχανή το οποίο επισκευάστηκε δωρεάν από την αντιπροσωπεία.
Το εργαλειο ειναι ο ορισμος του value for money!Σε καθημερινη επαγγελματικη χρηση ανταπεξερχεται χωρις κανενα προβλημα! Στα θετικα οτι εχει σκαλεσ για 0,5 (μισο) και 1,5! Τη συνιστω ανεπιφυλακτα αλλα μονο για επαγγελματιες!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική ως μηχανή. Ήθελε ρύθμιση στην κεφαλή. Μια φορά ρυθμίστηκε και από τότε όλα ΟΚ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
υπέροχη ανεπιφύλακτα σάς την συστήνω
ενω εκοβε πολυ καλα ξαφνικα με τακινηθηκε το ξυραφι και εχει γινει υπερβολικα δυνατηζ,με κινδυνο ερεθισμου αν την χρησιμοποιησεις χωρις ανταλλακτικο
Καλή σε όλα ρ παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το γράφει κανείς με 0 ή μηχανή απλά σε σφαζει σκαλώνει κάνει γρατζουνιές δεν παλεύετε
Η καλύτερη όλων. Όλες οι κουρευτικες μηχανές προσπαθούν να είναι σαν αυτή. Κάνει ότι υπόσχεται ΧΑΛΑΡΑ. Δεν χρειάζεται διπλό πέρασμα. με τη μία τα κόβει όλα. Είναι λίγο βαριά, αλλά έτσι δείχνει την ποιοτική κατασκευή της. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δονείται παρά πολύ. Legendary.
Την αγόρασα ως αντικατάσταση σε μια ερασιτεχνική, επαναφορτιζόμενη Babyliss, που είχα για σχεδόν 15 χρόνια!
Έχει μακρύ καλώδιο που φτάνει σε πρίζα εκτός μπάνιου...σημαντικό για λόγους ασφαλείας και άνεσης.
Φοβερή ταχύτητα και ποιότητα κοπής, πολλές κεφαλές, ένα ποιοτικό χτενάκι...κάνω κούρεμα σε 5 λεπτά...τριμαρισμα στο μούσι σε άλλα 10 λεπτά...χωρίς να γεμίζει το σύμπαν σε τρίχες.
Είναι λίγο βαριά, αλλά σου δίνει καλή αίσθηση στη χρήση.
Αξίζει τα λεφτά της για ερασιτεχνική χρήση.
Η μηχανή για κάποιον που ξέρει και έχει μάθει να δουλεύει σε μηχανές wahl είναι απλά άριστη. Είχα και παλαιότερα άλλο μοντέλο της Wahl η οποία όμως δεν με βόλευε τόσο γιατί τα κοπτικά της εγδερναν σε αντίθεση με αυτήν εδώ που μπορείς να την χρησιμοποιήσει όπως θέλεις και με μια πολύ εύκολη ρύθμιση μπορείτε να την κάνετε να ξυρίσει τελείως.
Σημαντική λεπτομέρεια, γράφουν ότι η μηχανή ζυγίζει 620 γραμμάρια αλλά αυτό το βάρος είναι με το καλώδιο της μηχανής 4 μέτρα οπότε εμένα προσωπικά δεν μου φάνηκε βαριά στα 440 καθαρά της γραμμάρια.
Θέλουν συντήρηση τα κοπτικά της πρίν από κάθε χρήση, καθάρισμα και λάδωμα για να έχετε μακροχρόνιο άριστο αποτέλεσμα, διαφορετικά με τον καιρό θα χρειαστούν αλλαγή σύντομα και είναι σχετικά ακριβά.
Όσο για την χρήση της νιώθεις ότι έχεις ένα απολαυστικό εργαλείο στα χέρια σου που μπορεί να ανταπεξέλθει σε ότι θέλεις. Προσωπικά την χρησιμοποιώ και για σώμα αλλά κυρίως για κούρεμα με σβήσιμο συνδυαστικά με ένα σέιβερ .
516 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΕίναι ιδανική και για τα πόδια;
Εγω κάνω και στα πόδια και σε αλλά σημεία και είναι πολυ Καλη. Πρόσεχε όμως γιατί μπορεί να σε κόψει εύκολα αν την βάλεις στη τελευταία Σκαλα.
Η μηχανή στο άνοιγμα κάνει έναν περίεργο ήχο και κίνηση. Κάνει έναν πολύ δυνατό κρότο, σα να κλωτσαει κάτι μέσα και προς τα εκεί που είναι η λεπίδα. Είναι τόσο δυνατός που νιώθω ότι κάτι μπορεί να σπάσει μέσα στη μηχανή. Σημειωστε ότι στο κλείσιμο δεν κάνει αυτόν τον κρότο. Δεν το εχω ξαναδεί σε κουρευτική ή άλλη ηλεκτρική συσκευή με διακόπτη. Συμβαίνει σε εσάς;
Είμαι χρήστης wahl series 100 εδώ κ 2 χρόνια κ όταν βάζω μεγάλη σκάλα και συγκεκριμένα την 2η κλειστή μου κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα αλλά παραμένει ανεπηρέαστη
Για χρήση με μούσια κάνει / βολεύει?
Είναι αρκετά μεγάλη η λεπίδα της, δεν κάνει για λεπτομέρεια. Αν δε σε ενδιαφέρει αυτό, κάνει τη δουλειά
Η Wahl Five Star Legend 8147 είναι μια επαγγελματική κουρευτική μηχανή ρεύματος.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
ενω εκοβε πολυ καλα ξαφνικα με τακινηθηκε το ξυραφι και εχει γινει υπερβολικα δυνατηζ,με κινδυνο ερεθισμου αν την χρησιμοποιησεις χωρις ανταλλακτικο
Καλή σε όλα ρ παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το γράφει κανείς με 0 ή μηχανή απλά σε σφαζει σκαλώνει κάνει γρατζουνιές δεν παλεύετε
Η καλύτερη όλων. Όλες οι κουρευτικες μηχανές προσπαθούν να είναι σαν αυτή. Κάνει ότι υπόσχεται ΧΑΛΑΡΑ. Δεν χρειάζεται διπλό πέρασμα. με τη μία τα κόβει όλα. Είναι λίγο βαριά, αλλά έτσι δείχνει την ποιοτική κατασκευή της. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δονείται παρά πολύ. Legendary.
Την αγόρασα ως αντικατάσταση σε μια ερασιτεχνική, επαναφορτιζόμενη Babyliss, που είχα για σχεδόν 15 χρόνια!
Έχει μακρύ καλώδιο που φτάνει σε πρίζα εκτός μπάνιου...σημαντικό για λόγους ασφαλείας και άνεσης.
Φοβερή ταχύτητα και ποιότητα κοπής, πολλές κεφαλές, ένα ποιοτικό χτενάκι...κάνω κούρεμα σε 5 λεπτά...τριμαρισμα στο μούσι σε άλλα 10 λεπτά...χωρίς να γεμίζει το σύμπαν σε τρίχες.
Είναι λίγο βαριά, αλλά σου δίνει καλή αίσθηση στη χρήση.
Αξίζει τα λεφτά της για ερασιτεχνική χρήση.
Η μηχανή για κάποιον που ξέρει και έχει μάθει να δουλεύει σε μηχανές wahl είναι απλά άριστη. Είχα και παλαιότερα άλλο μοντέλο της Wahl η οποία όμως δεν με βόλευε τόσο γιατί τα κοπτικά της εγδερναν σε αντίθεση με αυτήν εδώ που μπορείς να την χρησιμοποιήσει όπως θέλεις και με μια πολύ εύκολη ρύθμιση μπορείτε να την κάνετε να ξυρίσει τελείως.
Σημαντική λεπτομέρεια, γράφουν ότι η μηχανή ζυγίζει 620 γραμμάρια αλλά αυτό το βάρος είναι με το καλώδιο της μηχανής 4 μέτρα οπότε εμένα προσωπικά δεν μου φάνηκε βαριά στα 440 καθαρά της γραμμάρια.
Θέλουν συντήρηση τα κοπτικά της πρίν από κάθε χρήση, καθάρισμα και λάδωμα για να έχετε μακροχρόνιο άριστο αποτέλεσμα, διαφορετικά με τον καιρό θα χρειαστούν αλλαγή σύντομα και είναι σχετικά ακριβά.
Όσο για την χρήση της νιώθεις ότι έχεις ένα απολαυστικό εργαλείο στα χέρια σου που μπορεί να ανταπεξέλθει σε ότι θέλεις. Προσωπικά την χρησιμοποιώ και για σώμα αλλά κυρίως για κούρεμα με σβήσιμο συνδυαστικά με ένα σέιβερ .
Πρώην κάτοχος της magic clip για 7 χρόνια (βγήκε off, θα βρείτε το σχόλιό μου εκεί) και τώρα της legend. Άλλη μια σοβαρή κατασκευή, ακριβές και σταθερό εργαλείο για οικιακή χρήση, γένια, λίγο τριμ κτλ.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ:
Αν θέλετε να αγοράσετε πρώτη φορά Wahl πρέπει να φροντίζετε να τη συντηρείτε σωστά κάθε φορά που τη χρησιμοποιείτε, δηλαδή καλό βούρτσισμα και λίγο λαδάκι στα κοφτάκια και στο πλάι όπου και το απλώνετε. Είναι καθαρό μηχανάκι, δεν έχει πχ αυτοματισμούς ή στάνταρ service κτλ, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να την ανοίξετε για καθάρισμα και για συγχρονισμό στα κοφτάκια.
Την έχω από το 2016, τότε την είχα αγοράσει λίγο κάτω από τα 100 ευρώ.
Απίστευτα δυνατή, ποιοτική.
Όταν κάποια στιγμή χαλάσει θα πάρω πάλι την ίδια.
Όλες οι άλλες μπροστά της μοιάζουν παιδικά παιχνίδια...
Έχοντας περάσει από 5 μηχανές μπαταρίας τα τελευταία 15 χρόνια (Remighton (3), Philips (2)) αποφάσισα να δοκιμάσω μια σοβαρή μηχανή ρεύματος.
Είναι σαν να πήγα από Zastava σε Ferrari. Απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Το μηνιαίο κούρεμα μου έχει γίνει απόλαυση. Η μηχανή είναι στιβαρή, σχεδόν αθόρυβη (λάδι στα blades πριν από κάθε κούρεμα), δεν ζεσταίνεται πολύ ούτε το καλοκαίρι και κόβει τα καθαρά μαλλιά σαν ζεστό μαχαίρι στο βούτυρο. Ούτε κολλήματα, ούτε μπουκώματα ούτε περίεργοι θόρυβοι. Επίσης υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα για τα πάντα.
Νομίζω δεν θα χρειαστώ άλλη μηχανή στην ζωή μου.
Την έχω σχεδόν ένα χρόνο. Για κοντό κούρεμα ανά δύο εβδομάδες με έχει βολέψει πάρα πολύ. Είναι δυνατή και κόβει απροβλημάτιστα. Δεν κάνει πολύ θόρυβο.
αξίζει παραααα πολύ αλλά θα πω τους λόγους που έβαλα τέσσερα αστέρια. Πρώτον ψιλό μπουκονη εύκολα άμα την χρησιμοποιήσω για μακριά μαλλιά θα μπουκωσει και θα πρέπει να βάλω μπιστολακι.και επιπλέον δεν είναι θέμα της μηχανής .είναι θέμα της wahl .επειδή έχει πολύ αργό μοτέρ και αργείς τα τελειώσεις το κούρεμα .βέβαια αν είσαι ερασιτέχνης όπως και εγώ είναι ιδανικό γιατί άμα κάνεις κάποιο λάθος μπορείς να το διορθώσεις.αλλα αξίζει πάρα πολύ
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την αγορά της μηχανής.
Μπουκώνει αραιά και που αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλεί τόσο.
Για χρόνια είχα την κλασσική panasonic ήθελα μια αλλαγή για να δοκιμάσω και κάτι άλλο.
Σίγουρα είναι πιο βαριά από άλλες αλλά αυτό συνηθίζεται.
Το καλώδιο μακρύ ώστε να μην κουράζει το ότι δεν φτάνει από μια οποιαδήποτε πρίζα.
Τα χτενάκια που έχει είναι αυτά με το μεταλλικό κλικ οπότε δεν θα χρειαστεί να τα αγοράσετε.
Εάν αγοράσετε φθηνό μοντέλο ΔΕΝ τα έχει μέσα οπότε καλύτερα να επενδύσετε από την αρχή ένα καλύτερο μοντέλο ώστε να σας τα παρέχει μέσα γιατί η αγορά τους κάνει γύρω στα 30 ευρώ.
Αυτά από εμένα νομίζω ότι αξίζει η αγορά της.
έχω κομμωτηριο και την έχω αγοράσει την μηχανή είναι τέλεια γερή και αθόρυβη κόβει τέλεια και είναι η ηδανικη για τριμαρισμα
Παρά πολύ καλή.Πολύ δυνατή , δεν μπουκώνει καθόλου και καθαρίζεται πολύ εύκολα.Είναι η πρώτη φορά φορά που κουρευομαι μόνος μου και με μηχανή , αν και με καλώδιο, δεν δυσκολεύτηκα καθόλου.Στο δεύτερο συνεχόμενο κούρεμα που έκανα σε ένα φίλο μου απλά λίγο ζεστάθηκε που είναι και φυσιολογικό.
Κατοχος εδώ και 6 χρόνια μηνιαίας ερασιτεχνικης χρήσης έχω να πω ότι η μηχανή είναι σκυλί.. Δεν κολλάει πουθενά.. Εχει πολλα εξαρτήματα και ρυθμισεις για πολλές κ διαφορετικές κοπες.. Δεν ειναι ευκολη στο καθαρισμα αλλα μικρη σημασια εχει αυτο.. Vfm στα 90 ευρω που την ειχα παρει για την ποιοτητα και την αξιοπιστια της Wahl.. Την προτεινω ανεπιφύλακτα..
Η μηχανή είναι άψογη! Δυνατή και με πολλές ρυθμίσεις...Δεν κολλάει πουθενά, δεν μπουκώνει με τίποτα, καθαρίζει με ένα πέρασμα και μπορείς να την ρυθμίσεις για zero-gap.
Η μηχανή είναι άψογη! Δυνατή και με πολλές ρυθμίσεις...είναι λίγο βαριά αλλά ειδικά για επαγγελματίες είναι κάτι το ασήμαντο για αυτά που προσφέρει! Δεν κολλάει πουθενά, δεν μπουκώνει με τίποτα, καθαρίζει με ένα πέρασμα και μπορείς να την ρυθμίσεις για zero-gap.
Αγορά 8/2017 στα 90€.Την χρησιμοποιώ καθε 10ημερες περίπου δηλαδή 130+ χρήσεις έως τώρα και δεν χρειάζεται ακόμα ούτε ρύθμιση.25 χρόνια χρησιμοποιώ κουρευτικες μηχανές ερασιτεχνικα και είναι μακράν η καλύτερη.Διαβαζω στα σχόλια : έχει δόνηση ,ναι είναι θέμα δύναμης.... μαζεύει τρίχες,ναι γιατί της κοβη δεν παίζει....είναι βαριά,ναι γιατί έχει ποιοτικό μοτέρ όχι πλαστικουρες.Οποιος έχει την εμπειρία από κουρευτικες μηχανές μπορεί να εκτιμήσει την ποιότητα αυτής της μηχανής όχι μόνο στην κατασκευή της αλλά και στην απόδοση κοπής της που πραγματικά είναι απίστευτη.Ειναι η μόνη στην αγορά που μόνο με την κίνηση του μοχλού έχεις 0.5 mm αυξομείωση κοπής στα δόντια κάνοντας την πολυδιάστατη στην χρήση της.Στην Αμερική την χρησιμοποιουν όλοι οι επαγγελματίες για μοντέρνα σβησιματα λόγο τον δοντιών της μηχανής αυτής (μεγάλο ύψος και αριθμό σε σχέση με άλλα) γι'αυτό και το μεγάλο κόστος.Με λάδωμα σε κάθε χρήση και σωστή ρύθμιση δοντιών θα σας βγάλει χρόνια και καλύπτει και όλα τα γούστα κουρέματος.Προσοχη δεν είναι για άπειρους δεν συγχωρεί λάθη και ίσως λόγο δύναμης και βάρους φανεί δύσχρηστη σε νοικοκυρές που έχουν μάθει με ελαφριές επαναφορτιζόμενες που δεν κόβουν ούτε χνούδι μωρού.Και κάτι άλλο :όταν τα δόντια σε μια μηχανή κάνουν θόρυβο σημαίνει ότι θέλει ευθυγράμμιση δοντιών και ρύθμιση από την πλαϊνή βίδα στα δεξιά αλλιώς το λιγότερο που θα πάθεις είναι : οξύ πόνο στα αυτιά,φθορά στα δόντια της μηχανής, τραβήγμα τριχων γιατί δεν θα κόβει και υπερθέρμανση του μοτέρ.Μια αναζήτηση στο YouTube θα σας βγάλει βίντεο από επαγγελματίες και εκεί θα καταλάβετε τις δυνατότητες της μηχανής αυτής.Η λογικη τιμή της είναι στα 100+ €.Ελπιζω να βοήθησα.
H καλύτερη μηχανή για εμένα διαχρονική αξία καλύτερη και από την magic αν και βαριά αλλά για μένα δεν είναι πρόβλημα ίσα ίσα είναι θετικό φαίνεται η στιβαρότητα
Τρομερο μοτέρ
Καλές λεπίδες
Παραμετροποιήσιμος τρόπος λειτουργίας ρυθμίζεις ακομα και τα ελατήρια με ένα κατσαβίδι
Λαδωνετε μετά από κάθε χρήση όμως γιατί θα εμφανίσει κουσούρια με τον καιρο
Την έχω ένα μήνα είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος την προτείνω ανεπιφύλακτα είναι Φοβερό εργαλείο Αλλά κυρίως έχει πάρα πολύ καλά χτενάκια Σε όλα τα νούμερα
Απίστευτη επαγγελματική μηχανή Wahl made in USA εξάλλου δεν περίμενα και κάτι λιγότερο από αυτά που υπόσχεται αν πιάνει το χέρι σου θα κάνεις τρομερά σβησιματα, δεν ζοριζεται πουθενά και με όλα τα χτενακια για ότι κούρεμα θες!!!
κουρευομαι μόνος από τα 18 μου και είμαι 33...έχω δοκιμάσει πολλές μηχανές επώνυμες και μη...σαν αυτή δεν ξαναειχα ποτέ.οτι καλύτερο και δυνατό και με πολλά στενάκια ,παίζω με το κούρεμα μου και τις σκαλες και όλοι πιστεύουν πως πήγα σε κομμωτήριο...ελπίζω να αντέξει γιατί έχει ακριβά ανταλλακτικά από ότι είδα από περιέργεια
Βασικό πλεονέκτημα, made in USA...
Κορυφαία ποιότητα, ρύθμιση, χτενακια με μεταλλικο κούμπωμα, την χρησιμοποιώ και σε ευαίσθητες περιοχές χωρίς φόβο και ερεθισμούς.
Ο καιρός θα δείξει μια και την έχω λίγο καιρό..
Οι πρώτες εντυπώσεις πάντως είναι άριστες!
Και μετά από μερικούς μήνες χρήσης, άριστες εντυπώσεις και άψογη λειτουργία! Σχεδόν έχει κάνει απόσβεση του κόστους της..!
Αρκετά δυνατή,δεν κολωνει πουθενα...
Έχει αρκετά χτενακια και φαινεται στιβαρή..
Την έχω 8 μήνες και από τον 2ο μήνα χωρίς να μου έχει πέσει ή να την εχω κακομεταχειριστει κάνει έναν περίεργο-δυνατο θόρυβο από το κοπτικο σαν να σκαλωνει καπου...επισης φαίνεται να χει στραβώσει μπροστά και την μεριά του λεβιέ taper να κόβει πιο χαμηλά...
Μου είπαν πως δεν καλύπτει η εγγύηση το κοπτικο και θέλει γύρω στο 50αρικο να αλλαχθεί...
Δεν ξέρω αν έτυχε ή αν όντως είναι μαπα...
Θα συμβούλευα να πάτε σε μια άλλη wahl!!!
Σαν μηχανή είναι εξαιρετική, ασταμάτητη θα έλεγα. Το μόνο θέμα είναι το βάρος της, μεχρι να τη συνηθίσει το χέρι ζορίζει λίγο. Το μήκος του καλωδίου είναι επαρκές μεν, αλλά δε βολεύει απο άποψη ευχέρειας κινήσεων και δυνατότητες περιστροφής.. Θα πρότεινα μια χωρίς καλώδιο ακόμα και αν ήταν πιο ακριβή.
πολυ καλη μηχανή αξιζει τα λεφτα της στα μειον της το βάρος σε σχεση με τις προηγούμενες που είχα απο philips στα αντίστοιχα λεφτά,αλλά συνηθίζετε...πραγματικά πολυ δυνατη μηχανή και δεν μπουκωνει ποτέ
Φοβερή μηχανή! Την αγόρασα έπειτα από αρκετά χρόνια πειραματισμών με μηχανές των 50€ ως ερασιτέχνης. Ήθελα να πάω σε κάτι πιο καλό και την αγόρασα. Το βάρος της δεν αποτελεί πρόβλημα, κάνει φοβερά σβησίματα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος για τα λεφτά της
Από το 1989 δούλευα μόνο μηχανές oster 97-44 αλλά είχα αρκετά προβλήματα με το σέρβις.Μετά από πολύ ψάξιμο (yt και αξιολογήσεις) αποφάσισα να την αγοράσω τον Απρίλιο.Η γνώμη μου είναι ότι η μηχανή είναι πολύ καλή με δυνατό μοτέρ (εάν ρυθμιστή σωστά από το σέρβις)και ευκολία στην χρήση με τον μοχλό έχεις πολλές δυνατότητες στα σβησίματα του κουρέματος.Το μόνο πρόβλημα που είχα είναι ότι μου κόπηκε το ελατήριο μέσα στην μηχανή το οποίο επισκευάστηκε δωρεάν από την αντιπροσωπεία.
Το εργαλειο ειναι ο ορισμος του value for money!Σε καθημερινη επαγγελματικη χρηση ανταπεξερχεται χωρις κανενα προβλημα! Στα θετικα οτι εχει σκαλεσ για 0,5 (μισο) και 1,5! Τη συνιστω ανεπιφυλακτα αλλα μονο για επαγγελματιες!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική ως μηχανή. Ήθελε ρύθμιση στην κεφαλή. Μια φορά ρυθμίστηκε και από τότε όλα ΟΚ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
υπέροχη ανεπιφύλακτα σάς την συστήνω
ενω εκοβε πολυ καλα ξαφνικα με τακινηθηκε το ξυραφι και εχει γινει υπερβολικα δυνατηζ,με κινδυνο ερεθισμου αν την χρησιμοποιησεις χωρις ανταλλακτικο
Καλή σε όλα ρ παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το γράφει κανείς με 0 ή μηχανή απλά σε σφαζει σκαλώνει κάνει γρατζουνιές δεν παλεύετε
Η καλύτερη όλων. Όλες οι κουρευτικες μηχανές προσπαθούν να είναι σαν αυτή. Κάνει ότι υπόσχεται ΧΑΛΑΡΑ. Δεν χρειάζεται διπλό πέρασμα. με τη μία τα κόβει όλα. Είναι λίγο βαριά, αλλά έτσι δείχνει την ποιοτική κατασκευή της. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δονείται παρά πολύ. Legendary.
Την αγόρασα ως αντικατάσταση σε μια ερασιτεχνική, επαναφορτιζόμενη Babyliss, που είχα για σχεδόν 15 χρόνια!
Έχει μακρύ καλώδιο που φτάνει σε πρίζα εκτός μπάνιου...σημαντικό για λόγους ασφαλείας και άνεσης.
Φοβερή ταχύτητα και ποιότητα κοπής, πολλές κεφαλές, ένα ποιοτικό χτενάκι...κάνω κούρεμα σε 5 λεπτά...τριμαρισμα στο μούσι σε άλλα 10 λεπτά...χωρίς να γεμίζει το σύμπαν σε τρίχες.
Είναι λίγο βαριά, αλλά σου δίνει καλή αίσθηση στη χρήση.
Αξίζει τα λεφτά της για ερασιτεχνική χρήση.
Η μηχανή για κάποιον που ξέρει και έχει μάθει να δουλεύει σε μηχανές wahl είναι απλά άριστη. Είχα και παλαιότερα άλλο μοντέλο της Wahl η οποία όμως δεν με βόλευε τόσο γιατί τα κοπτικά της εγδερναν σε αντίθεση με αυτήν εδώ που μπορείς να την χρησιμοποιήσει όπως θέλεις και με μια πολύ εύκολη ρύθμιση μπορείτε να την κάνετε να ξυρίσει τελείως.
Σημαντική λεπτομέρεια, γράφουν ότι η μηχανή ζυγίζει 620 γραμμάρια αλλά αυτό το βάρος είναι με το καλώδιο της μηχανής 4 μέτρα οπότε εμένα προσωπικά δεν μου φάνηκε βαριά στα 440 καθαρά της γραμμάρια.
Θέλουν συντήρηση τα κοπτικά της πρίν από κάθε χρήση, καθάρισμα και λάδωμα για να έχετε μακροχρόνιο άριστο αποτέλεσμα, διαφορετικά με τον καιρό θα χρειαστούν αλλαγή σύντομα και είναι σχετικά ακριβά.
Όσο για την χρήση της νιώθεις ότι έχεις ένα απολαυστικό εργαλείο στα χέρια σου που μπορεί να ανταπεξέλθει σε ότι θέλεις. Προσωπικά την χρησιμοποιώ και για σώμα αλλά κυρίως για κούρεμα με σβήσιμο συνδυαστικά με ένα σέιβερ .
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!