Πολύ καλή αγορά, ακριβή βέβαια, αλλά αγοράζεις και κορυφαία ποιότητα. Τη χρησιμοποιούμε στο σπίτι πάνω από ένα χρόνο και δεν αντιμετωπίσαμε το παραμικρό πρόβλημα. Ποιοτικότατη κατασκευή και πολύ εύκολη στη χρήση. Φοβερή οικονομία στην κατανάλωση ρεύματος αφού πέρα από τον πολύ μικρό χρόνο μαγειρέματος μαγειρεύουμε και σε πολύ μικρότερη θερμοκρασία (δείκτης 2 ή 3 στην κουζίνα μας). Το φαγητό πάρα πολύ νόστιμο, χωρίς να έχει καεί ποτέ ή να έχει στεγνώσει. Πάρα πολύ πρακτικό το ζεύγος quatro καθώς αφενός σίγουρα είναι φθηνότερο από το να αγοράσεις τα δύο σκεύη χωριστά και αφετέρου είναι δεν χρειάζεται κάθε φορά να μαγειρεύεις στο βαθύ σκεύος. Συνιστώ να προτιμώνται τα σετ quatro αφού εξυπηρετούν πολύ. Η τιμή σίγουρα είναι τσιμπημένη, ωστόσο πρόκειται για τη ναυαρχίδα της Fissler, πληρώνοντας ποιότητα και design. Σε κάθε περίπτωση, αν κρίνω και από την αντίστοιχη χύτρα της μητέρας μου, πρόκειται για μια αγορά που θα μας συντροφεύει για πολλά χρόνια, δεν αγοράζεις χύτρα ταχύτητας για μια πενταετία. Σε όποιον φαίνονται πολλά τα χρήματα, μπορεί να αγοράσει ένα φθηνότερο σετ quatro της Fissler στη μισή τιμή, που και πάλι αξίζει τα λεφτά της.