Η κιθάρα έχει έναν all around ήχο. Ισορροπία σε μπάσα - μεσαία - πρίμα.
Ο ήχος της είναι γλυκός και νομίζω πως αυτό καθορίζεται από το καπάκι (έλατο), με ξεκούραστο μπράτσο και ταστιέρα και θα σας ικανοποιήσει εάν ψάχεντε μια κιθάρα για όλα τα είδη μουσικής.
Εγώ παίζω λαϊκά, νησιώτικα, δημοτικά με τέμπα και μπάσα στις τονικές.
Είναι η 2η μου κιθάρα μετά από μία ηλεκτρ/κή Stagg που ήταν κούτσουρο (πολύ σκληρή, μουντός ήχος κλπ). Επομένως δεν έχω εμπειρία σε πολλές κιθάρες, αλλά σε αυτά τα λεφτά ειναι μια αξιόλογη επιλογή.
Τα ηλεκτρικά της δεν έχουνε δοκιμαστεί ακόμα.
Θα ήθελα να ακούσω και την Yamaha A3M λόγω του ότι σε αυτά τα χρήματα έχει καλύτερα ξύλα. Μπορεί να είναι καλύτερη. Δοκιμάστε την για να συγκρίνετε.
Τέλος, αν την συγκρίνετε με την Takamine P2 (που είναι το επόμενο level της GD93 με ίδιο ύφος στον ήχο, έλατο καπάκι και η P2) που έχει σχεδόν 350€ παραπάνω, θα δείτε ότι η P2 έχει πιο ζεστό ήχο και πιο καλά μπάσα, μεσαία. Εκεί φαίνεται ότι η GD93 έχει πιο πλαστικό ήχο, πιο αδύναμο και αιτιολογείται από την διαφορά της τιμής.