Gaming Headsets

Logitech G633 Artemis Spectrum

Σύνδεση: 3.5 mm/USB , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Noise Canceling MIC, Surround, Αποσπώμενο καλώδιο
Μήκος Καλωδίου
-
Συνδεσιμότητα
3.5 mm, USB
Αντίσταση Ακουστικών
39 ohm
Χαρακτηριστικά Μικροφώνου
-
Χρώμα
Μπλε

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (46)

Αξιολογήσεις

  1. 30
  2. 6
  3. 8
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Απομόνωση θορύβου
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Έχουν τόσα πολλά αρνητικά που το κύριο χαρακτηριστικό τους όπου είναι ο ήχος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
    Έχουν καλό ήχο αλλά τα έχω μόνιμα στο κουτί τους και κάθονται στο ντουλάπι (κάτι έψαχνα και τα θυμήθηκα για αυτό κάνω αξιολόγηση)
    Πολύ βαριά, κουράζουν απίστευτα το κεφάλι και πιέζουν τα αυτιά, πολύ πλαστικούρα , τρίζουν απίστευτα. Νιώθεις ότι είναι έτοιμα να σπάσουν.
    Και τα δύο καλώδια είναι βαριά και ενώ φαίνονται καλής ποιότητας κομπιαζουν, αυτό με το USB μπορεί να χάσει την επαφή του.
    Τα όλα παραπάνω κάνουν την συνολική εμπειρία χρήσης πολύ κακή, ενώ έχουν καλό ήχο που σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιάζει δεν μπορείς να τα χαρείς. Κάτι Νοντ και Σόνι του 20ευρου που έχω έχουν ανώτερη ποιότητα κατασκευής και συνολικά ευχάριστη εμπειρία χρήσης.
    Τα G633 τα αγόρασα για να κάθονται στο ντουλάπι, κρίμα το όνομα που εμπιστεύτηκα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panospageo
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ αρνητικο ειναι οτι πιεζουν πολυ τα αυτια ετσι ωστε αν τα φορας για ωρες ποναει το κεφαλι σου,και η κατασκευη τους ειναι τελειως πλαστικη και τριζει αρκετα σε καθε κινηση,κατα τα αλλα σαν ηχος,μπασο ,μικροφωνο και οτιδηποτε αλλο εντασεται στον εσωτερικο του ειναι απο τα τοπ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλά ακουστικά με εξαιρετικό ήχο και αρκετά άνετα μετά από πολύωρο Gaming!Αξίζουν τα λεφτά τους και δύσκολα θα βρείς ίδια ποιότητα στα 89ευρώ που τα πήρα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • siapos_antonis
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο "αρνητικό" με το μικρόφωνο είναι ότι είναι πολύ ευαίσθητο και κουράζει τους συμπαίκτες η φασαρία. Πιάνει όλους τους ήχους. Εννοώντας ότι σε DISCORD και TEAMSPEAK κλπ, το ανοικτό μικρόφωνο θα ενοχλεί

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • naos21
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πήρα για τον γιο μου , εγώ έχω Hyperx cloud 2. Είναι λίγο πιο αδύνατο στο μπάσο απο το hyper άλλα έχουν καλύτερο μικρόφωνο και καλύτερη κατευθυντικότητα του ήχου για παιχνίδια όπως counter strike
    call of duty. Αναγνωρίζεις πιο εύκολα από σε πυροβολούνε οι αντίπαλοι, κατά τα άλλα με τα συν και πλην είναι
    εφάμιλλα. Τα Hyper είναι λίγο καλύτερα στην μουσική.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_nkl
    5
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οι περισσοτεροι γραφουν χαλια σχολεια αλλα ειναι κατα τη γνομη μου τελεια για μια πολυορη χρηση παρα οτι ε ιναι βαρια ειναι τελειος gg!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ctef93
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είχα τα g430 για 5 χρόνια πολύ ευχαριστημένος ακόμα τα έχω, είπα να πάρω πάλι καινούρια logitech ακουστικά για gaming, και ήμουν μεταξύ g633 και g635, τελικά πείρα τα g635 και ήταν μούφα τελείως σαν ήχος και surround, δεν έχουν καν dolby, οπότε τα πούλησα και πείρα τα g633 ας και είναι παλιά έχουν μακράν καλύτερο ήχο από τα g635 πολύ πιο δυνατό ήχο και πιο ισορροπημένο και το μεγάλο + για μένα ότι έχουν Dolby surround γιατί παίζω open world παιχνίδια και θέλω να ξέρω από που έρχεται ο ήχος. (arma 3, dayZ, κλπ).
    άμα χαλάσουν πάλι αυτά θα πάρω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelarass06
    4
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι λίγο βαρύ για το κεφάλι και μετά από πολυ ωρη χρήση σε πονάει το κεφάλι σου

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChrisKawa
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από χρόνια χρήσης των εξαιρετικών για τα χρήματα τους
    https://www.skroutz.gr/s/5483556/Element-HD-1100G.html?from=catspan&keyphrase=hojo κατέληξα στα G633. Τι να πεις για αυτά τα ακουστικά?
    Μπάσο;
    Ήχος 7:1?
    Μικρόφωνο?
    Valley for money?
    Όλα στο φουλ!
    Αλλά πάνω απο όλα ένα πράμα ξεχώρισα: ΆΝΕΣΗ!

    Μετά από υπερωρίες gaming και αισθάνεσαι σαν να μην φοράς ακουστικά!
    Δοκίμασα και Razer που ήταν μικρά για το κεφάλι μου. Άσε που τα θεωρώ χειρότερα σε ποιότητα και υπερτιμημένα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michailzalachas
    3
    3 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ακουστικα αυτα ειναι για gaming ο ηχος ειναι καλουτσικος αλλα για gaming δεν κανουν πολυ χαμηλη η ενταση τους ειδικα σε games οπως το pubg !! Σε σχεση με τα Kraken 7.1 που εχω σε ενταση ειναι η μερα με την νυχτα !! στα Αρνητικα βαλτε και το κακο software που εχουν !!

    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos.nikiforos
    3
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν ήχος σε gaming και μουσική είναι πολύ ικανοποιητικά. Σαν ποιότητα κατασκευής είναι χάλια διότι είναι πλαστικούρα και μετά από έναν χρόνο ήπιας χρήσης τρίζουν μέσα στα αυτιά σου! Επίσης το usb που συνδέεται στα ακουστικά απο το pc μετά απο ένα χρόνο βάλε βγάλε χαλαρώνει πάρα πολύ το βίσμα με αποτέλεσμα μόλις κάνεις μία απότομη κίνηση ή τραβιχτεί λιγο απότομα το καλώδιο να αποσυνδέοντε και αυτό είναι αρκετά ενοχλητικό... Γενικά για τα 100 ευρώ είναι καλά, για τα 180 που τα είχα πληρώσει εγώ υπάρχουν πάρα πολλά καλύτερα ακουστικά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dalsheel
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από θέμα ήχου, είναι ό,τι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Καταπληκτικό surround sound, άριστη απομόνωση εξωτερικών ήχων, πολύ ποιοτικό και βολικό μικρόφωνο.

    Το μόνο παράπονο που έχω (παραδόξως για προϊόν Logitech) είναι ως προς την ποιότητα κατασκευής. Το μαξιλαράκι στο επάνω μέρος ήταν ξεκολλημένο στη μία του άκρη και χρειάστηκε να το κολλήσω εγώ.

    Αξίζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zanousko
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω ενα μηνα περιπου. Ειναι υπεροχα. Δεν υπαρχει αλλη λεξη να περιγραψει. Το surround δουλευει πολυ καλα. Τα κανεις οτι θες μεσω του software της logitech. Μερικοι λενε για ποιοτητα κατασκευης...οτι να νε λετε. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι αυτη για να ειναι ελαφρια στο κεφαλι. Ισα ισα που ειναι πιο ελαστικα με αυτο το πλαστικό και δεν σπανε ευκολα. Πριν ειχα τα razer blackshark battlefield edition. Τρελα καλη ποιοτητα κατασκευης με μεταλο κλπ για να μοιαζουν με πιλοτου. Οτι χειροτερο εχω φορεσει τελικα...μετα την μια ωρα αρχιζε να ποναει το κεφαλι μου απο το βαρος. Παρτε τα άφοβα παιδια...αξιζουν καθε ευρω. Το mic ειναι τελειο και ο τροπος που ανοιγοκλείνει και η ποιοτητα. Δεν θα μετανιωσεται ουτε ευρω στην κυριολεξία. Το καλώδιο αρκετα μακρύ επισης. Αν θελετε ασυρματα θα προτεινα να μην κοιταξετε τα ιδια γιατι ειναι τεραστια η διαφορα, αλλα τα G533 τα πηραν τωρα 2 φιλοι μου ειναι πανω κατω τα ιδια ακουστικα και η διαφορα ειναι μικρη σε λεφτα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • therion13
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 χρόνο τώρα και τι να πω είναι όπως ήταν. τέλεια, με usb τα βάζω στο pc το καρφί στο κινητό και ακούω μουσική από το κινητό παίζω στο pc και παίζει ο ήχος και από τα δύο. με περνούν τηλ και απαντάω και μιλάω με τα ακουστικά είσαι comple. Άνετα; Τα Μάλια από πάνω έχουν κάνει αυλάκι Γιατί τα φοράω όλη μέρα και ούτε που τα καταλαβαίνω όταν τα φοράω. και κουδούνια να βαράνε δεν ακούω τιποτα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_CHaidogiannos
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα καλυτερα για ps4 και pc.Tα εχω για 2 εβδομαδες και ειναι απο τα καλυτερα στην τιμη αυτη.Δεν ειναι φτηνα
    αλλα υπαρχουν προιοντα στην ιδια τιμη,αλλα κατωτερης ποιοτητας.Τα προτεινω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwnstantinoskws
    3
    3 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν παιδιά τα έχω 1 μήνα τώρα πολύ καλά ακουστικά δεν μπορώ να πω! αλλά χρόνια τώρα στο gaming world έχω πάρει άπειρα πράγματα και έχω κάποια εμπειρία .. ο ήχος είναι πολύ καλώς δεν μπορώ να πω αλλά σε ποιότητα κατασκευής ποιο κινέζικο δεν γίνετε ! τα κρατάς και φοβασε μην σου σπάσουν λοιπόν είμαι πολύ απογοητευμένος από αυτό σας προτηνω να ψάξετε κάτι άλλο ... έτσι και σας πέσουν κάτω πάει είναι σίγουρο ότι κάτι θα πάθουν .. αυτά είχα να πω! τώρα εσείς αποφασίζετε ! GG

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Perrakis
    5
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα είναι ισάξια με αντίστοιχα από την razer αλλά με καλύτερο λογισμικό

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • silver_22
    3
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστερια έβαλα λόγο όταν έχεις εν λειτουργία το μικρόφωνο κάνουν ένα παράσιτο στα ηχεία.. το ίδιο πρόβλημα με τα G430, το καλο είναι πως η logitech το ξέρει το πρόβλημα και σου κάνει αμέσως αντικατάσταση!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_VASILOS
    5
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ακουστικά με καλή μόνωση από τους εξωτερικούς ήχους δυνατό μπάσο και πολύ καλή ποιότητα ήχου.τα μόνα αρνητικά είναι η τιμή και ίσως το βάρος τους

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lampat
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλό headset, το έχω εδώ και 4 μήνες περίπου και δεν έχω παράπονα.. Έχει τύχει να το χρησιμοποιώ για 10 ώρες συνεχόμενα και νιώθω σαν να μην τα φοράω καν! Πολύ καλά τα προτείνω!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mr_element
    4
    13 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι οδηγοί μέσα στα ακουστικά είναι αρκετά ποιοτικοί από την σκοπιά του gaming. Τα ακουστικά έχουν δυνατό καθαρό ήχο με έντονο μπάσο κατάλληλα για παιχνίδια αλλά όχι για audiphiles - προφανώς. Αισθητικά είναι ογκώδη και παρότι έχουν τη δυνατότητα για σύνδεση με jack δεν είναι τα ακουστικά που θα επέλεγα για να βγω στο δρόμο με το κινητό μου. Στο αισθητικό κομμάτι ενδιαφέρον παρουσιάζει ο led φωτισμός για τους λάτρεις του είδους. Η κατασκευή είναι φτωχή καθώς είναι φτηνό πλαστικό και μετά από λίγη χρήση παρουσιάζονται τριξίματα στις ενώσεις. Απομονώνουν πλήρως τον περιβάλλοντα ήχο και το μικρόφωνο είναι αρκετά ποιοτικό και καθαρό χωρίς να αλοιωνει ιδιαίτερα τη φωνή.

    Update: Γι' αυτούς που μπορεί να θεωρήσουν την κριτική μου υπερβολική ή πως δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα όσον αφορά στην κατασκευή ορίστε ένα βίντεο που τράβηξα προσωπικά. Τα τριξίματα προέρχονται 100% από το headset καθώς στο δωμάτιο υπάρχει απόλυτη ησυχία: https://photos.app.goo.gl/61BceY7KDQlnqCPm2

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koulis4
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικα Ακουστικα!!

    +Πολυ καλος ηχος.
    +Πολυ καλο μικροφωνο
    +Πολυ δυνατο μπασο
    +Πολυ ξεκουραστα μετα απο πολλες ωρες χρησης
    +Απομονωνει τον περιβαλλοντα ηχο σε σημειο που "δεν ακους ουτε τον τον εαυτο σου"
    +Ωραιος φωτισμος
    +7.1 Souround sound

    Επισης ενα ακομα θετικο ειναι οτι σου δινει την δυνατοτητα να τα χρησιμοπιησεις και στο κηνιτο,Ταμπλετ,ps4 κλπ..

    Το μονο αρνητικο που θα μπορουσα να πω για αυτα τα ακουστικα ειναι οτι καποιοι μπορει να βρουν
    την τιμή τους λίγο "τσιμπιμένη" αλλα αν εχεις σκοπο να ξοδεψεις τοσα χρηματα αυτη πιστευω ειναι η καλητερη επιλογη!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makeleio
    5
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλεια!
    1)Ξεκούραστα - Μετά από 7-8 ώρες χρήσης δεν ένιωθα να έχω ακουστικά στο κεφάλι μου κατάλληλα για gaming.
    2)Πολύ καλός ήχος 7.1 ειδικά με το λογισμικό της logitech και το dtsX πολύ καλά μπάσα!
    3)Μικρόφωνο πολύ καλό με εύκολο Mute και αναδιπλώνει όταν δεν το χρησιμοποιείς!
    4)Led σε συνδυασμό με το λογισμικό κάνεις ότι θες!
    5) Κάθονται τέλεια γύρο από το λαιμό σου.
    6) Σταθερή κατασκευή και ταυτόχρονα ευλύγιστα και πολύ ελαφριά!
    7) Usb για Pc και 3,5mm για κινητό!

    Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή.. Αλλά τα αξίζουν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1 πραγμα απλα μου εχει χαλασει ελαχιστα το usb και ειναι ενοχλητικο επειδη τα ακουστικα κλεινουν

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Έχουν τόσα πολλά αρνητικά που το κύριο χαρακτηριστικό τους όπου είναι ο ήχος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
    Έχουν καλό ήχο αλλά τα έχω μόνιμα στο κουτί τους και κάθονται στο ντουλάπι (κάτι έψαχνα και τα θυμήθηκα για αυτό κάνω αξιολόγηση)
    Πολύ βαριά, κουράζουν απίστευτα το κεφάλι και πιέζουν τα αυτιά, πολύ πλαστικούρα , τρίζουν απίστευτα. Νιώθεις ότι είναι έτοιμα να σπάσουν.
    Και τα δύο καλώδια είναι βαριά και ενώ φαίνονται καλής ποιότητας κομπιαζουν, αυτό με το USB μπορεί να χάσει την επαφή του.
    Τα όλα παραπάνω κάνουν την συνολική εμπειρία χρήσης πολύ κακή, ενώ έχουν καλό ήχο που σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιάζει δεν μπορείς να τα χαρείς. Κάτι Νοντ και Σόνι του 20ευρου που έχω έχουν ανώτερη ποιότητα κατασκευής και συνολικά ευχάριστη εμπειρία χρήσης.
    Τα G633 τα αγόρασα για να κάθονται στο ντουλάπι, κρίμα το όνομα που εμπιστεύτηκα.

    0
  • πολυ αρνητικο ειναι οτι πιεζουν πολυ τα αυτια ετσι ωστε αν τα φορας για ωρες ποναει το κεφαλι σου,και η κατασκευη τους ειναι τελειως πλαστικη και τριζει αρκετα σε καθε κινηση,κατα τα αλλα σαν ηχος,μπασο ,μικροφωνο και οτιδηποτε αλλο εντασεται στον εσωτερικο του ειναι απο τα τοπ.

    1
  • Πολύ καλά ακουστικά με εξαιρετικό ήχο και αρκετά άνετα μετά από πολύωρο Gaming!Αξίζουν τα λεφτά τους και δύσκολα θα βρείς ίδια ποιότητα στα 89ευρώ που τα πήρα.

    0
  • Το μόνο "αρνητικό" με το μικρόφωνο είναι ότι είναι πολύ ευαίσθητο και κουράζει τους συμπαίκτες η φασαρία. Πιάνει όλους τους ήχους. Εννοώντας ότι σε DISCORD και TEAMSPEAK κλπ, το ανοικτό μικρόφωνο θα ενοχλεί

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (7)

Ερωτήσεις

58 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
PhoeniX41

Έχουν 7.1 surround και ειναι wired. Τα wireless είναι τα G933, όχι τα 633.

Δες όλες τις ερωτήσεις (7)

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Noise Canceling MIC, Surround, Αποσπώμενο καλώδιο
Μήκος Καλωδίου
-
Συνδεσιμότητα
3.5 mm, USB
Αντίσταση Ακουστικών
39 ohm
Χαρακτηριστικά Μικροφώνου
-
Χρώμα
Μπλε

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (46)

  1. 30
  2. 6
  3. 8
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Απομόνωση θορύβου
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Έχουν τόσα πολλά αρνητικά που το κύριο χαρακτηριστικό τους όπου είναι ο ήχος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
    Έχουν καλό ήχο αλλά τα έχω μόνιμα στο κουτί τους και κάθονται στο ντουλάπι (κάτι έψαχνα και τα θυμήθηκα για αυτό κάνω αξιολόγηση)
    Πολύ βαριά, κουράζουν απίστευτα το κεφάλι και πιέζουν τα αυτιά, πολύ πλαστικούρα , τρίζουν απίστευτα. Νιώθεις ότι είναι έτοιμα να σπάσουν.
    Και τα δύο καλώδια είναι βαριά και ενώ φαίνονται καλής ποιότητας κομπιαζουν, αυτό με το USB μπορεί να χάσει την επαφή του.
    Τα όλα παραπάνω κάνουν την συνολική εμπειρία χρήσης πολύ κακή, ενώ έχουν καλό ήχο που σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιάζει δεν μπορείς να τα χαρείς. Κάτι Νοντ και Σόνι του 20ευρου που έχω έχουν ανώτερη ποιότητα κατασκευής και συνολικά ευχάριστη εμπειρία χρήσης.
    Τα G633 τα αγόρασα για να κάθονται στο ντουλάπι, κρίμα το όνομα που εμπιστεύτηκα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panospageo
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ αρνητικο ειναι οτι πιεζουν πολυ τα αυτια ετσι ωστε αν τα φορας για ωρες ποναει το κεφαλι σου,και η κατασκευη τους ειναι τελειως πλαστικη και τριζει αρκετα σε καθε κινηση,κατα τα αλλα σαν ηχος,μπασο ,μικροφωνο και οτιδηποτε αλλο εντασεται στον εσωτερικο του ειναι απο τα τοπ.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλά ακουστικά με εξαιρετικό ήχο και αρκετά άνετα μετά από πολύωρο Gaming!Αξίζουν τα λεφτά τους και δύσκολα θα βρείς ίδια ποιότητα στα 89ευρώ που τα πήρα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • siapos_antonis
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο "αρνητικό" με το μικρόφωνο είναι ότι είναι πολύ ευαίσθητο και κουράζει τους συμπαίκτες η φασαρία. Πιάνει όλους τους ήχους. Εννοώντας ότι σε DISCORD και TEAMSPEAK κλπ, το ανοικτό μικρόφωνο θα ενοχλεί

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • naos21
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πήρα για τον γιο μου , εγώ έχω Hyperx cloud 2. Είναι λίγο πιο αδύνατο στο μπάσο απο το hyper άλλα έχουν καλύτερο μικρόφωνο και καλύτερη κατευθυντικότητα του ήχου για παιχνίδια όπως counter strike
    call of duty. Αναγνωρίζεις πιο εύκολα από σε πυροβολούνε οι αντίπαλοι, κατά τα άλλα με τα συν και πλην είναι
    εφάμιλλα. Τα Hyper είναι λίγο καλύτερα στην μουσική.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_nkl
    5
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οι περισσοτεροι γραφουν χαλια σχολεια αλλα ειναι κατα τη γνομη μου τελεια για μια πολυορη χρηση παρα οτι ε ιναι βαρια ειναι τελειος gg!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ctef93
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είχα τα g430 για 5 χρόνια πολύ ευχαριστημένος ακόμα τα έχω, είπα να πάρω πάλι καινούρια logitech ακουστικά για gaming, και ήμουν μεταξύ g633 και g635, τελικά πείρα τα g635 και ήταν μούφα τελείως σαν ήχος και surround, δεν έχουν καν dolby, οπότε τα πούλησα και πείρα τα g633 ας και είναι παλιά έχουν μακράν καλύτερο ήχο από τα g635 πολύ πιο δυνατό ήχο και πιο ισορροπημένο και το μεγάλο + για μένα ότι έχουν Dolby surround γιατί παίζω open world παιχνίδια και θέλω να ξέρω από που έρχεται ο ήχος. (arma 3, dayZ, κλπ).
    άμα χαλάσουν πάλι αυτά θα πάρω.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelarass06
    4
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι λίγο βαρύ για το κεφάλι και μετά από πολυ ωρη χρήση σε πονάει το κεφάλι σου

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChrisKawa
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από χρόνια χρήσης των εξαιρετικών για τα χρήματα τους
    https://www.skroutz.gr/s/5483556/Element-HD-1100G.html?from=catspan&keyphrase=hojo κατέληξα στα G633. Τι να πεις για αυτά τα ακουστικά?
    Μπάσο;
    Ήχος 7:1?
    Μικρόφωνο?
    Valley for money?
    Όλα στο φουλ!
    Αλλά πάνω απο όλα ένα πράμα ξεχώρισα: ΆΝΕΣΗ!

    Μετά από υπερωρίες gaming και αισθάνεσαι σαν να μην φοράς ακουστικά!
    Δοκίμασα και Razer που ήταν μικρά για το κεφάλι μου. Άσε που τα θεωρώ χειρότερα σε ποιότητα και υπερτιμημένα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michailzalachas
    3
    3 στους 33 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ακουστικα αυτα ειναι για gaming ο ηχος ειναι καλουτσικος αλλα για gaming δεν κανουν πολυ χαμηλη η ενταση τους ειδικα σε games οπως το pubg !! Σε σχεση με τα Kraken 7.1 που εχω σε ενταση ειναι η μερα με την νυχτα !! στα Αρνητικα βαλτε και το κακο software που εχουν !!

    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos.nikiforos
    3
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν ήχος σε gaming και μουσική είναι πολύ ικανοποιητικά. Σαν ποιότητα κατασκευής είναι χάλια διότι είναι πλαστικούρα και μετά από έναν χρόνο ήπιας χρήσης τρίζουν μέσα στα αυτιά σου! Επίσης το usb που συνδέεται στα ακουστικά απο το pc μετά απο ένα χρόνο βάλε βγάλε χαλαρώνει πάρα πολύ το βίσμα με αποτέλεσμα μόλις κάνεις μία απότομη κίνηση ή τραβιχτεί λιγο απότομα το καλώδιο να αποσυνδέοντε και αυτό είναι αρκετά ενοχλητικό... Γενικά για τα 100 ευρώ είναι καλά, για τα 180 που τα είχα πληρώσει εγώ υπάρχουν πάρα πολλά καλύτερα ακουστικά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dalsheel
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από θέμα ήχου, είναι ό,τι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Καταπληκτικό surround sound, άριστη απομόνωση εξωτερικών ήχων, πολύ ποιοτικό και βολικό μικρόφωνο.

    Το μόνο παράπονο που έχω (παραδόξως για προϊόν Logitech) είναι ως προς την ποιότητα κατασκευής. Το μαξιλαράκι στο επάνω μέρος ήταν ξεκολλημένο στη μία του άκρη και χρειάστηκε να το κολλήσω εγώ.

    Αξίζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zanousko
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω ενα μηνα περιπου. Ειναι υπεροχα. Δεν υπαρχει αλλη λεξη να περιγραψει. Το surround δουλευει πολυ καλα. Τα κανεις οτι θες μεσω του software της logitech. Μερικοι λενε για ποιοτητα κατασκευης...οτι να νε λετε. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι αυτη για να ειναι ελαφρια στο κεφαλι. Ισα ισα που ειναι πιο ελαστικα με αυτο το πλαστικό και δεν σπανε ευκολα. Πριν ειχα τα razer blackshark battlefield edition. Τρελα καλη ποιοτητα κατασκευης με μεταλο κλπ για να μοιαζουν με πιλοτου. Οτι χειροτερο εχω φορεσει τελικα...μετα την μια ωρα αρχιζε να ποναει το κεφαλι μου απο το βαρος. Παρτε τα άφοβα παιδια...αξιζουν καθε ευρω. Το mic ειναι τελειο και ο τροπος που ανοιγοκλείνει και η ποιοτητα. Δεν θα μετανιωσεται ουτε ευρω στην κυριολεξία. Το καλώδιο αρκετα μακρύ επισης. Αν θελετε ασυρματα θα προτεινα να μην κοιταξετε τα ιδια γιατι ειναι τεραστια η διαφορα, αλλα τα G533 τα πηραν τωρα 2 φιλοι μου ειναι πανω κατω τα ιδια ακουστικα και η διαφορα ειναι μικρη σε λεφτα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • therion13
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 χρόνο τώρα και τι να πω είναι όπως ήταν. τέλεια, με usb τα βάζω στο pc το καρφί στο κινητό και ακούω μουσική από το κινητό παίζω στο pc και παίζει ο ήχος και από τα δύο. με περνούν τηλ και απαντάω και μιλάω με τα ακουστικά είσαι comple. Άνετα; Τα Μάλια από πάνω έχουν κάνει αυλάκι Γιατί τα φοράω όλη μέρα και ούτε που τα καταλαβαίνω όταν τα φοράω. και κουδούνια να βαράνε δεν ακούω τιποτα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_CHaidogiannos
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα καλυτερα για ps4 και pc.Tα εχω για 2 εβδομαδες και ειναι απο τα καλυτερα στην τιμη αυτη.Δεν ειναι φτηνα
    αλλα υπαρχουν προιοντα στην ιδια τιμη,αλλα κατωτερης ποιοτητας.Τα προτεινω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwnstantinoskws
    3
    3 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν παιδιά τα έχω 1 μήνα τώρα πολύ καλά ακουστικά δεν μπορώ να πω! αλλά χρόνια τώρα στο gaming world έχω πάρει άπειρα πράγματα και έχω κάποια εμπειρία .. ο ήχος είναι πολύ καλώς δεν μπορώ να πω αλλά σε ποιότητα κατασκευής ποιο κινέζικο δεν γίνετε ! τα κρατάς και φοβασε μην σου σπάσουν λοιπόν είμαι πολύ απογοητευμένος από αυτό σας προτηνω να ψάξετε κάτι άλλο ... έτσι και σας πέσουν κάτω πάει είναι σίγουρο ότι κάτι θα πάθουν .. αυτά είχα να πω! τώρα εσείς αποφασίζετε ! GG

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Perrakis
    5
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα είναι ισάξια με αντίστοιχα από την razer αλλά με καλύτερο λογισμικό

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • silver_22
    3
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 αστερια έβαλα λόγο όταν έχεις εν λειτουργία το μικρόφωνο κάνουν ένα παράσιτο στα ηχεία.. το ίδιο πρόβλημα με τα G430, το καλο είναι πως η logitech το ξέρει το πρόβλημα και σου κάνει αμέσως αντικατάσταση!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_VASILOS
    5
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ακουστικά με καλή μόνωση από τους εξωτερικούς ήχους δυνατό μπάσο και πολύ καλή ποιότητα ήχου.τα μόνα αρνητικά είναι η τιμή και ίσως το βάρος τους

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lampat
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλό headset, το έχω εδώ και 4 μήνες περίπου και δεν έχω παράπονα.. Έχει τύχει να το χρησιμοποιώ για 10 ώρες συνεχόμενα και νιώθω σαν να μην τα φοράω καν! Πολύ καλά τα προτείνω!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mr_element
    4
    13 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι οδηγοί μέσα στα ακουστικά είναι αρκετά ποιοτικοί από την σκοπιά του gaming. Τα ακουστικά έχουν δυνατό καθαρό ήχο με έντονο μπάσο κατάλληλα για παιχνίδια αλλά όχι για audiphiles - προφανώς. Αισθητικά είναι ογκώδη και παρότι έχουν τη δυνατότητα για σύνδεση με jack δεν είναι τα ακουστικά που θα επέλεγα για να βγω στο δρόμο με το κινητό μου. Στο αισθητικό κομμάτι ενδιαφέρον παρουσιάζει ο led φωτισμός για τους λάτρεις του είδους. Η κατασκευή είναι φτωχή καθώς είναι φτηνό πλαστικό και μετά από λίγη χρήση παρουσιάζονται τριξίματα στις ενώσεις. Απομονώνουν πλήρως τον περιβάλλοντα ήχο και το μικρόφωνο είναι αρκετά ποιοτικό και καθαρό χωρίς να αλοιωνει ιδιαίτερα τη φωνή.

    Update: Γι' αυτούς που μπορεί να θεωρήσουν την κριτική μου υπερβολική ή πως δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα όσον αφορά στην κατασκευή ορίστε ένα βίντεο που τράβηξα προσωπικά. Τα τριξίματα προέρχονται 100% από το headset καθώς στο δωμάτιο υπάρχει απόλυτη ησυχία: https://photos.app.goo.gl/61BceY7KDQlnqCPm2

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koulis4
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικα Ακουστικα!!

    +Πολυ καλος ηχος.
    +Πολυ καλο μικροφωνο
    +Πολυ δυνατο μπασο
    +Πολυ ξεκουραστα μετα απο πολλες ωρες χρησης
    +Απομονωνει τον περιβαλλοντα ηχο σε σημειο που "δεν ακους ουτε τον τον εαυτο σου"
    +Ωραιος φωτισμος
    +7.1 Souround sound

    Επισης ενα ακομα θετικο ειναι οτι σου δινει την δυνατοτητα να τα χρησιμοπιησεις και στο κηνιτο,Ταμπλετ,ps4 κλπ..

    Το μονο αρνητικο που θα μπορουσα να πω για αυτα τα ακουστικα ειναι οτι καποιοι μπορει να βρουν
    την τιμή τους λίγο "τσιμπιμένη" αλλα αν εχεις σκοπο να ξοδεψεις τοσα χρηματα αυτη πιστευω ειναι η καλητερη επιλογη!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Makeleio
    5
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλεια!
    1)Ξεκούραστα - Μετά από 7-8 ώρες χρήσης δεν ένιωθα να έχω ακουστικά στο κεφάλι μου κατάλληλα για gaming.
    2)Πολύ καλός ήχος 7.1 ειδικά με το λογισμικό της logitech και το dtsX πολύ καλά μπάσα!
    3)Μικρόφωνο πολύ καλό με εύκολο Mute και αναδιπλώνει όταν δεν το χρησιμοποιείς!
    4)Led σε συνδυασμό με το λογισμικό κάνεις ότι θες!
    5) Κάθονται τέλεια γύρο από το λαιμό σου.
    6) Σταθερή κατασκευή και ταυτόχρονα ευλύγιστα και πολύ ελαφριά!
    7) Usb για Pc και 3,5mm για κινητό!

    Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή.. Αλλά τα αξίζουν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1 πραγμα απλα μου εχει χαλασει ελαχιστα το usb και ειναι ενοχλητικο επειδη τα ακουστικα κλεινουν

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Έχουν τόσα πολλά αρνητικά που το κύριο χαρακτηριστικό τους όπου είναι ο ήχος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
    Έχουν καλό ήχο αλλά τα έχω μόνιμα στο κουτί τους και κάθονται στο ντουλάπι (κάτι έψαχνα και τα θυμήθηκα για αυτό κάνω αξιολόγηση)
    Πολύ βαριά, κουράζουν απίστευτα το κεφάλι και πιέζουν τα αυτιά, πολύ πλαστικούρα , τρίζουν απίστευτα. Νιώθεις ότι είναι έτοιμα να σπάσουν.
    Και τα δύο καλώδια είναι βαριά και ενώ φαίνονται καλής ποιότητας κομπιαζουν, αυτό με το USB μπορεί να χάσει την επαφή του.
    Τα όλα παραπάνω κάνουν την συνολική εμπειρία χρήσης πολύ κακή, ενώ έχουν καλό ήχο που σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιάζει δεν μπορείς να τα χαρείς. Κάτι Νοντ και Σόνι του 20ευρου που έχω έχουν ανώτερη ποιότητα κατασκευής και συνολικά ευχάριστη εμπειρία χρήσης.
    Τα G633 τα αγόρασα για να κάθονται στο ντουλάπι, κρίμα το όνομα που εμπιστεύτηκα.

    0
  • πολυ αρνητικο ειναι οτι πιεζουν πολυ τα αυτια ετσι ωστε αν τα φορας για ωρες ποναει το κεφαλι σου,και η κατασκευη τους ειναι τελειως πλαστικη και τριζει αρκετα σε καθε κινηση,κατα τα αλλα σαν ηχος,μπασο ,μικροφωνο και οτιδηποτε αλλο εντασεται στον εσωτερικο του ειναι απο τα τοπ.

    1
  • Πολύ καλά ακουστικά με εξαιρετικό ήχο και αρκετά άνετα μετά από πολύωρο Gaming!Αξίζουν τα λεφτά τους και δύσκολα θα βρείς ίδια ποιότητα στα 89ευρώ που τα πήρα.

    0
  • Το μόνο "αρνητικό" με το μικρόφωνο είναι ότι είναι πολύ ευαίσθητο και κουράζει τους συμπαίκτες η φασαρία. Πιάνει όλους τους ήχους. Εννοώντας ότι σε DISCORD και TEAMSPEAK κλπ, το ανοικτό μικρόφωνο θα ενοχλεί

    2
  • Δες τα όλα