Πολυκόπτες Multi

Izzy Multi+ 600 Πολυκόπτης Multi 600W με Δοχείο 600ml Πράσινος Κωδικός: 222500

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 6 ανοξείδωτα μαχαίρια
  • XL μπολ 600ml
  • 2 ταχύτητες
  • Μπολ με διαβαθμίσεις
  • Σύστημα κλειδώματος καπακιού
  • Θρυμματίζει πάγο

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι εύκολο στη χρήση και έχει δυνατό μοτέρ.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
26 78
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Euragora 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο multi-βοηθός σου

Ένα Multi δεν μπορεί να λείπει ποτέ από την κουζίνα σου. Θα γίνει το δεξί σου χέρι και ο πιο πιστός βοηθός σου σε όλες τις γλυκές ή αλμυρές δημιουργίες σου. Με ισχυρό μοτέρ 600W και 2 ταχύτητες, θα ψιλοκόβεις, θα αλέθεις και θα πολτοποιείς τέλεια ό,τι χρειάζεσαι για τις συνταγές σου κάθε φορά.

6 ανοξείδωτες λεπίδες

Από υψηλής ποιότητας και αντοχής ανοξείδωτο ατσάλι, οι λεπίδες του κοπτηρίου Multi+ 600 σου εξασφαλίζουν άψογο και ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ολόκληρο το περιεχόμενο του μπολ. Φρούτα, λαχανικά, μπισκότα, ξηροί καρποί, τυριά, σοκολάτα, παιδικές τροφές, κανένα υλικό δεν μπορεί να τους αντισταθεί! Tip: θρυμμάτισε πάγο και απόλαυσε τον freddo ή το αγαπημένο σου κοκτέιλ like a pro!

XL μπολ

Το Multi+ 600 διαθέτει μπολ χωρητικότητας 600ml, για να μπορείς να επεξεργάζεσαι με άνεση μεγάλες ποσότητες υλικών. Το μπολ χρησιμεύει και ως δοσομετρητής, για ευκολία στη χρήση και μεγαλύτερη ακρίβεια. Επιπλέον, για την αποφυγή «εκπλήξεων», το σύστημα ασφαλείας διασφαλίζει ότι το κοπτήριο θα ξεκινήσει να λειτουργεί μόνο όταν «κουμπώσει» σωστά το καπάκι, ενώ η αντιολισθητική του βάση, θα σου επιτρέψει να μαγειρέψεις ακόμη πιο εύκολα.

Χαρακτηριστικά

  • 6 ανοξείδωτα μαχαίρια
  • XL μπολ 600ml
  • 2 ταχύτητες
  • Μπολ με διαβαθμίσεις
  • Σύστημα κλειδώματος καπακιού
  • Θρυμματίζει πάγο
  • Αντιολισθητική βάση
  • 600W

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
222500
Ισχύς
600 W
Αριθμός Λεπίδων
3 σετ
Χωρητικότητα
0,6 lt
Υλικό Δοχείου
Πλαστικό
Ταχύτητες
2
Χρώμα
Πράσινο
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Θρυμματισμός Πάγου, Αντιολισθητική Βάση, Εξαρτήματα Πλενόμενα σε Πλυντήριο Πιάτων, Εξάρτημα Ανάδευσης

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (615)

Αξιολογήσεις

  1. 423
  2. 90
  3. 37
  4. 23
  5. 42
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

karpotrias
5
9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το κλασικό ποιοτικό Multi με μεγάλο δοχείο και 3 λεπίδες! Κόβει τα πάντα πανεύκολα. Προσοχή στο πλύσιμο!!!! Κόβει τα πάντα ξαναλέω!!!

  • Ισχύς
  • Εύκολη χρήση
  • Θόρυβος
  • Καθαρισμός
  • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

lamargos
2
39 στους 47 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το αγόρασα τον Αύγουστο του 2017 αποκλειστικά για κοπή παιδικών τροφών. Χρησιμοποιήθηκε χωρίς πρόβλημα για 1,5 χρόνο, λειτουργώντας άψογα για τη δουλειά που το θέλαμε. Συνολικά, χρησιμοποιήθηκε περίπου για 30-40 ημέρες (Πάσχα και καλοκαίρια) κατά τη διάρκεια των οικογενειακών διακοπών στο πατρικό μου και αυτό γιατί στο σπίτι έχουμε πολυκόπτες άλλης εταιρίας. Οπότε ελάχιστη χρήση και πλύσιμο μάλιστα στο χέρι και όχι στο πλυντήριο πιάτων και σε υψηλές θερμοκρασίες.

Ωστόσο, πριν την παρέλευση ενός έτους από την αγορά διαπίστωσα στη βάση του πλαστικού κάδου την ύπαρξη ρωγμής, που ξεκινούσε κάτω ακριβώς από τη μεταλλική βάση (πίρος) στήριξης των λεπίδων. Η ρωγμή αυτή σταδιακά επεκτεινόταν μέχρι, που έφθασε στις άκρες του κάδου, χωρίς όμως να παρατηρούνται διαρροές καθώς ήταν εσωτερική ρωγμή - δεν γινόταν αντιληπτή με την αφή, ξεκινούσε μέσα από το τοίχωμα του πλαστικού. Εννοείται ότι η συγκεκριμένη ρωγμή δεν οφειλόταν ούτε σε κακή χρήση ούτε σε υπερβολική χρήση, αφού ούτε υπερβολική δύναμη ασκήθηκε ούτε χρησιμοποιήθηκε καθημερινά αλλά μόνο στις διακοπές και τον υπόλοιπο χρόνο ήταν απλά αποθηκευμένο. Είχα τη φαεινή ιδέα να αγοράσω και επέκταση της εγγύησης στα τρία χρόνια (με δυνατότητα ως και 3 αντικαταστάσεων της συσκευής) για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Πριν από λίγες ημέρες και προ της παρόδου διετίας αποφάσισα να το πάω στο τοπικό κατάστημα, όπου έκανα την αγορά, για να προβεί σε αντικατάσταση. Εκεί, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του αρμόδιου τεχνικού τόσο με το service της Izzy όσο και με τον υπεύθυνο για την επέκταση της εγγύησης, μαθαίνω ότι το συγκεκριμένο ράγισμα δεν καλύπτεται σε καμιά περίπτωση από καμία εγγύηση καθώς θεωρείται ότι έγινε με υπαιτιότητα του πελάτη και μόνο. Γενικά δεν αναγνώριζε κανένα service την παραμικρή πιθανότητα σχεδιαστικού λάθους ή ελαττώματος της συσκευής, εφόσον πρόκειται για ράγισμα, αν και στο ίντερνετ υπάρχουν πολλές αξιολογήσεις, που αναφέρουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μοναδική λύση, που μου πρότειναν ήταν να αγοράσω καινούριο κάδο έναντι 13 ευρώ. Στην ερώτησή μου πώς είναι δυνατόν να αποδείξω ότι η ρωγμή δεν προκλήθηκε λόγω κακής χρήσης και με ποιόν τρόπο θα μπορούσα να έχω προκαλέσει τη συγκεκριμένη ρωγμή, που ξεκινά από το κέντρο του κάδου, το μόνο που μου είπε είναι ότι τόσο το service του πωλητή όσο και η Izzy θεωρούν ότι όλα τα σπασίματα/ ραγίσματα γίνονται από υπαιτιότητα του πελάτη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η εγγύηση της εταιρίας και η επέκταση εγγύησης των καταστημάτων καλύπτουν ουσιαστικά μόνο το μοτέρ... Δηλαδή δεν καλύπτεται με εγγύηση ένα τμήμα της συσκευής, που αντιστοιχεί στο 50% της αξίας της και υφίσταται συνεχή καταπόνηση από τη χρήση των λεπίδων (τριβές και κραδασμούς) χωρίς να είναι ενισχυμένο.

Και όλα αυτά για ένα πολυκόπτη, που έκανε 26 ευρώ, μια επέκταση εγγύησης, που στοίχισε 10 ευρώ, και ένα πλαστικό κάδο, που μαζί με φπα και μεταφορικά κόστιζε 13 ευρώ.

Συνοψίζοντας, η συσκευή δεν είχε κανένα θέμα στη λειτουργία της, εάν όμως αχρηστεύεται τόσο εύκολα ο κάδος της, χωρίς να σε καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, και πρέπει να δώσεις τα μισά λεφτά ξανά για να αγοράσεις καινούριο κάδο, τότε ουσιαστικά δεν αξίζει να την αγοράσεις. Κακή ποιότητα κατασκευής και ακόμα χειρότερη αντιμετώπιση τόσο από την αντιπροσωπεία, ειδικά από τη στιγμή, που είναι γνωστό το θέμα των ρωγμών στον κάδο με πολλά αρνητικά σχόλια.

  • Ισχύς
  • Εύκολη χρήση
  • Καθαρισμός
  • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
  • Θόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Pasxalia_Mixelogona
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εβγαλε καπνο το μοτερ την πρωτη μερα κοβωντας μπαγιατικο ψωμι.Επιπλεον μυριζε καμμενο και ευτυχως με αφησαν να το αλλαξω προφανως γιατι το μοτερ το καλυπτε η εγγυηση

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς
    • Θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Smash the ice!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • staikousylviachr
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενώ είναι δυνατό οκ, πρέπει να έχει πολύ καλη ποιότητα πλαστικού, έσπασε ένα κομμάτι του δοχείου μέσα στο πλυντήριο πιάτων κατά την πλύση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα για να σας εξυπηρετήσουμε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2106156400. Ευχαριστούμε.

  • Stefi_Milona
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΧΡΌΝΙΑ ΑΛΛΑΖΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΠΕΙΔΉ ΠΆΝΤΑ ΑΦΗΝΑΝ ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΜΕΣΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΙΏΝΕΙ ΕΝΤΕΛΏΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ IZZY ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΣΥΣΚΕΥΉ. Δεν υπήρχε κάτι που να μην μου αρέσει αλλά επειδή διαφορετικά δεν με αφήνει να το δημοσιεύσω θα πω ότι δεν μου άρεσε το εξωτερικό κουτί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Juliekolins
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα το προηγούμενο μοντέλο, αυτό μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει τριπλό μαχαίρι, μεγαλύτερο κάδο και αντιολισθητικό κάτω μέρος, έτσι ώστε να μην μετακινείται όταν λειτουργεί. Το χρησιμοποιώ κυρίως για κόψιμο/πολτοποίηση φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών.Δεν το έχω χρησιμοποιήσει για θρυμμάτισμα πάγου, οπότε δεν έχω άποψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ann Nasta
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά ήμουν αρκετά ευχαριστημένη μέχρι που δυστυχώς ράγισε ο κάδος στη βάση με ούτε μισό χρόνο αραιής χρήσης. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ραφή του πλαστικό αλλά αρχισε να μεγαλωνει και τώρα απλα περιμένω να χαλάσει...Επίσης είναι λίγο περίεργος ο τρόπος που κουμπώνουν οι λεπίδες και θέλει προσοχή.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Θόρυβος
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Κοπτήριο Multi Plus 600 της IZZY. Η συσκευή διαθέτει 2 χρόνια εγγυήση. Παρακαλούμε καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2106156400, ώστε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω. Σας ευχαριστούμε.

  • ilias_koukoutzelis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ισχύει ότι έχουν πει όλοι... Πολύ καλό αλλά.. Τις κοπίδες απλά δε τις αγγίζεις στο πλησιμο... Θα το μετανιώσεις πικρά

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGESTAM
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω ότι είναι ο Βασιλιάς των Multi, μέγεθος, ποιότητα, δύναμη, αλλά κα η ανάλογη τσιμπημένη τιμή, γι' αυτό αν το βρείτε κάτω από 25€ πάρτε το με κλειστά μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • danielm
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνεις την δουλειά σου οικονομικά. Δεν έχει καμια φοβερή ποιότητα, αλλα για οικιακή χρήση είναι καταπληκτικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimChronis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά δυαντό με μοναδικό μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου οτι θα προτιμούσα να έχει ελάχιστα πιο μακριές λεπίδες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • joannap
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λυπάμαι που πλέον στο συγκεκριμένο προϊόν η Izzy πλέον δεν είναι αξιοπιστη εταιρία. Μετά από 9 μήνες το μοτέρ έχασε επαφή με το κομμάτι που γυρνάει τα μαχαίρια (ενώ "κουμπώνει" και λειτουργεί το μοτέρ, δεν γυρνάνε τα μαχαίρια). Δεν θα το ξαναπροτιμήσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Multi+600 της ΙΖΖΥ. Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών. Ευχαριστούμε.

  • tzeremakos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το πιο δυνατό της αγοράς στα χρήματα του, αλλά το πλαστικό χλωμό το κόβω να αντέχει στα χρόνια.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sraros
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλά multi. Έχει δυνατό μοτέρ και ζορίζεται λιγότερο σε δύσκολες κοπές σε σχέση με τα πιο απλά

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheNerdyPlantGR
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό μπλέντερ. Κράτησε 6-7 χρονια αλλά μας το χάλασε ο μπαμπάς με μια σκορδαλιά που έφτιαχνε. Αν σας ζορίζεται να αραιώνετε το πραγμα που χτυπάτε λιγο μην πάθετε και εσείς τα ίδια.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gerasimos_dendrinos87
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έσπασε η βάση των λεπίδων σε 28 μέρες χρήσης για κοπή μαλακών φρούτων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για φρουτόκρεμες. Έχει γίνει αίτημα αντικατάστασης.

    update: Χαλασε ακριβώς με τον ιδιο τροπο και το δευτερο που αντικαταστάθηκε. Είμαστε στο τρίτο ήδη μετα απο δεύτερη αντικατάσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Paylidou8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό. Είχα παλαιότερο μοντέλο της IZZY επί πάρα πολλά χρόνια. Τα "έφαγε τα ψωμιά του" και παρήγγειλα αυτό. Απίστευτα δυνατό σε σχέση με το προηγούμενο, πολύ εύκολο στη χρήση, τέλειο το μέγεθος του κάδου (έχει χωρητικότητα περίπου μιάμιση φορά μεγαλύτερη σε σχέση με το κλασσικό παλιό). Ο κάδος είναι από ποιοτικό υλικό, καθαρίζει τέλεια στο πλυντήριο πιάτων και δεν έχει θολώσει ακόμη. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Προσοχή στις λεπίδες. Είναι πάρα πολύ κοφτερές. Κόβουν και δάχτυλα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • captaingreek
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα. Κόβει άνετα τα λαχανικά (όπως επίσης και τα δάχτυλα αν δεν προσέχεις όταν πλένεις τα μαχαίρια).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • montessoraki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω μείνει ευχαριστημένη! Έχει 3 λεπίδες και μου αλέθει τα πάντα χωρίς να το ταρακουνάω όπως έκανα με τα υπόλοιπα Είναι δυνατό και ο κάδος(0,6L) εξυπηρετεί μια χαρά για εμένα που μαγειρεύω για τετραμελής οικογένεια! Το καθάρισμα είναι εύκολο, θέλει λίγο προσοχή με τις λεπίδες σίγουρα ! Είμαι ευχαριστημένη!

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nickdoydoynis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά είναι καλό! Τα δύο αρνητικά του είναι ότι καθώς γυρίζει, αν δεν κρατάς το καπάκι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να στρίψει και να ανοίξει καθώς δεν ασφαλίζει.

    Επίσης οι λεπίδες θέλουν πολύ πολύ προσοχή κατά την αποσυναρμολόγηση τους ώστε να μην κοπεις

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papirisathanasios2
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει για τα χρήματα του.
    Οι λεπίδες του είναι ξυράφια και παραμένουν ξυράφια μετά από 4 5 6 χρόνια που το έχω.
    Tips 1 Όταν βάζουμε σκληρά τρόφιμα δεν μπουκωνουμε τον κάδο. Λίγα λίγα μέσα και ξεκινάμε με την μικρή ταχύτητα.
    Πάντα βοηθάμε το μοτέρ να ανασαίνει δηλαδή δεν το πάμε με φουλ τα ταχύτητα συνέχεια.
    2 Οι λεπίδες είναι χαμηλά τοποθετημένες στον κάδο του και το άλεσμα είναι ομοιόμορφο.
    3 Προσοχή στον κάδο μπορεί να ραγίσει. Δεν θυμάμαι πόσο καιρό είναι ραγισμένο χωρίς να έχω διαρροή.
    Πριν λίγες ημέρες άρχισε να μυρίζει το μοτέρ..... πάει για κάψιμο.
    Έκανα παραγγελία το ίδιο και θα κρατήσω τα αναλώσιμα του για ανταλλακτικά.
    Με λίγα λόγια αξίζει πραγματικά για τα λεφτά του.
    Τονίζω πάλι φερθείτε με προσοχή ( λίγες στροφές)στο μοτέρ του στο ξεκίνημα του αλέσματος και θα το έχετε για χρόνια

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κοπτήριο Multi+ 600της ΙΖΖΥ. Παρακαλούμε καλέστε μας στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε

  • odontovourtsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έως τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένη (αγορά περίπου πριν δύο μήνες). Οι τρεις λεπίδες κόβουν με το πάτημα του μπουτόν κατευθείαν. Οντως θέλει πολύ προσοχή στο καθάρισμα των λεπίδων για να μην κοπείς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THanasis_Giotakis
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Η εργονομία του στο 'κούμπωμα' ή 'ξεκούμπωμα' των λεπίδων επάνω στον άξονα κοπής είναι προβληματική και επικίνδυνη!
    Αποτελέσμα αυτού ένα βαθύ κόψιμο στο δάχτυλο με ράμματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • Irene_Meliades
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν εχω χρησιμοποιήσει χειρότερη συσκευή από την συγκεκριμένη!!
    Την αγόρασα από μεγάλο πολυκατάστημα, και είναι δικό μου το λάθος, και ενώ εξήγησα στον υπάλληλο ότι θέλω να αλεθω το φαγητό του βρεφους, εκείνος μού σύστησε το συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο ομως δεν είναι γι' αυτή τη χρήση!!! Βασικά για καμιά χρήση δεν κάνει, αφου ούτε βρασμένη γλυκοπατατα δεν αλέθει!!
    Η αντιπροσωπεία αν το εγκρίνει, που πολυ αμφιβάλλω, θα μου επιτρέψει αντικατάσταση είπαν στο τεχνικό τμήμα!!!
    Μακριά!!! Καλύτερα να πληρωσετε κατι παραπανω, σίγουρα όμως θα αξίζει τα λεφτά του!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • John Belesis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το χρησιμοποιω για smoothies κ για σαλτσες. αψογο, κοβει σα ξυραφι. δν εχω βαλει να κοψει ποτε κατι δυσκολοτερο απο φρουτα κ λαχανικα κ ειναι σα καινουριο ακομα

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Apostolou22
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    value for money σίγουρα! η Izzy βγάζει 2-3 παρόμοια μοντέλα που είναι βέβαια πιο αδύναμα.το συγκεκριμένο είναι πολύ δυνατό και μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε είδους μαγειρική!

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixailidousofia
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από τρία χρόνια οι λεπίδες μόνο δεν κόβουν καλα..αλλά μέσα σαυτα τα χρόνια κ τι δεν έκοψα κ το έχω ζορίσει πάρα πολύ κ δεν χάλασε το μοτέρ...θα ξανά πάρω το ιδιο μόνο κ μόνο για της λεπίδες ..

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε τον πολυκόπτη Multi+600 της ΙΖΖΥ. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι οι λεπίδες διατίθενται ως ανταλλακτικό, που μπορείτε να προμηθευτείτε από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service της εταιρίας μας. Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο εδώ: https://www.benrubi.gr/faqs/ . Για οτιδήποτε χρειαστείτε παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλ 2106156400 προκειμένου να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • Vasileios Konstas
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δυνατό μίξερ, κάνει άριστα τη δουλειά του. Το μόνο αρνητικό είναι ότι θα ήθελα το δοχείο να είναι γυάλινο καθώς το πλαστικό μου έχει κάνει μια ρωγμή κάτω από το σίδερο που υποδέχεται τα μαχαίρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Multi+ 600 της ΙΖΖΥ. Λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε με το δοχείο. Το προϊόν και τα μέρη του καλύπτονται από εγγύηση 2 ετών. Παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • THanasis_Mentzios
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ δυνατό και αποτελεσματικό.
    Κόβει τα πάντα και προσοχή στις λεπίδες κατά τον καθαρισμό και την αποσυναρμολόγηση γιατί δεν χαρίζει λάθος.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εβγαλε καπνο το μοτερ την πρωτη μερα κοβωντας μπαγιατικο ψωμι.Επιπλεον μυριζε καμμενο και ευτυχως με αφησαν να το αλλαξω προφανως γιατι το μοτερ το καλυπτε η εγγυηση

    7
  • Smash the ice!!!

    0
  • ενώ είναι δυνατό οκ, πρέπει να έχει πολύ καλη ποιότητα πλαστικού, έσπασε ένα κομμάτι του δοχείου μέσα στο πλυντήριο πιάτων κατά την πλύση.

    2
  • ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΧΡΌΝΙΑ ΑΛΛΑΖΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΠΕΙΔΉ ΠΆΝΤΑ ΑΦΗΝΑΝ ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΜΕΣΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΙΏΝΕΙ ΕΝΤΕΛΏΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ IZZY ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΣΥΣΚΕΥΉ. Δεν υπήρχε κάτι που να μην μου αρέσει αλλά επειδή διαφορετικά δεν με αφήνει να το δημοσιεύσω θα πω ότι δεν μου άρεσε το εξωτερικό κουτί

    2
  • Είχα το προηγούμενο μοντέλο, αυτό μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει τριπλό μαχαίρι, μεγαλύτερο κάδο και αντιολισθητικό κάτω μέρος, έτσι ώστε να μην μετακινείται όταν λειτουργεί. Το χρησιμοποιώ κυρίως για κόψιμο/πολτοποίηση φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών.Δεν το έχω χρησιμοποιήσει για θρυμμάτισμα πάγου, οπότε δεν έχω άποψη.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (7)

Ερωτήσεις

6596 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Lydia_Stm

Αν μπουν ξηροί καρποί γίνονται λιώμα; Σε βαθμό να γίνουν "κρέμα " /πάστα.

beleniotispetros
ikazan

Μήπως ξέρετε πως ξεχωρίζουν οι λεπίδες; Προσπάθησα να τις χωρίσω και δεν μπόρεσα. Ευχαριστώ.

beleniotispetros

Τι ακριβώς εννοείς;
2 λεπίδες μαζί με το αξονακι μπαίνουν πρώτες τέρμα κάτω
Στη μέση μπαίνουν 2 λεπίδες που έχουν πιο χοντρή τρύπα και αντίστοιχα είναι πιο χοντρό το αξονακι και τερμα πάνω που είναι πιο λεπτό το αξονακι μπαίνουν οι 2 λεπίδες με την αντίστοιχα πιο λεπτη τρύπα

untrue_exits17

Μπορείτε να με πληροφορήσετε για την εγγύηση. Τι διάρκεια έχει;

Nikos Evans

είναι οκευ για το σπάσιμο πάγου ή θα χαλάσουν οι λεπίδες;
ειναι ιδανικο για smoothie;

Δες όλες τις ερωτήσεις (7)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο multi-βοηθός σου

Ένα Multi δεν μπορεί να λείπει ποτέ από την κουζίνα σου. Θα γίνει το δεξί σου χέρι και ο πιο πιστός βοηθός σου σε όλες τις γλυκές ή αλμυρές δημιουργίες σου. Με ισχυρό μοτέρ 600W και 2 ταχύτητες, θα ψιλοκόβεις, θα αλέθεις και θα πολτοποιείς τέλεια ό,τι χρειάζεσαι για τις συνταγές σου κάθε φορά.

6 ανοξείδωτες λεπίδες

Από υψηλής ποιότητας και αντοχής ανοξείδωτο ατσάλι, οι λεπίδες του κοπτηρίου Multi+ 600 σου εξασφαλίζουν άψογο και ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ολόκληρο το περιεχόμενο του μπολ. Φρούτα, λαχανικά, μπισκότα, ξηροί καρποί, τυριά, σοκολάτα, παιδικές τροφές, κανένα υλικό δεν μπορεί να τους αντισταθεί! Tip: θρυμμάτισε πάγο και απόλαυσε τον freddo ή το αγαπημένο σου κοκτέιλ like a pro!

XL μπολ

Το Multi+ 600 διαθέτει μπολ χωρητικότητας 600ml, για να μπορείς να επεξεργάζεσαι με άνεση μεγάλες ποσότητες υλικών. Το μπολ χρησιμεύει και ως δοσομετρητής, για ευκολία στη χρήση και μεγαλύτερη ακρίβεια. Επιπλέον, για την αποφυγή «εκπλήξεων», το σύστημα ασφαλείας διασφαλίζει ότι το κοπτήριο θα ξεκινήσει να λειτουργεί μόνο όταν «κουμπώσει» σωστά το καπάκι, ενώ η αντιολισθητική του βάση, θα σου επιτρέψει να μαγειρέψεις ακόμη πιο εύκολα.

Χαρακτηριστικά

  • 6 ανοξείδωτα μαχαίρια
  • XL μπολ 600ml
  • 2 ταχύτητες
  • Μπολ με διαβαθμίσεις
  • Σύστημα κλειδώματος καπακιού
  • Θρυμματίζει πάγο
  • Αντιολισθητική βάση
  • 600W

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
222500
Ισχύς
600 W
Αριθμός Λεπίδων
3 σετ
Χωρητικότητα
0,6 lt
Υλικό Δοχείου
Πλαστικό
Ταχύτητες
2
Χρώμα
Πράσινο
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Θρυμματισμός Πάγου, Αντιολισθητική Βάση, Εξαρτήματα Πλενόμενα σε Πλυντήριο Πιάτων, Εξάρτημα Ανάδευσης

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (615)

  1. 423
  2. 90
  3. 37
  4. 23
  5. 42
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

karpotrias
5
9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το κλασικό ποιοτικό Multi με μεγάλο δοχείο και 3 λεπίδες! Κόβει τα πάντα πανεύκολα. Προσοχή στο πλύσιμο!!!! Κόβει τα πάντα ξαναλέω!!!

  • Ισχύς
  • Εύκολη χρήση
  • Θόρυβος
  • Καθαρισμός
  • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

lamargos
2
39 στους 47 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το αγόρασα τον Αύγουστο του 2017 αποκλειστικά για κοπή παιδικών τροφών. Χρησιμοποιήθηκε χωρίς πρόβλημα για 1,5 χρόνο, λειτουργώντας άψογα για τη δουλειά που το θέλαμε. Συνολικά, χρησιμοποιήθηκε περίπου για 30-40 ημέρες (Πάσχα και καλοκαίρια) κατά τη διάρκεια των οικογενειακών διακοπών στο πατρικό μου και αυτό γιατί στο σπίτι έχουμε πολυκόπτες άλλης εταιρίας. Οπότε ελάχιστη χρήση και πλύσιμο μάλιστα στο χέρι και όχι στο πλυντήριο πιάτων και σε υψηλές θερμοκρασίες.

Ωστόσο, πριν την παρέλευση ενός έτους από την αγορά διαπίστωσα στη βάση του πλαστικού κάδου την ύπαρξη ρωγμής, που ξεκινούσε κάτω ακριβώς από τη μεταλλική βάση (πίρος) στήριξης των λεπίδων. Η ρωγμή αυτή σταδιακά επεκτεινόταν μέχρι, που έφθασε στις άκρες του κάδου, χωρίς όμως να παρατηρούνται διαρροές καθώς ήταν εσωτερική ρωγμή - δεν γινόταν αντιληπτή με την αφή, ξεκινούσε μέσα από το τοίχωμα του πλαστικού. Εννοείται ότι η συγκεκριμένη ρωγμή δεν οφειλόταν ούτε σε κακή χρήση ούτε σε υπερβολική χρήση, αφού ούτε υπερβολική δύναμη ασκήθηκε ούτε χρησιμοποιήθηκε καθημερινά αλλά μόνο στις διακοπές και τον υπόλοιπο χρόνο ήταν απλά αποθηκευμένο. Είχα τη φαεινή ιδέα να αγοράσω και επέκταση της εγγύησης στα τρία χρόνια (με δυνατότητα ως και 3 αντικαταστάσεων της συσκευής) για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Πριν από λίγες ημέρες και προ της παρόδου διετίας αποφάσισα να το πάω στο τοπικό κατάστημα, όπου έκανα την αγορά, για να προβεί σε αντικατάσταση. Εκεί, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του αρμόδιου τεχνικού τόσο με το service της Izzy όσο και με τον υπεύθυνο για την επέκταση της εγγύησης, μαθαίνω ότι το συγκεκριμένο ράγισμα δεν καλύπτεται σε καμιά περίπτωση από καμία εγγύηση καθώς θεωρείται ότι έγινε με υπαιτιότητα του πελάτη και μόνο. Γενικά δεν αναγνώριζε κανένα service την παραμικρή πιθανότητα σχεδιαστικού λάθους ή ελαττώματος της συσκευής, εφόσον πρόκειται για ράγισμα, αν και στο ίντερνετ υπάρχουν πολλές αξιολογήσεις, που αναφέρουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μοναδική λύση, που μου πρότειναν ήταν να αγοράσω καινούριο κάδο έναντι 13 ευρώ. Στην ερώτησή μου πώς είναι δυνατόν να αποδείξω ότι η ρωγμή δεν προκλήθηκε λόγω κακής χρήσης και με ποιόν τρόπο θα μπορούσα να έχω προκαλέσει τη συγκεκριμένη ρωγμή, που ξεκινά από το κέντρο του κάδου, το μόνο που μου είπε είναι ότι τόσο το service του πωλητή όσο και η Izzy θεωρούν ότι όλα τα σπασίματα/ ραγίσματα γίνονται από υπαιτιότητα του πελάτη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η εγγύηση της εταιρίας και η επέκταση εγγύησης των καταστημάτων καλύπτουν ουσιαστικά μόνο το μοτέρ... Δηλαδή δεν καλύπτεται με εγγύηση ένα τμήμα της συσκευής, που αντιστοιχεί στο 50% της αξίας της και υφίσταται συνεχή καταπόνηση από τη χρήση των λεπίδων (τριβές και κραδασμούς) χωρίς να είναι ενισχυμένο.

Και όλα αυτά για ένα πολυκόπτη, που έκανε 26 ευρώ, μια επέκταση εγγύησης, που στοίχισε 10 ευρώ, και ένα πλαστικό κάδο, που μαζί με φπα και μεταφορικά κόστιζε 13 ευρώ.

Συνοψίζοντας, η συσκευή δεν είχε κανένα θέμα στη λειτουργία της, εάν όμως αχρηστεύεται τόσο εύκολα ο κάδος της, χωρίς να σε καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, και πρέπει να δώσεις τα μισά λεφτά ξανά για να αγοράσεις καινούριο κάδο, τότε ουσιαστικά δεν αξίζει να την αγοράσεις. Κακή ποιότητα κατασκευής και ακόμα χειρότερη αντιμετώπιση τόσο από την αντιπροσωπεία, ειδικά από τη στιγμή, που είναι γνωστό το θέμα των ρωγμών στον κάδο με πολλά αρνητικά σχόλια.

  • Ισχύς
  • Εύκολη χρήση
  • Καθαρισμός
  • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
  • Θόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Pasxalia_Mixelogona
    1
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εβγαλε καπνο το μοτερ την πρωτη μερα κοβωντας μπαγιατικο ψωμι.Επιπλεον μυριζε καμμενο και ευτυχως με αφησαν να το αλλαξω προφανως γιατι το μοτερ το καλυπτε η εγγυηση

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ισχύς
    • Θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Smash the ice!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από άλλες χώρες

  • staikousylviachr
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ενώ είναι δυνατό οκ, πρέπει να έχει πολύ καλη ποιότητα πλαστικού, έσπασε ένα κομμάτι του δοχείου μέσα στο πλυντήριο πιάτων κατά την πλύση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα για να σας εξυπηρετήσουμε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2106156400. Ευχαριστούμε.

  • Stefi_Milona
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΧΡΌΝΙΑ ΑΛΛΑΖΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΠΕΙΔΉ ΠΆΝΤΑ ΑΦΗΝΑΝ ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΜΕΣΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΙΏΝΕΙ ΕΝΤΕΛΏΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ IZZY ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΣΥΣΚΕΥΉ. Δεν υπήρχε κάτι που να μην μου αρέσει αλλά επειδή διαφορετικά δεν με αφήνει να το δημοσιεύσω θα πω ότι δεν μου άρεσε το εξωτερικό κουτί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Juliekolins
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα το προηγούμενο μοντέλο, αυτό μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει τριπλό μαχαίρι, μεγαλύτερο κάδο και αντιολισθητικό κάτω μέρος, έτσι ώστε να μην μετακινείται όταν λειτουργεί. Το χρησιμοποιώ κυρίως για κόψιμο/πολτοποίηση φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών.Δεν το έχω χρησιμοποιήσει για θρυμμάτισμα πάγου, οπότε δεν έχω άποψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ann Nasta
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά ήμουν αρκετά ευχαριστημένη μέχρι που δυστυχώς ράγισε ο κάδος στη βάση με ούτε μισό χρόνο αραιής χρήσης. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ραφή του πλαστικό αλλά αρχισε να μεγαλωνει και τώρα απλα περιμένω να χαλάσει...Επίσης είναι λίγο περίεργος ο τρόπος που κουμπώνουν οι λεπίδες και θέλει προσοχή.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Θόρυβος
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Κοπτήριο Multi Plus 600 της IZZY. Η συσκευή διαθέτει 2 χρόνια εγγυήση. Παρακαλούμε καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2106156400, ώστε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω. Σας ευχαριστούμε.

  • ilias_koukoutzelis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ισχύει ότι έχουν πει όλοι... Πολύ καλό αλλά.. Τις κοπίδες απλά δε τις αγγίζεις στο πλησιμο... Θα το μετανιώσεις πικρά

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGESTAM
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω ότι είναι ο Βασιλιάς των Multi, μέγεθος, ποιότητα, δύναμη, αλλά κα η ανάλογη τσιμπημένη τιμή, γι' αυτό αν το βρείτε κάτω από 25€ πάρτε το με κλειστά μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • danielm
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνεις την δουλειά σου οικονομικά. Δεν έχει καμια φοβερή ποιότητα, αλλα για οικιακή χρήση είναι καταπληκτικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimChronis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά δυαντό με μοναδικό μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου οτι θα προτιμούσα να έχει ελάχιστα πιο μακριές λεπίδες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • joannap
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λυπάμαι που πλέον στο συγκεκριμένο προϊόν η Izzy πλέον δεν είναι αξιοπιστη εταιρία. Μετά από 9 μήνες το μοτέρ έχασε επαφή με το κομμάτι που γυρνάει τα μαχαίρια (ενώ "κουμπώνει" και λειτουργεί το μοτέρ, δεν γυρνάνε τα μαχαίρια). Δεν θα το ξαναπροτιμήσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Multi+600 της ΙΖΖΥ. Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών. Ευχαριστούμε.

  • tzeremakos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το πιο δυνατό της αγοράς στα χρήματα του, αλλά το πλαστικό χλωμό το κόβω να αντέχει στα χρόνια.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sraros
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλά multi. Έχει δυνατό μοτέρ και ζορίζεται λιγότερο σε δύσκολες κοπές σε σχέση με τα πιο απλά

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheNerdyPlantGR
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό μπλέντερ. Κράτησε 6-7 χρονια αλλά μας το χάλασε ο μπαμπάς με μια σκορδαλιά που έφτιαχνε. Αν σας ζορίζεται να αραιώνετε το πραγμα που χτυπάτε λιγο μην πάθετε και εσείς τα ίδια.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gerasimos_dendrinos87
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έσπασε η βάση των λεπίδων σε 28 μέρες χρήσης για κοπή μαλακών φρούτων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για φρουτόκρεμες. Έχει γίνει αίτημα αντικατάστασης.

    update: Χαλασε ακριβώς με τον ιδιο τροπο και το δευτερο που αντικαταστάθηκε. Είμαστε στο τρίτο ήδη μετα απο δεύτερη αντικατάσταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Paylidou8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό. Είχα παλαιότερο μοντέλο της IZZY επί πάρα πολλά χρόνια. Τα "έφαγε τα ψωμιά του" και παρήγγειλα αυτό. Απίστευτα δυνατό σε σχέση με το προηγούμενο, πολύ εύκολο στη χρήση, τέλειο το μέγεθος του κάδου (έχει χωρητικότητα περίπου μιάμιση φορά μεγαλύτερη σε σχέση με το κλασσικό παλιό). Ο κάδος είναι από ποιοτικό υλικό, καθαρίζει τέλεια στο πλυντήριο πιάτων και δεν έχει θολώσει ακόμη. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Προσοχή στις λεπίδες. Είναι πάρα πολύ κοφτερές. Κόβουν και δάχτυλα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • captaingreek
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα. Κόβει άνετα τα λαχανικά (όπως επίσης και τα δάχτυλα αν δεν προσέχεις όταν πλένεις τα μαχαίρια).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • montessoraki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω μείνει ευχαριστημένη! Έχει 3 λεπίδες και μου αλέθει τα πάντα χωρίς να το ταρακουνάω όπως έκανα με τα υπόλοιπα Είναι δυνατό και ο κάδος(0,6L) εξυπηρετεί μια χαρά για εμένα που μαγειρεύω για τετραμελής οικογένεια! Το καθάρισμα είναι εύκολο, θέλει λίγο προσοχή με τις λεπίδες σίγουρα ! Είμαι ευχαριστημένη!

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nickdoydoynis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά είναι καλό! Τα δύο αρνητικά του είναι ότι καθώς γυρίζει, αν δεν κρατάς το καπάκι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να στρίψει και να ανοίξει καθώς δεν ασφαλίζει.

    Επίσης οι λεπίδες θέλουν πολύ πολύ προσοχή κατά την αποσυναρμολόγηση τους ώστε να μην κοπεις

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papirisathanasios2
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει για τα χρήματα του.
    Οι λεπίδες του είναι ξυράφια και παραμένουν ξυράφια μετά από 4 5 6 χρόνια που το έχω.
    Tips 1 Όταν βάζουμε σκληρά τρόφιμα δεν μπουκωνουμε τον κάδο. Λίγα λίγα μέσα και ξεκινάμε με την μικρή ταχύτητα.
    Πάντα βοηθάμε το μοτέρ να ανασαίνει δηλαδή δεν το πάμε με φουλ τα ταχύτητα συνέχεια.
    2 Οι λεπίδες είναι χαμηλά τοποθετημένες στον κάδο του και το άλεσμα είναι ομοιόμορφο.
    3 Προσοχή στον κάδο μπορεί να ραγίσει. Δεν θυμάμαι πόσο καιρό είναι ραγισμένο χωρίς να έχω διαρροή.
    Πριν λίγες ημέρες άρχισε να μυρίζει το μοτέρ..... πάει για κάψιμο.
    Έκανα παραγγελία το ίδιο και θα κρατήσω τα αναλώσιμα του για ανταλλακτικά.
    Με λίγα λόγια αξίζει πραγματικά για τα λεφτά του.
    Τονίζω πάλι φερθείτε με προσοχή ( λίγες στροφές)στο μοτέρ του στο ξεκίνημα του αλέσματος και θα το έχετε για χρόνια

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κοπτήριο Multi+ 600της ΙΖΖΥ. Παρακαλούμε καλέστε μας στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε

  • odontovourtsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έως τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένη (αγορά περίπου πριν δύο μήνες). Οι τρεις λεπίδες κόβουν με το πάτημα του μπουτόν κατευθείαν. Οντως θέλει πολύ προσοχή στο καθάρισμα των λεπίδων για να μην κοπείς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THanasis_Giotakis
    1
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Η εργονομία του στο 'κούμπωμα' ή 'ξεκούμπωμα' των λεπίδων επάνω στον άξονα κοπής είναι προβληματική και επικίνδυνη!
    Αποτελέσμα αυτού ένα βαθύ κόψιμο στο δάχτυλο με ράμματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • Irene_Meliades
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν εχω χρησιμοποιήσει χειρότερη συσκευή από την συγκεκριμένη!!
    Την αγόρασα από μεγάλο πολυκατάστημα, και είναι δικό μου το λάθος, και ενώ εξήγησα στον υπάλληλο ότι θέλω να αλεθω το φαγητό του βρεφους, εκείνος μού σύστησε το συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο ομως δεν είναι γι' αυτή τη χρήση!!! Βασικά για καμιά χρήση δεν κάνει, αφου ούτε βρασμένη γλυκοπατατα δεν αλέθει!!
    Η αντιπροσωπεία αν το εγκρίνει, που πολυ αμφιβάλλω, θα μου επιτρέψει αντικατάσταση είπαν στο τεχνικό τμήμα!!!
    Μακριά!!! Καλύτερα να πληρωσετε κατι παραπανω, σίγουρα όμως θα αξίζει τα λεφτά του!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • John Belesis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το χρησιμοποιω για smoothies κ για σαλτσες. αψογο, κοβει σα ξυραφι. δν εχω βαλει να κοψει ποτε κατι δυσκολοτερο απο φρουτα κ λαχανικα κ ειναι σα καινουριο ακομα

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Θόρυβος
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Apostolou22
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    value for money σίγουρα! η Izzy βγάζει 2-3 παρόμοια μοντέλα που είναι βέβαια πιο αδύναμα.το συγκεκριμένο είναι πολύ δυνατό και μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε είδους μαγειρική!

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixailidousofia
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από τρία χρόνια οι λεπίδες μόνο δεν κόβουν καλα..αλλά μέσα σαυτα τα χρόνια κ τι δεν έκοψα κ το έχω ζορίσει πάρα πολύ κ δεν χάλασε το μοτέρ...θα ξανά πάρω το ιδιο μόνο κ μόνο για της λεπίδες ..

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Χύνονται ορισμένες φορές υγρά όταν κόβει
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε τον πολυκόπτη Multi+600 της ΙΖΖΥ. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι οι λεπίδες διατίθενται ως ανταλλακτικό, που μπορείτε να προμηθευτείτε από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service της εταιρίας μας. Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο εδώ: https://www.benrubi.gr/faqs/ . Για οτιδήποτε χρειαστείτε παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλ 2106156400 προκειμένου να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • Vasileios Konstas
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δυνατό μίξερ, κάνει άριστα τη δουλειά του. Το μόνο αρνητικό είναι ότι θα ήθελα το δοχείο να είναι γυάλινο καθώς το πλαστικό μου έχει κάνει μια ρωγμή κάτω από το σίδερο που υποδέχεται τα μαχαίρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Multi+ 600 της ΙΖΖΥ. Λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε με το δοχείο. Το προϊόν και τα μέρη του καλύπτονται από εγγύηση 2 ετών. Παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • THanasis_Mentzios
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ δυνατό και αποτελεσματικό.
    Κόβει τα πάντα και προσοχή στις λεπίδες κατά τον καθαρισμό και την αποσυναρμολόγηση γιατί δεν χαρίζει λάθος.

    • Ισχύς
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Δεν χύνονται υγρά όταν κόβει
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εβγαλε καπνο το μοτερ την πρωτη μερα κοβωντας μπαγιατικο ψωμι.Επιπλεον μυριζε καμμενο και ευτυχως με αφησαν να το αλλαξω προφανως γιατι το μοτερ το καλυπτε η εγγυηση

    7
  • Smash the ice!!!

    0
  • ενώ είναι δυνατό οκ, πρέπει να έχει πολύ καλη ποιότητα πλαστικού, έσπασε ένα κομμάτι του δοχείου μέσα στο πλυντήριο πιάτων κατά την πλύση.

    2
  • ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΥΠΆΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΧΡΌΝΙΑ ΑΛΛΑΖΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΠΕΙΔΉ ΠΆΝΤΑ ΑΦΗΝΑΝ ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΜΕΣΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΙΏΝΕΙ ΕΝΤΕΛΏΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ IZZY ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΣΥΣΚΕΥΉ. Δεν υπήρχε κάτι που να μην μου αρέσει αλλά επειδή διαφορετικά δεν με αφήνει να το δημοσιεύσω θα πω ότι δεν μου άρεσε το εξωτερικό κουτί

    2
  • Είχα το προηγούμενο μοντέλο, αυτό μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει τριπλό μαχαίρι, μεγαλύτερο κάδο και αντιολισθητικό κάτω μέρος, έτσι ώστε να μην μετακινείται όταν λειτουργεί. Το χρησιμοποιώ κυρίως για κόψιμο/πολτοποίηση φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών.Δεν το έχω χρησιμοποιήσει για θρυμμάτισμα πάγου, οπότε δεν έχω άποψη.

    1
  • Δες τα όλα
26,78 €
5,00 €   μεταφορικά