Το αγορασα απο σουπερ μαρκετ ουτε κι εγω θυμαμαι πριν ποσα χρονια , το μονο προβλημα ηταν που δεν χωραγαν οι μπαταριες και χρειαστηκε να κοψω με κοφτακι λιγακι τα ελατηρια των αρνητικων πολων της υποδοχης των μπαταριων ωστε να χωρανε οι μπαταριες , το βαζω στο τσεπακι της φορμας εργασιας και μου κανει παρεα στη κτηματα που εργαζομαι σχεδον ολη μερα πιανει FM παντου χωρις να χρειαζεται να αναπτυσω την κεραια εχοντας συνδεσει στην βαση της κεραιας μαλακο καλοδιο εναμισι μετρο περιπου και την αλλη ακρη του καλοδιου την εχω δεμενη πισω απο το τζοκεη καπελο ωστε να ειναι ψηλα και να πιανει και για οταν μου φευγει το καπελο-τζοκεη απο τον αερα οταν τρεχω με τη μηχανη να μην πεφτει το στο δρομο και λερωνεται και το χανω και συγκρατει το καπελο το καλοδιο κεραια , το ξεβιδωσα και το ανοιξα μια μερα για να κολλησω το συρμα της κεραιας που κοπηκε απο πεσιματα και χτυπηματα και ειδα οτι εχει πολυ απλη πλακετα με τα απολυτως απαραιτητα μεσα και γι αυτο ισως εχει ενα ελαφρυ φυσημα στον ηχο που δεν ειναι ενοχλητικο αλλα ειναι ενδεικτικο της φτηνιαρικης κατασκευης , στερεο δεν ειναι αλλα εχει καλη υποδοχη ακουστικων και ανθεκτικα πρακτικα κουμπια που τα χειριζεσαι με κλειστα ματια χωρις να χρειαζεται να αποσπας την προσοχη σου απο αλλες εργασιες για να βλεπεις το ραδιο , εχω προσαρμωσει μεσα σε οτοασπιδες απο αλυσοπριωνο-χορτοκοπτικο ακουστικα που τα συνδεω σε αυτο το ταδιοφωνακι Khibo εχω ακουσει ραδιοφωνο χιλιαδες ωρες δουλευοντας μηχανηματα χορτροκοπτικα αλυσοπριωνα με τα χρονια χαλασε η υποδοχη των ακουστικων και τωρα το χρησιμοποιω πλεον μονο για ανοιχτη ακροαση , εκανα καποιες πατεντες με την υποδοχη των ακουστικων αλλα δεν αντεξαν , εχει κουμπια που δεν χαλανε εχω παρει κι αλλα ραδιοφωνακια ωστε αν μου χαλασει αυτο το Khibo να τα εχω για εφεδρικα αλλα δεν ειναι αντοχης οπως το Khibo και μαλλον θα χρειαστει να αγoρασω αλλο ενα τετοιο Khibo , μου χαλασε και το πορτακι απο τις μπαταριες αλλα βαζω πλατια κολλητικη ταινια πισω και κραταει τις μπαταριες και συνεχιζει να δουλευει ειναι πολυ πρακτικο λογω μεγεθους στενομακρο και χωραει σε ολα τα μπροστινα τσεπακια μπουφαν και φορμες εργασιας πουκαμισα και φυσικα εχω παντα μαζι μου εφεδρικες μπαταριες αν και οι μπαταριες κρανανε παρα πολυ ,το συστηνω ανεπυφυλακυα λογω της πρακτικοτητας του , της απλοτητας του και της ανθεκτικοτητας του , στα μεσιαια εχει ενα (( θεματακι )) οπως ολα σχεδον τα φτηνα φορητα ραδιοφωνακια και πιανει μονο τον πιο δυνατο σταθμο την ημερα αλλα την νυχτα πιανει κι αλλους σταθμους αλλα (( βουλωνει )) σχεδον ολη την μπαντα των μεσαιων ο πιο κοντινος δυνατος σταθμος οσιο εκπεμπει , αλλα στα εφ εμ σκιζει πιανει ολους του σταθμους μερα νυχτα και εχει καλυτερη αποδοση στον ηχο στα εφ εμ , για εμενα που δεν εχω πολλες απαιτησεις και θελω ενα απλο ραδιοφωνο για παρεα και ενημερωση που δεν ειναι ακριβο με εχει ικανοποιησει με το παραπανω